Valahogy megcsinálták...

  2008. július 22. - ommm Címkék: porsche carrera tryout

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

... Stuttgartban, hogy minden – Tiptronic S-t ért szitok ellenére – egy üvöltő, gyomortépő kakofóniába olvadjon a napom.
És habár elborul az agyam, mikor a „mindennapi sportautó" szóösszetételt hallom, azért el kellett ismernem, hogy az idestova 45 évnyi kitartó csiszolgatás-reszelgetés (ha a 911-est vesszük alapul, ha a 356-ost, akkor még több) eredménye közel van hozzá.

Betűk róla bőven, holnap, a Totalcaron. Olvassák.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr78569196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChPh 2008.07.22. 18:44:47

Nágyon zsír á tájszólás :D
Nám bántás, asszony meg vajdasági, ott meg őzés a divatos :D

tamaska 2008.07.22. 18:46:25

"Betűk róla bőven, holnap, a Totalcaron. Olvassák."

várom nagyon, de egy hosszabb videó még császárabb lenne


ommm for president!

ChPh 2008.07.22. 18:48:13

jah, életben nem gondoltam volna, hogy így nézel ki, kedves omm :)

kíváncsi vagyok a tesztre :)

ommm 2008.07.22. 18:51:32

ChPh · chph.blog.hu 2008.07.22. 18:48:13

Jóanyám is meglepődik néhanapján, ha hazamegyek a városból.
De ne várjatok egetrengetést. Kis huszár vagyok még én.

ommm 2008.07.22. 18:57:30

Hopp, most látom ám, hogy mivel az elején tele volt hanghibával (lámák voltunk), így egy kicsit meg lett vágva.
A teljes videó itt van, akit érdekel:

auto.indavideo.hu/video/Porsche_Carrera_4S_-_2007

A környék összes kályhájának hamuját hintem fejemre.
Elnézést.

Sopanka76 2008.07.22. 19:19:29

Sargulok az irigysegtol, komam!
Egyszer az eletben ezt is ki kell probalni!
Nem halhatok meg anelkul, hogy 911-est vezessek!
Varom nagyon a holnapot! Khiraly!

George 2008.07.22. 19:41:51

Szeretem az autókat. Szeretem a sportautókat. Szeretem a tájszólásokat. MÉG!!!

ShwartzWazul 2008.07.22. 20:13:15

ommm, basszus, csinálj még ilyeneket, ha lehet. Igen szívesen venném.

Rocko- 2008.07.22. 21:31:24

ja, h ez vágott? meg se nézem. :)

Garp 2008.07.22. 21:35:54

:) Ezt a bajuszt! :))) ommm: őszintén azt hittem, hogy egy 190 centis, 58 kilós szemüveges monitorlakó vagy. Nem mintha a külső számítana, de
a lóf*sz tudja miért ez a kép társult. :) Mondom, a sztereotípia hülyeség...

Van egy cimborám itt kint, ő az angolt beszéli palóc tájszólással. Szeretik az írek:).
Gratula a Porschéhez (ó ha én is egyszer...na hagyjuk.), várom a teszt! :)

ommm 2008.07.22. 21:43:24

Garp: engedelmeddel a "monitorlakó" szakkifejezést felveszem az aktív szótáramba.
Kegyetlen.

Garp 2008.07.22. 21:48:13

:) használd egészséggel.

Aprajanagyja 2008.07.22. 22:44:06

Ahogy elnézem, majdnem egyedül vagyok vele, de nekem ez a video egyáltalán nem tetszik. Mégpedig:
- úgy gondolom, Neked nagyon kevés tapasztalatod van az autóvezetés, hát még az autótesztelés terén, sőt lehet, hogy ez az első igazi sportautó, amiben ülsz. Kicsit nagyképű kijelentésnek tartom, hogy okosan osztogatja a nyomatékot, mert nem hiszem, hogy tudod milyen érzés, mert nem nagyon van összehasonlítási alapod, vagy gyakorlatod.
- nem érezni az autó súlyát, igaz? Azért ez így vicces, egy átlag alsó-középkategóriás autó 1100 kg, kb 90 LE-vel. Azok is normálisan mennek. És gyorsulnak is. Namost, akkor 300 LE felett naná, hogy nem érzed a súlyát.

Lényeg a lényeg, nekem Te nagyon hiteltelen vagy a fentebb említettek miatt részben. Nem gond, belejössz majd, amúgy szimpatikus ember vagy, csak így az elején még szerintem kerülhetnéd az olyan kijelentéseket, amiből arra lehet következtetni, hogy többet akarsz mutatni, mint amennyit tudsz, vagy amennyi tapasztalatod van a témában. Elhiszem, hogy nagy a lexikális tudásod, de nem ugyanaz. Összehasonlítani meg majd akkor, ha a régit is vezetted.
És nem az irigység beszél belőlem, mert nekem ilyen autóm van, ezáltal én mindennap ezt a mérnöki csodát vezetem.
Az egybőli tegezésért utólagos elnézésedet kérem, de amint látom, itt mindenki így tesz.
Írásom építő jellegű kritika celú :)

Üdv.
A.

Aprajanagyja 2008.07.22. 22:52:42

És ez igaz arra is, hogy nem szeretnél a tulajdonos szeme láttára csúnya dolgokat művelni az autóval. Na hagyjuk :). Szerintem se törd össze.
Nem piszkállak tovább :), amúgy sok sikert a karrieredhez.

M@te 2008.07.22. 23:20:39

Ommm! Gömörhorka üdvözöl! Éljenek a palócok. :-)))

bright morningstar 2008.07.22. 23:33:53

omm szívből gratulálok, várjuk az egészestés változatot! 8)

O´tee 2008.07.23. 00:54:23

Hamár így a felvidék összejött, akkor üdv Kassáról is ;)

btw.Hol van ez a pálya?

Lowtyo 2008.07.23. 07:23:12

Első találkozásunkkor igen meglepődtem én is amikor megszólaltál. Nekem is más kép volt rólad. Most meg már az lenne a furcsa ha nem ilyen lennél. :)
Follow Me!

ghostdog75 2008.07.23. 07:52:27

meghaltam...:-)
ezt így...reggel...
egy tájszólásban levezényelt autóteszt...hm,minden jelenlegi ilyen "műsort" überelne.a funfaktorról nem is beszélve(nembántásiból).

Sopánka76 2008.07.23. 08:25:52

elolvastam...
hát kiszáradt a torkom basszus.
:D

sanyi 2008.07.23. 08:29:49

ommm, sargulok az irigysegtol, nagyon, de nagyon kiprobalnam en is. A helyszin az nem a szerdahelyi gokart palya?

Shadowbull 2008.07.23. 08:33:55

Nagyon jo cikk. A regi Totalcar-ra emlekeztet. Amikor meg Karotta tesztelte az autokat, nem a mostani sotlan garda.

Sok ilyet szeretnek meg olvasni.

Gratulalok.

sb

Mókár · http://maukaar.multiply.com 2008.07.23. 08:38:53

Jó vót :)
A cikk és az autó is egyaránt nagyszerű.

Secnir 2008.07.23. 08:42:03

milyen gáz már szlovák rendszámú autót tesztelni? biztosan nyugatszlovák volt nem vecsési vagy pesti ugye :D

GregS 2008.07.23. 08:43:12

Félelmetes..
a kocsi, a teszt, a stílus.. áhh..

szatyi 2008.07.23. 08:46:33

Jó vót. Thai kurvák! Ehh..

ChPh 2008.07.23. 08:47:05

Naggyon zsíír a cikk, elismerés ;)

snblnd 2008.07.23. 08:58:56

...szki. kár hogy kabrijó, de ezt most picit tényleg irigylem. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.23. 09:00:24

OFF
Érdekes, a KRESZ-es cikkhez miért nem lehet hozzászólni? :D

Lehet hogy megint leminősítenénk a Papptibit?
Bár aki akkora majom hogy még mindig azon lovagol hogy "kijelölt gyalogátkelőhely" azzal mást nem lehet...
Azért kíváncsi lennék mennyit értene pl. az adótörvényből. Az a cifra, nem a KRESZ.
ON


Porsche foreva :) Jó volt ez a kis 911 nyúzás, nekem is tetszett :) Mondjuk a tulaj is meglepő volt :D

vaskalap 2008.07.23. 09:17:10

Szokott egy ilyen a Hűvösvölgyin reggelente szállítani 2 gyermeket egyiket elöl a másikat hátul elhelyezve gyerekülésben, elég komikus:)

zajcev 2008.07.23. 09:29:11

"Szívem helyén dugattyúk rohantak le-fel, embertelen tempóval, ereimben benzin"

helyesen: dugattyúk rohantak jobbra-balra, végűlis boxer vagy mi:)

ommm 2008.07.23. 09:31:26

Aprajanagyja 2008.07.22. 22:44:06

Való igaz, legutóbbi Porsche-emlékem egy 93-as 964-eshez kapcsolódik, ennélfogva a 15 év nagy idő, még a 911 esetében is.
Összehasonlítási alap? Hmm...igazad van, az Impreza STi-t (2006-os modell) akár vehetnénk annak is, az azonban lényegesen másképp viselkedett.
A "nem érezni a súlyát -kitételt" természetesen nem az egyenesvonalú, gyorsuló haladásra értettem. A tömeget leginkább kanyarban érezni, mert elektronika és szofisztikált technológia ide vagy oda, a fizikával nem lehet kitolni. 1535 kiló nem kevés, és azt vártam, hogy majd szépen húzza le az ívről az autót. De nem.

Ahol voltunk, az egy gokartpálya. Aki volt ott, tudja, hogy a szélessége kb. akkora, mint annak az x milliós Carrera4S-nek, amit tuljdonosa kölcsönadott. Ez, és a tény, hogy a 4 Pirelli ára meghaladja a havi bevételemet (szóval sikeres már nem lehetek), elég visszatartó erőt képviselt ahhoz, hogy összevissza csúszkáljunk, bizonyára nem egyszer a fűben végezvén.

Igyekszik, fejlődik az ember, más volt, mint egy hátsókerekes driftautó, más, mint egy összekerekes japán szamuráj. És jó. Ez gondolom, kitűnt.

A kritikát mindazonáltal köszönöm, jó pap holtáig tanul.
Na meg persze a többieknek is.
Vannak azért jó oldalai is ennek a munkának és a rengeteg idegtépő utánajárásnak, a sok lehúzásnak.

Dzso 2008.07.23. 09:33:29

O tee.

Dunaszerdahely mellett van a pálya.
OB és nemzetközi go-kart futamokat is rendeznek rajta. Személyautónak viszont szükös.

Sencir

Arról meg senki sem tehet, hogy a PoHu egy kalap ***, ha megfigyelted, "minden" valamire való drágább VW Gruppe autó tesztje az utóbbi idöben érdekes mód DS rendszámmal villogot.

Omm!

Felvidéki vagyok, de ezt a tájszólást én is megmosolyogtam. Elmehetnél a Székelylendbe:) Viszont szívesen kint lettem volna a teszten...

ommm 2008.07.23. 09:49:49

Dzso:
Ad-hoc volt.
De nagyon.

Rocko- 2008.07.23. 09:53:26

Secnir 2008.07.23. 08:42:03
a tartalom a lényeg, nem? :)

rognork 2008.07.23. 09:59:10

nagyon fasza a cikk. régi porschét nem tudsz durrantani?

apamacko 2008.07.23. 10:03:03

Kedves ommm !

Mennyi örömet okoztál a szövegeddel az embereknek :-))
Már nekem is hiányozna ha nem így beszélnél :-)

Amúgy egyszer vezettem P911-t.
De rossz volt mert :
- Automata volt
- Autópályán mentem csak
- Ott is csak kb. 20km-t :-(

És nekem régi kéne léghűtéses nem turbós, nem összkerekes, NEM AUTOMATA !

Nem is jutnék messzire :-)

DHARMA 2008.07.23. 10:11:47

A teszt egyszerű és érthető, akinek nem tetszik az "mondjon le".A pálócos kiájtés isteni, jó hallani. A fikázók meg kössék fel magukat!

sanyi 2008.07.23. 11:21:11

tegnap ota gondolkozom ki is lehet a videon... meg van , fernando alonso :)))

A Sün 2008.07.23. 11:27:38

Miért nincs "Renátá kéne a kocsivál/kocsi nálkül" opció a szavazásnál? :D

Hans Lopkowitz 2008.07.23. 11:28:57

Dunkaszerdahelyi autó... én is most várom az ilyen rendszámút... :-)

sanyi 2008.07.23. 11:31:54

A Sün:

gondolom azert, mert szinte termeszetes, hogy egy ilyen auto melle villamgyorsan terem egy Renata,vagy ketto...harom... :)

gyules 2008.07.23. 11:34:12

Jáj...ez a púpos fenék all time kedvenc. Mondjuk nekem kicsi a Porsche belül, de jó móka az tény. Gallardót neki!!! :)

GeT 2008.07.23. 11:34:18

A cégnél megállt az élet, mindenki ezen a cikken röhög! (a cikken és nem rajtad ommm)
Folytatás kötelező! Engem az se érdekel, ha valami diesel "frankáságot" tesztelsz, bár mint minden autó rajongó én is Porsche mánias vagyok.
Ja, és éljenek a táj (kur...) lányok!

mugen 2008.07.23. 11:34:52

Ez jó...Lemmy-t eddig csak Marshall-ok előtt láttam, Porsche kormánya mögött még nem! Ommm egyszer azéé űjjjé mán be egy igazi hot-rod volánja mögé is, az lesz ám a nagy találkozás, arc és gép vonatkozásában ;)

Jó lett a porsche anyag, gratula!

ommm 2008.07.23. 11:44:20

Kösz :)

Mugen: van? beülnék :)) ordítanék is.

rozsdas boko 2008.07.23. 11:52:00

Hello!
Jo volt a teszt! A cikkhez csak annyit, hogy a lovas hasonlat kicsit santit. Mar abban, hogy "ezt a lovat pőrén ülve kell hajtani". Ha a lovat hajtjak, akkor a bakon ulnek. Ha emellett meg pore is a kocsis, akkor meztelen. Nekem ez komikus, foleg, ha a meztelen kocsist/hajtot beultetem a 911-esbe. Javasolnam inkabb a: szoren kell meglovagolni szofordulatot. Remelem, mas nyelvesz es lovasz is olvassa a belsoseget es egyet is ert majd velem.

ommm 2008.07.23. 11:55:05

igaz. na.
valahogy megpróbálok belemászni, bár annak nem nagyon örül a webszerkesztő :)

Hans Lopkowitz 2008.07.23. 12:06:12

Nekem még az is tetszik, hogy itt is csak mászunk Szlovákia után... :-)
Legalább még egy autó, ami után nem fizettek be adót ebben a porfészekben.

Dávidot nem lehet becézni 2008.07.23. 12:12:30

A cikkhez tennék hozzá pár dolgot.
Két éve volt szerencsém egy ilyet vezetni, annyi különbséggel, hogy az nem négykerekes volt.

a) tényleg sokkal kisebbnek tűnik a méreteihez képest.
b) a hátsó ülés nem kínpad. Ha szűkösen is, de 1-2 órát ki lehet bírni magam mögött (178cm), sőt egy 335i cabrioban hátul kisebb a hely (ellenben érzésre nagyobb erő lakozik benne, különbség a Porsche javára a kanyarokban van leginkább)
c) nagyon lágyan indul, mivel kettesben, kivéve, ha odalépsz neki vagy kézzel váltasz.

Rocko- 2008.07.23. 12:13:48

"kátásztrófa" :DDDD

jürgen baromartz 2008.07.23. 12:16:07

nagyszerű volt a cikk, kicsit tényleg a régi időket idézte... (de kár azokért az időkért)

viszont itt-ott azért kellett volna még egy-két vessző a mondatokba, hogy egyértelműbb legyen (azt hiszem két helyen volt ez kritikus, ahol vissza kellett olvasnom a mondat elejétől mert nem igazán értettem hogy mi van). de a néhány bakitól eltekintve abszolút jól átadta a fílinget, gratulálok a cikkhez. pláne úgy, hogy - gyanítom - nem hivatásos újságíró tetszik lenni.

szóval kedves Vályi úr, várok még Öntől cikkeket, színt hoz végre ebbe az elízetlenedett világú TC-ba (a videóról meg még nem is szóltam egy árva szót sem).

zsocy54 2008.07.23. 12:19:38

Én most léptem be a hivatalos Ommm rajongók táborába! A cikk csodás, a videó jó, az akcentus szuper!

Bende főszerk helyett Ommm-ot kellene küldeni mindenhova!! Egy kicsit kaptunk a régi TC-ből végre.

Sam8888 2008.07.23. 12:25:01

Omm! A hanghibák ellen van egy tökjó megoldás! Fogsz egy digitális diktafont, veszel hozzá csíptethető mikrofont, diktafon a farzsebbe, mikrofon a gallérra, aztán amikor kész a teszt, csak össze kell szinkronizálni a videóval, de megéri!

ommm 2008.07.23. 12:26:18

Sam8888 2008.07.23. 12:25:01

Tudod mi a röhej? Hogy mindez végig ott volt a hátizsákban. Az meg a másik autóban :)
Láma vagyok, tudom. Ez van. :)

Pal85 2008.07.23. 12:40:44

Végre egy jó autó, és egy jó írás.
Üdv.

zahira 2008.07.23. 13:09:23

Porsche űber alles...!
Meg ommm is...!

lemonflavored 2008.07.23. 13:10:21

ciri: 100%-ban egyet értek veled, ugyanezt akartam leírni!:) Így már nem kell...Tetszenek ommm tesztjei.
( Ez a belsőség... ez viszont nagyon nem jön be. Állandóan a szegény- gazdag ellentét, meg mások leszólása/ megszólása. Mind1, szvsz. )

Bazsi 2008.07.23. 13:47:40

Kedves Ommm! Színt hoztál a világunkba! A sportautó-lecsó nagyon jó megközelítés! Nézünk ki a fejünkből hogy nekünk ez még miért nem jutott eszünkbe:) A teszt úgy ahogy van egyedi, utánozhatatlan és "fászá"! Mi is autós műsorokat csinálunk Nyíregyházán. Minden héten 2 autót "dolgozunk" fel. Minden alkalommal szét erőltetjük az agyunkat hogyan csempésszünk be egy kis újat. Erre jössz te, meg egy kamera és minden másodperc vidámság veled. Ha egy Corsáról beszéltél volna is nagyon "bábá" lett volna a műsor! A Porsche a hab a tortán!
Abba ne hagyd! Ezt folytatnod kell! A tájszólásod isteni, de amilyen más és friss oldalról közelíted meg a dolgokat az IGEN! De jó lenne ha a mi eszünk is tudna úgy járni mint a tied! Jó egészséget és ÜDV! (VTV)

Balee87 2008.07.23. 13:51:20

Hirtelen mennyi Ommm rajongó lett. :)

Mondjuk nekem eddig sem volt semmi bajom veled, sőt! Tetszettek az írásaid, de ez! Eddig EZ visz mindent! Grat!

ommm 2008.07.23. 13:59:37

Bazsi 2008.07.23. 13:47:40
Balee87

Kösz, de majd kapok még én lecsót a nyakamba rendesen!
Az is kell, ez is kell.
Így kerek.

Bazsi 2008.07.23. 15:57:59

Igen! Mi is kapunk hideget, meleget vegyesen:) De ha nem ismernénk a rosszat, nem tudnánk mikor jó. A lényeg hogy kapjunk valamit, mert az azt jelenti, hogy nézik a műsort. Nem? Persze teljes gázzal arra törekszünk mi is hogy jó is legyen, szép is legyen. Remélem életem végéig ezt fogom csinálni. Hátha nekünk is kijut egyszer egy Porsche:)

Imurai 2008.07.23. 16:11:29

Azért a cikk első fele igencsak homokízű volt.
Amolyan totalcarosan bülcsészes. "Írok má valamit, hogy legyen mit lobogtatni fizetésnapon." Igen, unalmas. Igen unalmas.
Szerencse, hogy a 2. oldal ennyire rendben volt. Kimagaslik a -mondhatni, nem csak a szürke hazai autós, de sajnos az egyre laposodó TC-s - cikkek közül.
Grat.

dhrbikes 2008.07.23. 16:11:36

Végre egy ember aki felismeri, hogy mostanában az überPorsche az a Cayman (S), tudom, nem olyan komoly a tradíciója, de nekem a "kisebb" motorokkal együtt is határozottan jobban tetszik mint a többi. Kívánom, hogy tudj egyet venni te is!

qualitaet 2008.07.23. 17:13:09

De fura!

Bírom én is az "orthodox" hívőket.:)))

Hogy,hogy nem, szinte mindig az a közös ismertetőjelük, hogy szinte még egyiküknek sem volt vagy van sem ilyen, sem semmilyen Porolójuk az életben soha.
Rosszabb esteben nem is ült bennük.

Miféle összehasolnlítási alap egy utcai streetracer bohócoknak készített, városi "versenyzésben",ill. alacsonyabb sebességű hegyi utas kanyarokban kétségkívül helytálló, tömegautóból felhevített, ötliteres V8-akat megszégyenítő fogyasztású,tiszavirág életű motorokkal megspékelt kólásdoboz egy Porschéhoz képest?

Gondolom a Subarut is úgy "tesztelted" mint ezt?

Vagyis automata váltóval, a Tiptronicot végig 2. vagy 3 harmadik fokozatban fixen tartva, egy szimpatikus, "be nem álló szájú" FŐTAXI-sofőrt idéző, kormánymozdulatokkal, no meg a tnululóvezetősen előretolt üléssel?

A gumiféltésről nem is beszélve.

Ahhoz hogy egy cabrio valóban merev legyen, és ne olyan mint a nyeklő-nyakló tucatautók, ahhoz önsúly kell.

Mint ahogy komoly súly kell a 180 fölötti biztonságos útttartáshoz, ill. fékhatáshoz, no meg a passzív bitonsághoz is. Ami ugyebár szintén nem Subaru kategória...

gabeszko 2008.07.23. 18:26:07

Én is felvidéki vagyok, konkrétan dunaszerdahelyi és a verdát is volt szerencsém közelebről megvizsgálni. Hát, képzelhetitek, a videó a meg sem közelíti a valóságban tapasztalt élményeket, pedig nem mondhatom magam valami nagy porsche rajongónak...:-)

Látom, nagy népszerűségnek örvend a palóc tájszólás, ezen felbuzdulva bátorkodom belinkelni a Harcosok klubja párkányi átiratát: www.youtube.com/watch?v=vBlZSSiPOEQ
Mostanában elég nagy néspzerűségnek örvend felénk:-D

danken 2008.07.23. 18:28:54

Ízlés kérdése, de sztem gyönyörű autó, pont a formája miatt, klasszikus, és bármilyen szőke megmondja, hogy ez egy porsche, legyen az 25 éves vagy új, és mellette megbízható vasakat is csinálnak, a statisztikák alapján, úgy néz ki lassan meg is veszik az egész vw-t ami egy sportkocsigyártótól nem rossz teljesítmény.

én 2008.07.23. 18:42:48

Szóval a tájszólás gyári felszereltség? :) Nem gond csak vicces.


Csak így tovább!


Répa Katát utáljuk! - RTL-es szar

Lusta_Dick 2008.07.23. 18:50:38

Hm a csokibarna ülés itt készül nálunk Móron :)

crow 2008.07.23. 19:02:27

Hááát, kedves ommm, a cikk tetszett, a videó nem nagyon. Az írásodból megtudom, amit szeretnék és nem csak tényszerűen vázolod a dolgokat, hanem beleviszed az érzéseidet is...ez klassz. A kisfilm viszont ront rajta, pont az ellenkezője. Meg hát nem tudom sokat teszteltél Vipereket és hasonlókat? Mert ha nem fura alapozott véleményt nyílvánítani. Tévedés ne essék én nem vezettem, de annak a véleményére igazán kiváncsi lennék, aki igen...és nem két kört valami kis pályán. No, de sok sikert, az írás jobban megy neked!

ommm 2008.07.23. 19:16:02

qualitaet 2008.07.23. 17:13:09

Sajnos a rövidíteni kellett az írást, így kimaradt az elejéről a beveztő, amiben mindenkinek előre szólok, hogy nem "teszt" jellegű lesz az írás.
A tiptronicot nem kellett sehol sem tartani, automata S módban volt. Magának dolgozott.
Ez ilyen. A barátom és kollégám, aki mellettem ült és egykézzel a kamerát tartotta, míg a másikkal megpróbált kapaszkodni egy kabrióban, hidd el, hálás volt.

Versenyautóban ültél már? Különben nem szólnál meg az ülésbeállítás miatt.
Nem ez az a fórum, ahol az életrajzomat majd közzéteszem, sem az, ahol majd magyarázkodok, kedves BMW-guru.
Bár tudásodat nem vitatom, légyszíves -a körülmények ismerete nélkül- ne ítélj.

Ilyen alapon én is feltételezhetném rólad, hogy éjszaka nyakig pizsamában, vigyázban alszol, hogy a hűtőszekrényedben a dobozos ULTRA-tej derékszöget zár be a sajtosdobozzal és a fogkeféden párhuzamosak egymással a sörték. De akár azt is, hogy te voltál az, akinek az iskolában megették a tízóraiját. De nem teszem. Én egy szál pöcsben alszom, szarok rá, hogy mi hogy van a hűtőben, a fogkefém egy szétharapott darab műanyag.
De vannak barátaim, tudom mi a tréfa és a jókedv.
Te ilyen vagy, én olyan. Szívesen várlak ide, Szlovákiába, a BERG-Cup hegyi felfutóra (sajna csak egy N-es Fabiával szolgálhatok) vagy a szeptemberi driftversenyre. (Ott meg egy vén szar, közös E30-as van csupán)
Nem érzem magam kivagyinak, sem többnek másoktól és ezúton kérnélek, hogy tartózkodj az oktalan kritikus hangvitelű kommentektől.
Csöppentsd le magad bratwursttal és dőlj nyugodtan hátra, M GMbH, neked sikerült.
Én még dolgozom rajta. Nem keveset, nem csak nappal.
Ajánlom magamat.
Vályi István
omm

Rocko- 2008.07.23. 20:19:41

vicces mennyien fikázzák itt ommot, h jajj ki ez a gyerek, mit videóztatja magát, meg hány és miylen autót vezetett előtte. hát kérem volt ilyen dolog, amikor egy szőke hülyegyerek a kettes gófjával megjelent a TV-ben? nem? akkor lehetne ehhez idomulni.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.07.23. 20:24:00

nem is beszélve a zseléfejű hülyegyerekről aki F355ös Ferrarival a reptéren jaszkarizik :) ez egy darab totalcar volt :) kár a hulladék hangzásért. de a dialektus így is kijött :D teh, palóc

BravaV6 (törölt) 2008.07.23. 20:34:35

Üdv,

Csatlakozom az előttem szólókhoz, rég olvastam már ilyen írást, bennem is a régi időket idézi.

A videóval - a körülményeket tekintve - szerintem semmi gond, addig jó amíg van hova fejlődni. Ez a nyelvjárás pedig nagyon ott van, csak ez miatt többször is megnéztem a videót.

Remélem a lelkesedés nem hagy alább és lesz még ilyen cikk/videó, ahogy elnézem páran már várjuk a következőt! :-)

Speaker 2008.07.23. 20:55:42

"Á háng, áz áérzés - kemény!"

Ez komoly élmény volt! Több ok miatt is...
1.Ilyen pajesz-bajusz kombót utoljára a fateromon láttam, ezelőtt huszon-x éve!
Ommm rulezz...
2.Tájszólás: Maxirespect azért, mert nem próbáltad palástolni! Sajna a mai magyar média nem nagyon tűr meg mást az e-betűzésen kívül (nem feltétlenül baj, csak szép lassan eltűnik az "ízes" magyar beszéd)! Csongrád megyei vagyok (ő-zős), de a tájszólást el kellett hagynom a meló miatt...
3. Porsche: bármikor... Még mindig viszi a prímet, legyen szó akár a régiekről vagy az újakról...
4. Renáta, a tulaj: Az a csaj aki Porsche-t hajt, abszolult feleség-jelölt, pedig maximálisan ellenzem a házasságot!!! :)

Szóval: Csak így tovább!!!

Sams 2008.07.23. 21:44:14

"Nem vágy bénné vázze" - Idézet a videó végéről. Sírtam-röhögtem, de nagyon jó! Azt a 4-5 másodperces hang nélkül sötétséget a végéről még amatőr szinten is illet volna kivágni...
Egyébként teccet:-)
Porsche vs. tájszólás. No problem, csak jöjjön át, hogy milyen volt.

qualitaet 2008.07.23. 21:48:41

Ommm

Nos, én is látom ,hogy ez nem teszt,erre még kitérnék...

Mint ahogy azt is végig hallom, (gondolom más is aki nem süket),hogy váltásról szó nincs, ugyanabban a fokozatban, csak változó fordulaton autóztok.
Igen, a Sport állásban valóban -ahogy Te is mondod - "magának dolgozik" csak magasabb fordulaton vált ha kihúzatják, amiről esetünkben ugyebár szó sem volt...

Versenyautóban nem ültem,
(nem is nagyon értem, hogy ez most oszt vagy szoroz) ,Porschéban viszont annál többet, ráadásul a volánnál is, köszönhetöen a barátom autóinak.
190-cm-magas vagyok, és nyújtott kézzel, majdhogynem kényelmesen tudtam vezetni, ezért is meglepő számomra ,hogy úgy gubbasztasz, mint egy Velorexben.

Nos újságíró létedre kicsit fura ,hogy felületesen olvasod a kommentemet.
Mással nemigen tudom magyarázni azt, hogy elkerüli a figyelmed ama tény, hogy én semmilyen formában nem utaltam sem rád sem a tudásodra.

Az "orthodox" Porsche hívőkkel megesett tapasztalataim alapján kialakult nézetemet és álláspontomat fejtettem ki.
Ha Te ezeket olvasva nye dáj bog magaddal vonsz párhuzamot, lelked rajta.Te mondtad nem én.


Az esetleges tudásom vagy tudatlanságom esetünkben teljesen irreleváns, hisz én nem ennek, hanem a videofelvételen látható és hallható események alapján kommentáltam.
Amihez ugyebár szem és fül szükségeltetik csupán.
Hogy közel ülsz vagy távol a volántól, illetve van sebességváltás avagy sem, egy 8 éves, apucival sokat autózó gyermek is el tudja dönteni.

A "teszt" szót pontosan azért íram mert a Subarut "rendesen" meghajtottad, ezzel meg jóformán mentél egy kört.
Ez fáj ennyire?

Ahhoz képest, hogy itt nem szokás életrajzot közölni, sebtiben képet adtál az alvási szokásaid, az otthoni élelmiszerkészlet,valamint a piperecikkeid állapotát illetően.
Társasági életderől is megtudhattunk egy s mást.

Tételezzük fel ,hogy szerény személyemmel kapcsolatban az utolsó szavad is helytálló,(gondolom arról is van video, mint a komment tárgyáról:))))))))) de ez igencsak soványka vígasz lehet az általam kritizált személyek tévedéseire, illetve tárgyak hibáira.

Porsche-"szakértők", üléspozíció, váltás, és Subaru-összehasonlítás.
Röviden ez volt a kritikám célpontja.

Hogy mi ebben az oktalan ezt nem értem. Azt meg végképp nem ,hogy felnőtt ember és ÚJSÁGÍRÓ létedre ennyire eltorzítva és - kérlek ne haragudj meg - kissé gyermekded módon személyes támadásként, kivagyiságot emlegetve, és egy üléspozíciót ért kritikára versenyautók ill.driftbajnokság emlegetésével reagálsz. Mindezt egy műszaki jellegű nézetkülönbség miatt.
Más esetekben is ellentmondásokat érezve vagy tévedéseket olvasva fejtem ki a véleményem.
Személyeket is csak abban az esetben illetek kritikával, ha ők is így tesznek vagy tettek másokkal esetleg egy vita alkalmával velem.

Biztos dolgozol rajta.Ha még többet dolgozol idővel bízvást rá fogsz jönni, hogy az ismertség meg a nyilvánosság esetenként kritikával is jár.NEM CSAK AZ ÚJSÁGÍRÓ STUFFOLHAT MÁSOKAT. Néhanapján vele is megtehetik. Ez a kis intermezzo is az úságírói munka része.

Én magamat aligha ajánlhatom Neked, de azt igen ,hogy sosem szabad egy egyszerű kritikát ilyen kislányosan, óvodás poénokkal túlreagálni mert pont ezzel hívod fel a figyelmet rá, és még fel is nagyítod.

PS: Azt hittem az "ommm" három"m".
Nyílván elhasználtad az egyik "m"-et a jópofa M-GMBH-S poénodhoz, azér írtad két "m"-el. :)

PUSZI

ommm 2008.07.23. 21:58:43

A kritika egy dolog. Ésszel.
A tények a másik.
Te ezt szűrted le, lelked rajta.
Rövid a pálya, videózás közben, mivel amatőrök vagyunk, nem mentünk gyorsan, a fent említett okok miatt, de megnyugtathatlak, pörgött az a motor rendesen.

Az üléspozíció olyan, amilyen. Gyors, erős autóban nem fogok nyájtott kézzel terpeszkedni. Nekem így jó, így szoktam és szerintem így a helyes. A krúzolás más tészta.

Kritika nem gond, írom még egyszer, kaptam én már itt kígyót-békát. Senki kedvéért változni nem fogok. Ez van.
Aki ismer, tudja milyen vagyok, aki nem, az értelemszerűen nem.
Ha ez jött le, hát ez jött le, nem dőlök a kardomba.
Örülök, hogy elolvastad, megnézted.
Jóéjt.

WolfSK 2008.07.23. 22:02:13

Hát respect, nekem nagyon bejött a videó, mintha csak magamat hallanám :) Üdv Ajnácskőről!

qualitaet 2008.07.23. 22:06:46

Mint tudjuk a"ha" meg a "volna" szavak mindig kerülendők.
Még is azt kell írnom, ha első körben így reagálsz mint fentebb, tökéletes lett volna.
Örülök, hogy már megértesz.

Neked is!

szosza 2008.07.23. 22:18:42

Tisztelem az úriembert ,hogy ki mer állni ilyen tájszólással a képernyőre. Bajorországban egy egész országnyi ember büszke a bajor nyelvre(aki hallott már bajort az tudja miről beszélek),nálunk meg sokan letahózzák azt aki tájszólással beszél. Respekt 100pro A porséról meg:nem tudom kinek jön be még ez a 25 éves forma. A többi autógyártó sokkal formásabb kocsikat tud.Ferrari,Corvette Lambó ,még a TT is jobban néz ki. Csak azért hunynak szemet a formai fantáziatlanság miatt mert jól megy. Kérem 38 milláért azért legyen szép is. Szerintem unalmas a forma. Minden gyártó az újat keresi,ők nem. Porsche = nagyképű német kurvadrága sportkocsi

GGG77 2008.07.23. 22:25:44

Aki tájszólást leszól, az tahó, arra nincs mit mondani.

Viszont nekem A SPORTAUTÓ (így nagy betűvel) 12 hengeres. Motor az orrban. Tehát 599 GTB...

Csubakka Junior 2008.07.23. 22:29:16

Első nyilvános videónak tökéletes, egyedi a stílus. :) Legyen úgy, hogy gyakorlott testdriver-ként majd 10 év múlva előveszed ezt a video-t és röhögsz egy jót rajta. De egy kicsit én is elszomorodtam, hogy nem lett rendesen megkergetve a gépcsoki.

Garp 2008.07.23. 22:36:46

ommm: emelem kalapom. Jó az irány, tartsd :)!

mouseofpain 2008.07.23. 22:49:47

Teljesen jó a tájszólás, plussz piros pont a Hawkwindért :)

Maty. 2008.07.23. 22:58:02

Asszem eljött az ideje egy tájszólásos postnak..vagy ez már az?
:-)

mitch buchannon 2008.07.23. 23:35:47

ommm fan lettem. eddig is csiptem a srácot, de ez a cikk, meg ez a video..
tényleg régi totalcar fíling..
csak igy tovább ommm.

anarcista 2008.07.24. 00:55:18

Tudod mi á kátásztrófá ommm a kibaszott röhelyes tót akcentusod legfeljebb!

ommm 2008.07.24. 08:51:40

anarcista 2008.07.24. 00:55:18

És még nevetségesebb, hogy te ezt teljesen komolyan gondolod :)

anarchista 2008.07.24. 09:03:29

Jól ván ommm beszóltál, most már remílem nyugodtábbán álszol! Já ámúgy én keltem korábban... Elmehetsz á sunyibá! LOL!!!!!!

Ákos vagyok 2008.07.24. 10:30:32

Én most döntöttem el, hogy lesz egy ilyen autóm a közeljövőben :)

MÉG MÉG MÉG MÉG Ommm-ot!!! :)

Vágási Matyi 2008.07.24. 18:56:30

Persze a cikk is remek, a videóval együtt, de ezt már jópáran elmondták előttem. Jöhet még hasonló bőven, bár én eddig is meg voltam és valószínűleg ez után is meg leszek elégedve a cikkeiddel. Hajrá! :)

zahira 2008.07.24. 21:00:13

anarchista...?
Nem tót, pálóc...!
Külöben tök cuki...!
De ha jobban figyeltél volna, még hozzáfűzte; "el ne higgyék"...!
(mármint hogy katasztrófa...)
Na mindegy...!

donghatto (törölt) 2008.07.25. 14:20:20

hajrá ommm!:)

(akkor már találtál e30-at?)

ommm 2008.07.25. 14:27:53

donghatto 2008.07.25. 14:20:20

van egy közös edzőautónk. ritkán hajtom, de akkor jó :)

Zoz 2008.07.25. 14:57:32

Na hali mindenkinek gratula a cikkhez:)Nagyon jo és nekem nagyon tetszik minden momentuma. Csak egy kérdés az Ommm-ot kritizálokhoz ti spontán jobbat tudnátok csinalni? Vagy erre áll fel nektek amikor mindenben hibát kerestek? :)Jó napot mindenkinek:)

Dj.Imi 2008.07.27. 15:15:27

Nem volt a dunaszerdehelyi gokartpalya azert kicsit kicsi egy 911-es teszthez?

omm 2008.07.27. 20:15:22

attól függ.
nem volt jobb a közelben.
süti beállítások módosítása