Most csak füstölt a Ferrari

Ferrari Racing Days - 2008

  2008. szeptember 02. - RT76

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a


Kaptunk pár hete egy meghívót a Fiat Magyarországtól, hogyaszongya nem mennénk-e el megnézni a Ferrari Challenge rendezvénysorozat 2008-as évadának magyarországi futamait. Hogyne mentünk volna, sőt, hogyne mentem volna! Akkor még nem sejtettem, hogy milyen egészségügyi kockázatokkal jár egy rendezvény augusztus legvégén a Hungaroringen.*

A Pirelli és a Shell Kupa egy-egy Ferrari 430-asok számára kiírt versenysorozat. A szponzormatricáktól eltekintve tökegyforma Ferrarik körözése egy idő után elég monotonná válik, de szerencsére a két futam előtt-között-után nem-430-asokat is láthattunk szép számmal.

A Historic futamokra öreg verseny-Ferrarikat (köztük pár Maseratival) neveztek be tulajdonosaik. A Ferrari Clienti, azaz a cég ügyfelei számára kiírt örömautózáson pedig mindenféle széria-Ferrari zümmögött, hörgött, durrogott körbe-körbe, illetve a leggazdagabbak saját, az elmúlt pár évben még éles Grand Prix-ken futott Forma 1-es autójával élvezkedhetett. Mi meg nézhettük, fotózhattuk őket. Íme az eredmény:

*A Hungaroring területének az a része, amely nincs leaszfaltozva, lebetonozva, esetleg beerdősítve, egy merő parlagfű. A töltéseken, a szalagkorlát mellett, de még a nagy, összefüggő füves placcokon is lelkesen virágzik a kis rohadék.

Aki már allergiás, annak nem kell elmondanom, mit tud kiváltani az ilyen tömény pollenkoncentráció, aki még nem allergiás, az se örüljön, mert bármikor elkezdhet tüsszögni. (Én úgy három éve szórakozom ezzel minden nyár végén-ősz elején - nem kívánom senkinek az orrdugolós-fuldoklós éjszakákat.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr8643640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.09.02. 03:05:55

Egy merő az hány tő? Több, mint egy szakajtó, de kevesebb, mint egy dézsa?

Ciri 2008.09.02. 05:41:09

Tamás!

Volt ebéd?

Polló László · http://termelekenyseg.blog.hu 2008.09.02. 07:28:23

Én szombaton délután voltam kint és mivel nem vagyok allergiás, végigültem a versenyeket. A legizgalmasabb a "historic" volt, mert abban állandó előzések voltak. A 430-asok meg 1:56-1:58 percenként mentek egy kört. A szombati második futamukon két magyar is indult és elég sok galibát okoztak: az egyik megpördült és a csodával határos módon tudták a többiek kikerülni. Később viszont már mindkettő úgy csúszott meg, hogy ütközött majd a falnak rohant. Nagyon igyekeztek, de az a fránya fizika a hazai pályán sem akar megváltozni a kedvünkért. Köszönet a Warm Up Kft-nek, hogy két magyar részvételét is szponzorálja, de még sokat kell tanulniuk, hogy esélyeik is legyenek a nemzetközi mezőnyben. Ez egy drága sport.

Polló László

qmatch 2008.09.02. 07:50:29

tessék megbüntetni a hungaroring-akármicsodát

b4rb1 2008.09.02. 07:50:47

hi! bocs az offtopicért, de meg kell kérdeznem, hogy melyik az a német használtautós portál amin (itt is) behozni való autók után kutatnak. köszi!

b4rb1 2008.09.02. 08:12:08

ja bocs még annyit: ugye tényleg eltörölték a regadót?!

Raka1885 2008.09.02. 08:17:14

Érdekes volt! Most voltam először a Hungaroringen. Nem gondoltam, hogy ennyire fapados. De szó szerint. Komolyan szégyellem magam, ha belegondolok, hogy itt F-1 -et szoktak rendezni. Esküszöm nem értem, hogy hosszabbítottak velük szerződést!

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2008.09.02. 08:19:27

Én vasárnap voltam kinn, de soha többet nem megyek Ferrari Racing Days-re!!!

Baromi unalmas volt az egész! Nem volt körítés -ha csak azt nem számítjuk, hogy az üdítőt mindenkitől elvették, hogy aztán 400-ért vehessen benn az ember az árusoktól.

430 Challange-en 4-5 körönként lekoccolták egymást, amitől rögtön olaj folyt a pályára, amit aztán 10-12 percekig homokoztak a 38 perces versenyből legalább 2x.

Nagy NULLA volt ez a rendezvény!

Eszembe jut nyár közepén a WORLD SERIES by RENAULT, azon voltak programok, ezer sátor, játszóház, F1 kerékcsere, megannyi program családosoknak is, ráadásul az INGYENES VOLT

hottentotta 2008.09.02. 08:30:01

eltűnt a poszt, sálálálálá :D

W140 2008.09.02. 08:34:54

Másnál azonnal kényszerkaszálást csinálnak, büntetnek egy kis parlagfűtől.
Hogy rendezhetnek így nemzetközi versenyeket?
Én is allergiás vagyok, ha 1 km-en belül nő egy kis parlagfű, taknyom-nyálam egybefolyik.
Érdekes lehet ez sisakban, motoron...

[] (törölt) 2008.09.02. 09:01:18

"ja bocs még annyit: ugye tényleg eltörölték a regadót?!"

hat, teged sem az eszedert szeretnek.

Csubakka Junior 2008.09.02. 09:04:39

Még jó, hogy sok a kép, a szövegből nem derül ki túl sok minden. Egy kicsit tényleg összekeveredtek a postok, sálálálálá.

b4rb1 2008.09.02. 09:08:01

Edelweiss

mert? már három embertől ezt hallottam és mivel nem vagyok benne napi szinten így fogalmam sincs hogy igaz-e!

hottentotta 2008.09.02. 09:15:10

eltörölték a regadót, sőt az állam fizet neked, ha behozol valami jó kis karbis gti 2esgolfot, örökélet, ingyensör :DD

[] (törölt) 2008.09.02. 09:18:58

"már három embertől ezt hallottam"

es az nem tunt fel, hogy az ujsagok valamiert elfelejtettek megemliteni ezt a fontos hirt?

[] (törölt) 2008.09.02. 09:22:57

"eltörölték a regadót, sőt az állam fizet neked, ha behozol valami jó kis karbis gti 2esgolfot, örökélet, ingyensör :DD"

alanyi jogon az allam kiutal neked melle egy playmate-et is.

nekem mar harom ember mondta :D

zkiss 2008.09.02. 09:33:51

Jó lenne egy jelentős büntetés a Hungaroringnek a parlagfű miatt.
Vasárnap a barátnőm dolgozott a Hungaroringen reggel 9-től este 7-ig, este már durván fulladt, nagyon előjött az allergiája. Az ő elmondása szerint is szinte mindenhol parlagfű nő a Hungaroringen.

Bakter 2008.09.02. 09:41:10

Több éve rendszeresen járok ki a Ringre különböző versenyekre, de ennek volt a leggyengébb a szervezése.
a, elvileg nem lehetett volna bevinni innivalót (vizet sem). Nevetséges.
b, szombaton az utolsó verseny leintéseének pillanatában már kezdték kiterelni ez embereket a lelátókról, még az eredményhirdetést is alig tudtuk megnézni.
c, lóf@sz melléprogram nem volt a mezei látogatóknak. Akadt ugyan egy kb 4 négyzetméteres "shop" a főtribün egyik beugrójában, ahová egyszerre két embert engedtek csak be.
d, nem lehetett beparkolni sem, pedig még az F1-n is bent álltunk a sima clubjeggyel.

Nem a Ring volt fapados, hanem a szervezés, ehhez képest a WSR futam pár hete maga volt az orgia (bemutatók, kiállítások, programok), holott azért még pénzt sem kértek.

b4rb1 2008.09.02. 09:45:30

vegyél te szaros kettes golfot azt rakassál rá injektort, mert amilyen jófej lehetsz gondolom pénzed se nagyon lenne másra...

Dirty 2008.09.02. 09:55:57

szeretünk téged b4rb1!

[] (törölt) 2008.09.02. 10:07:14

Barbi, te tenyleg ostobabb vagy, mint a sokeves atlag.

rozsaszin Corsat kinezted mar a Mobile-de-n? :D

b4rb1 2008.09.02. 10:13:13

sajnos rózsaszínűt nem találtam, úgyhogy a használtautó.hu ról lehet, hogy elviszem a te metálliládat.
majd hívlak!

tamaska 2008.09.02. 10:30:43

Emberz, miért kell már megint egymás torkának esni???

Oké oké, kedves b4rb1 baromi nagy hülyeséget kérdezett, de akkor is... Most megint a posttól független anyázás jön, ahol 10 komment után eljutunk a köcsög szuzukisig?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.02. 10:43:54

@tamáska : Igeeeeen! Sőt még addig is hogy a postíró a hülye (függetlenül attól hogy mit írt)! :D

Kifordított kacagány 2008.09.02. 10:49:35

amúgy meg egy tipikus magyar mindentszétlopósembereketlehúzós intézmény a hungaroring is

ommm 2008.09.02. 10:53:38

Hmm...azért az a parlagfű elég durva.
Kíváncsi vagyok, hogy az F1-es futam idején is ilyen szép, zöld volt-e, vagy a sok falábú gondolt netán arra, hogy a kilátogató mintegy negyedmillió ember közül pár ezer talán szarul érzi magát.
Gondolom a parlagfüvet kötelezően irtani kell Magyarországon is.

De az is lehet, hogy győzelmi koszorúkat fonnak belőle vagy tradíciót hozva létre parlagfűvel csapkodják majd a győztesek orcáját.

hottentotta 2008.09.02. 10:57:40

b4rb1 2008.09.02. 09:45:30
"vegyél te szaros kettes golfot azt rakassál rá injektort, mert amilyen jófej lehetsz gondolom pénzed se nagyon lenne másra..."

Ezt nekem ? :DDDD

hottentotta 2008.09.02. 11:03:15

omm

"Gondolom a parlagfüvet kötelezően irtani kell Magyarországon is."

Bezony, ha Pista bácsi kint, a falun túl, a dűlőúti kistelkén hagyna 1-2 szálat, már jönne is a 2misis bírság, hogy ejnye-bejnye! Bezzeg a pániklaci rt...

Szomorú ez.

hottentotta 2008.09.02. 11:21:59

b4rb1 2008.09.02. 11:01:57
"neked hát"

Hát ekkora valós kritika után szerintem az a legkevesebb, hogy nyilvánosan bocsánatot kérek tőled, valamint megfogadom, hogy soha többé nem merek kommentezni.

:D

izémizé 2008.09.02. 11:24:28

Szombaton és vasárnap is kint melóztam a ringen. Fotós vagyok, ezért mindkettő nap körbe jártam a pályát a jó képek érdekében. A véleményem az, hogy a Warm-up kft.-nél bizony jó pár személyt le kellene cserélni, ugyanis amit kint műveltek az botrány. Ha nem lett volna a Fiat Magyarország, aki a az Alianz vezetéstechnikai centrumban kárpótolt minket minden sérelmünkért, akkor nagyon rossz szájízzel jöttem volna haza. Bár a szám íze a sok parlagfűtől így is nagyon rossz volt, mivel én is alergiás vagyok ennek a növénynek a pollenjére. Hiába toltam az amúgy hatásos gyógyszereket, olyan tömény volt ott a dózis, hogy még ma is azt szenvedem. Ráadásul még a bőröm is égett ott ahol megizzadtam, mivel keveredett az izzdságom a tömény pollen koncentrátummal. Nagyon rossz élmény volt. Igaz, ez nem a Warm-up hibája. Csokorba szedek néhány dolgot a Warm-up bűnök közül:
- Hiába regisztráltuk magunkat külön a Fiatnál és külön a Warm-up-nál, mégis csak a Fiat hossteseinél volt pontos lista arról, hogy kik az ők VIP vendégei. Egyébként a Fiat hostessei nagyon kedvesek, inteligensek és segítőkészek voltak. Pont ennek ellenkezője mondható el a Warm-up pólóba bújtatott öntelt és kioktató kislányokról. A regisztrációra visszatérve, a Fiat VIP vendégei csak a Fiat faluba, azaz az Alianz vezetéstechnika centrumba juthattak be, a paddock részre és azokra a pálya meletti helyekre, ahol fotózni lehet nem. Két jegyet kaptunk a Fiattól, de az csak a nézőtérre szólt. Mivel regisztráltattam magam a Warm-up kft-nél ezért szombaton első utam a bejáratnál lévő Regisztráció című sátorhoz vezetett. Itt a még kedves WU-s hostessek az egy a4-es lapot kitevő regisztrációs listájukat böngészve közölték velem, hogy biza én nem regisztráltam (ami nem igaz), de ők most tök jó fejek (és mivel gondolom látták az igen komoly fotótechnikámat, meg az újságíró igazolványomat), ezért most adnak egy paddock jegyet. Ezen e dolgon még nem voltam ledöbbenve, mert ilyen máskor is előfordult már a technika ördöge jóvoltából. A kocsit leraktam a Fiat vendégeinek a részére fenntartott parkolóban, majd a Fiatnál is regisztráltattam magam. A ringen a Fiat buszokkal lehetett közlekedni. Volt amelyik a Fiat faluba, volt amelyik a paddock részhez vitte az utasokat és volt olyan, amelyik a fotósokat hurcibálta. Mikor a Fiat falu mellett ki akartam menni a pályára, egy vérmes biztonsági őr hívta fel rá a figyelmemet, hogy bizony ezt csak az erre a célra kiadott mellényben tehetem meg, ezért átbuszoztam a padock részre is, ahol az újságírókna elvileg egy külön rész van biztosítva a főépöületben. A paddock felhajtójához érve, a WU hostess egy MÁV-os jegyjukasztóval kilyukasztotta a jegyemet, majd a kérdésemre, hogy hol lehet felvenni a láthatósági mellényt, csak annyi volt, hogy biztos nem nála. Erre én mondtam, hogy azt rögtön gondoltam, de mégis merre induljak. Nem válaszolt mert közben sürgős jukasztanivalója és röhögcsélnivalója akadt munkatársnőjével. Bejutva nagy élmény volt megcsodálni és fotózni a sok gyönyörű kocsit, de az már kevésbé, hogy egy WU hostess sem tudott segíteni a problémámon. Egyikőjük a Warm-up sátrához irányított, hogy ott próbálkozzak. El is battyogtam oda de még a kérdést sem tudtam feltenni mikor a bejáratnál az egyik kis gőgős csitri takony, kioktatott arról, hogy az ősátrukba bizony csak Ferrais matricával ellátott jeggyel lehet bemenni és csak azok ehetnek ott, akik nagyon fontos személyek. Elszámoltam magamban tízig, majd közöltem vele, hogy eszem ágában sincs bemenni a sátorba, csak a fotózáshoz szükséges láthatósági mellényem szeretném felvenni, de nem találom a helyet ahol ezt megtehetem. Erre kiborult, hogy nem igaz, hogy itt senki nem tud semmit és mindenki őt zaklatja a hülyeségeivel. Inkább tovább léptem mert nagyon csúnya dolgokat akartam neki mondani és úriember ilyet nem tesz. folyt.köv.

hottentotta 2008.09.02. 11:25:10

SZENZÁCIÓS HÍR! MOST KAPTAM, MÉG NEM JELENT MEG SEHOL :

- ELTÖRÖLTÉK A REGADÓT
- 2009. JANUÁR 1-TŐL NÁLUNK IS BEVEZETIK AZ EURÓT
- 2009. JANUÁR 1-TŐL ADÓMENTESSÉG A BELSOSEG-EN KOMMENTEZŐKNEK
- 2009. JANUÁR 1-TŐL INGYENSÖR A TOTALCAR-T OLVASÓKNAK
- JÖVŐRE A PÁROS RENDSZÁMÚ AUTÓK KÖZLEKEDHETNEK ANGOLSZÁSZ REND SZERINT IS, A BAL OLDALON!
- AKI ÁLHÍREKET TERJESZT A KOMMENTEK KÖZÖTT, AZT STATÁRIÁLIS BÍRÓSÁG KÖTÉL ÁLTALI HALÁLRA ÍTÉLI

PUNKTUM :DDDDDDDDDDDDDDD

ommm 2008.09.02. 11:37:17

izémizé 2008.09.02. 11:24:28

Tudom, nem illik más balszerencséjén, de ezen most csak azért mosolyogtam, mert eszembe jutott az a hétvége, mikor a három éve nem érvényes, családi magazin által hozzámdobott újságírói igazolvánnyal és egy paddockjeggyel bejártam az egész brünni Masaryk-GP pályát keresztül-kasul :)

És minden biztonságival szót lehetett érteni, mikor elmagyaráztuk nekik, hogy későn érkeztünk és már nem kaptunk mellényt. (Ténylegesen akkreditálva voltunk, tényleg késtünk).

izémizé 2008.09.02. 11:48:54

folytatás...
Szerencsére találkoztam az egyik ismerősömmel, aki elkalauzolt a főépület második emeletén található "Press room" nevezetű helyre. Itt a pult mögött kókadozott egy kedves leány,akin látszott, hogy nagyon unja magát egyedül, elzárva a külvilágtól, de legalább segítőkész volt és ugyan az egy oldalas regisztrációs listán itt sem szerepelt a nevem, átvehettem a mellényemet. Így boldogan indultam el és jártam körbe a pálya érdekesebb szakaszait a Fiat busszal és készítettem sok-sok képet. Mikor úgy éreztem, hogy a feladatomat a pálya melett teljesítettem, vissza akartam menni a paddock területére fotózni, ámde ezt nem tehettem meg, ugyanis a jegy csak napi egyszeri belépésre jogosított fel engem. Mikor jeleztem, hogy szerintem ez a Hunagroring területére jogosít fel napi egyszeri belépésre és azért van nézőtéri és paddock jegy, hogy aki többet fizet az látogathassa a padockot is a többiek meg nem, akkor kioktattak, hogy lehet, hogy máskor ez így van de most nem. Mivel konfliktus kerülő ember vagyok, ezért nem veszekedtem, hanem elbuszoztam a Fiat faluba, ahol nagyon jól éreztem magam, és megcsináltam vasárnap a képeket a paddock részen.
Még megjegyezném, hogy nagyon sok magyar és külföldi autós tollforgató szájából hallottam, hogy bizony ahol lehet, le fogják húzni a " Ferrari Racing Days" nevű rendezvénysorozatot, mert sokakkal történt hasonló megalázó eset.
A Fiatnak egy ötös alát adok a Fiat faluért. A Warm-up nem csak hogy egyest érdemel, de egészen az óvodáig buktatnám vissza őket.

tamaska 2008.09.02. 11:52:40

izémizé: képek valahol???

b4rb1 2008.09.02. 11:53:43

kedves hottentotta!
fogalmam sincs, hogy hogyan életsz ennyire ingerszegény környezetben.

mindenesetre kultúrált közösség ez, hogy egy hozzá nem értő kérdez valamit és két-három "kemény vonalas" egyből leugatja, hogy mekkora gyökér.
anyád is elküldött a picsába, hogy nem ismered az angol wc-t mikor 1,5 évesen beszartál?

izémizé 2008.09.02. 11:54:11

ommm! Kicsit késve olvastam megjegyzésedet. Biztos nagy élmény lehetett bejárni a pályát, remélem egyszer én is részesülök ebben a szerencsében. Egyébként amint írtam, regisztrálattam magam a Warm-up-nál. Egy férfimagazin részére kellett fotókat készítenem.

ipari_fostalicska 2008.09.02. 11:54:26

de szar cikk. köcsög szuzukisok.
(csak vicc)

izémizé 2008.09.02. 11:59:37

Mivel a fotókból kiderülne, hogy melyik médiumnak készítettem őket, ezért nem közzé. Ha a képszerkesztő kiválogatta és megjelent nyomtatásban, utána lehetséges, hogy a többit felrakom. De mint mondtam inkább kerülöm a konfliktusokat. Szép napot mindenkinek és köszönöm a türelmeteket, hogy ezt a sok sort elolvastátok.

hottentotta 2008.09.02. 12:08:24

b4rb1 2008.09.02. 11:53:43
"kedves hottentotta!
fogalmam sincs, hogy hogyan életsz ennyire ingerszegény környezetben.

mindenesetre kultúrált közösség ez, hogy egy hozzá nem értő kérdez valamit és két-három "kemény vonalas" egyből leugatja, hogy mekkora gyökér.
anyád is elküldött a picsába, hogy nem ismered az angol wc-t mikor 1,5 évesen beszartál?"

Azért egy anyázós komment után egy kicsit faramuci módon hat egy kultúráltabbnak látszódó, nem? Talán beszéltél a PR-menedszereddel? :D

b4rb1 2008.09.02. 12:21:10

ki kezdett el anyázni?

hottentotta 2008.09.02. 12:27:04

te kedves barátom, te magad :-)

De ha téged ez boldoggá tesz, akkor inkább magamra vállalom, csak találd már meg álmaid autóját a mobile-n :D

b4rb1 2008.09.02. 12:33:09

baszki te egy bohóc vagy

b4rb1 2008.09.02. 08:12:08
ja bocs még annyit: ugye tényleg eltörölték a regadót?!

Edelweiss 2008.09.02. 09:01:18
"ja bocs még annyit: ugye tényleg eltörölték a regadót?!"

hat, teged sem az eszedert szeretnek.

b4rb1 2008.09.02. 09:08:01
Edelweiss

mert? már három embertől ezt hallottam és mivel nem vagyok benne napi szinten így fogalmam sincs hogy igaz-e!

hottentotta 2008.09.02. 09:15:10
eltörölték a regadót, sőt az állam fizet neked, ha behozol valami jó kis karbis gti 2esgolfot, örökélet, ingyensör :DD

b4rb1 2008.09.02. 12:35:24

de én ezzel be is fejeztem

RT76 2008.09.02. 12:37:45

izémizé: a mellényért én is megszenvedtem, de mikor megtaláltam végre az általad is említett kókadt, és tényleg jófej csajt, már semmig ondom nem volt. Jöttem-mentem a boxutcában, ahányszor akartam, senki nem kért semmit.
Mondjuk én a Warm Uppal egyáltalán nem beszéltem, csak a fiatosokkal, meg ezzel a ringes médiacentrumos lyánnyal.

hottentotta 2008.09.02. 12:49:02

b4rb1 2008.09.02. 12:35:24

Nagyszerű.

Hallottad, hogy megszűnt a regadó? :DDDDD

Kúrcsány Ferenc 2008.09.02. 13:10:14

hottentotta, mért nem folytál le inkább apád lábán?

gondolatbetyar 2008.09.02. 13:10:30

"de mikor megtaláltam végre az általad is említett kókadt, és tényleg jófej csajt, már semmig ondom nem volt."

nejed mit szólt hozzá?
vagy ezt is a parlagfűre fogtad?:D

ipari_fostalicska 2008.09.02. 13:12:08

hejj! Ha megszűnt a regadó, akkor megint visszahozzák a német márkát, ahogy Róka mondta az Üvegtigrisben. ROhanok váltani! Ti is tegyétek ezt!

gondolatbetyar 2008.09.02. 13:12:30

barbi
aki nagy baromságot kérdez 3 igen megbízható forrásra építkezve, az ne csodálkozzon, hogy hülyének nézik

ommm 2008.09.02. 13:17:20

izémizé 2008.09.02. 11:54:11

Az volt. Most is lesz, 14-én, aki teheti menjen.

krumplifejűpalacsinta 2008.09.02. 13:31:51

de kurvára ráértek....és dolgozni ki fog?

Labdacs 2008.09.02. 13:46:53

a képaláírásokat ki kéne javítani. ami végig 288 EVO-nak van írva, az egy 512 BB, a Daytona meg 365, nem 275. a Magnum féle 308 az GTS volt, a képen GTB van.

hottentotta 2008.09.02. 13:47:14

és adót fizetni ki fog?

ipari_fostalicska 2008.09.02. 14:29:14

hottentotta: senki. nem kell. megszűnt. nem tudtad? hol élsz te? :D

qualitaet 2008.09.02. 14:29:55

"de ezen most csak azért mosolyogtam, mert eszembe jutott az a hétvége, mikor a három éve nem érvényes, családi magazin által hozzámdobott újságírói igazolvánnyal és egy paddockjeggyel bejártam az egész brünni Masaryk-GP pályát keresztül-kasul :)"

Brno,és Csehország (Prágáról ne is beszéljünk!) Nyugat-Európa. Legalábbis innen nézve.

b4rb1 2008.09.02. 14:30:14

hehe... te ilyen debil kisgyerek lehettél. vagy még az is vagy?!

geem5 2008.09.02. 14:51:09

akkor egy kis ellenvélemény:
Szombat és vasárnap is kint voltunk a ringen paddock jeggyel. Tökéletes volt a parkolás, kisbusszal felvittek a pályához, nehogy pár métert is kelljen gyalogolni. A mi jegyünk sem tartalmazta, gondolom a fotós kollégáé sem, hogy mi hol található. Mint lelkes amatőr, józan paraszti ésszel is rá lehetne jönni, hogy mindenféle média-szervezés-stb dolog a főépületben található, ami kb 400 méterre van a bejárattól, tehát nem kellett volna az összes hosztesszt kérdésekkel zaklatni. A bejáraton pedig öles betűkkel szerepelt "gyengénlátó" fotósok számára is, hogy "MEDIA feliratos mellény a 2. emeleten átvehető" az arra illetékes személyek részére.
Azt meg nem tudom, hogy milyen unalomról beszél, aki unatkozott, maximum 5 perc megszakításokkal mindig volt autó a pályán. Aki táncoslányokra meg parodistákra kiváncsi, annak vmi más eseményt kellett volna látogatni.
Egyébként szenzációs volt, hogy paddock jeggyel be lehetett menni az összes boxba, az F-1 kocsik közé is, akár alá is lehetett feküdni az autóknak. Úgy gondolom az sem mindennapi, hogy bent lehet állni a boxban egy F-1 Ferrari beindításánál, és az ember haját leviszi a motorzaj. Sőt, ha bírja füllel, akár 3-4 autó beindítását is meg lehet várni. A gyerekeket be lehetett ültetni egyik-másik autóba, kérdem én, mi ez, ha nem élmény? Aki jegyet vásárolt mire számított? Ja igaz, körözni egyik autóval sem engedtek senkit, és még egy átkozott ingyenszendvics se volt senkinek, talán még a megkülönböztetett figyelmet és bánásmódot igénylő média képviselőinek sem. Viszont láthattak/fotózhattak/videózhattak olyan autócsodákat(mindet működés közben is!!!), amiről az átlagember csak álmodhat, vagy csak a képeken bámulhat.
Szóval nem kéne az unalmas lehúzószöveg meg a felesleges károgás.
A parlagfűről meg annyit,hogy az egész ország ettől virágzik, a hungaroring csak tű a szénakazalban, ha vki egy kicsit kilép a nagykörút árnyékából, lépten-nyomon találkozhat vele, kivétel persze a lebetonozott részeken. Igaz, teljesen ellene vagyok én is, de számomra sokkal több érdekes látnivaló van egy Ferrari rendezvényen, mint az átkozott parlagfű. Egyformák viszont nem lehetünk...

Labdacs 2008.09.02. 15:19:48

ommm, most csalódtam benned:

igaz, én sem voltam teljesen pontos, nem 512 BB, hame 512 BB LM:

auto.howstuffworks.com/ferrari-512-bb-lm.htm

288 Evoluzione:
farm2.static.flickr.com/1277/583159572_42094c9aea.jpg?v=0

a 288 GTO Evoluzione gyakorlatilag az F40 prototípusa, 8 hengeres biturbo motorral. ha a képeket jobban megnézed, láthatod, hogy amiről azt állítjátok, hogy 288 GTO Evoluzione, abban bizony 12 henger dolgozik, tehát mindenképp sántít a dolog.

ezen a képen:
lh3.ggpht.com/_AifF14D0Fb4/R-hbiw1bnnI/AAAAAAAAEe0/rIfxAw94oOs/Ferrari_288_GTO_EVO_F40_LM_F50_GT1_FXX_01.jpg

látszik, hogy mennyire hasonlít az F40-re. a tréleren felül egy 288 GTO Evoluzione, alul egy F40 van. (mögöttük egy FXX és egy F50 GT1, az Enzót meg talán megismered, de ez most nem lényeg)

bacondesign 2008.09.02. 15:49:19

Valóban két Ferrari 512 BB LM is volt a Grid C-ben és egy fikarcnyi 288 Evo nem volt. Én még ofisöl listát is kaptam egy kedves pilótától Grid A+B-t és Grid C-set is rajtszámmal, söfőrrel, tulajdonossal, típussal, motorok hengerűrtartalmával, gyártási évvel, Hungaroringen elért köridővel és átlagsebességekkel. Kintvoltam péntekszombatvasárnap fotósként és annak ellenére, hogy reggeltől estig három napot kintlenni a pálya mellett és fotózni meglehetősen fárasztó, mégis felejthetetlen élmény volt. (Főleg a Historic Challange) A biztonságiőrök nagyrésze jójef volt, nem kötözködtek, a mellényünket minden probléma nélkül megtaláltuk, a WarmUp csapat pedig nagyon korrekten két F430 hátsó slickgumit is nekünk adott. Képek 1-2napon belül a picasaweb.google.com/ipariszalonna oldalon lesznek láthatóak. Ja és ha valakit érdekel akkor exceltáblázatban a Historic autós listát eltudom küldeni, vagy feltudom rakni valahova.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2008.09.02. 16:34:27

@geem5@ : te is egy köcsög lehetsz a rendezők közül...

Inkább olvasnád el és dolgoznád fel a véleményeket, mint hogy itt lehülyézel mindenkit!

Parlagűről: azért virágzik, mert a

Hungaroring zRT vezérdirije csak autókázik a Hungarian Baja-n meg mindenféle versenyen, de a nem kevés fizetését azt tutira felveszi. Igen, Palik Lászlóról van szó, ő a személyi felelős a virágzó parlagfűért is.

Bakter 2008.09.02. 16:58:13

Geem5.
Tudod a paddock jegy attól paddock jegy, hogy be tudsz menni vele a paddockba.
Igenis volt ingyen kaja (pl az MBI-seknek), ott állt a bazinagy kajasátor a főtribün mögött, az elkerített részen, ahol az F1 idején a médiaközpont van.
Senkinek sem a versennyel volt baja, az frankó volt, hanem a szervezéssel, keményebb szabályokat akartak betartatni, mint az F1 idején, hát pedig...
Még az F1 idején is ott van az F1 city a mezei jegyvásárlók részére is, ahol lehet nézelődni meg szuvenírt begyűjteni, erre itt nem sok lehetőség volt. Valóban tanulhatnának a Renault-tól, hogyan kell kiegészítő sót csinálni. Nem feltétlenül a koncertre gondolok, bár az ugyebár itt volt a box tetején. Viszont nem láttam egy nyomorult kivetítőt sem. Mondom: több év több különböző versenyén szerzett tapasztalat alapján szerintem ezt a hétvégét szervezték meg a leggyengébben.

izémizé 2008.09.02. 17:16:13

geem5. Az igaz, hogy vasárnap már ki volt írva, hogy hol lehet átvenni a mellényeket, de szombaton nem. Szombaton csak a "Press room" felirat díszelgett, a bejárattól 400 méterre. Mindkettő nagyon profin volt megcsinálva, A3-as lapon filctollal. Egyébként nekem ez nagyon egy Warm-up kft. stílusú megnyilvánulásnak tűnt.

GGG77 2008.09.02. 17:59:39

"keményebb szabályokat akartak betartatni, mint az F1 idején, hát pedig..."

Miről beszélsz? Én azok közé tartozom, akik élvezhették, hogy a boxban akár meg is fogdoshatták az F1-es autókat, úgyhogy nekem igencsak bejött a Racing Day. És nem vagyok asszem egyedül, több ezren állhattunk a szerelők mellett, 1,5 méterre indultak tőlünk az F1-es kocsik. És akkor a veteránokról nem is beszéltem.

Azoknak pedig, akik szerint unalmas volt a 430-asok versenye azt üzenném, hogy egyszer üljenek be bármilyen versenyautóba éles helyzetben, mindjárt nem fognak unatkozni...

A 400 Ft-os üdítő és a 300 Ft-os kávé sztem egy ilyen rendezvényen teljesen korrekt.

ommm 2008.09.02. 18:48:57

Labdacs 2008.09.02. 15:19:48

Nyugi van. Egyszer futottam át a galériát és az orráról rögtön a 288 GTO ugrott be, amiből összesen ha három van (simán tévedhetek ezúttal is)
az 512 BB pedig nem hasonlított rá, az LM igen.
nem merültem el benne eléggé.
písz.

GGG77 2008.09.02. 18:59:10

"geem5 2008.09.02. 14:51:09 "

Nagy egyetértés.
Egy Renaultnak valszeg szüksége van némi parádéra, hogy eladja a rendezvényt, de ez Ferrari. Itt elég ha vannak autók. és azok voltak dögivel.
Ja, ha valaki azért megy ki, mert miért ne, és talán lesz jó sok valami/bármi ingyen, meg zacskószám hozom majd a prospektust az menjen Dacia találkozóra.

Bakter 2008.09.02. 20:19:45

GGG77

Apa, ki mondta, hogy nem fogdoshattad meg a gyűjtők!!! kezében lévő maszek F1-es kocsikat? És az éles versenykocsikhoz, a sok 430-hoz is odaengedtek fogdosni, meg "alámászni"? Na ugye.
Egyébként meg arról beszélek, hogy pl még vizet sem engedtek bevinni, ilyet a többéves F1-es látogatás alatt sem tapasztaltam. Meg olyat sem - lásd fentebb -, hogy a leintés pillanatában kizavarják ez embreket a tribünről.
A versenyt én nem kritizáltam, remek volt.
A gondolatmenetedet követve pedig egy F1-es versenyhétvégén még büfének sem kéne lennie, hisz elég hogy ittvannak az autók. Holott éppen akkor van a legnagyobb felhajtás, nemde. Oszt mégsem veszik el az embertől az üdítőt a kapuban...

maseratisti 2008.09.02. 22:22:35

A szervezés nagyon tré volt. A verseny kiváló látvány. A Historicokért érdemes volt kimenni. A 8-as kapunál pl összeesett egy fiatal lány miután egy fél órával azelőtt elvették a vizét...mire átjutott szegény a lyukasztgatós picsákon, már vitte is el a mentő.

Pénteken a 8 órás kapunyitás helyett 9.15 körül kerültek elő a hostessek...igaz elnézést kértek a késésért...akkor még beengedték a vizet az őrök...amiért külön köszönet nekik, mivel 12.00-ig aznap SEMMI nem volt nyitva!!! tehát akár éhen és szomjan is dögölhettünk volna.

Én egy Maserati tulaj vagyok, és a rendezvény előtt felvette a klubunk a Lippivel (WUP főgóré) a kapcsolatot, hogy szeretnénk valahová lepakolni 5-6 autót (Maseratit) amolyan kis kiállításként ...a válasz az volt, hogy nem lehet, mert minden parkoló tele van. Oké...három nap alatt a 8-as kapu mellett lévő parkoló végig tök üres volt.
No...És akkor egy nyílt levél Alessandro Lippinek. (reloaded with photo)

Kedves Lippi Úr!

Gratulálok a rendezvényhez, az életmódmagazinban -valószínűleg fizetetten- közölt cikkhez...építsd a jövőt.

Külön köszönet azért, hogy a tök üres parkolókba se tehettük a Magyar Maserati Club tagjainak, és szimpatizánsainak 5-6db Maseratiját aki ráért volna. Különös tekintettel pl a 8-as kapu melletti betonos parkolóra, ahol abszolút nem zavartuk volna a nagy Ferrari öszhangot, viszont az összes "mezítlábas" jeggyel azon a kapun bejövő kb 2-3000 embernek örök és ingyen élményt szerezhettünk volna, az ingyenes "MMC paddock" látogatással. Tudom hogy a biturbo korszak nem nagyon fér a mostani marketing stratégiájukba, de akkor is.

KÖSZÖNJÜK LIPPI ÚR!!! Az a többezer ember is köszöni akit ettől sikerült megfosztani.

Építsd a jövőt!

Én nem veszek tőled a jövőben Maseratit se, meg Ferrarit se most már soha...majd Bécsből, vagy Bukarestből. Az ismerőseimnek, és ismeretleneknek is aki mint Maserati tulajdonost megkérdeznek is ugyanezt fogom tanácsolni. Sőt, ezentúl alkatrészt se...eddig is csak azért vettem tőletek, hogy támogassam a hazai kereskedést, meg mert páran bent aszervízben jó fejek;
pedig a Campanatól 10%-kal olcsóbban megvehettem volna eddig is bármit !!! Akkor se veszem ezentúl nálatok, ha ingyen adjátok. A WUP számát is kitöröltem a telefonból...innentől magyar kereskedés számomra nem létezik.

Tisztelettel, Kollár Norbert
(maserati tulajdonos)

Az eredeti levél a maserati az olasz luxus fórumon található

ommm 2008.09.02. 22:39:21

Hmmm...kezdem elhinni, hogy itt megint sikerült egy jólszervezett akciót nyélbe ütni.
Remélem, elküldted neki is a levelet.
Azért, mert Ferrari, azért az embereket még emberszámba lehetne venni.
Ne várják el, hogy majd mindenki sokkot kap, mint Csoki nője, mert fekete ló van az orrán.
Sajnos így pontosan azoktól a kezdő autóbuziktól esnek el, akiket még csak most fertőzte volna meg a kór.
Na sebaj, maxrespect azoknak, akik végigbírták, kíváncsi vagyok, válaszra méltat-e a "Commendatore" hagyományokat követő főszervező.
sic

qualitaet 2008.09.02. 22:50:21

A digók stílusos,tündéri pofák, de a leges-leges-legnagyobb csalók kerek e világon.És ez csak hatványozódik ha Kelet-Európában boltolnak.:))))DD
Erre csak most jöttök rá?

maseratisti 2008.09.02. 23:27:55

Nem...nem küldtem el; nincs értelme. 2003-ban amikor nyitották a kereskedést, már megkerestük öket, hogy a Magyar Maserati Club szívesen működne velük együtt a márka honi felvirágoztatása érdekében. (mi úgy gondoltuk, ha kell kivonulunk a rendezvényeikre, csinálunk nekik kiállítást, felvonulást...tök ingyen) Erre azt mondták ők nem tudnak minket támogatni ?!? Mi akartunk nekik segíteni, nem alamizsnát kértünk. érthetetlen. Azóta is szarik ránk a WUP vezetés.

Egyébként tényleg jól látod, Enzo Ferrarit játsza kicsiben.

A fórum 11361-es hozzászólásában láthatjátok kb mit vittünk volna a Ringre....Zsámbokra is szívesen lementünk a lecsófesztiválra, mert hívtak.

johndoe83 (törölt) 2008.09.03. 04:03:50

nehogy válaszoljatok ám neki ételmesen ha feltesz egy kérdést amire tudjátok a választ... tipikus magyar ember. csak a másikat tönkretenni, szidni ok nélkül.
seggfejek!

[] (törölt) 2008.09.03. 08:53:02

"Külön köszönet azért, hogy a tök üres parkolókba se tehettük a Magyar Maserati Club tagjainak, és szimpatizánsainak 5-6db Maseratiját aki ráért volna."

hat, ez eleg nagy tahosag volt tole.

"Én nem veszek tőled a jövőben Maseratit se, meg Ferrarit se most már soha...majd Bécsből, vagy Bukarestből."

ez kb az egyetlen, amit tehetsz. a bukszajuknal kell megragadni oket, mindig az faj a legjobban.

Bakter 2008.09.03. 09:45:55

Az A5-ön megjelent cikk alátámasztja a fentebb megfogalmazott szervezéssel kapcsolatos kifogásokat:
"Az olaszok 3 napos műsorát 4900 forintért lehetett a tribünről, illetve 14500 forintért a paddockból megtekinteni, bár különböző akciók és nyereményjátékok révén viszonylag könnyen lehetett tiszteletjegyekhez jutni.

A tikettek tulajdonosai kizárólag a Super Gold tribün második - tehát nem fedett - szintjéről láthatták az egyetlen szabadtéri kivetítő képét, mivel a tetővel árnyékolt tribün jelentős része a főszponzor vendégei számára volt fenntartva csakúgy, mint a boxépület tetején felállított sátor és színpad.

A paddock jeggyel érkezők a fent említett helyeket kivéve szinte bárhova eljuthattak a pályán belül, a tribünre "száműzött" nézők viszont a hétvége impozáns versenyautó-kínálatának sajnos csak töredékét élvezhették, amikor elszáguldottak előttük néhány másodperc alatt.

Bár nem belőlük lesznek a tipikus Ferrari ügyfelek, de a legolcsóbb jeggyel érkezők járulnak hozzá talán leginkább a mítosz fennmaradásához, így talán kicsivel több megbecsülést érdemeltek volna a hétvégén."

Kifordított kacagány 2008.09.03. 12:42:21

izémizé 2008.09.02. 11:24:28
megvan az ok. a kedves hölgyek főállásban a máv jegykezelői. nem is értem miért vártál tőlük többet

b4rb1 2008.09.02. 12:35:24
el sem kellett volna kezdened. főleg a megsértődést nem.

Rácz Tamás 2008.09.02. 12:37:45
akkor azért nem lehetett olyan rossz;)

maseratisti 2008.09.03. 18:30:09

Ja igen...bocs. A korrekt kép érdekében álljon itt A.L. levele is...csak hogy teljes képet közöljek; mert eddeig csak a SZEMÉLYES véleményem volt fönt. Tehát lehetett volna a kerítésen belül egy helyen lepakolni az autókat, csak nem az volt a cél.

Lippi úr a megkeresésünkre egyébként válaszolt azonnal, a következőket (személyesen nem nekem, ezért a XXX):


Dear Mr xxx,

we are very glad that you will be able to joint this unique Event on the Hungaroring. We attach the entry list of the cars that will race in the Historic Challenge.


Regarding the separated park, I regret to inform you that the all upper and lower paddock area is fully packed and thus there is no possibility to satisfy your request.


If you purchased Paddock tickets you will have the possibility to park on the big Park next to the main entrance totally secured and guarded.


As a special solution we can manage a signalised separated area for Maserati but only in this mentioned Park, for this solution we need to know very quick the number of cars that will arrive.


Thanks for your understanding


Alessandro Lippi

Ez az a rész lett volna, ahol csak a paddock jeggyel betérő emberkék...azaz majdnem senki, látta volna az autókat. (akit esetleg nem is érdekel, ők is max a buszból ami felviszi őket a paddockba.) Aki ismeri a Ringet, az tudja, hogy oda abba a részbe csak az megy akinek muszály.


Ezért inkább nem is mentünk Maseratival.

Remélem így a WUP vezetés is megnyugodott, hogy a teljes információcsomag fent van egy blogon.....a forumon eddig is fent volt. Ennek ellenére sajnos még mindig van a WUP-nál 2-3 ember, akit kedvelek, és nem tudok vele ordítani. Pedig tudnék. Meg írni is kb 5 év 10 %-nyi kellemes, és 90% kellemetlen élményeit...de az nem ezen posthoz tartozik, így inkább nem.

fogash 2008.09.03. 22:39:10

Én szombat-vasárnap voltam kint, szerintem állat volt!

Azt hiszem, minden rendezvényre érvényes, hogy a biztonsági őrök, (akik ugye nem ráérő egyetemisták voltak) a saját értelmezésük szerint terelik a népet. Így aztán volt futam, amit a plexifal mögül néztem végig, volt amit a rajtot kivéve innét láttam, és volt, amikor notóriusan elzavartak. Ugyanígy befeküdhettem bármelyik F1 alá, de szombat délután pl kihúzták a kordont és kizavaták a népet a 2003-2005-ös F1ek közül.

Nekem megérte a 14.500 Ft-ot. A parlagfűért a Palik úrnál kell reklamálni, nem a warmupnál.

Az viszont tényleg ciki, hogy sok hivatalos importőr le se tojja a márka keskenyebb rajongóit. Sajnos nem csak a Maseratit jellemzi, hogy a 80as 90es évekbeli típusok tulajdonosait szinte emberszámba se veszi, csak azokkal tárgyal, akiknek autót adott el. Meg persze a mindenkori sztárokkal, meg a mindenféle pipikkel...

Még 1x mondom, nekem életre szóló élmény volt. Aki meg azt hitte, egy fiatos ingyenjeggyel ferrarit fog vezetni, az nyaljon sárga havat.

ui: a szombati magyar F430 töréseket pont láttam: a kék autó a célegyenes elején pördült (6. helyen), számomra elképzelhető a hivatalos magyarázat, mely szerint a kanyarból kigyorsítva el kellett vennie a gázt az előtte menő lassulása miatt, és már pörgött is. A másik magyar előtt meg keresztbe állt más, esélye nem volt kikerülni. Lehet utálni őket, meg kárörvendeni (az olyan magyaros, nem?), de ők legalább valamilyen úton-módon eljutottak oda, hogy slicken tekerik a Ferrarit minden második hétvégén. Még akkor is, ha nem ők nyerik a szériát. A többi ugató majomnak meg egyszerűen savanyú a szőlő.

fogash 2008.09.03. 22:40:52

ui: mióta kell mindenhez bejelentkezni?

maseratisti 2008.09.03. 23:03:44

Fogash!

Félre ne érts, a mi a pálya betoncsíkján történt az tényleg állat volt, - főleg hogy a Historic grid C ben aki nyert 1.48-akat is stopperoltunk néha!!!- én is élveztem. A marketingszagú körítés volt gáz, (tereljük egybe a pórnépet, a tele Supergold lelátó milyen jól mutat a repiképeken) meg a kisemberrel való kitolás, (nehogy már pl a silver 3 ról nézze a versenyt, ha épp az a kedvenc helye) meg hogy osztogatták nekik az életmódmagazint reklámozva a WUP "Jővő piacát építő" stratégiáját (nekem egyébként pont az ominózus cikknél telt be a pohár) meg hogy pénteken másfél órát álltunk a 8-as kapunál a szervezés miatt az autók meg már rég a pályán köröztek.

Egyébként volt ám nálunk pl paddock jegy is sőt...csak együtt akart lenni az a 10-15 maserati pólós ember :-)

Egyébként meg sajnos olyan Quattroporte is van otthon ami a WUP-nál garanciális, fel is raktuk a használtautó.hu-ra...ha nem megy el, becseréljük Bécsben egy ugyanolyanra. Mert maga az autó egyébként nagyon jó. Onnantól viszont oda kell menni szervizelni :-)

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2008.09.04. 08:13:54

Maseratisti kolléga nyílt leveléhez kapcsolódóan szeretnék hozzászólni a naphoz, az alábbi cikk a 'Maserati az olasz luxus' című fórumon is olvasható.

Teljes mértékig tisztában vagyunk azzal, hogy a De Tomaso korszakot a gyár szeretné a történelméből kitörölni. Végül is nyilván, hiszen ezeket a kis gnómokat nehéz odarakni pl. a Merak mellé egyfelől, a 328 mellé másfelől. Ez tiszta, és a paddock látogatás során ez nekem teljes mértékben lejött.

Azért azt viszont nem kellene elfelejteni, hogy a fenti -elég rosszhírű- tulajdonos, meg az általa jegyzett korszak nélkül lehet, hogy csak a Fiat Punto-k műszeregységeit készítenék ama ősi falak között. Persze lehet, hogy ez racionálisabb döntés volna. De mi veszne vele?

Persze épp ilyen racionális döntés volt az esemény megszervezése a fenti formában. Kellenek egyfelől az ügyfelek: no gondolom ebből most nem lesz hiány. Másrészt a büdzsét is növeli, meg a Clienti-k elégedettségét is, hogy jónéhány ágrólszakadt magyarnak is lehetővé tesszük, hogy nézze, hogyan szórakoznak a Nagyok. A jelenség ismert, Jürgen Habermas a 'Társadalmi nyilvánosság szerkezetváltása' című művében ezt nevezi reprezentatív nyilvánosságnak. Röviden, és a helyzetre vonatkoztatva annyi, hogy a rendezvény fényét emeli, hogy a sok csóró bámulja a műsort, mivel elég lehangoló töküres lelátók előtt bródszájdolni.

Nyilván a sok csórónak, akik a lelátókon ülnek, mint a verebek, kellő távolságuk van a Nagyoktól, ez a térhasználatból jól látszik. Ama parkoló, ami miatt Norbi kolléga verte a tamtamot, bizony a csóró szekció kellős közepén volt, és még véletlenül sem zavarta volna meg a Nagyok szórakozását, továbbá kifinomult ízlését sem. Hozzáteszem azért azt, hogy azt hogy a disztinkció, és a kifinomultság abszolút nem pénzkérdés, inkább kulturális, de ez más lapra tartozik.

Viszont az is előfordulhatott, hogy a sok csórónak látszó magyar között, álcázva, de előfordulhat olyan személy, aki Ügyfél lehet. Bár ennek a valószínűsége kisebb. Tehát a gazdasági racionalitás szempontjából felesleges lenne elvileg számba venni. Igen, hiszen aki nem csóró, az helyből paddock ticket-et vált. Értjük mi, nyilván a termék ára az előállításon kívül, ki nem mondottan a társadalmi távolságok fenntartását is szolgálja. La Distinction.

Ettől függetlenül, de meglévő valószínűséggel előfordulhat az, hogy Ügyfél keveredik a csórók közé. Ez annál is inkább lehet, mivel a megfigyeléseink alapján a VIP parkolón kívül is álltak jó autók. (Lásd. Sanyika multiply-s oldalát) Belőlük lehetne Ügyfél, hohó, lehet, hogy vinne egy 4200 GT-t, ha jobban képben lenne. Itt káeurópa eme szerény szegletében, ezek a káeurópai bunkók, akiket magyarnak neveznek, a sajnos még alig hallottak erről hogy Maserati, biztos ebben a szocializmus nevű izének is szerepe volt. Természetesen tudjuk, hogy a „jövő építése” szempontjából az említett 4200GT túl sokat nem nyom a latban, a Ferrarihoz képest, de akkor is.

Itt jött volna a képbe a hungarian csórómaserati klub. Ezek a ruppótlanságuk ellenére rajongók. Rajongó alatt itt nem azokat az Urakat kell érteni jelen esetben, akik ki tudták köhögni a box árát, és szalonképes autójuk van, esetleg korábban Ügyfelek voltak –bár valszeg 40 MFt alatt senki sem az-, hanem bár csak ilyen sz*rokkal álotta meg őket a sors (meg a társadalmi rétegződés), de viszont szeretnek mindent, aminek trident van az orrán. A legjobb csapat egy rejtőzködő Ügyfél becserkészésére. Ráadásul nem kerülnek sokba, aszongya, egy telefonhívás, had' tudjanak beállni oda hátra ezek a tahók, oda a p*csába. Szóval a közgáz racionalitás szerint is tiétek a haszon. Vagy tévedek?

Persze ha a 8.-nál lévő betonplacc is fizetős lett volna számotokra, akkor elnézést, hogy zavartalak benneteket ezzel.

fogash 2008.09.04. 08:15:51

Én az ilyen rendezvényekre eleve úgy vértezem magam, hogy a sok k*cs*g sznob cég meg a butuska hostesseik/biztzonsági őreik csak mint zavaró tényező lesznek jelen. A lényeg a vas, az olaj, meg ami a betonon történik.

Ehhez képest még a blogbejegyzés is arról szólt, hogy volt parlagfű, Fiat dodzsem, meg nem találták a mellényt. Ja, és a C-Griden pont azt a BB512LM-et nem sikerült felismerni, amin RAJTA volt a felirat. Sőt, a boxer12 ugye egyből az 512/Testarossa párosra szűkíti a kört. A Birdcage-ben pedig pont az az érdekes, hogy ceruzavastagságú csövekből áll az egész váza, de a fotókról ez se derül ki. :( Sajnálhatja, aki nem volt ott.

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2008.09.04. 08:29:52

Így van, az egésznek elsősorban paddock jeggyel volt értelme.
süti beállítások módosítása