A Nagy Testvér figyel engem. De jó!

Szolgáltató állam

  2008. május 27. - RT76

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a


Nem akarom bő lére ereszteni; ezt kaptam, és most egy kicsit elégedett vagyok a világgal, pártunkkal és ormányunkkal:

Feladó: kr@kr.gov.hu
Címzett: Rácz Tamás
Másolatot kap:
Tárgy: Értesítés vezetői engedély okmánya érvényességi idejének lejártáról!

Tisztelt RÁCZ TAMÁS!

A MEH-EKK és a KEK KH ezúton értesíti Önt, hogy vezetői engedélyének  A, B kategória érvényességi ideje lejár (11. rovat).
A lejárat dátuma  2008.07.25.

Kérjük, hogy az okmány cseréje érdekében - az új okmány kiállításához szükséges iratok birtokában - időben keressen fel egy Ön által választott okmányirodát. A szükséges iratokról, valamint az okmányirodák elérhetőségéről tájékozódhat a www.nyilvantarto.hu honlapon.

Amennyiben okmánya cseréje érdekében már megtette a szükséges lépéseket, kérem, tekintse levelünket tárgytalannak.

Üdvözlettel:

Miniszterelnöki Hivatal Elektronikus-kormányzat Központ (MEH EKK),
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEK KH)


UI: Amennyiben a jövőben nem kívánja ezt a szolgáltatást igénybe venni, lemondhatja a Kormányzati Portálon (http://www.magyarorszag.hu), az Ügyfélkapuba történő bejelentkezését követően, az Adatok módosítása funkció alatt.

--------------------------------------------------

Kapott ilyet már más is? Vagy csak engem szeret ennyire az állam?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr28490019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonGatto 2008.05.27. 14:42:39

Ez azért van, mert regisztráltál az ügyfélkapura:).

Nekem a lejáró útlevél miatt szóltak.

Tök jó, nem?

JaJ 2008.05.27. 14:50:22

Ja, ez is egy érdekes cikk.
Regisztrálsz valahova és csodálkozol, hogy kaptál egy E-mailt? :-))

Én nem kaptam mert nem adtam meg az emil címem.

AP (törölt) 2008.05.27. 15:06:11

E-Magyarország, meg E-minden, aztán ez a legnagyobb esemény, amit produkálni tudnak.
Ez szép, de még kevés az E-séghez..

arthur877 2008.05.27. 15:10:00

Le lehet tiltani a szolgáltatást, de szerintem praktikus az értesítő küldése.
Igyis-úgyis tudnak rólad mindent(többet is mint kellene) legalább nem a rendőr fogja bevonni a hónapok óta lejárt jogsit egy ellenőrzéskor...

Rocko- 2008.05.27. 16:29:51

sztem elôre tudják, h annál elôrébb nem kapsz idôpontot, azért szólnak. :)

cs0ki 2008.05.27. 17:45:14

engem az útlevélnél figyelmeztettek

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.05.27. 18:01:39

Már az se jó, ha előre figyelmeztetnek valamire? Ez pont hasznos feature végre, a nyavalya tartja számon, hogy milye mikor jár le. E-mail-eket meg általában naponta nézek. Valami hasznos történik (mégha ilyen kicsi dologról is van szó), de máris leszólják.

Milyen jó újságírónak lenni. Nem kell elolvasni egy szolgáltatással kapcsolatban a manualt, nem kell a hintekkel foglalkozni, elég posztolni egyet a weboldalon és ezáltal megvilágosodni. Más kérdés, hogy emiatt a fél olvasóközönség hülyének néz (legalábbis én igen). Szánalmas.

AP (törölt) 2008.05.27. 18:04:28

Nem leszólás ez, a nagy E-magyarországgal annyit értek el, hogy már egy rohadt eredetvizsgálatnál is háromszor fagy le a gép, ezáltal két és fél órássá nő az amúgy húszperces történet.
Végre valami e-cucc működik! Amennyibe került..:)

gondolatbetyar 2008.05.27. 18:28:57

ezért jó egyéni vállalkozó újságírónak lenni
ha szimpla alkalmazott lennél, nem regisztráltál volna az ügyfélkapuhoz, és nem kapnál figyelmeztetést

BeeTm 2008.05.27. 18:51:06

Remélem én is kapok majd ilyet,ugyanis elfelejtettem az ügyfélkapus usernevem meg a jelszavam...

ColT 2008.05.27. 19:42:54

Na végre valami ami állami és működik. Ezt én is feltettem volna mutogatni, mert sajnos az ilyesmi ritka errefele...

Mikor Pécsre költöztem, mentem az orrmányirodába, hogy súlyadó hogy fizetődik. Küldtek az adóhivatalba. Mentem. Kérdezték, lakcímet bejelentettem-e? Mondom igen. Azt mondják akkor majd jól küldenek csekket év elején, mert hozzájuk átmásznak az adatok hogy én ideköltöztem.
Ez is meglepő volt hogy nem kell külön eljárási díjat fizetni (mint minden egyes firkálásért az orrmányirodában pl.) vagy még 25 helyre mászkálni, hogy ugyan már én súlyadót akarok fizetni...

Örüljünk neki hogy egyszer a pénzünkből nekünk is jut valami *szolgáltatás*.

RT76 2008.05.27. 21:12:31

Kedves Achmed: miből gondolod, hogy nem örülök ennek az emilnek? Hm?

Mert örülök.

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.05.27. 21:31:20

Nem nagyon láttam még a Totalcar "hasábjain" tőled pozitív megnyilvánulást gyakorlatilag semmiről, ami az állammal kapcsolatos. Az egész cikk irónikusnak tűnt számomra. Amennyiben tévednék bocsánat, én vétkem. Annak viszont örülök, hogy reagáltál. Tényleg. Irónia nélkül.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.27. 21:39:51

az a baj hogy akkor is figyel a nagy testvér ha 130 helyett 135el mész autópályán és megbaszik :)

Rocko- 2008.05.27. 23:34:28

a nagytestvér azt is figyeli, h a kistestvér nem figyel?

I.I.G. 2008.05.28. 00:24:13

"Kapott ilyet már más is? Vagy csak engem szeret ennyire az állam?" Nem, bzmg, nem csak téged szeret, hanem mindenkit: "Az ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek számára szolgáltatásunk automatikusan beállításra kerül. Amennyiben arra nem tart igényt, a szolgáltatás elindítása után azt bármikor lemondhatja a Kormányzati Portálon (www.magyarorszag.hu), az Ügyfélkapuba történő bejelentkezést követően, az Adatok módosítása funkció alatt." (Idézet az értesítő levélből.) "JaJ 2008.05.27. 14:50:22 Én nem kaptam mert nem adtam meg az emil címem." Az aktiváló levélváltást meg galambbal bonyolítottad? ):-D " gondolatbetyar 2008.05.27. 18:28:57 ezért jó egyéni vállalkozó újságírónak lenni ha szimpla alkalmazott lennél, nem regisztráltál volna az ügyfélkapuhoz" Aztán miért nem? Fogod magad, bemész az okmányirodába és regisztrálsz. A kutyát nem érdekli, miből élsz. Ja és ingyen van. Sok gyakorlati haszna egyelőre nincs ugyan, csak ez az értesítés meg a helyfoglalás.

Rocko- 2008.05.28. 07:38:45

de most komolyan kérdezem. az állambácsi nem néz csúnyán, ha a hivatott szervei nem jól, vagy sehogy se dolgoznak?

JaJ 2008.05.28. 08:24:47

I.I.G: ki mondta, hogy regisztráltam? :)

Billy 2008.05.28. 14:14:44

Engem egy szervíz figyelmeztet mindíg hoyg le fog járni a zöldkártyám. 2 héttel a lejárat előtt. Ingyen adják a sziolgáltatást, hát mindíg hozzájuk is viszem zöldkártyára a kocsit. Így nem érhet olyan meglepetés hogy a rendőr szól hogy lejárt...

Amúgy ez ugyan az útlevéllel, vezetői engedélyel is. Tehát jó dolog. De én még nem vettem igénybe...

dhrbikes 2008.05.29. 10:15:51

Én is kaptam már, épp nemrég, hogy lejár az útlevelem. Viszont már nem fogok újat kérni, mivel úgysem kell, csak ha megint megyünk Svájcba. (

zlaboncz 2008.05.30. 11:55:54

Jah, én is kaptam most, csak az a gáz, hogy a figyelmeztetésben szereplő autót úgy két éve eladtam...
De amúgy nem rossz az ötlet, én ezeket rendszeresen el szoktam felejteni...

Z.

fhavas 2008.06.14. 10:10:30

Kedves sorstársak, én is kaptam ilyen értesítést, és azóta is kutatom, milyen okmányokat kell magammal vinni,az ügyintézéshez. Ugyanis minden fellelhető tájékoztatás arról szól, hogy mi a teendő ÚJ kategóriára való jogosultság igazoltatása esetén, de sehol egyetlen szót sem találok arról, hogy mi a helyzet akkor, ha a RÉGI jár le? Tud valaki erről valamit?

pontszóró 2008.12.12. 05:26:50

A hozzászólásokból nekem úgy tűnik, hogy vannak itt jól tájékozott emberek. Ezért hát mondja meg nekem valaki, honnan veszi a rendszer az adatokat. Ugyanis én is kaptam tájékoztatást a vezetői engedélyem lejártáról, ami állítólag 2009 februárjában lesz. Csakhogy én pont 1 éve voltam orvosi vizsgálaton, és ez év jan. 2-án bocsátották ki az engedélyt, ami 2012 dec-ig érvényes. Nos, van valakinek ötlete?
süti beállítások módosítása