Egyes Golf, kettes Golf…

  2008. szeptember 19. - Winkler Róbert Címkék: volkswagen golf autonánia

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Révbe jutottam, vagy mi. Nincs autóvásárlási igényem, illetve több autóm van a kelleténél. Ez már szinte maga a Zen: nem kell semmi. Na jó, egy igazi buddhista ugyanezt akkor is ki tudja jelenteni, ha nincs is semmije, nekem meg van egy Tehenem, egy Mazdám, egy VMaxom, és jövőre lesz egy XJR 1300-am is.

A Mazdának mennie kell, bár tény, hogy meghirdetni valahogy még nem bírtam, egyébként is elfér még a garázsban, amíg megcsináltatom a berohadt kéziféket.

Lassan veszek a futáshoz egy pulzusmérős órát, azzal is ellenőrizni fogom a tételemet, illetve megfigyelésemet: vannak autók, amik tetszenek, és vannak, amik nem, de a szívem a legnagyobbat egyvalamire dobbanja, és azt úgy hívják: VW Golf I. Abból is a háromajtós, keskeny hátsó lámpás. Körülnéztem egy kicsit, és úgy látom, a régi Golfok elértek arra a szintre, hogy hobbiautó céjára nézzek egyet magamnak.

Hatalmas szerencse, hogy száguldozós ifjúságom tovatűnt, egyáltalán nincs olyan igényem, hogy az autó erős legyen, márpedig a nem erős huszonéves autók alapvetően kevésbé vannak széthajtva, mint GTI társaik.

Tessék, már Magyarországon is ilyenek vannak:

99 ezer forintért. Ják, Vas megye, szülőhazám, román templom, nagy múltú takarékszövetkezet. Oké, nem felel meg minden kritériumomnak, például ötajtós, széles lámpás, de főleg dízel – mekkora humor egy 1,6-os, 26 éves dízel Golfra 200 ezer kilométeres futásteljesítményt megadni… Szóval a konkrét autó egyértelmű tévedés, de vérszagnak nem rossz: tovább keres!

Ködlámpa, sportkipufogó, hifi – utólag beszerelt, napfénytető – manuális.

Új kuplungrendszer. Lopásgátló. Rádiós magnó 8 hangfallal. Rendszeresen karbantartott. Műszaki lejárt, de műszakilag nincs probléma. Garázsban tartott, nem dohányzó hölgy tulajdonostól.

Áááááááááá! Garázsban tartott, nem dohányzó hölgyek tipikus szolgálati autója a lefingott Golf I GTI, hát persze. És kép sincs róla, csak ez az egyetlen, homályos, ez lehet akár Golf GTI, de a Koszi klán álarcos beltagja is.

200 ezer? Látatlanban inkább nem.

 

Hopp, ez annyira ronda, hogy az már szinte szép: nagyszerű projektkiindulási alap volna, hogy belépjek a Cult Hungarian Klub patkányfrakciójába.

Bordó ötajtós? Szinte tökéletes, rozsdásítani is alig kell. Tetőcsomagtartó, kis lom a tetejére, persze egy belsőépítész vagy egyéb képzőművész által elrendezve, és már mehetek is közlekedni. Még a dízelség se volna zavaró, mert a patkányságba szerintem belefér. 105 ezer nem is sok érte, csak a Golf II kicsit talán túl modern a célra. Mivel nem azonnal kell, ráérek válogatni; inkább nézek egy Egyest.

Itt van például ez, alku nélkül 150 ezerért. „Korához képest megfelelő állapotban”, bármit is jelentsen ez.

1,3-as, benzines. Szeretnék egy ilyen békebeli, kis benzinest. Kár, hogy látszik az autón, nem garázsban tartott nem dohányzó hölgyé volt, hanem diszkó körül ólálkodó hülyegyereké: minden ablak lesötétítve, a hátsó lámpa is, plusz – ha még nem lett volna egyértelmű – Suzuki-emblémára pisáló kisgyerek is van rajta. Szegény autónak hányszor nyomhatták ki a szemét, csak hogy bizonyítsák a vélt technikai felsőbbrendűséget? Ja, és Kettes Golf.

Tényleg, ha már kis benzinest akarok, a regadó sem tétel, érdemes körülnézni Németországban. Mobile, Suche, Golf, bis 1000 Euro.

Ajjajjaj! Ajjajjaj!, ahogy Izsák, a yorki zsidó szokott volt sopánkodni az Ivenhoe-ban. Hát már most melyiket is nézze szegény öreg Izsák?! Hisz’ ez annyi Golf, mint égen a csillag, a tizenkét törzs nem bírná számba venni, nemhogy az én öreg szemeim! Azt mondja:

1.238 Treffer - Diese Fahrzeuge entsprechen folgenden Suchkriterien

Ezerkettőszázharmincnyolc? Ajjajjaj, mi lesz most velem, kegyelem árva fejemnek! Ráadásul mind Kettes! Hát mi lesz így velem? Csinálok egy új Suchét, szűrök három ajtóra, benzinre és 1975-85-re, mert 1983-ra, amikor kijött a Golf II, szűkíteni nem lehet.

Hűha! Fotóval egy van, ezer euróért, ami az eddigi, égen a csillag jellegű 2-300 eurós Golf II.-kínálathoz képest elég szűkös. Elfogytak egy Egyes Golfok?

Na de nézzük ezt az egyet!

Ajjajjaj! Szegény yorki Izsák el is kárhozott. Gyönyörű szín. És micsoda forma! Ez bizony egy békebeli Giugiaro. És Timónak hívják a privatenbietert?!

Minden idők egyik legszebb Volkswagene. Az orra kicsit olyan, mintha a család, melynek birtokában idestova 1993 óta megtalálható, ecsettel festegette volna rá ezt a remek színt. És az ecsetelés nem sikerült túl jól, mert az elégtelen felület-előkészítés miatt mintha már a rozsda is átütne rajta. De legalább megpróbálkozhatnék végre a lakatolással a nyári szünetben. És végre megint járhatnék Golf-bontókba. Csak félve jegyzem meg, hogy egy ilyenen már meg merném valósítani régi álmomat, hogy szétszedek egy autót, hiszen a Tehén bármikor a rendelkezésemre áll, ha balul ütne ki az összerakás.

Igazából inkább Kettest kéne venni, de az meg már volt. Másrészt mit tegyek, ha az Egyes tetszik igazán?

Őrlődhetnék kedvemre, hogy akkor pl. megültessem-e egy kicsit, és túrjak-e rá krómfelnit, mert más kérdés nem nagyon lehet. Egyébként ha nem szűkít az ember 3 ajtóra, sokkal több Golf I van, akár 3 ajtóval is, csak úgy látszik, az emberek képtelenek rendesen kitölteni a kérdőívet. Itt van például ez, szintén 1000 euróért.

A helyzet persze az, hogy igazából ilyesmit kerestem: a keskeny hátsó lámpásat. Tessék csak megnézni azt a műszerfalat! És úgy általában, az egész autót, részeiben és egészében. A színe nem nagy szám, de az a legkevesebb. Egyetlen baj van csak vele, és ez épp az autonánia alapszabályának megsértése: ki kell találni, mennyit szánunk rá, és annyiért kell venni. Ez meg már horribilis kétezer euró. Úgyhogy ezen még őrlődök egy kicsit.

Az Autonánia rovat emblémája

Autonánia

Gyakran bóklászunk a Mobile.de-n és az Expressz.hu-n érdekes autók nyomában, amiket aztán nem veszünk meg. Ismerős? Ha ön is szokott ilyet csinálni, írja meg nekünk!

A konkrét használtautókra mutató linkeket a posztok publikálásakor ellenőrizzük, utána azonban lehet, hogy eltűnnek, mert eladják az autót vagy leveszik az oldalról.

Ha nem szeretne lemaradni egy részről sem, tegye el a sorozat okos könyvjelzőjét (RSS).

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr42667517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eks 2008.09.19. 02:43:36

a családi kupaktanács eddigi legrosszabb döntése volt, amikor eladtuk a meggypiros 1.6-os dízelt... igaz, hogy rohadt mint a veszedelem, de könyörgöm, városban 5.5 litert evett és SOHA nem hagyott ott sehol... sok sikert a válogatáshoz, mert ennél jobban kevés dolog éri meg :)

Veér Farkas 2008.09.19. 03:36:25

Nekem az volt az első autóm (Golf I. LS, 1489 cm3, benzines, fordulatszámmérővel), 1977-es gyártmány, 18 éves volt, mikor vettem, 23, amikor le kellett adnom (annyira szét volt már rohadva a kaszni, hogy karosszériás ismerőseim azt mondták, ezt már nem lehet javítani, illetve annyiért, amennyiért szinte már újat kapnék, meg szétjárt - szétkopott - a váltórudazat a belső felfüggesztésnél).
Azóta is sajnálom, nagyon szerettem. Nem volt egy tigris (150 mint csúcssebesség), bár mondjuk a bükkábrányi parton felfelé még gyorsult negyedikben 80-nál :-)
Csak kicsit szét volt már kopva.
Mondjuk egyszer-kétszer lerobbant - a karburátor egyik fúvókája minden szűrő ellenére eltömődött olykor), de simán meg tudtam javítani helyben (0 elektronika, hozzá mertem nyúlni).
Ha lehetne ilyen kocsit venni újonnan, simán egy ilyet vennék most is.

megint 2008.09.19. 03:52:43

Szépen meg lehet őket csinálni, mert alapban már szép formájuk van, pl az rs-tuning oldalon van is két szép állapotú, persze az ültetés kicsit durva, egyébként amelyiknek rendbe van a karosszériája az elég drága, cabrio pl olyan 700000 ft körül van, lehet persze kapni 350000 ft-ért is, de ugyanannyi lesz ha megcsináltatod, viszont megéri.

anyahajókabinajtóhajtogató 2008.09.19. 06:16:47

Na pont ezt mondom én is. A sógorom pizzafutárkodott egy gyönyörűséges 3aljtós egyessel. Eladta. Pedig szép egyesgolfkék volt és dízel. Egy élmény volt vezetni és szeép volt nagyon! Meg is bánta, benzínes escortra váltott de nem bírta a sok hibát és az 1.3-as 9literes átlagfogyasztását. Aztán vette gy tipo-t ami dízel és nem fogyaszt viszont a 170ezres vételár háromszorosát vitte el két év alatt és nagyon nicsen egyben. Azt a golfot egyszer vezettem és úgy éreztem, hogy a családi fabia-t simán el cserélném rá. Pedig az sem rossz autó és húszszor annyiba került.

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2008.09.19. 06:46:20

Kedves Róbert, egy cipőben járunk! Nyár elején adtam el a harmadik egyes Golfomat, de már én is nézegetem a kínálatot. És közben persze azt mondogatom magamban, hogy mekkora állat voltam, hogy eladtam. De a szükség nagy úr. Mindenesetre azzal a tudattal élek tovább, hogy megmentettem jó pár évre azokat a kocsikat.

Arra azért nyomatékosan kérlek, hogy gondolt át még egyszer ezt a "kicsi benzines" alapállásodat! Az 1.3, 1.5 motorral csak egy fűnyíró hangot fogsz hallani, ha beülsz hobbiautózni. Vegyél GTI-t, ha lehet 1.8-ast! Az a különleges.
Az 1.6-os hamar konyomja a hajtókarcsapágyait, de az 1.8-ban a TD főtengelye van, az sokkal tovább bírja.
Igaz, az 1.8-nak már nem a cső műszerfala van, holott az a legszebb.

Jó keresgélést!
Ha segítség kell, dobj egy mélt bátran!

Gomulka Béla 2008.09.19. 07:35:33

Ezer árbóc és vitorla, nekem akkor is a kettes az etalon. Napsárga, kétajtós, Cherbourg-tól Rozvadovig egy tank gázolajjal, nem egyszer!
Arrr!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2008.09.19. 07:41:35

Nah, a haver meg rohasztja a keskenylámpás, metálzöld, háromajtós, 1,5-ös gépet. Akkora majom, hogy nem tesz fel egy hirdetést, mert eladná a lököttje, csak foglalkozni kellene vele, így meg csak pihen pár hónapja egy helyben. A kocsi egészen egyben van (természetesen egy kb. 30 éves, napi használatban nyűtt autóhoz képest), sőt van néhány egész előnyös tulajdonsága: egy halom alkatrész, szerény fogyasztás, AF-es motorszám!!!
Winkler, ne hagyjad ki az alkalmat, ráadásul a szerkesztőséghez egészen közel parkol a gép!!!:)

widerstand 2008.09.19. 07:43:35

Ha Golf akkor Golf I, kis lámpával:
GTI fehér színben, fekete GTi csíkokkal, vagy egy városi GL/GLS, békazöld színben, barnás kockás kárpittal. :)

ffw 2008.09.19. 07:48:55

Teljesen megértelek kedves Róbert. Az első autom egy eléggé egyben lévő Golf I 1.6-os GTI volt, illetve a mai napig megvan. Eszembe nem jutna megválni tőle. Szegénykém most már elég hosszú ideje várja, hogy végre jusson rá zsé és idő, hogy hozzá méltón befejezzem az átépítést, de már látszik a fény az alagút végén :)
Szóval hajrá!!
Esetleg meglehetne nézni, hogy délafrikából hogy lehetne behozni újat és azt átlakítani :))

üdv,
ffw

Salvia Divinorum (törölt) 2008.09.19. 08:12:07

Megértem a Golf-1-fíliádat :D
Nekem 2-es van, könnyebb volt szép állapotút találni, és nem Giugiaros, de legalább kocka :D

Érdekességként:
www.vw.co.za/models/citi/

nyelv-ész 2008.09.19. 08:28:40

Dél-Afrikából? Jobbkormányost?

szálka 2008.09.19. 08:32:22

vagy esetleg egy audi 50?

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.19. 08:53:06

én most hoztam magamnak egy Golf 2-es Németországból, csak még nem vagyok kész a rendszámmal

1,8-as automata, 3 ajtós, piros

klíma, ABS, szervókormány, központi zár, zöld üveg, motoros tükrök, ködlámpa, plüss üléshuzat, 4 lámpás hűtőmaszk, 4 küllős kormány, Avus könnyűfém felnik

szalon állapotban, 85 ezer km volt benne mikor vettem, most már 88 (:

egy 83 éves mami járt vele évi 2-4 ezer km-t hehe

igaz, nem is 100 ezer Ft-ért vettem ...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.09.19. 08:54:06

nézzél körbe a balkánon.
amikor ott voltam (bosznia, szerbia, montenegró) iszonyatosan sok golfot láttam. mint megtudtam volt valamai golfgyár valahol arrafelé. bár azok lehet hogy II-es golfokat gyártottak csak I-est még nem. mindegy de I-esből is rengeteg futkározott (olyan szinten sok mint itthon a swift)

Doki79 2008.09.19. 09:02:49

Ha jól tudom akkor az Audi 50 az szinte = a vw polo 1-el. Bár nekek most jövőre lessz 30 éves a vw polo 1.3-as autóm :).
Milyen követelménynek kell megveleni az autónka ahoz hogy veteránosítani lehessen?
THX a segítséget.

bagoj ur 2008.09.19. 09:10:24

Torpedó: Hát ha úgy használják őket mint a románok a régi Daciákat, akkor egy pillantást sem érnek... :-)

Peet84 2008.09.19. 09:37:19

Róbert!
Réges-régen, amikor a 3 golfot tesztelted (1 I-es, 2 II-es), az I-es TDi-re mondtad, hogy "talán egyszer egy ilyen is kell". Családomban volt ilyen, nekem most II-es TDi-m van, nagy élmény. Tudom hogy neked nem igény a száguldozás (miért is van Vmaxod?), de azért ezek is vicces gépek, és 6 liter FELETT lehetetlen vele városban fogyasztatni.
Ha már hobbiautó...

pixaa 2008.09.19. 09:49:48

Váá 1es golf :D Első verdám egy 81-es, fekete, háromajtós gti volt (nem utólag barmolt, gyári gti), az 1.6os verzió. Gyönyörű fényezés, nem rohadt szinte sehol! 110ló (volt mikor gyártották), de 90 biztos megmaradt belőle:D 870kilós kaszni, és az a hang, ahogy ordít a motor:) 6ezerig órázva, de 8ezerig leforgott!:) Kis régi szutyokkal lehetett meglepetést okozni a nagyobbacska autóknak. K-jetronic rendszer, fogyasztás, a motor hatásfoka : no-comment. 8 liter alatt bp-n sosem lehetett közlekedni (belváros inkább 9-10), de volt, hogy csőgázon mentem külvárosban 10km-ert, és 5 litert beszopott!!! (50l/100km) Azért egy modern elektornikus injektoros 20liternél megállt volna.
De egyszer muszáj hogy egy 85lovas td-t beszerezzek, persze 1-es kasznival, kicsi kocsi, kis súly...

Zolo 2008.09.19. 09:59:33

Nem tudom, nekem valahogy ez a népautós, konszernautós vonulat nem jön be... Nézz csak meg egy 205Gti Peugeot-t. Csak pár évvel fiatalabb, mégis micsoda különbség van a designban! Akár a külső, akár a belső formai elemekről van szó. Persze ez ízlés dolga... B-)

románc cuvée 2008.09.19. 10:03:25

Amikor megláttam a post címét, szinte kidülledt a szemem, na mondom fasza, végre lehet kollektíve nyálat csorgatni. A 74. TV adás pedig már Harcosok Klubja szintű eposszá nőtte ki magát, főleg a "Csabi veszek neked rózsát" c. rész, hát igen... annál a pillanatnál nekem is lehelet finom filmréteg kerül/t a szemhéjamra, ez a szerelem,és mint hithű ember a Wörthi tónál lévő "kábakőhöz" járok ki.
...és ideológia mentesen csupán annyit mondanék:
Golf I-II über alles!, és Világ Golfosai egyesüljetek!

atesz 2008.09.19. 10:08:56

"Csak félve jegyzem meg, hogy egy ilyenen már meg merném valósítani régi álmomat, hogy szétszedek egy autót,..."

nekem is ezen jár az eszem. Szétkapni, elemire, lakat, suvick, pótlások... mindent tökéletesre csinálni.

Amazonos 2008.09.19. 10:10:06

Abszolút megértem, nekem egyes golf 1.5-ös volt az első autóm. Mai napig libabőrös leszek, ha rágondolok... Egyszerűen hihetetlen volt a jószág. Életem egyik legnagyobb hibája volt, hog azok után, amit kibírt velem 5 év alatt 2x is eladtam. Egyszer visszavettem:-)

Ez a citi golf elég ütős, gyönyörű kivülról, de az a műszerfal kár volt...

csarlee 2008.09.19. 10:19:14

Golf II az Isten !!! Abbol is a dieseles...
Kis izelito:

www.youtube.com/watch?v=S_wvaXi_CYU

Battai Diesel Tuning

csavargo 2008.09.19. 10:21:17

Gyuszi bacsi,

Egy ilyen mennyibe kerul cakli pakli? Szivesen neznek meg par kepet egy ilyen full extrás golfról, ha esetleg van fent vhol :)

H Stahl 2008.09.19. 10:25:59

Épp kaszni felújításban vagyok. 1979-es 1.1-es Golf I. Motor csere lesz, keresek egy 1.8 gti-t de nem fűzök hozzá nagy reményeket, akárhogy jár, teljes generált kap. A kaszni még egész egyben volt, de a küszöb az küszöb, meg az ablakok illesztése hólyagos volt, ez betegségük, mert szarul van összepontozva a lemez. Egyedül a szélvédőnél nem rohadt, mert 7 éve, amikor cseréltem, kitömtem a réseket epoxival. Nem kérek ajánlatot, nem lesz eladó soha! Az unokámnak szánom.

HARholio 2008.09.19. 11:03:20

Mivel jobb az expressz.hu, mint a hasznaltauto.hu?
Ez afféle szövevényes partnerségi dolog?

kese a maffiozo 2008.09.19. 11:04:40

Nekünk is van egy II-es, kék, 1,6D, 1984-es... 25 éves lesz a drága.
Amikor megvettük, kicsit át volt alakítva a hátulja egy csuklósbusz által meg egy motorfelújítás is ráfért.
Az elmúlt 12 évben (mióta megvan) kb. 200 ezret ment vagy többet. Csak az az elem rohad, ami már utólag lett cserélve, a gyári sértetlen nem. Jó 2x át is lett fényezve és mindig rendesen lakatolva.
200 km alatt pár toronycsapágyat kellet cserélni asszem meg a váltóban lett kicsit matatva mert nehezen vette a rükvercet...
25 éves autótól ami a családi málhas csacsi (vele húzzuk az utánfutót) nem rossz.
Szerintem szép is.
Ja és elmedtem vele Pécs-Győr viszonylatban 4,5l gázolaj / 100km-errel.
Jó nem egy versenyautó.

Szerintem nálunk fogja megélni a 30-at és akkor lehet, hogy kap egy OT-s rendszámot ;)))

Kese

w a s d 2008.09.19. 11:39:40

Nem tudom miért, de én most a Polo 86c kombival vagyok úgy, hogy nagyon kellene egy.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.19. 11:45:50

csavargo, még nincs kép mert nincs rajta rendszám, nem használom

talán október végére, annyi macera van vele

nagyon sokba lesz, meg se merem mondani, mert aszongyátok hülye vagyok

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.19. 11:48:05

a kocsi ára a fele a teljes költségnek (regadó, utazás, kinti biztosítás és rendszám, itthoni vizsga, ilyen-olyan vizsgálat, rendszám, forgalmi, blablabla)

Jack The Lad · http://jacklad.uw.hu 2008.09.19. 12:05:18

Az én Golfom csupán 26 éves...

SsPL71 (törölt) 2008.09.19. 12:21:44

Sajnos Golfozni nem tudok, mert még nem nőtt ki a fű, meg az ütőket sem találom.
Pólóhoz meg már hűvös van.

Mertcsak 2008.09.19. 12:30:24

Látom nem csak én vok Golf mániás.:)
Az enyém I-es GL,1983as,1.5 benzin.
IMÁDOM!

Humphrey 2008.09.19. 13:05:29

Winkler! azt hiszem rosszul olvatam:
"A Mazdának mennie kell"

Ez mi ez? Megőrültél? Nem kapsz érte annyit amit érni fog neked 10 év múlva!
Valami tisztázatlan összetételű drogot használsz?
MX5 NA-t nem eladunk, hanem veszünk...

werebpecs 2008.09.19. 14:06:29

Nekem van egy nagyon szép eladó Egyesem, szabad a vásár :)

www.hasznaltauto.hu/2339276_volkswagen_golf_1981

SsPL71 (törölt) 2008.09.19. 14:34:46

werebpecs: Szóval, nem akarok cigánykodni... mennyit engedsz a feléből? :)

DP@i 2008.09.19. 14:43:38

Áááááá... Eddig kibírtam, hogy ne kommentáljak, de ez a cikk a szívemből könyörgött pár sorért.

Veér Farkas!
Én detto. Csak én hetyke '79-est nyúztam 5 ajtós változatban, és (óra szerint) 165 km/h-ás lebegéssel az úton...
Én veteránt készültem belőle csinálni, de gyakolatilag restaurálni kellett volna hozzá 800eFt körüli összegért...

Könyörgöm, valaki támasszon fel pár példányt ezekből ennyiért! Ne csak mergák maradjanak meg az utókornak szép állapotban a németektől!

In memoriam VW Golf I.

monza 2008.09.19. 15:05:50

A caddy-k egyálltalán nem kerültek szóba? Szemezgettem nemrég egy szép gyöngyházfehér BIT- rendszámossal. Surfdeszka, california feeling. De az itthoni kínálat nagyrészének nem kell nagy átalakítás a rat kategóriához tényleg. Egyébként én nagy opeles vagyok, a veterán opelokat szeretem, talán az amarikai ráhatás miatt. Ráadásul birtokomban volt a golfok nagy ellensége egy manta.

italia 2008.09.19. 15:17:55

5,5 literből bármelyik dízelell el lehet járni kezdve a fiattól egészen a
mercedesig (Tipo, Tempra, citroen 1,5 D,
Peugeot 1,9 Td
Renault 1,9 TD
mercedes 190 D
stb stb

Tsutsi 2008.09.19. 15:32:01

Sziasztok! Nekem is volt egy egyesem, kb 4 éve adtam el Esztergomba, ahonnan nem tudom hova került kb 2-3 éve!
Királykék (egyedi), 5ajtós (da a hátsó 2 kilincs lefalazva) bőrözött belsőtér, Mazda fotelokkal, 1.6 benzines (papíron 1.5) HOL VAN??? Aki látta tudja az kérem írjon (olajospeter6@gmail.com) mert érdekelne hogy még az élők között van-e és hogy mi lett a sorsa...
Előre is köszi: Peti

Bandi NL 2008.09.19. 15:41:58

vegyetek Golf I-t ujonnan, nem is draga:

www.vw.co.za/models/citi/

csilla1111 2008.09.19. 16:15:44

SsPL71: szerintem nem cigánykodás, sőőt.

Tudtátok, hogy a 200 ezer forint úgy nagyjából 2000 Eurónak felel meg?

werebpecs, azért sok sikert, ha már hónapokkal ezelőtt 3000 euroért sem ment el...

csilla1111 2008.09.19. 16:16:49

jjaa, a mobile.de -ről van az információ, természetesen.

qualitaet 2008.09.19. 16:34:51

"Nézz csak meg egy 205Gti Peugeot-t. Csak pár évvel fiatalabb, mégis micsoda különbség van a designban! Akár a külső, akár a belső formai elemekről van szó. Persze ez ízlés dolga"

Több mint kilenc az a "pár" év, ne izgatsd magad.

qualitaet 2008.09.19. 16:40:18

"Tudtátok, hogy a 200 ezer forint úgy nagyjából 2000 Eurónak felel meg?"

Nem! De 100-ért rohanok váltani csak mondd, hogy hová...

qualitaet 2008.09.19. 17:02:41

"nézzél körbe a balkánon.
amikor ott voltam (bosznia, szerbia, montenegró) iszonyatosan sok golfot láttam. mint megtudtam volt valamai golfgyár valahol arrafelé. bár azok lehet hogy II-es golfokat gyártottak csak I-est még nem. mindegy de I-esből is rengeteg futkározott"

'72-től gyártottak a yugók(TAS) Bogarat, Transportert,majd I-es Golfot is.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.19. 17:11:39

egész pontosan a VW Sarajevo az egy bosnyák közös vállalata volt akkoriban a VW-nak, ma már teljesen VW tulajdon

jelenleg VW, Audi és Skoda gyártás folyik ott (hogy melyikből mit, az nem derül ki a wikipedian)

de.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Sarajevo_d.o.o.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.19. 17:15:39

különben érdemes a volkswagen.com-on a különböző egzotikus országok kínálatát átnyálazni

braziliában pl van még a T2-es transporter

egyszerre van Gol, Gol4, Golf, Jetta, Bora, ...

plusz egy csomó ismeretlen autó

chilében és argentinában tök mást árulnak

argentinában pl. a Sharan mellett van egy Suran nevü autójuk, ami a Touran-nak lehet valami deriváltja

meg van egy Volkswagen Vento nevű kocsi (a többinál nincs benne a nevében a márka, nem tudom ennél miért van) ami ugyanaz mint nálunk a jetta, de van Bora is (igaz, az tök mármilyen mint itt volt anno)

szóval érdekes

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.19. 17:24:39

hahaha a legcsumpibb VW mexikoban készül, Pointer a neve

ezen beszartok

mx.volkswagen.com/vwcms_publish/vwcms/master_public/virtualmaster/es_mx/models/POinter2.html

ez kb a Tata Indica kategória (:

Werwolf 2008.09.19. 17:33:53

sztem a kettes golf sokkal szebb, sokkal kenyelmesebb es az is lehet eleg öreg ahhoz, hogy mar erdemes legyen vele foglalkozni. Tud 25 eves is lenni,:))

GIIG60 2008.09.19. 18:07:47

gnme,
miért is ér 1.7-et egy 20 éves autó?
Az összkerék meg a 180 paci maitt? Nane már... Formájától én speciel meg nem vagyok annyira elájulva... Mondjuk én elfogult vagyok, nekem a kettes az überautó, van is belőle egy 160 pacis
verzióm, és nagyon nem szívesen válnék meg tőle, pedig sajna eléggé rohad.. De inkább áldozok rá, minthogy eladjam....

megint 2008.09.19. 18:45:51

jah, és ezek a lanciak nem híresek a megbízhatóságukról

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.09.19. 18:46:47

"Réges-régen, amikor a 3 golfot tesztelted (1 I-es, 2 II-es), az I-es TDi-re mondtad, hogy "talán egyszer egy ilyen is kell". Családomban volt ilyen, nekem most II-es TDi-m van"
miért volt az egyesben VAGY A KETTESBEN "TDI"???én úgytudtam hogy csak 93 ban raktak a Golfokba "TDI" motort.
Mert ha TDI akkor biztos nem gyári.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.09.19. 18:48:28

tudom a kétajtós Jetta meg Cupé:-))

Salvia Divinorum (törölt) 2008.09.19. 19:07:47

Gyurma73: A 2-es Golfnál jelent meg a TD, ill GTD (karbis), a 3-asnál a TDi.

Salvia Divinorum (törölt) 2008.09.19. 19:08:58

Ja hogy te is ezt írtad... Jólvanna, hülye vok

w a s d 2008.09.19. 19:14:28

@megint:
Nem, ezek a Lanciak arról híresek, hogy igen sokszor lettek a rájuk épülő rallyautók világbajnokok.:D

vasember 2008.09.19. 19:25:32

Kedves Róbert!

Ajánlanám a Ürömi orvos kislámpás ezüst 1 golfot egy gazdás gyári állapot 500.000.-Ft
áron,én a hétvégén megnézem.Használtauto.hu
oldalon megtalálod!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.09.19. 19:56:02

hamár 3 ajtós kis lámpás akkor miért nem kabrió?

vasember 2008.09.19. 19:58:57

1992-93 között tartozás fejében a barátomnak elhoztunk egy Golf MK1 GTI 1.8.-ast,Hakkepalita 155.-ös téligumik voltak rajta,és embertelenül ment.Még most is tiszta libabőr vagyok ha visszaemlékszem rá,milyen menetteljesítményekkel rendelkezett.A bepapírozás közben derült ki,hogy németországban motort cseréltek benne,és egy erősitett főtengelyet,és enyhe tuningolást kapott,hidegen kicsit darabosan járt.Nagyon jól vezethető autó,nincs puha fék vajkönnyű szervo,ez gödörben odaütött.Lapátra a mai 100LE.-ös
nyomatékszegény cicaszemes agyonelektronizált "autókkal" Újra MK1 GTI Pirelli Sondermodelt AKAROK!!!!!!!!!!

Kuss3 2008.09.19. 20:14:57

gnme
"nagyon nem vagyok seggreesve a golfoktól.."

Hát azért lehet hogy egy Golf II G60 Limted-től össze-vissza szarnád magad.
De csak miután seggre estél!

átaludtammindent 2008.09.19. 20:17:51

Hát én nem tudom. Gyerekkoromban sem értettem ezt. Az egyes Golf? Nagyon csúnya egy állat.
A Moszkvics 412, na az..

CernaGeza 2008.09.19. 20:32:17

Nem rosz ez az "egyes" golf, de szerintem az egyes Polo az igazán szép autó.

www.careos.com/pics/BiblioPHO/net/polo_1975.jpg

szerintetek?

(a moszkvics se kutya)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2008.09.19. 21:04:19

Mostanában én is nézegettem a régi fauvéket a használtautón, de én főleg az egyes Scirocco-ra vagyok rákattanva, de az is fehér holló, bár van most egy ezüst 1,5-ös...
Vagy (legmerészebb álmomban) ez:
www.hasznaltauto.hu/2050082_volkswagen_412_1975

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.19. 21:04:54

ezekkel a Limitedekkel csak az a baj, hogy a jó állapotban lévőket 22.900 Euróért lehet megvenni

az 5,5 M Ft, hozzá még a himi-humi, regadó, és máris 6 misinél van

akkor már sajnálod használni, meg minden második-harmadik épp el van lopva a honlap tanulsága szerint, szóval ezekre utaznak

csiky944 2008.09.19. 21:25:37

Cernageza nem is tudom miért,nézd meg mire hasonlít annyira.......csak nem a 127-es Fiat?ejj azannyát

Cartman (ex Cartman) 2008.09.19. 21:29:26

Tizenvalahanyadik autómat nyúzom, volt már köztük mindenféle-fajta. Sportos benzines, kevésbé sportos benzines, dízel, még egy francia is volt köztük. De a legtöbbet bizony egy kettes golffal szívtam...

bad trip 2008.09.19. 21:29:37

Féltengelyes kettes Golf
Hengerfejes egyes Golf

Rigghead 2008.09.19. 21:44:56

2004-ben egy skót gyerektől vettem egy
fekete egyes kabrioletet, 1.5-ös motorral, 270-ért, 1984-es, eredetvizsgálat szerint '81-es (el lehet ilyet intézni, hogy bekerüljön forgalmiba az adat?). Kihagyhatatlan volt ennyiért, még manapság is csodaszép ha kipucolom. Tavaly megjártam vele Lisszabont. Víz és benzinpumpa, kuplungbovden csere portugál szakinál, mindenkinek szívből javaslok ilyesmi túrát, legalább egyszer az életben. Idén vettem egy motort, mert Budapesten nem lehetséges autót használni. A golfot meg el akartam adni, ám mostanában már nem hirdetem. Néhány százast egy ilyen darabért aránytalanul kevésnek érzek, drágábbért meg úgyse megy el. Ez a bejegyzés is erősíti az érzést, hogy nálam marad. Azelőtt a kabrió miatt adtam el fillérekért egy mk1 gti golfot. Most az is nagyon hiányzik.

B.GY. 2008.09.19. 22:03:27

Nekem 1-es Jettám volt,ami majdnem Golf:)1.3-as benzines 1980-as évjárat.Egyik haveromnak adtam el.Még mindig megy.A kasznin alig van rohadás.Amikor megvettem lefényezték,alváz és üregvédelmet csináltak rajta.A nagybáttyámnak 1-es Golfja van(kislámpás) 1.5 diesel.Ott áll az udvarban egy ideje,mert vett egy Yarist.Egy kicsit viseltes kivülről,de a motorja teljesen jó,4.5 litert fogyaszt még ma is.Sajnálja az öreg eladni,mert hozzánőtt:)

2008.09.19. 22:16:31

Egy barátomnak van egy 1-es Golf. Fehér, három ajtós, első gazdától, automata váltós. 44 (negyvennégy) ezer km van benne. Még bejáratós szinte. Újszerűnek tűnik, az összes apróság a helyén van, azok a matricák amik az első kókányfényezésnél eltűnnek megvannak, a kalaptartó még nem tartott kalapot, az ülések tökéletesek. Egy kincs, na.


És nem adja kölcsön. Egy körre sem.

Nem is a barátom tulajdonképpen.

D e n i e l 2008.09.20. 00:41:22

Elsö nyugati autóm 94-ben egy '78-as 1.1-es Golf I-es volt. Nagyon kevesett fogyasztott és 100-ig jól is gyorsult. Sajnos nagyon rohadt eladtam, de a rendszámát egy év múlva egy cabrió Golfon láttam viszont.
96-ban vettem egy 1.6-os '80-as fekete GTI-t vörös keretes hűtőráccsal, nagyon jó állapotú kasztnival. Vettem rá 15-os könnyűfém felnit, és egy új motort aminek a hengerfalán szabadszemmel láthatók voltak a gyári X jelek. Az autó 210-et tudott ezzel a felnivel. A 320 Bömit elverte bármikor, 325-től egy kicsit lemaradt. Többszőr idéztem vele elő baleset veszélyes helyzeteket, mert mindenki megcsodálta még a vezetésről is megfeledkezve. Volt, hogy a rendőr megállított, aztán semmilyen papírt nem nézett meg csak kikérdezett az autóról és kérte hogy elindulás után gyorsítsak már vele. Sokszor II-es Golfnak nézték a szomszéd néni meg azt gondolta új autó. Amikor beadtam egy ismerős autókereskedésébe '98-ban a minden megélt eladók külön megkértek, hogy azonnal nyissam ki a motorháztetőt nekik mert megakarják nézni a motort. Aztán egy fiatal 25 éves srác vette meg aki fél év alatt "le is bombázta". Csoda egy járgány volt és a németek '80-ban már ilyennel mentek!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.09.20. 07:44:25

Daniel!
azért 98 ban én már nem voltam elájulva egy egyes gti től:-)

w a s d 2008.09.20. 09:19:24

@ GYUSZI BACSI · www.fizetesem.com 2008.09.19. 21:04:54:

Meg kell építeni házilag egy alap Syncroból valami hasonlót, az valamivel kevesebből is kijönne szerintem.

foolproof 2008.09.20. 11:23:38

Tavaly vezettem egy 91` GTI 16v-t, igaz meg volt gyilkolva, volt benne vagy 120e eredeti km;-). Elso gazda, vegig garazsos, 10. eve "telekrejaros kocsi", de olyan (kopasz) alapfelszeretlenseggel, amivel csak egy megborotvalt biliardgolyo vetekedhet. Mindegy. Addig nem ertettem ezt a fene nagy elfogultsagot iranyukban, akkor megtertem. Egy baj van vele: ha tenyleg elvezni akarod, a jogsid LEGALABB egyik sarkat folyamatosan szorongatnod kell, kulonben meglog a rohadek.

gnme 2008.09.20. 12:45:48

"Hát azért lehet hogy egy Golf II G60 Limted-től össze-vissza szarnád magad.
De csak miután seggre estél!"

Te elég kevés meinewerkstatt műsort láttal.. az hogy Golf.. elsétálok mellette.

D e n i e l 2008.09.20. 14:40:29

Gyurma!
Igen '80-ban jobb lett volna rendelkezni egy ilyen járgánnyal, de akkor még jogsi képes sem voltam, de '98-ban a nagy átlag még megcsodálta és elmondhatom nekem is volt, kipróbáltam nagy élmény volt:-)

werebpecs 2008.09.20. 15:07:40

t-lina!

Csak neked, csak most, 1800 Euró! Na? :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.09.20. 16:21:45

mifelénk akkoriban(10 éve)a VR 6 os,corrádok, golfok,Tdi szörnyek voltak menők.Az S4 es audikat nem is említem:-)))

CernaGeza 2008.09.20. 16:56:47

Csiky944

Tényleg fiat 127.. Ejj nem is tudom melyik inkább a zsánerem:)

aska 2008.09.20. 17:08:02

Kedves Robi!

Ma láttam Kecskeméten egy Neked való eladásra szánt Golfot, sötétzöldes, 5 ajtós, és tényleg nő vezette. Azt, hogy I-es, vagy II-es autó, nem láttam, mert a mellette lévő sávból csak annyit sikerült tennem, hogy felvéstem a telefonszámot (70/414-58-87) szíves felhasználásra.

qualitaet 2008.09.20. 17:43:21

"mifelénk akkoriban(10 éve)a VR 6 os,corrádok, golfok,Tdi szörnyek voltak menők.Az S4 es audikat nem is említem:-)))"

Ugyanezt mondhatták el a budai agglomerációban éldegélő autótolvajok is .
Kivétel nélkül ilyenekkel szúrták, csak 15 éve, és persze egytől-egyig kajli vagy "befrankózott" volt...:))))

csilla1111 2008.09.20. 17:49:07

Viccnek is rossz.

Ez pont az a hozzáállás, mint Magyarországon olyan sok helyen (pl. éttermekben): ha külföldi, akkor hülyének nézzük, fizessen többet!

qualitaet 2008.09.20. 18:23:08

"Viccnek is rossz."

Pedig így volt, komám.
Golf II Rallye vágott kabinszámmal, AF-fel "védett" VR 6-os motorral átépítve. Golf VR6 "vámpapíros", Corrado VR6 "mosott" forgalmival,három takarészövetkezetnél lehitelezve, természetesen "patyolattiszta" régi kézzel írott forgalmis személyi lap"-pal. Audi S2 "ikresített", az összes biztosítót ,( és azok "Nemzetközi Osztály"-ait még egyszer) megjárt totálkáros papírokkal. És még sorolhatnám...
S4 valóban nem volt nekik, ellenben, hogy mindez '93 nyarán volt(no meg később is) abban egészen biztos lehetsz...

Ez nem hozzáállás kérdése, hanem történelem.
Bár ha a korabeli, hazai hatóságok mindezekhez való hozzáállását ill. tehetetlenségét kifogásolod,megértelek.

csilla1111 2008.09.20. 18:43:26

Bocsánat, én voltam a félreérthető: az előző werebpecsnek ment, aki a hasznaltauto.hu-n 200 ezer forintért, a mobile.de-n pedig 2000 euróért árulja ugyanazt a Golfot. Erre volt az éttermes példa...

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.20. 19:52:13

t-lina: tök mindegy mennyiért árulja, mert ilyen állapotú autót biztos nem vesz itt egy külföldi

185 ezer km-es Golf 1 fut még Németországban biztosan 50 ezer db

legfeljebb ha valakinek a befalazott garázsában állna egy 0 km-es 15.000 euróért, azért ide jönnének

egyébként 2 ezer euróért 40.000 km lehetne benne

acer 2008.09.20. 20:52:04

Egyszerre mindenhol az expressz.hu-t reklamozzatok a hasznaltauto helyett. Gondolom, azert persze bongeszitek, de az egyseges arculat vegett linkelni mar nem lehet.. :) Ezert fura szamomra picit a cikk.

(Tavaly nyaron 2 honapig kerestem kettes 1.6 gtd-t, igaz csak a kornyezo megyekben, de total kudarc. A legjobb az volt, amikor a 8 hangszoros auto ugy volt kivitelezve, hogy a kalaptartot helyettesito farostlemezbe volt 8 lyuk vagva a 8 hangszoronak. Es a tulaj buszke is volt ra. En is szerettem volna egy szep kis haromajatosat magamnak, de le kellett tennem rola. Ugy 10 evvel kellett volna korabban szuletnem ehhez..)

D e n i e l 2008.09.20. 20:55:16

Gyurma!
mifelénk akkoriban(10 éve)a VR 6 os,corrádok, golfok,Tdi szörnyek voltak menők.Az S4 es audikat nem is említem:-)))

Persze az igazi "nagymenők" ilyenekkel meg S6, M3, M5, 190 2.5-16 Evolution, Corvette-vel nyomták abban az időben.
Na ezektől már Én is el voltam ájulva :-))

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.20. 21:08:56

tessék, Golf 1, 11.000 km-rel

suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=77020464&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=30000&customerIdsAsString=&lang=de&tabNumber=1

Golf 2-es 1.300 km-rel

suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=34039560&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=30000&customerIdsAsString=&lang=de&tabNumber=1

Golf 1-es 31.000 km-rel

suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=76938520&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minMileage=30000&maxMileage=50000&customerIdsAsString=&lang=de&tabNumber=1

Golf 2 Fire und Ice 42.000 km-rel

suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=75000767&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minMileage=30000&maxMileage=50000&customerIdsAsString=&lang=de&tabNumber=1

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.09.20. 21:34:48

Daniel!
"Amikor beadtam egy ismerős autókereskedésébe '98-ban a minden megélt eladók külön megkértek, hogy azonnal nyissam ki a motorháztetőt nekik mert megakarják nézni a motort. Aztán egy fiatal 25 éves srác vette meg aki fél év alatt "le is bombázta". Csoda egy járgány volt és a németek '80-ban már ilyennel mentek! "
"Persze az igazi "nagymenők" ilyenekkel meg S6, M3, M5, 190 2.5-16 Evolution, Corvette-vel nyomták abban az időben.
Na ezektől már Én is el voltam ájulva :-)) "
akkor most melyik is???
azért egy 1 es Golf meg egy M5 Bmw nem ugyanaz a kategória.:-))

yenoee 2008.09.20. 22:07:06

Én egyes Golfon szereztem meg a jogsit. 1,6 Szívó Dezső. Ugyanehhez a motorhoz kocka Audi 80-ban, és Transport(???)erben is volt szerencsém, hát ööö.
Nem. Jött. Át:)

Gomulka Béla 2008.09.20. 23:43:47

Kettes Golf, 1.6 atmoszferikus diesel. Tanyáról városba 4.5 százon. Európán át 4. Etalon.

w a s d 2008.09.21. 21:52:51

@ qualitaet 2008.09.20. 18:23:08:

A Rally az nem valami ritka darab? Mert akkor az nem is tudom, milyen szörnyű büntetést érdemelne még utólag is, aki kivágta az "alváz"- számot, és VR6- os motort tett bele.

D e n i e l 2008.09.22. 00:53:00

Gyurma!
"akkor most melyik is???
azért egy 1 es Golf meg egy M5 Bmw nem ugyanaz a kategória.:-))"

Akkoriban M5 nem került nálunk kereskedésbe (még mostanság sem nagyon), így nem volt lehetséges az elájulás.
Futott itt 1-2 GTI, de azok annyira leharcoltak és jellegtelenek voltak, hogy senki nem nézte meg Őket, de az Én fekete GTI-m tényleg kitűnt :-))

Ma már megmosolyoghatók ezek a régi események, mert ez már történelem, mint az I-es VW GTI.

románc cuvée 2008.09.22. 08:32:24

GYUSZI BACSI
A Mk2-es 42 ekm-rel egészen szuper bár azok a furcsa üléshuzatok...persze azért még elcsöppenne a micsodám!
Nekem sima 1.3 Béla van, felújított motorral. Eddig úgy 17 ezret raktam bele, és olajcserén meg szélvédőmosón kívül egyebet nem kapott, igaz nem egy erőgép (60 Le), de mindenhová elvisz 6-7 literrel. Gti-t tervezek vásárolni, de úgy megszerettem ezt a lomha kis dögöt...;)

GGG77 2008.09.22. 19:24:15

Mindenképp II-es. Az volt a csúcs. 12 évig járt vele a család, sosem hagyott cserben. 1,6-os benzines, bordó, 5 ajtós, 1985-ből.
Remélem megvan, jól van valahol!

zotyas78 2011.12.15. 10:44:24

Szervusztok!

Elkezdtem megmenteni egy '83-as, 1,6 d, automata 3 ajtós Golf 1-et. Motorikusan tisztába tettük, de az automatám 1-ből 2-be váltáskor elég nagyot ránt, 2-ből 3-ba nagyon finoman. Kérem ha valaki tud segíteni ne habozzon: zotyas@yahoo.com

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv,

Zoltán
Csikszereda
süti beállítások módosítása