Holden Cruze: az ausztrálok Ignise

  2008. december 01. - Koncz_János Címkék: holden

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Gázt neki, hadd piruljon!
2014-07-15 16:32:56

Figyelem! Az út paraméterei miatt személygépkocsival nehezen járható! Behajtás csak saját felelősségre!

Ne baszakodj a sorssal! +18
2014-02-01 18:02:05

Egy kellemes nyári napon négy rokonszenves ausztrál diák meglóg a suliból, bedobják a szörfdeszkát meg a

Időutazás nyolcvan DeLoreannel
2011-06-17 07:00:00

Alapvető spirituális tapasztalat, hogy a világon minden mindennel összefügg – ez teszi rejtelmessé

Tedd meg, értük
2011-02-23 12:08:45

Vagy ötszáz soros ódát írok erről a pár másodperces szpotról, vagy semmit. Inkább semmit, Önök anélkül

Elölről a Cruze szinte teljesen olyan, mint a mi Ignisünk, de első pillantásra is feltűnik az eltérő, ám éppoly hangsúlyosan tálalt embléma. A Suzuki szögletes S betűje helyén itt a Holden krómozott, focizó oroszlánja díszeleg. A fekete légbeömlő a Cruze-on kiterjed a ködlámpákon túlra, és más formájú az ezüstös betéttel megbolondított alsó műanyag szegély is. Oldalról az tűnik fel, hogy szebbek a könnyűfém felnik, és hogy itt is jutott alulra egy fémhatású betét. Hátul már látványosabb a különbség: az ablakok magasságában elhelyezett lámpákat füstszínű plexi mögé bújtatták, a hátsó lökhárítóba viszont feltűnő, nagyméretű vörös lámpatesteket applikáltak. A kipufogó vége krómozott, és ide is jutott alulra egy ezüstszínű csík.

Belül a különbségek látványosabbak. Jobb oldalon van a kormány, de más a formája is, a műszerfal, az ajtók kialakítása pedig teljesen eltér a magyar Ignisétől. Az ülések ismerősek, de a fejtámlák formája eltér, és az 50-50 százalékos arányban osztott hátsó támlákon nincsenek isofix rögzítési pontok. Nincs kalaptartó sem, így már van értelme a felülre helyezett csomagtér-világításnak. Úgy látszik, Ausztráliában nem lopnak annyira, nem kell takargatni a csomagteret. Az 1.5-ös benzines így első ránézésre ugyanaz, így a kocsi délen is nagyjából ugyanazt tudhatja, mint itt, északon. A Holden megjelenése picit vidámabb, fiatalosabb, mint az Ignisé, afféle kellemes kis belépő autó lehet a közlekedés világába, friss jogsit szerzett zöldfülűeknek.

A földgömbről hozzánk képest fejjel lefelé lógó kolléga, Julian Edgar tesztje szerint a Cruze a régi Swiftek kívánatos utóda, a drágább japán és koreai autók divatos, olcsó és jól felszerelt alternatívája. A motorja erősebb, mint a Suzuki Jimny-é vagy a Daihatsu Teriosé, a formája kívánatosabb. Julian nagy bánata ugyanaz, mint nekem: a hátsó futómű. A Holden ugyan sokat finomított az úttartáson, a rugózáson, a lengéscsillapításon, az elektromos szervokormány hangolásán, de a merev tengellyel nem sokat tudott kezdeni – az pedig lehúzza az egész rendszer teljesítményét.

A menetpróba azután meggyőzte arról, hogy pattog-pattog a Cruze fara, de összességében a kiskocsi egész jól vezethető. Ő is hangsúlyozza a kenguru-Ignis kettős természetét: alacsony fordulaton álmos és lusta, magas fordulaton dinamikus örömautó. Dicséri a húszezer ausztrál dolláros árhoz képest meggyőző felszereltséget, aminek azonban nem része az ABS, amiért 700 plusz dollárt kell fizetni. Tesztelőnk elégedett a kényelemmel is, és végül azt a konklúziót vonja le, hogy a Holden jól döntött, amikor a kínálatába illesztette a Cruze-zá átszabott Ignist.

Angolul tudó olvasóink a teljes tesztet itt találják.

Tovább szörfölgetve találtam egy új-zélandi tudósítást, amely egy Mitsusubishi Pajero és egy Holden Cruze karambolját taglalja. Mint a képen látható, a Cruze totálkár, a két utast nagyon súlyos sérülésekkel szállították a queenstown-i kórházba, míg a Pajeróban tartózkodók megúszták pár karcolással. A fotó eléggé megijesztett, gyorsan felhajtottam hát egy hivatalos töréstesztet. Nos, az ANCAP – gondolom, az EuroNCAP ausztrál megfelelője – 2003-ban szalajtott betontömbnek egy Holden Cruze-t. A légzsákok hatásosan működtek, a dummy-k térdei viszont szoros kapcsolatba kerültek a műszerfal alsó részével. Összességében a Cruze az utasvédelemre három csillagot, a gyalogosvédelemre egy csillagot kapott. Nem valami magas értékek, úgyhogy ne rohanjunk fejjel a falnak, ha Ignist vezetünk.

A részletes törésteszt itt olvasható angolul.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr86798002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DemoJoe 2008.12.01. 16:31:41

Jó hogy "harmónikusanvörös" az autó! Így nem látszik a vér!!!!!!!!


Csak a légzsákon.

ommm 2008.12.01. 16:38:41

És ha jól látom, nincs hosszabbítva, mint magyar rokonai. Azokkal a hátsó lámpákkal és a rövidebb túlnyúlással mennyivel jobban néz ki.
Ööö..elfogadhatóbban.

86c 2008.12.01. 16:39:21

nodevajon ezt hol gyártják?

Lacc079 2008.12.01. 16:49:34

Tök jó a lámpa a lökháritókban...biztos zafirüvegböl van,nehogy tolatásnál összetörjön :D

Krizsabá 2008.12.01. 16:53:40

Elfogadhatóbban? Ignishez "szokott szememnek" úgy néz ki, mintha seggberúgták volna és négy vörösen izzó sebbel vérezne alul.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2008.12.01. 16:54:05

Sőt, nyomják ugyanezt Subaru Justy néven is, ezért lelkendezhet minden magyar, hogy ő is Subbal jár :P :D

Íme:
autoshatterkepek.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=616&Itemid=132

csaby37 2008.12.01. 17:07:50

Nekünk is Ignácunk van,de ez sokkal pofásabb.
Kár hogy a Magyar nem ilyen!!!!!!!

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2008.12.01. 17:10:54

Már megyek is Subaru emblémákat venni haver Ignis-ére. Úgyis születésnapja lesz. XD

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.01. 17:11:17

Csak azért találjátok szebbnek, mert ez kicsit más, mint az ezerszer látott forma.
Ez is iszonyatos, meg a mienk is.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.12.01. 17:14:38

Az igazsághoz hozzátartozik:

"Det Watt said the driver of the Pajero had hit his head on the windscreen when the two vehicles collided."

Két autót egymással ütköztetni nem igazán szerencsés összehasonlítási alap biztonságtechnikai szempontból...

Csabar 2008.12.01. 17:27:17

Igen ommm nak igaza van hogy ez a rövidebb Ú.N:Japán ignis mielött itt nálunk ,tényleg itt ahol lakom gyártani kezdték volna ezeket árulták a kereskedésekben bár nem látni sokat mert kicsit drágább volt mint a mi autónk asszem!

megint 2008.12.01. 17:27:57

Azt mindenki tudta, hogy nem szerencsés suzukival ütközni, kis sebességgel sem, én nem látom ezt semmivel szebbnek mint az ignist, belül a műszerfal még rondább is, ebből a futóműből nagy csodát nem lehet csinálni

ommm 2008.12.01. 17:29:23

megint 2008.12.01. 17:27:57

jójó, nekem szokatlan. errefelé nem mászkál annyi belőlük. na :)

makmarci 2008.12.01. 17:31:48

Épp pár napja kerestem az Ignis töréstesztjét, de semmit nem találtam. Már azt hidtem, hogy a régi Swiftével vetekszik, de a 3 csillag annyira nem gáz. Bár az egy más szabványban jött össze neki...

Az első lökös, és a hátsó fenti lámpák szerintem jobbak.

GGG77 2008.12.01. 17:37:05

A töréstesztek sosem érdekeltek, életem első, 26 évét Trabantban (ezzel 70-80-nál borultunk is, legnagyobb sérülés az én egy db letört tejfogam volt)), Kispolszkiban, Wartburgban, Skodaban, Unoban, Golf II-esben utaztam, itt vagyok, élek.

Az viszont tény, hogy valamivel elfogadhatóbb, mint az Ignis.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.01. 17:44:46

Az a rémisztő, hogy ebben is ugyanaz a váltógomb-váltószoknya van, mint a régi swiftekben.
Ami nem lenne gond, ha nem lenne hihetetlenül undorító.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.12.01. 17:49:52

Ütközés: a Pajero tömege cirka kétszerese az Ignisének. Onnantól kezdve nincs mese... Tanulságos volt az iraki háborúról készült dokumentumfilmben egy katona monológja, amiben szidta a SUV-osokat. A lényeg: nagy autót vesznek, hogy biztonságban legyenek, a kis autós rettegni kezd, erre ő is vesz egy nagyot, egyre több benzin kell, és máris jön a háború.

Ennyi erővel járhatna bárki gumikereskes harci járművel, és akkor csak a kereke eresztene le egy ütközéskor, mint az ausztriai szerencsétlenségben.
-----
"Az a rémisztő, hogy ebben is ugyanaz a váltógomb-váltószoknya van, mint a régi swiftekben.
Ami nem lenne gond, ha nem lenne hihetetlenül undorító. "

AP, azért megnyugató, hogy ez is lényeges szempont számodra egy autó minősítésekor. Buzi-e vagy?

Solymika 2008.12.01. 17:52:56

A mién műszerfala sokkal szebb, de: Nálunk lehet kapni 4 elektromos ablakkal????

Leegor 2008.12.01. 17:53:55

A 3 csillagos töréstesztről csak annyit, hogy a 90-es évek közepén gyártott felső-középkategória (első szériás A4, E36, W202, B Vectra,) 2 csillagot kapott, a Xantia és a Rover 620 darabokra szakadt (1 csillag), egyedül a Volvo S40 volt képes elérni az Ignis szintjét. Ezek pedig ugyebár "hűdefasza anyag volt bennük" autók. Pajero ellen meg tank kell. Vagy hídpillér, és akkor rosszabb, mint bármilyen személyautó.

Solymika 2008.12.01. 17:54:36

Ja, és nagyon szép a "gyári" rádiója. :)

Tavria 2008.12.01. 17:57:04

Kár hogy az Ignisen egy ilyen faceliftet
nem halytottak végre, mert akkor még évekig gyárthatták volna mint a régi Swiftet. Szerintem lett volna kereslet egy olcsó "nagy" modelre, pláne a mostani
szigorúbb hitelezői időszakban.Eyébként a
mostani Suzukik nem épp az olcsóságukról ismertek.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.01. 18:00:36

Az az igénytelen, akinek nem szempont, hogy milyen a váltógomb környéke, a kormány, a pedálrend és a kézifék..
Má'bocsi.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.01. 18:02:06

Baszod a kormányt és a váltógombot taperolod jó esetben évekig!
Az, hogy kopogós-e a műszerfal, engem se érdekel, de könyörgöm a váltógombnál és kormánynál nagyon nem mindegy, milyen.
Ezeket mindig viszem is át a következőbe :)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.12.01. 18:03:09

AP, gombot, szoknyát, kézifékborítást cserélni, takarni olyanra, amirlyenre szeretnéd, kávéval együtt 10 perces munkafolyamat. Nehogy már lényeges legyen, bammeg, ne siránkozz itt ezen, mint egy fürdős kurva.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.12.01. 18:06:18

Akkor is nyúlok a shotgun után, mikor valaki rí, hogy vékony neki a kormány. Kb. százezerféle borítás vehető rá. De ahhoz ész kéne.

BMWSzabi 2008.12.01. 18:07:38

Tehetnek rá akármilyen emblémát ez akkor is SUZUKI marad hatetszik,hanem!Lásd a törést!

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.01. 18:09:04

Attól, hogy könnyű kicserélni, még szar fos igénytelen a gyári megoldás, pont mint az egész autó maga.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.12.01. 18:11:13

Nem igénytelen. Puritán. Olcsó, de a célnak tökéletesen megfelelő. És azért az nem ugyanaz.De neked beszélhet az ember, te fasz vagy.

Sheff Bácsi 2008.12.01. 18:12:48

"csodák viszont nincsenek: a Holden népautója sem biztonságosabb, mint a miénk." - Szebbnek sem mondanám :)

kabaka (törölt) 2008.12.01. 18:25:57

Igaza van sipikének.A Pajeró ütközne egy teherautóval más lenne a felállás.A mai Suzukik már masszívabbak.

29 Palms 2008.12.01. 18:27:24

"Azt mindenki tudta, hogy nem szerencsés suzukival ütközni, kis sebességgel sem..."

Így van. Aki eddig megkoccolta a Swiftemet, mind meghalt. Így vagy úgy.

Ubul1 2008.12.01. 18:34:51

Anyád, gyanítom te egy egész Merkur parkot koptattál már el a cca 3 éves jogsiddal, igazi kifinomult ízléssel megáldott expert.
A cég egy önálló liszencekből vegetáló vállalat, a lényeg hogy belpiacra termel kizárólag és az ottaniaknak ad melót. Bár eddig szinte csak opelekkel foglalkozott mint a Vauxhall. Értelme pedig egy olyan helyen mint az Aussy-k semmi értelme, max ez az ottani városi mikroautó megfelelője. A családi meg a Ford Falcon. A kis motor meg a 2 literes.

Myko 2008.12.01. 18:35:10

Van nekik Holden Zafirájuk és Holden Astrájuk is :)

Amúgy passz,hogy hol készülhet...szerintem teljesen gazdaságtalan lenne innét áthajózni a Holden emblémás Igniseket,de Japánban meg tudtommal nem gyártják ezt a fajta Ignist...passz...

bigT 2008.12.01. 18:45:47

Épp ide passzol ez az oldal: testvermodellek.extra.hu/gyujtemeny/

Én csinálom ^^ XD

+ Van nekik Barinájuk (Kalos, Corsa, Swift), Epicájuk, Captivájuk, Captiva MaXXuk (Opel Antara), és még sorolhatnánk :D

Myko 2008.12.01. 18:49:32

Lényegében mint a Vauxhall az angoloknál olyan ez a Holden...egy Holden Ute SS V8 Pickup-ra befizetnék :P

saki05 2008.12.01. 18:50:44

Minden autó szétszakad ha nála 2x nagyobb autóval ütközik legyen suzuki vagy mercedes s osztály.

bigT 2008.12.01. 18:50:53

Én egy Holden VE Commodore-t szeretnék :D

durung 2008.12.01. 19:01:06

Az aussiek mióta mérnek km/h-ban? Ez nem tűnt fel senkinek sem?

kkn 2008.12.01. 19:04:46

Az eredeti japán Ignis (ott Swift ) alapján készült a Cruze, csak ahhoz képest változtattak az orrán, hátulján. A műszerfal lényegében ugyanaz maradt. Az a kevés, aki a magyar Ignis előtt japánt vett, annak ismerős a hossz, a műszerfal. Meg abban nem volt kalaptartó, csak a Wagonon is használt háló.

Nekünk, mivel a többség olcsó családi autónak vette, pont kellett a nyújtás, a új Swiftet is mindenki a kis csomagtartóért kritizálja.

Úgyhogy a miénk az ausztrál verzió face-lift-je, csak azt a többség nem ismeri.

Meg a japánok a számunkra raktak bele kalaptartót, de meghagyták a csomivilágítást, azt már nem érezték fontosnak.

wartburger · http://pecoshop.fw.hu/ 2008.12.01. 19:07:52

Jó lesz ez "fos szar" (by AP) is, ha nem kapod meg a hitelt.
AP neked milyen verdád van, hogy így fikázod?

Auto-InterCont 2008.12.01. 19:26:26

Szerintem helyben gyártják. A csajom meg bukik a merev tengelyemre!

agár 2008.12.01. 19:32:37

A képekből is látszik, amit nálunk mindenki tud, hogy a Suzuki nem autó, hanem valami önálló kategóriájú közlekedési eszköz kis pénzű embereknek. Azt még megértem, ha valaki megveszi, és "autózik" benne, de hogy a gyerekét is beülteti...

CernaGeza 2008.12.01. 19:53:06

nekem kimondottan tetszik a hátulja, talán corvette akar lenni a kis japcsi?:) A műszerfal viszont az itthoniban jobb.

Volt valahol egy teszt (de lehet hogy a tévében láttam) ami azt taglalta, hogy a "telekjárók" összegyűrik a kis sportkocsit a csattanáskor, ám az sokkal hatékonyabban kerüli ki a gyalogost, traktort, telekjárót, masztodont.
- Aktív és passzív biztonság..?

Lacc079 2008.12.01. 19:58:19

a ti autótok!Bár nekem az elözö suzi volt,7évig csak tankolni kellett bele.Most fiestám van,az se egy bentley,de már nem kéne ujra suzi.

corso 2008.12.01. 20:04:39

Durung:
Aussieföldön mindig is km/h-ban mértek.
Koncz János: nem focilabda, hanem bukósisak. De közel volt, ne aggódj.

loláb 2008.12.01. 20:08:21

Milyen simpatikus, hogy az utolsó szám a km órán a 180, amit valószinüleg el is ér az autó. Utoljára a számlapon egyessel kezdődő végsebességet a wartburgomba láttam.

Gomulka Béla 2008.12.01. 20:13:18

Az ausztrálok istenére, õk aztán igen, õk aztán tudják mitõl döglik a légy!

(Lángol a gólya a távvezetéken…)

austinpowers 2008.12.01. 20:22:57

Tudják hát!
Amikor ott még Holden Barinák futkostak (Itthon régi Suzuki Swift) magam is meggyőződtem róla. :-)
Ezt a fost meg tökmindegy hol és milyen néven gyártják.

takacs 2008.12.01. 20:24:45

www.bama.hu/html/kepgaleria_html/24700/24742_frame.html

Ebben a mai balesetben jobban járt egy fokkal mint a másik autó (opel?)

IQLight 2008.12.01. 20:26:18

Jah, hogy egy törött krúzra rábukik mindenki és akkor pörög a komment-számláló? Grat. ha ez volt a cél. Jönnek már a "meghalsz benne", "a gyerekét is beülteti..." és hasonló okosságok.

Minden autó össze tud törni:
verygoodppc.com/disaster.htm

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.01. 20:30:51

Én fasz vagyok, te meg igénytelen.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.01. 20:31:57

Az utólag rárakott kormányborításoddal együtt.
Gondolom piros, és járt hozzá lángnyelves racsing pedálsor és három tízes csavarral felküldhető kipufogóvég is.

storyline :) 2008.12.01. 20:32:57

Elmegy minden suzuki fikázó a picsába. Egy pajeroval való ütközés után egy akárhány csillagos kisautó utasaiból is darálthús lesz.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.12.01. 20:42:01

Nem értem, mi bajotok van az összetört Cruze-zal. A felnik pl. teljesen megúszták.

De félretéve a tréfát: ez a piros egyenkárpit valami iszonyat.

McMester 2008.12.01. 20:48:21

szerintem a magyar Ignis jobban néz ki, hogy hosszabb. Oszt nekem furcsa az a négy kis kör lámpácska ott alul, olyannak tűnik nekem, mint valami IFA hátsó lámpa :) De brutál, hogy a "B" oszlop teljesen kiszakadt a kocsiból...

Auto-InterCont 2008.12.01. 20:57:32

McMester 2008.12.01. 20:48:21

Nem voltam ott, de sanszos, hogy nem kiszakadt, hanem kivágták...

BTO11 2008.12.01. 20:59:15

hééééé!

itt mindenki aki fikáz kézpénzel vesz autót???

kis pénz nagyobb kompromisszum.

olvastam a Kalos tesztjét amit a kengurusok csináltak mielőtt döntöttem mellette,nem csak a népes itéletet.

AP!
én minden vasam kormányára huztam védőt,vastagitót,az lehetett Waresz,dacia opel renault vagy a mostani kalos,de a lányom is nyomott 1 füzős védőt a corsájára is oat amit má a renaulton is amortizáltunk.

a szokás nagy ur,a megszokott dolgokat visszük a köv vasra is.

Csubakka Junior 2008.12.01. 21:00:03

Tök bazári ez a beltér.

na_most_akkor 2008.12.01. 21:11:52

Na most akkor jó lenne, ha végre békén hagynátok a Suzukit!

" agár 2008.12.01. 19:32:37
... a Suzuki nem autó, hanem valami önálló kategóriájú közlekedési eszköz kis pénzű embereknek "

A nagypénzű nénikéd, az. Az a félcsöcsű, kopasz.

Én szeretem a kutyákat, de mostantól minden agár kiesett a pixisből ...

Pasas 2008.12.01. 21:14:48

A pirosnál már csak a szőrös kormányvédő a faszább. Az király mikor egy (kvázi) új autónál takarni kell a gyári cuccokat. Nem baj, sokan szeretik a szart.

Koncz_János 2008.12.01. 21:21:22

Ha lehetek szubjektív (lehetek), a Cruze picit csinosabb (és rövidebb), a Mi Autónk kicsit komolyabb, de a különbség tényleg árnyalatnyi.
Így van, ez még az előző, japó Ignis ausztrál honosítása, a tesztelt verzió 1.5-ös motorú és összkerekes.

Koncz_János 2008.12.01. 21:24:05

Myko: Egy Holden Ute SS V8 Pickup-ra bizony befizetnék én is.

Alir 2008.12.01. 21:31:59

Hát ö-ö... gyerekek! :) Illetve Kedves Koncz János!

Távol álljon tőlem hogy agyon dícsérjem akérdéses járművet, de legyünk őszinték (hisz emlékeim szerint pont a Totalcar volt az egyik autós portál, ami írt ilyesmiről a töréstesztek kapcsán...). Elég igazságtalna karambol az ami egy MItsubishi Pajero és egy akármiylen (de legalábbis kis vagy alsó középkategóriás) autó között történik. Ugyanis a létravázas (Pajero) nyilvánvalóan porrá zúzza a programozott ütközőzónákkal bíró, törékenyebb járművet... Magyarán Ennek a Cruzenak (de lehetett volna ez akár egy 5 *-os Clio is...) esélyes sem volt!

A 3 *-os törésteszt nem überkirály, de nem is borzasztóan rossz. Meghalni már abban sem annyira könnyű. Pláne, hogy a nagyon biztonságos imidzsű Renault előző Cliója (ami kb. egykorú fejlesztés a Wagon R+/Ignisszel) szintén 3*.

csiky944 2008.12.01. 21:37:47

meg nénikéd térdekalácsa te barom,az egykorú Alir

Faby 2008.12.01. 21:49:36

Azért az utolsó képen az az üveg nem valami gyenge bambi, hanem kőkemény Bundaberg rum! Tudomásom szerint piszok erős és piszok finom ausztrál itóka.

ps3peter 2008.12.01. 22:03:39

Kívülröl szerintem jobb mint az Ignis, belülröl borzasztó, talán a kormány még elmegy.
Bár szerintem se családi autónak való, de meg tudom érteni azokat, akik csak ezt tudják megfizetni. Gondolom a sok fikázó illetönek mindnek S-Klasse van a segge alatt...

gmc 2008.12.01. 22:09:13

Sziasztok! Az én szememnek nem való az Ignis, ennek legalább játékos a fara.Faby! Amit a B. Rumról írtál , lehet, hogy igaz, de a képen gyömbér sör szerepel ami 0% alkohol.

ps3peter 2008.12.01. 22:13:20

"csiky944 2008.12.01. 21:37:47
meg nénikéd térdekalácsa te barom,az egykorú Alir "

Az IQ szintedhez csak a mondatszerkesztésed és a modorod mérhetö. Valamennyi kritikán aluli...

csiky944 2008.12.01. 22:40:06

Persze mert te ismersz ps3peter.
Ha a suzukit ajnározom akkor meg ugye bólogatsz,hogy milyen jól megmondtam?

stellaz1 2008.12.01. 22:44:00

A műszerfal az tényleg teljesen más mint az ignisé.

Csak mert pont a wagonr+ -é, egy az egyben.

Merida001 2008.12.01. 22:48:19

Nem olvastam végig az irásaitokat így bocs ha már vki írt erről...
Képeket nézegetve a hátulja ezekkel az annoi Corvette kerek lámpákkal nagyon bejött. Jóval igényesebbnek tűnik, mint a Suzi. Amúgy az Ignis szerintem befejezetlen. Azt az érzetet kelti, mintha egy kiherélt Vitara lenne, de közben semmi köze a terephez. szerintem az "új" mostani Swift az viszont optikailag egy jól kitalált forma a belső és felszereltsége is kielégítő.Motorjaik is optimálisak.De a Wagoner+ és az Ignis és kedves Alto az bizony nagyon gagyi triumvirátus.:(Ennyi pénzért azért jobb és szebb verdákat is lehet venni...Ez az én véleményem volt bocsi!:)

ps3peter 2008.12.01. 22:50:55

Nem a hozzászólásod - nehezen értelmezhetö - tartalmát, hanem a mikéntjét kritizáltam. Nekem édesmindegy, hogy szereted-e a suzukit vagy sem, de nem kellene egyböl valakit lebarmozni, akivel nem vagy egy véleményen. Ezért is reagáltam én is hasonló, bár irodalmilag valamivel kifinomultabb stílusban.
Ja és én se vagyok az a kimondott Suzuki fan, föleg az új stift elötti termékekkel nem szimpatizálok...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.12.01. 23:58:36

"AnyádnakPalánkot 2008.12.01. 20:30:51
Én fasz vagyok, te meg igénytelen."

Ha igénytelenség az, hogy feleslegesnek tartok egy céljának tökéletesen megfelelő gyári holmit, akkor igazad van.

Amúgy lecseréltem én is a gombot, de csak azért, mert eleve vágni akartam a rúdból. A gyári Suzuki gomb gumiborítású volt, kézre állt (nekem legalábbis) tökéletes volt abba az autóba.
Nem írom le, milyen marhaságokat csinált egy ismerősöm a Swift gombjával, mert lehet, olvassa, és megsértődne. Az urizálás a legnagyobb parasztság. Főként, ha a funkcionalitás kárára megy.

"AnyádnakPalánkot 2008.12.01. 20:31:57
Az utólag rárakott kormányborításoddal együtt.
Gondolom piros, és járt hozzá lángnyelves racsing pedálsor és három tízes csavarral felküldhető kipufogóvég is. "

Nem piros, hanem szürke. Hidd el, jól jön az a nyári 50 fokban. Nem csúszik az ember keze, ÉRTED? Dehogy érted...

Amúgy meg, a hosszú ujjú, nagy tenyerű sofőrök főként az első kiadású vékony kormányokra szinte kötelező jelleggel borítást kellett, hogy tegyenek. De, ha ráfogsz a pöcsödre, talán átérezheted a problémájukat.

Végezetül:
Nincs lángnyelv, nincs kipufogóvég. Egyéb kérdés?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.12.02. 00:00:13

javítás:

Ha igénytelenség az, hogy feleslegesnek tartok egy céljának tökéletesen megfelelő gyári holmit LECSERÉLNI, akkor igazad van.

vadparaszt 2008.12.02. 02:18:10

Az Ignis legjobban Subaru Justy dizájnnal néz ki. És az legalább mind összkerekes.

berliner 2008.12.02. 02:19:05

csak azért tűnik érdekesebbnek/szebbbnek az ausztrál változat, mert ez az "új", a szokatlan. Van egy két elem, ami tényleg jól mutat, pl az ezüstös betétek, de egyébként ugyanaz az elszúrt forma. Amúgy ha nagyon pontosak akarunk lenni, akkor a "magyar" a faceliftes, ez pedig az eredeti.
Tekintve, hogy az eredeti japánból fejlesztették tovább az esztergomban gyártottat.
A suzukikkal semmi gond nincs. Pont arra jók, amire kitalálták őket - alapautónak. Az más kérdés, hogy nálunk családi kocsinak használják a legtöbben, de ennek inkább más oka van. Családi kocsinak egy sima alsóközépkategóriás elmegy. (nem véletlen az a kategória teszi ki az eladások legnagyobb részét európában - nem Mo-n).
A pajero-val való ütközésről meg annyit, hogy mindig lesz egy nagyobb/erősebb. Ezzel persze nem az ignist védem, tényleg dolgozhatnának többet a biztonsági kidolgozáson a suzukinál. De ez nem jelenti azt, hogy mindenkinek pajeroval kell járni. Akkor ugyanott vagyunk, mintha mindenki ignis-szel járna. Pajero-t eltrafálhatja egy Hummer H1, azt egy kamion, a kamiont egy vonat, a vontot egy nagyon vonat , stb. Szóval ez így nem szempont. Csak a hamis biztonságérzetért nem érdemes feleslegesen nagy dögöket venni.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.02. 03:18:07

Az ausztrálok és az írek és az új-zélandiak is baloldali közlekedés - km/h - jobbkézszabály szindrómában szenvednek. Csak annyi hülyeség még hozzá, hogy azért a yard és az inch meg az ounce (Oz.) is befigyel ezek mellé a metrikus cuccok mellé.

Ja, a legviccesebb: 1 stone. Ez egy tömeg mértékegység! (6,35 kg)

nyuszy 2008.12.02. 08:02:29

"a műszerfal, az ajtók kialakítása pedig teljesen eltér a magyar Ignisétől"
"a fejtámlák formája eltér"

Hümm, ugyanilyen fejtámlák és ajtópanelek vannak az ótómban, és a műszerfal is ugyanilyen, csak más a tipográfiája, és csak 160-ig van számozva :)
És még kalaptartóm sincs - úgysem hordok kalapot :))
Úgy látszik, nekem pont azok a részletek ismerősek, amikben különbözik az Ignáctól a Krúz. Érdekes.

Egyébként meg szerintem sokkal jobban néz ki ez a rövid változat, a magyar verzió nekem olyan, mint a Thalia...
Van az utcánkban egy japán Ignis, ha látom, mindig meg szoktam csodálni, mennyivel egységesebb az összkép, mint a magyar verziónál. A Cruze meg még inkább hangsúlyozza ezt, már majdnem tetszik így :)

ipari_fostalicska 2008.12.02. 09:56:18

Kiváncsi lennék, hogy egy Polo, vagy egy Fabia hogyan nézne ki egy ilyen csatt után.

Másrészt: mint közalkalmazott, nekem "csak" egy Swiftre futotta (Sedan) és mivel kisgyerek is van, ezért kénytelen vagyok beleültetni. 950.000-ért vettem és kp-ban kifizettem. Persze ezt a pénzt beletehettem volna 20%-ként valami új autóba is, de nem akartam hitelt felvenni. És milyen jól tettem most. Aki pedig fikázódik, az saját magáról állít ki szegénységi bizonyítványt. Főleg akkor, ha megteheti, hogy jobb autóval járjon.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.02. 10:41:48

Érteni értem hogy nem csúszik, nem hülye vagyok, csak intoleráns agresszív bunkó.
Akkor is undorító fröccsöntött középszürke műanyagból vannak, pedig ennyi pénzért lehetne akár fekete is. :)

w a s d 2008.12.02. 11:10:09

@ BTO11 2008.12.01. 20:59:15
Én vigyáznék az ausztrál tesztekkel, mert képesek voltak ott többször is (igaz, nagyobb motorral) azt az autót díjazni egyes szervezetek Ausztrália legjobb kisautója ként, ami a totalcar- os nagy kisautó- tesztben ( totalcar.hu/tesztek/otkicsi )a legutolsó lett.:D

w a s d 2008.12.02. 11:22:26

Mondjuk én az ausztrálok oldalán állok ebben a kérdésben.

SsPL71 (törölt) 2008.12.02. 11:24:53

A Cruze műszerfala sztem az Ignis Sport műszerfalával egyezik meg: www.in.gr/auto/parousiaseis/foto_big/in_Suzuki_Ignis_Sport_05.jpg

A váltó gomb és szoknya más kérdés.

SsPL71 (törölt) 2008.12.02. 11:26:20

Az Ignis Sport pedig Japán gyártású.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.12.02. 11:36:28

Nem műanyag. Gumi. De mind1.
Ízlésekről hülyeség vitatkozni.

A japókat nem értem, kicsit tényleg elszaladt velük a ló. Indiában akkorát szakítottak a piacból, mint állat, de itthon szerintem elszámolták magukat.

Véget ért egy korszak, nincs mese.
A másodvirágzása ennek az igénytelen :) kisautónak és az utángyártott alkatrészeknek majd akkor jön el, mikor rádöbbennek az emberek, hogy nem kell feltétlenül kombájnnal járni azon a 10 km-nyi aszfalton a lakás-iskola és a munkahely között.

Mellesleg felénk (sz.-sz.-b.) már nem egy cigó család visszaadta a limuzinokat és átnyergelt Sedanra vagy 5ajtósra.

Várható volt.

De akad olyan ismerősöm is, aki a fél fizetését hitelre költi, örökké cserélgeti a kocsikat, és ha a belét kitépnék, akkor se venne "fos suzukit".
Csak közben kunyerál fűtől fától, egy kanyiló vasat se tud félretenni a gyerekeinek... Most erre mit mondjon az ember?

Koncz_János 2008.12.02. 11:51:31

Erre? Hát azt, hogy alighanem hülyeséget csinál. Az autó fontos dolog, de a gyerekek fontosabbak.

ommm 2008.12.02. 12:03:37

sipike78 · www.szabolcsswift.fw.hu 2008.12.02. 11:36:28

Aki messzebb nyújtózik, mint ameddig a takaró ér...

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.02. 13:14:27

Én se rolls royce-al járok, de azért legyen már egy igényességi szint..
Aki nem akar valamit meglátni, az sose fogja, akárhogy erőltetik.

CernaGeza 2008.12.02. 15:21:25

valaki az autójára buzul, valaki az órájára, valaki a hifijére vagy cipőjére. És képtelen megérteni hogy más azt épp leszarja.

így van-e?

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.02. 15:23:36

Így van.
Viszont én meg nem megyek hifibuzik közé hozzászólni.

CernaGeza 2008.12.02. 16:41:40

ha már itt tartunk: mit keres egy ignis a magasságos autóbuzik szent oldalán?

w a s d 2008.12.02. 18:30:17

Attól függ, kinek mi a fontos egy autóban.
Mert pl. aki egy Ariel Atomot vesz, azt nem hiszem, hogy különösebben izgatná a műszerfal minőségérzete, azon kívül, hogy azért ne legyen sorjás, meg mittudomén (azért legyen rendesen kidolgozott), aztán mégis azt mondják a tapasztalt hozzáértők, hogy fasza.

Mondjuk Swiftnél és társainál hasonlót még nehezebb megfogalmazni. Talán hogy ennyi pénzért inkább örül annak az ember, hogy nyúzhatja a kocsit, és bírja, meg hogy ahhoz képest tűrhetően megy, mint hogy azon fanyalogjon, hogy nincs újszülött szélesszájú- orrszarvú háta közepéből hasított 10 centi széles csík bőrből készült borítás a váltógombon meg a kormányon.

Agr3ssor 2008.12.02. 18:40:40

Az Ignis talán nem autó kérdem én??

Engem megnyugtat, hogy sok ember jár ilyen olcsójános autóval... Bár személy véleményem szerint az átlag magyar fizetésekhez képest (nem számtani átlag, mert azt az uzsorás disznók nagyon feltolják) még az új autó is luxus... Nemhogy egy drága új autó... Hogy meri valaki a gyerekét beleültetni egy ilyenbe?? Lehet úgy kellene hozzáálni a dologhoz, hogy nem kötelező frontálisat ütközni... Egyébként ha mégis arra kerül a sor, akkor valószínűleg nem 64kmh-val fog valaki beleütközni egy deformálódó tárgyba... Hanem a tapasztalatok alapján a sebességkülönbség jóval 100 fölött van... És gyakorlatilag majdnem min1, hogy miben ülsz... Szóval lehet fikázni azt, aki "felelőtlenül" beleteszi a gyerekét egy Ignácba... Aztán meg pisloghatsz, hogy te az a6-osba ugyanúgy megdöglesz... Az M0-áson a kamionnak aztán menőzhetsz az 5 csillagoddal... Nagyon fogja értékelni... Ráadásul ha nekem választanom kellene, hogy dögöljek bele egy ütközésbe, vagy lábak nélkül egy kézzel éljem le a hátralevő életem, akkor lehet inkább az elsőt választanám... (kérlek Istenem sose derüljön ki) Vagy hogy meghaljak e az ütközés pillanatában, vagy elvérezzek e hosszú fájdalmas percek alatt egy artériás vérzésbe, akkor is valószínű... Párszor kiderült már, hogy semmiben nem vagy biztonságban... Mindennél van nagyobb, erősebb, nincs két egyforma szituáció...
A múltkor úgy sikerült elkerülnöm egy frontális ütközést, hogy 90-es tempónál jávorszarvastesztet kellett csinálnom... Az autó jobb kerekeit a fűről hoztam vissza... Azóta hálát adok, hogy ültetett autóm van... Mert ezt nem sok családi 4-5 csillagos verdával tudtam volna megcsinálni... Nekem ez is a biztonság része...
Úgyhogy hajrá Ignis, meg Thalia, Fabia... Nem is sorolom... Addig sem írtja a népet minden barom a prszizsautójával a hamis biztonságérzet és 200 fölötti lóerő hatására...

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.02. 18:54:39

Hamis biztonságérzet, ja.
28 légzsákkal, hatféle hárombetűssel, 225-ös gumikkal, többlengőkaros futóművekkel, 13-as felni méretű féktárcsákkal..
Hamis biztonságérzete inkább ezekben a tyúkólakban ülő jóembereknek van. Ha egyszer bármelyik fogná a fáradtságot, és levenné pl. valamelyik lökhárító, megkukucskálni hogy ugyan mi lehet alatta, többet bele se mernének ülni.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.02. 19:17:46

CernaGeza 2008.12.02. 16:41:40

Ráadásul több év késéssel!

Csikós Úr, elő a farbával! Hol az új állólámpásról a poszt?! Ide a sufniszervizes bejegyzést, hamar! :)

BTO11 2008.12.02. 20:43:57

F/aki átírta a nevét visszamenőleg és volt オオカミ is 2008.12.02. 11:10:09

ott az asztral testbe 1.5 kalos vót testőve klimatikusan nem fapad made in hungary az igaz.
na és akko mi van?
1.4 8V is azé szedi patatáját a 82 Le-jével.
nem akarok én 200-l mennyi véle elég a 130-140- is ha muszály.

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2008.12.02. 22:18:04

Jaj már... Mindig ez az "igénytelen, ßar Suzuki" duma... :-(

Kezitcsókolom, ez az autó két és fél mila volt öt évvel ezelőtt. (Azóta csak benzint, olajat, szűrőket és fékbetétet kellett bele rakni, és ugyanúgy megy, mint öt éve.)

Ennyi pénzért ennyi autót lehet kapni. Pont.

Koncz_János 2008.12.02. 22:58:19

"Ennyi pénzért ennyi autót lehet kapni. Pont."
Pont.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.02. 23:09:33

Jöjjek elő a használt egymilliós Mazda és Toyota agyonüthetetlen nagy kényelmes szedánokkal, vagy ne?
S büdös életbe nem fogom megérteni a következőt:
"Nincs sok pénzem, ezért hitelre veszek új kisautót"
Márpedig ezeket így vették.

ps3peter 2008.12.02. 23:41:09

AP
Részben egyetértek veled, ezen elvnek megfelelöen én se új Passatot (fúj), hanem használt BMW-t vettem. De minek vettem volna a feleségemnek egy használt Mazda 6-ot az új stift helyett, ha az neki semmivel nem nyújt többet, söt még parkolni se tud vele?

megint 2008.12.03. 01:26:13

Agressor, csak azt nem mond már, hogy egy A6-ban ugyanannyi esélye van valakinek meghallni mint egy suzukiban, ennyire ostoba nem lehetsz

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2008.12.03. 09:45:28

Nem véletlenül van Pajero-m:-)))
Mellesleg szerintem jópofa kis jószág ez, csak a színe nem az igazi. Bevásárlókocsinak, asszonynak tökéletes.

Agr3ssor 2008.12.03. 09:46:09

megint: Ha Neked ez jött le belőle, akkor erősen problémáid lehetnek a szövegértéssel. Akkor újra:
A törésteszteket többnyire olyan szituban csinálják, ami az életben sajnos nem állja meg a helyét... Ha egy fasz 120-al kanyarban átsodródik a te sávodba (alulkormányzás) te meg szemből jössz 100-al, akkor baszhatod a 18 légzsákodat... A sebességkülönbség 220km/h... Tudod te az mennyi??? És igen, ebben a szituban TELJESEN MIND1, hogy miben ülsz...
Nyilván rengeteg olyan helyzet van, amikor jól jön egy A6-os biztonsági felszereltsége, DE lehülyézni azokat az embereket, akik "csak" egy Ignisben ülnek, kicsit erős dolog...
Ma reggel az M1-M7 bevezető szokás szerint vicces volt... A leállósávot szabálytalanul használó autók összetétele természetesen az átlagot mutatta... BMW... AUDI... MERCI... Egy-két Lexus... Az álló autók mellett kb. 100-al gangoltak el... Úgyhogy nagyon örülök neki, hogy sokan az Ignist választják... És nem páréves azonos árú BMW-kkel feszítenek a leállósávban, az atombiztonságos verdájukkal... Ha valaki sokat vezet, és nyitott szemmel jár, az érti az összefüggést...

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.03. 10:03:04

használt Mazda 6?
lássuk csak..
sokkal nagyobb
erősebb
szebb
jobb
tekintélye van

az asszony meg tanuljon meg parkolni, vazz..

Agr3ssor 2008.12.03. 11:07:04

Palánk!! Egy másik posztban meg arról akartad meggyőzni a népet, hogy inkább ülsz bele egy új autóba, mint egy párévesbe, ami szerinted százszor inkább lerohad az ember alatt... (szétesett fékpofájú Panda esete) Ha jól emlékszem, a Dacia Logant is felhoztad, hogy tulajdonképpen nem is rossz autó... Most akkor hogy van ez??? Esküszöm az utóbbi 2-3 hétben nem tudok rajtad kiigazodni... Ne vedd sértésnek, de magad ellen beszélsz... Ne voltál Te ilyen... Iszol Te rendesen??? :)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.03. 11:35:37

Nem egészen párévesről volt ott szó, hanem tizenpár évesekről.
Igen, valami dacia vagy hasonló lesz nálam a kőolajkorszak lezárulásáig az utolsó autó, de az még nem most lesz.
Olyan jó vétel volt ez a kis honda, hogy csak akkor válok meg tőle, ha már csak a bontónak kell. Utána viszont még egy használt nem fog kelleni. Elég volt..

w a s d 2008.12.03. 13:23:26

@ AnyádnakPalánkot 2008.12.03. 10:03:04
Legtöbb dolog igaz, a szebb nem feltétlenül.
De pl. a használt Mazdán új Ignis árban már valószínű, nincs garancia (ami a "soha el nem romló" jaPPán autóknál sem árt...). Drágább fönntartani (drágább alkatrészek, nagyobb fogyasztás...), parkolni meg nem csak azért nehezebb egy majdnem 1 méterrel hosszabb autóval, mert valaki ügyetlen, hanem mert 1 méterrel nagyobb hely kell neki. Zsúfolt belvárosi, vagy lakótelepi parkolókban pedig könnyen lehet, hogy a hosszabb autóval nem talál helyet az ember, csak olyat, ahova a kisebbel férne csak be.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.03. 17:22:31

Össze se lehet hasonlítani a kettőt.. Mint jelenséget.
Arról nem is beszélve, hogy mennyire másképp néznek valakire, ha az egyikből száll ki, nem a másikból.
A tapasztalat bizony sajnos az, hogy a cipő-ruha-óra-kocsi alapján kategorizál mindenki.

nagykonyvkiado · http://automarkak.blog.hu 2008.12.03. 18:17:11

Tegyünk rendet típustörténelemben :)

1, General Motors '90-es évek végén megduplázza részesedését a Suzukiban, majd 1999-ben megjelenik az YGM-1 prototípus, amelyet nagyjából a Suzuki fejlesztett, s a GM azt remélte, hogy ezzel a típussal megvetheti a lábát Ázsiában is.

2, 2000-ben Suzuki Kei néven megindul az első YGM-1 projekthez tartozó típus gyártása Japánban
Ebből lesz az első Suzuki Ignis Európában

3, Chevrolet Cruze néven is gyárt Japánban a Suzuki egy, az YGM-1 tanulmányautóra még jobban hasonlító típust

4, A Chevrolet Cruze alapján 2002-ben megjelenik a magyar Suzuki Ignis. kkn már elmondott pár különbséget, amit akkor az egyik japán úr kiemelt az az, hogy a csomagteret megnagyobbították az európai igényeknek megfelelően.

5, A Holden-féle Ignis egy Chevrolet Cruze csak másik jelvénnyel.

6, A japán Chevrolet Cruze-nak nincs köze a most bemutatott Lacetti-utód Chevrolet Cruze-hoz.

További info-k a Híres Autómárkák: Suzuki könyvben :)

ps3peter 2008.12.03. 19:56:00

Na lássuk csak sorjában.
"sokkal nagyobb"
Minek, ha csak normál bevásárlásra, munkába járásra kell, és egy fönél több egyszerre tán még nem is nagyon ült benne egy év alatt?
"erősebb"
Nem hiszem, hogy egy snassz Mazda 6 120-150 lóerövel sokkal fürgébb lenne városban, mint a Stift 102 lóval.
"szebb"
Hát nem
"jobb"
Hát nem, legalábbis az adott célra nem.
"tekintélye van"
Ha tekintélyesnek akar látszani (még nem fordult elö), akkor elviheti az E60-at, az sztem elég...
"az asszony meg tanuljon meg parkolni, vazz.. "
Tud, csak utálja a nagy dögöt...
"Arról nem is beszélve, hogy mennyire másképp néznek valakire, ha az egyikből száll ki, nem a másikból."
Szerintem egy nö trendibb egy jól motorizált, szép, vadiúj kisautóval, mint egy pár éves standardlimuzinnal.

misitcom 2008.12.03. 20:30:46

Én amikor a Suzukimat megvettem nem a csillagokat számiltam a teszteken.Ez kitudtam fizetni.Egyik bank sem tarthat rá igényt.Ja,hogy ropiautó?Tüdomásul veszem és nem úgy közlekedek vele mint "King of the road"(eddig bevált)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.03. 20:57:03

Így vitatkozz egy buzukissal. :)

Ezúton is megkövetek mindenkit, aki engem anno hülye szuzukisnak nevezett. Mindnek igaza volt.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.03. 20:58:17

Jól motorizált, szép, vadiúj kisautóval?
Nem írtad, hogy az Alfa Mito-kat is néztétek vásárlás előtt. :)

misitcom 2008.12.03. 21:19:09

AP
Mi van ,megelözött egy Suzuki?

ps3peter 2008.12.03. 21:40:07

Alfa Mito?
Nem szobrot kerestünk, hanem autót... Tudod, ez beindul mindig :))))

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.03. 23:07:34

Tőlem előzhet. Fegyvertelen emberrel nem szoktam párbajozni. :)

Tudom, hogy beindul. Nem is az a gond..

Agr3ssor 2008.12.04. 09:03:59

Most már tényleg kíváncsi vagyok, hogy neked milyen autód van. Halljuk!!!!!!!

ps3peter 2008.12.04. 18:24:53

Valami japán kupéja van, már írta, de nem tudom pontosan, talán Prelude, vagy Celica?

misitcom 2008.12.04. 20:24:41

Teljesen mindegy,hogy milyen autója van.Lelke mélyén egy megrögzött szuzukis,csak igy próbálja leplezni.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.05. 02:42:15

Segítek: suzuki volt az előzője.

Rocko- 2008.12.05. 09:02:21

nem, mert Honda Prelude.

megint 2008.12.05. 13:06:49

Agressor, ne kábítsál már, nyilván ha 140-el belém jönnek szemből akkor ennyi volt, de tegyük fel ezt 60-al, nem csak a légzsák, hanem a TÖMEG, ugye az úton az is érvényesül, nem úgy mint a törésteszten, amúgy meg mondj már egy 2 éves bmw-t, mercit, audit, amik a leállósávban mennek, ami annyiba kerül mint egy ignis, jah, és hol hülyéztem le azokat akik ignist vesznek? Az a gond ezekkel, hogy nincs áruk ha el akarod adni, régi swift annyit ér mint egy 25 éves II golf, ennyi, akkor adnak többett érte, ha helyette ismét suzukit veszel, tudom, rokon is így járt.

misitcom 2008.12.05. 13:31:16

Én azért örülök ,hgy ilyen rohamossan veszít az árából,de a megbizhatóságából nem.Pár év mulva lesznek számomra elérhető árfekvésben Igniszek vagy Swiftek.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.05. 18:16:30

Mármint a honda előtt. Mint márka.

Vortep 13 2008.12.06. 11:50:08

Szerintem az Ignisnél szebb

Sword 2008.12.06. 12:51:23

Szerintem azért csinosabb, mert az Ignis számomra nem egy komoly autó, így viszont fiatalosabbra, mókásabbra vették a kinézetét, nem akar komolynak látszani, szimpatikusabb.

Agr3ssor 2008.12.06. 14:14:59

"megint 2008.12.05. 13:06:49
Agressor, ne kábítsál már, nyilván ha 140-el belém jönnek szemből akkor ennyi volt, de tegyük fel ezt 60-al, nem csak a légzsák, hanem a TÖMEG, ugye az úton az is érvényesül, nem úgy mint a törésteszten, amúgy meg mondj már egy 2 éves bmw-t, mercit, audit, amik a leállósávban mennek, ami annyiba kerül mint egy ignis, jah, és hol hülyéztem le azokat akik ignist vesznek? Az a gond ezekkel, hogy nincs áruk ha el akarod adni, régi swift annyit ér mint egy 25 éves II golf, ennyi, akkor adnak többett érte, ha helyette ismét suzukit veszel, tudom, rokon is így járt."

Egy jobban felszerelt Ignis áráért pl.
Tényleg! Árulnak még új Ignist??
A 2 éves dolog nem tudom honnan jött...

Egy gyakori leállósávos autó...
www.hasznaltauto.hu/2494663_bmw_740i_1998

Egyébként nem értem a hozzászólásod érelmét... Én nem mondtam, hogy 60-nál nem előnyösebb... Olvasdd már el rendesen az írásokat!!!

Zoltec 2008.12.07. 02:28:16

Nézegettem a képeket, hogy vajon mér szebb az aussy Ignis a magyarnál, aztán leesett... Rövidebb a hátso túlnyúlás, ezért kisebb a hátulja. Sokkal arányosabb, mintha tényleg egy kis terepjáró lenne. Az europai Ignis oldalról olyan, mintha "lógna" a hátulja.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.07. 17:38:27

volt egy 1.3-as kockaladik, aztán egy 1.0-s swift, egy 2.3-as prelude, aztán arra mondtak egy olyan árat, amit nem lehetett visszautasítani..
szóval az ment, most meg aprócska civic vti van. és marad is!
ami vicces, hogy az utolsó 3 kb ugyanolyan árban "lett véve", ergo az átiratást kellett csak pluszban fizetnem, az pedig (mind3) visszajött a prelude árából.
frász se fogja még egyszer eljátszani ezt az átíratásos történetet.

NORTHWAY DRIVING school · http://www.northwaydrivingschool.com.au 2020.06.05. 12:28:46

Safety is our number one priority: start-off your journey not only as a great driver but as a safe driver with Driving School, an accredited

NORTHWAY DRIVING school · http://www.northwaydrivingschool.com.au 2021.03.09. 01:45:52

<a href=”http://www.northwaydrivingschool.com.au/driving-school-carlton/”>Driving School Carlton</a>
<a href=”http://www.northwaydrivingschool.com.au/driving-school-south-morang/”>Driving School South Morang</a>
<a href=”http://www.northwaydrivingschool.com.au/driving/”>Driving School Bundoora</a>
süti beállítások módosítása