Új összeállításunkat azoknak készítettük, akik a múlt héten igazoltan voltak távol az internettől, esetleg nem használnak RSS-t, vagy nem kenyerük a bogarászás, és nem akarják végignézegetni az összes rovatot, volt-e benne valami érdekes. Mivel ez egy kommentelhető poszt, várjuk olvasóink észrevételeit, mi legyen még benne és mi ne. Például a hírek elég könnyen követhetők a hír rovatban, ezért nem válogattunk bele híreket. De ha van rá igény, hírszerkesztőnk természetesen áll rendelkezésükre, és mondjuk összeállítja az elmúlt hetek legérdekesebb 3-4-5-6-7-8 hírét.
Egy Ötös BMW, melynek alapára kevesebb mint tízmillió forint. A kvázi fapados limuzin persze minden volt, csak éppen spártai nem.
Az átlagembernek az X1/9-esnél nyílt először lehetősége, hogy válasszon: következő autónak egy újabb, kehes, négyajtós dobozt vesz-e, vagy nem lesz puhapöcs, és végre kipróbálja a valódi Ferrari-érzést - kicsiben.
Ha valami nem megy, nincs értelme erőltetni - gondolta a Nissan, és azóta hagyományos személyautók helyett úgynevezett crossovereket gyárt.
Ön szerint a 42 millió forintos S600 L-hez adnak hátsó fejhallgatót? Persze: 205 ezer forintért.
A Fiat Panda műszaki alapjaira épül, de a modern 500-ast sokkal biztonságosabbra finomították az olaszok, mint dobozszerű testvérét.
Ezzel az autóval másik időszámítás kezdődik, a márka leendő autóinak formái az Insigniával bevezetett, érzelmekre ható irányzatot követik.
Idegen szörny a Half Life-ból: épp átesett a dimenziókapun, és most nagyon dühös, vért akar. Még félelmetesebb, amikor felhörög benne a BMW félezer lóerős V10-es motorja.
Összeírtam egy kis statisztikát, hányszor változtak mondjuk pl. 2000. óta a legfontosabb, közlekedést érintő jogszabályaink és mikor volt az utolsó változás
Édesnek ugyan édes, mint minden bűnbeesés, de ez nem krémmel van töltve, hanem robbanással: a Suzuki GSX 1300 R a világ leggyorsabb szériagyártású motorja.