Huszonöt éves GSX-R, szinte újan

  2008. augusztus 05. - baowah Címkék: ss suzuki gs 1200

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kell autót rajzolni!
2013-06-07 14:29:49

Mindannyian rajzoltunk már autót, legalább egyszer, a normális gyerekek többször is. De ilyen

Nem heroin, cukor
2013-05-19 08:53:02

Plakátként is kitenném! Egy Yamaha X-max 400 tesztje miatt péntek este ronggyá áztam Milánóban , így

Én nem is akartam autót venni!
2013-02-03 07:48:21

„Ha az iparban, mezőgazdaságban, illetve közigazgatásban végzett, felelősségteljes tevékenységünk mellett

Én is eladtam a legjobb autómat
2013-01-13 07:56:23

Mihályfán az út szélén Én is eladtam a legjobb autómat – úgy tűnik, ez most kezd rossz szokássá

Gyarló az ember, képes elárulni hitét és elveit. Évekig kántáltam az egyhenger dícséretét, aztán homlokegyenest másként cselekedtem. Sokáig szajkóztam, hogy minek a sok dugattyú, minek a több mint ezer köbcenti – erre, tessék, vettem magamnak egy soros négyes, ezerkettes gépet. Okom és magyarázatom nem nagyon van, hacsak annyi nem, hogy tetszik. Zsigeri módon, bután. Ott álltam a kereskedésben, és nézett rám két lámpájával. Én meg csendben kifizettem. 

Persze, reális okai is vannak, miért vettem motort, csak arra nincs, miért pont ezt. Majd magyarázkodom Szent Péternek, gondoltam – ha nem tudok a géppel megbirkózni, hamarabb, mint szeretném.

Mióta az Apriliát eladtam, foghíjas a garázs: benne egy 50 éves Jawa, meg egy gyengélkedő Royal Enfield. Az egyikkel csak a város körül cirkálok, a másikkal a világból kimennék, ha őméltósága is úgy gondolná. Kellett valami megbízható, ami lelkiismeretesen működik, alkalmas hosszú utakra és legfőképpen: szerelmet gyújt bennem. Magam sem gondoltam, hogy pont egy Suzuki GS 1200 SS lesz a választottam, de az eleve elrendelés ellen nem harcolok: mosolyogva nulláztam le bankszámlámat.

Ami Japánban SS jelzésű, az jó eséllyel csemege. Ezzel a motorral sincs másként. 2001-ben készült az ázsiai belpiacra, tudtommal ezen kívül csak egy darab van belőle országunkban. Formája teszi szerethetővé az unalomig tökéletes motort. Az nyolcvanas évek legelejét, a suzukai nyolcórás hangulatát felidéző csomagolás a Távol-Kelet retrólázát hivatott kielégíteni, de engem is gyomorszájon talált; azóta is kapkodom a levegőt, ha csak ráülök.

A klasszikus levegő-olajhűtéses GSX-R motor hajtja. Négy henger, DOHC, 1156 köbcenti. Egy generáció álommotorja, egy évtized állatmotorja. Ebbe, valamint a Banditba és az Inazumába már száz lóerőre fojtva építették be, a túrásabb, nyomatékosabb hangolás alkalmasabb a mindennapokra. A 95 Nm lehetővé teszi, hogy már 70-nél ötösbe rakva kanyarogjon az ember.

Ülök a régies szabású nyeregben, ivarszerveimet egy kispárna tartja, a kényelmetlenség határán a kormányt markolom. Szemem előtt a hatalmas plexi U-alakú vágása mocskosul japán; mindent elé tudok képzelni. Madmaxi fantáziák vagy motoron bűnöző jakuza-csicska: bármelyik póz hihető lenne ezen a gépen – a legjobb mégis egyszerűen túrázni vele.

Motorja simán és zokszó nélkül pörög, a hagyományos, 43 milliméteres villáira sincs panasz. Kétoldali 310 mm-es tárcsái és a hatdugattyús Tokico fékek fognak, miért is ne tennék. Az előző tulaj még Japánban fémfonatos fékcsöveket szerelt fel, de nem motorozott vele sokat, alig volt a gépben ötezer kilométer.

Az óriás trombita kipufogó gyönyörű, de életveszélyesen halk. Nincsen szívem kibelezni, inkább keresek rá valami old-school dobot: rebbenjenek csak szét az autók, ha a sorok között megérkezem.

Egy-két apróság még változni fog: nem bírom ki, ha járműveimet nem igazíthatom  magamhoz. A motorját békén hagyom, nem az ereje miatt vettem, a formájába szerettem bele.  Hogy a legendás négyhengeres van benne, már csak adalék. Áhítattal csavarom meg a gázkart, hogy a levegő ereje csapjon mellen öklöm helyett – bűnösen jó az én gépem, én gépem, én igen nagy gépem.

A gyári reklámfilmben egy rég letűnt metálhimnusz büntet

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr98599461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Squeky 2008.08.05. 01:56:57

én inkább maradok az EGYHENGERES Aprilia pegasomnál :) Olasz motor japán blokkal...kell még vmi? :D

robin the brave 2008.08.05. 02:04:26

Grat hozza!!!!!!
Csak ovatosan!!!:D

Dani 2008.08.05. 02:05:26

ja édes istenem (oriási sohaj)
nekem pont az ilyen gépek hiányoznak a legjobban
manapság minden motor ugyanugy néz ki néhány kivételtől eltekintve
zokog a szivem hogy ez a gyöngyszem japó belpiacos :-(
igazán ráeszmélhetnének hogy pont ezek a masinák voltak a leggyönyörübbek
ezek szeretnivalóak és ezeknek van lelük! (japán motorokra szokták mondani hogy jók jók de nincs lelkük)
de ennek van és én beleszerettem
csak gratulálni tudok hozzá (és irigykedni mint az állat :-P)

Kopasz Mercis 2008.08.05. 02:11:14

"Az óriás trombita kipufogó gyönyörű, de életveszélyesen halk. Nincsen szívem kibelezni, inkább keresek rá valami old-school dobot: rebbenjenek csak szét az autók, ha a sorok között megérkezem."

Egyszer próbáld már ki, ha kocsiban ülsz és haladsz, mennyivel hallod meg hamarabb a normál hangú vagy zavaróan hangos motort.
Elárulom nincs különbség, azaz akkor már mindkettő reakció időn belül van.

Ha tényleg túrázol, akkor meg teheted a füldugót be, különben már a második nap végére hasogat a fejed.

dextercapo 2008.08.05. 03:10:58

psmith : ket leovince x3 dobog a v2-esemen - az autosok eszrevesznek , az ozek a szomszed motorosokat talaljak meg - nekem ennyi eleg . egyenletes menetben nincs tul komoly hangja - igaz hogy egy nap eddig max 1200km-t tettem meg vele - szoval lehet hogy kesobb hasogatni fog a fejem - de addig is marad . van szerencsem ket ugyanolyan v2-est hasznalni napi valtasban - gyari es nem gyari kipuval - mas a forgalom ha a csendesebbiken ulok - az egyiknel eszrevesznek a kerekparosok , odafigyelnek ram az autosok - a masiknal villoghatok , dudalhatok , de leginkabb satufekezhetek a keresztul kasul csalinkazo gyalogosok miatt . a zajosabb kipufogonal anyuka lenyul a gyerek kezeert amikor felmordul a gep - a masiknal o maga is nyugodtan lelep elem mikozben a hatam mogott levo autot fixirozza .
egy elet , v2 , x3 , 4ever .

anti 2008.08.05. 04:41:28

Nagyon tetszik ez a "MAD MAX" feeling!Első halálközeli élményemet egy ilyen olaj-levegő hűtéses, ólomnehéz GSXR1100 hátsó ülésén éltem meg egyszál pólóban, rövidgatyóban 250 felett...
Azóta imádom az agresszivitását, hangját folytatlan verzióban.Ilyesztőeket tudott az akkori kemény 160-as gumival meleg aszfalton kettőben gázadásra csikorogni!
Kemény motor fasza csávóknak!
Jó adag józanság a hátitatyóba és irány a horizont :))

anti 2008.08.05. 04:45:54

Ja és a dobókocka mintha azt sugallná - "a kocka el van vetve"

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.08.05. 06:34:24

Höhh....iparművészeti múzeumba való darab...Széles utat, oszt' jónapot!

zöldi 2008.08.05. 06:51:42

Jó döntés volt, gratula!!
Nem egy piros bárós kereskedésben vetted? Két éve ücsörögtem ott egy ilyenen egy kicsit.

zöldi 2008.08.05. 07:16:56

Zsír motor!!

Csikós cikke miért nemnyílik meg?

karlmann 2008.08.05. 07:42:56

Bocsi, lehet, hogy én emlékszem rosszul, de nem ilyen volt a Kill Bill Vol 1-ben? Kérek minden igazhitű motorost ne taposson a földbe ha tévednék.

bp 2008.08.05. 07:45:19

Na azért azzal a rebbentéssel óvatosan, főleg a propagálásával. Szerintem érezhető a feszültség a bunkó autósok és a jóarc motorosok között. Ennek egyik fő oka a motorok hangja, kurvasza* tud lenni autóban ülve! Ja és a hülyegyerek tuningbuzukikkal együtt alváskor stb. is elég sokan kívánnak rossz élményeket a motorosoknak is. Van az a kipufogó, ami hallható, de nem zavaró, ezt ajánlom!:) Amúgy nem vagyok tata, 27.

Jani 2008.08.05. 08:03:35

Minden magyarázatot megadtál, miért volál képes feladni a hited és az elveid! Jó döntés volt. Én is a csendes kipufogó híve vagyok (és főleg a V2-é, Varának hívják).

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.05. 08:03:39

Mielőtt hangerővita alakulna ki, engedelmetekkel árnyalnám a képet: csak azt akarom, hogy hallani lehessen, semmilyen hangja sincs a gépnek. A kedves barátom mögém gurult a motorral, úgy, hogy én ültem a kocsiban. Mintha ott sem lenne - én csak azt szeretném, ha előreóvatoskodáskor tudatosítsák, hogy bizony jön ott még valami. A témában Winklernek volt egy jó publija: ebben egyetértek vele
totalcar.hu/magazin/velemeny/hangoskip/

ntsaba 2008.08.05. 08:10:35

Gratulálok a motorhoz! Gyönyörű!

Nekem egy 1200es Banditom van, Finster dobbal. Nagyon szép hangja lett tőle. Alacsony fordulaton csak csendben dörmog, de kihúzatva üvölt.

Amúgy most vagyok túl egy grossglockneri túrán és a motor hangja qrvára nem zavart, a szélzaj elnyomta...

RatrakVFR · http://ratrakvfr1.extra.hu 2008.08.05. 08:26:07

Gyönyörű vas, gratula hozzá! Nekem is nagyon bejönnek a duplalámpás motorok, imádom a klasszikus hangulatú gépeket, egyetértek veled és több hozzászólóval: hiányoznak ezek a gépek manapság nagyon, vigyázz rá, és motorozzatok ki a világból, együtt, szeretetben... ;)

hukk 2008.08.05. 08:37:36

Tavaly egy haveromnak néztünk motort, és elkeveredtünk a budaörsi Red Baron kereskedésbe is, ott láttam ilyet előszőr. Nézem, nem tudtam, hogy mi lehet. GSXR-nek kevés az idom, meg 2004-es volt (azt hiszem), és ez a két kerek lámpa már 92-ben sem volt divat..aztán utána olvastam, és akkor tudtam, meg, hogy mi ez. Jópofa gép, gratula!

noseggrakéta 2008.08.05. 08:51:07

Most őszintén baszkikáim egy ilyen cikknek mi keresnivalója van a TOTÁLCAR-on?! Talán a kevésbé népszerű 2 kerekes verzión, de itt semmi helye csesszétek meg!

hege 2008.08.05. 08:52:33

Szép darab, szó se róla, de azért ne kezd el átalakítani légyszíves. Lehet, hogy ennél már nem lesz jobb utána :)
A dobról megmondtam a véleményemet, nagyon jól néz ki ez az eredeti, amúgy meg nem is olyan halk, mint állítod, ültess rá valakit és hallgasd meg kívülről, majd meglátod.
Azt hiszem osztom psmith kartárs véleményét, hogy nem sokkal jobban veszed észre a hangosabb motort sem autóból, talán csak akkor, ha le van eresztve az ablak. Ha meg véletlenül zenét hallgatsz (én szoktam), akkor meg még inkább nem hallod meg.
Szóval kétszer mérj egyszer vágj!
Ja, amúgy meg karburátoros, ha nem tévedek, úgyhogy óvatosan a kipufogócserével, lehet, hogy utána karbit kell hangolni!

chopper · http://www.ironhorsesmc.hu 2008.08.05. 08:56:35

Először kezdtem morcos lenni Rád baowah szaki,szentségtörés szagát véltem terjengeni a levegőben...aztán rájöttem hogy szó sincs erről! Ott a garázsban a bobber Jawa,a Royal Enfield,simán befért oda ez a vas...ami mellesleg tényleg egy kuriózum,én is befogadnám szívesen a HD mellé! :)
GRATULÁLOK!!! :)
Üdv,
Chopper
IHMC Hungary
prospect

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.05. 08:59:27

Helló Chopper, big up Iron Horse.
A jawa marad, az enfield lehet, hogy koltozik, de akkor ugyis jon valami elmebeteg helyette - az idiota gepek nelkul nem elhet az ember. Egy vashengeres Sportser az meg nagyon kene egyszer, persze merev vazzal.

SsPL71 2008.08.05. 09:04:25

Jó buta kinézetű motort sikerült találni, a videjón meg elég buta pózban tud ülni a motoron.
Hangos motorok ellen pedig felszerelek hátulra egy kapcsolható after burnert, aztán lehet hangoskodni az égő motoron visítva.

deejay (törölt) 2008.08.05. 09:20:22

Zsír a verda! Nekem egy '86 Gsx-r 1100 hoz van szerencsém nap mint nap. A 80 ezredik km-t tapossa de még mindig erős és húz. Úgyhogy egy pár évig nem lesz vele bajod 2 titka van a gondos bemelegítés, és a pontos olajszint. Az én ezerszázam legalább is nem kíván mást, na meg persze a gondos szervizeket. Anno minden streetfighter ilyen "deszkákat" nyüstölt. Gondolhatod ha azokat túlélték akkor ésszerű használat mellett egymillió km legalább! Sok sikert!

Elmo 2008.08.05. 09:25:27

Mit is mondjak? Csúnya. Szerintem. Azt a két trabilámpát lecserélhették volna valami másra. Bár, ha neked tetszik, sok örömed, és baleset mentes km-ed teljék benne.

egy átlag 2008.08.05. 09:25:53

"Az óriás trombita kipufogó gyönyörű, de életveszélyesen halk. Nincsen szívem kibelezni, inkább keresek rá valami old-school dobot: rebbenjenek csak szét az autók, ha a sorok között megérkezem."

Anyád.

Remélem vagy megdöglesz vagy lesz gyereked, akit esetleg altatnál estefelé és talán felfogja csöppnyi agyad, miért tervezték rá a kipufogót. Az ilyen kis hülyék mint te, még nem hallottak zajszennyezésről sem. Többek közt az ilyen idióták miatt ellenszenvesek a motoros birkák rengeteg ember számára.

deejay (törölt) 2008.08.05. 09:28:11

Ja és azt hitted a sok tuskó autós majd nem fog belédállni a cikk miatt akkor tévedtél. Nézd el nekik ez az életük. Irigykednek kicsit a sebességre, gyorsulásra, mozgékonyságra mikor ők rohadnak a dugóban....meg tötyögnek elöttem a pályán 200akkal...én meg vigyorgok. Muhaha

rnie 2008.08.05. 09:30:57

Ne erőltessétek már ezt a hangos kipuff témát pls. Egyszerű a történet: a hátul jövő figyel! Nem az előzendő, kikerülendő autónak kell lehúzódnia - bár sokan önként megteszik.

A motor amúgy nagyon ott van, Gratula!!!!

lóláb 2008.08.05. 09:37:29

Édes Istenem, nem unjátok még ezt? Már minden marha leírta, hogy jaj a gonosz motorosok nem hagyják aludni az embert, mert hangosak, meg különben se látni őket, meg ha megdöglenek akkor csak ők tehetnek róla mert száguldoznak.

Új lemezt akarunk, mert ezt már unjuk!

KAMA3 2008.08.05. 09:45:21

Akár hangosak akár nem azért is gyűlölöm őket, már abból az apropóból is hogy suttyó magyar, egyszer úgyis a lökhárítóm köré tekerem az egyiket! Vagy rájuk teszek 10 köbméter sódert.
Rohadjatok a pokolban!

ommm 2008.08.05. 09:48:20

Mennyi megértés. Mennyi szívből jövő öröm, mert valaki most boldog és megosztja velünk.
A motor nagyon ott van öcsém, csak ésszel legyél rajta.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.08.05. 09:56:50

nekem erősen starwars hangulatú, az eleje is meg a hátulja is :P :D széles utat

zolee 2008.08.05. 10:07:08

A mentő(rendőr-tüzoltó)autó szirénája nem hangos ???


de gondolom amikor hangos kéményes tuning aotók (pl. a Váci úton a 2 civic ) bömbölnek az nem baj, mert az ugye autó...

atlagos · http://en.wikipedia.org/wiki/Accelerated_Graphics_Port#Compatibility 2008.08.05. 10:37:34

Az összes ordítókipufugós feldughatja a kipufogóját a kedves mamának. A mi városunkban a Ladaordíttatás dívik. Amokir szóltam a hülyegyereknek még ő volt megsértődve az öcsikéjével.Mondtam nekik hogy szívesen elkalapálom őket de az meg nem tetszett nekik.

apamacko 2008.08.05. 10:38:46

Hát barátom te se gyógyulsz :-)
Gratula a géphez !

És hogy a Jawa a fix pont a garázsban annak örülök.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.08.05. 10:43:45

Szép darab, esetleg írhatnál a beszerzés körülményeiről, egyszerűségéről (bonyolultságáró?) és a bekerülésről is.
Akár privátban is jöhet, jó ez a gép...

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.05. 10:50:57

Kutya_zzr: egyszerűen beleszerettem, egyszerűen megvettem, egyszerűen átvittem Szlovákiába, (Jogilag-anyagilag nekem így jobb) import-eredetvizsga, műszaki vizsga, rendszám igénylés, aztán azóta is szaporodó kilométerek.

Jockey 2008.08.05. 11:11:56

Komoly kis gép! Sok boldog kilómétert kívánok vele!
Kérdés: A Mad Max 1-ben milyen típusú motorok vannak? Ugye azok kétüteműek?! Ha valaki tud valamit légyszi írjon mert nagyon érdekel! Bye

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.05. 11:17:52

a mad max 1-ben van 14 kawa z1 volt, ami Victoria állambeli Vigilantes MC tagjai vezettek.
(Info: en.wikipedia.org/wiki/Mad_Max)

Shomee 2008.08.05. 11:26:36

Szerintem sokkal idegesítőbb,ha egy autónak van olyan hangja,h még Almádiban jár,de már a Füreden hallod,nekem erről mindig a jaszkari hülyegyerekek jutnak eszembe :S

Motoron nem baj,ha egy kicsit hangos.
Mielőtt le lennék ugatva:én is sportdobos autóval járok és brutál hangja van,viszont nem hangosabb,mint a gyári,csak sokkal mélyebb.

_MrB_ 2008.08.05. 11:42:08

Nem azzal van baj, hogy hallhatóbb motort akarsz, hanem azzal, amikor megy az ember kényelmes 130 környékén a pályán, s semmiből mennydörgés a semmibe... Mire feltünne bármi is belőle, már ott az infarktus. Na ezt kivánom a drága hangosabb motort akarók és családjai számára. Azt a mellkasban induló tűszúrásból lélegzetellálító szorításba átcsapó dermedés érzetét.

chopper · http://www.ironhorsesmc.hu 2008.08.05. 11:45:55

átlagos kisemberek,remélem nagyon sokáig élitek még átlagos,nyomorult életeteket és nevelitek a jövő átlagos szerencsétleneit,hogy az én fiamnak is legyen majd kit szánnia...ti nyomorult szarok...:)

Csizi · http://bikepics.com/members/csizi 2008.08.05. 11:48:32

Én is grat a géphez! Igaz mai szemmel nézve eléggé ócskának tűnik ez a motor, de aki igazán motorbuzi, az tudja értékelni ezt is. :) Szerintem a maga nemében nem rossz kis gép ez, csak meg kell tudni emészteni a külalakját. Mondjuk aki a Mad Max és hasonló filmeken nőtt fel, annak igazi csemege ez a gép! :) Jah, hogy nem full hi-tech, dupla befecsi, 180 Le, hiper-szuper futómű, stb? Hát igen, ezen még tudni kell motorozni, ez a gép nem fogja szinte az ember helyett megoldani a kanyarvételt. :)Ja és az ilyen oldschool gépeknek még lelkük van, nem ilyen tucatkacatok mint a mai motorok nagy része.

Ja igen, és szomorúan látom megy egyfolytában a másik embert sértő hozzászólások! Tipikus magyar viselkedés! :( Akinek nem tetszik, az ne írjon ide, vagy kultúráltan fogalmazza meg a mondanivalóját!

A kipufogó dologban meg Winklernek igaza van! Meg kell találni az arany középutat, olyan kipu kell a gépre ami nem zavarja az embereket, de azért mégis van valami normális hangja a gépnek tőle. A kiherélt kipufogós, üvöltő motorokat mi sem szeretjük, és továbbra sem szeretném ha az ilyen műmájerekkel azonosítanák azokat a motorosokat, akik továbbra is kultúráltan szeretnének motorozni.

Ja és aki azt hiszi hogy az autósok azok szentek, az nyissa már ki a szemét, úton útfélen ezeket a gagyituningos, "Halálos iramban" utánzatú, agyoncicomázott, villogó karácsonyfaizzókkal meg színes neonokkal teliagatott, oda nem illő spoilerekkel felszerelt autókat lehet látni, akik egyfolytában játsszák az eszüket az utcán, a beletákolt direktszűrőtől (persze közben a motortér tiszta olaj és dzsuva, rozsdásodó elemek, a szelepek csattognak, a gyújtókábelek el vannak öregedve, szigszalagos megoldások mindenfelé, de direktszűrő az kell bele) és az odaheftelt sportkipufogótól már mindjárt azt hiszik hogy ők a sebesség istenei, és csak azt lehet hallani hogy föl-le kocsikáznak a városban. Nos, szerintem ez is elég idegesítő tud lenni... Szóval ne általánosítsunk kérem, a motorosok és az autósok között is vannak nem kívánatos személyek!

wookie 2008.08.05. 11:49:51

Olyan mad-maxesen szép. Pláne ebben a feketében.

bervas 2008.08.05. 11:58:38

Szép kockaforma motor, jó mintájú sisak.
Kellemes szórakozást hozzájuk!

Dennis 2008.08.05. 12:06:06

Klassz kis motor, sok kellemes kilométert kívánok hozzá! Tessék vigyázni rá és persze magadra!!! Ja, és persze az úton lévőkre is!

zöldi 2008.08.05. 12:36:05

Tudtam, mit felejtettem el! Az a sisak...hát igen, ha már bukunk, legalább ne kelljen tolókocsizni.

kopasz 2008.08.05. 12:42:04

Kedves szerző, nagy gratula! :-)

Gyerekkoromban állt a garázsunkban egy 56-os évjáratú Royal Enfield, meg egy 32-es BSA. Nem csodálom, hogy imádod őket! :-) Igazi gépek voltak. Még alapjárata sem volt a BSA-nak, fogni kellett a gázkart.
Sok sikert.

kinot · http://kinot.blog.hu 2008.08.05. 13:20:43

nagyon jól döntöttél!
nekem is volt egy lábzsibbasztós élményem, mikor először megláttam.
egyszerűen gyönyörű.
sajnos az árfekvése nekem túl magas volt.
végül az uncsitesót vettem meg, egy gsx-r 1100-ast '92-ből...

"Áhítattal csavarom meg a gázkart, hogy a levegő ereje csapjon mellen öklöm helyett – bűnösen jó az én gépem, én gépem, én igen nagy gépem." -ez nagyon ottvan! :D

Medúza 2008.08.05. 13:23:35

DS Dunajska Streda rulez

Jockey 2008.08.05. 13:25:30

baowah!
köszi az infót!

galex 2008.08.05. 13:35:21

kama3
mi az hogy suttyó magyar?

Geller 2008.08.05. 13:50:17

Atlagnak: Eloszor is nem anyazunk mert baj lehet belole. Masodszorra, remelem Te fogsz elutni egy motorost es Teged fognak meghurcolni erte!

hókuszpók 2008.08.05. 13:58:58

Jó kis motor lesz ez, vigyázz rá! Mivel LEVEGŐ_OLAJ HŰTÉSES, legalább 10 km-t kell menni vele óvatosan, mielőtt szétforgatnád! A Szelephézagot, karbiszinkront is állítani kell majd!

A kipufogó meg jó lesz így, ne bántsd!

egy átlag 2008.08.05. 14:08:52

geller, de anyázunk, mert másból nem ért. Ezek általában vagyonos papa iskolázatlan kölykei. A hatóság szarik ezekre az isten barmaira, így jobb híján marad az anyázás...sajnos. Bár megérné kimenni a szokásos útvonalaikra egy liter olajjal, de ez már bűncselekmény. Míg a motor (és autó) húzatás nem.....sajnos.

chopper · http://www.ironhorsesmc.hu 2008.08.05. 14:17:02

egy átlag,nagyon rosszul látod...fogd már fel végre hogy sem baowah,sem pl.jómagam NEM vagyonos papa iskolázatlan kölykei,inkább kevésbé vagyonos papa iskolázott fiai vagyunk..és NEM mi és a hozzánk hasonlók húzatják autóikat/motorjaikat este,éjjel az utcákon.Én is szeretem ha egy autónak/motornak van hangja,de nem bőgetni szeretem,hanem hallgatni.
Akitől Te nem tudsz aludni,az valószínűleg nem fog ide kommentelni,pláne posztot írni.Alászolgája!

Ice 2008.08.05. 14:28:33

Aki csak anyázni,köcsögözni tud és nem képes normális stílusra attól, egy, nem kell komolyan venni,kettő, értékelni kell azt a rettenetes erőfeszítést amit az írás-olvasás számára jelent.

sanya 2008.08.05. 14:34:31

Nem tudom milyen seggek írkálnak ide, mert szerencsére az úton nem érezni ezt a gyűlölködést. Teljesen előzékenyek az autósok, megértik, hogy más jármű, más ritmus. Nagyvagány tuning kocsik leggyakrabban padkáig lehúzódnak, együttérzőn integetnek a forgalomban, hogy ha teheted, legalább te menjél csak.
Veszélyezteteni max. figyelmetlenségből szoktak.

A hangos kipuff jó fedezék a komplexusos irigy nyomiknak. És mennyi más dolgra verik még a szakállukat! Barbár dolog másokat álságosan értelmetlen korlátozásokkal b.sztatni. És minden ilyen szemétséghez akad birka-kórus, és hivatalos segítség. A végén pedig megbélyegzik, és még meg is büntetik az embert, ha kimondja a (különböző) véleményét. Pl. ha minden héten elmondom neked 5x, hogy ez+az ugye mennyire zavar téged is, egy idő után megnyerlek a birkakórus számára, akkor is, ha korábban hidegen hagyott téged a dolog…
(Pl. mi a f.sznak kell szegény bringásoknak kukásmellényben rohadni? A falusi részeg aki éjjel fekve alszik az országúton, nem fog megváltozni. És még sorolhatnánk.)

MÁRPEDIG a hangnak passzolnia kell a géphez! Egy 80Le-s kocsi ne akarjon dübörögni, egy nagyteljesítményű sportkocsi meg ne legyen porszívó hangú. Mint a világon mindennel, így van ez a motorokkal is. Komoly gépnek kell egy tónus. Sokkal kevesebb embert zavar, mint mondják. Vannak igazi problémák is, tessék erről leszállni. Akinek fáj az élet, ne a mások szabadságát akarja nyírbálni, hanem húzzon a pszichológushoz!

(Kár hogy hagytam magam felhúzni. Ennyit már elértek a nyomik.)

lóláb 2008.08.05. 14:35:00

Hiába minden, egyesek csak azt tudják fújni, amit mástól hallanak. Azt hiszem a motorosok felé áradó gyülölet egyik fő oka lehet az irigyseg. Egy új motor ára 2-3 millió forint: akinek a napi megélhetés éppenhogy csak megy, annak roppant idegesítő lehet, hogy valaki a hobbijára ennyit költhet. Ezt támasztja alá ez a vagyonos papa sztereotípia is: el se tudják képzelni, hogy valaki húszegynéhány évesen saját erőből megengedheti magának a motorozást. Aki mégis, az biztos apuci pénzét költi, vagy drogdíler, esetleg mindkettő. Meg tanulatlan is, mindegy hogy 8 általánossal ritkán keres az ember százezreket.
Szánalmas, hogy egyesek a saját sikertelen életük miatt mennyire meggyülölik a másik embert, és csak azt nézik, hogy hol, min lehet fröcsögni, meg kurvaanyázni.

sanya 2008.08.05. 14:39:27

Ja és grat a motorhoz! Olyan Suzuki, amire nem monhatják, hogy tucat darab ezért gáz.
De, ha teheted, ne piszkálj hozzá, így többet ér most és majd.

maszületett 2008.08.05. 14:47:27

Futja motorra, ha nem futja adóra! (szlovák rendszám) Gondolom a többi adónemben sem jeleskedsz, de ezt hagyjuk is, mert nem vagy vele egyedül, ha így volna. Sajnos sokan vanna így... Mondjuk az pozitív, hogy legalább bevállalod, de azért dícséretet ne várjál.

Én először irígykedtem, hogy milyen klasz motorod van, aztán amikor írtad a beszerzés körülményei, rájöttem, hogy nem kell irígkednem, mert ilyen erővel nekem is lehetne, de nekem ilyen áron nem kell, mert szégyelném magam rajta, azaz nem tudnám maradéktalanul élvezni. Ez legyen az én bajom...


A motor több, mint érdekes, de tetszik. Ha nem lettek volna csatolva katalógusfotók, el sem hiszem, hogy létezzett ilyen gyáriban!

A hangos kipuffot sem szeretem, mert nem akarok a környezetem terhére lenni feleslegesen.

A nekem beszólóknak:
1. Nem vagyok olyan öreg (36)
2. újabban is motorral járok (MOTO GUZZI Nevada)
3. Gyári a kipuffja a motoromnak.

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.05. 14:53:36

maszületett, ne feledjük ki a buliból, hogy az én útlevelem zöld, és nem magyar címer van az elején. Úgyhogy a rendszámom teljesen rendben van.

de milyen beszerzési körülmények miatt szégyenkeznél? A Nevada jó kis gép, szeretem a blokkját, jóvele motrozni. melyik széria, a karbesz vagy az injektoros?

[] (törölt) 2008.08.05. 14:59:47

"Szerintem sokkal idegesítőbb,ha egy autónak van olyan hangja,h még Almádiban jár,de már a Füreden hallod,nekem erről mindig a jaszkari hülyegyerekek jutnak eszembe :S"

szerencsere a boyracerek eleg ritkak, a 71esrol max motorok hallatszanak fel, azok is eleg ritkan.

ommm 2008.08.05. 15:02:20

maszületett 2008.08.05. 14:47:27

Ez most nem jött be.
De miért kell alapból mindenkire rásütni az adócsalót?
Olyan nincs, hogy esetleg magyar ember él a nem létező határ másik oldalán?
Bocs.

maszületett 2008.08.05. 15:11:33

boawah! Elnézést, az útleveles+rendszámos témában tévedtem, abban viszont szerintem most nem tévedek, hogy Te vagy az üdítő kivétel, amit nagy örömmel hallok. Külön köszönöm, hogy ilyen higgadtan reagáltál a feltételezésemre.
A beszerzési körülményeket is e hibás feltételezésem alapján ítéltem meg.
A guzzi karbis ===> nagyobb nyomaték alacsonyabb fordulaton, ami nekem szimpatikusabb. (2003-as modell, már gytárcsás elöl...)

ommm! "... ha így volna."

Ettől volt ez feltételezés. A feltételezés pedig jogos volt, mert gondolom a hazai hírek nem azokkal szlovák állampolgárokkal vannak teli, akik szlovák rendszámú autót üzemeltetnek. Ettől függetlenül tévedtem, elismerem, de szégyelni nem fogom, mert az adócsalókat rühellem.
Itt jegyzem meg, hogy a külföldi útlevéllel rendelkezők is sokmindent kijátszanak ittartózkodásuk alatt. Kivéve persze az itt jelenlévőket!

ommm 2008.08.05. 15:16:07

Oké, oké, én kérek elnézést. Jogos, persze, bocs.

maszületett 2008.08.05. 15:20:38

ommm!

Hogy mindenről szó is essék. A határ létezik, csak szabadon áramolhat rajta a szolgáltatás, áru, tőke és a személyek. Ha nem volna határ, nem lenne útlevél, és nem lenne eltérés a regadóban, kötelezőben sem...
+ infó Magyarországon is él rengeteg nem magyar nemzetiségű, de magyar állampolgár. Én állampolgárságra gondoltam mindvégig, mert az kézzelfogható tény, mígy az, hogy ki minek vallja magát lelkiismereti kérdés.
Szóval mindegy hány magyar nemzetiségű ember él az igenis létező határ másik oldalán, ettől még igen kevés magyar állampolgár él ugyanott, ami meghatározza, hogy ki milyen rendszámú autót tarthat fent.

Mindegy ez itt off, csak szt szerettem volna érzékeltetni Veled, hogy nincs maradéktalanul igazad, bár ez engem nem nagyon zavar.

A motor szép, és érdekes, szeretnék én is minél több ilyennel találkozni az utakon!

Shomee 2008.08.05. 15:44:33

Edelweiss!

Földik vagyunk?
Mondjuk Fűzfőtől Füredig otthon érzem magam :)

ommm 2008.08.05. 16:12:12

maszületett 2008.08.05. 15:20:38

Hajjaj, nagyon sok betű elkopott már a billenytűzeteken. És még sok el is fog, amíg az EU-n belül úgy működik majd minden, ahogy azt elképzelték valakik, valamikor.
Písz.

Tininindzsa apu 2008.08.05. 16:31:21

Off topic. Autom is van, motorom is, 3 honapos kisfiam is, igy batran hozzaszolhatok barmihez. Igaz lassan 5 eve Londonban elek, ennek apropojan talan nagyon picit kivulebbrol is latja az ember a dolgokat (es nem, azert meg nem raccsolok).
Meg mindig (ujra es ujra) megdobbent ez a szintu mocskolodas es bunkosag, ami kis hazankbol arad akar eloben, akar az internet reven. Ha haza megyek, tobbnyire rosszak a tapasztalataim (legyen az tankolas, bevasarlas). Szimplan bunkok az emberek. Termeszetesen kozel se mindenki, tisztelet a kivetelnek stbstb)
Mashol se a legjobb a gazdasagi helyzet, megse igy mennek a dolgok. Kopkodes, anyazas minden szinten, tokmindegy hogy egy valasztas vagy egy forum e. Irigykedes, felszines ertekiteletek. Elore hallom: Bezzeg te ugatsz nyugatrol, te mocsok, aki sokkal tobbet keresel. Meg se fordul sokak fejebe, milyen aron, meg mikent lehet odaig eljutni.
Az utobbi x forumban tok mind1 mi volt a tema, ket komment utan biztos hogy autos vs motoros anyazas megy, persze a rosszindulatu kissebbseg altal... azert vannak paran ugy tunik. Siralmas.
Egyebkent udv Sanya, maximalisan szivembol szoltal. Akinek faj az elet, oldja meg. Nojon fel. Menjen mashova. Adozzon ott, ahol jobb neki. Tanuljon nyelvet, keressen ahol lehet. Ezt uzenem a sok allandoan elegedetlenkedonek.
Persze tobbsegeben nagyon normalis, elvezetes hozzaszolasok vannak amikbol sokat lehet tanulni a motorozasrol, en altalaban ezert olvasom vegig oket. De mostmar csak nem birtam ki ezt a hosszu es unalmas monologot. Bocsi.
A motor amugy klassz, nekem egy 20 eves GPZ 500asom van es imadom. Azert egyszer lesz meg hangosabb vasam is... csak nehogy atlagos olajan elcsuszva dogoljek meg.
Addig is szeles utat motoroknak, autoknak egyarant!

apamacko 2008.08.05. 16:35:55

Baowah barátom csak nem anarhiát akarsz mert megvan a Mad-Max motorod ?? :-))

ommm 2008.08.05. 16:41:10

Az esetben inkább építsünk gyorsan egy Interceptort.
Nincs valahol egy Ford Falcon elfekvőben?

KLDT 2008.08.05. 17:12:55

SUZUKI a király!
Nagyon szép, gratulálok!
(nekünk is van SUZUKI robogónk, de az csak 50es, a következő Burgman lesz, nekem meg GSX-R 600, csak tartanék már ott)

[] (törölt) 2008.08.05. 17:26:05

"Földik vagyunk?
Mondjuk Fűzfőtől Füredig otthon érzem magam :)"

en fureden nottem fel, ugyhogy rafoghatjuk :)

imi 2008.08.05. 18:41:39

Kedves Squeky!
A Rotax mióta japán? Ugyanis a Pegasoban Rotax blokk van. :)

"A Rotax GmbH. egy Ausztriában működő motorgyártó cég, a kanadai Bombardier egyik leányvállalata."

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.08.05. 18:50:46

Alufóliát a faridomra!Az az igazi Mad Max-gép.Nekem tetszik.A stílus szerint csak nyitott tölcséres dobra lehet cserélni a gyárit.
Ne felejtsd el középen kiszőkíteni a hajad. :)

imi 2008.08.05. 19:16:55

atlagos, kama3: szerintem nem gyűlölködni kell az utakon, hanem közlekedni! Nekem is van autóm, meg egy 11 éves Kawasakim és mindkettővel normálisan közlekedem. Sajnos motorosként tapasztalom azt, hogy mennyire nem figyelnek egyes autósok, ha IFÁ-t előzve szembe jön egy motoros, vagy simán kifordulnak elém a 4 sávosra, pedig látja, hogy jövök, vagy kitolat elém. stb.

imi 2008.08.05. 19:18:03

Ez a Suzuki pedig egy igazán klassz gép!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.08.05. 19:32:51

Baowah, nem volt időm megnézni, pedig ejj de:)

Rocko- 2008.08.05. 20:15:49

maszületett 2008.08.05. 15:11:33
ritka, h valaki beismeri a hibáját. piros pont.
viszont a feltételezés is halva született ötlet, h vki egy 25 éves motoron akarjon adót csalni. ha ez lenne a szitu inkább egy okmányirodai herce-hurcát spórolna az ember.

Rocko- 2008.08.05. 20:17:27

ommm 2008.08.05. 16:41:10
melyiket kéred a sárga-kéket, vagy a feketét? :)

BTO11 2008.08.05. 20:36:20

nekem elég lenne ujfent egy 250-s is ujfent ha futná rá,a következő kupacból
www.motorcyclecruiser.com/roadtests/250cc_cruiser_comparison/index.html

honda ,suzuki vagy a yamaha kéne.
ezekkel is lehet bőven az engedett sebességhatár felett száguldozni,igaz hogy a nagyobb vason jobbak a fékek,a megengedett sebességről lassulni.

amugy szép ez a moci,de én nagyollom.

ommm 2008.08.05. 20:37:17

Rocko- · autobuzik.blog.hu/ 2008.08.05. 20:17:27

A Weyand-kompresszorost :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.08.05. 20:55:38

>viszont a feltételezés is halva született ötlet, h vki egy 25 éves motoron akarjon adót csalni.

Te Rocko, ez a motor nem 25 éves, asszem 2001-ben kezdték el gyártani:) Pont attól ilyen különleges:) De a dátummal lehet, hogy tévedek. Engem leginkább a Yamaha FZR családra emlékezet, azok is bitang jó motorok voltak..

Hanyatt 2008.08.05. 21:13:09

Kedves Imi

Tudatlan vagy és hőbörögsz.
Az előző generációs Pegasoban Rotax blokk volt ezt még jól tudtad. Viszont a 2005 óta gyártott Pegaso Strada és Trail motorokban Yamaha XT660-as blokkja van.

de csak nyugodtan ugass le mindenkit.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.08.05. 21:19:06

Edelweiss!

Most megfogtunk. Még a név is stimmel. Letagadni sem tudod:)

homar.blog.hu/2008/08/04/bizzar_furedi_vendegszeretet

Ja, mielőtt komolyan vennéd, nekem is földim vagy:)

[] (törölt) 2008.08.05. 21:33:49

Scheerti,

ez picsafust. ismertem egy autoipari uzletagvezetot, aki a gyar kozeleben akart maganak masodik, szolgalati lakast berelni. 50 eves, hazas, 2 gyerek. a hazineni (90 es a halal kozt) kozolte vele, hogy "not nem vihet fel". azt hitte, rosszul hall :)

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.08.05. 21:43:28

Gyorsan vedd meg, mert kulonben megveszi a Zsolti, és rárakja egy Ford alvázra!

Rocko- 2008.08.05. 21:59:22

scheerti · scheerti.blog.hu 2008.08.05. 20:55:38
na látod, én meg a motrok. :D
egyébként egy sima 20-as kinézek belőle. :)))

hummer 2008.08.05. 22:23:28

Az összes sportdobot meg kibelezett dobot használó tökfej boruljon a legközelebbi árokba a sz*rával. A motorosok elől mindíg lehúzódom, de azok akik este 8 után 100dB-el húzzák, menjenek egyenest a pokolba.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.08.05. 22:29:03

Hummer, felsoroljak hirtelen húsz autót, amelyik sokkal rusnyább, mint amilyen hangos egy motorbicikli egyáltalán lehet? Jó részuk úgynevezett prémium autó, és lehetoleg akkora, hogy ne lehessen nem észrevenni.

egy átlag 2008.08.05. 22:32:44

No, tényleg, ez jó ötlet, hangkorlátozást a csopperekre, a csopperesre meg kukás mellényt, úgy is olyan szánalmasan néz ki némelyik. Megbombázom a minisztériumot az ötletemmel, hátha rajta kap valamelyik hivatalnok. Nem is értem miért nem kötelező a motorosokra?! Kukásmellényt a motorosra! :)

bandika57 2008.08.05. 22:43:36

Mit fűzhet ehhez egy 51 éves "vén" fazon egy 29 éves Yamaha RD350 üléséről?

HÚZD A GÁZT NEKI! (ésszel)

UFF!

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.08.05. 23:01:31

A hang témához.
Kétszámjegyű úton közlekedtem a hétvégén. Szabályosan halad a sor, eléri a lakott terület vége táblát. Előttem nyomulós ember, addig 55-tel tolta az 56-tal haladó hátát. Lassan elkezdett a felezővonal felé húzódni, természetesen index nélkül. Békésen visszakapcsoltam mögötte kettő fokozatot. A szigorúan gyári kipufogóból előtörő szörcsögéssel vegyes sivítás hatására nagyon gyorsan visszaállt a sáv közepére. Én meg indexeltem, gyorsultam, kielőztem.

Bizony mondom nektek, aki nem néz visszapillantóba, a hangra az is reagál.

jkhjuklihj 2008.08.05. 23:21:34

Az a kockafejű szelepsapka...na, az ultragagyi. Mindig is az volt.

jkhjuklihj 2008.08.05. 23:33:54

maga a motor viszont nagyon bejön, pedig alapból nem szeretem őket

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.08.06. 00:16:05

belsoseg.blog.hu/2008/08/05/motortvettem?fullcommentlist=1#c2990193

Azért ilyet egy moderátorjoggal ellátott személy ne írjon már be, még akkor sem, ha így gondolja.

jkhjuklihj 2008.08.06. 00:32:15

EU vagy nem EU
ne románkodj feleslegesen
vagyis rimánkodj

sanya 2008.08.06. 00:33:58

egy átlag 2008.08.05. 22:32:44
"No, tényleg, ez jó ötlet, hangkorlátozást a csopperekre, a csopperesre meg kukás mellényt, úgy is olyan szánalmasan néz ki némelyik."

(Hangkorlátozás amúgy van.)

...Az autósokra meg bukósisakot, ugye?
Aki balesetet okoz, annak meg süssenek billogot a homlokára, hogy: szar vagyok.
És általában tiltsák be az alkoholt is végre. Meg a kávét és a csokit. És az édeset, meg a sósat és zsírosat is. Na baszki! És legyen már tilos késsel-villával enni 18 év alatt: tök veszélyes. Meg legyen tilos este 8 után kimenni az utcára.
Szóval: Kukásmellényt anyádra. Ha közöd nincs a motorokhoz, ne írkálj ide, ez az egész nem a te kissebségi érzéseidről szól.

jürgen baromartz 2008.08.06. 01:16:20

Achmed the dead Terrorist 2008.08.06. 00:16:05

a kommentedet üres pampogásnak minősítem. az fel se tűnik ha valaki anyázik, de ezt észreveszed... kurva jó

long live hungary

427 2008.08.06. 07:48:24

Király a gép! :) A hangról meg annyit, hogy néhány hülyegyerek miatt, akik lakott területen üveghangon száguldoznak, mert így mindenki látja hogy ők milyen faszacsávók és van nekik motorjuk, útálkodnak a motorosokkal! A jet-skisek miért a strandon szeretnek menőzni? Mert ott látják hogy neki jetszkája van! Mindig akad idióta! :) Legyen már béke gyerekek! :)

Lowtyo 2008.08.06. 08:19:39

Annyit meséltél Akaliban a gépről, hogy biztos voltam, hogy megveszed. Remélem sok örömed telik majd benne.Jópofa masina.

Patrik · http://kicsivu.freeblog.hu/ 2008.08.06. 09:22:30

Most akkor ez 25 éves, vagy 2001-es? Nem vágom. Vagy olyan belpiaci, amit úgy csináltak meg mintha 25 éves lenne? Mert egyedül ez látszik értelmes megoldásnak, csak ez nincs konkrétan leírva.

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.06. 11:07:23

Patrik, 2001-es, a design 25.

SsPL71 2008.08.06. 11:54:11

Szerintem meg be kéne tartani a sebesség korlátozásokat a motorosoknak is, akkor nem üvöltene 13ezren a 2kerekű koporsójuk.

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.08.06. 11:58:26

El nem tudom mondani, mennyire nem érdekel, hogy valaki anyázik, vagy sem, amennyiben mezei átlagkommentelő. Saját magát járatja le. Lehet fikázni egy komment mondanivalójával is, aki nem képes rá az anyázzon.

Node egy moderátor válogassa meg szavait (ez régebben volt) és/vagy gondolatait (ez aktuális ugye), mert az visszahat az egész csapatra is.

Szánalmasnak pedig ezt az egész blogot mondanám OP távozása óta. Kár erőltetni, a blogírásra fordított időt fel lehetne használni arra, hogy maga a TotalCar legyen végre újra valami jó, valami extra. A kéthetente megjelenő egy új- és két használtautócikk nemigazán emeli a renomét...

gabenpetit 2008.08.06. 12:00:24

Hova lett OP?

ElGatoNegro 2008.08.06. 13:49:10

Szép vas, jó cikk, gratulálok!
Magam is jobban kedvelem a "régiebbi" motor formákat mint az ultranoderneket (egy XJR-t hajszolok)

A hang témában az a véleményem, hogy a halkabb jobb (egy hosszú túrán minden bizonnyal)

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.06. 14:16:55

ElGatoNegro: én sem a teli torokból üvöltést preferálom, csupán azt a hangkaraktert ami érzékelhetővé teszi a motort. A közlekedés résztvevőjeként sajnos ilyen kompenzációs eszközökre van szükség, hogy a méretet és a szegényebb védettséget kibekkeljük valahogy.

Hangos kipuffal tényleg nem lehet túrázni, durván lezsibbasztja az ember hallójáratait.

ommm 2008.08.06. 14:30:23

Achmed the dead Terrorist:
Sukran, a kollégáim nevében is, utólagos engedelmükkel.

daVeFR 2008.08.06. 15:39:53

:) Ezt a mocit láttam a múlt héten a Tar u-ban az albi előtt. Még meg is álltam jól körbenézni, hogy miféle jószág. Messziről kicsit egy Yamaha TRX-re emlékeztetett. Most már mindent tudok róla. Köszi!

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.06. 15:57:53

daVeFR, hehe, ott lakom a Romus mellett :)

daVeFR 2008.08.06. 16:12:19

Részvétem! Egyelőre még én is, de ahogy tehetem lépek, mert sportdob vita ide vagy oda, engem a mohács utcai orkok éjjel 2-ig való ordítozása jobban zavar szinte bármilyen kipufogónál...

ON: Mivel fojtották ezeket a blokkokat 100 lóra?

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.06. 16:14:16

ez nem is folytás igazán: a gsx-r blokk alapjaira egy új motort szültek. Más a karbesz, másak az áttételek, más a kompresszió is szerintem.

na ja: mohacs utca kemeny.

zöldi 2008.08.06. 20:16:17

Karbi, szívócsonk, vezérlés, airbox más, de csereszabatos. Láttam már 140-150lóra "visszahozott" banditot.
Amúgy told fel egy padra, nem 98 ló lesz ott ;-)

egy boldog banditos

MuZ 2008.08.06. 20:27:51

Háát mit mondjak? Irígy vagyok, őszintén és sárgán! Az "olajkályhát" mindig szerettem, de mikor belerakták ebbe a kasztniba rögtön belezúgtam.Kár, hogy errefelé nehéz hozzájutni. Amit a redbaromnál láttam (kettőt) azok taknyolva voltak. Három egyhengeres áll a garázsban de ezért hálnék az ördöggel. Sok szép kilómétert kívánok!!

LV (aki sokáig kölyök volt, de inkább olvas és sokat mosolyog...) 2008.08.06. 21:29:35

Neharagudj baowah, én nem értek a motorokhoz, de elméletileg van szépérzékem.... és ha eladod a royal enfieldet, akkor nem vagy normális... nem lehet egetverően nagy összeg (500enél több max) szerintem az a pénz, amivel hiábtlanná varázsolhatnád, (de maradjunk mondjuk 100eben)... so, gonold meg hogy mitkezdesz azzal a gyönyörűséggel... ha mégis eladnád, akkor elötte egy hétig járd az országot, és csinálj rengeteg képet a motorrol, meg magadrol+a motorral, és amikor eladod a motort és visszanézed a képeket, rájössz, hogy nem kellett volna eladni.....:)

sok sikert!

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.07. 05:18:09

zöldi: valahogy meg sem fordult a fejembe a visszavadítas: elég erős ez így is.

LV: hát igen, az enfield azonnal az érzélmere hat. ez adja a szerethetőségét.

zöldi 2008.08.07. 06:38:32

baowah: Írtad, hogy 70-től megy 5-ben. Egyszer próbáld ki 40-től. Megy ott is.

inv 2008.08.07. 07:15:07

baowah · baowah.blog.hu 2008.08.06. 16:14:16

FoJtás. Bocs, de ez szúrlya (pardon szúrja), főleg, hogy sárga a háttér hozzá ;)

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.08.07. 07:20:06

inv: maximálisan igazad van. délután mar erősen álmos lehettem.

legatlagosabb 2008.08.07. 14:51:37

Na idepislogjatok motoroskáim! Ti nem tudjátok, mert nem érdekel titeket, hogy milyen lehet tiszta tudattal, fájdalmat már nem érezve, lassan, csendben, harmincévesen elvérezni. Pedig ez a borzalom ott ül mögöttetek, mindegyikőtök mögött. Óriási esélyetek van beledögleni. Nézzetek utána. Engem nem érdekel, hogy melyikőtök hangos, melyik nem, én ugyanolyan kedves vagyok veletek mikor éjjel a szemembe néztek és az életetekért könyörögtök. Legfeljebb egy kicsit fáradtabb vagyok az átlagosnál mert szánalmas kicsi gyermekem egész éjjel sírt. De ez a ti esélyeiteket nem rontja.

A kezelőorvosotok.

M@CI GSXR1000 2008.08.07. 20:35:58

Én csak azt nem értem, hogy a cikk címében miért szerepel a gsxr? a blokk miatt? ha tudtam volna hogy egy banditról szól, meg se nyitom az oldalt..

legatlagosabb: téged ki kezel? :-) Inkább vérezzek el 30 évesen motorbalesetben 5 perc alatt, mint 50 évesen tüdőrákban szenvedjek fél éven át, az orvosok meg részenként szedjék ki az áttétes szeveimet, miközben arra gondolok, hogy bárcsak motoroztam volna egy jót...

neménvoltaménismegijedtem 2008.08.07. 21:32:05

valaki súgja meg, ha tudja... mi volt a titkos X-vegyszer, amivel annakelőtte meghintették ezt a szájtot Orosz doktorok, Karották... melyik az a matéria, ami valahogy most rohadtul nincs sehol, és lagymatag szar postok sorjáznak egymásután? Hogy van az, hogy Orosz doktor, aki legjobb tudomásom szerint jogosítvánnyal sem rendelkezett cirka olyan áhitattal írta a mínuszosokat ide, mintha a Top Gear hazai licenszébe írná a szöveget? naná, Winkler még mindig villant egyszer-egyszer, de azért egy ex-mancsostól ilyesmi elvárható.. félreértés ne essék, eszem ágában sincs bárkinek a lelkébe zúzni egy zetorral, nincs probléma a többi szerzővel sem.. de csak nekem tűnik úgy, hogy kicsit fásult és nyögvenyelős az egész (azon túlmenően is, ami a nyár miatt indokolt volna..)..Hol vannak a zseniális technikai invenciókat érzékletesen bemutató írások, vagy a versenyekről szóló érdekfeszítő képriportok, videók (értsd, nem csak ömlesztett sorozatok), etc.?
egy kicsit lehetne vérbőbb ez a dolog, lassan nem lát az ember mást sem, mint a szerzők privát fotóalbumát saját és barátaik átlagosnál alig valamicskét szokatlanabb, vagy érdekesebb gépeiről, szellemeskedő képaláírásokkal, esetleg utinaplókat, vagy egy halom fotót valami külföldi útról.. és most lehet megkövezni!
Jehova, Jehova, Jehova

Shomee 2008.08.08. 08:43:35

Tegnap délután a 71-esen egy nagyon jó barátom balesetet szenvedett egy 98-as Honda CBR RR-el,aki ismeri a motorokat,tudja,miről van szó.(persze,tudom,h nem mai motor,meg már ilyen meg olyan erősebb,jobb van,de azért a maga idejében elég komoly gép volt és a teljesítménye megmaradt ma is)
Legendás száguldozó,az RR-t gyakran terelgette 260 fölé.Tegnap kb 100km/h sebességgel csúszott be a teherautó alaá,amikor az vészfékezett,mert egy személyautó hirtelen kanyardott ki elé vagy ki előle,ezt nem tudom...A srácot mentőhelikopterrel vitték veszprémbe,rendesen a összetörte magát :S
VAsárnap még én is élvezkedtem ugyanazzal a motorral.Életemben először ültem ekkora,ilyen erős motoron.Aki nem motorozik,nem is értheti meg,h bizonyos fordulat alatt teljesen halottak ezek a gépek,hatvannál már a legfelső fokozatban lehet közlekedni vele,viszont akkor alig forog,érezhetően szarul megy stb...ha optimális fordulaton tartod,ami nem 10.000 felett van,legyen csak 4000 felett,akkor már 160 környékén jársz....nem lehet vele lassan menni.(Ezt csak azért írom le,mert én sem hittem el adig,amig nem próbáltam,akinek ilyen nagy motorja van az pedig tudja).
5.-ben kicsit odahúzod neki és letépi rólad a pólót,60-260 között semmit nem kell csinálni,csak picit lehasalsz és húzol a gázon,közel sem lenyelezve....
De a baj megvan kisebb sebességnél is,ezért nagyon jó lenne,ha nem szídnánk egymást,hanem sokkal-sokkal jobban odafigyelnénk.Egy 20 éves fiú fekszik tokától bokáig összetörve most a kórházban.Azért,mert egy önygilkos motoron közlekedik,azért,mert gyorsabban ment kilencvennél,azárt,mert pólóban-rövidgatyában nem motorozunk,de azért is,mert valaki baszott kitenni a mocskos kurva indexét/nem égett a féklámpája/mert be volt baszva/mert öreg tötymörgő/mert fiatal boyracer vagy csak mert simán leszarja,h mi van körülötte.
Szóval okokat meg felelősöket lehet keresni,de amikor megtörténik a baj,már semmit nem változtat,ezért mindenkit kérek,h nagyon vigyázzon magára és legalább ma egy kicsit jobban figyeljen oda a többiekre!
Köszönöm,h elolvastátok.
Shomee

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.08.09. 10:47:53

Shomee,ha lassan ment volna,talán meg tudott volna állni.
A végkifejlet tekintetében mindegy,ki volt a hibás.A lényeg,hogy most a tájat nézegetné a motorról a fájdalom,károsodás,kórházi szoba,anyagi kár helyett.
Még ha más hülye is az úton,mi legyünk okosak.Nem vigasztal,ha más hibája miatt töröm össze magam.motorozni akarok,infúzió nélkül.

kaskala 2008.08.09. 12:11:45

azt nehezen hiszem,hogy eggy motorral nem lehet lassan menni.
nekem ugyan csak egy gixer 600-am van,de simán tudok menni vele 50-el is...

Shomee 2008.08.09. 16:17:51

szsrobert!

90 a megengedett ott,szóval nem ment valami gyorsan.

kaskala!

JA,én is tudtam 50-nel menni az rr-el....másodikban.Meg persze 5-ben is,de akkor járhatna az ember robogóval,ha az lenne a lényeg,h minél lassabban meg takarékosabban haladjunk.

ZsoltK 2008.08.11. 17:38:43

Shomee,
nem szoktam, de most mégis hadd szóljak. Az utolsó bekezdés mondataival van a baj. Egészen pontosan azzal, amit ez jelent amikor hozzállásról beszélünk.

A haverod nem azért fekszik most a korházban mert valaki kifordult elé. Azért van ott, mert nem tudta felmérni, hogy a motorjával mikor mehet gyorsan és hogyan. Ennyi.

Semmi, de semmi köze ennek a motorhoz és a többi közlekedőhöz. Ehhez annak van köze amit te is írtál: "JA,én is tudtam 50-nel menni az rr-el ... de akkor járhatna az ember robogóval"

Szóval: lehet menni gyorsan, de akkor pofát mindenki befog, meghúzza magát és amikor egyben hazaér, akkor hálát ad az istennek, hogy ma sem halt meg. Ha pedig mégis ... na akkor biztosan kussban marad.

Mielött nekem ugrasz, nekem is van erős motorom. Én is járok kiba gyorsan ha arról van szó. Viszont én befogom a pofám és ha vészfékeznem kell, akkor nem az autóst / teherautóst / gyalogost / bringást / akármit szídom, hanem magamat: mert megint olyat csináltam amit nem lett volna szabad. Ha másnem, akkor csak arra jártam.

sanya 2008.08.15. 11:19:21

Veszélyesek mostanában ezek a teherautók a 71-esen:

www.langlovagok.hu/html/galeria/2222.shtml

Olaf.Pifpaf 2010.01.21. 22:28:42

áhhhh... ortodox metálosként a szégyen megesz, de mi a zene??? Az egyetlen tippem a Malmsteen Mester...
süti beállítások módosítása