Égszínkék-metálban milyen?

  2008. május 06. - RT76

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a


A hosszú hétvégén Romániában jártam családilag, ahol tudvalévőleg nem kevés a Dacia. Nem is álltam neki fotózni a választékot, pickupok, kombik, Solenzák, SuperNovák és persze Loganok hagytak teljes közönyben, de ez a kék példány megérintett.

(A simpsonos Kangoo-ról holnapután közlünk tesztet a Totalcaron.)

A rendszám sem akármi, de nem azért fotóztam le, hanem az abszolút kékségért. Ahogy ott kéklett fémesen tündökölve, az épp elállt eső után valószínűtlenül zöld erdőben Belényes/Beius határában, az valami földöntúli volt. Remélem, a képeken látszik, amiről beszélek, de ha nem, hát gondoljanak az eső után előmerészkedő, vidáman dongó, gyönyörűen ragyogó döglegyekre, és érteni fogják, miről beszélek.

És persze fő a biztonság: a sok szentség bizonyára megvéd a négy nyomon futó távolsági buszoktól, a rettenetes kátyúktól, a rönkszállító, vajmi kevés fékkel rendelkező ROMAN DIESEL-ektől, és persze a többi daciástól.

Habár dísztárcsa csak előre jutott, hátra csak a pucér háromlyukú felni, maga a fényezés minősége kifogástalan volt. Tükörsima felület, szemkápráztató lakkozás, semmi megfolyás, semmi félrefújás. És az a pontosság! Tuninglökhárító, tuningküszöb, tuningmaszk hagyján, de nézzék, még az antenna konzolja is kék! Hacsak nem magának csinálta egy helybéli mester, alighanem ér kétszer annyit a festés, mint maga az autó.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr88456807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karlmann 2008.05.06. 16:20:31

Háát, ahogy a minőséget leírod és amenyire a képről meg lehet ítélni, szentem a Daewoo-tól újították a festéket és azzal fújták le. Gondolom a fényező és az alapanyag beszerző egy és ugyanaz. Ismertem egy srácot akinek a családjában minden autónak az Auditól származott a fényezése.

Sam8888 2008.05.06. 16:22:26

ROAR88XXX
:DDDDD

Egyébként én úgylátom, hogy a kocsi anyósülés felőli oldala elég felhősen lett lefújva. Bár lehet, h csak a fények játéka miatt látszik olyannak...

TKornel · http://tkornel.blog.hu 2008.05.06. 17:28:58

Értem mire gondolsz az eső utáni hasonlattal. Kicsit úgy néz ki mint egy kolibri az esőerdőben.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.06. 17:31:06

a rendszám az kééész, amugy hulladék

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.06. 17:34:53

Nem tuning az a lökős, azt 96-tól 2000-ig gyártották, azután kicsit gömbölyítettek az elsőn. Ez az autó olyan 98 körüli lehet, jól szétrohadt, s szépen lefestették.

RT76 2008.05.06. 18:20:27

TKornel, köszönöm, ez az 8-)))

zephyr 2008.05.06. 18:58:34

Valóban nem tuning a lökhárító. Egy 1995-ös pick-up-on amit volt szerencsém használni is ugyanilyen volt.

jack gill 2008.05.06. 20:23:46

a cicaszemű a legújabb,nem?"új"..érted..na,az borzadályos igazán-szörnypanoptikumba való-már ha létezne autók számára))

Krisi 2008.05.06. 20:49:00

OPC-kék színezés odabasz :D

AP (törölt) 2008.05.06. 21:14:54

ilyen minőségben én is vállalok autófújást

sőt, tedizést is

na! 2008.05.06. 21:31:25

a brno- brünn vita alapján azt hittem, valaki felháborodik erdély le romániázásán!

volante · http://volante.blog.hu 2008.05.06. 22:42:04

Nem csak a lökös, de a hűtőmaszk sem tuner. Ilyeneket még a békéscsabai Agroker is hozott Magyarországra a '90-es évek közepén.

Galamb 2008.05.06. 22:48:46

Hacsak nem magának csinálta egy helyi mester az egész förtelmet. Nyomasztó ez az autó, életemben nem láttam még csúnyább holmit.

Galamb 2008.05.06. 23:00:42

És az a durva, hogy ez nem sufnituning, hanem gyári. Látott már valaki ennél gyengébb minőségű szériagyártású autót?

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.05.07. 07:42:10

A szín: szép. Hiszen a kolibri, de ha a bizonyos étkezési és viselkedési szokásaitól eltekintu''nk, a do''glégy is szép. A Renault 12: szép, régen klasszikusnak számít már. Az o''sszeszerelési mino''séggel meg legyen baja a tulajdonosnak. Renault-on belu''l tartózkodva és a Daciát bámulva: Rácz, maga járt jobban. Meg én.

Ami a szenteket illeti, itt egy to''rténet. Mindegy hol, katolikus ország, néni stoppol. Felveszem, mondja: de jó hogy megálltam, kezelésre megy
de lekéste a vonatot. Mária medál lógott a tu''ko''rro''l, a kocsival jo''tt, észrevette. Hisz a medálokban? Nem én. Pedig van ereju''k. Nekem mindig szerencsét hoztak. Van is nálam mindig egy pár, nem kér egyet?
(nem kértem)

szabi 2008.05.07. 07:50:13

Nos aki kicsit jobban ismeri a Daciákat az tudja, hogy ez a förmedvény nem gyári és nem is a 90-es évekből származik. Ez a Dákó egy ősőreg csotrogány csak karosszéria lett cserélve rajta. A küszöbök pedig műanyag "tuning elemek". A lökháritok is utólag vannak felkókányolva rá bár azok gyáriak a 90-es évek második feléből. A fényezése pocsék. A sok szent pedig a románoknál szériatartozék.

SsPL71 (törölt) 2008.05.07. 10:47:12

A bal hátsóra is jutott dísztárcsa, csak az már más fajta mint az elsők. Csak jobb hátul nincs dísztárcsa.

SsPL71 (törölt) 2008.05.07. 10:49:10

Mintha a két első index nem volna egyforma, vagy csak rosszul látom.

pipi 2008.05.07. 12:21:17

Galamb!Nem hiszen,hogy gyári.Nézd meg a 3. képet!Elég érdekes ahogy fújva van, mert a szélvédő gumin látszik a festék ahogy próbálták leszedni valamilyen oldószeres ronggyal.Sőt olyan mintha a gumit vagy oda csípték vagy levágták volna.A kép felső szélénél olyan mintha megtőrne a gumi széle.Olyan az egész mintha "a piacra jó az" lenne az egész.Full tákvány.:D

pipi 2008.05.07. 12:26:47

Gyerekek!A foltok olyanok mintha az aládolgozás nyomai lennének!:D Nem?Azok a tipikus helyek ahol vagy sérül vagy rohad az ilyesféle szörnyeteg.HÚÚÚÚÚÚÚÚÚ! Botrány!

SsPL71 (törölt) 2008.05.07. 13:45:01

Szerintem, a foltok csak a sötétebb tereptárgyak visszatükröződése.

Nánkácska · http://www.nandika.eoldal.hu 2008.05.07. 13:55:00

Annyit szeretnék mondani hogy én romániában lakom és a lokhárítója és a hütőrűcsa nem tuning gyárilag olyan. Amugy egy nagyon szép kocsi, klasszikus forma már kozel 40 éve nem ment ki a divatből. nekunk egy eredeti 23 éves gyári dalab van. minden alkatrésze eredeti.

Krisi 2008.05.07. 14:05:40

Azt mondjuk nem értem, hogy miért kell fikázni egy kocsit csak azért, mert nincs pénze a fószernek drágábbra. Olyan hihetetlen, hogy valaki Dacia-rajongó? Nem azért csinálta, hogy a Totálkáron Rácz bácsi letesztelje, hanem magának. De fikázni, na azt könnyű.
Mondjuk nekem se teccik, de megértem, ha valakinek bejön. Meg a 3 féle felni + rendszám is vicces :)

pipi 2008.05.07. 15:43:25

Sspl71!És a ball hátsó ajtóval mi a hejzet?A jobb oldalán nem lehetnek terep tárgyak,hacsak nem ment el időközben melölle a Kangoo.Krisi!Itt nem a tipúst fikáztam személy szerint hanem a gondatlan munkát!Mert profitól nagyon pocsék, amatőrtől meg túl jó.A fényezés szép simának tűnik visszont az aládolgozás elég gyér.A foltoknak meg a hátsó ajtónak nem szabadna ennyire látszani,eltérni(szerintem).

syabi 2008.05.07. 19:38:24

Nekem a Dákót ne dicsérje senki én négy darabot is használtam. Volt 87-es, 93-as, 96-os majd 99-es évjáratú is ugyhogy szerintem észre kellett volna vennem, ha volna valami jó tulajdonságuk. Bár a konstrukció nagyságrendekkel modernebb volt mint egy korabeli ladának de a minőség borzasztó volt. A minőség az évek során állandó volt. A 87-esnek 90-ben már be lehetett látni a sárvédőn a későbbieknek úgyszintén. Az az ember isteniti a Dákót akinek volt ideje minden áldott délután gyujtást és féket állitani a tömbház előtt na és persze a 23 év alatt nem ment 100000 km-t vele. Ja és még nem mondtam a futóműelemket amelyeket naponta cserélni kellett. Én láttam olyan gömbfejet ami 10 km után ment ki. Volt előtte ladánk is és azzal semmi gond nem volt 1980-tól 87-ig pedig az se volt egy svájci óra. A lada fűtőtt, müködtek az ablaktörlői, jó volt a szigetelése, nem hullott szét a rozsdától és persze megette a 8-9 l bezint de mindig ment.

francz 2008.05.08. 05:54:38

egy ketto

Galamb 2008.05.08. 07:44:31

Ja, nyilván nem a fényezésre értettem, hogy gyári, de a hardver a küszöbspoiler kivételével az. Lökhárítók, géptető, "hűtőrács". Aki ebben szépséget talál, az nagyon elvont :) Román viszonyok között persze az is lehet, hogy jónak számít.

Kelemena 2008.05.12. 11:32:16

Mit kell ezen a dacian igy csodalkozni nem ertem...

feri 2008.05.19. 15:54:10

Ez az autó úgy ocsmány ahogy van. Már a Reanult eredetije is rút volt és a Saab 99-es hátulját koppintotta csak sokkal randábban, de az hogy a románok még 30 évvel később is szépnek tartották ezt, elmond mindent róluk. A minőségéről meg annyit, hogy az anyagminőség és az összeszerelés minősége jó párost alkot egy azonnali bezúzásra, kérdés hogy mire lehet felhasználni azt a fémet amit ebből kinyernek. Erről a példányról meg csak annyit, hogy gusztustalan fos, a fényezés igényességéről meg mindent megmutat hogy a szélvédő gumijára is jutott belőle.
süti beállítások módosítása