Gány – made in Germany

  2008. július 18. - Gulyás G

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Megúszható a bünti a harmincas táblánál!
2011-11-29 17:22:00

Hiba a mátrixban – gondoltam először, mert más ésszerű magyarázat hirtelen nem jutott eszembe, mikor

Injektor és szeneslapát
2011-07-21 06:00:00

– Melegszik a főtengelycsapágy! – Kenünk, vagy állítunk? – Állítunk! – 30-32-es kulcs, pajszer

Megvesztegethetetlenségeskedéseitekért
2011-06-27 18:05:00

  Legalább tizenöt vodkát ivott aznap este egy bárban az a tiroli férfi, akinek egy közúti ellenőrzésnél

Közveszélyes az öko-kamion
2011-05-22 08:00:00

Az ECO-üzemmódba kapcsolt kamion ugyanis nem más, mint egy gördülő forgalmi akadály. A mögötte tucatszám


Azt mondják, a gányolás magyar, de legalábbis keleti megoldás a problémákra olyankor, ha szerszámoknak, időnek és anyagi javaknak híján van az ember. Azaz mindig. Sokan fikázzák is a Csikós Kollégát a kitűnően dokumentált posztokért, pedig szomorú tény, hogy jó néhány „autószerelőnél” lelkiismeretesebben és szakszerűbbenorvosolja a problémákat.

Összehasonlításképp egy igazi übergány megoldás made in Germany, melynek csodájára járhat a legelvetemültebb kókányolóművész is a mesés keletről.

Gépjármű: Mercedes 220 CDI
Hibajelenség: Bazinagy luk a műanyag motortakaró borításon. Esetleg apró dudor a gépháztetőn.

Elemzés: Az egyik injektor (most mindegy, hogy anyaghiba, vagy tuning miatt) kiszakadt a hengerfejből.

Hibaelhárítás: Készítsük el 5x30-as laposvasból a mellékelt ábra szerinti tartót (hajlított/hegesztett konstrukció a rendelkezésre álló eszközök függvényében).

Fogassuk fel a tartót a motortakaró rögzítésére szolgáló csavarokkal.

Az injektor és a tartó közé helyezett hernyócsavar, menetes szár, ennek hiányában bármilyen más, a kezünk ügyébe akadó tárgy segítségével állítsuk be a leszorító erőt. Ez akkor megfelelő, ha a laposvas tartó enyhe ívben meggörbül.

Próbáljuk visszadugni a leszakadt elektromos csatlakozót. Annak teljes hiánya esetén egyszerű sorkapoccsal helyettesítsük. Esetleg sodorjuk össze a drótokat, és ha van, tekerjünk rá szigetelőszalagot.

Satu és fakalapács, (ezek hiányában kalapács és csatornafedél) segítségével egyengessük ki az elgörbült nyomócsövet. Rakjuk a helyére, és húzzuk meg jól.

Szereljük vissza a megmaradt csavarokkal a motortakarót. Ha nagyon lötyögne, gumipókkal is rögzítsük.

Óvatosan indítsuk el a motort. A művelet biztonsági okokból zárt gépháztető mellett javasolt!


A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr85573106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wick 2008.07.18. 13:24:49

OMFG.
Az ilyen miért nem szakadt bele az anyjába...

amúgy teccik :-PPPP

zooo 2008.07.18. 13:27:06

Sztem jó dolog a gányolás, ha már ennek nevezzük :) Nem kell minden kis baromságért szerelőt hívni, egy kis kreativitás mindenkibe szorult és amúgy is sikerélmény ha magam csinálok meg valamit a gépemen. Büszke leszek magamra! :)

zooo 2008.07.18. 13:28:24

Főleg ha utána működik is...

hukk 2008.07.18. 13:37:31

Szép, innovatív megoldás. Remélem a koszoruér elmeszesedésére is elfogad majd hasonlóan kreatív gyógymódot.

biker_kolee 2008.07.18. 13:59:30

Ha meg lehet oldalni otthon, akkor minek kiadni több ezer, több tízezer forintot a szerelőnek? ;) Több marad a sörre. ;) :D

Gulyás G 2008.07.18. 14:04:45

Több tizezer? Ez esetben a hengerfej csere lett volna a megoldas, amit fel milla környekere saccolnek. De hatha van itt markaszervizes, es megmondja.

IQLight 2008.07.18. 14:13:29

Ez nem semmi! :P
Emlékeztet a Kalandorok c. film tetőcsomagtartójára. :)))

ommm 2008.07.18. 14:19:08

Ezt biztos, hogy most...akkor...ez...most...hogy?
Teljes nyugalommal nyom neki majd padlót?
Ezt azért már inkább nem...

AP 2008.07.18. 14:27:06

Ha működik, miért ne..

Titto 2008.07.18. 14:31:08

ez nagyon ótvar... de bízzunk benne h csak időszakos megoldás amíg elmegy az új alkatrészért.
megpróbáltam naiv lenni

invad3r 2008.07.18. 14:47:25

Ennél még az is jobb lenne ha kiszedné azt az injektrot és 3 hengerrel járna...

iga 2008.07.18. 14:49:17

F@sza!
Reggel nekiállok és csinálok agy autót (van itthon minden kacat), mondjuk elsőre csak bezinest.

series_one (törölt) 2008.07.18. 14:50:25

mért, láttam már olyan német golfkettest, hogy kiszakadt a hátsó torony.
dekrás faszi jött, megpántolta laposvasakkal a helyszínen és távozott.
emberünk meg nem javíttatott, hanem autózott tovább, itt meg végleg kiszakadt a torony.
mi nem vállaltuk a javítást, faszikám meg hőbörgött, hogy de neki meg a német milyen faszán megcsinálta, mi meg milyen szarszemétbanda vagyunk.
az, hogy a német fasza kis sallerozása végülis nem jött be, az csöppetse zavarta.
(vagyis bejött, de csak ideiglenes használatra, nem véglegesen, ahogy a júzer gondolta.)

Malcolm 2008.07.18. 14:58:18

nehéz elhinni,hogy ez így tökéletesen működött

gbrn 2008.07.18. 15:07:39

igényes... valami jóöreg valamiben még elmenne átmeneti megoldásnak, de egy merciben! ehhez már kell fantázia és ízlés!

arra kíváncsi lennék, hogy ez honnan jött. mármint a poszt. ráakadtatok az interneten, csak úgy? vagy küldte valaki? vagy mi? :)

AP 2008.07.18. 15:08:44

Így vegyen az ember tuti mergát németből. :)

martong 2008.07.18. 15:09:11

jah mer nem volt elég plutónium a fluxuskondenzátor szupravezetőjének visszafordító tekercséhez...

- ha ezt egy szerelő művelte akkor finoman orcáját odatenni a munkájához, valakit megkérni, hogy indítózzon és adjon egy szolíd padlógázt.

Jocco 2008.07.18. 15:14:13

Tudok jobbat.
Oltcit Club 11RL egy emelkedo kozepen kikopi az egyik gyujtogyertyat (1100cc). A menetet is kihuzta az aluminiumbol, vissza csavarni nem lehet, menni meg kell. Ut szelen talalt 1,5-2-es drothuzallal korbe teker, s ugy vissza. A megmaradt 120 km-en a gyertya kirepult meg 2x, muvelet megismetel s el tovabb.Masnap motor csere (bontott - olcsobb mint a javitas).
Uff

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.07.18. 15:16:19

>igényes... valami jóöreg valamiben még elmenne átmeneti megoldásnak, de egy merciben! ehhez már kell fantázia és ízlés!

A németektől a törökökhöz vitt autók javarészt így végzik. Ott senki nem fog 2500 Euróért hengerfejet cserélni. Meghenköli, amíg talál egy bontott motort (bármilyet, csak beleférjen), aztán kicserélik. Ennyi.

A gányolás szerintem ott kezdődik, mikor a huzzatópad szerepét egy MTZ 82-es traktor és a kert végében álló diófa tölti be. Mert ez is megtörtént. Itthon.

Fikusz 2008.07.18. 15:17:06

Nem értem, miért vagytok úgy oda! Nincs az a dolog, ami egy kis disznózsírral, dróttal, és purhabbal meg ne lehetne javítani.

iga 2008.07.18. 15:21:46

Fikusz!
Jó, de azért én bevetném a pántolószalagot és a szilikont is (legalábbis komoly, preztizs kocsiknál).
Becsszóra láttam Lada küszöböt belevert akácfarúddal merevíten! Régen használatos volt a rongy, WC papír is a gitt alá.

feketenap 2008.07.18. 15:33:29

Ez nem gyenge! Igazi kókányolás.
Legközelebb a vezérkereket ékeli ki faékkel.

sceerti: ha az autó nem oldalt törik, és a motor megy, akkor csak egy jó öreg fa kell meg kötél.

golfedition 2008.07.18. 15:42:10

Ez igen! Kint nem ismerik a menetjavító betéteket?

Csikós Zsolt 2008.07.18. 15:49:47

invad3r:
nem szedheti ki az injektort a közös nyomócső miatt. Azon az egy hengeren kimegy az egész nyomás (1500-1700 bar, az nem semmi ám), egyáltalán nem megy a motor. Legfeljebb, ha elkalapálja laposra, és visszatekeri csigába a befecskendező-csövet.

Malcolm 2008.07.18. 15:54:13

a gyárilag alkalmazott rögzítés valószínűleg biztosabban tartotta mint ez:)))) de azt is kitépte ....

Bq 2008.07.18. 15:55:08

Tudok jobbat.
Oltcit Club 11RL egy emelkedo kozepen kikopi az egyik gyujtogyertyat (1100cc). A menetet is kihuzta az aluminiumbol, vissza csavarni nem lehet, menni meg kell. Ut szelen talalt 1,5-2-es drothuzallal korbe teker, s ugy vissza. A megmaradt 120 km-en a gyertya kirepult meg 2x, muvelet megismetel s el tovabb.Masnap motor csere (bontott - olcsobb mint a javitas).
Uff

Nincs ezzel semmi baj:) A gyári menetjavítók is hasonlóan működnek, annyi fejlesztéssel, hogy ott egy nagyobb menetet kell vágni a javítóbetétnek. De öreg szakik biztos emlékeznek olyanra is, amikor az alu hengerfejbe esztergályossal csináltattak acélperselyt a gyertyának...

B.Petike 2008.07.18. 15:56:15

Mercedes vitóba ugyanez a motor (nekünk volt) nem szakadt bele csak cserélni kellett darabja 100ropi

nekünk félmillió km alatt 1-et evett meg a kocsi

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.07.18. 15:56:17

Azért a visszakalapálás még durvább lett volna. Így is csoda, hogy nem tépte le az egész kendácsot az injektor..

iga 2008.07.18. 16:02:03

Nem kamu!
Hegesztésnél azt hittük valaki szalonnát süt a környéken. Kellemes az akáctűz illata.
Mondjuk az is igaz, hogy egy kétségbeesett embernek még a gány is nagy segítség-ha nincs más.

Lowtyo 2008.07.18. 16:02:30

Jenőke kókányolt hasonlókat. Mondjuk Ő bolond volt. Karosszéria javítás nála úgy zajlott, hogy vágott egy mefelelő méretű lemezt, és egyszerűen felcsavarozta a kívánt helyre. Ezek után szilóval tömítette a réseket.
Padló lemezen lévő lyuk esetén, csak simán ráfektette a lemezt és a szélekre kis sziloplaszt pöttyöket nyomott, majd száradás után le alvázvédőzte. Pont úgy nézett ki, mintha odapöttyözte volna CO-val.
Persze Jenőkét nem emiatt szerettük igazán, hanem mert egyszer elhitettük vele, hogy lehet fát hegeszteni. Ott állt szegényem a törött karosszék mellett, a széken rajta a test, kezében a katódba befogott hurkapálcával és a védőpajzzsal.
És az a fej, ahogy kukucskált ki a pajzs mögül és várta, hogy ívet húzzon...

csaba 2008.07.18. 16:05:43

hát ja menetjavító persely és már másik hengerfej sem kell

Malcolm 2008.07.18. 16:06:57

ha fémet nem akart hegeszteni,akkor fát miért?:))))
ez a szilózás majdnem annyi idő mint tényleg odapöttyinteni..

AP 2008.07.18. 16:14:35

Az a nyomorult, aki bolonddal viccelődik.. Ezt már azért mégse kéne.

eldiablomismo 2008.07.18. 16:44:49

Iskolai tanulmányainkból két dolgot tanulhatunk meg a németekről. Szakmai órán a legendás német precizitást, és történelem órán, hogy ezek tényleg minden aljasságra képesek. És ha e kettő találkozik, abból születnek a tömegsírok, meg az ilyen megoldások.

Nyugtassatok meg, BIZTOS, hogy nem valami szláv nemzet szülötte? Az englishrussián látok ilyeneket. Meg mégilyenebbeket.

Lowtyo 2008.07.18. 16:52:32

AP: a történtek pontos ismerete nélkül ítélkezni, sem vall túl józan gondolkodásra

csabájé 2008.07.18. 16:53:08

az ilyenek kitekerném a nyakát aki ilyet csinál 1 presztizs autónál,

értsd: nehezen összekuporgatott millákat nem egy ilyen fosgané autóra költeném amikor úgy gondolom hogy jó állapotban van, de a csokoládé izét se érzed, amíg ki nem bontod...

iga 2008.07.18. 16:54:39

Volt egy gyerek a Tsz. melléküzemágban "lakatos-hegesztő" ( ő már túlképzettnek számított), minden karosszériaát megjavított. Alul kezdte "masszívra". A legfinomabb anyag a 40-es szögacél és a 3,5-ös elektóda volt. Többen azóta is keresik....

qualiatet 2008.07.18. 16:59:59

A 140-es volt az utolsó igazi Mercedes.

Azt kapta ez a műanyag,Chrysler-köpet amit megérdemel.

Gubo77 2008.07.18. 17:00:51

Ahogy kedves márkatársam mondaná: Stuttgart-Ankara direktjárat :)))

Rocko- 2008.07.18. 17:00:55

na kérem ez a gány. nem amit Csikós csinál.

qualitaet 2008.07.18. 17:02:48

Bocs, a régi C még elment.

Wasabi 2008.07.18. 17:07:34

Egyreszt meg nem tudjuk, hogy mitol nemet!? Errol nem esett szo. Tovabba ha nemet is, valoszinuleg akkor sem nemet csinalta, hanem mondjuk torok, esetleg orosz, lengyel. Kitudja... Van most mar ott is eppen eleg alja nep. Arrol nem is beszelve, hogy a hasznalt autokkal mar szinte csak ok foglalkoznak odakint. Valahogy nem tudom elkepzelni, hogy ezt egy nemet muvelte.

iga 2008.07.18. 17:10:56

Csikós legalább rendes eredményt produkál, tisztességesen megcsinálja, hogy hogyan, miért az magánügye. Állítom, hogy szereti csinálni!!! (és fasza cikkete ír belőle) Annak idején én is élveztem az ilyesmit. Ma már lehet, hogy ellustultam, de nem tenném.
A "Clarion" az egyik kegjobb rádió! (de ez hogy jön ide???)

iga 2008.07.18. 17:12:50

Mondjuk attól, hogy valaki "gányol" a nép még nem "alja".

qualitaet 2008.07.18. 17:16:30

Egyébként réges-rég nem a törökök képezik németországban az "alját".
Túlnyomó részük szorgalmas , ,asszimilálódott polgár.

Kifogástalan grál lovagok az utóbbi években németországba beözönlött kelet-európai és balkáni -Emir Kuturica filmjeiben szereplőket többszörösen alulmúló- hordákhoz képest.

Ezek előszeretettel foglalkoznak autókkal ill. "szerelnek" is.

qualitaet 2008.07.18. 17:18:09

KUSTURICA ,sorry

panelproli 2008.07.18. 17:29:01

szerintem teljesen rendben van ha megy az autó vele:-)

iga 2008.07.18. 17:32:31

A török németben szalagon dolgozik az "oto" gyárban. Lehet, hogy ugyanazt a 8 csavart hajtja be egész nap, de otthoni környezetében Ő ért legjobban az autóhoz, és tényleg Ő.
Hozzánk régen jött egy új, fiatal kolléga. Mindenki vele akarta TV-jét javíttatni, mert az ORION-ban dolgozott. /fiatalabbaknak: annak idején MO.-on az ORION volt a legjobb (csak "jattal" beszerezhető) színes TV./ Azután kderült a csávónak fingja sem volt TV-ről, mert kávaszerelést (képcsövet rakott be a dobozba) végzett csak, mert az a nőknek nehéz volt. Dehát látott már TV-t. Így van ez sok autószakértővel is. Sok jó veterán autónk lehetne, ha nem barmolnák össze őket. A cikkben lévő példa nem egyedi, MO.-on is látni hasonló "üyeskezű" csávók keze nyomát. Lehet, hogy írok egy cikket egy "riasztó" beszerelésről. Csak annyit: a kocsi "can bus"-os volt. Volt.

fado 2008.07.18. 17:56:07

Azzal semmi baj ha maganak assa az illeto a sirjat, de azzal egyaltalan nem ertek egyet hogy eladasra menjen ilyen "mestermunka". Mert igen is vannak polgarok akik megdolgoznak minden egyes garasert hogy megvehessek alomautojukat.

Pesssszzzzentimre 2008.07.18. 18:02:50

Nálunk pont ma volt egy x5 3.0d bmw hogy füstöl , majd 2 óra mulva kiderült hogy a légtömegmérő szenzora egy audiba valo mert ami benne volt az beszart a csávónak meg volt a polcon egy használt ódi szenzort azt bele rakták a müanyagházba... mindez pénteken marhajó.

mex900 2008.07.18. 18:03:07

Ezt is biztos valamelyik fifkas-becseuletes auslander csinalta. Szerb, vagy lengyel nem lehetett, mert az lopott volna hozza egy masik Mercit.:-))

mex900 2008.07.18. 18:09:57

Azert a nemetek odafigyelnek a dogokra. Minket szint fobe akartak loni nemetben, amikor a muszaki vizsgan megakartuk csavarlazitoval fujni a feket, hogy egyforman fogjon.Ezzel szemben Magyarországon a vizsgabiztos sajat maga fujta be, hogy egyforma legyen a fekhatas a fekpadon.Ugyhogy ott azert annyira nem jellemzo a ganyolas.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.18. 18:10:33

Huhujj és még a Csikóst piszkáljátok? Azért Ő a lehetőséghez képest a legigényesebben oldja meg a feladatokat. Ez a nem semmi. Mellesleg valami albán vagy szerb bevándorló munkájának tűnik elsőre. Egy igazi német (nem NDK-s!!!) ilyet el se képzelne, csak nézne bambán a motortérbe (mert ilyenek).

VASBÓL KÉSZÜLT UJ AUTÓKAT KÉRÜNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2008.07.18. 18:15:32

Háhá tiszta ciki egy ilyen nagy értékü autóba.Soha nem szertem a nyugati autókat és van még egy nyomos ok amiért nem.A nagy német precizség nevetséges.

zalkapone 2008.07.18. 18:29:19

Ez aztán a "hiperlúzer"! Mondjuk az ukrán határon láttam már különb megoldásokat is! Hátsó lámpa kiégve, de nem cserélünk, hátha a köcsög vámos lefoglalja a kocsit, elég ha a gyerek háttal ül a menetiránynak, és egy zseblámpát kapcsolgat, ha hátulról jön valaki...

BTO 2008.07.18. 18:34:55

csoda szép! és még müködött is előtte mire rágyüttek a turpikolásra.D:)))

AFehérKapitánya 2008.07.18. 18:57:20

Mellesleg megjegyezném, hogy Németországban sajnos már nem kizárólag echte németek laknak.
A török, orosz vendégmunkás pedig képes ilyenre. Márpedig a nepperek nagyrésze közülük kerül ki.

Lowtyo 2008.07.18. 19:02:12

Helló keptön, ár jú itthon?

[] (törölt) 2008.07.18. 19:08:36

na es egy turko vagy egy jugo altal osszebucsekolt merga az mitol made in germany?

nice try.

yard 2008.07.18. 19:31:34

Ezért nem vágom pofára magam a német kocsiktól. Ami németben készül valóban talán "házi" a vezetés, minőségellenőrzés korrektebb. A volt keleti blokkban azért még hajlamosak az engedményre-majd a szervíz, majd a garancia.
A legf@szább konstrukciót is tönkre lehet tenni minőségi engedményekkel (beszállítók), trehány szereléssel.

zolee 2008.07.18. 19:35:48

1. A cdi motoroknál tipushiba a porlasztókiszakadás . . . is !
2. Az utolsó Mercedesek 98 ban készültek ! A hagyományos diesel motorosak !
Tsá !

audigarage 2008.07.18. 19:54:19

Az öszes közös nyomó csöves dizel egy rakás szar!

csuf (törölt) 2008.07.18. 20:01:33

egy ismerősöm rönóján valami morgó hang jött a váltóból, azonbelül is - szerinte - a difiből. elvitte egy rönó szervizbe. franciaországban. mivel ott él. kész lett az autó, a morgás megszünt. mikor megint elkezdett furcsa hangokat hallatni, majd nemsokára teljesen beszart, pont itthon volt az autóval, és egy ismerős szervizben szedték szét. nem akartak hinni a szemüknek. az egyik bolygókerék nem volt benn a difiben.

Cornucopia 2008.07.18. 20:02:43

zolee 2008.07.18. 19:35:48 :

Na persze :DD nekem volt 98-as mercim, 160eKm-nél elszakadt a vezérműLÁNC...
(első tulaja voltam)
A mostani mercimmel kb 1/10 annyi probléma van mint a 98-assal...

Cornucopia 2008.07.18. 20:07:54

audigarage: biztos igazad van, de kb 130e km-nél az adagolót is fel kellett újítani a mercimen... siralmasan szar volt az a motor, gyenge és szar..., már 60eKm-nél megállt, letört az előtöltés szabályozó és beesett a motorba kulantériában javították egyébként 2001-ben 650eFt lett volna. Erről nekem kb ez a véleményem. Az új motorok mindenben jobbak, legalábbis nekem jobban beválltak.

Radar53 2008.07.18. 20:43:26

A fater most vett egy W201 2.0D-t, azzal nem fordulhat elő ez a hiba! Azótaa friccek is alább hagytak a minőséggel...
(az én '94-es Swiftemmel sem fordulhat ez elő, pedig tőlem kitelne ez ajavítás)

prthd 2008.07.18. 20:46:34

Ha vettél már kocsit N.országban arab vagy török kereskedőtől nem csodálkoznál ilyenen. Ja, mióta a magyar csávók kinn dolgozhatnak......

CSL 2008.07.18. 20:48:34

Menetjavító?
Tudtommal az a szar bele van préselve nem menet fogja!

Ocvt 2008.07.18. 21:08:38

Ez nem német. Ez török gány.

Tavaly láttam egy pár éves E CDI-t az Esseni piacon, ahogy 4 török tolja be az érdeklődőnek. :)
Lehet ez volt az...
Német szót nem lehet ott hallani, voltak csodák... Rosszabb mint a Nagykőrösi.

Megnéztem pár hirdetést, aztán úgy döntöttem inkább a német ismerős beszéljen velük telón. Mindíg mondta: "ez akcentussal beszél, ezt inkább hagyjuk!".

mörszi 2008.07.18. 21:14:57

ez van ha vki túlvállalja magát, megveszi az "álomautót", de arra már nem marad lovetta, hogy szervizelje is...ezt vmi román csinálta, a daciákhoz illet is...

iga 2008.07.18. 21:25:33

Jó helyen van az a vas....aki csinálta az nincs jó helyen.

pixa 2008.07.18. 21:34:07

Fater 96ban vásárolt német magánszemélytől egy toyotát, abban csak az volt a tuning, hogy az egyik biztosíték fémes cigipapírra volt lecserélve, ami működött míg ki nem esett. Akkor volt 8 éves az említett verda.

Amúgy gányolda vagy nem, itt ez a Merci, ha JÓL MŰKÖDIK a dolog, és normálisan javítani csak egy vagyonért lehet, ám legyen. Ha tartós...

zolee: Mercik 98ig az igazi mercik? Valakitől azt hallottam, 98asokból már csak a C az igazi, a többi már nem

Ubul11 2008.07.18. 21:46:09

Über fasza!

audigarage 2008.07.18. 21:47:37

Az autoba benzines motor való,a teherautoba targoncába traktorba meg olajkályha.

AP 2008.07.18. 21:49:52

Aha igen.
Aztán majd próbálj ki egy 1.3-as szívóbenzint emelkedőn 80-ról, utána pedig egy 1.3-as turbódízelt emelkedőn 80-ról.

GGG77 2008.07.18. 21:58:10

Haverom volt kint Németországban rokonoknál. Elment autókat nézegetni a rokonnal, aki végig mondta, hogy hová ne menjen be, mert török a tulaj...

[] (törölt) 2008.07.18. 22:02:49

"Aha igen.
Aztán majd próbálj ki egy 1.3-as szívóbenzint emelkedőn 80-ról, utána pedig egy 1.3-as turbódízelt emelkedőn 80-ról."

en inkabb a turbos benzinest valasztanam, legalabb 2 literest, a dizel varrogeppel meg csettegjenek a jobbagyok :)

yard 2008.07.18. 22:03:44

Audigarage
Ez olyan igaz, hogy az USA-ban tényleg így van. Mondjuk ott fogamzáskor már hivatalból jár a jogsi.

yard 2008.07.18. 22:05:39

AP
Mondjuk 1.3 szívó bengás????
Mondjuk 1.3 szívó diesel ????
Ugye, hogy marhaság?

yard 2008.07.18. 22:07:13

Amúgy targoncában is a villany a jó!

Roy71 2008.07.18. 22:19:02

Egy db 6-os csavar tartja bennt a porlasztót,ami gondolom elég normális körülmények közt de ha már meg volt bontva és nem húzták utána rendesen na akkor jön ez ,vagy a hanyag tulaj eladás előtt nem cseréltette ki a 80 ft-os réz tömitést mert eléggé hallani a ciccegést ha kifúj na akkor is ez jön.nekem a francia szerviz a régi tömitésre rádobott mégegyet azt is kilágyitatlanul,hát nem sokáig bírta!

qualitaet 2008.07.18. 22:24:21

Edelweiss

Ja, mint a reklámban '98-ban.

Megy a csávó a DTM-ben, beáll a boxba tankolni.
És integet az ujjával : Nem benzin! Gázolaj!

Ekkor röhögve megjegyeztük:

Pár évvek később majd megy be a power-diesel-es madár a szervízbe, és integet a szerelőnek:

"Nem olaj kell! Hengerfej!!"

pixa 2008.07.18. 22:34:19

Targonca meg a villany? A villany meg a fűnyíróba való abból is a 10m2-es kertbe.

Nagy targoncák diesel mind. Erről ennyit.
A kis szar raklaphordók mennek gázzal meg vellannyal.

clubman 2008.07.18. 22:34:45

Edelweiss!
Szóval azt mondod, hogy a bunkó, IQ negatívok benzinessel járnak (szeretnének járni)?

yard 2008.07.18. 22:48:30

Ja, már az F1 is TDI-jövőre, lesz ott nyomaték.

[] (törölt) 2008.07.18. 22:48:42

"Szóval azt mondod, hogy a bunkó, IQ negatívok benzinessel járnak (szeretnének járni)?"

minden kulturalt ember benzinessel jar, hacsak nem teherautoja van, vagy nem autozik evente legalabb 70.000 kilometert.

AP 2008.07.18. 22:54:20

Ez lenne a realitás, a két és fél literes benzines turbó, meg a szívódízel?
Sokszor az az érzésem, hogy más bolygón élek, mint ti.

Lehet egyáltalán még szívódízelt venni?


A fentebb vázolt körülményeknél az van, hogy a dízeles meglódul, a benzinmotor pedig csak hörög.

ommm 2008.07.18. 23:03:26

AP 2008.07.18. 22:54:20
A fentebb vázolt körülményeknél az van, hogy a dízeles meglódul, a benzinmotor pedig csak hörög.

Hmm...ezt most így, komolyan?

Iceman 2008.07.18. 23:05:18

Nem vágom mit veszekedtek ezen a benzin - diesel problémán! A diesel soha nem fog úgy menni mint a benzines és ennyi! Mondjuk a 2.0 TDI se megy úgy mint mondjuk 2.0 Turbós
Benyás!

[] (törölt) 2008.07.18. 23:12:17

"A fentebb vázolt körülményeknél az van, hogy a dízeles meglódul, a benzinmotor pedig csak hörög."

na te se vezettel meg soha a budos eletben meg egy 3 literes benzinest, ami VEGIG nyomatekos. a dizel varrogeped "punkosdi kiralysag"-jellegu nyomatekan 1000 es 2500 1/min kozott pedig engedd meg, hogy rohogjek.

[] (törölt) 2008.07.18. 23:16:16

"A diesel soha nem fog úgy menni mint a benzines és ennyi!"

mert igaslonak terveztek, nem versenyparipanak. ket kulon motor, teljesen kulonbozo celokra. csak van nehany hibbant boyracer, aki az 1.3as pdtdivel schumachernek erzi magat, mert az 1 literes stifthez kepest az egy valosagos Ferrari ;)

qualitaet 2008.07.18. 23:16:52

Igen meglódul. Legjobb esetben is 2500-tól.
Majd 4000-nél kifullad, mintha kihúznád a konnektorból.

Nem lódulni kell, egyenletesen húzni.

Lódulni a gyorsvonat szokott. De az is csak a villanymozdonytól:)))

gekko 2008.07.18. 23:18:28

Én csak azt nem értem, hogy akinek egy ilyen mercije van, annak nincs pénze egy hengerfejre? Még ha nem is olcsó! Az már más kérdés,. hogy jó lett-e a sufnituning, de ha jól megy így és nem parázik, akkor egy szegényebb ember egy olcsóbb kategóriájú autón sokat spórolhat...de ilyen autója általában nem a szegényebb rétegnek van... Más: részemről inkább akármilyen dízel mint benzines, de ha haladni kell akkor turbódízel, kivéve az olasz és francia autókat, abból se benzines se dízel nem kéne :P

qualitaet 2008.07.18. 23:19:20

4.0-5.4 -et meg végképp nem.

akoshi 2008.07.18. 23:19:42

Az autót benzinmotor hajtja.

Süni 2008.07.18. 23:24:08

Végigolvastam az összes hozzászólást.
.
.
.
MÉG MINDIG NEM TOM, MITŐL A "MADE IN GERMANY" FELIRAT A CÍMBEN !!!!

AP 2008.07.18. 23:24:48

Nem fogok elkezdeni magyarázkodni, mivel direkt értitek félre minden írásomat.
Éljetek boldogan a szívódízelek meg a benzinturbók világában.

AP 2008.07.18. 23:26:49

Edelweiss 1.3-as szívóbenzinesről beszéltem, nem 80000 literesről.
Tudod, átlagautók, ilyen hozzám hasonló kis senki átlagembereknek tervezve.
Szerintem ne is próbálj leereszkedni a mi szintünkre.
Tudod, mi öt év alatt nyögünk ki egy kisautót, és aztán nagyon vigyázunk rá, és ha baja lesz, hat hónap spórolás után tudunk bele alkatrészt venni.
Szóval nem egészen a benzines turbó, meg hatliteres benzines, meg új X6, meg ilyesmikkel foglalkozik a magunkfajta.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2008.07.19. 00:31:15

1.3 turbódízelt advokálónak csak annyit, hogy a céges kocsim egy 206 1.4HDi. Városban életveszélyes, semmi nyomatéka. Én sajnos fosvágeneken nőttem fel, nekem pl már senki sem fogja bemagyarázni, hogy egy 1.9-estől kisebb dízel ér valamit.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.19. 01:20:52

Leht még szívódízelt szerezni (ha az köll valami elvetemültnek :D). Fószvágen még ad (legalábbis tavaly még vót) 1.9 Sdi-t 70 kemény lóval. A megbízhatósága már nem a régié, de szívó.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.19. 01:24:16

A kis (és főleg a közös nyomócsöves, turbós) dízelek teljesen agyhalottak 1800 1/min alatt és 4000 1/min fölött és ez a rendkívül szűk tartomány nem sok élvezetet tartogat. Hiába egyezik meg a nyomatékuk mondjuk egy 2 literes szívó benzinessel, egy lapon nem lehet beszélni róluk.

Tony picicato 2008.07.19. 01:27:21

a diesel autó olyan mint buzinak lenni (bár már az is elfogadott lassan)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 02:50:49

Tony picicato 2008.07.19. 01:27:21

:DDDD
Kurva nagy volt :DDDD

Tojást a fillérbaszókra! :)))

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 03:01:12

Én csak azt nem értem, ha valaki olyan szegény, akkor miért vesz dieselt?
Újon is olcsóbb a benyás, meg hosszú távon is.
Aki meg évi 70.000-et autózik a saját költségén, az többet keres, minthogy diesellel alázza meg magát.

Diesel vásárló:

Elgondolkozik a droid, hogy hol is tudna spórolni, hogy jövő hónapba a jobbik szalámit vehesse meg a teszkóban. A birka barátjára gondol, akinek (elmondása szerint) 4 litert fogyaszt városban a 10 év hitelre vásárolt 1.3-as csettegője. Eladja az apjától örökölt AF-es 200E W140-est, amivel sosem volt baj. Vesz ő is 100 év hitelre egy 1.3-as traktort, és
semmi perc alatt átváltozik "új autóm van, és 4 litert fogyaszt, a tiéd mennyit?" papagájjá.

Ciri 2008.07.19. 05:24:45

Kukori
"Leht még szívódízelt szerezni (ha az köll valami elvetemültnek :D). Fószvágen még ad (legalábbis tavaly még vót) 1.9 Sdi-t 70 kemény lóval. A megbízhatósága már nem a régié, de szívó."

Még most is lehet, de nem 1,9 hanem 2,0. Kizárólag a Caddy-hez. Egyébként a németeknél az ötös Golfhoz is árulták/ják 75 lóerővel.
És kib.szott mennyiségü kilométert bír ki hiba nélkül...

Ciri 2008.07.19. 05:28:53

Ja, és PD SDI-ről beszélünk...

A vitához:

Ha már muszály a dízel,akkor 3 liternél kezdődik, egyébként autóba benzines.

bigpond 2008.07.19. 06:37:28

Elgondolkozik a droid, hogy hol is tudna spórolni, hogy jövő hónapba a jobbik szalámit vehesse meg a teszkóban...


huuu... ez durva de 'teccik'

Sam8888 2008.07.19. 06:49:59

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.07.19. 01:24:16

Ezzel totál egyetértek. Haver 1.3D (szívó!) Fiat Unojával ellehet indulni alapjáraton (Igaz, hogy a kasztni eközben majd szétesik), másik haver Focus 1.8TDCI-jét meg még a tulaja (aki egyébként már 2m km-t lenyomott) is lefullasztja néha. 1.1-es szívó benzin Peugeot 106-al szintén alapjáraton ellehet indulni. Én inkább maradnék a benzinnél... Hamár a spórolás van terítéken, akkor ott az E85 vagy az LPG.

panelproli 2008.07.19. 08:58:10

a x5 x6 nagyrészét dízel motorokkal adják el .ugyanis még ezen a szinten sem mindegy hogy a 300 lóerőt 10 literből vagy 20 literes fogyasztásból hozzák elő.

Iceman 2008.07.19. 09:19:55

Sor 6 mindörröké!!! (benzines)

Dzseri 2008.07.19. 10:13:19

"A dízeles meglódul, a benzines csak hörög"


A mai szar benzinmotor, ami 1400ccm és 100Le. az biztos. ahol nincs nyomaték, csak teljesítmény, az biztos.

Petee 2008.07.19. 10:47:58

Ajjaj, és most belemegyünk a "mi a különbség a teljesítmény és a nyomaték között" vitába:)

Kifordított kacagány 2008.07.19. 10:48:03

a németek ma már csak követelni tudják a minőséget, produkálni nem.
ezt a gányolást viszont biztos nem ők csinálták, ennyire nem kreatívak.

legutóbbi kedvenc gány élményem, mikor egy ragasztópisztollyal javított hűtővíztartályba botlottam. egy darabig működött....

csuf (törölt) 2008.07.19. 10:54:23

edelweiss! mikor tankolod a 300akárhány forintos benzinből a 12-14 litereket a 3 ezres benzinesbe és büszke vagy a "végignyomatékra" amit az esetek többségében ki sem használsz - mert lássuk be az átlag használat során nem sokkal ér hamarabb oda az ember egy ilyen paripával, mint mondjuk egy 1.9 tdi- vel - én pedig 200 ért tankolom azt az 5-6 litert, nos akkor engedd meg, hogy én röhögjek...

Iceman 2008.07.19. 11:00:13

Tök mind1! nyomaték meg ilyenek hiába a 300 NM ha van hozzá 90 LE! A chipszes 206 2.0 HDI-t is elpicsáztam, mondjuk nem nagy érdem de nekem csak 2.0 szívó van! De egyszer mentem emelkedőnek felfelé 1 Mondeo TDCI ellen ami 150 LE 6 gang! na az megy, ha
az lett volna csipszes elpicsáz! 2 m errel nyertem nem sokkal! ha nem kell naki annyit váltani én még 3. padlón mentem a végén akkor is megfog! Tehát ennyi! Mondjuk ha az enyém turbós és 6 gangos és unyanugy 0,9 bar körül tölt akkor más a helyzett! De a dieselesek nem tudnak ebbe a ténybe belenyugodni!

zooo 2008.07.19. 11:21:59

Naja, a tdi húzása valóban megáll 4000 fölött. Addig tényleg qrva jó, végülis városban nem nagyon kell 4000 fölé pörgetni. De akkor is benzin forever!!!
Jöttem haza dajcsból 2003-as 2.0 tdi mondeóval, hát basszus, ritka ronda hangja volt... Arról nem is beszélve, hogy a műszerfal rezgett 170-nél. Érdekes volt egy akkor 2 éves Mondeótól.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 11:47:55

csuf 2008.07.19. 10:54:23

"én pedig 200 ért tankolom azt az 5-6 litert, nos akkor engedd meg, hogy én röhögjek..."

Szalámira futja már?

:P

Garp 2008.07.19. 11:59:42

Ehhööm. Mi a helyzet akkor, ha ez a merci motor kínai koppintása? Szóval ez mitől made in germany??


Edelweiss: kifejtenéd a diesellel autózó ember és a jobbágy közötti összefüggést kicsit bővebben? Nem egészen érthető...

beleske 2008.07.19. 12:06:07

megszaLott.

Olyan nincs, hogy 200E W140.

Olyan van, hogy 200E W210, W124, W211, de a 140-es az a "Bálna".
Ha jól tudom, 350-esnél kisebb benzinest nem tettek bele. Dieselt meg 300-ast, meg 350-est.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 12:08:33

beleske 2008.07.19. 12:06:07

Kössz. Elqúrtam. Nem vagyok teljesen tisztába a merci kódokkal. A 95-ig gyártott
E az milyen?

beleske 2008.07.19. 12:11:04

Szerintem az utolsó Merci, ami megérdemli a nevet.

vwman 2008.07.19. 12:18:09

jaj ez a diesel fikázás szánalmas,írigység vagy mi beszél belőletek?az 1.2-es aveo meg fabia az isten autó vagy mi?na megnézném mennyit fogyaszt,alig bírja vonszolni magát némelyik,de azért feszül a forma a kis fűnyirómotoros csotrogányba.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 12:24:44

Nem az irigység, hanem a lenézés és a szánalom. Legalábbis belőlem.

gnme 2008.07.19. 12:28:34

Amatőr megoldások amatőröktől.

A rozsdáló laposvas helyett oda 1.4541-ből vagy 1.4571-ből kellett volna ugyanilyet eszkábálni. Habár a martenzites 1.4057 a szilárdsági tulajdonságai miatt ide jobb, viszont nehezebben hegeszthető.

Gányolni is lehet ésszel.

beleske 2008.07.19. 12:29:27

A segge a legjobb...

vwman 2008.07.19. 12:29:46

aham értem szabad tudni milyen autó van a tulajdonodba?csak az igazat
és mondjuk az 1literes 50pacis lóerőgyár játékautókról mi a véleményed?az trendi?

beleske 2008.07.19. 12:35:17

vwman.

W124 250D szívó. Ha engem kérdeztél.

beleske 2008.07.19. 12:38:19

megszaLott.

Ja, az E jelzést a '91 utániak kapták, amikor megváltoztatták a motorháztető és a csomagtérfedél kialakítását.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 12:40:37

E39, E46, E36 mind sorhat és benzin. Az E46-ot el fogom adni, csak próbából vettem.
Dacsia 1310 '88- a terepjáróm :)

Az 1 literes játékautók is szopások, de nem annyira égés mint pl polo 1.4 tdi, a traktorhang és vibráció felsőfoka. A kis benzines csajautók tulajait nem basztatom, mert attól, hogy nincs pénzük, még nem traktoron ülnek. Nem büdösítik a várost, és
nem kell felhúzzam az ablakot a lámpánál, ha mellém állnak. Hallottál már te dieselt nagygázzal elindulni? Vallatni lehetne azzal a zakatolással.

Garp 2008.07.19. 12:45:12

Traktoron paraszt ül, és dolgozik vele, hogy zabálhass. A - modern kori - jobbágy a gyárban/hivatalban/kitudjahol gürizik sokszor éhbérért. Szóval visszább az arccal kisfiú, mert ez egyelőre tahóság. Lehet más a vélemény, az ízlés, de a bunkóság az bukóság. Pláne nem elfogadható olyantól aki sokat kommentel ide.

vwman 2008.07.19. 12:49:52

nekem egy 2006-os passat variantom van az erősebbik 170 lóerős dieselel és tökéletesen megvagyok vele elégedve,és nem padlógázzal hajtom mint a hülyegyerekek a 60pacis szupergépüket.a hangja meg nem érdekel,dinamikus tágas,és minőségi.
Az E46-os bömbi hátsó futóművéröl,meg azt hallottam,hogy széthullik,na de tökéletes autó nincsen.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.19. 12:52:07

Én speciel a kis dízelekről beszéltem fentebb, úgyhogy gondolom nem rám vonatkozik az "észosztés az 1 lityis libakergetőkből..." rész. :)

Amúgy a duplája :D

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 12:57:33

A kelet európai utakon az E36, E46 futóműre kell költeni. De csak 200.000 ezer km után,
az E46-omba csak 80K van, úgyhogy az király :)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 12:58:43

Garp 2008.07.19. 12:45:12

Bocs ha bunkó vagyok, de a diesel utálat kihozza belőlem az állatot:)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 13:00:04

vwman 2008.07.19. 12:49:52

Jobban jártál volna egy benzinessel :)
Mondjuk ha eladod, mielőtt leeisk róla a csiga, akkor így is jól jársz:)

vwman 2008.07.19. 13:07:11

Mondjuk ott is a 98körüli első szériánál voltak ilyen dolgok,a tied mikor évjáratu?
ezeket a balkáni utakat egyik autó se bírja sokáig.Egyébként most néztem a autómániát :D C5ös volt benne 2.7es V6-os diesel majdnem 10milla,na annyiért tuti inkább egy A6-ost vennék

vwman 2008.07.19. 13:11:13

jaj ne már persze benzinessel,jó nekem a diesel semmi baja nincs.eszembe jutott egyik ismerősöm,nemrég vett egy 96 vagy 97-es E36-os kombit méghozzá 316i-t :D na de ugy feszit benne mintha M6-osa lenne na ezt minek lehet nevezni?szánalom a köbön szerintem.

Garp 2008.07.19. 13:18:06

megszaLott: nekem is benzineseim voltak eddig, de a stílust nem értem. Mitől lenne/lennél több vagy kevesebb a diesel/benzines miatt? Én most váltok dieselre, mert fél év alatt 50ezret raktam a kocsiba és a diesel hosszú távon kifizetődik. Ráadásul vagyok olyan hülye és gondolok arra, hogy van globális felmelegedés, van olajválság, stb. Most akkor tartsak minden benzin rajongót önző seggfejnek? Ráadásul rohadtul nem értem, hogy napi elfoglaltásghoz minek kell az emberek 80%-nak 1.6, de max 2 liternél nagyobb motorú autó. Félre ne értsd, szeretem a teljesítményt, a gyorsaságot, az autó hangját, szeretem az autókat általánosságban és az autóimat önmagukért. De a pocsékolást és a (szerintem) logikátlan dolgokat nem. Akkor most bélyegezzek?
Bocs az előzőért, kicsit keményebb lett, mint akartam, de felkaptam az olajsarat.
Aki azon élcelődik, hogy valakinek futja-e szalámira, mert dieselt vett, hát csak irigyelni tudom, hogy még nem volt hónap végén filléres gondja. Van kapásból 4 ismerős, aki azért vett dieselt, mert igenis számít a havi pár ezer forint megtakarítás.
A maradék meg egyszerű ízlés kérdése. De ez szerintem nem fajsúlyos az első két indokhoz képest. Gyorsulni, sportolni persze benzinest! De ez hány százaléka az ember idejének?
Szerintem teljesen meddő a benzines-diesel vita. Ahogy nem a kenyérvágó késsel vajazol, és nem a halkéssel vágsz pizzát. Mindent amire való. De könyörgöm, respect a másik oldalnak is!

Peace.

Iceman 2008.07.19. 13:19:57

e34 520i-m van! 24V-s

dr László 2008.07.19. 13:28:08

tegnap hazafelé Röszkénél MINDEN töröknek/egyéb nyugatról hazafelé tartó népeknek audi/bmw/merci -ja/je volt.... és MIND dízel!! !

de jófejek voltak, mert beengedtek a sorba és váltottunk is pár szót, hogy mióta várnak 8-)

vwman 2008.07.19. 13:32:00

Garp szívemből szóltál!Erre jó példa az egyesült államok,most hogy felment arra is a benzin ára,fogják a fejüket,hogy a 8literes V10es Ram sokat zabál.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 13:39:20

"nekem is benzineseim voltak eddig, de a stílust nem értem. Mitől lenne/lennél több vagy kevesebb a diesel/benzines miatt?"

Vagyunk páran ilyen hülyék, hogy azt gondoljuk, hogy a benzines felsőbbrendű:)
Kulturált járás, hang, teljesítményleadás...

"Én most váltok dieselre, mert fél év alatt 50ezret raktam a kocsiba és a diesel hosszú távon kifizetődik."

Évi 50K felett van létjogosultsága a dieselnek. De én amekkora ortodox vagyok, inkább E85, vagy LPG.


"Ráadásul vagyok olyan hülye és gondolok arra, hogy van globális felmelegedés, van olajválság, stb. Most akkor tartsak minden benzin rajongót önző seggfejnek?"

video.google.com/videoplay?docid=-3261977389887860322&q=global+warming+swindle&ei=FM-BSOy6BIGw2QLlosW9Bg
Ha el is hiszed, akkor is E85, LPG.


"Ráadásul rohadtul nem értem, hogy napi elfoglaltásghoz minek kell az emberek 80%-nak 1.6, de max 2 liternél nagyobb motorú autó. Félre ne értsd, szeretem a teljesítményt, a gyorsaságot, az autó hangját, szeretem az autókat általánosságban és az autóimat önmagukért. De a pocsékolást és a (szerintem) logikátlan dolgokat nem. Akkor most bélyegezzek?"

Csak egy példa. Bíztonságosan tudsz előzni. Nem kell órákat ülj valami mögött, hanem vissza 3 padló, és 2 mp alatt bármit kielőzöl bárhol. Azt bevallom, hogy kicsit elkényelmesedtem az 1310-es korszakom óta, de egy 150 le-nél gyengébb autóval nagyon meggondolom az előzéseket.
A diesel itt nagyon alulmarad a szememben. Ha el is találod, hogy pont tölt a turbó, és nagyot ugrik az előzésbe, akkor is a felénél kifogy a szufla, és kell váltani. Halálom.


"Bocs az előzőért, kicsit keményebb lett, mint akartam, de felkaptam az olajsarat.
Aki azon élcelődik, hogy valakinek futja-e szalámira, mert dieselt vett, hát csak irigyelni tudom, hogy még nem volt hónap végén filléres gondja. Van kapásból 4 ismerős, aki azért vett dieselt, mert igenis számít a havi pár ezer forint megtakarítás."

Ezt is megértem, de mindenki addig nyújtózzon, amíg ér a takarója. Sok hitel helyett járkálhat az ember 1.6 szívódiesel kettesgolffal, vagy 1.4-es kettesgolffal. Csak arra nem mondhatja a szomszédnak, hogy úúúúj autóm van.

A hónap végi gondokhoz nem szólhatok, mert 24 vagyok, Amerikában dolgoztam sokat, vannak tartalékaim, családot nem kell eltartsak, csak egy barátnő a kiadás:)

"A maradék meg egyszerű ízlés kérdése. De ez szerintem nem fajsúlyos az első két indokhoz képest. Gyorsulni, sportolni persze benzinest! De ez hány százaléka az ember idejének?
Szerintem teljesen meddő a benzines-diesel vita. Ahogy nem a kenyérvágó késsel vajazol, és nem a halkéssel vágsz pizzát. Mindent amire való. De könyörgöm, respect a másik oldalnak is!"

Az ízléssel egyetértek, a halkéssel pizza pedig: diesel teherautóba, benzin személyautóba:)))

Peace

vwman 2008.07.19. 15:05:55

hát igen aki mondjuk a 190nél előz valakit ahoz kell tartalék,de én nem sumákkkerként közlekedem mint néhány műmájer forma az utakon.tartalékaim nekem is vannak,van egy kis éttermem,ugyhogy kaja pia megvan plussz néhány forint is :)jut eszembe ma reggel megyek áruért a metróba az M0-on vadul jön mögöttem az E39-es bömbi majdnem letolt,nemértem mért kell parasztnak lenni a kiszuperált 10éves anno presztizsautóban

Boss 2008.07.19. 15:12:28

NEM szívó, hanem injektoros benzines!!!

Garp 2008.07.19. 15:34:40

megszaLott:
"Ezt is megértem, de mindenki addig nyújtózzon, amíg ér a takarója. Sok hitel helyett járkálhat az ember 1.6 szívódiesel kettesgolffal, vagy 1.4-es kettesgolffal. Csak arra nem mondhatja a szomszédnak, hogy úúúúj autóm van."
- nem is újról beszéltem, én is 3-4 évesre váltok. Nyálverés meg személyiség kérdése. A "napi gond"-os nem neked szólt...

"Csak egy példa. Bíztonságosan tudsz előzni. Nem kell órákat ülj valami mögött, hanem vissza 3 padló, és 2 mp alatt bármit kielőzöl bárhol."
- volt Pug 406 kombi 2.0 HDI, a 2001-es évjáratból egy ideig. Amellett, hogy egy Istencspás volt, egy dolgot szerettem benne: a motorját (meg hogy nagy, de ez már kettő). Iszonyatosan rugalmas, csendes és takarékos volt. Pont erre volt jó, amit írtál: visszavált, pöcc a gázon és huss, meg is előzed a szarakodót. Értem, hogy utálod, de egyszer próbálj ki egy hasonlót. A Ford is ezt a motort használta/ja ha jól tudom.
Volt LPG-s is, egy VW-m. Igaz, tök jó volt, benzin fele árában jártam vele, jól volt beállítva, ment is. Csak a tartályt tudnám feledni! Túl sokat vett el a csomagtartóból. Ha pótkeréktartály - na hadd ne mondjam, túl sokszor kaptam már defektet. E85 környezetbarátabb, de kevesebbet nem eszik tőle az autóm, és olcsónak sem nevezném.

Összességében én is benzinszagon nevelkedtem. Nekem is feláll egy V8-ra, gumifüsttől elszállok és szeretek ott állni a negyed mérföld előtt a piros lámpánál. De egyrészt változik a világ, az igényeim, és sajna folyamatosan a pénztárcám is. Szóval NEKEM egyelőre a diesel az alternatíva a napi közlekedésre.

"Vagyunk páran ilyen hülyék, hogy azt gondoljuk, hogy a benzines felsőbbrendű:)"
- ez teljesen OK, de attól a dieseles még nem jobbágy/paraszt (ettől amúgy is a falra mászom. miért nem pl. szobafestő, vagy ács-álványozó?). Ennyi volt a gondom.
A többi nem számít, meggyőznünk egymást nem feladatunk és asszem nem is tudnánk. ;)

zeze 2008.07.19. 15:34:42

AP! ez az 1.3 TD meg 1.3 Benzines emelkedön felfele, meik a jobb, hát anyámnak van egy 1.4 HDI 206-osa, hát siralmas, 80ról 110ig egyszerüen egy végtelenség mire kigyorsul, kamiont elözni 4 emberrel nem is lehet vele, mert semmi, növéremnek van egy Corolla VVTI 1.4ese, és hát nagyon kenterbe verne egy 1.4HDI-t 4 emberrel is, emelkedön is, diesel kicsibe egyáltalán nem jobb mint a kis benzines.. Szerintem is diesel az a kombányba meg az olajkályhába való

yard 2008.07.19. 16:34:40

Hol vagyunk már a "gány"-tól.
Abban azért értsünk egyet, mindenki azzal jár, amit megengedhet magának. Ez b..szott bonyolult összefüggések alapján alakul ki. Magam részéről lesz..rom ki mivel jár, engem a sajátom érdekel.Nevetséges, hogy itt mindenki a más kocsiját fikázza, olyanokat amiket csak messziről látott. Megy a parasztvakítás mindenféle marketing tesztek, meg cikkek alapján. Én még nem láttam egy autó prospektust sem amely így kezdődött volna: "Ezt a kocsit önnek fejlesztetük ki, szarból, szarul raktuk össze, épphogy működik, a motor futómű a legelavultabb technika ami létezik.Olyan finanszírozást kinálunk, hogy még örökösei is ezt fogják nyögni. Biztonság nulla, kényelme prasztszekérét sem éri el, fogyasztása iszonyú, ár-érték aránya katasztrófális, szervízben soha nem tudják megjavítani, stb. Ez a kocsi a meglepetés erejével fog hatni Önre (ez mondjuk igaz)." Kb. az összes ismertető ennek az ellenkezőjét írja /mostanában sokat olvastam, miután "vevő" vagyok. No az egy külön blog lenne a "márkakereskedőkről" / mondjuk tudom, hogy hét kiló a központi engedmény, Ö felkínál fogvicsorgatva 350-et, tájékoztatom és mosolyogva otthagyom/. Úgyhogy óvatosan fogalmazzunk. Kinek a pap, kinek a paplan. Nekem spec. a Stulcz Gizi.
Amúgy, ha lenne zszozsóm 3 kocsim lenne, ebből 1 db traktor.Miután nincs, így csak 1 db van, ami természetesen kompromisszum, magyarán szólva egyik igényt sem elégíti ki tökéletesen.
Egyébként a piac önmagát szabályozza, így minden eladható amire igény van. 10 milla felett meg lesz..rja az ember mennyit fogyaszt a vas (ezt mondta akinek olyanja van, és tényleg lesz..rja.

MillerCycleX9 2008.07.19. 17:34:42

A dízel kocsi vételára eleve jóval magasabb, még használtan is, így akinek fillérgondjai vannak hó végén:

1. Magának köszönheti, mert pont annyival több a törlesztője, mint amit pluszba tankolt volna benzinből
2. A gázolaj drágább már és a javítása is ezeknek a kocsiknak. (turbó, sprickolók, ésatöbbi)
3. Az ne tartson autót, ha nem futja rá. Nem az a szégyen, ha nincs kocsid. Az a szégyen, ha van, csak kenyérre nincs zséd mellette.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 18:27:59

DieselPower 2008.07.19. 17:24:13

Köszönöm a kulturált hangnemű hozzászólásaod. Inkább nem válaszolok, mert lehet, hogy nem értenéd meg, mert eltér a kifejezőkészségünk.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 18:32:44

vwman

Egy E39 lehet 2003-as 540i is. Csak lassabban a kiszuperált presztízsautóval...
A szememben viszont egy '97-es 525 tds az sosem volt presztízsautó. Max újon a parkolóban, elölről nézve, mert onnan nem látszik a lehajlított kipufogócső.

pixa 2008.07.19. 18:36:04

"NEM szívó, hanem injektoros benzines!!!"

Naja, attól még a levegőt szívja, tehát SZÍVÓ

Mintahogy minden szívódízel sem szívja befele a naftát, mert minden dízel injektoros mióta létezik, hatszázezer éve.
Tudjátok, adagoló. Ami be szokott szarni. Nincs karbi.

Az meg, hogy mi mennyit eszik: ha új autótok van, nézzétek meg, mennyit esik a benyás, és mennyit a dízel értéke. SZámoljátok meg mennyi km-ert mentek évente. Osszatok szorozzatok az értékvesztéssel, és majd akkor jön ki, hogy drága-e a gázolaj vagy sem

Erről ennyit.

pixa 2008.07.19. 18:42:48

Nekem meg van egy öreg szar dízelem, ha ugyanilyet benzinesbe vettem volna, fele ennyibe kaptam volna meg. Fogyasztása kb. ugyanaz. Biztosítása a benyásnak olcsóbb. Elvileg valamivel jobban is megy.
De a szar dízelmotorom eléget minden olcsó/ingyen szar szemét cuccot. És még az értékét is kíválóan tartja. Amúgy meg, hangos meg csattog, de dugóban alapjáraton megyek egyesben meg kettesben, üzemanyagtól függően hármasban is. Meg elindulok emelkedőn kézifék nélkül.

Csak azért van még létjogosultsága a benzinmotornak autóba, mert a gázolaj ára mesterségesen magas. Gázolajat előállítani vagy harmadannyiba kerül mint benzint. Tehát - ha az adókat, nyereséget stb.stb-t nem nézünk, most kéne kb 120ftnak lennie egy liter gázolajnak kúton.

u.i.: a dízel az büdös, de még mindíg kevesebb dízel személyautó füstölög kéken, mint benyás, ami mérgezőbb

qualitaet 2008.07.19. 18:45:07

MegszaLott
oder Alpina B10V8s...

yard 2008.07.19. 18:52:32

Pixa!
F@szt érdekel a hülye értékvesztés. Tetszen nekem a vas és lesz@rom. Magyar betegség: húha, sok a részlet, de majd ha egyszer eladjuk, abból aztán meggazdagszunk, stb. szocreál ideológia.
Olyan autód vegyél ami tetszik (neked, nem a szomszédnak), aztán nyomjad. Légy biztos kívűlről a saját autódat látod a legritkábban. Már, ha szeretsz autózni, egyébbként nehogy vegyél bármit, idd el.
Egyben igazad van: minden égéshez kell oxigén (a levegőben van még), de nehogy felnőtt embereket akarj megdumálni, hogy mire költsék a pénzüket!

yard 2008.07.19. 19:37:44

pixa!
A te leprádtól kapunk tüdőrákot. Tudod mi jön ki a régi dieselekből. Pláne a tiédből amelyik minden "szart eléget". Ahogy írod qrva zajos is. Akkor miért jó???. Amúgy kézifék nélkül lejtőn elindulni????-ez nagy dolog? Mert, ha az akkor én faszább csávó vagyok, én tudom bengással is!

vwman 2008.07.19. 19:57:54

megszalot az egy facelift elötti,tehát 10év körüli 520i volt.szerintem az 520i-be meg 316i-be feszíteni az a baromi szánalmas.ha belegondoltok azért van több benzines autó,mert olcsóbbak,a magyar márcsak ilyen,olcsó legyen,nembaj ha szar,azonos típusnál az alap benzines és az alap diesel közt milliók is lehetnek a különbségek,és ez egy árorientált piac.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.19. 20:06:25

Én sem szeretem az alapmotoros autókat, de az egyik haverom azért vett 316i-t, mert 90
fölött szédül. Az ilyent megértem.
Az viszont bassza a csőröm, ha a 325öm mellé beáll egy alap 316i, és akkor azon gondolkozom 1 pillanatra, hogy én miért fizettem kétszer annyit. Ilyenkor kicsit lennebb engedem a motoros ülést, és eszembe jut, hogy az enyém még önerőből mozog is:DDD
Túlzás amit írtam, vicc akart lenni :)

yard 2008.07.19. 20:17:28

megszaLott!
Ne nézegess, bízz magadban.

vwman 2008.07.19. 20:43:42

gondoltam,hogy viccnek szántad,hogy kétszer annyit fizettél :D mikori évjáratu a vasad?

pixa 2008.07.19. 20:49:55

yard: kézifék és gázadás nélkül. Gáz és fék nélkül kuplung megtartja, és még el is tudsz indulni gáz nélkül.

Neked az a jó ha a verdád csendes? Nekem az a jó, ha olcsón eljutok a-ból b-be. A sok gányomat meg majd megszűri a pollenszűrőd.
De lehet másképpen szavazni, és akkor nincs regisztrációs adó, és telik jobb autóra. Meg tellik jobb üzemanyagra.

Megjegyzem ha kultúrált közlekedési morál lenne Bp-en, akkor csak és kizárólag kerékpárral közlekednék (igen, esőben és hóban is, vásárlást kivéve). Akkor viszont CO értékem nulla.

Szóval míg rabolják az országot, addig szívjátok a bűzömet. Kivéve ha itt kintragadok Írországban, akkor mindenki jobban jár (engem is beleértve)

pixa 2008.07.19. 20:56:36

Ja és igen, szeretek autózni, szeretem az autókat, de egy autónak funkciója van elsősorban, ez csak egy gép, nem egy ember. Nem kötődök úgy hozzá, ha kell bármikor eladnám bármilyen vasamat ha valami másra kéne hirtelen a pénz. Nem jaszkarizok, nem feszítek a csajok előtt, hogy nézzétek, hány cm-errel lesz nagyobb a farkam ha ebben meg ebben az autóban ülök.
Mellesleg minden olajat elégetnek egyszer, tehát én nem szennyezem jobban a környezetet.

yard 2008.07.19. 21:05:01

Szóval Írországban elviselik a zajt és a bűzt?
Tényleg nem tudom, de laktam A-ban, ott egy lyukas dobért megb..nak.
A regadó igaz (az EU tagjai vagyunk-röhej)
Mondjuk én lejtőn (felfelé) képes vagyok a kuplungot és a gázt egyszerre kezelni (lábbal). Értem én, hogy a diesel nagyobb nyomatékára gondolsz. Valamikor mikor vizsgára mentek a srácok mi is megemeltük az alapjáratot, így "gáz nélkül" rutinoztak, nem fulladtak le.
Mondjuk izlés dolga, de szerintem gáz-fék-kuplung kezeléssel igazi a dolog -az autózásra gondolok, amikor te tartasz kézben (lábban?) mindent.
Kerékpárt meg az istenért se használj Pesten, hiába van f@sza kerékpárút a Hungárián (na, ez is egy röhej)-biztos tüdőrák!

MillerCycleX9 2008.07.19. 21:09:08

pixa 2008.07.19. 20:49:55

Az a gáz, barátom, hogy nem szűri meg. Keress rá, pont nemrég volt egy ilyen mérés. Indexen talán megtalálod. A dízelek jó sok finom port (igen, nem olvasta senki félre) köpnek a tüdőnkbe, amit a pollenszűrő nem fog fel, mert kisebb a szemcseméret. Ettől még mérgező... És kormol és füstöl. Persze, akinek ez jön be, hát hajrá. A kettőhármas gépemet is lehet kuplunggal fogni, de az egyhármas suzimat is lehetett. Bár nem akkora emelkedőn. de most erre kell egy kocsi, erre élvezzek? Ne má... :D

DieselPower 2008.07.19. 23:36:35

Megszallott, meg az összes kispöcsű faszfej moderátor bekaphatja a farkam tövig, aztán lesz tőle egy jó napjuk. A diesel motor meg a motorizáltság legnagyobb találmánya, amit csak a vízüzemű autó fog túlszárnyalni, különben nincs mit a beszólásért, szerintem sem értenénk meg egymást, én egy bélféreggel nem szoktam beszélgetni ezért. Hé admin, megbaszlak a zsidó anyád hátán aki a világra szart!!!! Yee!

Silver Ghost 2008.07.20. 00:09:40

Nos, ahhoz képest hogy a gányolásról volt szó rendesen eltolódtunk a benzin/diesel párbaj fele... Na mind1...:D
Egyébként szerintem ez egy értelmetlen vita, mivel a dieselnek és a benzinesnek is teljesen más a vásárló közönsége.
A dieselek valóban igen nyomatékosak (meghatározott fordulatszám tartomyányban), teljesítményük is kb azonos a hasonló méretű benzinesekéhez. gondolok itt az 1,9-2,0 dízelekre (pl: BMW, Fiat Multijet...). A megbízhatóság érzékeny téma, ebben nem lehet szerintem egyértelmű döntést hozni. A tartósság más kérdés, a mai modern common-rail dízelek korántsem bírnak annyit mint az előkamrás dítelmotorok, vagy a kezdeti TDI-k. persze teljesítményük is kisebb, dehát valahol kompromisszumot kell kötni. Ahol a benzines el tud húzni a fenntartási költség (persze ez nagy mértékben függ az éves futásteljesítménytől..) Nincs porlasztócsúcs, izzítógyertya, esetleg turbo, részecskeszűrő, valamint a benzineseket nehezebb is legyilkolni, nem olyan érzékenyek. A vételárbeli különbség az eladáskor visszajön, bizonyos mértékben. A előforduló hibák elhárítása is nagy valószínüséggel olcsóbb mint a dízelnél, illetve a benzinesek kevésbé érzékenyek az üzemanyag minőségére.
A környezetvédelemben is a benzinesek inkább a nyerők, mert egy kopott dieselnél nincs rosszabb... Valamint a dgázolajat nincs mivel kiváltani, a benzinnél az E85-E100 illetve az LPG is lehetőség.
Tehát nem mindenkinek éri meg a dízel, csak annak aki igenis használja az autóját, nem évi max 30'000-et megy.

Zoltec 2008.07.20. 00:31:24

A Merci amugy a w124ig igazi Merci.

A többi már "müanyag", tervezett elhasználodásu szar(már a legelsö C osztály is), plusz az adatbuszos rendszer miatt javithatalan, és minden egyszerre romlik el. (ráadásul jobban rohadnak mint a zöldséges w123, lásd w210)

megszaLott 2008.07.20. 00:59:01

Silver Ghost

A dieselt a sultkrumpli olajjal lehet kivaltani. En varom azt az idot, amikor az E85-omet langosillatu traktorral fogjak termelni:)))

megszaLott 2008.07.20. 01:00:55

Ne moderaljatok ki ujra a dizelpowa hozzaszolasat, hadd lassa mindenki, mekkora IQ bazis. :)

Iceman 2008.07.20. 08:50:51

megszaLott írta:

" Az viszont bassza a csőröm, ha a 325öm mellé beáll egy alap 316i, és akkor azon gondolkozom 1 pillanatra, hogy én miért fizettem kétszer annyit. "

Aztán az első utána következő kanyarban megtudod amit 2.-dik padlón tolsz lapjával :) :)

vwman 2008.07.20. 09:04:12

dieselpower megírta a véleményét ennyi,kicsit nyersen,de lényegébe igaza van :) megszalott ha majd nem lesz kőolaj miből benzint csinálnának neked akkor jön ajóöreg diesel neked is:) igaz addigra 100éves lesz a bömbid,már most is 10éves kb ha jól tippelem :D

yard 2008.07.20. 09:34:06

vwman!
Mi van?????

yard 2008.07.20. 09:35:32

vwman
Akkor is lesz gázolaj (brr. már a neve is gáz), csak bálnafosból csinálják majd , igaz?

Garp 2008.07.20. 10:11:24

yard 2008.07.19. 21:05:01
Szóval Írországban elviselik a zajt és a bűzt?

Épp ellenkezőleg, mindent elkövetnek, hogy a "legzöldebb" ország legyenek Európában, itt a legszigorúbb a szabákyozás legfőképp az ipari környezetszennyezés ellen. Az utcáik szemetesek, de ebben is javulnak, viszont a megújuló energiaforrásokat nyomják, rengeteg metanolos kút van, egy modern újonnan vásárolt diesel motorra 1/3-al kevesebb adókülönbözetet adnak, mint egy ugyanakkora új benzinesre meg ilyenek....

[] (törölt) 2008.07.20. 11:26:55

"megszalott ha majd nem lesz kőolaj miből benzint csinálnának neked akkor jön a jóöreg diesel neked is:)"

nem akarlak elkeseriteni, de a mai biodizelekben a novenyi olaj aranya max 20%, a tobbi bizony koolajszarmazek. ha 100%ig novenyi eredetu uzemanyaggal akarod hajtani az autodat, kidobhatod a mostani dizeledet, mert ahhoz specialis motor kell.

egyebkent mire elfogy a koolaj, addigra mar a biodizel varrogepek is muzeumban lesznek.

gnme 2008.07.20. 11:40:03

"valamint a benzineseket nehezebb is legyilkolni"

Simán le lehet gyilkolni őket. Nem is kell semmi különöset tenni. Hajtsd meg autópályán és hidrotőkés lesz. Én 15 órán keresztül szoktam hajtani egy etapon, míg az északi tengerhez felérek.

Tőkesor csere haveri alalpon jó alapanyaggal kb. 100e.

Ezéer most dízel autót rendeltem baszottnagy köbcentivel. Elegem van a benzines utáni kétnapos fejfájásból. A fordulat plafonon, a hidtrotőke megy gallyra a forgórésszel együtt, a kocsi iszonytató amit megzabál.. elég volt.

Saját tapasztalat.

Silver Ghost 2008.07.20. 11:56:47

megszallott:
"A dieselt a sultkrumpli olajjal lehet kivaltani. En varom azt az idot, amikor az E85-omet langosillatu traktorral fogjak termelni:))) "

Nos ez már most is nagy valószínűséggel igaz, a traktorok nagyrésze étolajjal megy, hála a teljesen igénytelen dízelmotornak, bár traktormotorokban nem vagyok otthon...
Az étolaj pedig sosefogja kiváltani a dízelt mert nincs meg hozzá a megfelelő technológia. A mai dízelek egy használat után bedobják a törölközőt, mivel annyira nagy nyomáson és precizitással dolgoznak. A régi dízelek pedig egy kis átalakítás után 8vagy akár anélkül) elmennek 100%os étolajjal is, de ekkor senkine akarjon zöldkártyát csinálni, illetve a régi dízelek teljesítménye pedig ugye köszönőviszonyban sincs a maiakéval...

Silver Ghost 2008.07.20. 12:01:17

gnme:
Akkor te vagy tipikusan az az ember akinek a dízel éri meg. A 15 órás hajtás gondolom nem egy-kétszer történik meg, így évi futásteljesítményed (gondolom) indokolja a dítzelt. De ezt írtam az első hozzászólásomban is.
De hogy kicsit kötekedjek is, átlag felhasználó nem pörgeti 15 órán keresztül pirosban a benzinesét.
Gondolom te sem 130-al mentél, hanem 230-al, amit ne hidd hogy egy dízel szó nélkül elvisel, ekkor már egy átlagos dízel is pörög rendesen. Olajfogyasztással ilyen igénybevétel mellett számolni kell...

[] (törölt) 2008.07.20. 12:07:18

"Simán le lehet gyilkolni őket. Nem is kell semmi különöset tenni. Hajtsd meg autópályán és hidrotőkés lesz."

akkor te valami lelakott szarokat foghattal ki, mert tobbnyire en is autopalyan hasznalom az autoimat, es egy sem lett hidrotokes soha. pedig itt nincs sebessegkorlatozas.

annyira vicces, amikor valaki a lelakott szarrahajtott autoja alapjan tesz orokervenyu megoldasokat egy egesz technologiara.

[] (törölt) 2008.07.20. 12:36:50

megoldasokat -> kijelenteseket

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.20. 12:38:00

vwman

Az E36 10 évnél idősebb, a másik kettő viszont pár évvel fiatalabb. De az E36-ot szeretem a legjobban, aki vezetett ilyent, azt tudja miért.

Érdekes ez a hidrotőke dolog, mert 210K-val vettem az E36-ot, hajtom rendesen, és most 250K körül nincs tőkehangja. Bár lehet, hogy az előző tulaj cserélte, mert Románia-Franciaország útvonalon használta
sok évig.

pixa 2008.07.20. 12:42:10

írországban mindenki leszar mindent. REgisztrációs adó itt is van (röhej).
Gyorshajtást viszont nézik nagyon keményen. Tilosban parkolni meg itt is lehet, és szoktak, csak ha nagyon szemétládán állsz meg akkor piszkál a jard (mondjuk keresztben kilóg a 6 méteres verdád és másfél sávot kilóg az útra)

Gázolajat nem vált ki semmi? 30%-ig garantáltan elviseli az ethanolt a dízel.
Másrészt meg bármi jó bele csak olaj legyen. Ha a mai dízeleknél módosítanál a technikát, és nem lenne annyira precíz a porlasztás, meg még ez-az, lazán elégetne bármit ami olaj jellegű.
Most jöttök itt az ethanollal; az is növényből készül, ennyi erővel 100% étolajat/növényi valamit (olajat) öntök a dízelbe.
Jöttök az lpg-vel; dízelt is lehet lpg-síteni csak nem szokás. Nem értelmetlen, csak tényleges spórolás sokkal kisebb mint a benzinesnél.
Gyújtógyertya az alapjárati gázolajmennyiség.

Amúgy benzin vs. dízel megbízhatóság:
90-95 között szinte minden benzinesben már volt elektronika. Dízelekben viszont semmi, és szinte mind a régi technikát használta. 90-95 között gyártott autók között szerintem egyértelműen a dízel a megbízhatóbb. Ja, csak azok még azok voltak, amiket nem volt ajánlott tartósan végsebességen padlózni 20 órán keresztül

panelproli 2008.07.20. 13:01:02

mondjuk egy modern dízel 200 nál 3500at forog és eszik 8 litert egy benzines meg kb 5000-t(jó eseben) és eszik 15 litert
szóval melyik birja tovább?

gnme 2008.07.20. 13:01:23

"akkor te valami lelakott szarokat foghattal ki, mert tobbnyire en is autopalyan hasznalom az autoimat, es egy sem lett hidrotokes soha. pedig itt nincs sebessegkorlatozas."

2003 Márciusi "0" kilométerrel vettem.

Valóban lelakott szar volt. Minden nulla kilométeres újautó lelakott szar.

edelweiss, összeakasszuk a bajuszt?

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.20. 13:15:37

gnme

Gondolom 2000 köbcentinél nem volt nagyobb.
Milyen autó?

panelproli

Amelyik 200 -nál 3500-at forog, az legalább 3000 köbcenti, és fogyaszt is rendesen.

Silver Ghost 2008.07.20. 13:50:35

pixa:
Most nem az 1990-es években vagyunk hanem 2008-ban tehát engedd meg, hogy ne az adagolós dízelekről beszélgessünk.
illetve mint előző hozzászólásomban írtam:
"Az étolaj pedig sosefogja kiváltani a dízelt mert nincs meg hozzá a megfelelő technológia. A mai dízelek egy használat után bedobják a törölközőt, mivel annyira nagy nyomáson és precizitással dolgoznak. A régi dízelek pedig egy kis átalakítás után 8vagy akár anélkül) elmennek 100%os étolajjal is"
Tehát igen az étolaj megfelelő alternatíva, de nem a mai dízelmotorokba...

beleske 2008.07.20. 14:33:15

Csak a tisztánlátás végett:
A sorosadagolós dieselek mindenféle átalakítás nélkül mennek akár 100% étolajjal is károsodás nélkül. Legjobb, ha tiszta bóti, de ott már túl drága, nem éri meg. A használttal sok a macera. A prézlit, meg a sülthúsdarabokat nem árt felhasználás előtt kiszűrni, ez egy kicsit munkaigényesebbé teszi a prodzsektet.
Környezetvédelmi szempontból pedig az étolajos diesel sokkal jobb értékeket produkál, mint hagyományos gázolajjal.
Gondolj bele, egy csomó szénhidrogén-vegyület egyszerűen nincs benne az étolajban.

yard 2008.07.20. 14:40:19

Beleske!
és tápláló, egészséges (koleszterin)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.20. 14:45:15

És nem is olyan büdös. Lángossütő illata van :)))
Éljen a fillérbaszás:D

vwman 2008.07.20. 16:33:37

megszalott te úgy csinálsz,mintha a csoróemberek vennének dieselt,fillérbaszás
kicsit elvagy tévedve,az éttermemből a napi nyereségem annyi mint másnak a havi fizuja egy jó munkahelyen,erről ennyit.
másik dolog meg elhiheted telne m5-re meg hasonlókra,de minek nekem olyan,sokat utazok jó nekem a diesel,meg nem hiszem,hogy te is 2kilóval mész át a városon,de ha igen akkor remélem majd kapod a csekkeket

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.20. 16:54:30

Ha annyi pénzed van miért égeted magad diesellel?
Azért elég nyílvánvaló, hogy a legtöbb ember azért vesz dieselt, hogy spóroljon. És mivel neked is dieseled van, ebből azt feltételezem, hogy sporlós vagy. Ha nem, akkor 170 lovas benzinest vettél volna.
Tudom, hogy nem szép dolog az általánosítás, de ezt el kell fogadni. Én simán nyelem, amikor le köcsög-paraszt-hurkanyakú-8osztályos béjemvésnek titulálnak, pedig hajam is van, és felsőfokú végzettségem is.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.20. 16:55:39

A benzin nem csak a 2 kilóról szól, hanem a kulturált járásról, és csendről/szép hangról.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.20. 16:56:50

Elképzelem, amikor az asszony hozza ki a garázsból az autódat, te meg közben a csudaszép hangjában gyönyörködsz :))

konzumidióta 2008.07.20. 17:20:35

B@!*meg! Nem hiszem el! Hát ezért tartunk ott, ahol... Vwman, KuKori és még nagyon sokan! Mi a faxért kell ebben az országban az autója teljesítménye mérete és ára alapján rangsorolni az embereket??? Kib@!**tul ért mindenki ahhoz, hogy a másikat lenézze, mert azt gondolja annak kevesebb a pénze (magyar értelmezésben: nem sikeres) nála. Hát szánalmas is, hogy egyeseknek nem telik 3000 lóerős mittoménmilyen extrás szarra. Toljuk csak le az útról, nehogy már boldog lehessen azzal az 5 lóerős szutyokkal - csak egy szerencsétlen selejt lehet aki ilyennel az útra merészkedik. Nekünk pedig kötelességünk bebizonyítani ezekkel a mikiegerekkel szemben (az úton és szavakban is), hogy mi vagyunk az Élet Császárai. (Nehogymá egy egykettes darálóból ossza nekem a zészt) Csakhogy közel sem biztos, hogy a lenézett autó tulajdonosa bármilyen vonatkozásban "szegényebb" netán gyengébb. Ilyenkor ezeken a Császárokon sokan mosolyognak ám...

Vannak olyan helyek a világban, ahol az emberek olyan típusú, méretű, teljesítményű, működési elvű, korú stb. autókat vesznek, ami tetszik/szükséges/praktikus/megéri nekik. Ne higgyük, hogy még mindig és mindenkinek az autó a STÁTUSSZIMBÓLUM és annak az anyagi lehetőségeink szerint a legdrágábbnak és legerősebbnek kell lenni.

vwman 2008.07.20. 17:26:16

ha csendre és kulturált járásra vágysz miért nem vettél elektromos autót :D
amugy meg engem nem érdekel hogy milyen a hangja az autómnak.szerinted aki Q7 vagy X5 diesel-t vesz az is sporólos nem hiszem.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.20. 17:48:43

Pedig igen

Mostanában irta ide egy Németországban élő kolléga, hogy nagyon visszaesett a diesel luxusautók, és SUVok eladása a benzineshez képest, mióta megdrágult a selejtüzemanyag.
És annál többem szereltetnek gázt a kocsijukba. Pont olyan fillérbaszó az diesel X5 vásárló is mint bármelyik más. Csak ő a hónap végén megspórolt pénzt nem szalámira, hanem nagyobb plazmatévére költi.
Tudod minnél inkább spórolsz, annál több pénzed van, és minnél gazdagabb vagy, annál fillérbaszóbb is vagy.
Én sajnos nem így gondolkozom, ahogy van egy kis pénzem, el is költöm. Amolyan dzsentri magatartás:) De ha egyszer kinövöm, akkor sem dieselt fogok venni, hanem LPG-t, és jól eldugom, hogy ne égjen a pofám:))

[] (törölt) 2008.07.20. 18:13:50

"2003 Márciusi "0" kilométerrel vettem.

Valóban lelakott szar volt. Minden nulla kilométeres újautó lelakott szar."

hany literes motor? hany kilometer alatt szart be a hidrotoke?

"megszalott te úgy csinálsz,mintha a csoróemberek vennének dieselt,fillérbaszás"

pedig pont errol van szo. dizel X5ot pl azok vesznek, akik ruppotlanok es/vagy fillerbaszok, es a benzint mar nem tudnak kifizetni. ezert aztan inkabb vesznek egy varrogephangu pozoloautot. ha X5bol lenne 1.6d, magyarorszagon az fogyna a legjobban.

"kicsit elvagy tévedve,az éttermemből a napi nyereségem annyi mint másnak a havi fizuja egy jó munkahelyen"

ha igy lenne, nem egetned magad egy dizellel.

[] (törölt) 2008.07.20. 18:18:26

en amugy csinalnek diesel Porschet kulon a kelet-europai piacra a sok pozernek. aranybanya lenne :)

[] (törölt) 2008.07.20. 18:19:43

"Tudod minnél inkább spórolsz, annál több pénzed van, és minnél gazdagabb vagy, annál fillérbaszóbb is vagy."

ez nem igaz. a gazdagnak *latszani* akaro emberek a fillerbaszoak - kenyszerbol.

vwman 2008.07.20. 18:38:26

Edelweiss amiért te csoró vagy más nem az,színtiszta irígység ami beszél belőled!

ommm 2008.07.20. 18:46:30


Sajnos nem jár tőle messze.
Cayenne D.
Már készül.

qualitaet 2008.07.20. 18:48:39

megszaLott

MI-CSO -DAAAAA?

A legeslegnagyobb fillérbaszók kerek e világon!!!!

Mindegyik (tisztelet a kivételnek) chiptunningol (tehát nyomja mint az állat), száguldozni akar, , rajoskodik, de tankolni azt persze nem.

IGAZI PITLÁKOK.
Mindig sírnak a fogyasztás miatt, közben ott a hármoszintes villa.

Mindig mondom: Ha a villa meg a medence fűtését ki tudod köhögni, a tankolás miért fáj?
NEKEM MONDHAT BÁRKI BÁRMIT, EGY TUCATNYIT ISMEREK!


Én a kisebb kategóriás dieseleseket megértem , bár ott is jó figyelniük a "leves-hús" árkérdésre.
Semmiképp nem akartam belepofázni az életükbe.
Spórolnak ,érthető.

Két éve én is dieselbe kényszerültem, pedig azelött csak nagyköbcentis benzinesem volt.
Azt is csak azért, mert a fillérbaszók keltette (sikeres)hisztéria miatt féltem ,hogy rajtam marad!

Megszokhatatlan érzés amikor van egy komolyabb autód de kerreg és bűzlik mint a trágyadomb.

A benzineseket élvezettel hajtotta az ember, tudván jó olajjal jó álllapotban "bármit kibír".
Élvezted az egyenletes teljesítményt,hogy finoman jár, a garázsban meg remeg a levegő.

Itt meg:

Minden komolyabb gyorsításnál előttem volt ,hogy micsoda terhelésnek vannak kitéve a turbók meg a hengerfej, örökös rettegés az élet, hogy a forszírozott, fajlagos teljesítmény miatt mikor megy szarrá.
Este meg amikor leállítod olyat beremeg, hogy féltem, nekikoccolódik a garázsfalnak.
Szerencsére nem szart be igaz csak 110000 km volt benne.

Egy hónapja nincs meg, igaz gyorsan el is vitték.

Mennyit röhögötem amikor a fillérbaszó, ámde rajoskodó haverom " aki nem hagy pluszban a kútnál havi tízezreket", milliót közelítő százezreket hagyott a szerelőnél chip által széthullott motor javítására.
Meg ugye a gázolaj is kurva drága (:)DDDDDD )lett.

Minden igazán nagy diesel megbosszúlja magát később.

Nézzétek meg a régi s400cdi-k a 740d-k A8 3.3 tdik, mind szarrá mentek!

Állandó turbó hibák, hegerfej, magasnyomású szivattyúk hibája ( mely ugye azonnali komplett tank, ellátórendszer, és porlasztócsúcs cserét von maga után a szétszóródó rézspén miatt).

Tudom a japánok tartósak,kiváltképp, hogy elő sem tudtak állítani ilyet.

Természetesen lehet jó is a nagy diesel de csak ha nem "hajtják".

DE aki olcsón akar száguldozni meg vakítani, mindennek a tetejébe fel is van töltve az nem fillérbaszó?!

konzumidióta 2008.07.20. 19:07:15

Miért kellene égnie annak aki ilyen vagy olyan autót vesz kedves Edelweiss? Az az égő, ha azt hiszi, vagy azt próbálja elhitetni, az több annál mint ami, de még inkább az, ha úgy megy ki az utcára, hogy nem mosott lábat és bűzlik mint egy disznóól. Az autó miatt égni??? Max ha nincs karbantartva!

Na meg miért kell általánosítani a jómódúakat illetően? Köztük nem lehetnek különféle módon gondolkodóak?

Lehet, hogy nekem itt nem osztottak lapot, de nem érdekel, beszólok...

qualitaet 2008.07.20. 19:24:20

konzumidióta

Nyugodtan szólj be Papuskám!

De mindenekelőtt kérlek vedd figyelembe, hogy én előbb iszom gázolajat, minthogy a jómóduakat általánosítsam.

No meg szép is lenne ha a "jómódú"-ság szinonímája a magyar chiptuningos "Powerdiesel"-tulajok túlnyomó része lenne.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.20. 19:32:07

qualitaet, edelweiss

Minden szavatokkal egyetértek.
Bár úgy tűnik, mintha ugyanazt a márkát hajtanánk:)))

konzumidióta 2008.07.20. 19:42:27

Qualitaet, ez alapvetően nem neked szólt, nem te általánosítottál. Az általad jellemzett jelenség létezik. Én azt gondolom, ha neki így tetszik csinálja. Csak ne ossza az észt, hogy rajta kívül mindenki barom, aki nem úgy gondolkodik mint ő, vagy még arra sem telik, mint neki. Ja és ne igyál gázolajat, mert elkormolódik a beled :)

konzumidióta 2008.07.20. 20:01:00

Ja, és Qualitaet: magaddal kerülsz ellentmondásba, idézem:

Mindegyik (tisztelet a kivételnek) chiptunningol (tehát nyomja mint az állat), száguldozni akar, , rajoskodik, de tankolni azt persze nem.

IGAZI PITLÁKOK.
Mindig sírnak a fogyasztás miatt, közben ott a hármoszintes villa.
Mindig mondom: Ha a villa meg a medence fűtését ki tudod köhögni, a tankolás miért fáj?
NEKEM MONDHAT BÁRKI BÁRMIT, EGY TUCATNYIT ISMEREK!"

következő hsz-ban pedig ezt írtad:

"No meg szép is lenne ha a "jómódú"-ság szinonímája a magyar chiptuningos "Powerdiesel"-tulajok túlnyomó része lenne."

Akkor szerinted a fűtött medencés háromszintes villa tulajdonosa nem jómódú (legalábbis a magyar átlaghoz képest), ha "csipszesdízel" áll kertben? Hogy is van ez?

qualitaet 2008.07.20. 20:17:19

konzumidióta (dehogy is)

Úgy, hogy egy tucat, azaz 12 db-t "chipest" említettem.

Ez a 100 azaz száz százaléka azoknak a "chpesek"-nek akit ismerek.

Ennek alapján alakult ki a nézetem.

Jómóduból 0 azaz nullát említettem.

Természetesen ők is jómódúak kivétel nélkül ,de ők 12 -en töredékét képviselik az általam közelről vagy távolról ismert jómódúaknak.


Tán így Neked is világos. De az ellentmondás részemről továábra sem világos annak tükrében, hogy a jómódúakról egy betűt nem írtam.

panelproli 2008.07.20. 20:28:16

az lpg nem fillérbaszás?!

muhaha..

panelproli 2008.07.20. 20:35:16

hát ez az még nem ültél új 2000 -es dízelben,mert a 6 sebességesek 200 nál 3500 at forognak ha a karod viszlek a mondeommal (dci)és akkor láthatod hogy 180 nál forog 3100 at.és mivel ezeknek a kompressziója sem olyan nagy 15-18 körül nem is melegednek annyira sem.

Kifordított kacagány 2008.07.20. 20:42:46

és mi van azokkal, akik azért vesznek diesel-t, mert az elfurikázott gázolajat tudják elszámolni az adóhivatal felé(ugye nálunk a benyát nem lehet, mint jobb helyeken). adott esetben akár az egész autó árát megspórolhatják így és ezért nagyobb autót is vehetnek, mint amit egyébként megengedhetnének maguknak benzinesből. ezek azért nem fillérek. akkor ők már forintbaszók?
én mondjuk nem vagyok ilyen helyzetben, de ha lennék, akkor inkább egy böhöm diesel, mint egy 1.3-as benzines.

qualitaet 2008.07.20. 20:46:52

Félreértések elkerülése végett ismételten leszögezem, hogy "fillérbaszós" észrevételem a luxuskategóriás, chiptunningos járművek tulajdonosaira vonatkozik.

A diesel "undorom" is csak 3 liter fölött "él".

konzumidióta 2008.07.20. 20:49:48

Qualitaet, ismét idézek tőled:

"Jómóduból 0 azaz nullát említettem."

Tehát kérdésem a következő: Szerinted az általad említett csipszesek, az a 12 db akit te ismersz, akiknek háromszintes villájuk van fűtött medencével, szóval ezek most nem jómódúak???


Én egy olyan magyar csipszest ismerek személyesen, aki 5 milliót fizetett (hitelre persze) a kocsiért, de már nem férnek el a lerobbant panelban. De mindenkinek osztja ám az észt, hogy ő mekkora menő, kiket hogy alázott meg az úton. (Kedvencem: "csak a felnik érnek annyit mint egy Szutyuki, öccsém") Nem lehet, hogy esetleg ebből a fajtából van a több? Mert ugye (te írtad, idézem):

No meg szép is lenne ha a "jómódú"-ság szinonímája a magyar chiptuningos "Powerdiesel"-tulajok túlnyomó része lenne.

És itt az ellentmondás és a lényeg: Akinek medencéje van és villája, az akkor is jómódú, ha Daihatsu Charade-dal (vagy csipszes dízellel) jár. A paneles pjédétédéjipasszátkombis pedig a 21"-es BBS felnin sem az, csak szeretne annak látszani.

panelproli 2008.07.20. 20:52:01

meg mondjuk a gázolajat amit nem 250 ért veszek,arról számlát kérek és visszaigénylem az áfát.és kb 270 ben van egy liter ,a család 3 kocsija tankol erre a rendszámra úgyhogy ők is olcsobban járnak ,plusz az alkatrész meg a javítás is nettó:-)
igazi fillérbaszó vagyok viszont budán van két családiházunk 3 nyaraló+ stb.
és nem egy öreg kb 600 ezret érő kocsiba tankolok el havi 200-300 ezret.

Kifordított kacagány 2008.07.20. 20:54:31

panelproli 2008.07.20. 20:35:16
és tuti nem eszik többet 4L-nél és simán el lehet vele járni lacikonyha alapanyaggal....:)

qualitaet 2008.07.20. 21:01:21

KONZUMOKOS
Papi, olvass figyelmesebben ,vagy olvass Gomulkát.Egyéb ötletem nincs.

panelproli 2008.07.20. 21:04:51

a jársz közértbe akkor láthatod hogy az étolaj majdnem duplája a gázolajnak,de mivel csak anyukád jár bevásárolni ész nélkül irogatsz itt hülyeségeket.:-)
egy dízel széttaposva is 9 liternél megáll egy benzines ha ugyanígy ütöd vered 15-18 litert fogyaszt most 2000 ezres autókról beszélek.Bmw ről például.

konzumidióta 2008.07.20. 21:10:13

Panelproli is meg lett ítélve az autója alapján. Lehet rá mondani, hogy fillérbaszó, meg ügyeskedő. Hurrá. Panelprolit pedig bántja ez valahol, ezért most beszámolt a vagyoni helyzetéről, csak a miheztartás végett. Bravó. Ezek vagyunk mi, magyarok: sose magunkkal foglalkozunk, mindig másvalakivel.

panelproli 2008.07.20. 21:15:28

:-)))

konzumidióta 2008.07.20. 21:15:35

Qualitaet: sajnálom, hogy ilyen f@*z vagyok, hogy nem tudok olvasni és szöveget értelmezni. Hamut szórok magamra. Továbbiakban erről nem vitatkozom.

Kifordított kacagány 2008.07.20. 21:30:58

panelproli 2008.07.20. 21:04:51
persze, hogy drága, mert már abból is üzemanyagot gyártanak(kapcsolódó cikkeket lásd a neten), de a lacikonyhát megjárt verziói már szinte ingyen vannak;)

konzumidióta 2008.07.20. 21:10:13
ami vagy igaz, vagy nem, de ez olyan hülyeség.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.20. 21:32:17

panelproli

Volt már 2000 köbcentis BMW-d? 15-18 liter.

Cégautónak még elmehet a dízel, ha otthon rendes autód van.
Különben gratula, hogy ennyi ingatlant összespóróltál a traktoroddal:)))
A mondeo az nem tdci? vagy tdcdphcdi?

danken 2008.07.21. 01:28:29

megszalott, a mi autónk 12 litert eszik gázolajból, és 225 lóerő, ennyit a spórolásról, aki spórol az vesz egy 1.4-es golfot, tudod azok jóval olcsóbbak mint a dieselek, előzésnél elég kicsit lenyomni a gázpedált, autómata vissza vált ha kell, és már meg is előztem, ugyanúgy megy mint a benzines v6-os, csak jóval nagyobb nyomatékkal rendelkezik, a hangját meg azért meg kéne hallgatnod ezeknek a dieseleknek, semmiféle ketyegés, rezonancia nincs, és elég szépen pörögnek ezek már, nyilván egy 4.2-es, az jobban megy, szebb hangja van, de minek, amúgy meg szép lassan a szívó benzinesek is kihalnak, mind turbós lesz, alacsonyabb hengerűrtartalommal

danken 2008.07.21. 01:32:37

100 éves öreg benzines bmw-ből meg nem kéne traktorozni az új autókat

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.21. 03:47:21

2008-as az új autó, nem 2006-os, szóval azt traktorozok amit akarok :)

Sopánka76 2008.07.21. 08:18:48

"egy dízel széttaposva is 9 liternél megáll egy benzines ha ugyanígy ütöd vered 15-18 litert fogyaszt most 2000 ezres autókról beszélek.Bmw ről például."

Jah az lehet. 2000-es Ford DOHC 8V beéri 9 literrel városban, igaz nem szarrátaposva, de elég dinamikusan hajtva.

Azt meg nem értem, mi ez a fenenagy anyázás. Vegye mindenki, amit szeret, osztjóvan. Ha neki a látszat a fontos, vegyen X5 1.6D-t! Legyen vele boldog! Én maradok a 2000-es benzinesnél. Szeretem. És én is félek a modern dízelektől, iszonyat drága hozzá minden, ha beszarik. És hosszútávon mindegyikkel előfordul ez meg az. Meg nem is szeretem se a hangját, se a szagát, se a karakterisztikáját. De aki szereti, hajtsa!

konzumidióta 2008.07.21. 08:50:11

Sopánka76

Pont így gondolom én is. De néhány arrogáns alak mindig akad valahol, aki megmondja, mitöbb bizonygatja, hogy a másként gondolkodó, tőle különböző ember az ostoba, hülye barom stb.

[] (törölt) 2008.07.21. 21:51:13

"100 éves öreg benzines bmw-ből meg nem kéne traktorozni az új autókat"

en egy uj benzines BMWbol traktorozom le a traktorokat. nekem mit uzensz?

panelproli 2008.07.21. 21:57:13

Jah az lehet. 2000-es Ford DOHC 8V beéri 9 literrel városban, igaz nem szarrátaposva, de elég dinamikusan hajtva."


a ford meg a bmw azért nem ugyanaz

[] (törölt) 2008.07.21. 22:08:59

vwman:
"Edelweiss amiért te csoró vagy más nem az,színtiszta irígység ami beszél belőled!"

eltevesztetted a hazszamot, ocsibusz. egyebkent magyarazd mar meg, mit kene irigyelnem egy dizel varrogepen?

konzumidiota:
"Akinek medencéje van és villája, az akkor is jómódú, ha Daihatsu Charade-dal (vagy csipszes dízellel) jár."

pont hogy nem. ha az lenne, akkor rendes autora is tellene. az emberek tobbsegenek nem is telik erre - vagy legalabbis nagy hazra es nagy autora nem egyidejuleg - viszont ok nem is probalnak meg olyan kurva gazdagnak latszani.

az X5 es a maganrepulo egyertelmuen statusszimbolumok. csak mig a fillerbaszo pozerek autobol tudnak puposkodni a dizellel meg a bufejukbol szarmazo krumplisuto olajjal (szervizeles szigoruan sufniban), addig a repulonel ha nem fizeted ki a kerozint meg a karbantartokat, kurvara a foldon maradsz. es hat a magyar magangepek FELE nem is szall fel soha:
index.hu/gazdasag/magyar/magre080721/

szoval maradjunk annyiban, hogy dizel luxusautot venni olyan, mint disznoszaros gumicsimmaval vezetni egy feher velurszonyeges Bentleyt.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.07.22. 02:56:37

Az én parkom fiatalabb tagjai sem öregebbek 6 évnél. Teljesen újhoz még fiatal vagyok. Értsd: inkább több használt, mint egy új. Majd ha családom lesz, beállok a sorba:)

[] (törölt) 2008.07.23. 08:41:41

megszaLott: tobb oromed lesz 1 db ujban, mint tobb hasznaltban, hidd el. a fenntartasa is a toredeke.

vwman 2008.07.23. 13:27:59

Edelweiss milyen autó is van alattad???
Na majd ha olyan körülmények közt élsz majd ,mint én belehet szólogatni,addig meg majszold a zsíroskenyeret....

sarocker 2012.01.04. 09:43:00

@megszaLott: "Csak egy példa. Bíztonságosan tudsz előzni. Nem kell órákat ülj valami mögött, hanem vissza 3 padló, és 2 mp alatt bármit kielőzöl bárhol."

Érdekes, velem még semmi negatív dolog nem történt amiatt, hogy nem 2 másodperc alatt előztem meg valamit. Fontos ember lehezt, ha másodpercek is számítanak az odaérkezésnél. Helyesbítek: annyira fontos mégsem, mert a fontos embert úgyis megvárják, annak nem kell sietnie.
süti beállítások módosítása