Dízel-alkony LeMans-ban?

  2008. szeptember 18. - ommm Címkék: verseny nirvana jaguar wtf

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Egyik kedvenc információforrásom hírei között találtam egy rövidet, de annál érdekesebbet.

A hír szerint a LeMans Series szabályait felügyelő és meghozó ACO új regulákkal rukkolt elő, melyek (idézem) „célja a sportszerű egyenlőség visszaállítása a benzin- és dízelüzemű autók között“.

Dióhéjban ez annyi, mintha egy hétfonatos, drótos faszkorbáccsal végigcsaptak volna a Peugeot és Audi izzadságtól csatakos hátán.

Ezentúl a dízeleket még durvább szűkítővel látják el, és csökkentik a befecskendező töltőnyomást.

 

Persze hajnalig mulatott a hír hallatára a Lola, és az Aston-Martinnál is lemondtak az ötórai teáról a scotch javára, hiszen a cseh Charouz Racing System Lola-Aston LMP1-es prototípusa a mezőny jelenleg leggyorsabb nem dízel autója, ráadásul jövőre lesz az 50 éves évfordulója az Aston-Martin LeMans-i győzelmének.

Apropó! Az Aston-Martinról jut eszembe, hogy a múlt hétvégén néhány állandó jellegű tettestársammal megjártuk a nirvánát – oda-vissza. Tényleg. Jelenleg szétfolyt aggyal, szemmel és extrém módon igénybevett hallószervvel próbáljuk kompletizálni a temérdek képet és videót.

Remélem, minél korábban sikerül és a végeredmény nem okoz majd csalódást. Addig is ízelítőnek egy pár morzsa. Tökéletes persze nem lett sem kép, sem hang, de hát aki hibátlan lovat keres, járhat gyalog.

Persze mindent megtettünk azért, hogy a lehető legtöbbett hozzuk ki abból a kevésből, ami rendelkezésünkre állt. Szerencsére jópofa kamionsofőrök akadnak még azért a világban.

A reggeli pihent agy eredménye -a kormányvédő után szabadon- a téli sebváltókar protektor és kézmelegítő egyben. Divatos kacsaformában.

És persze ezúttal sem ússzák meg a közízlést sértő kisfilmet.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr96669838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.09.18. 17:26:32

hűhaaza****aúristenitneki :-D várom a részleteket !!!

off az indapass mostanság miért nem jegyzi az IP címemet megfele?

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.09.18. 17:59:54

Mekkora fless, hogy közben a háttérben quadokkal vontatják a gépeket :)

XJS · http://www.ae86.hu 2008.09.18. 18:00:04

A hir szerint nem a befecskendezo, hanem a toltonyomast kell majd csokkenteni.
(Vegre eszhez tert az ACO...)

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.09.18. 18:03:38

Änitä ä särgä käbäläkäcsä pedig médiasztár lett :)

megint 2008.09.18. 18:05:10

morphine, ez jó kérdés nekem sem jegyzi meg, előtte benzinessel is nyert 4-szer, végülis inkább 5-ször, az audi, szal mindegy, sztem lassan ki is vonulnak ebből a sportból, lesz pár jó éve a pögónak.

ommm 2008.09.18. 18:09:41

XJS:
kösz. persze. mea culpa.

Picujka 2008.09.18. 18:29:34

Faszkorbács? Hűha.... :DDD

EM (törölt) 2008.09.18. 18:34:18

Én azért még nem temetném az olajkályhákat. A szabályalkotók nem azt akarják elérni, hogy ne nyerjenek többé, hanem hogy másnak is legyen esélye. Szal meglátjuk jövőre.
Ommm, a morzsák után jöhet maga a kenyér is, várjuk!

Csubakka Junior 2008.09.18. 18:39:46

Ha valaki Párizsban jár, akkor ne hagyja ki a Champs Elysée-n található Peugeot szalont, mert tele van érdekességgel (908 FAP, meg ilyesmi).

Ciri 2008.09.18. 19:03:17

"EM 2008.09.18. 18:34:18
Én azért még nem temetném az olajkályhákat. A szabályalkotók nem azt akarják elérni, hogy ne nyerjenek többé..."

Dehogy nem...

ommm 2008.09.18. 19:25:45

EM 2008.09.18. 18:34:18

Éjjelem-nappalom azzal telik. Igyekszem.

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.09.18. 19:39:26

...meg az enyém is, b*sszus :D
Remélem, ide lehet offolni egy kicsit a nemes cél érdekében:
Tud valaki normális, használható, relatíve olcsó, nagy sebességű szimmetrikus net-elérésről ?
A 6,8M/480k enyhén szólva is perverz arány.

vlevi 2008.09.18. 20:01:36

Én nem tartom értelmes dolognak az olajkályhákat a benzinessel Összeengedni. Ez olyan, minthogy melyik a jobb, az 2000-es benzines Vectra, vagy az 1.9-es TDI Passat. Szerintem az 1.4-es T-Jet Bravo.
Szóval, vagy indítsanak szívódízeleket lemansban, vagy engedjenek oda kicsi benzines turbókat is.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.09.18. 20:58:09

en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8_(race_car) azér az Audi a dízel era előtt is tudott alázni :) kiváncsi leszek mit lépnek

csiky944 2008.09.18. 21:11:23

a márka nem számít,a lényeg h legyen egy bőkezű támogató és máris lehet Le Mans-t nyerni

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2008.09.18. 21:18:50

Prokee ha tudsz digi-netet köttetni az egész fasza. 30M/20M 5000ft

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.09.18. 21:24:14

ZLG:
Köszi, keresem, nem lelem. Valami link hozzá ? Mi a cég ? Hol ?

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.09.18. 21:29:10

Eh, megvan, sajnos itt nincs.

Gomulka Béla 2008.09.18. 21:51:38

Holnap Nemzetkozi Beszélj Úgy Mint a Kalózok Nap! Shivers me timbers, hearties!


en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster

gin74tonic 2008.09.18. 22:47:39

faszkorbacs - biztos lett volna szalonkepesebb szinonimaja:(

autoskartyan a zold lola volt a nyero, lehet le mans ban megint az lesz:D

Mastadoc 2008.09.18. 23:04:21

Prokee:

www.digikabel.hu/Internet.html

ha tudsz ilyet köttetni, már utállak is :)

KRobi 2008.09.19. 01:55:03

Akkor is a dízel a király!

SsPL71 (törölt) 2008.09.19. 14:45:12

Dízel, ugyan már, dízel a teherautókba való, nem versenyautókba.
(Tudom van teherautó verseny is)

nemfoglaltnick 2008.09.19. 15:15:45

éljen a palóc/felvidéki tájszólás a nyitott "á"-kal! a videót nézve egy kicsit megint nógrádban reztem magam! :)

hyperBOI 2008.09.19. 18:28:51

Számomra az a hihetetlen, hogy lehet végigtolni egy 24 órás Le Mant az LMP1 és LMP2 es kocsikban.

Érdemes rákeresni neten belsőkamerás képekre mit látnak versenyzők, főleg esőben.

crazy

XJS · http://www.ae86.hu 2008.09.20. 10:44:38

vlevi 2008.09.18. 20:01:36

Oda vannak engedve a kicsi benzines turbosok (AER 2 liter sor4 turbo pld, amibol az idei fejlesztes Mazda MZR alapu volt), csak LMP2-ben meg -szinten a korabbi Audi ill. Bentley lobbi eredmenyekepp- verik oket a 3.6-4l V8 turbok.

yenoee 2008.09.20. 22:13:30

Hé, a leponyvázott óttó előtt, az ott nem maga Karak, személyesen?
:)

ommm 2008.09.20. 22:22:35

yenoee · roncsfesto.blog.hu/ 2008.09.20. 22:13:30

nem véletlenül van leponyvázva ezek szerint :))
süti beállítások módosítása