Kabrió zöldséges Japánból

  2008. augusztus 04. - Winkler Róbert Címkék: mazda japán pimp mx 5

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

 

Pétertől kaptuk az alábbi képeket. Ő gyanakszik, hogy már mindenkinek megvolt, de nekem egyelőre új, és igazából jobban is éreztem volna magam, ha sose látom meg. A képeken egy első generációs Mazda MX5-öst látunk valami borzalmas kombiféleséggé átépítve.

Mi? Miért? Hol? De mégis, legfőképp, de tényleg: miért??? Ha valakinek mindenáron kombi kell, kap lefingott kombit, amennyit csak akar, tehát szó sem lehet szociális jellegű átépítésről.

Mazda, MX5, NA, akárcsak az enyém. Leszámítva, hogy a jobb helyzetjelző már félig kiesett, meg ugye a tető-átalakítás. A háttér valószínűleg Japán, a két jobbkormányos, belpiacos kisbusz, meg a másik képen az üzletek feliratai elárulják.

Na de ez az átépítés?! Akkor kezdtem megnyugodni, amikor alaposabban megnéztem hátulról: itt valószínűleg csak egy műanyag tetőt raktak fel, érdemi átalakítás nem történt. Ha meguntuk, csak lepattintjuk, és már kabriózhatunk is, mintha mi se történt volna. Ha nem lemezelték volna be a hátsó kerékívet.

Szóval, kedves Péter, köszönjük a képeket, magánemberként annyit tennék hozzá, hogy sokkal jobban aludnék, ha ezeket nem láttam volna. Egyetlen vigaszom, hogy legalább az olvasók estéjét is elrontottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr90600290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.08.04. 22:59:11

Engem jobban bánt a csálé jobb-első fényszóró és látszólag a törődés teljes hiánya. Talán ennyi van belőle odaát, hogy már unják?
A szépérzék mint olyan teljes hiányát inkább hagyjuk.
Styling. Ha neki tetszik...
Na kész...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.08.04. 23:20:28

pedig lehetett volna akár egy formás shooting break is belőle, de nem

Balee87 2008.08.04. 23:30:03

Részvétem a rajongóknak!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.08.04. 23:34:08

szerintem nem csak rádobott tető, akkor érdekes lenne a csomagtartó nyitása...amugy ocsmány, nyaljon sót aki ezt csinálta

Rocko- 2008.08.04. 23:35:43

hohohó, és a kerékdobszélesítés?!
amúgy biztos olvasták a mai volvos cikket, és hát kipróbálták.

Inner Circle 2008.08.04. 23:58:45

Na ja, lehetett volna szebb is, de sajna csak a Salgótarjáni Síküveggyár szponzorálta a projektet, oszt ahhoz kellett alkalmazkodni. Lehet hogy csak elszakadt a rongytető, és az egész hóbelevanc még mindig olcsóbb volt, mint venni egy másikat. A kerékív-fedők meg olcsóbbak voltak, mint még két menő sokküllős felni (mer a Yuri csak kettőt bírt lopni). A motorról ne is akarjatok tudni semmit...
Amúgy meg tényleg akarnak bele pakolni, mert a hátsó ajtó praktikusan a tetőből nyílik, szóval befér két zsák krumpli.

wrxtr 2008.08.05. 00:47:44

Mindig irigylem az embereket, akik ráérnek ilyenekre.
Na de ezt azért lehet nem kellett volna.
A kispolszki kombi fun, de ez szörnyű :D

Laci58 2008.08.05. 01:05:40

HÖ-hö. Ha jobban megnézed látszik hogy le van szedve a csomagtartó fedele.

Leegor 2008.08.05. 01:25:06

A Daihatsu Charade ezres dízelmotorjával lenne az igazi... Hozzá a régi Alto kétsebességes automatája. Ha már autót építünk :))

madbalee 2008.08.05. 07:16:55

pfujjj. Nagyon szeretem a miatákat, de ez nem kellene. a Z3-as kombit akarták utánozni???

Hát sajna a japó srácoknak ez a yopí nem jött össze. ;)

Csubakka Junior 2008.08.05. 07:29:26

Én shooting break fan vagyok, nekem bejön az összes ilyen ocsmányság.

szomjasferi · http://szomjasferi.blog.hu 2008.08.05. 08:03:25

Most én vagyok a perverz, de mintha látnám benne a citroen CX-et.

ghostdog75 2008.08.05. 08:57:10

én jaguárt vizionálok...
e-type.

seagull 2008.08.05. 09:22:19

Ez tökjó. Már annyira perverz vagyok autó-ügyileg hogy mit nekem Aga Khan 5000-es Frua-karosszériás Maseratija, mit nekem Iso Rivolta, mit nekem Lambo Espada (arra is hasonlít kicsit:) Ez itt a képen, na EZ egyedi.


vicceltem
:)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.08.05. 10:14:36

Állat! :)
Micsoda ötlet, azt hittem, eddig fordítva szokott inkább lenni (fedettből kabriót).
Különösen a hátsó kerék takarólemezét nagyon eltalálták, szerintem jól néz ki :)
Külön pont a tetőspoilerért! :)

capa 2008.08.05. 10:17:10

Ocsmány, de rondaságával legalább nem tűnik ki a sok (menőnek tartott!) dobozautó közül... Azok közül még tényleg a Wagon R+ a legszebb (Leírtam, hogy a WR+ szép??? Leírtam!! Huhhh...)

HoPe 2008.08.05. 12:08:27

Akkor ezúton kérem a kedves olvasóközönség és Winkler Róbert elnézését az esetlegesen elrontott estéért:D

Tom-nemtom 2008.08.05. 12:11:25

capa: a Wagon R+ széép???? OCSMÁNY, OCSMÁNY, OCSMÁNY A SZUTYUKI WAGON R+ !!!! Egy keskeny, talicskarekekű fostalicska!

Speaker 2008.08.05. 12:23:19

Azonnali harakiri-t az elkövetőnek! Plusz még betanítjuk kamikaze-pilótának a Styling feliratért!

Sam. Joe · http://www.matcboxmemories.hu 2008.08.05. 13:00:15

Hú, ezzel iszonyúan elbántak! Megnézném, hogy a csávó mit hoz ki valami iszonyúan csúf alapból. Hogyan tuningolna egy SsangYong Rodius-t? Annak pont levágná a tetejét?

jan84 2008.08.05. 13:37:09

Fogjuk fel így:
Van egy kombija, ami úgy fordul mint egy MX-5. Nem rossz :)

Különben ez valóban ocsmány :P

capa 2008.08.05. 13:38:04

Tom-nemtom 2008.08.05. 12:11:25

Naná, hogy a WR+ ronda, csak azt akartam írni, hogy Japánban az ahhoz hasonló kockakocsik fiatalosak(!) és divatosak(!!!), és ehhez a förmedvényhez képest szerintem még egész emberiek.

Tom-nemtom 2008.08.05. 14:30:08

capa: igazad van! a linket megnéztem, s majdhogy visítottam a röhögéstől.

kkn 2008.08.05. 17:46:11

Lehet, hogy a hátsó burkolat a keréknél is csak műanyag.
Van az MX5-ösnek a hátsó sárvédőben műanyag dob-burkolata? Ha van, ahhoz lehet rögzíteni, vagy abból csináltak olyat, hogy ezt lehessen hozzá.
Úgyhogy akár teljesen visszaalakítható lehet.

Sheff Bácsi 2008.08.05. 21:01:51

Na uraim, itt egy ujabb shooting brake átirat:D És ahogy látom azért hozzáértőhöz van dolgunk mert a plussz sullyt és a tető légellenállását megpróbálta lecsökkenteni a kerékjárat eltakarásával:) Valami borzadáj

Gyurma73 2008.08.05. 21:24:53

ennyit a japánok szép érzékéről,érdemes lenne a hetvenes évek kocsijait is belinkelni.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.08.05. 22:23:27

Sam, én a Ródiuszról eloszor a tetejét vágnám le, aztán az alját, aztán a kozepét, aztán meg azt, aki rászabadította a világra ezt a rettenetet. Ilyen névvel. A suv-jukat legalább tisztességesen elnevezték. Milyen jó is ott gurulni mogotte! Rectum.

BocaNegra 2008.08.06. 09:15:11

Uhh bazzeg!

wartburg 2008.08.06. 11:17:35

Szerintem jó néz ki és egyedi is!
Én mást építenék!!!!
Lásd: wartburg.5mp.eu/web.php?a=wartburg
WARTBURG

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.08.06. 15:06:53

Mi a baj ezzel? :) Szerintem tök vicces, hogy külföldön, (főleg másik kontineseken) mennyi furcsa autót látni. Kb. minél messzebbre megy az ember, annál több a furcsa, átalakított pickup/cabrio...:) Nekem a kedvencem a VW Bogár pickup Mexikóban..

PéGé 2008.08.07. 14:57:51

A k**va Istenit! Meggyalázták a csendőrséget! Mint Miata tulajdonos tiltakozom az ilyesfajta bánásmód ellen! :)

neménvoltaménismegijedtem 2008.08.07. 20:46:28

valaki súgja meg, ha tudja... mi volt a titkos X-vegyszer, amivel annakelőtte meghintették ezt a szájtot Orosz doktorok, Karották... melyik az a matéria, ami valahogy most rohadtul nincs sehol, és lagymatag szar postok sorjáznak egymásután? Hogy van az, hogy Orosz doktor, aki legjobb tudomásom szerint jogosítvánnyal sem rendelkezett cirka olyan áhitattal írta a mínuszosokat ide, mintha a Top Gear hazai licenszébe írná a szöveget? naná, Winkler még mindig villant egyszer-egyszer, de azért egy ex-mancsostól ilyesmi elvárható.. félreértés ne essék, eszem ágában sincs bárkinek a lelkébe zúzni egy zetorral, nincs probléma a többi szerzővel sem.. de csak nekem tűnik úgy, hogy kicsit fásult és nyögvenyelős az egész (azon túlmenően is, ami a nyár miatt indokolt volna..)..Hol vannak a zseniális technikai invenciókat érzékletesen bemutató írások, vagy a versenyekről szóló érdekfeszítő képriportok, videók (értsd, nem csak ömlesztett sorozatok), etc.?
egy kicsit lehetne vérbőbb ez a dolog, lassan nem lát az ember mást sem, mint a szerzők privát fotóalbumát saját és barátaik átlagosnál alig valamicskét szokatlanabb, vagy érdekesebb gépeiről, szellemeskedő képaláírásokkal, esetleg utinaplókat, vagy egy halom fotót valami külföldi útról.. és most lehet megkövezni!
Jehova, Jehova, Jehova

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.08.08. 00:12:29

A fehér izé, ami jobbról keruli, sem akármi! Reggel kiélik a szépérzékuket a négy négyzetméteres kertben, aztán mennek autót rajzolni.

MsMester 2008.08.09. 19:30:43

Tudod, Winkler azt mondod, hogy ronda. De ahogy nézem, nézem úgy egyre inkább feltűnik benne valami béna bájosság. Az első képen tisztára mint valami kőkemény Citroen tanulmány a legsötétebb 70-es évek végéről!

Mondom: nekem már összeállt a dolog, várom, hogy a mazda felvegye a következő genfi szalon tanulmányai közé :))))
süti beállítások módosítása