A régi gárda nitróval

  2008. szeptember 04. - Winkler Róbert Címkék: yamaha vmax tuning nitro

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


Az új VMax tesztjében fontos dologként emlegettem, hogy az új blokknak is bírnia kell a feszegetést, mert a VMax hagyományosan a legdurvább tuningok áldozata. Az tény, hogy az első villa alapos erősítésre szorul, meg kell kapnia a fém fékcsöveket, valami rendes féket, aztán, ha kanyarodnánk is, jönnek az új kerekek, amikhez már nem illik a régi faridom, és így tovább, és így tovább.

Olvasónk Antal Imre (hogy megijedtem, amikor megláttam az email feladóját!) Ausztráliában fotózott egy szép, felismerhetetlenül átépített, nitrós példányt. Önnek egyébként mi a véleménye? Lesz olyan az új, mint a régi volt?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr89648400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korzo 2008.09.04. 17:47:26

Nekem is régi vágyam Németországból lemotorozni Ausztráliába :-)

ommm 2008.09.04. 17:50:38

Ha megmarad benne az, ami a régit már-már kultikussá emelte, akkor igen.
Ha "csak" egy újabb drága játékszer lesz, akkor nem.
A formája és a technikája, a tesztedet olvasva, szerintem megvan hozzá.
A nép dönt.

siz · http://siz.hu 2008.09.04. 17:52:20

Nem Ausztria lesz az inkább? Vagy olyan messze mentek német rendszámmal?

gondolatbetyar 2008.09.04. 18:03:57

talán ausztriában ausztrália helyett...
lévén északnémet(pinnenberg) rendszám
bár egy nitrós motor simán átmegy az óceánon is
szerintem

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.09.04. 18:12:10

Alpesi koalák motoroznak japán motorokon... Nah ez a faszaság, béláim... Amúgy meg, a Vmax vagány, kéne.

Balage85 2008.09.04. 18:14:26

Ausztria inkább :) A kipuffogo szerintem béna ezen a gépen.

Winkler Róbert 2008.09.04. 18:23:52

Oké, akkor legyen Ausztria, bánom is én.

gondolatbetyar 2008.09.04. 19:49:00

oké akkor legyen yamaha tmax bánom s én:)

[] (törölt) 2008.09.04. 21:25:25

pedig az Akrapovic nem csinal rossz kipuffokat de ez, formara, hat, ergya.

ugye az utkaparo applikacio nem gyari?

Defoe 2008.09.04. 22:56:31

Ezek az Ausztrálok...
Elég ronda kipufogót bírtak felrakni!

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.09.05. 08:58:19

Az új V-Max csak nekem tűnik 'karikatúrának' a régi mellett ?
Főleg a kipufogó vonala, olyan mint azok a póló-nyomatok, amiket látszólag halszem optikával fotóztak, torzítva...

Inkább a régi, modolva.
Vagy inkább egy alapból jól kanyarodó, alapból erős motor , ami ugyen nem 'kult' de azért egyéniség. És faragni sem kell.

Nekem ilyen a SuperDuke 990.

Amazonos 2008.09.05. 11:05:30

Nem akarok senkit megbántani, de szerintem a régi egy hulladék. Milyen motor az, amit gyárilag nem lehet normálisan használni, hanem át kell építeni a használhatóség reményében. Hol van ez mondjuk egy régi lég-olajos 1100-es gsx-r-hez vagy egy 70-es évekbeli CB 750-hez képest?

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.09.05. 11:32:06

Ha hulladék, akkor vajon miért 2-3x-os áron lehet hozzájutni, mint az Általad említett csodálatos kocka GSX-r -hez ?

A CB 750 más tészta: ott már a veterán érték, és a V max hoz hasonló legenda pumpálja az árat. De attól még az ugyanúgy motorozhatatlan.
Az UT-s Kawák, öreg olajkályha Gixxerek, XJ-k, FJ-k mind bazi erős, de használhatatlan vasak, a mostani pengeéles futóművel ellátott joghurtosdobozokhoz képest.

De meg van annak is a varázsa: én úgy mondtam anno, hogy 'férfimunka' egy GPz 11oo-et gyorsan terelgetni.
( A mai futóműről visszanézve meg értelmetlen küzdés-re módosítanám a kifejezést - de akkor is hiányzik :-))

Amazonos 2008.09.05. 13:26:00

Szerintem az ár nem mindíg tükrözi a dolgokat. Lehet, hogy tükrözi, hogy milyen különleges, kisszériás, stb., de ez szerintem nem függ össze a használhatósággal. De ha körbenézel kint, hogy mennyit kérnek el egy '91-92-es gyári fényezésű 1100ért, ott is vannam meglepő számok.
A CB meg szerintem azért is más tészta, mint a vmax, mert az a maga idejében óriási nagy robbanás volt technikailag, olyan mérföldkövet tett le, amelyet még a mai napig használnak a motorgyárak.
ÉS azért az xj-t és fj-t és társait megint nem említeném egy lapon az öreg CB-vel.
Szóval a véleményemet összegezve, tény, hogy a v-max egy "kultuszmotor", különleges, sokan szeretik, de van nagyon sok más motor, ami ugyanilyen kultusszá vált, csak mellette több műszaki csemegével lát el és még sokkal jobban használható a maga gyári állapotában, mint a v-max. És ez nálam sokkal nagyobb csodálatot vált ki.

antalimi 2008.09.05. 18:14:03

Természetesen Ausztria, Ausztrália még nem megy 3nap alatt! :-)

G'Ryza K Gaeles 2008.09.06. 02:58:55

gyerekek szeintem meg lovagoljunk...
...az volt ám az igazi újítás!
És ma még mindig változatlan formában árulják, nem is olcsón. Melyik motor tudja ezt kérdem én?(egyszerűbbeknek He?) Ráadásul gazdaságos, és kamatozik, ha van 2 lovad akkor lessz több ló, sőt ha lecseréled ílymódon akaár évente is lehet új. Motorral ez mocskos sok pénz lenne nemde?(...He?)

Muhaha,muhaha lángoljon csak ez is mint a többi! :P
süti beállítások módosítása