A Zöld Pokol hajatlan ördöge

  2009. március 31. - ommm Címkék: bmw omg nurburgring hans joachim stuck

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy



1973, 3.0 CSL, Nürburgring

Bár Walter Röhrl kerül többször rivaldafénybe, azért vannak még legalább olyan nagy nevek a szakmában, mint ő.
Hans-Joachim Stuck 1970-ben, 19 évesen nyert először 24 órás versenyt a Nürburgringen. 19 évesen! Én jó eséllyel a Sajó-parton söröztem a barátaimmal ilyen korban, esetleg a 15GTL-emen égettem le a kuplungot...
Erre születni kell. Mondjuk az Auto-Union legendás versenyző, Hans Stuck fiaként (1934-ben megnyerte a Csehszlovák GP-t is, minden idők leghoszabb GP pályáján). Volt kitől tanulnia.
Nem volt kifejezetten márkahű, Jochen Maas-szal például egy Ford Capri RS2600-on osztozva győztek 1972-ben Spa-ban, a DTM-ben Opellel, Audival is versenyzett, de a BMW-hez mindig visszatért.
Fia, Johannes is hű marad a családi tradícióhoz, 2007-ben apjával kettesben egy Z4M-el vágtak neki ismét az olyannyira szeretett Nürburgringnek de egy előzés során Hans Stuck összetörte az autót és kórházba került. 2008 januárja óta a Volkswagen motorsport divíziójának vezetője.  Biztos vagyok benne, hogy látjuk még a pályán, sosem tudja abbahagyni.


Hans Stuck és az Auto-Union

De minek is hagyná abba az, aki ilyet tud? Több olyan szakaszon, ahol a GT4-mester TéZé is elveszi a virtuális gázt, az 51-ben született Stuck áttolja padlógázon. A Kallenhardtól Pflanzgartenig nyúló mintegy 10 kilométeres szakaszt (ezen található a Karussel is) oly módon nyomja végig, hogy levegőt sem vettünk, ellenben sűrűn baszdmegeztünk közben. Eszméletlen, fenomenális, borzasztó. Hans-Joachim Stuck és a 450 lóerős M3 GTR.
Szinte az aszfalt felett száguldanak.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1001037729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TóthZé 2009.03.31. 17:39:01

Jaj, jaj, mit kapok majd ezért.. Nem vagyok én semminek sem a mestere. Viszont ez a video, ez az autó és ez az UFO.. Nagyon keményen tolja.

Gelu 2009.03.31. 17:43:30

Respect ! Nem találok szavakat... :)

dr.oid 2009.03.31. 17:55:11

Freude am Fahren Über Alles kombiniert mit egyenes fogazású váltóvisítás:D és a váltó nem szekvenciális ha jól láttam H alakban toligálta a kart minimál fordulatszámejtés mellett. na ja a rutin meg az évek:)

peeter 2009.03.31. 17:55:13

ez igen, nagyon kemény!!! bár GT4-ben lehet keményebbet megyek.....

sunblind 2009.03.31. 18:00:05

brutál :) ... jaés LFS forever

bertrane (törölt) 2009.03.31. 18:47:45

Kedves boyracerek! (és bp. ámokfutói)
EZT csináljátok utána...aztán majd lesz mire nagynak lenni közúton is...

invad3r 2009.03.31. 18:55:30

Kár h ilyen bután van megoldva a kamera, nem igazán látszik mit csinál pontosan. Brutál videó témában ezt tudom ajánlani:
www.youtube.com/watch?v=bE13zilzvXE

Ubul1 2009.03.31. 18:56:38

@dr.oid:
Hányszázadszorra mehetett végig ezen a pályán?! De ezt figyeltem én is h ez bezony teljesen oldschool hagyományos H váltó. És ez a egyenesfogazott fogaskerék sivítás etalon, védjegy az M3-ban.

B0ka · http://rcpilot.hu/galls/227 2009.03.31. 18:57:00

Ez jó oktatófilm lesz majd a GTR2-zéshez
:D

Ubul1 2009.03.31. 19:00:20

Ja annyi különlegessége azért van h ez nem szinkronozott váltó, hanem kapcsolókörmös,(X track) ezért zongorázza végig lefele is a fokozatokat.

Ubul1 2009.03.31. 19:01:44

Mióta is van egyenesfogazott a BMW-kben amúgy, és mi előnye?

ballalajka88 2009.03.31. 19:18:30

Le a kalappal! Akárhányszor is ment végig rajta, nagyon jól nyomta neki. Egy forma-1es pilóta is végigmegy egy pályán egy versenyhétvégén legalább 150szer, de még így is vannak hibák a köreiben. Nem leszólásként mondom ezt, mert imádoma forma-1-et, de egy ilyen pályán szinte végig padlógázon vlgigrepeszteni aztért nem kis feladat! Gratula

válasszmásikat 2009.03.31. 19:24:19

Fenomenális!
É a végén, még bokszol is a levegőbe, hogy örül :D

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.03.31. 19:24:21

Én csak azt nem értem, hogy ezt most a Föld nevű bolygón vették föl? És ha igen, hogyan oldották meg, hogy erre a pár percre a fizika törvényeit hatályon kívülre helyezzék? Mert az nem lehet, hogy egy olyan kanyarba (bármelyikbe) annyival be lehessen menni csúszás, kisodródás nélkül, mint amennyivel ez az ember. Nem szeretnék mellette ülni ilyenkor. Nagyon félnék. Szörnyen nagyon. És ez még csak egy túraautó!! Bele sem merek gondolni, milyen lehet ezzel összevetve egy komoly forma autó...

c 2009.03.31. 19:29:07

Ehhez a tempóhoz ilyen vas is kell. :)

alvajaro 2009.03.31. 19:32:14

Nincs az a technika, és nincs az az alvajáról, akiben én annyira megbíznék, hogy így menjek egy ilyen pályán... Sosem lesz belőlem már autóversenyző. :)

Moleman 2009.03.31. 19:52:50

Komolyan megkönnyebbültem, mikor megláttam a célegyenest. Gyomrom a torkomban, pedig nem is voltam ott...
Félelmetes. Köszi ezt a 8 percet.

craig 2009.03.31. 19:54:12

naggggyon kömény!! respect
némelyik egyenesben már szinte végsebességen megy.. mennyi lehet?

a Cayenne 3:55-nél vicces :)

Mammut8 2009.03.31. 20:00:36

Valószínűleg többet vezetett ezen a pályán mint én egész életemben bárhol.

Tetű 2009.03.31. 20:20:13

Nem értem. Nem így kell menni egy ilyen kocsival egy ilyen pályán??

Ha nekem lenne ilyen verdám és egy ilyen pályám, akkor nyílván én is így mennék.
De ki nem?

tibidanny 2009.03.31. 20:22:24

es a suzuki 4:50-nel?

peeter 2009.03.31. 20:23:01

ha jól emlékszem a BMW tavaj elöttig h kiosztású váltót használt a WTCC-ben is, mig a seat , alfa és a többi már rég szek-es váltót, és miután áttért a BMW is talán még vmi büntetést is kaptak, de ez nem biztos! old school videoba én ezt tudom ajánlani a Nordschleife-röl: www.youtube.com/watch?v=NyM7CinXrpc

Lúzer Júzer · http://luzer.blog.hu/ 2009.03.31. 20:31:02

hát. én is bazmegoltam.
pislogni se mertem.
ki is száradt a szemem.
fel se tűnt, h 8 perc.... :)

2009.03.31. 20:36:31

Ez beteg ez az ember...
Hogy lehet ennyivel kanyarokat bevenni???
Én ahányszor megpróbálok lfs-be ennyivel kanyart bevenni,vagy kavicságy,vagy egy totálkáros autó lesz a vége...

Riasom 2009.03.31. 20:57:33

@Tetű: Így mennél? ÍGY, mint ezen a videón??

(De a kis-karusszelnél (9:40) mintha majdnem baj lenne, ott korrigálnia kell kicsit ha jól látom, a pártucat többi kanyarban legalábbis nem így csinálta.)

kovacsas 2009.03.31. 21:08:02

Huha...
Én tavaly végignéztem a 24 órás versenyt a helyszínen...Hát mit mondjak, mindenkinek látnia kell ezt élőben. A Hatzenbach résznél (ahogy kiérnek a GP pályáról és kezdődik a kacskaringó) voltam.
Hans-Joachim Stuck is indult egy épp akkor a nyilvánosság előtt hivatalosan először látható VW Scirocco-val. ( a másik csaptban Carlos Sainz volt) A felvezető körben mindenkit hidegzuhanyként ért a hír (a kivetítőn a belsőkamerából néztük) ahogy megállt az autó. A fritzek majdnem sírva fakadtak melletem... De szerencsére beindították valahogy és végigmentek mindkét autóval. Jól nyomta az öreg még egy ilyen "szerényebb" autóval is. De jó volt látni, mekkora hírneve/kultusza van az öregnek odakint.

redriot77 2009.03.31. 21:09:59

@Riasom: azt néztem én is! Beszarás. 60 évesen ilyen reflexek... Gyönyörű videó. Általános iskolai tananyagnak kéne lennie.

Nekem eddig ez volt a kedvenc 'ring vidim:
www.youtube.com/watch?v=iwtyZosuPNE

Herr Stuck viszont ezt is überelte! Legnagyobb respect neki!!!! Van, aki megtanul jól vezetni, és van akinek a génjeibe van kódolva, hogy AUTÓVERSENYZŐ. Stuck nagymester az utóbbi csoportba tartozik.

redriot77 2009.03.31. 21:12:00

És most rFactor, Nürburging Nordschelife, Sierra Cosworth RS500, és ami a csövön kifér!!! :DDDD

TóthZé 2009.03.31. 21:13:16

Az a legszebb az egészben, hogy ha leveszed a hangot és csak a szélvédőn keresztül látható képet nézed, akkor olyan, mintha "befolyna" a kocsi alá az aszfalt. Mintha az lenne a teljesen természetes és magától értetődő, ahogy a kocsi "helyezkedik" a pályán, kintről-kintre, fűszélétől-fűszélére. Bőven 200 felett.

Pedig mennyire nem magától értetődik, sőt, mennyire különleges, így, ilyen pontosan, ilyen dermesztően gyorsan menni ezen a pályán.

Térdre, imához.

Mioporfeszosz (törölt) 2009.03.31. 21:13:54

Ez valami nyílt nap volt? Mi az a sok kávédaráló az útban?

Azok voltak a legveszélyesebbek, beindul az embernek a "veszély reflexe" amikor végsebességen elvillanunk az egyenesben valami közuti csigabiga mellett, mert ugye, ha nem néz a tükörbe aztán "kóricálni" kezd..

Egyébként maga a kör, -bár nagyon ott van a szeren-, közel nem olyan durva, mint bármelyik rally etap, egyszerűen azért, mert a beton útfelület, a kerékvető és egyáltalán az egész pálya "kiszámítható", kiismerhető.

Amikor erdőben, murván, kilónegyvennel dobálod a gépet derékszügű kanyarokba, a fáktól 2 méterre, bármikor jöhet egy váratlan nagy szikla, gödör, kifékezett keréknyom, agyvesztett drukkerek, kaphatsz váratlan durrdefektet, akármi, na az kicsit más fíling, nekem elhihetitek, ott tényleg behugyozik aki akkor ül be először.

Riasom 2009.03.31. 21:15:42

@redriot77: itt GT Legends, hídtól traverzig stopperral mérve egy Alfa GTA-val, billentyűzettel nekem ez is elég kihívás :)

devisionhun 2009.03.31. 21:20:10

ÚÚÚ, annyira megnéztem volna egy-két lehagyott autóból mit láttak...

Biztos ők sem sétakocsikázni meg tájat nézni mentek ki, de MEKKORÁKAT RÁJUK VERT!
Kanyarban még azt mondom, oké, ott a "piskóták" (bár lennék olyan piskóta) nem nyomják, de amikor a csuttó egyenesen úgy megy el mellette mintha ÁLLNA!!! =DD fú a szőr is felállt a hátamon!

Köszönjük!

CsGergo 2009.03.31. 21:26:11

Így vezetni!! :O:O Ááááá nagyon durván tolta a fijúúúúú!:D De az a visítás semmihez se fogható!Nyááááá-nyááááá-nyáááááááááááááááááÁÁÁÁÁá-nyááá-nyáá-nyá XDXD

Wadindián 2009.03.31. 21:27:38

Minden elismerésem!
Ha csak a felének a negyedének a nyolcadát tudnám....

Vik-Tor 2009.03.31. 21:49:11

Vérfagyi...
Mellé ülni egy ilyen körre. ÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHUUUUUUUHHHHHHHBZMGÁHHHHHHHHHHIIIIAKRVAÉLETNEEEEEEEEEEANYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁMUHHHHHHHHANYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDÁÁÁJJJJJJJJMMMMMMEEEEEEEEGNEMLESSZZZMEEEEGSOHATÖBBBETAUTOCSAKEZTÉLJEMTÚLÉLJENAGREENPEACEÉSABICIKLIHALÁLABENZINRE...
Öööö a bácsi elvisz még egy kurflira?

2009.03.31. 21:49:50

@redriot77:
A videó megnézte után engem is elkapott a hév: LFS,Blackwood GP track,FXO GTR,gyakorlás mód,pálya tele rakva lassú autókkal (mint a videón) aztán hadszóljon! :D
Mellesleg az FXO GTR-nek is szinte ugyanilyen hangja van,szal a fíling megvolt,a kezem is lerohadt,de jót mentem :D
legjobb időm: 1:23,billen,a sok hülyét kerülgetve

Leadfoot 2009.03.31. 21:55:35

@sunblind: Bizony-bizony. Aki virtuális vezetési élményt akar, annak az LFS kötelező.

Ez a faszi nagyon kemény. Húzom is magam elé a force feedback-es kormányt, ezt nem lehet csak úgy végignézni, és nem csinálni semmit. :-D

I ThomaS I 2009.03.31. 22:07:36

Egyszer én ezt már linkeltem ide a Belsőségre még OP egyik postjára kommentként asszem, de örülök, hogy megint itt, ráadásul így önállóan!

sunblind 2009.03.31. 22:19:35

... énis nagyon szeretem az LFS-t (szigorúan nem az rFactort :) ), de sajnos lelombozódom, mikor látom, hogy egy Kissnorbi, vagy egy Mot3c milyen időket tud egy órán keresztül folyamatosan ellentétben velem ... sokan hisszük az első félszlikkes nyílt nap után, hogy egészen ügyesek vagyunk, de sajnos néha hanyatb@sz minket a realitás :)

Shelby_Cobra 2009.03.31. 22:38:46

Na ezen a filmen látszik igazán, mennyit számít az aerodinamika meg a modern abroncsok. Ezelőtt 20-30 évvel még kevesebb lett volna a "padlógázos" kanyar.

GGG77 2009.03.31. 23:17:57

Még a monitor előtt is féltem, de akkor is beülnék. Legfeljebb elájulok 30 mp után, de megérné...

aFx 2009.03.31. 23:22:06

Race/GTR '07 jelen:)

hm, 7:54, az úgy egészen jó idő. figyelembe véve, hogy hány helyen tartották fel, ment volna ez gyorsabban is.

de pár helyen eszméletlen miket művelt, illetve honnan fogta meg az autót.

Rathgo 2009.03.31. 23:30:44

ESZMÉLETLEN!!!!!!!!!!!
Hatvan évesen sokan a zöld jelzést is képtelenek észrevenni a lámpán.
Egyszerűen hihetetlen amit művel.
Ezek után csak arra lennék kíváncsi, hogyan ment a régi vasakkal ugyanitt.
Mélyen meghajlok a tudása előtt, megyek és elégetem a jogsimat :DDDD

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.04.01. 00:03:48

6:43-nál hogy fogta meg :O atyaisten... Igen, ilyenkor jön rá az ember, hogy mennyire nem tud vezetni.
Egyébként a race '07-ben egész élethűen el van találva a bömös hangja:
www.youtube.com/watch?v=I9KCnGTOmV8
A sírós váltó meg kéne, nagyon kéne, még akkor is, ha idegölő...

saki05 2009.04.01. 01:42:08

Én nem értem miért kell úgy ajnározni ezt az emberkét.Azt elismerem,hogy jól megy dehát ez sehol nincs egy igazi wrc mutatványhoz mondjuk egy Ózd-Sáta szakaszon bármelyik WRC elverné!

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.04.01. 07:29:54

Prokee simán lehagyná a trabijával tolatva..... ;)

burnsie 2009.04.01. 09:25:44

Rosemeyer 1937-ben a type c-vel 9 perc 46 másodperc 20 századot ment.
na jó, nem pont ezen, az talán hosszabb volt:-)

burnsie 2009.04.01. 09:28:10

@burnsie:
nem basszus, az 22,81 km volt, ez a videon 24,43, most jutott eszembe.

Árpád82 2009.04.01. 09:54:31

NAGYON KIRÁLY!!!!!Nem semmi ahogy ez az ember tolja, az biztos!!!

SsPL71 (törölt) 2009.04.01. 10:47:05

Nekem ez a kedvenc videjóm ebben a témában, eddig:
www.youtube.com/watch?v=Jkh8eQk5Q3g

Igaz a pálya nem éppen a fenti, de a híres BMW-s kényelem a szekvenciális váltó a prémium autós csend a videón tetten érhető, mindamellett a kanyar stabilitás sem lenézendő. :)

tom88 2009.04.01. 11:35:31

De azért az is kemény, hogy akármilyen autó ment a pályán, midet állva hagyta, ez azért...áááhhhh!!!

lazlo85 2009.04.01. 11:47:54

azért arról a 1973as 3.0 CSL-ről is megnézném a videot ha van vhol

matu72 2009.04.01. 11:57:52

Azt nem értem, hogy a többi autó miért behuzott kézifékkel megy.

choexy 2009.04.01. 14:20:40

Uhh jol nyomja a ba'csi!
Errol ez jut eszembe:
Supra vs Skyline
(csak ahol vezetnek az erdekes)

Az EREDETI 2009.04.01. 16:17:32

Ez egy m3 gtr versenyautó, amiket meg otthagy utcai sportautók maximum slick gumikkon, amit hobbi célra megtuningolt a tulaj. Nem kell csodálkozni, hogy otthagyja őket.

Roxas · http://gamestore.hu 2009.04.01. 18:31:58

Azért GT4ben ennél agresszívabban lehet menni ezzel a döggel. Ez mégiscsak a valóság. TZ (vagy ki) meg ezekszerint lassú:) Term. ezt bizonyítandó szívesen kiállnék ellene:)

saki05 2009.04.02. 00:00:06

Riasom
Ebben teljesen igazad van!
A rally akkor is jobb! Az legalább látványos.

Az EREDETI 2009.04.02. 22:28:00

Se a rally is csak tv ben látványos, mert valósaágban csak annyit látsz hogy jobbról balra elhúz a porfelhő :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2009.04.02. 22:57:33

nem tudtam véginézni a videót
mert a felénél már annyira nevettem, hogy ilyen nincs, ilyen nincs inkább bezártam :D
meg amugysi. mér tolatnak azok a porschék.

Rocko- 2009.04.03. 07:46:02

olyann nicns h amugysi.
különbensi ©™.

Gerypappa 2009.04.19. 01:20:38

"Eszméletlen, fenomenális, borzasztó"
Nem most kezdte!Öröm nézni, és a hang...Ilyen kellene még sok!!!
süti beállítások módosítása