Az Országos Rendőr Főkapitányság megbízásából videoklip készült az ittas vezetés ellen. Ahogy a rendőrség oldalán olvasható:
A „Tiszta fejjel Projekt”: Lola, Tóth Gabi, Völgyesi Gabi, Puskás Peti, Márk, Molnár Tamás (AntiFitness), Gáspár Laci közösen énekelt dalában egy végzetesnek ígérkező estét énekelnek meg. A klipben kiderül, a végzetes autós kaland csak álom volt. A valóságban ellenben hétről hétre tucatnyi fiatal veszíti el értelmetlenül az életét az ún. diszkó balesetek során. A Tiszta Fejjel kampány üzenete: „Ne haljon meg senki oktalanul!”
A dal szerzői: Szabó Zé és Kyoto. Producer: Gold Records
Hát ehhez (azon ironikus mellékkörülmény megemlítésén kívül, hogy Égő Ákos kollégánk hosszú ideje E85-re átállított Saab kabriója, tehát egy alkoholüzemű autó szerepel az alkoholellenes klipben), nincs mit hozzátennünk.
Ellenben teljesen véletlenül találtam ma a neten ezt:
Az Unscrew America (Csavard ki Amerikát) kampány idén februárban indult, a nonprofit szervezetet egy Lesley Chilcott nevű producer hozta létre, a fantasztikus weboldallal (katt a képre) és tévéreklámokkal operáló kommunikációs kampány célja, hogy a hagyományos izzók helyett átszoktassa a népet a jóval energiatakarékosabb LED-ekre, vagy CFL fényforrásokra. A kampány támogatója egyebek mellett Austin városa.
Két nemes cél, két eszköz; én itt befejezem, és nem kezdem el fejtegetni, hogy szerintem melyik jobb, hitelesebb, melyik hív fel inkább aktivitásra, melyik segít jobban azonosulnom a kitűzött céllal. Pedig van véleményem arról, hol sikerült jobban felhasználni a rendelkezésre álló forrásokat.