Miről maradt le a múlt héten?

  2008. november 25. - Asztalos Angéla

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Szabadesés, zuhanás nélkül
2011-12-29 17:46:00

Tél van. Nem lehet ugrani. Illetve lehetne, de nagyon bonyolult szervezést igényel, szóval vegyük úgy, hogy nem

Trabantban a deszantosok
2011-11-11 15:30:00

Én még soha nem Trabantoztam. Pár hete tapasztaltam meg először, milyen cuki kis autó. Már ahogy kinéz, olyan

Karácsonyi Hiéna: Dension csomag, senki többet harmadszor
2010-12-11 19:50:00

És íme az utolsó Dension csomag. Ha eddig nem sikerült megszerezned a pulcsit, sapit és nanotartót, itt az

Karácsonyi Hiéna: Yamaha csomag, már nincs sok hátra!
2010-12-11 19:20:00

Igen, ez már az utolsó Yamaha csomagok egyike. Úgy látszik, Rossit soha nem lehet megunni. Ha vinnél egyet a

Új összeállításunkat azoknak készítettük, akik a múlt héten igazoltan voltak távol az internettől, esetleg nem használnak RSS-t, vagy nem kenyerük a bogarászás, és nem akarják végignézegetni az összes rovatot, volt-e benne valami érdekes.
asználtteszt: BMW 645 ci
Használtteszt: BMW 645 ci

Szívem szerint csak annyit írnék: Asztakurvaaaaaaaaa!!!!! - és máris kész a világ legrövidebb, ugyanakkor teljes mértékben helytálló autótesztje.

Összehasonlító teszt: Honda Jazz 1.4 Elegance - Mercedes-Benz A150 Avantgarde
Összehasonlító teszt: Honda Jazz 1.4 Elegance - Mercedes-Benz A150 Avantgarde

Ha a Totalcar szerkesztőségét kérdezik, a Jazz a legjobb kisautó. Ez az állítás persze a régire áll, ezért nem is tudtuk elképzelni, hogyan váltja le a Honda. Most itt az új, a nagyobb, az erősebb.

Teszt: Opel Agila 1.2 Enjoy – 2008
Teszt: Opel Agila 1.2 Enjoy – 2008

Német-japán két jó barát, együtt tervezi kocsiját. Na, ez van annyira szörnyű, hogy magam is felnyikkantam, amikor leírtam. Ellenben az új Agila, a Splash ikertestvére, hát az nem szörnyű.

Veszélyes, de nem halálos, Törés: Mitsubishi L200 (2008)
Veszélyes, de nem halálos, Törés: Mitsubishi L200 (2008)

A pickup műfaja a hamis biztonságérzetről szól. Ülünk egy masszívnak tűnő acélbunkerben, és azt hisszük, nem eshet bajunk. Pedig nagyon is.

Használtteszt: Renault Mégane Scénic 1.6 ('98) – VW Golf III Variant 2.0 ('96)
Használtteszt: Renault Mégane Scénic 1.6 ('98) – VW Golf III Variant 2.0 ('96)

Klasszikus kombi modernebb kisbusszal csatázik kerek egymillió forintért.

Teszt: Aprilia NA 850 Mana Teszt: Aprilia NA 850 Mana

Szép, de semmire sem jó igazán, mégis elhitetnék velünk, hogy ez a jövő megoldása. Egy frászt.

Próba: Mazda6 2.2 diesel - 2008
Próba: Mazda6 2.2 diesel - 2008

Erős, mint a bivaly. Padlógázra kettesben még száraz aszfalton is bármikor szívesen elkapar. Ijedősek vehetik gyengébb változatban is.

Tandemugrás Mi-8-asból Tandemugrás Mi-8-asból

3500 m magasan állunk egy helikopter seggének legszélén, cipőnk orra kilóg a semmibe, és közben -5ºC-os hideg szél csap az arcunkba. Lehet, hogy rosszul hangzik, de igazából hátborzongatóan jó érzés.

Még újabb képek a Panameráról! Még újabb képek a Panameráról!

Eddig egyedül az autó orrát mutató vágykeltő kép számított hivatalos, gyári eredetű fotónak a Porsche Panameráról, de a most felbukkant új képen már az egész autó látható.

Vélemény: Hosszan zárva tartott sorompók Vélemény: Hosszan zárva tartott sorompók

Nem kell megijedni, a Totalcar nem vált profilt. Engem csupán az a kis közös pont érdekel, ahol a közút a vasúttal találkozik: az átjáró.

Az Opel Insignia a 2009-es Év Autója
Az Opel Insignia a 2009-es Év Autója

A Ford nagyon közel volt, a Volkswagen, a Citroën és az Alfa nagyon lemaradtak.

Autonánia: se BX, se C5, csakis Xantia Autonánia: se BX, se C5, csakis Xantia

Az történt, hogy a Citroën akkori importőre csapott egy népszerűsítő bulit a Népligetben, ahol bárki kipróbálhatta az összes típust.

Az MX-5-ös utolsó előtti útja Az MX-5-ös utolsó előtti útja

Az egész éves lejtős rámpán parkolástól, meg hogy ilyenkor az ember alaposan megtépi a kéziféket, nehogy az autó ráguruljon a falra, a bal hátsó fékbetét rárohadt a tárcsára.

Megszolgált. Jó volt. Tehát eladom Megszolgált. Jó volt. Tehát eladom

Közel két boldog év, egy csomó bel- és külföldi túra - Bazeg minden erejével azon volt, hogy hozzátegyen családunk boldogságához. De sajnos hazajött a helyére a restaurált másik.

Itt a világvége? Az első dízelmotoros Porsche Itt a világvége? Az első dízelmotoros Porsche

Először Európában kezdik forgalmazni az első dízel Porschét, a háromliteres common-rail befecskendezéses motorral szerelt Cayenne-t.

Megújul a Ford Mustang Megújul a Ford Mustang

Levedlette már kissé megfakult szőrzetét a Mustang, hogy frissen, üdén, kívánatosan kezdje a telet. És belül is sokkal szebb lett.

Elkészült az Audi A4 hosszabb változata Elkészült az Audi A4 hosszabb változata

Európában a középkategóriás szedánokat a legritkább esetben vezeti sofőr, de ez nem mindenütt van így. Kínában például gyakori, hogy az Audi A4-eshez hasonló, kisebb méretű prémiummodellekben is a hátsó ülésen utazik a tulajdonos.

Heti merítés Heti merítés

Válogatás a múlt hét legjobb népítéleteiből

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr33787466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qualitaet 2008.11.25. 18:50:00

"Az előző hatost nagyjából úgy állították elő, hogy az akkori ötösről eltüntettek két ajtót, rövidebbre fogták az utasteret, és megkoronázták egy szép kupétetővel."

Ez egy kissé csacsi megállapítás,mert az első lámpákat és az alufelniket kivéve egyetelen olyan küső eleme sincs az autónak amely akárcsak köszönő viszonyban lenne az korabeli (E12-es) ötös BMW -vel.

"Ennél jobb már csak az lenne, ha egy filléres kamerát építettek volna be hátra, aminek a képét a hatalmas központi kijelzőn csekkolhatnánk."
Rendelhehető volt már az E39-be is,mint ahogy ebbe is,csak egy kicsit sem volt olcsó.

"Tessék megnézni a képen: az elmúlt hatezer kilométeren 12,8 literes átlag egy V8-as motortól úgy, hogy sokat ment az autó városi forgalomban meg hegyi utakon, és tempós autópálya-menetek is szerepeltek a mixben."

Na ugye! Remélem olvassák akik a múltkor engem leugattak a fogyasztásom (550i 6gang kézi) miatt!!!

"Mint a legtöbb itthon használt BMW-ben, a futómű egyes elemei így, 70 ezer kilométer körül már ebben is kezdenek elfáradni, diszkrét kotyogás hallatszik az első kerekek felől."

Minden más, tekintélyes önsulyú, méretes kerekkkel szerelt autónak is ugyanúgy szarrá megy idehaza a futóműve, dontvöri.
Egy perccel sem bírják tovább mint a BMW.

Az igazi baj illetve szégyen, hogy az ominózus zaj általában nem a lengőkarok vagy kitámasztó szilentek kopására vezethető vissza, hanem a gagyi, kategóriába nem illő, fogasléces kormánymű idő előtti gebedéséből fakad.

Az újabb 5-ösöknek és 7-eseknek ugyanez a rákfenéje. Nincs mese, cserélni kell...

""A téligumi-garnitúra a négy könnyűfém gyári felnivel 600 ezer forintba került,"

Némi ésszel és utánnajárással kijön az négyből is. Nagyon nincs lóvéjuk a gumisoknak, lehet őket cupákolni...:)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.11.25. 19:57:28

Nagyon zoralll volt (most is az) a 6-os, számomra az egyik legszebb BMW :-)

Talán majd ha öreg tata leszek, az asszonnyal majd egy ilyenben lobogtatjuk a kevés hajunkat :-)

ommm 2008.11.25. 20:14:00

qualitaet 2008.11.25. 18:50:00

szerintem a "padlólemez" szó hiányzott a kolléga mondatából. az E24 a 5er reihe (azt már nem tudom, hogy csak a 12 vagy a 28-éra is) padlólemezre épült. így kerek.

qualitaet 2008.11.25. 21:21:20

"így kerek."

Pontosabban egyre szögletesebb :)
Az E24 az égegyadta világon semmilyen közös vonást nem hordoz (karosszériáját tekinve végképp nem)az E12-vel.
Az M30-as motorblokkot (2.5 - 3.5)és annak hajtásláncait/ segédberendezéseit, kiszolgálóegyégeit kivéve. A futóműve sem egyezik az E12-vel.Belül is maximum a az indexkapcsoló és a levegőszabályzás forgókapcsolói voltak egyformák.
Ezen kivül a komplett beltér is vadonatúj design-ú és eltérő kivitelű volt.
Más a helyzet az első (E23) hetessel.
Ott van némi hasonlóság, de közös elemekről, pláne padlólemezről szó sincs.
Viszont az E12 és az E28 padlólemeze valóban azonos.

qualitaet 2008.11.25. 21:48:11

Ja, és ha már E12!

Érdemes szemügyre venni a korabeli Alpina B7-ek adatait. Nem tudom melyik gyártó produkált hasonlót akkoriban, pláne egy limuzinhoz.:)))

de.wikipedia.org/wiki/BMW_E12

Az meg csak hab a tortán - és nyilván kevesen tudják, hogy ezek a motorok a teljesítményüket egy MAGYAR TALÁLMÁNY(!!!)-nak köszönhetik.
A kombinált feltöltésről van szó, amit Apám egykori közvetett kollégája és jó barátja, Dr Cser Gyula fejlesztett ki.
Világszabadalom volt, szinte az összes komlyabb haszonjármű-gyártó megvásárolta...

ommm 2008.11.25. 22:23:18

qualitaet 2008.11.25. 21:21:20

hmmm...

qualitaet 2008.11.25. 22:45:11

Egyszer vitt egy kanyart a gyártól használatra kapott E28-as B7-tel, 1984-ben.
Azt hittem,hogy lerakom a hajam.
Apám 528i-je egy reumás éti csiga volt ahhoz képest. Jellmző az úr szerénységére , hogy elég hamar visszadta,és egy fehér 524TD-vel szúrta tovább.

Valami ilyet éreztem - közel negyed százada.
www.youtube.com/watch?v=i4_pd5e76XA&feature=related

Halálom napjáig nem fogom elfelejteni...

Sabc 2008.11.26. 07:59:14

qualitaet: Ha nem értesz hozzá, ne okoskodj. A hatos BMW padlólemeze és futóműve egy az egyben megegyezik a korabeli ötös BMW-vel. Az első szériásé az E12-vel, a későbbi az E28-al.
És ne, ne gyere nekem azzal az óhéber szöveggel, hogy neked már a bölcsiben is BMW-d volt, mert valószínűleg többet javítottam már életemben, mint amennyiben te valaha is ülni fogsz.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.26. 10:36:00

"Minden más, tekintélyes önsulyú, méretes kerekkkel szerelt autónak is ugyanúgy szarrá megy idehaza a futóműve, dontvöri.
Egy perccel sem bírják tovább mint a BMW."

Hát ez nagyon megnyugtató, főleg a röhögve tovalibbenő 4-500 ezres régi japán kisautókkal összehasonlítva..
Egy 26-30 milliós autó 70.000 magyar km alatt fossámegy. Vásárolja meg ön is!

Rocko- 2008.11.26. 11:48:41

Sabc 2008.11.26. 07:59:14
és óvódában propeller volt a jele. :))))

Lowtyo 2008.11.26. 12:09:44

ne butáskodjatok!
a 6-os egyértelműen az 5-ösből készült, mégpedig úgy, hogy egyet hozzáadtak
az egy pedig, mivel nem kettő, ezért nem 7-es lett belőle
egyébként van egy szintén német autó, aminek a típusjelzésében fellelhető ez az összeállítás, utalva rá, itt vagyunk fiúk, figyelünk titeket
601, benne van a 6 és az 1 is
a két szám közé a nulla csupán azért került, hogy idegesítsék a pözsót

Koncz_János 2008.11.26. 16:15:36

Kedves Lowtyo: majdnem így. :-))))

A korabeli ötös padlólemezére egy hetes stílusú karosszériát illesztettek, némiképp rövidítve, kupétetővel megfejelve.

Remélem, így már megfelel mindenkinek. :-))))))

qualitaet 2008.11.26. 18:57:02

"Ha nem értesz hozzá, ne okoskodj. A hatos BMW padlólemeze és futóműve egy az egyben megegyezik a korabeli ötös BMW-vel."

Ja, te szerencsére "értesz" hozzá, azért a szopsz a tákolt hulladékokkal folyton amikor inkompatibilis, évjáratban nem egyező rendszereket próbálsz összetrenkolni...:)DDDDDDDDDDDDDD
(Amiket ugyebár a huszadik összerakás után sem sikerül üzembiztossá tenni.
Mert már akkor fingod nincs,hogy mibe nyúlsz amikor nekiállsz a gányolásnak. Legalábbis a saját storyjaid szerint. Ha már mindenáron személyeskedősdit kívánsz játszani...)
Gondolom ha ilyen fene nagy " Fachmeister" vagy akkor némi scannelhető bizonyíték is figyel odahaza.
Az "egy az egyben" egy sorozaton belül nézve is baromság, hisz fekve szarok, ha egy '72-es 520/4 és egy '81-ES 535i futóműve az utolsó csavarig egyezne.

"A futóműve sem egyezik az E12-vel."

Én ezt írtam, te kis felülképzett,és nem azt ,hogy egy közös futómű alkatrésze sincs.
A 6-os gólyalába(és így a rugója és a gátlója is) -vagyis a futómű alapja- '76-ban semmelyik E12-vel nem egyezett.
Később ugyan bekerült az 535i-be, de ha jól emlékszem a ' 76-os állapotokról szólt a disputa.
Így az E28-as tudálékoskodás is teljességgel indifferens.

"És ne, ne gyere nekem azzal az óhéber szöveggel, hogy neked már a bölcsiben is BMW-d volt, mert valószínűleg többet javítottam már életemben, mint amennyiben te valaha is ülni fogsz."

Hát komám, inkább vagyok óhéber, évtizedek óta új vagy új vagy újszerű BMW-ben felnőtt használó és élvező, mint egy folyton szívó öntudatos mekkmester, aki nem elég, hogy rendre hülyeségeket beszél, és folyton szopik a bontásra érett szifonokkal, de még büszke is rá és ostoba és téves kioktatással személyeskedéssel kötekedik.:)

Sabc 2008.11.26. 18:58:04

Sztem így korrekt. :)

qualitaet 2008.11.26. 19:06:01

"Hát ez nagyon megnyugtató, főleg a röhögve tovalibbenő 4-500 ezres régi japán kisautókkal összehasonlítva..
Egy 26-30 milliós autó 70.000 magyar km alatt fossámegy. Vásárolja meg ön is!"

Sajnos a fizika törvényei(nagy súly, nagy kerék okozta igénybevétel, na meg a kornak megfelelő olcsősodás) ugyanúgy érvényesek a drága kocsikra is.
Nem lehet az olcsó, könnyű kisautókkal összehsonlítani. Ahogy egy másfélszobás szuterén rezsijét sem egy háromszintes, szaunás-medencés villáéval.

Sabc 2008.11.26. 19:11:07

1. Ki szopik te nagyszájú nethuszár?! Az, hogy hogyan építettem gyakorlatilag tisztességes műhely és szerszámok nélkül, tulajdonképpen az udvaron egy autót, az egy dolog. De abban biztos yok, hogy te kb. a negyedéig nem jutsz el.
2. nem kell scannelhető bizonyíték, mert fogod magad, a kis kezeddel megnyitod az ETK-t -ami nyilván van a gépeden, hiszen te akkora BMW szakértő vagy-, keresel mittomén egy 635CSi lengőkart, aztán megnézed cikkszám alapján, hogy mibe jó még, és láss csodát, kidobja, hogy évjáratfüggően melyik E12 vagy E28 modellbe jó még.
3. "A 6-os gólyalába(és így a rugója és a gátlója is) -vagyis a futómű alapja- '76-ban semmelyik E12-vel nem egyezett"

Persze, nem egyezett, te szerencsétlen idióta :
www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=31311116937&showeur=on

4. Évtizedek óta új BMW használó. Az persze. Tudod mi vagy te? Egy monitor előtt nyálcsorgató, pattanásos, katalógusbúvár tinédzser. De legalább jól búvárkodnál abban a kibaszott katalógusban. De tudodmit? Legyél az, aminek mondod magad. És akkor mi van? Be tudtad tenni a segged az új autóba, és bele is fingottál elsőnek. Hát apám, sikeres ember vagy.

series_one (törölt) 2008.11.26. 19:17:50

te qualitet, ha most azt mondom, hogy pl a lengőkar és a csonkállvány megegyezik pl e12ben és e24ben, akkor mi van?
mert cikkszámra passzol.
ha más rugó és más lengéscsillapító van benne, az nyilván hangolás kérdése, mint ahogy típuson belül is vannak keményebb és puhább megoldások.

de ezek szerint ez nálad a "nem egyezik" kategória.
akkor valószínűleg az e28amba nem fogom tudni egy másik e28 vastagszáras futóművét beépíteni, mert nem egyezik.

egy igazi hülye vagy, azt kell mondjam.

az alpináról:
a gyártól kapta.
aha.
meg visszadta és használt helyette egy tádét?
életszerű.
legalább az a tádé is alpina volt, vagy hogy?

qualitaet 2008.11.26. 19:22:56

"A korabeli ötös padlólemezére egy hetes stílusú karosszériát illesztettek, némiképp rövidítve, kupétetővel megfejelve."

Basjosan, hisz a hetes kabinnak '76-ban még híre-hamva sem volt.
Maradjunk annyiban: Alkottak(Pontosabban a BMW-nél első munkájaként megrajzolt Claus Luthe) egy teljesen új kupét melynek a formái irányadóak voltak a későbbi hetesnek is.

(Az E12-es padlőlemezre való bizonyítékokat kivácsian várom.)

Sabc 2008.11.26. 19:33:14

"Basjosan, hisz a hetes kabinnak '76-ban még híre-hamva sem volt."

Híre hamva se. Aha. Persze. 77-ben jelent meg az E23, tehát valszeg még véletlenül sem fejlesztették már legalább 5 éve, neeem. Az baromság. Sebtiben, 2 hónap alatt rajzoltak egy autót, Dietmar megmintázta gipszből, az éles széleket lereszelgették tűreszelővel, el ne vágja a pógár kezit, aztán hipphopp, már mehetett sorozatgyártásba. Ez így volt, nem máshogy.
Továbbá 76-ban az a stílusú orrkiképzés is teljesen ismeretlen volt még a BMW-nél, bizonyám.

Sabc 2008.11.26. 19:34:39

"Pontosabban a BMW-nél első munkájaként megrajzolt Claus Luthe)"

Az, hogy a cápa BMW-ket egy Paul Bracq nevű úriember tervezte, az megintcsak hülyeség...

qualitaet 2008.11.26. 20:57:52

Hát többet szerelni mint menni, az az igazi szopás,de szegénykém áltatsd magad nyugodtan:)
Én az igazat megvallva leszarom, hogy ki hogy és miben nyomorog, tulajdonképpen csak az öntudatos személyesekdés kapcsán jutott eszembe.Na meg a röhejes " amennyiben te valaha is ültél"-c szösszenet kapcsán. Ez a legjobb...:)DDDD

"Persze, nem egyezett, te szerencsétlen idióta : "

Látod, viszont ez a stílus tipikusan az öntudatos,tudálékos nyomorult esete aki nem tud az(eredendően is általa gerjesztett) indulatain uralkodni de ez legyen a te bajod.
Jelzem nincs ETK-m, de ahogy elnézem amit sikeresen belinkeltél az nem gyári program.
Nyilván valami utángyártó csaló olcsó szara.
Lehet nem is vagy akkora kontár, csak a korábbi "projectjeid" alkalmával is ez volt az irányadó :))))))))))

"Tudod mi vagy te? Egy monitor előtt nyálcsorgató, pattanásos, katalógusbúvár tinédzser. De legalább jól búvárkodnál abban a kibaszott katalógusban."

Itt van az eb elhantolva, Gézu! Hogy (a korábbi)önmagatokból indultok ki. Ugyanis én ezt az egész 6-er storyt megtapasztaltam, amikor kb. 18 éve importáltam egy hatost és a tulaj pár héttel később eldobta. Az én ismerős szerelőim (Rab Jani, Bingi,IhászJenci.Régi BMW-sek tudják kik ők.) javították a Bojtár utcában.Mindenféle korabeli múmia futóművét belepróbálták -hiába.
Maradt az új... De azért gondoljatok amit akartok, én két mail közt jól szórakozom és ez a lényeg :)

"ha most azt mondom, hogy pl a lengőkar és a csonkállvány megegyezik pl e12ben és e24ben, akkor mi van?"

Esetleg nézz meg egy echte gyári katalógust.

"mert cikkszámra passzol."

Tudod hány spórolós pitláktól hallottam ezt, aki nem gyári cuccot vásárolt?:)DDDDD

"ha más rugó és más lengéscsillapító van benne, az nyilván hangolás kérdése, mint ahogy típuson belül is vannak keményebb és puhább megoldások."

Hűűűű! Mit nem mondasz?!
Aszt' a héccázát!

Én nem a hangolásról beszéltem,Okos tóni, hanem hogy egyszerűen nem jó bele. Mint ahogy egy E32 sem egy E60-ba.Vagy egy 518-é sem jó egy M5-be.

Így már talán belefér abba az okos fejedbe.

"az alpináról:
a gyártól kapta.
aha."
Az, hogy a dolgozóknak (pláne egy prominens feltalálónak) használatra adott "Werksdienstwagen" fogalmáról fingod nincs az természetesen nem nagy hiányosság, de az, hogy az egészből az olcsó kötözködés első gondolatod és nem pedig az,hogy micsoda érdem,és érdekesség,hogy valaki ilyen világszabadalmat alkotott egy szocialista kisvállalat(Autókút) keretei közt, ez téged minősít.

"meg visszadta és használt helyette egy tádét?
életszerű."

Teljesen, lévén hogy egy ötvenes éveibe lépő tudós ember volt a szóban forgó illető, aki pont leszarta a 300 lóerő feletti teljesítményt, és nem is igen tudta/kívánta kihasználni a korabeli magyar útviszonyok közepette.
AZ Ő céljaira a TD tökéletesen megfelelt.
(Ostallgau-i és müncheni táblákkal,korabeli, VPOP-s "Gépjármű Útlevél"-lel)

"legalább az a tádé is alpina volt, vagy hogy?

Látom ehhez is "értesz" a kiváló "humorérzékedről" nem is beszélve.
Nem. Viszont az 524td-k motorjában is az Ő találmánya a -kombinált feltöltés- dolgozott.


"egy igazi hülye vagy, azt kell mondjam."

No, legalább ebben egyet értünk.

qualitaet 2008.11.26. 21:12:22

"Persze. 77-ben jelent meg az E23, tehát valszeg még véletlenül sem fejlesztették már legalább 5 éve, neeem..."

"Továbbá 76-ban az a stílusú orrkiképzés is teljesen ismeretlen volt még a BMW-nél, bizonyám."

Neehhhülyééskedj! Neem is tudtam! :)
Én hülye meg azt hittem ,hogy csak orra van egy autónak....Hisz a hetes másban egy kicsit sem hasonlít... (lEGALÁBBIS ZSERINTED)


Gyerekesen lehet ilyennel is kostolgatni.
Te is tudod,hogy a 6-os volt előbb és vélhetően azt is, mire céloztam. De vergődj csak,én jól szórakozom.Frankón:))))))))


"Az, hogy a cápa BMW-ket egy Paul Bracq nevű úriember tervezte, az megintcsak hülyeség..."

Dehogyis. Csak az,hogy mindegyiket.
Valószínüleg azért nem tetted hozzá,hogy a 6-ost is :)DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sabc 2008.11.26. 21:27:25

Figyelj faszkalap, mit kínlódsz? Beszoptad. Legalább veszíteni tudj elegánsan.

series_one (törölt) 2008.11.26. 21:27:55

ja, csaló.
höhöhö

ne tévesszen meg, hogy az a link felismeri az alvázszámokat és az ott megtalált cikkszámok rendelhetők a kereskedőknél....
legalább ne olyanról edukálj, amiről fingod sincs.

series_one (törölt) 2008.11.26. 21:33:01

Az, hogy a dolgozóknak (pláne egy prominens feltalálónak) használatra adott "Werksdienstwagen" fogalmáról fingod nincs az természetesen nem nagy hiányosság,

aha, a bmwnél gyári autóként alpinát adnak a megbecsült dógozónak, mint werksdienstwagen.
háhogyne.
pláne 84ben, amikor az alpináknak 77től KÜLÖN alvázszáma van, nem wba vagy wbs, mivel azóta hivatalosan is autógyár, nem pedig tuningműhely.
nemérdekes.

series_one (törölt) 2008.11.26. 21:37:06

izé.
nyolcvanhárom az a hetvenhét.
de a sztori szempontjából nincs jelentősége.

qualitaet 2008.11.26. 21:38:33

"Figyelj faszkalap, mit kínlódsz? Beszoptad."

No faszkalap lehetek, de a kínlódás és a szopás már réges-rég a te asztalod.
Legalábbis ami a "béemvéidet" illeti.

Legalább ebben egyezzünk meg, léééégyszi:)

"ne tévesszen meg, hogy az a link felismeri az alvázszámokat és az ott megtalált cikkszámok rendelhetők a kereskedőknél...."

Nem téveszt meg, de ettől még véletlenül sem gyári.
Te meg ugye tucatjával vásároltad(od) a huszonéves autódhoz a gyári új alktrészeket a márkakereskedőtől.

Hát persze...

Sabc 2008.11.26. 21:41:38

Hát pont beszoptad ezt is, mert vett hozzá, nem is keveset.
Az meg én vagyok, aki 68 ezer forintért rendelt gyári új hátsó dobot az akkor 22 éves E28 535i-re.

Sabc 2008.11.26. 21:44:07

Hozzáteszem, ha akkora a pofád, akkor NEKED hol van a számtalan scannelt prospektus, katalógus és miegymás, ami igazolja, hogy a hatos és az ötös futóműve nem egyezik?
Mert én legalább mutattam valamit -még ha szerinted hamis is, ami amúgy szánalmas erőlködés-, ellenben neked eddig csak a pofád járt, és olvashattuk a szebbnél szebb tündérmeséidet.
Nos?

series_one (törölt) 2008.11.26. 21:45:36

Te meg ugye tucatjával vásároltad(od) a huszonéves autódhoz a gyári új alktrészeket a márkakereskedőtől.

hát...
ez pontosan így történt és nem máshogy.
,eg is kérdezték, hogy ennyi idős autóhoz érdemes?
gyertek ki, nézzétek meg.
aztán azt mondták, érdemes.
hetvenezernullanullahatvanhárom kilométerrel vettem.

Sabc 2008.11.26. 21:49:02

De tessék, te ipari fasz, gyári ETK program:

www.kepfeltoltes.hu/081126/E24-E12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(Tudom, ezt meg átfotosoppoltam... )

qualitaet 2008.11.26. 21:51:56

"aha, a bmwnél gyári autóként alpinát adnak a megbecsült dógozónak, mint werksdienstwagen.
háhogyne."

Ki mondta, hogy a BMW-től kapta az Alpinát?????

pláne 84ben, amikor az alpináknak 77től KÜLÖN alvázszáma van, nem wba vagy wbs, mivel azóta hivatalosan is autógyár, nem pedig tuningműhely.
nemérdekes.

Tényleg nem érdekes,mert ezt a kutya nem vitatja. Az meg külön rejtély ,hogy hogy a faszba' jön ez ide?

Az Alpinát Bochloe-ban kapta, mint ahogy írtam ostallgau-i táblával, a TD-t MEG A GYÁRTÓL münchenivel.
Nem olvsaol figyelmesen vagy direkt játszod a hülyét?

A "WERKSDIENSTWAGEN" meg pusztán- hevenyészett fordításban -cégautót jelent.
Semmi többet.Nem BMW-specifikus dolog
Akár az MAN-től is vagy az Iveco-tól is kaphatott volna ilyet,bármilyen márkájút, (lévén ők is alkamazták többek közt a szisztémát)
Az Alpina vette meg először,majd a BMW, később meg haszonjárműgyártók sora. 78-körül. Ennyi.

Sabc 2008.11.26. 21:52:55

Ja, és csak a te kedvedért pontosan az első gólyalábra kerestem rá, mint láthatod, egy '76-os kéziváltós balkormányos 630CS-t feltételezve, ami szerinted egészenbiztosan nem egyezik.
Hát szerintem meg egészenbiztosan beszoptad.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.26. 22:00:59

qualitaet: tudom, hogy nem etikus összehasonlítani egy 26 milliós autót egy 2 millióssal, de hadd tegyem már meg, most az egyszer.
Vicces, hogy 70 ezer kilométer után már annyira kivan, hogy megjegyzést lehet rá tenni. Azé' urambocsá ennyit bírjon már ki, ha egy szinte noname távolkeleti verda is bírja szétesés nélkül. Továbbmegyek, valószínűleg futóműkopogás és nyeklés nélkül.

Egyébként meg ne baszogassátok már egymást.

qualitaet 2008.11.26. 22:01:40

"hetvenezernullanullahatvanhárom kilométerrel vettem."

Végre valami pozitívum. EhHez viszont személyedtől függetlenül gratulálnom kell.

"De tessék, te ipari fasz, gyári ETK program"

Lehet ,hogy tényleg az vagyok mert én ezen semmit nem látok.

Lehet, hogy tényleg ebből dolgoztál???:))))

(Tudom, ezt meg átfotosoppoltam... )

EYGELŐRE NAGYON ÚGY FEST...

Sabc 2008.11.26. 22:10:22

Na, akkor felcimkézem neked, mert akkora BMW szakértő vagy, hogy nem tudod használni a gyári alkatrészkatalógust...

www.kepfeltoltes.hu/081126/1207993989E24-E12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

qualitaet 2008.11.26. 22:20:51

Hozzáteszem, ha akkora a pofád, akkor NEKED hol van a számtalan scannelt prospektus, katalógus és miegymás, ami igazolja, hogy a hatos és az ötös futóműve nem egyezik?
Mert én legalább mutattam valamit -még ha szerinted hamis is, ami amúgy szánalmas erőlködés-, ellenben neked eddig csak a pofád járt, és olvashattuk a szebbnél szebb tündérmeséidet.
Nos?

Nos mint már arra utaltam nemigen tarok sem prospektust, sem ETK-t.
Pusztán tapasztalat.A többi meg történelem. Ha nem hiszed egyfelöl a te dolgod, másfelől meg nagy ívben lebaszom.
Esteleges kételyeidnek pedig hogy személyeskedéssel adsz hangot - amit már szintúgy említettem volt-a te kisstílűségedet bizonyítja.
Nem azt mondtam ,hogy hamísitasz, hanem tudom,hogy számtalan tévesen cikkszámozott és gagyi alktrész ill. katalógus van forgalomban.A lóvá tett ügyfelekről nem is beszélve.
Én a hatos-témát személyesen csináltam végig. Nem hiszed, hát picsába.
A "pofád jár, faszkalap"&Co jelzők használata - legalábbis egy írásbeli műszaki vitában- pedig általában a gyáva és senkiházi madarakra jellemző.

series_one (törölt) 2008.11.26. 22:22:11

mit mutattál, hm?
tegnap egy wikipedia oldalt?
az kurvára hiteles, csekkolj csak rá még egyszer, légy szíves...

qualitaet 2008.11.26. 22:22:53

"Na, akkor felcimkézem neked, mert akkora BMW szakértő vagy, hogy nem tudod használni a gyári alkatrészkatalógust..."

Nem használni nem tudom, hanem olvashatatlan, baszki...

Sabc 2008.11.26. 22:26:14

Mondjuk ha rákattintanál egyszer a képre, akkor talán kinagyítanál, te műszaki zseni....
Egyébként sokáig kínlódsz még? Eléggé szánalmas vagy ám.
Ja, én vagyok a gyári és senkiházi madár, de egyelőre csak én tudtam bármivel is alátámasztani az állításaimat.
De igen, biztos a katalógus a rossz. És tényleg, sosem értettem, miért kapok annyi E38 gépháztetőt E28 ablakspricni árban.

series_one (törölt) 2008.11.26. 22:26:47

picsába.
kickeltek egy órára a szerkesztésből.
:)))))))))

Sabc 2008.11.26. 22:28:41

Csúnyákat írtál a magasan kvalité...izá a magasan kvalifikált fórumtársunkra mi? :)))

series_one (törölt) 2008.11.26. 22:29:21

hátöööööööööö
ismersz?
:)))))

qualitaet 2008.11.26. 22:30:04

"mit mutattál, hm?
tegnap egy wikipedia oldalt?
az kurvára hiteles, csekkolj csak rá még egyszer, légy szíves..."

Úgy látszik a félreértelmezés valami szándékos stratégia nálad.
(Estleg valós dislexia)
Ha estleg nagyítóval szemügyre veszed még egy ízben a tegnapi h.sz.-t akkor talán észlelni fogod, hogy a wikipédiás link érdekességnek lett szánva -csakis és kizárólag -az Alpinák teljesítménye kapcsán.

Kb hatodszor kérdezem meg tőled a mai nap folyamán: Mi a FASZ KÖZE VAN ENNEK A VITA TÁRGYÁHOZ?

series_one (törölt) 2008.11.26. 22:41:00

na és az elméleted sikerült már alátámasztani, miszerint az e24nek műszakilag sem az e12höz, sem az e28hoz nincs köze?

valami hivatkozást adjál már rá, most így hirtelen nem találom ebben a fene nagy rendetlenségben.

qualitaet 2008.11.26. 22:55:38

"na és az elméleted sikerült már alátámasztani, miszerint az e24nek műszakilag sem az e12höz, sem az e28hoz nincs köze?"

Te hallucinálsz,Baby! De ha mégsem, idézd már, mikor és hol írtam ilyet?!
be vagy rúgva...

Ilyen baromságon órákig vitázni.
Elég égő reám nézvést is.

Sabc 2008.11.26. 22:57:22

Mondjuk itt? :

"A 6-os gólyalába(és így a rugója és a gátlója is) -vagyis a futómű alapja- '76-ban semmelyik E12-vel nem egyezett.
Később ugyan bekerült az 535i-be, de ha jól emlékszem a ' 76-os állapotokról szólt a disputa.
Így az E28-as tudálékoskodás is teljességgel indifferens."

Egyre szánalmasabb vagy, ahogy próbálod mentegetni magad. Persze, mostmár "baromságon vitázunk órákig", de nemrég még tele pofával hirdetted az igazadat.

qualitaet 2008.11.26. 23:09:43

"A 6-os gólyalába(és így a rugója és a gátlója is) -vagyis a futómű alapja- '76-ban semmelyik E12-vel nem egyezett.
Később ugyan bekerült az 535i-be, de ha jól emlékszem a ' 76-os állapotokról szólt a disputa.
Így az E28-as tudálékoskodás is teljességgel indifferens."

"Az M30-as motorblokkot (2.5 - 3.5)és annak hajtásláncait/ segédberendezéseit, kiszolgálóegyégeit kivéve. A futóműve sem egyezik az E12-vel.Belül is maximum a az indexkapcsoló és a levegőszabályzás forgókapcsolói voltak egyformák.
Ezen kivül a komplett beltér is vadonatúj design-ú és eltérő kivitelű volt."

Ez a ti olvasatoaokban ezt jelenti:

"miszerint az e24nek műszakilag sem az e12höz, sem az e28hoz nincs köze?"

Bravo.

"Egyre szánalmasabb vagy, ahogy próbálod mentegetni magad. Persze, mostmár "baromságon vitázunk órákig", de nemrég még tele pofával hirdetted az igazadat."

Nem vagyunk egyformák. Én soha nem ültem ennyit még gép előtt, és ennyi idő alatt azért már igencak megunom és el is fáradok.
Neked könnyű mert a múmiákkal való örökös, véget nem érő szopás után, pár óra görnyedés a gép előtt meg sem kottyan.
Valóban én vagyok a szánalmas. Aláírom.

series_one (törölt) 2008.11.26. 23:24:04

anyu még nem húzta ki a netet a falból?
holnap isi lesz, menj szépen aludni, mert ha felszólít a tanárnéni, dekoncentrált leszel aztán kapsz egy nagy bazi egyest.
aztán abból baj lesz otthon.

29 Palms 2008.11.26. 23:55:55

Szerintem új rekordunk van, eleddig ilyen-olyan kontextusban, de 13-szor szerepelt a "pina" kifejezés a hozzászólások között. Másra most nem tudtam koncentrálni, BMW-t vagy Suzukit szidunk?

Ja és tetszett az Ignis-teszt, de ezt majd csak jövő héten vallom be, amikor innen megtudom hogy ezen a héten lemaradtam róla.

Sabc 2008.11.27. 07:49:20

Na. Eljutottunk oda, hogy magadban beláttad, hogy gáz már a faszságot bizonygatni, tehát mostantól azt bizonygatod, hogy te nem is azt mondtad. Mindig azt hiszem, hogy ennél lejjebb már nem tudsz süllyedni, aztán mindig rácáfolsz. És a legszebb, hogy ma majd jön a többi blog olvasó, és mindenki elolvassa, hogy mekkora szánalomkupac vagy.

csiky944 2008.11.27. 12:05:18

a többi blogolvasó nevében is mondhatom hogy szánalmas vagy Quali

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.11.27. 14:12:48

Azért nem semmi, néhányan mekkora szellemi magasságokba emelkedtek itt az este folyamán, pro és kontra egyaránt...

qualitaet 2008.11.27. 17:45:18

"Később ugyan bekerült az 535i-be, de ha jól emlékszem a ' 76-os állapotokról szólt a disputa."

Ezt mondtam a legelején is,és láss csodát:

Most hívott vissza a Wallis-os emberem és a

3131116938-as cikkszám alatti gólyaláb az összes E24-be 82-ig, és az E12-ES 535i-be jó.

Nem véletlenül nem látszik az általad bescannelt táblázatban a "series" rubrikán kívül semmi.
Önmagában gyanus lehet még a hozzá nem értőknek is...Faszán kitakartad!

"Mindig azt hiszem, hogy ennél lejjebb már nem tudsz süllyedni, aztán mindig rácáfolsz."

Te csúsztatsz nem én.A csalásnál nics undorítóbb.
Ennél nemigen süllyedhet lejjebb senki -a te stílusodban fogalmazva- te kis inkorrekt, senkiházi, nincstelen paraszt, pitáner csaló.

Sabc 2008.11.27. 18:38:04

téged kellett volna kitakarni anyádból , te senkiházi. Izé, kikaparni.

Sabc 2008.11.27. 18:47:20

Szóval mit takartam ki, te utolsó senkiházi? Azért van két kép, mert valamiért nem lehet egyszerre megnyitni a hatos és az ötös típusokat, csak külön-külön.
www.kepfeltoltes.hu/081127/V_g_lap01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

www.kepfeltoltes.hu/081127/V_g_lap02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Wallisos embered. Az, meg egy nagy lófaszt.
Vagy ha van, akkor igen nagy lúzer.

E12-be 518-tól 530-ig jó az összesbe évjáratfüggetlenül.
E24-be pedig 630 és 633-asba jó '82-ig.
Egy igazi szánalmas lúzer vagy. Megint beszoptad.
Amúgy csak megemlíteném, hogy az egész blog rajtad röhög....

series_one (törölt) 2008.11.27. 19:28:02

finomabban hé.

onnan indult a vita, hogy az e24 és az e12 futóműve qualitaet szerint nem egyezik.
most má egyezik, mert a wallisos ember is aszonta, vita meg még mindig van.

mégis, miről?
süti beállítások módosítása