Babarendszám 2.0

  2009. március 05. - ommm Címkék: bmw e46

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Végül is nincs ebben semmi furcsa. Egy hátsókerekes, 3 literes, benzines sorhat mindenképpen az. Angyalföldön lőttük tegnap.

(Mi lehet a SIKER-2? Egy 118d?)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr77982731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konti10 (törölt) 2009.03.05. 11:44:45

SIKER-2 : A8-as Audi, páncélozott, nemrég festették át 4 miláért.

svrider AKA stig · http://riderblog.hu/ 2009.03.05. 11:46:14

ember-1, pár napja töröltem le a képet :)

sunblind 2009.03.05. 12:29:28

... ha egy 330i a siker-1, akkor vajon az abramovics milyen rendszámot rendelne az egyedi A380vip-jére ... azéezserossz-1

series_one (törölt) 2009.03.05. 12:32:25

létezik olyan is, hogy nekem-8
:))))

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2009.03.05. 12:38:07

Akármibe fogadok, hogy a tulaj valamelyik - általam oly nagyra tartott - MLM szervezet tagja. Ott ez a szó az alap agymosás egyik pillére.

bsz 2009.03.05. 12:44:25

svrider: az ember-1 nem egy honda accord vagy legend rendszáma, talán sötétzöld színben? mintha valahol az autópályán láttam volna, azt hiszem az M3-on

kitt206 2009.03.05. 12:46:59

A spoon-1 meg egy cayene rendszáma

w a s d 2009.03.05. 13:08:25

@kitt206: Pedig annak Hondán lenne a helye.:D

Rocko- 2009.03.05. 13:11:40

omm-001 még nem foglalt. :)

lagunásfókusz 2009.03.05. 13:42:12

@odanézz: Tavaly még sárga volt. :-))

29 Palms 2009.03.05. 14:05:38

Az SEX-069-et lenyal...lenyúlta már valaki?

cabrio3er 2009.03.05. 15:20:58

@kitt206: a hasonló nevű étterem tulaja tudtommal :)

ami vicces viszont Robbie Williams Ferrariján a SORRY rendszám :)

már, ha igaz :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.03.05. 15:33:12

@series_one:
Söt, még bécsi kivitelben is van. Ha jól emlékszem, valami Audi. W NEKEM 8

hurpi 2009.03.05. 15:47:08

mondjuk jobb mint a margó27, meg margó28...

m.a 2009.03.05. 16:45:39

@hurpi: MARGO-9 az van, aranyszínű S80

tomvasy 2009.03.05. 16:49:35

Már olyan régóta be akartam küldeni, mert a forma ott lakik a házunkban. Mindig jókat mosolygok rajta, akkor mutat igazán jól amikor a teremgarázsban ott állnak mellette a 15+ milliós autók, szerény hétköznapi rendszámmal. :)

TDanee 2009.03.05. 17:42:50

A NEKEM-8 egy Audi A3ason van, 1.8 turbo...

sales975 2009.03.05. 17:59:03

Én voltam ennek az embernek az előadásán. Sajna a nevére nem emléxem, haverom rángatott el, arról szólt az egész h rúgd fel a szabályokat, ne állj a pályán a dugóban, menj a leállósávban, stb...aki nem ezt teszi az hülje, meg iljenek, igazi szimpi csávó...Onnan tudom h az ővé a gép, mert ezzel is eldicsekedett. Ausztráliából hazatelepült magyar...De az MLM-hez tényleg köze van.

Ptr 2009.03.05. 19:28:02

A Siker1 egy ingatlanközvetítő cég. Péntek vagy szombat este Kanizsán jaszkarizott ez a BMW.

kzol 2009.03.05. 20:00:18

Az EMBER-8 cégautó rendszám. Emődi Beruházó és ..., a rendszám veje úgy 3 éve írta le az Autós szégyentáblán.

kzol 2009.03.05. 20:02:50

Na, összemostam az EMBER-1-et és a NEKEM-8-at. Mindegy, az ember azért az, amit írtam.
Létezik MARGO-5 is, de az jellemzően Fehérváron fordul elő. Régebben egy IV-es Golfon volt, most nem tudom, milyen autó van a rendszám mögött.

ozy 2009.03.05. 20:16:09

Nalunk az utcaban egy Z4 parkolt rendszeresen BANK-1 rendszammal. Januar ota sima mezei rendszam vagyik ugyanazon az auton... Ez szerintetek jelent valamit? :)

Ronin_ 2009.03.05. 20:38:58

A NEKEM-8 eredetileg egy sárga Seat Ibizán volt úgy kb 8-10 éve, már akkor láttam.

SirLancelot (törölt) 2009.03.05. 20:59:00

JOFIU-1 meg Vácon szaladgál...

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.05. 21:14:40

A SIKER-1 mellé remélem tart talonban egy PATKÁNY-1-et is, végszükség esetére... :-) Bírom az ilyen kis pöcsöket - egyedi rendszám az kell, elvégre akkora spíler.

békaapu 2009.03.05. 21:21:15

@ozy: Talán kifizette az utolsó havi részletet is..?

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2009.03.05. 21:54:19

Az a legszebb, amikor állami autók a mi pénzünkön gyerekeskednek. PL. a külügynek vannak PRTKL-1 stb rendszámai.

TWK 2009.03.05. 22:03:59

És az F.Pákó a kocsijára meg a
KOCOG-1 -et vette meg??

nepperke 2009.03.05. 22:16:12

a HPQ-... melyik cégé?

qualitaet 2009.03.05. 22:30:26

Népitélet

"Bírom az ilyen kis pöcsöket - egyedi rendszám az kell, elvégre akkora spíler."

Megint milyen igazad van, baszod.
Az ilyesféle egyedi renszám szerintem amúgy is általában hyper ciki.

Ez a hárommiliós "siker" szimbólum meg annyira gáz, hogy az ember szinte a csávóval együtt ég amikor olvassa...

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.05. 22:45:53

@qualitaet:

Hát nem?

Ez aztán kurva nagy SIKER, egy kb. 2 millió forint értékű 330as BMW-vel furikázni. Ez igen, itt kezdődik az élet császársága...

Nem akarok általánosítani, de aztán tipikusan a kivagyi kis hugyosfaszú senkiháziaknak, a dagadt pöffeszkedő tahóknak meg a bodzázó vállalkozóknak a létfeltétele az egyedi rendszám. Jah, meg természetesen a külhonból hazaszakadt "vastag" fiúknak, akik ugyan a hónap végén már nem zabálnak, de az egyedi rendszámától legalább 3 diszkóspicsa visszakacsint a WestEnd-ben délelőtti műszakban, mikor normális ember dolgozni van...
De kell az egyedi rendszám. Mert attól különb lesz a senkiházija, hogy a neve meg egyéb frappánsságok díszelegnek az autója elején-hátulján. Gratulálok!

Azt is utálom, mikor valaki a nevét kirakja az autójára (ki a faszt érdekel hogy hívják, meg hogy kicsoda?), de mikor már csak a "SIKER" meg a "BEST" elégít ki valakit, az már valóban lelki szegénység.

Sikerült felhúzni magam :-)
Na jóéjt!

zoles 2009.03.05. 22:58:46

XXX-666 győri kék audi tt, szilikonos csajjal...

Hrzrasn (törölt) 2009.03.05. 23:00:25

@qualitaet: A "siker" egy E92es M3as lenne, nem egy 10 éves E46. Bár sztem a "sikert"t arra értette, hogy megadták a hitelt nulla indulóra :]

Karpathy · http://artofmax.com/ 2009.03.05. 23:03:36

Az egyedi rendszám miért lenne hülyeség? Most, hogy már vagy fél milla, sok pénz kell hozzá, de amikor bevezették, 16000 körül volt a 3 betű 3 szám, és 70000 körül az x betű y szám (csak x+y 6 legyen).
Majdnem vettem is.
De aztán kitalálták, hogy mint mindent, az egyéniséget is adóztassuk meg, nehogy már Sanyi esetleg Sanyi rendszámmal járhasson.
De ettől maga a tény, hogy valaki egyénire vágyik, nem lesz hülyeség.

A konkrét rendszám tulaja is elárulta magáról, hogy mi az ő vezérelve. Legalább tudjuk.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.05. 23:14:33

@Karpathy: Azért gáz, mert ugyanolyan balkáni prosztó önfuttató mutatvány, mint amikor valamelyik tökkelütött a sírjára gravíroztatja az autóját:
static7.userland.com/ulvs1-c/images/bubkes/RobertheadstonewithBMW.jpg

Hö, lássa a sok paraszt, hogy vagyok valaki.

qualitaet 2009.03.05. 23:55:17

Hrzrasn

"Bár sztem a "sikert"t arra értette, hogy megadták a hitelt nulla indulóra :]"


:)DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

...hát apám, én mindjárt bemutrázok a röhögéstől. Te milyen hülye vagy...! :))

tibidanny 2009.03.06. 08:03:44

lehet a SIKER-1 akkor keszult, mikor az auto meg ert 10 millat...

amugy amcsiban 60 usd az egyedi rendszam, es ott nagyon komolyak vannak.
semmi siker, stb,
bar egy magyar ipse ott is megmutatta a mercin: "BAZDMEG" ... no komment.
a haverom mongoliai, neki "MONGOL" a rendszama, sztem jo :)

5 betu 1 szammal itt is jokat lehetne alkotni, csak a sok magamutogato nem rendelkezik kello kreativitassal...

nekem semmi bajom az egyedi rendszammal, az enyem is az.
nincs belole megegy :))

Negrogo 2009.03.06. 08:08:23

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:


Na szerintem most abba nem mejunk bele mennyire jobban sikernek lehet ezt tartani mint egy akarmilyen tiz millas elol tekeros autot. De hogy markahu maradjak nem cserenem el az M-es e39 528i -met egy e60-as 520d-re elhiheted. (Az ara kene persze)

Szoval en is sikersebbnek tartom magam azoknak akik az uj 5-el tekeregnek tudod!? Mert o nezi meg az en autom nem en az ovet...

gin74tonic 2009.03.06. 08:09:52

sex-069 egy fekete sl kabrioe, a mugen-1 egy hondan lattam meg 98-ban a 3ker bogdani uton, a poker-1 meg egy feher calibran volt 97korul a becsi uton ( akkor meg nem a ciganyok rajozos kocsija volt a calibra ) az oil-001 meg egy barna a8-on egy szekszardi vallalkozoe volt de becsuktak a kocsi meg vissza lett rendszamozva ( ugyvede tanacsara ) a cop-007 meg egy kek trabin volt, a poen az hogy egy rendore es nem egyedi rendszam hanem ( kis haveri segitseggel ) neki jutott

gin74tonic 2009.03.06. 08:13:36

ja meg a box manager racz felixnek az aktualis kocsijan is felix-1 van, amugy van egy the end up nevu club san franciscoban, a tulajnak a fekete mercijen is END UP plate van, tortenetesen magyar az illeto...

gin74tonic 2009.03.06. 08:18:23

jah meg egy eszembe jutott: asz-003 kek dacia (!!!!) xD

a nevkirakas jo dolog azoknal akinek van cb mert ha jon szembe tudod hivni milyen az ut elotted, az a szar amikor kiteszi hogy laci78 hivod radion azt semmi, nincs is radioja. akkor tenyleg minek???

Hrzrasn (törölt) 2009.03.06. 09:22:28

@mennyi?husz!: "De hogy markahu maradjak nem cserenem el az M-es e39 528i -met egy e60-as 520d-re elhiheted."

Én sem cserélnék egy 6 hengerest 4 hengeresre. Bár nem tudom, mit akartál ezzel mondani, mert egy E39 528i 3.500-4.000 euróért megkapsz, az E60 meg 15.000tôl indul, akárhogy is nézem. Nem igazán alternatívája egyik a másiknak anyagilag.

"Szoval en is sikersebbnek tartom magam azoknak akik az uj 5-el tekeregnek tudod!? Mert o nezi meg az en autom nem en az ovet..."

Jajj, a szöveg ami lever.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.06. 09:41:30

@mennyi?husz!:

Jó, most ebbe ne menjünk már bele, hogy kinek nagyobb a pöcse, meg kinek erősebb az apukája... Az itt teljesen releváns, hogy ki mire cserélné le az autóját, abszolút érdektelen a téma szempontjából.

Szerinted az a siker fokmérője, hogy kinek nézik meg jobban az autóját? Ugyanmár...

Ismerek olyat/olyanokat, személyesen, aki egy utcaképbe beleszürkülő A6-tal, előző C-Classeval járnak, és közben egy ilyen SIKER-1 a havi zsebpénzük kb., olyan vagyont hoztak össze saját eszükből. Sokkal sikeresebbnek tartom őket, mint egy kis senkiházit, aki SIKER-1 rendszámmal furikázik, csak hogy róla tudja mindenki mekkora spíler.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.06. 10:26:55

@Hrzrasn:

Erről már én is hallottam. És teljesen normálisnak is tartom. Továbbá gyanítom azt is, hogy nekik nincs ALDI-1 meg ALDI-2 rendszámuk, bár hol vannak ők sikerben egy ilyentől... :-)

Tragédia, hogy a társadalom ennyire elmegy az üres és háttér nélküli észjátszás felé.

szláj (törölt) 2009.03.06. 11:21:58

remélem ti is megkaptátok kör e-mailben anno a rutin-1 rendszámú fehér cls-t 8)

gabesz76 2009.03.06. 11:24:25

Sziasztok!

A nekem8 eddig egy audi a3-on volt, az illető csinálta az Ilferro-t Szolnokon. De neki bejött, mivel lecserélte egy fehér új 3-as coupe-ra:-)
A nevét is tudom H.Péter a srác. Elég nagy arca van, tudjátok az a mindenkit lenézek, fizetni nem fizetek senkinek.A mi cégünknek is tartozik szaros 30e ft-al.

Negrogo 2009.03.06. 12:12:46

@Hrzrasn:

Azt akartam vele mondani, hogy ha lenne is 10 millam akkor is a regi e39 et vennem meg es nullaznam ki. Nem pedig az ujabb 1-2 eves 5-os bmw-et. A kepen latghato egyennek meg lehet ez a kedvenc tipusa, ennyi. Vagy lehet van meg neki siker 2 neven egy m5 is...mondtam egy peldat.

Ha lever a szoveg ha nem ez igy van. :D Engem ez hizlal es ennyi. Hiaba sok penz meg az uj 5-os.

Negrogo 2009.03.06. 12:16:58

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

Nem. Pont hogy azt vallom nem a kocsid vagy! De had legyen mar a kepen lathato emberkenek siker erzese vagy buszke az autojara. Es ahogy a postolo is irta a lenyeg pont az, hogy 3 liter, benzin, es sor6. Lehetne ez egy 350Z is. Es igen lehetne egy mindossze 25 eves, mint en is es sikernek konyvelne el, hogy sajat maga elotermtett egy ilyen autot ahogy en is. Majerkodas? Siker-1-el? Csak te latd igy. Ez nem az. Meselhetnek mi a mumajarkodas...

vwxyz (törölt) 2009.03.06. 13:05:55

@ozy: A BANK1-ről messziről ordít, hogy hamis, mert nem 6 karakteres.

szláj (törölt) 2009.03.06. 13:16:04

@vwxyz: hopp, csak megérte rendszeresen nézni a columbo és monk minden egyes epizódját 8))

A Laci 2009.03.06. 13:23:28

Fekete BMW X5 Békéscsabán: XXXXX-5! :D
Baromi kreativ volt a csávó...
Bő tíz évvel ezelőtt Csongrád megyében sokfelé lehetett látni az USA-004-es Cadillac Eldorado-t... Nem tudja valaki mi lett vele? Patent szekér volt!

Wadindián 2009.03.06. 13:34:53

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

"Az itt teljesen releváns, hogy ki mire cserélné le az autóját, abszolút érdektelen a téma szempontjából."

Akkor talán irreleváns.

És ha Ő a SIKER-1 -el érzi jól magát akkor az miért fáj a népnek?
Van min mosolyogni szürke napokon.

ixtom 2009.03.06. 15:13:49

Lehet hogy pék. (sikér)

Fontos az ékezet a magyarban, nem mindegy hogy szárnyaló vagy szarnyaló :D

kzol 2009.03.06. 15:16:24

@dani198: De csak az első kb 300, afölött már nem HP-sek.

ixtom 2009.03.06. 15:20:54

Ja és Győrben is van MARGO-* egy e92-es BMW-n.
*=talán 8, nem tudom biztosra.

Meg láttam egy F Astrát is GTB-599-es rendszámmal... (asszem Sümegen)

Karpathy · http://artofmax.com/ 2009.03.06. 16:57:24

@Hrzrasn:
Pont ebből gondolom, hogy nem érted, amit mondok.
Ha téged megkérdeznek, hogy hívnak, és te a nevedet vagy egy nicket mondasz, akkor az már önfuttató balkáni parasztság ahelyett, hogy "uram, ccg-441 van a hónom alá tetoválva, uram" lenne a válasz?

Egy porosz rendszer, ahol az ember egy szám, nem engedi, hogy név legyen, hacsak qva nagy sápért cserébe nem. Nem a név MILYENSÉGÉRŐL van szó, hanem a NÉVről magáról. Ezért szemétség százezrekért mérni az egyéniségedet.
Így világosabb?

Káposztakukac 2009.03.06. 17:56:00

szóval a sikeres ember autója egy előző sorozatú 330i, amit mindenhol szarért-húgyért árulnak. aha, értem:)

Hrzrasn (törölt) 2009.03.06. 19:16:59

@Karpathy: "Ha téged megkérdeznek, hogy hívnak, és te a nevedet vagy egy nicket mondasz, akkor az már önfuttató balkáni parasztság ahelyett, hogy "uram, ccg-441 van a hónom alá tetoválva, uram" lenne a válasz?"

De az úton a kutya nem kíváncsi rá, hogy téged hogy hivnak. Ennyi erôvel csinálhatnál egy feliratot a hátsó szélvédôre, hogy "Józsi vagyok, 34, asztalos, bélyeget gyûjtök és kedvencem a pörkölt" - ki a habos gecit érdekli ez szerinted?

Hrzrasn (törölt) 2009.03.06. 19:20:19

@Karpathy: "Ezért szemétség százezrekért mérni az egyéniségedet."

Öreg, ha neked egy rendszámtáblára van szükséged az önkifejezéshez, akkor már régen elbasztad, hogy neked valaha is egyéniséged legyen.

qualitaet 2009.03.06. 20:25:15

Wadindián

" És ha Ő a SIKER-1 -el érzi jól magát akkor az miért fáj a népnek?"

Szerintem a kutyának nem fáj, inkább sajnálják, hogy milyen égő csávó.

"Van min mosolyogni szürke napokon."

Egyetértek. Úton-útfélen kiröhöghetik.:)

Ymmi 2009.03.06. 21:40:01

Három betűvel is jó poénok vannak Pl:IMI-xxx és még plusz pénzbe sem kerül vagy ICA,ILA,KGB,FBI,CIA, stb,nekem tetszik CNN a Trabin és a DDR a golfon.Nemsokára lesz NDK,SZU.és sok USA már látom mekkorát fogunk mulatni egy egy rendszám+autó kombináción.

loláb 2009.03.06. 22:28:31

Jaj, Istenkém, MLM...ezt a képet fogom minden behülyitett nőismerösömnek küldeni amikor megtalálnak!

Péter 2 2009.03.07. 02:19:03

Itt köszörülitek a nyelveteket szegényen, és egyikőtöknek sem jut eszébe a nyilvánvaló megoldás, hogy semmi ilyesmiről nincs szó: az illető a gabonaiparban dolgozik, a rendszámán a "sikér" szó olvasható, csak nálunk nem adnak ki ékezetes betűket, ezért volt szegény kénytelen ezzel beérni... :-))

Maci_GSXR1000 2009.03.07. 10:35:04

@konti10: "konti10 2009.03.05. 11:44:45
SIKER-2 : A8-as Audi, páncélozott, nemrég festették át 4 miláért."

Érdekes, mert a nyilvántartó szerint nincs ilyen rendszám.....

www.magyarorszag.hu/allampolgar/szolgaltatasok/gepjarmukereso/

Maci_GSXR1000 2009.03.07. 10:42:55

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: szeretem az emberekben, hogy véletlen sem feltételezik azt hogy esetleg az tulajdonos cége a siker1 ingatlaniroda, és nem a saját sikerét próbálja ezzel hírdetni, hanem a céget.

Egyébként nem mintha számítana, de ha van eladó 2001-es 330ci-d 2 milláért, hozzad, átveszek belőle ezen az áron bármennyit....

Amúgy meg mikor belepillantottam a nickeddel hírdetett népítéletbe, annak írójáról kb ugyanazt gondoltam mint a siker1-es majomról, reklámozza magát a faszkalap veri magát az r8-ra meg a családi audikra, szánalmas :-)))

PozAko · http://pozako.freeblog.hu 2009.03.07. 11:01:36

Volkswagen Polo Fun: TIZ-987 ;] Nyáron láttam Balatonfüreden. Ez legalább vicces. ;]

nemondomeg (törölt) 2009.03.07. 11:18:07

nekem a CRUEL rendszámos USA-i AMG E-merci jön be. szerintem mocsok poén:D

(am leszarnám de népitélet ugy felbaszott h komolyan összeszedek valami übertahóparaszt rendszámra lét és beállok a háza elé;)h baszódjon meg! ("nem akarok általánosítani, de..." akkor ne álltalánosits bakker!:D)

nemondomeg (törölt) 2009.03.07. 11:27:52

de legalább most sokan ujra megmutatták mekkora egy suttyó nép a magyar!
nem leszarod milyen rendszáma van? ismered? honnan tudod h mér van ott? h saját vagy cég? h komolyan nagyképű vagy poénbol teszi ki? vagy lehet h mivel az MLMjéhez kell az ember ezzel akar sarkallni h lépj be alá? és honnan tudod mikor vette? lehet ujonnan és azota 40milllás háza van és most vár az uj M3ra!de persze megint aza tahó aki valamit elér és ti meg a kurvajófejek mert szoptok a porban. tök mindegy h éri el példaként kéne venni legalább az eredményét nem visszahuzni a szarba! és biztos nem eszik a hónap 4. hetében?? lehet h eszik és még igyis megdugja a tinikurvát aki utánafordul;) mit zavar titeket h mi a rendszáma? az utat nézd ha vezetsz! vagy teis a kormánynál táncolsz? jaa persze! az mennyivel divatosabb mint h siker-1!
szeretem ezt a blogot. mindennap bebizonyitja nekem h ez az ország sosem fog elindulni az emelkedőn és h minél hamarabb takarodjak innen!

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.07. 11:52:36

@Maci_GSXR1000:

Tizenéves koromban kinőttem már a naivságból. Menő ingatlaniroda tulaja és egy 2-3 milliós BMW - abszolút jellemző. Hagyjál már, a hülyék a túloldalon laknak...

"Amúgy meg mikor belepillantottam a nickeddel hírdetett népítéletbe, annak írójáról kb ugyanazt gondoltam mint a siker1-es majomról, reklámozza magát a faszkalap veri magát az r8-ra meg a családi audikra, szánalmas :-)))"

Hasonlóak magaddal kapcsolatban nem jutnak eszedbe GSXR1000...? (Az mennyivel jobb, ha nicknek azt írom hogy "Ákos" vagy "Maci_GSXR1000"? Nem azért ez a nevem, mert verem magam rá, csupán büszke vagyok rá, hogy ilyen autóm lehet. Nagy különbség.)

Egyébként amit elértem, azt csakis saját magamnak köszönhetem. Nem tartom magam a siker mintaképének. Nincs Ákos-1 Vagy Perfect-1 rendszámom sem, nekem elég a kiosztott, mint a többi másik x millió autósnak. Amúgy meg megnyálazhatod...

-----------------------------------
@nemondomeg:

Ha valahol, akkor itt van értelme az általánosításnak, "hogy baszodjon meg"... Csak nézd meg kicsit alaposabban, milyen garnitúrának létszükséglet az egyedi rendszám, mert ugye anélkül nem élet az élet.

"de persze megint aza tahó aki valamit elér és ti meg a kurvajófejek mert szoptok a porban. tök mindegy h éri el példaként kéne venni legalább az eredményét nem visszahuzni a szarba!"

Nem mondtam, hogy én vagyok itt az egyetlen jófej, és kb. leszarom, hogy milyen körülmények között él. CSupán felesleges és üres arcoskodásnak tartom az ilyeneket. Hogy szopnék a porban? Érdekes meglátás...

"mindennap bebizonyitja nekem h ez az ország sosem fog elindulni az emelkedőn és h minél hamarabb takarodjak innen!"

Ilyen véleménnyel a nemzetedről nem is lenne kár érted, már bocs...

Hrzrasn (törölt) 2009.03.07. 14:02:40

@Maci_GSXR1000:
@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

Felesleges egymással szkanderoznotok, mert a jelek szerint mindkettôtök önképének szerves részét képezi az autó/motor. Beszélgessetek el errôl egy szakemberrel szerintem.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.07. 14:41:15

@Hrzrasn:

Nem. Nekem nem azért van olyan autóm amilyen, hogy azzal úton-útfélen megbámuljanak és hogy "kifejezzem a személyiségemet", hanem azért mert nekem ez TETSZIK és szerencsére vagyok olyan helyzetben, hogy meg is vehetem ami nagyon tetszik. Ha néhányan mégis megbámulnak és "magamat verésnek" tekintik mindezt, az az ő dolguk, és baromira nem érdekel.

Én tiszteletben tartom többek között Maci_GSXR1000 véleményét és tisztelettel válaszolok is egészen addig, amíg valaki át nem megy parasztkodásba és felesleges odamondásba. Ennyi.

Maci_GSXR1000 2009.03.07. 15:06:50

Népítélet: Azzal, hogy folyamatosan reklámozod ezt az írásodat, gondolom nekünk akarsz segíteni az autóvásárlásnál :) Ez úgy hangzott, mintha a siker1-es csóka védené a rendszámát, ha csak simán örülnél az autódnak, amit természetesen meg tudok érteni, akkor nem mutogatnád a népítéletedet. De tudatnod kell itt mindenkivel, hogy "igen, ezt én írtam, ez az én autóm" stb. Ez szerintem nem baj, vagy legalább is nem tragédia.

Magammal kapcsolatban nem jut eszembe ilyen, mert a gixer1000 nem valami valami nagyértékű csoda-dolog, újonan is a legolcsóbb 1000-es gyorsasági, suzuki egyébként is proli márka, ha menőzni akarnék egy motorral, akkor mondjuk szóba jöhetne egy brutale oro, egy f4 senna, vagy egy MT yk2. De az én gsxr-em lassan 5 éves, talán érhet 1 misit, a becenevem mellé csak ezért írtam oda, mert sima Maci már volt, és így legalább egyértelművé teszi az ismerőseim számára, hogy én írtam amit írtam.... Ha lehet inkább nem nyálaznám meg, és ezt tőled se kérném viszont... Hetero vagyok.

kzol 2009.03.07. 15:45:07

Nekem az olyan rendszámok jönnek be, mint a BLA (olvasd Béla), GZA (Géza), DNS (egyszerre lehet dezoxiribo... és Dénes), stb. Az ilyen embereknek úgy van egyedi rendszáma, hogy nem fizettek érte plusz pénzt (persze, mindenki másnak is egyedi, de az övékéből a nyelvi lelemény csinált egyedibbet). Vicces, ha ilyen autóban épp Béla, Géza, Dénes ül. Ja, meg volt egy munkatársam, nekik CIG-0xx a rendszámuk (cigó...) és ráadásul pont olyan környéken laktak, ami khmm-khmm etnikai alapon nem volt éppen homogén.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.07. 16:08:36

@Maci_GSXR1000:

1. Nem akarok segíteni autóvásárlásnál, csupán egy autós blogon értelmesebbnek tartok egy ilyen nick-et, mint egy szimpla Bélát vagy egy Józsit. Már csak a "savanyú a szőlő, mi?" és hasonló típusú viták elkerülése miatt is, ne kelljen felesleges köröket futni minden egyes vitában amiatt, hogy ki miből osztja az véleményét.

2. Nem, nem is a reklám az oka.

3. Sok mindent bele lehet magyarázni, de attól még nem úgy van, ahogy hiszed.

4. Egy Bentleyhez vagy egy Ferrarihoz képest szinte ugyanolyan "proli" márka, mint elmondásod szerinte a te Suzukid (bár őszintén megvallom, motorokhoz nem konyítok, nem mondanak sokat a példáid).

5. "a becenevem mellé csak ezért írtam oda, mert sima Maci már volt, és így legalább egyértelművé teszi az ismerőseim számára, hogy én írtam amit írtam..."

Egy Ákos_www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 név megfelelne? Vagy nekem az is jó, ha kiosztasz valami nevet nekem, ami megfelel az ízlésednek...

Maci_GSXR1000 2009.03.07. 16:30:39

Hagyjuk, engem nem zavar hogy dicsekszel az R8-cal, bár az összes olyan ismerősömről aki nagyobb vagyonnal rendelkezik, előbb tudtam meg, hogy mi a kedvenc itala, vagy mekkorát tud fingani, mint azt, hogy mennyi pénze van, mekkora háza, vagy milyen kocsija, tudod ez a szerénység.... a magamutogatásod ellentéte :-)

"ki miből osztja az véleményét." - szóval tudatni kell a paraszttal, hogy te vagy a pénzember az R8-cal, aki többet keres, tehát a szava is nagyobb súllyal bír?

A 4-es pontoddal kapcsolatban azért megjegyezném, hogy nem így mérik a dolgokat, a hétköznapi autókhoz képest amit az utcán többségében látni, az R8 árából kijönne legalább 10db középkategóriás, nem szaladgál belőle egy tucat pesten, ha viszont kimész egy motoros pályanapra, vagy akárcsak egy találkozóra, 10 gyorsaságiból 7 gsxr..

KZOL: "Az ilyen embereknek úgy van egyedi rendszáma, hogy nem fizettek érte plusz pénzt"

Oriási tévedésben vagy van egyedi és egyéni rendszám.
GEZA-01 az pl egyedi
GZA-001 az egyéni

2007. április 1-től az egyedi rendszámok (4+2 ill. 5+1) ára 336.000 Ft, az egyéni rendszámok (3+3) ára 86.500 Ft.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.07. 17:07:00

@Maci_GSXR1000:

"Hagyjuk, engem nem zavar hogy dicsekszel az R8-cal, bár az összes olyan ismerősömről aki nagyobb vagyonnal rendelkezik, előbb tudtam meg, hogy mi a kedvenc itala, vagy mekkorát tud fingani, mint azt, hogy mennyi pénze van, mekkora háza, vagy milyen kocsija, tudod ez a szerénység.... a magamutogatásod ellentéte :-)"

Sajnos nem foglalkoztat, hogy az ismerőseiddel mik a hagyományaitok. Azon kívül, hogy van egy R8-am, mit tudsz te rólam? Ha már ennyire belemegyünk a személyem taglalgatásába... Személyeskedsz.


"szóval tudatni kell a paraszttal, hogy te vagy a pénzember az R8-cal, aki többet keres, tehát a szava is nagyobb súllyal bír?"

Az első fele csak a te agyad szüleménye. A másik felére azt tudom mondani, hogy elég érdekes szokott lenni főleg itt, a Totalcaron, hogy olyanok kezdenek bele rendszeresen az "ajudi átcímkézett fosvágen" meg "böszme porse" rigmusokba, akik közelében nincsenek egy ilyen autó felének sem. Ezek után merészkedem azt gondolni, hogy talán kompetensebb vagyok a témában, mint egy Suzuki tulaj. Én kérek elnézést, hogy ilyen beképzelt vagyok.


"a hétköznapi autókhoz képest amit az utcán többségében látni, az R8 árából kijönne legalább 10db középkategóriás"

Demagóg. A GSXR árából meg kijön 10 pizzásrobogó. Miről beszélünk?


Az a baj, hogy a kóstolgatásom mellett nincsenek észérveid, csak egyre inkább belemész a személyeskedésbe, ezáltal erőltetetté válik a baszogatásom részedről. Órák óta csak azon tudsz lovagolni, hogy milyen autóval járok, ahelyett, hogy a saját dolgoddal foglalkoznál. A szavaidról számomra ordít az irigység, ami szintén nem jó tanácsadó. (Tudom tudom, "nem vagyok irigy, kell a fasznak R8...".)

Szerintem zárjuk le a témát. Értelmetlen párbeszéd.

Maci_GSXR1000 2009.03.07. 17:24:49

Dehogy vagyok irígy, örülök az örömödnek, nem sajnálom tőled, a személyeskedni se szeretnék, de ha mindenféle rosszindulat nélkül nekem ez jutott eszembe rólad a "neved" alapján, akkor elképzelhető, hogy másnak is...

ok, demagóg vagyok, ezek szerint az R8 egy tucatkocsi, csak akkor azt nem értem, hogy miért csak 7db volt az értékesítési terv, ami egyébként nem is teljesült...

Maci_GSXR1000 2009.03.07. 17:39:00

Németországban kb 20 euro ha valami furcsaságot kér az ember, mi pl közigazgatásilag Pfarrkirchenhez tartozunk, ami PAN-nal kezdődik, senki nem szól meg senkit, azért mert pan-da 1 a rendszáma... szerintem itthon se lenne ez így ha nem ilyen beteg áron lenne a rendszám...

Wadindián 2009.03.07. 23:24:40

@qualitaet:

Értem én a dolgot, csak néhányan olyan szívfájdalommal írnak róla.....
Feleslegesen.

Én is pont arra gondoltam, hogy az neveti ki akinek ez jól esik.

hariel 2009.03.07. 23:38:27

Nem ezt nem szabad? Rendszámot fényképezni, és kirakni ide?

hariel 2009.03.07. 23:45:09

@zoles: XXX-666 néhány éve még fekete WV Bogár (új) volt, párducmintás belsővel...

hariel 2009.03.08. 00:11:59

Ja, és van FBI-001 (Suzuki), CNN-001 (Ford Capri), DDR-001 (Ford Escort), HBO-001 (Merci 500 SL), ORIGO-1 (WV Passat). INDEX-1 viszont nincs :D A kedvenceim azonban a brókernet "céges" autói: BNET-1 (Bentley Continental), BNET-03 (Ferrari 430 Spider F1), BNET-04 (Range Rover Sport), BNET-05 (Merci S 221), stb. Végre! Megtaláltam az online ügyfélkapu értelmét! :)

foolproof 2009.03.08. 09:05:33

Szerinten az igazi tokosseg a LOTTO-5 lenne, mondjuk egy Bentley Brooklands-on. Csak sajna Mo.-n nem kicsit lenne eletveszelyes az ilyen huzas, mas csak a tarhalok miatt is. Na jo, azert tudnek elni ilyen fenyegettsegben, ha nagyon muszaj...:)

nius 2009.03.08. 10:16:39

JOG-666? Ördög ügyvédje?

Zoltec 2009.03.09. 00:19:07

Ami durva: fehér X5 vagy Q7 nemtom:
DTOO-11. (persze CD matricával kiegészitve) Valami becsületes arab vállalkozoé... Simán azt hiheti valaki, hogy diplomata, pedig csak egy egyedi rendszám (a diplomatán a DT után is van kötöjel, vagy lehet h csak szoköz). Még jo, hogy nem kék alapu. Ezt miért nem lehet büntetni!? Ha erre van esze, hogy ilyet kitaláljon miket csinálhat még?
JA, és láttam egy szürke H Astrán is hasonlot, csak RBOO-15 (nembiztos, hogy 15volt a vége)
A sok RRB-xxx-röl nem is beszélve...

A Ford Fairlane kalandjai cimü filmben megvan a Corvette? UNPOOR ez jopofa:))

Karpathy · http://artofmax.com/ 2009.03.09. 00:45:11

@Hrzrasn:
Éles az elméd, konfekció átlagpolgár vagyok, egyéniség zéró.
Esténként egy egyedi rendszámért bőgöm tele a kispárnám, hogy végre kifejezzem valahogy önmagam.
:)

Most, hogy így egyenesben vagyunk, szerinted milyen problémát okozna az, ha az emberek olcsóbban is kaphatnának egyedi rendszámot?

Karpathy · http://artofmax.com/ 2009.03.09. 01:05:15

@Hrzrasn:
...és ha már ebben a flood-ütemben nyomjuk :):
- Miből gondolod, hogy engem érdekel, hogy érdekel-e valakit is?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.09. 10:39:10

gabor-4: balatonfüred kék golf 4
sun-666: almádi chrysler voyager

cplanet 2009.03.09. 16:24:31

Én is egyedi rendszámos bunkó tahó vagyok, de itt csak 18EUR-t kell fizetnie a sikeres autótulajdonosnak. Mondjuk ha veszel 30k EUR-ért egy autót 18 a rendszemára is van...

Maci_GSXR1000 2009.04.02. 20:58:34

tegnap az M5 városi szakaszán láttam SIKER-1 urat, átlagos kicsit tokás 40 körüli manager forma, bobby ewing frizurával... 70 éves papit és mamit vitte valahova, normálisabb arcnak tűnt, mint akik itt írnak...

Szonjapu 2009.11.12. 11:13:52

Sziasztok!
Az autó tulajdonosa sikeroktató, és a mentorom. Többek között azt tanítja, hogy nem 20millás verdákba kell ölni a pénzt, hanem be kell fektetni. Ennyit erről. De amúgy a színvonal megvan... Hajrá magyarok, hajrá józsi bácsik...
süti beállítások módosítása