Már a cseheknél is bevezették a Dacia haszongépjárműveket, a helyi sajtónak pedig a hazaihoz hasonló, vicces-melós sajtótájékoztatót szerveztek. A munkatábor-jelleget ez a kiszivárgott kémfotó is erősíti, amelyről több következtetést is levonhatunk:
1 - A fényképezőgépeket elkobozták, ezért valaki egy becsempészett mobillal volt kénytelen fotózni.
2 - Védőruhát nem osztottak, mint nálunk, ami főleg akkor volt probléma, amikor az ebédhez meg kellett nyúzni a birkákat. (A magyar rendszám ne tévesszen meg senkit, nálunk is voltak cseh importból származó tesztautók. Ez a magyar pick-up valószínűleg ugyanaz, amin épp megtekintem a murvából, állványokból és transzparensekből álló szállítmányt.)
3 - A sajtóajándék, ősi dák hagyomány szerint birkabőr takaró volt, üléshuzatnak megcsinálva. A bőrt a sajtómunkásoknak kellett kikészíteniük, ezért kicsit csúszott a rendezvény befejezése. De legalább közben megfőtt a birkapörkölt is. (Persze ez biztos nem így volt, de azért ötletnek nem rossz.)
A remek hazai rendezvény szervezői egyébként egy különlegességgel is kedveskedtek. Nevezetesen, a fotókat elküldték CD-n. Persze, ez már önmagában is szép gesztus, de az igazán szép része a tok. Íme:
A tokon látható embléma valódi! Vagyis érték. Arra gondoltam, hogy egy Mohó Hiéna megnyerheti ezt, ha válaszol egyetlen egyszerű kérdésre. Tekintve, hogy egy szűk közösséghez szól a kérdés (facelift előtti Logan-tulajok, akiknek ellopták az emblémáját), nem húznám sokáig a dolgot. Kedvcsinálónak másik nézetből is:
Nem vicc, ténylág ráműtötték a tokra az emblémát. Persze, ha valaki csak simán CD-tárolásra akarja használni, arra is jó.
Aki meg akarja nyerni, lépjen be Indapasszal, és egyszerűen írja be a választ egy kommentbe. Az első jó komment küldője kapja meg a CD-t, értékes Logan Pickup fotókkal, tokkal, vonóval, emblémával.
A kérdés a következő:
Mi volt a típusjelzése az első Daciának?
Hajrá!