Itt lehet látni a Palikot?

Véget ért az első szakasz

  2008. április 20. - Nagy_Dániel Címkék: cerally 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Vége a napnak, vége a versenynek
2008-08-23 22:05:00

Időközben szépen ránkesteledett az éjszakai futamok hangulatával emelve a verseny izgalmát. Igen sok ember

Kicsik és nagyok
2008-08-23 18:21:00

Menetfelszerelésem része egy inverter, ami 220 volt feszültséget állít elő az autó 12 voltos rendszeréhez

Így mulatunk
2008-08-23 16:51:00

Tény, hogy itt Máriapócson lényegesen tizennyolcévenfelülibb az autómosás mint Kilitin, ám ezúttal sem

Újabb brutális szögek
2008-08-23 13:36:00

Rendkívüli rajongásról tesz tanúbizonyságot az, aki Budapestről, vagy attól nyugatabbra fekvő településről


Épp most jönnek vissza a kamionok, lassan véget ér a verseny. Alapvetően két meghatározó élményről tudok beszámolni. Az egyik, hogy akárcsak a raliban iszonyatos különbség van az élmenők és az utánuk jövők között. A jobbak tényleg elképesztő tempóban döngetnek át az ember látómezőjén, a gyengébbek meg öblögetik a gázt, elfinomkodják a kanyarokat. Bocsánat, de minek az ilyen alá soktízmilliós vas?

 
A másik, hogy ez hatványozottan igaz a teherautókra. Amikor egy ilyen soktonnás monstrumot úgy elengednek, hogy hadd menjen, az monumentális látvány, leírni nehéz. Számomra egyébként megdöbbentően kevés néző van, raliversenyen ennél sokkal többen szoktak lenni.

 
Beszélgettem a célban a pályabírókkal, személyi sérüléssel járó baleset tudomásuk szerint nem történt. Az egyik kamionos a rajt után majdnem lesodródott a nézők közé, de aztán összeszedte a gépet. Palik László felborult, de nem sérült meg senki. „Itt majd lehet látni, ahogyan kihúzzák Palikot?” –kérdezi egy hölgy. „Igen, de csak a végén.” „Kár.” A pályabírók elmondták, hogy igencsak megtizedelődött a mezőny, az autók jó része nem bírta műszakilag a pályát.

 
Most indulok Romániába. Este a szállodából felteszem a ma készült képeket, meg ha sikerül videót is.

 
Lapzárta után húzták el mellettem Palik László Nissanját. Hát kicsit körbe van törve az tény, ki lehetne kalapálni, csak hát holnap Romániában kéne lenni….

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr8434096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.04.20. 17:40:45

snblnd · www.digitalsport.hu 2008.04.20. 17:35:07

hmm...a kérdés már csask az, hogy tehetség-e ez vagy szimplán összegürizett tudás. :)

Ciri 2008.04.20. 17:43:31

Ez a Palik egy idióta.
Inkább a szinészkedéssel kellene foglalkoznia, az nagyon megy neki. Egy csont egyszerü interjut sem lehet vele csinálni anélkül, hogy ne adná elő a Rómeó és Júliát.

Attól meg már egyenesen agygörcsöt kapok, amikor a tetves (reklmám)Szímensz telefonjával hadonászik a kamera előtt.

feketenap 2008.04.20. 17:43:43

snblnd: Ugye ezt te sem gondoltad komolyan?? Méghogy tehetséges! Muhaha!
Bevallom nem versenyeztem még ilyen gépekkel, és úgy pofázok, de a P.L. egy nagy kókler az autósportban. Erről ejtettünk egy-két (felesleges) sort itt a Belsőn. A legnagyobb blama az volt, mikor Anfganisztánba hívták, hogy tanítsa vezetni a ( C, D-s jogsival rendelkező) katonákat. Hát ott eldobtam az agyam. Egy interjúban mit mondott a mi szeretett Lacink: Meg kell közölni a nyomvájút földúton, akkor nem ráz annyira és jobban leht nyomni. Hát kész, ember, ha nem mondja hülyén halok meg. Ekkora tehetséget.

Car Fiol 2008.04.20. 17:46:56

Nem tudom, hogy vezet, de azt még nem tudta feldolgozni, hogy "a kanyarban mennyivel gyorsabb minden üldöző, de egyenesben a másik húz el". Csak annyit kellene tudnia, hogy a különbség időben ugyanannyi, de 60-nál az 3 méter, míg 180-nál 9. Meg aki előbb jön ki a kanyarból az előbb gyorsíthat. Nem baj Laci, ha megtaláltuk Damon Hillt, majd szólunk, de addig kérlek te se jelentkezz!

Béla_ 2008.04.20. 17:50:21

Nagy_Dani:

Grat a beszámolókhoz! Még sok ilyen belső infót kérünk! Szaftos részleteket, amiket nem tudhatunk meg a híradásokból. :)

ZRobee 2008.04.20. 17:51:16

Nekem szimpatikus Palik. 100-szor jobban közvetít, mint mondjuk Wéber, vagy Czollner Gyula.
Ne felejtsük el, hogy a kommenttároi székből beülni egy versenyautóba nem lehet olyan egyszerű, Ehez képest viszont elég jól tartja a lépést, akár Kiss Sándorral is, akiről tudjuk, hogy töbnszörös tereprally bajnok.

szg 2008.04.20. 17:54:43

"A pályabírók elmondták, hogy igencsak megtizedelődött a mezőny, az autók jó része nem bírta műszakilag a pályát."

Van valakinek térképen bejelölve, hogy pontosan merre mentek a derék versenyzők, hogy ilyen mértékben hullottak ki?

Balage85 2008.04.20. 17:54:52

Goldolom Lacika megakarta mutatni kishazánknak hogy itthon ő a faszagyerek és nem a Sainz, de hát megtörtént az, hogy "sokat akart a szarka, de nem bírta a farka ":)

snblnd · http://www.digitalsport.hu 2008.04.20. 17:55:00

feketenap 2008.04.20. 17:43:43

... nem azt mondtam, hogy sosem hibázik. Külön említettem, hogy nem a stílusáról beszélek, mert azt egyrészt nem ismerem, másrészt semmi közöm hozzá. Csupán én úgy gondoltam, hogy bár magam is mindenben betegesen benne vagyok, amikor a kormányba kapaszkodva adott hosszúságú pályán minél több benyát kell elégetni, azért nem érzem magam jogosultnak lehülyézni a pasast. Egészen más csapatnak drukkolok itthon, de azért a nemzetközi versenyeken elért néhány eredménye végülis csak a mi trikolorunkat reklámozza a világban. ... Persze itt most a Sanyi fog nyerni. :)

4Si · http://www.autoteszt.eu 2008.04.20. 18:00:34

Ez az Palik ez egy notórius boruló. Most nézhet széjjel, szerintem ki fog esni, nem ér oda időben Romániába.

snblnd · http://www.digitalsport.hu 2008.04.20. 18:04:23

ommm 2008.04.20. 17:40:45

... gondoltam erre énis, de az eredmény szempontjából majdnem mindegy. Van miért elismerni a fickót, biztos van miért utálni is, csak én nem szeretek utálni senkit. :)

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.04.20. 18:05:03

Azért arra mindenki vigyázzon, hogy ne váljon nevetségessé mások kritizálásával. Én sem tartom nagyra Palikot, de kritizálni csak az ellenfeleinek van joga, nem az ellenségeinek vagy inkább csak irigyeinek. Amíg nem tudjuk, nem láttuk, hogyan szenvedte el a balesetet, addig butaság kitalálni mindenfélét. Valószínű, hogy hibázott, de okozhatta teljesen kívülálló ok is az esést. Kíváncsi vagyok, mi történt. De hozzá kell tennem, hogy azért nagyrészt egyetértek azokkal a kritikusokkal, akik nem vitték túlzásba.

Johanna7 2008.04.20. 18:05:22

Car Fiol, klassz vagy.

szg 2008.04.20. 18:08:20

Köszönöm a térképet.

Azért csodálkozom egyébként, mert itt lakom a régióban. Na és mi van itt? Pusztaság!
Szántóföldek, és erdők váltják egymást.
Semmi extra.
Erre "az autók jó része nem bírta műszakilag a pályát" pff.
Mi lesz később? :)

Béla_ 2008.04.20. 18:27:44

szg 2008.04.20. 18:08:20

Azért ez a térkép nem AZ a térkép! :) Ez csak arról szól, hogy a NÉZŐK hogyan közelíthetik (közelíthették) meg a nézői pontokat.

szabcsab 2008.04.20. 18:34:57

Én most értem haza a CE Rally-ról.
Aki járatos a motocross világában, annak nem kell külön elmagyarázni a "mosódeszka" fogalmát.
A pálya jelentős része ilyenekből állt össze, csak abszolút ritmustalanul.
A kamionok időnként 1,5 méter magasan pattogtak /szószerint/ hosszú másodperceken keresztűl, mire keservesen stabilizálták volna őket a pilóták, már ismét a következő bucka megszelídítésére kellett koncentrálniuk. Az útvonalat ne csak az autópálya szélességű és simaságú útként képzeljétek el, persze volt benne ilyen is, de többnyire szűk alig járt nyomokon kellett teljesíteni a távot, persze teljesen ismeretlenűl.
Nem csak a Palik hajította el a vasat, hanem a nála valószínű sokkal tehetségesebb gyári WV csapat egyik élmenője is, de az tovább ment, igaz igen csak hiányos autóval.

Hajrá Magyarok 2008.04.20. 18:36:20

Tök jó hogy ennyi hozzáértő emebr gyűlt itt össze...
Igen is tehetséges!
Én kint voltam a versenyen és láttam ahogy
tolta maga elött 2 utolért versenyzőtársát!
Ja és a Harmadik sem volt sokkal elöttük!
Nem láttam a balesetet de nem lepődnék meg ha a közvetlenül elötte haladók
/kb 2 méterre/ pora miatt történt volna vele valami.Vagy előzés közben!Igaza van Viktornak!Az itt egybegyülteknek semmi joga kritizálni senkit.Valószínüleg össze vissza verne mindenkit közületek a pályán.A leggyorsabb volt ma a Magyarok között!!!Egyébként én sem csípem azért nézem a német rtl-en az F1 közvetítést.

Hajrá Magyarok 2008.04.20. 18:46:50

Még annyit hogy a tehetséges VERSENYZŐ nem egyenlő a mindenkörülmények között leggyorsabb versenyzővel!Összetett dolog...Örüljünk annak hogy sikereket hoz a hazai autósportnak!
Sok sikert és balesetmentes versenyzést az összes versenyzőnek főleg a Magyaroknak és Kárlosz Sanyi "Bácsinak"!!!Egyébként a motoros meg a kamionos élmenők teljesen betegek!!!!Vérfagyasztó látvány!!!

Gyurma73 2008.04.20. 18:46:50

Magyar Dakar
szerda
Népszabadság • Uj Péter • 2008. január 16.


Tényleg úgy tűnhet néha, mintha mi lennénk a világ vicces nyomorultja, az országok Buster Keatonja, akivel mindig kibabrálnak, de mindig faarccal áll föl az újabb és újabb megalázó esések után, vagy az a kis kopasz bajszos, akit mindig nyakon vág a Bud Spencer, és a végén már saját szájába tömi a büdös halat és önként ugrik a szemétkupacba: ha mi például Dakar-ralit akarunk rendezni, akkor rögtön megszűnik a Dakar-rali, vagy legalábbis néhány földrésszel arrébb költözik;

Grafithuszar 2008.04.20. 18:49:04

Palik szereplését nem tudom megítélni, mert fogalmama sincs hogy milyen versenyző, életemben nem láttam még őt versenyezni. Ha jól tudom, azért már nyert 1-2 terepralli futamot, ezek között olyanakoat is amik nem is magyarok voltak, hanem nemzetközi futam volt.
Az F1-es közvetítésről viszont van véleményem. Igaz hogy sokszor hibázik, eltéveszti a pilótákat, hülyeségeket beszél...de imádom a stílusát, amikor alázza a másikat, beszólogat Gyulának stb.... Én azon is jót röhögök amikor az észt osztja, emlékszem valamikor 2-3 éve Massa kicsúszott Malajziában egy gyors kanyarban, erre ő elkezdte fejtegetni, hogy hát a Massa nem jól csinálta, mert ha most ott nyomott volna egy kövér gázt akkor pont meg tudta volna fogni :) Azért mindezt egy liftfülkében ülve kicsit erős megállapítani ;)

Gyurma73 2008.04.20. 18:49:06

a sportrajongók most drukkolhatnak, nehogy megkapjuk az olimpiát, nem a 2020-ast, az eleve reménytelen, talán a 2200-ast, akkor 2196-ig még lehetnek olimpiák. Persze nem valami rettenetes pechsorozatról van szó, mi mindig helybe megyünk a sallerért, a Dakarnál rosszízűbb, múlt századibb, cikibb dolgot ki sem szúrhattunk volna magunknak, hiába, ehhez van érzékünk, stílusunk, eszünk; nemhiába a Kárpát-medencében tartotta magát a legtovább a patacipő és a poliészter szabadidőruha. A Dakart már éppen kiutálta Nyugat-Európa, egészen Portugáliáig szorult, tulajdonképpen logikus is, hogy lassan Kelet-Európába költözzön, sőt egy-két év alatt Oroszországba, és akkor már kizárólag S8-as Audikkal és S-Merdzsókkal indulnak majd Adidas-melegítős, kopasz, izmos fiatalemberek, nonfiguratív tetoválásaikat csodálják majd az afrikai pásztorok. Hogy miért utálták ki a Dakart Nyugat-Európából? Kábé azért, mert kolonialista taplóság, azért.


Mi a Dakar lényege mégis? Aki látott már összefoglalót valamelyik híradóban (és ki ne látott volna, hiszen minálunk valóságos Dakar-mánia tombol évek óta), az tudja: sok millióból összelegózott autók nagy porfelhőben húznak el egy szál ágyékkötőben botra támaszkodó fekete pásztorgyerek mellett, aki áhítattal és félelemmel figyeli az elszáguldó Nagyszerű Európai Embert, a számára szinte felfoghatatlan gazdagságot és hatalmat. Nem nagyon bonyolult szimbólum.


A Száguldó Fehér Ember legyőzi a természetet. 2007-ben. Amikor már a fehér emberek többsége számára is világos, hogy a természet már éppen eléggé le van győzve, inkább meg kéne próbálni életben tartani valahogy. Százötven éve még igazi férfinak, tiszteletre méltó, bátor felfedezőnek számított a szavannákra merészkedő szafarikalapos viktoriánus vadász, aki mögött fekete vademberek tucatjai hordták
a cuccot és tartották a lelőtt kafferbivaly fejét. Aki ma agyonlőtt kafferbivallyal pózol egy szafariztató cég honlapján egy Land Rover Defender mellett, azt legföljebb idióta újgazdagnak nézik. Változnak
az idők. A Dakar ilyen szafari kábé. Igaz, veszélyes, mert aki százhatvannal száguld földúton, az könnyen meghalhat. De ezért csodálat nem jár. Minek száguld a nyomorult? Csodálat az ágyékkötős néger gyereknek jár, aki még el tud ugrani a Mitsubishi Pajero elől. A dakarosok életére többmilliárdnyi felszerelés, technika, mindenféle stáb vigyáz.


Az indulók nyolcvan százaléka amatőr, egy-két gyári csapat próbál komolyságot és versenyszerűséget vinni a dologba az üzletileg indokolható mértékben. És véletlenül sem szeretnék szociáldemagóg antiglobalista lenni, de nekem nem tűnik elegáns dolognak az egy szál szövetdarabban sovány álllataikat terelgető bennszülöttek orra alá dörgölni, hogy nyomorult életük annyit sem ér, mint egy speciális lengéscsillapító-tömítés. Euróban. (A Dakart nemcsak Nyugat-Európa nagy baloldali lapjai gyalázták emiatt, de az egyik leghatározottabb kritikus az autóversenyügyekben viszonylag ritkán megnyilvánuló Vatikán; a L'Osservatore Romano a gazdagság és a hatalom nyers erődemonstrációjának nevezte a ralit.) Tehát, mondom, nem volna meglepő, ha itt kötne ki végül az egész vircsaft, a szellemi környezet megvan, és ahogy a trendet nézem, a Dakar rohamosan magyarosodott.


Az meg már a magyarosnál is magyarosabbá teszi a sztorit, hogy egyenesen a kormány jelentkezett
a műsorért, ha már bunkók vagyunk, akkor a legfölső szinten legyünk bunkók. Közpénzből. Csakis a turizmus föllendítése érdekében, persze. Nincs kétségünk afelől, hogy a kormányzati szerepvállalás ezúttal is éppoly sikeres lesz, mint a korábbi, hasonló projektek esetében. Annak idején csodálkozott mindenki, hogy
a Forma-1 a világ összes országában fényes üzlet, csak minálunk ráfizetéses; persze hogy ráfizetéses volt, amikor a dolgot úgy találták ki, hogy a veszteséget a kormány fizette.


Az ilyen bravúros, látszólag önszopató, valójában simán korrupt gazdasági konstrukciókban világelsők vagyunk, kétségtelenül. Mi még egy metróépítési szerződést is képesek voltunk úgy kötni, hogy az építő annál többet keressen, minél többet csúszik. (Van egy fogadásom egyébként, hogy egy éven belül leáll a metróépítés is, ahogy a Dakar, lehet majd töprengeni, honnan szerezzünk megint pénzt, amiből lehet majd megint lopni.) A néplélek rezdüléseire érzékeny mélymagyarként viszont nagyon is megértem, miért van szükségünk a Dakarra, mint egy falat malátával színezett alpesi rozskenyérre: hogy érezhes-sük újra és újra, vannak minálunk is szerencsétlenebb, reménytelenebb népek, országok, és legalább néhány ágyékkötős sivatagi kecskepásztort képesek vagyunk lehagyni a spoileres, sportkipufogós Ladával.

speter 46 2008.04.20. 18:59:32

Erről a borulásról is a "Gyulám" tehet!!!!

akarki 2008.04.20. 19:00:53

Meg az is lehet, hogy nem ő tolta maga előtt a 2 versenyzőt, hanem egy tartotta fel őt és az előtte levőt. Meg még ezer dolog. Ami biztos, mindenkit fikázni szokott, megalázni a bamba botcsinálta közvetítőkollégákat, és addig amíg ezt teszi, megérdemli, hogy ugyanazt kapja, mint amit az össze magyar néző előtt művel. Isten nem ver bottal! Ami meg a mulya közvetítőket illeti, Palik választhatja meg, kivel dolgozik. Ha olyan embert adnának mellé aki ér hozzá, azonnal megakadályozná. Azokat gyűjti maga köré, akik hagyják érvényesülni a karrierért cserébe. "Vakok közt a félszemű a király!" Egyébként igen, bárki tévedhet, sőt sok embernél jobb lehet (nem biztos), de ezt nem is állította senki. Csupán visszakapja a szemét dumáit... Egyébként ha fejlesztenének bármelyikük alá egy gépet, nekünk csak beleülni kéne és nyomni neki, mi is fejlődnénk folyamatosan mint a Laci. Ugyanúgy mint a közúti vezetésben jogsiszerzéskor, vagy gokartvezetésben, biciklizésben... Azt senki nem állítja hogy nem fejlődik, vagy hogy jobbak lennénk. Illetve egy fórumozó. De gondolom van alapja is, talán jártas lehet ebben a sportban, és tudja mennyivel komolyabb technikája van a Lacinak. TÖNKREMENNEK az autók. Ezen nem csodálkozok, hiszen sivatagi versenyre lette alapvetően készítve, ahol alig van kötött talaj. Biztosan vannak megoldásaik ilyen terepekre is, hiszen vannak a BAJA versenyek, de azért nem lehet mindenre felkészülni. Kapnak a híres utainkból :) Csak azt sajnálom,hogy a másik magyar páros is fának ment, mikor félrerántotta a sofőr a kormányt, hogy el tudja kerülni a borult Palikkal az ütközést. Mindenesetre hajrá Robby Gordon, mutasd meg a világnak, hogy hogyan kell csinálni! Remélem legalább egyik nagyköltségvetésű csapatot lenyomod!

Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2008.04.20. 19:02:54

Na, úgy látom összejött a sok fikabajnok. Ha annyira könnyűnek hiszitek, akkor lehet bekászálódni a volán mögé. Csak a szátok jár. Palikot nem akarom védeni, de nő 4x éves korában, néhány év alatt megtanult úgy vezetni, hogy értékelhető eredményt tud felmutatni egy világversenyen, és ez nem kis szó. A fikázók örülhetnének annak, hogy sok magyar van a mezőnyben, és kimehetnének megnézni őket, netán még egy kicsit szurkolhatnának is. De a monitor mögé bújva fikázni és kritizáló posztokat írogatni valóban sokkal könnyebb. Irigyek vagytok, ez a szomorú igazság.

Kifordított kacagány 2008.04.20. 19:03:02

ZRobee 2008.04.20. 17:51:16
palik mint jó kommentátor? hmmm. vakok közt félszemű a király.
mint versenyző? ez most nem jött össze neki. arról vitázni, hogy mennyire van ott a helye, hülyeség. a technikai sportok mindig is a pénzőr szóltak, természetes, hogy olyan űzi csak, akit finanszíroznak, akár tehetséges, akár nem.

Gyurma73 2008.04.20. 18:49:06
te amúgy minek jöttél ide?

CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.20. 19:03:53

Azért én sajnálom Palikot.

akarki 2008.04.20. 19:09:23

Hehe, ez kicsit úgy hangzik, mintha Robby Gordon nem nagy költségvetésből gazdálkodna... Jól megmondtam! :D Na mindegy, szóval arra akartam kilyukadni, hogy a gyári csapatok ellen.

Gyurma73 2008.04.20. 19:11:44

bocsi csak kiváncsi voltam a népszabadság cikkének reakciójára,én is megdöbbentem.

contrapalik 2008.04.20. 19:12:41

én nem szenvedhetem a Palikot, az egy dolog

hogy vezetni nem tud, az egy másik

hogy itt valaki egyáltalán összehasonlította a Wéber Gáborral, vagy akár a Czollner Gyulával, az egyszerűen arcátlanság, azok ugyanis közvetíteni akarnak, a Palik meg szerepelni

de a fő gond, hogy ez az ember milliókért vezeti a Hungaroringet és évek óta botrány a ki és bejutás és minden, és mégse rúgják valagba, sőt teszik alá a tönkretenni való kocsikat

hát ezért tart itt ez az ország

akarki 2008.04.20. 19:13:44

Gyurma73 mond igazságokat, de ettől függetlenül még szeretjük nézni a Rallyt, tetszik atehnika, és nem fogjuk megutálni. Eleinte a becsületes férfisport volt a Dakar, mostanára pedig a "cél szentesíti az eszközt" mondás alapján teljesen megváltozott. De ez van az egész világon sajnos. Minden sportot elnyom saját maga, ahogy egyre öregebb, és változik. Egyre profibb lesz, kiszámíthatóbb, drágább... De a drágasága ellenére is nézni fogom, és örülök neki.

contrapalik 2008.04.20. 19:15:42

jha és különben ez most mitől is Dakar ez a rally?

ja hogy így lehet eladni? bocs, aszittem Kistarcsa-Marosvásárhely rallyként is eladható lett volna nemzetözileg

hahaha Dakar, hát ez még viccnek is rossz

akarki 2008.04.20. 19:18:20

én F-1 versenyre nem is megyek emiatt is. Ha F-1 autóra vagyok kíváncsi, akkor (ha éppen tehetem) elmegyek külföldre, ahol normálisan megoldják. A versenyt jobban szeretem amúgy is tv-n nézni, aztán ha meg valahol csapatbemutató van, akkor ott is közel lehet krülni az autókhoz, ott is hallod a hangjukat, csak ott a televíziós közvetítések miatt nem kell sietniük, hanem megforgatják neked. Indycar vagy Indy vagy Cart sorozatban például sokszor láttam olyant, hogy verseny után nem a nyilatkozat volt az első, hanem ha már megvette a sok néző a jegyet, akkor kicsit pörgött nekik. Sokat jelent már a szándék is...

gyurma 74 2008.04.20. 19:18:27

Kedves Gyurma 73!
Neked azért nehéz lehet magaddal!
Biztos mindig olyan dolgokat teszel ami helyes és nem sért semmilyen érdeket és senkiben nem kelt felháborodást. A versenysport mint olyan mindig is az erőfitogtatásról szólt!Csakhogy nem a szerencsétlen benszülötteket akarjákriogatni és nem nekik fitogtatják az erejüket hanem egymásnak!És ez minden versenysportra vonatkozik!Az hogy ez nem fillérekbe kerül?Hmmmm!!Ha ingyen lenne és bizonyos teljesítmények után kapnák a versenyzők az autót,csakhogy ne mindenki indulhasson,akkor is mennének és szerencsétlen benszülöttek akkor árgus szemekkel figyelhetnék mi történik a sivatagjukban.Gondolom gyúrsz!a gyurma miatt!Azt a pénzt amit edzésre és szerekre költesz miért nem utalod mondjuk az unicef számlájára?Ez nem önző dolog?A jó kondihoz elég futni.Erőfitotagtatásból akarsz vállasnak kinézni?A focisták miért kapnak annyi fizetést?Hülyeség a sportot mégha technikai sport is erőfitotgtatásnak nevezni.És az hogy olyan emberek irogatnak ujságokban hasonló hangvételü cikkeket akiknek a városában szökőkutak vannak és millió más haszontalan dologra költik a pénzt meg pazarolnak mikor naponta több ezren halnak szomjan az álszentség! Jó írás adasd ki valakivel de az itteni témához semmi köze!!Azért köszi hogy megosztottad velünk milyen szarok vagyunk mi Magyarok!A palik meg nem csinálja rosszúl amit csinál és lesz még jobb is!Azok nem fognak elesni akik végigcammognak a pályán és benéznek minden kanyarba!Akkor minek az itiner meg a navigátor?Plussz súly.:)Palik ma keményen nyomta,láttam.

akarki 2008.04.20. 19:20:57

Central Europe rally, ennek köze sincs a Dakarhoz jelenleg. Onnan indult, ha nincs Dakar, akkor pótolják valamivel, mert a szponzori szerződések élnek. Persze a Dakarról (is) beszélünk itt sokan, de hát mindenhol van egy kis offtopic.

Evil1979 2008.04.20. 19:26:42

Hmm..
Ez itt egy palikotutálomvagyszeretemblog?

Én képeket meg eredményeket akarok, és nem a "nekem szimpatikus és szeretem-utálom és egy pöcs a palik" fan klubbok harcait látni itt.
Annak örüljünk hogy sok magyar versenyző most profik között is kipróbálhatja magát, technikáját.

vwgery · http://www.mp3puska.extra.hu 2008.04.20. 19:27:57

fikázzátok itt srácok reggeltől estig ezt a nyomorult palikot, mikor a fontos dolgokról elfeledkeztek!!! SZABÓ LACI A QUADOSOK KÖZÖTT A MAI NAP NYERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Csak igy tovább laci toljad nekiiiiiii

Gyurma73 2008.04.20. 19:29:57

A NÉPSZABADSÁG ONLINE-BÓL MÁSOLTAM BE!!!!!DE SOK HELYEN OLVASTAM HASONLÓT ÉS EZÉRT GONDOLTAM KÖZZÉ TESZEM.a Gyurma a György ből jött.
Azt gondoltad volna hogy az Uri(Geller) is a Gyuriból jött?

Kifordított kacagány 2008.04.20. 19:33:25

akarki 2008.04.20. 19:13:44
sajnos csak féligazságokat mond, aminek nem sok köze van a valósághoz, legflejebb jól hangzik. ráadásul hosszú mondandójában önellentmondásba is keveredett, de hagyjuk szerintem az egészet.

Evil1979 2008.04.20. 19:34:29

Na ezt most beteszem ide lesz ami lesz :-)

első szakasz végeredmény:
1 201 T1/1 2/1 39m56s SAINZ Carlos (ESP) / PERIN Michel (FRA) Volkswagen RACE TOUAREG 2
2 212 OP/1 1/1 40m37s + 0m41s GORDON Robby (USA) / GRIDER Andy (USA) Hummer H3
3 203 T1/2 2/2 40m52s + 0m56s DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (DEU) Volkswagen RACE TOUAREG 2
4 200 T1/3 1/1 40m58s + 1m02s PETERHANSEL Stephane (FRA) / COTTRET Jean-Paul (FRA) Mitsubishi PAJERO EVO
5 209 T1/4 2/3 41m35s + 1m39s SOUSA Carlos (PRT) / SCHULZ Andreas (DEU) Volkswagen RACE TOUAREG 2
6 213 T1/5 2/4 42m08s + 2m12s DEPPING Dieter (DEU) / GOTTSCHALK Timo (DEU) Volkswagen RACE TOUAREG 2
7 202 T1/6 1/2 42m17s + 2m21s ALPHAND Luc (FRA) / PICARD Gilles (FRA) Mitsubishi PAJERO EVO
8 204 T1/7 1/3 42m17s + 2m21s ROMA Joan (Nani) (ESP) / CRUZ SENRA Lucas (ESP) Mitsubishi MPR13
9 215 T1/8 3/1 42m32s + 2m36s GACHE Philippe (FRA) / FLICK Francois (FRA) Buggy SMG
10 207 T1/9 2/5 42m51s + 2m55s MASUOKA Hiroshi (JPN) / MAIMON Pascal (FRA) Mitsubishi PAJERO EVO
11 208 T1/10 2/6 43m06s + 3m10s CHICHERIT Guerlain (FRA) / BAUMEL Matthieu (FRA) BMW X3 CC
12 214 T1/11 3/2 44m08s + 4m12s HENRARD Stephane (BEL) / BRUYNKENS Serge (BEL) Volkswagen BUGGY TDI
13 205 T1/12 2/7 44m15s + 4m19s AL ATTIYAH Nasser Saleh (QAT) / THORNER Tina (SWE) BMW X3 CC
14 217 OP/2 1/2 44m34s + 4m38s PETERSEN Michael (USA) / STEVENSON Matthew (UK) Buggy WIDE OPEN
15 245 T1/13 1/4 45m13s + 5m17s ZAPLETAL Miroslav (CZE) / NEMAJER Vladimir (CZE) Mitsubishi L200
16 211 T1/14 2/8 45m16s + 5m20s SABY Bruno (FRA) / GUEHENNEC Alain (FRA) BMW X3 CC
17 227 T1/15 1/5 46m11s + 6m15s VAN DEIJNE Toni (NLD) / ROSEGAAR Wouter (NLD) Mitsubishi L200
18 223 T1/16 1/6 46m51s + 6m55s KIS Sandor (HUN) / CZEGLEDI Peter (HUN) Nissan PICK UP
19 242 T1/17 1/7 47m09s + 7m13s ACS Laszlo (HUN) / BAGICS Robert (HUN) Nissan
20 250 T1/18 1/8 47m35s + 7m39s HERRADOR Javier (ESP) / VICO Victor (ESP) BMW X5
21 226 T1/19 3/3 48m20s + 8m24s PATISSIER Isabelle (AND) / DELLI - ZOTTI Thierry (FRA) Buggy ORIGINAL
22 219 T1/20 1/9 1 49m23s + 9m27s LOHR Ellen (DEU) / DE ROISSARD Antonia (FRA) Mitsubishi PAJERO V6 4.0
23 218 OP/3 1/3 49m37s + 9m41s BALDWIN Robert (USA) / HEATH Kevin (USA) Hummer H3
24 216 T1/21 1/10 50m08s + 10m12s AZIS Janis (LVA) / PRINCIS Ainars (LVA) OSC OSCAR
25 252 T1/22 2/9 50m36s + 10m40s INOCENCIO Nuno Pedro (PRT) / COSME SOARES Sergio Carlos (PRT) Mitsubishi PAJERO
26 268 T1/23 2/10 50m53s + 10m57s MURCZIN Zsolt (HUN) / HUJBER Imre (HUN) Mitsubishi L200
27 269 T1/24 1/11 50m53s + 10m57s GAL Istvan (HUN) / OROSZLAN Tibor (HUN) Proto EVO 3
28 239 T1/25 2/11 51m38s + 11m42s INOCENCIO Francisco (PRT) / FIUZA Paulo (PRT) Mitsubishi PAGERO
29 266 T1/26 2/12 51m55s + 11m59s VARGA Imre Tamas (HUN) / POCSEG Attila (HUN) Nissan PICKUP
30 247 T1/27 1/12 52m23s + 12m27s NESTERCHUK Vadym (UKR) / KONDRATIYEV Yuriy (UKR) Mitsubishi L 200
31 275 T1/28 2/13 52m53s + 12m57s SCHOTT Stephan (DEU) / SCHMIDT Holm (DEU) Mitsubishi PAJERO V60 DID
32 292 T1/29 1/13 53m02s + 13m06s SASKIN Daniel (HRV) / FRCKO Marin (HRV) Opel FRONTERA
33 265 T1/30 3/4 53m15s + 13m19s GOEMINNE Rudy (BEL) / VERVAET Dirk (BEL) Audi BUGGY
34 259 T1/31 2/14 53m24s + 13m28s LISZI Laszlo (HUN) / FENESI Jozsef (HUN) Mitsubishi PAJERO
35 221 T1/32 1/14 53m44s + 13m48s SZALAY Balazs (HUN) / TOTH Gyorgy (HUN) Chevrolet BLAZER 4X4
36 240 T1/33 2/15 53m57s + 14m01s GREEN Paul (UK) / ELAND Mark (AUS) Mitsubishi DESERT WARRIOR
37 232 T1/34 2/16 1 54m07s + 14m11s LEAL DOS SANTOS Ricardo (PRT) BMW X5
38 257 T1/35 2/17 54m12s + 14m16s NICOLAE Gabriel (ROU) / STAN Liviu (ROU) Mitsubishi L200
39 229 T1/36 2/18 55m31s + 15m35s LEYDS Chris (NLD) / DEES Beffie (NLD) Subaru ENDURO
40 255 T1/37 2/19 55m33s + 15m37s TIJSTERMAN Kees (NLD) / JACOBS Jean Pierre (NLD) Mitsubishi
41 272 T1/38 2/20 55m36s + 15m40s ROCHELLE Ian (UK) / HAMMOND Chris (UK) Mitsubishi DESERT WARRIOR
42 256 T1/39 2/21 55m56s + 16m00s VAN EIKEREN Mike (NLD) / HERWEIJER Bastian (NLD) Toyota LANDCRUISER
43 288 T1/40 2/22 56m49s + 16m53s JONES Michael (UK) / JONES Susan (UK) Toyota DESERT WARRIOR
44 228 T1/41 1/15 56m52s + 16m56s PICARD Morgan (FRA) / SCHURGER Denis (FRA) Subaru FORESTER
45 278 T1/42 1/16 57m41s + 17m45s THEURIOT Jean-Philippe (FRA) / PROT Patrick (FRA) Bowler WILDCAT 200
46 279 T1/43 1/17 58m18s + 18m22s FULICEA Victor Grigore (ROU) / IANCU Dan (ROU) Bowler WILDCAT 200
47 241 T1/44 1/18 58m33s + 18m37s LEPLAT Alain (BEL) / DOMICENT Pierre (BEL) Bowler NEMESIS
48 274 T1/45 2/23 58m33s + 18m37s RENTERO CANO Carlos (ESP) / VASCO CUESTA Jose Manuel (ESP) Bowler LAND ROVER
49 246 T2/1 1/1 58m49s + 18m53s MOREL Antoine (FRA) / AUBEL Pascal (FRA) Nissan SPRING BOX
50 248 T1/46 2/24 59m22s + 19m26s BONFILS Jerome (FRA) / CHANOINE Pierre-Paul (FRA) Mitsubishi DESERT WARRIOR
51 238 T2/2 2/1 59m41s + 19m45s FOJ Xavier (ESP) / PUJOLAR Joan (ESP) Toyota LAND CRUISER
52 234 T1/47 3/5 1h00m15s + 20m19s TURON-BARRERE Michel (FRA) / TURON-BARRERE Marine (FRA) Seat BUGGY
53 270 T2/3 2/2 1h00m36s + 20m40s AZOFRA Fidel (ESP) / IRIBARREN Angel (ESP) Mitsubishi PAJERO
54 281 T1/48 2/25 1h01m13s + 21m17s ARMONY Izhar (ISR) / ARMONI Nadav (ISR) Toyota DESERT WARRIOR
55 273 T1/49 2/26 1h01m24s + 21m28s VAN KRUIJSDIJK Petrus (NLD) / BOHNENN Cees (NLD) Bowler WILDCAT 200
56 262 T1/50 3/6 1h01m35s + 21m39s REPARAT Jean Paul (FRA) / FIERAIN Jean-Marc (FRA) Renault PROTOTYPE BUGGY
57 267 T1/51 2/27 1h01m36s + 21m40s CLEVENOT Joel (FRA) / ETCHECOPAR Michel (FRA) Toyota LAND CRUISER
58 258 T1/52 1/19 1h01m38s + 21m42s FAZEKAS Kairoly (HUN) / CSATO Attila (HUN) BMW X5
59 236 T1/53 1/20 1h01m43s + 21m47s JONCHERE Miguel (FRA) / SEILLET Bruno (FRA) Bowler WILDCAT 200
60 249 T1/54 1/21 1h02m57s + 23m01s DAVOY Jean Marie (FRA) / JOURDAN Marc (FRA) Nissan SPRINGBOX
61 264 T1/55 1/22 1h04m24s + 24m28s BERNAT-SALLES Philippe (FRA) / LAFEUILLADE Gilles (FRA) Bowler WILDCAT 200
62 260 T1/56 1/23 1h04m50s + 24m54s GOSSELIN Philippe (FRA) / POTTIER Olivier (FRA) Nissan PATROL
63 291 T2/4 2/3 1h05m30s + 25m34s LARAIGNOU Jerome (FRA) / GALLO Stephane (FRA) Mitsubishi PAJERO
64 280 T2/5 2/4 1h05m53s + 25m57s JANECEK Jiri (CZE) / WOLF Jiri (CZE) Toyota LAND CRUISER
65 253 T2/6 2/5 1h07m42s + 27m46s BARBIER Christian (FRA) / GHIDINELLI Christophe (FRA) Mitsubishi PAJERO
66 277 T1/57 1/24 1h08m07s + 28m11s VICO CORDOBA Antonio (ESP) / GARCIA LOZANO Julio (ESP) Bowler WILDCAT 200
67 283 T1/58 2/28 1h11m10s + 31m14s MAURIN Jacques (FRA) / GALLI Jean Marc (HUN) Toyota HDJ 80
68 289 T1/59 2/29 1h11m32s + 31m36s LOPEZ RIVAS Jose (ESP) / RUBI Joan (ESP) Mitsubishi L200
69 251 T2/7 2/6 1h12m20s + 32m24s DESPUJOLS Jean Marc (FRA) / PUCHOUAU Franck (FRA) Toyota HDJ 100
70 287 T1/60 2/30 1h12m47s + 32m51s SANTAMARIA Juan Carlos (ESP) / AUSIN Mario (ESP) Toyota HILUX
71 261 T2/8 2/7 1h12m49s + 32m53s ROQUE Alejandro (ESP) / MUNOZ Moises (ESP) Toyota LAND CRUISER 120
72 263 T1/61 2/31 1h14m35s + 34m39s GORECKI Robert (POL) / GORECKI Ernest (POL) Land-Rover DISCOVERY 3
73 282 T1/62 2/32 1h15m18s + 35m22s RAUD Philippe (FRA) / LEFEBVRE Guy (FRA) Toyota HZJ78
74 206 T1/63 2/33 1h28m20s + 48m24s MILLER Mark (USA) / PITCHFORD Ralph (ZAF) Volkswagen RACE TOUAREG 2
75 235 T1/64 2/34 1h31m53s + 51m57s BERNARD Eric (FRA) / CORNUAILLE Jean Noel (FRA) BMW CA72S5F
76 290 T1/65 2/35 1h35m03s + 55m07s MARCHEGIANO Carlo (ROU) / ROIBAN Alecs (ROU) Isuzu D-MAX TFS 77 HD-G
77 243 T1/66 1/25 2h08m14s + 1h28m18s KRISTOF Marton (HUN) / SIMON Peter (HUN) Nissan PICK UP
78 237 T2/9 2/8 2h31m35s + 1h51m39s WAMBERGUE Philippe (FRA) / CATTARELLI Bruno (FRA) Toyota VDJ 200
79 224 T1/67 1/26 2h41m22s + 2h01m26s PALIK Laszlo (HUN) / DARAZSI Gabor (HUN) Nissan D40 NAVARA
80 231 T1/68 3/7 1h00m00s 3h00m00s + 2h20m04s VAN LOON Eric (NLD) / DE GROOT Michel (NLD) Volkswagen BUGGY TDI
81 284 T1/69 2/36 1h00m00s 3h00m00s + 2h20m04s RODRIGUEZ Pablo (ESP) / ZULET Marino Gale (ESP) Toyota HDJ 100
82 285 T1/70 2/37 1h00m00s 3h00m00s + 2h20m04s KUBIK Petr (CZE) / VACOVSKY Lukas (CZE) Toyota LAND CRUISER

vwgery · http://www.mp3puska.extra.hu 2008.04.20. 19:38:00

szerintem fölösleges volt berakni ezt a nagy hosszut igy mind, de akkor pirossal a mai nap quad eredményét is kirakhattad volna!abban legalább van kinek drukkolni az ELSŐ helyért!

gyurma74 2008.04.20. 19:38:04

Nem!Nem tudtam de megéreztem:D!
Akkor elnézést a fent írtakért ami téged illet kedves György!Talán Deák és Hhet:)

Kifordított kacagány 2008.04.20. 19:39:38

Györgynek lenni is sokba kerül:D

semi-educated 2008.04.20. 19:45:05

Kedves Magyarok!
Tegyétek már meg nekem azt az iciripiciri szívességet, hogy ha annyira kurvára büszkék vagytok arra, hogy kik vagytok, legalább tanuljátok már meg az anyanyelveteket, és ha megvan az általános iskolai tananyag, akkor bele lehet beszélni a felnőttek dolgába. Tudjátok, nyelvében él a nemzet. Így ugyanis pusztán magyarkodó kisiskolásnak tűntök, akik még nem kaptát meg a jól megérdemelt egyest, amikor nem tudtak egy jelzőt - tudod, egy tulajdonság, olyan, hogy magyar, meg német, meg piros - megkülönböztetni egy tulajdonnévtől, pl. Japán, Zoltán, Gyurma meg ilyenek.

Van valami kiábrándító abban, hogy felnőtt(nek) tűnő emberek képtelenek leírni a saját anyanyelvükön két-három mondatot.

És még ti fikázzátok itt a többieket?
Nézzetek már magatokba!

Egy magyar. Így, kis m-mel.

PS.:Hajrá Szabó Laci!

Gyurma73 2008.04.20. 19:46:30

igen sokba kerül:-)))
Uri Geller (Hebrew: אורי גלר‎, born Gellér György (Hungarian name) [1] December 20, 1946) is an Israeli-British performer and celebrity who claimed to have psychic powers for most of his career.

Szabó laci 2008.04.20. 19:46:34

Hajrá GYUSZI BÁCSI!!!:D:D:D

martong 2008.04.20. 19:48:47

azt persze senki nem említi, hogy a Soroksárin kifelé jövet tizedelődtek meg a kocsik :DD

martong 2008.04.20. 19:50:08

tényleg budai alsórakpart-bécsi út szakasz miért nincs? az igazán embert-gépet próbáló lenne

Gyurma 74 2008.04.20. 19:54:14

Most jól helyretettél!Tök szégyenlem magam és elnézést kérek mindenkitől,hogy nem lehet elolvasni és értelmezni amit írok a TÉMÁHOZ!Eltévedtem?Ez az álljunk meg egy szóra?Bocsánat tanár/úr-nő/!Ebben hány helyesírási hiba van?Muszáj megtudnom...

semi-educated 2008.04.20. 19:57:13

Látom magadra ismertél...

snblnd · http://www.digitalsport.hu 2008.04.20. 19:58:14

martong 2008.04.20. 19:48:47

... :D

"A sokat próbált hummer-buggy bombabiztos futóműve a 'Thököly út elejétől a végéig' fantázianevű szelektív szakaszon vérzett el végleg. Gordon még a helyszínen röviden és tömören kommentálta a bakit egy macskakővel a kezében: f.ck!"
:D

Kifordított kacagány 2008.04.20. 20:11:42

semi-educated 2008.04.20. 19:45:05
ezek a nyelvi törekvések többnyire ott buknak meg, hogy aki ilyen irányú igényekre buzdítja társait, ő maga sem tévedhetetlen.:)

martong 2008.04.20. 19:48:47
:D

saq 2008.04.20. 20:13:41

hehehehe, laci mitörtént?
ehehehehe

Kifordított kacagány 2008.04.20. 20:13:44

snblnd 2008.04.20. 19:58:14
hmmm, tényleg, a dák csoda miért nem indult? hiszen az kifejezetten ezekre az utakra lett teremtve, nem?:)

Dzseki Csen 2008.04.20. 20:19:24

Estét! Itt lehet szidni a Palikot?
tengerpartok.hu/blog/palik

semi-educated 2008.04.20. 20:22:57

Kifordított kacagány 2008.04.20. 20:11:42

Jajj, ne is mondd! :-)
De ez a magyarkodás... Attól nem lesz valaki nagyobb magyar, ha lelkesedésből nagybetűvel írja. Ez olyan surmó dolog. Némá, megvan a shift, így nagybetű lesz belőle! De szép! :-D
Tudom, offtopic ez a buta nyelvőrködés, de hát mégiscsak mi vagyunk az ország műveltebbik fele, akinél már van otthoni internet. De ahogy elnézem, már szépen terjed a dolog, és a maunikasó-urigeller tengely is bekapcsolódik a mókába. Ha így van, akkor természetesen teljesen szükségtelen itt bármit elvárni. :-)

Gyurma 74 2008.04.20. 20:37:13

Te milyen naív vagy:D:D!
És sajnos azt kell mondanom,hogy ostoba is!
Lehet,hogy írni megtanultál,de olvasni látom nem tudsz rendesen.Illetve az értelmezéssel vannak problémáid.Senki nem akart itt magyarkodni hisz ez topic nem erről szól!OLVASD el ezt Gyurma73 2008.04.20. 18:49:06 Mint kiderült ez egy cikk egy újságból és nem Gyurma 73 véleménye!Az,hogy kiről milyen véleményt alkotsz a helyesírása alapján az a te dolgod.Az meg,hogy én milyen véleményt alkotok rólad az alapján amit írkálsz a felsőtízezres hangnemeddel az enyém!De tudod kedves agyonművelt hozzászóló a vélemény olyan mint a segluk!Mindenkinek van de senkit sem érdekel a másiké!!

THK 2008.04.20. 20:41:59

ha vki tehetséges autóversenyző, akkor lenne annyi fogalma az alapokról, h nem kezdene bele minden áldott közvetítés során a "kanyarban ráesik, egyenesben elnyúlik, mer ott erősebb az autója" (itt is már említett) nótára

Kifordított kacagány 2008.04.20. 20:42:14

szerintem is jó dolog, ha az ember igyekszik helyesen írni, még akkor is, ha nem mindig sikerül(azért a tiédben is volt pár hiba), de másoknak felhívni erre a figyelmét felesleges. akinek van rá igénye, annak anélkül is van, akinek meg nincs, az úgysem érti miért is jó az. olyan ez, mint a mosakodás.
(ma már nem divat helyesen írni, mint ahogy a netikett is kiment a divatból)

én nem használom a shift-et:)
(és az enyémben is biztos van hiba:)

jozsi 2008.04.20. 20:42:36

AHhh... palik tudom hogy szeretsz vezetni de nem tudsz... Miert gondolod hogy valaha is jobb lehetsz azoknal akik 6 eves koruk ota ralliznak es 17 evesen mar eredmenyuk is van mint Turi Tominak
. Sokkak sokkal jobbak a semmibol nem tudnak elore lepni..
Mikor kezdik vegre a tehetsegeket tamogatni??? A ven eltompult reflexu Orditogepek helyett?

Kifordított kacagány 2008.04.20. 20:46:41

Gyurma 74 2008.04.20. 20:37:13
ez a segglukas tetszett:D megjegyzem magamnak

THK 2008.04.20. 20:41:59
valamit neki is mondani kell, amitől sokan okosnak tartják, nem?

Gyurma73 2008.04.20. 20:51:43

P.Laci!!
Vehetsz házat,de otthont nem
vehetsz könyveket, de tudást nem
vehetsz szexet,de szerelmet nem
és vehetsz autót,de tehetséget nem...

Gyurma 74 2008.04.20. 20:54:06

Nem azért ment fel a pumpám mert a helyesírásom kritizálta.Az olyan amilyen.Igyekszik az ember és nem hinném ,hogy olyan csapnivaló lenne.De ez a magyarkodásos dolog...pffff!!Rossz szokásom ,hogy nagy betüvel kezdem ugyanúgy mint a személyes névmásokat is!Az is helytelen de letojom mert a kézírásomban ez nem így jelentkezik.Ennyi:)
Üdv.

AP (törölt) 2008.04.20. 21:08:36

Láttam ma egy Corvette Stingrayt, egy magyar rendszámú fekete Lamborghini Countach-t, két Steven King-féle amerikaiautót (amelyik a filmben gonosz lett), meg még másik tepsit.
Volt valahol találkozó?

A fekete magyar Lambón meglepődtem rendesen.

ommm 2008.04.20. 21:14:31

AP: ejnye-bejnye: Stephen King
és valszeg a Christie-re gondolsz :)

akarki 2008.04.20. 21:17:33

Plymuth Fury volt a Stephen King féle Christine c. filmben a gonosz autó neve. Egyszer ment a TV-ben magyarul, de lemaradtam róla... :( A Segglukas dolog nekem is tetszett, de leginkább azért, mert "segluk"-nak írtad! Olyan, mint a viccben: "miért írtad le duplán hogy nem káromkodok? Azért hogy örülj, b.zd meg!" Nagyon ott van a szeren! :D

AP (törölt) 2008.04.20. 21:19:27

Annnnnyira kíváncsi lennék, hogy ez a Palik mitől lett a no1. magyar autóversenyző, hogy került a tévés amőba játékból a hungaroring főnöki székébe, és hogy neki hol éri meg az, hogy minden versenyen felborul vagy megáll a motorja..

AP (törölt) 2008.04.20. 21:20:34

Ííígy van, két Plymouth Fury, egy rózsaszín és egy valami egyenbarnaszürkepiszokszínű, sok krómmal, irtózatos hanggal.

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.04.20. 21:24:44

Én azt élvezem a legjobban,mikor Palik Laci elkezd nevetni közvetítés közben.Utánozhatatlan hanghatások :D

feketenap 2008.04.20. 21:25:36

1.Valaki mondta itt feljebb, hogy elismeri Palikot, mert 4x éves korára megtanult versenyezni.-Ez a baj, hogy megtanult. Nnem csak neki rovom ezt fel, de most azért róla beszélek, mert Ő folyik a csapból is, ha autósportról van szó. Vele született tehetség hiányzik, és egyből nem lenne szükség marketing kampányra, meg imidzsre. Az magáért beszélne, és nyílván csak éremmel a nyakában látnánk, nem törött autóval.
Miattam a Palik egész szabadidejében versenyezhet, vagy minden másnap körözhet a "zöld pokolban", nem bosszankodnék, hogy neki lehet, nekem pedig nem. A gond azzal van, hogy vérprofinak állítja/állíttatja be magát. Másoknak beszólogat (élő közvetítésben), másokat lenéz, ls tényleg azt hiszi, hogy a sofőrködésével lenyűgöz mindenkit. Vissza kéne venni a nagy arcból. Ennyi.
3. Az idézett cikkel tök egyetértek. Mégis azt kell mondanom, hogy emberek vagyunk jó és rossz értelemben is. Élvezzük a saját kis nyomorult versenyeinket, játékainkat és persze megsebezzük a természetet és néha a nincstelen birkapásztorokat. De attól is emberek vagyunk, hogy tudunk változtatni a kialakult helyzeteken pozitív irányban, mert ismerjük a tetteink következményeit.

2.

feketenap 2008.04.20. 21:27:48

Off
Majd holnapra megtanulok számolni is...
On

emzsolt 2008.04.20. 21:27:55

Undorító palik majom ezt nem néztem ki belőled. A legbénább barom, óriási arccal és gigantikus média háttérrel. Ez vagy te, akiről nem is érdemes írni, mert ezerszer kitárgyaltuk már a bénaságod, a hazudozásaid, a tahóságod, a hozzá nemértésed.Nem útállak, hanem undorodok tőled.Ezen azért csodálkozom, hogy mertél, tudtál annyival gurulni, hogy fel tudj borulni. Vagy a serpákat hozattátok ide, ők borítottak? Nézd a versenyzőket, ha vezetni soha nem tudsz, de legalább hátha felfogod az elméletet. Látszanak jól az arányok. Útálat kb.98%. Az mszp alatt vagy.

s.togliatti 2008.04.20. 21:31:19

Kivágtátok nálam a biztosítékot!
Bíztam benne, hogy itt legalább a többség érti a témát.

1.Paliknak fogalma sincs a F1-ről, technikáról. Nem hangulatfelelős bohóc kell egy technikai sporthoz, hanem hozzáértő kommentátor. Pl. Ranga volt egy edzésen anno, vagy Wéber most, ha engedik. Nézzetek meg egy sport1-es közvetítést, hogy kik szólnak hozzá a témákhoz.
2.Dakaron amikor Palik szerelőnek vitte ki Gálbabát (és a többieket), az volt a szégyen. Szponzorálta volna inkább, akkor is benne lett volna a tv-ben.
3.Ha már cikk, lehetne bővebb, pláne a háttérről.
Bocs: tisztelet a kivételnek...

emzsolt 2008.04.20. 21:37:16

És ez az állat fog vezetéstechnikai tréninget tartani a szekeres-honvéd Dakar team-nek.Buta,béna,f.sz!

ommm 2008.04.20. 21:47:19

Dávid Sándor for president!
Vérbeli, öreg klasszikus.
Imádom.
Kér, hogy már hamar kifullad.
Pedig neki nem fos ömlik a szájából.
Jaj, elragadtattam magam, elnézést.

Pd 2008.04.20. 21:47:35

Oké! A Palik egy kibirhatalan fasz.
űDe azt csinálja amit szeret,még ha nem is Carlos Sainz!
Megvenne bármelyikünket kilóra.Ő a hunagaroring góréja,vadászgépekkel versenyzik.Akkor megy ralira amikor mi másnaposan kelünk,és szintén másnaposak vagyunk amikor az F1 kezdődik,és ő kommentál.
Egyszerűen rühelljük mert sikeres,mert az 5 öd ölőből eljutottt a Ralin kezemet töröm-ig.
Irigy geci egy nép a Magyar.-Ez van-még így is szeretm

akarki 2008.04.20. 21:52:32

AP 2008.04.20. 21:19:27
"Annnnnyira kíváncsi lennék, hogy ez a Palik mitől lett a no1. magyar autóversenyző, hogy került a tévés amőba játékból a hungaroring főnöki székébe"
Legrövidebben így lehet összefogni: katonaság, Deutsch Tamás, ifjúsági és sportminiszter, Hungaroring, közvetítések. Egyszer töviről hegyire elmagyarázta egy állítólag bennfentes ember, hihető volt, de olyan üzleti összefüggéseket és kapcsolatrendszert is belevitt, amire nem emlékszek már, így nem akarok hülyeséget beszélni. Illetve nem is tudtam utánajárni, pedig azért érdekelt. Ez pár éve volt. Nos, nem tudom hogy igaz-e. De a szakma szerint közgazdásznak nem rossz szakember. Tehát erről is fújhat a szél a Hungaroring esetében, nem lehetetlen. Nem nézném le a szakmájában semmi esetre sem! De kellenek a kapcsolatok ahhoz, hogy valaki ennyire feltörjön. A TS-ben az akkor nagy tudornak számító Dávid Sanyi keze alatt dolgozott, most meg nagyon felette van. Biztosan szorgalmas volt, hogy sikerült feljebb jutnia, de olyan emberek felé kerekedni akiknél kevesebbet tud, csak kapcsolattal lehet... Mert ne feledjük, Dávid Sanyi régi motoros volt. Akkor, mikor még nem volt olyan egyszerű infókra lelni, neki személyes találkozásai voltak a nagyokkal. Igaz kicsit kopott már ő is, de ki nem? A régi sztorikból kéne neki szemezgetni mindig, az az ő szakterülete. Sokkal jobb lehetne. A közvetítőnek meg nem a saját, erőltetett, poénnak nevezett hülyesége érdekel. Szerintem egy közvetítésben tényeket kellene emlegetni. Elfogulatlanul talán nem lehet, de legaláb ne szurkolva! Háttérinformációkra lenne kíváncsi sok ember. Egy ütközésnél azzal kéne feszegetni egy esetet, hogy mondjuk mi az érvényes szabályzati leírás, hogy az ember közelebb érezhesse magát a F-1-hez, nem pedig döngölni a saját véleményét az emberekbe. Illetve tarthatatlannak találom a másik ember elnyomását is egyenes adásban. Mert teljesen más ha kikerül a netre hogy mit buzulnak, de verseny közben idegesítő, főleg mikor szerencsétlen Gyual véletlen jól mond valamit a Lacival ellentétben, az meg lehurrogja. Gyula meg maga elé képzeli a fizetési papírját, és még jobban megalázza magát... EGyenesen förtelem. Aki röhögni akar a hülye embereken, az megnéz a neten valami "Máunika só részletet". Szerintem igenis van akkora érdeklődés a F-1-re, hogy minimum azért érdemes lene színvonalas közvetítést adni. Mert manapság az már senkit nem lep meg, hogy szakmailag mindenki szarik mindenre...

Kifordított kacagány 2008.04.20. 21:52:58

AP 2008.04.20. 21:08:36
egyszer lesz egy stingray-em. egy c3-as.

s.togliatti 2008.04.20. 21:59:11

Nem irigység.
Versenyezzen csak és az életbe ne tegye tönkre a F1-nézésemet!
Nem a stílusáról írtam (arról vitázzanak a háziasszonyok), hanem a nemtudásáról. Pl. nála a ferrari kerekén a légterelő=törött felni...(ja és a többi).
Versenyezzen és a tv-ben max. főzzön.

Kifordított kacagány 2008.04.20. 22:01:38

s.togliatti 2008.04.20. 21:59:11
de főzni is valami olyant, amit senkinek nincs kedve kipróbálni:)

akarki 2008.04.20. 22:09:43

-Gyulám, szerintem elég annyi só a tészta vizébe?
-Gyulám kérem a kivajazott tepsit!
-Gyulám, felvernéd a habot?
Villásreggelihez:
-Gyulám, hány tojást kérsz?
Na, ez már kicsit durva volt, de ott el tudom képzelni őket...

ColT 2008.04.20. 22:11:23

"az autók jó része nem bírta műszakilag a pályát"

Hát ez ku*** vicces, a sivatagba ezekkel akartak menni és a magyar szántóföldön szétesnek?
A következő pofáraesés tudjátok mi lesz :-D Kimennek egy alsőbbrendű magyar útra és széthullik a Hummer :-D Meg a bömbi is :-D Aztán megelőzi a küszködő mezőnyt egy Dákó 1310TL :-D
Vagy mi lesz...? Kíváncsian várom a román földutas szakaszokat :-)

akarki 2008.04.20. 22:11:35

Illetve valami savazó showban, mint a Balázs Show. Ott fikázhatna mindenkit. Mondjuk hívhatna be olyan embereket, akik versenyeznek, és akkor kijöhetne a dologból a: "kiszólt a lyuk a gödöből" felállás is...

IlovePalik? 2008.04.20. 22:47:04

Ez azért szép a Palik.hu-ról:
"Hiába volt gyors, s előzte meg sorra az ellenfeleit a Palik László, Darázsi Gábor páros a Közép-Európa-rali első napján, az egyik ugrató után a Nissan felborult, s alaposan összetört."

Elemezzük:
Tehát Lacika kiváló volt és mindenki lenyomott,
DE
A nissan ki akart tolni vele, és csak úgy magától felborult, csak azért, hogy jól összetörje magát.

Azért laci biztos vigyázott, hogy a riport közben redbull-t tudjon inni.

juditka 2008.04.20. 22:49:19

Hát igen keményebbek a viszonyok errefelé, mint a sivatagban. Érzem én ezt már évtizedek óta;)
ColT olvasgassál egy picit vissza, néhányan írtak okosakat a széthulló gépekről. Azért nem ennyire egyértelműen egyszerű ez...

cerally 2008.04.20. 23:10:50

www.greenfo.hu/hirek/hirek_item.php?hir=18309

picasaweb.google.com/cerally/Cerally

kuruc.info/r/26/23797/

Tegnap délután megküldtem Robby Gordon webmesterének, Bob Harrisnak ezeket a linkeket, Paliknak eszembe sem jutott :D Látom még álmában is gyakorolt, kicsit szabálytalan, hogy már előző nap megkapta a nyomvonalat, de hát ez van. Úgy látszik Palik és Szalay nem olvassák sem a kuruc.infot, sem a greenfot.
Amúgy a rallyval semmi bajom, de kinek jutott eszébe védett területen rallyt rendezni? Homokos terepre való gumikkal lápra menni? Hát látszik, hogy nem valami nagy természetjárók a szervezők.
Tényleg hol van most a Nemzeti Parkokat járó "igazságos Mátyás" csak nem a Hollán Ernő utcában ragadt? Ez is csak egy Mátyás madár!

Nagyfefa 2008.04.21. 00:15:55

"Emberek"

Inkább arról beszéljetek,hogy ma egy szép quados siker született Szabó Laci
jóvoltából aki 18 versenyző közül lett az első!
Gratuláljatok neki és szurkoljatok ne szurkáljatok!

ColT 2008.04.21. 00:48:11

@juditka :

Sarkítottam ha tűnt fel :-)
Amúgy meg ha egyes csapatok olyan marha nagy költségvetésselgarázdálkodnak, akkor mibe tartott volna kicsit átállítani az autókat?

Egyébként előbb írtam és utána olvastam, mert a budapesti szakaszokon széthulló autókat már előttem is vizionálták :-D

Leegor 2008.04.21. 00:48:22

Ezt a kuruc.info-t én most láttam először
Jézusom!
A demokrácia nálunk nagyon csúnyán félre van értelmezve...

pudvadék 2008.04.21. 07:30:38

látom megint sok a nagyokos aki kivülröl kurva fasza gyerek és fantasztikus vezetö!!!Fikázni tud csak semmi mást énmeg azt mondom oda kell menni és megkelll mutatni hogy kell nem innen leszolni!!!!

AP (törölt) 2008.04.21. 07:56:56

Milyen találó név már.. pudvadék! Ez igen.
Palik fantasztikus vezető, de azé' ahhoz tök kell, hogy a huszadik kiállás/megállás/felborulás után is odaálljon az ember nagy arccal, mint Hungarian Top Racing Driver.
Ugyanezt a szintet szerintem tudnám hozni, mint ő.

emzsolt 2008.04.21. 08:47:08

Palik-Pudvadék, szép páros lennétek. Jelentkezz be nála. Közvetítsétek együtt a F1-et, és idétlenkedjetek együtt a Nissannal.Jól meg fogjátok érteni egymást, de csak egymást,minket soha, mert csak ti ketten vagytok egy értelmi színvonalon, mi, a többség ezt a szintet már pár ezer éve elhagytuk.Ezért bármennyire is szeretnéd, az itt véleményt alkotó többségtől ne várd el, hogy el tudja neked magyarázni azt, amit Ti a Palikkal soha nem értenétek meg.

Kifordított kacagány 2008.04.21. 10:08:32

cerally 2008.04.20. 23:10:50
azért jó sok hülyeséget sikerült összehozni azokon a linkeken. nekem legjobban a "Az itt található homoki gyepek annyira érzékenyek, hogy egyetlen autó elhaladása után akár évtizedek is eltelnek, mire ismét regenerálódik a gyep" és a "meszes alapkőzet (nyílt karszt) pillanatok alatt elnyeli nem csak a vizet, de a járművekből kicsepegő olajat is, mely aztán a fél Dunántúlt ivóvízzel ellátó karsztvízforrásokban jelenik meg. Ha a verseny napján eső lesz, ez könnyen előfordulhat. " mondatok tetszettek. már vártam mikor jönnek elő azzal, hogy az egész ország elsivatagosodik, ha még két ilyen eseményt rendeznek.
ezt önmagukat komolynak és szakképzettnek képzelő emberek képesek leírni és azt várják, hogy valaki komolyan is vegye őket. szerintem el kellene végre dönteniük, hogy mivel akarnak foglalkozni. környezetvédelemmel, vagy az armageddon elövetelének prédikálásával:)

Rocko- 2008.04.21. 10:28:47

AP 2008.04.20. 21:08:36
hah, én nissan talákozót láttam. 280, 300, 350, így szép sorban vagy 20 ment el elôttem a Nagyszôlôsi úton. :)

europid 2008.04.21. 11:09:11

Palik László gépkocsiversenyző úr biztos, hogy jobban vezet legtöbbünknél! Ez viszont még mindig nem elég ahhoz, hogy ekkora arca legyen.A profiknak mégcsak a közelében sincs, lásd a Dakaros taknyolását, vajon miért törte el a kezét? A borulástól majrézva ki akarta magát a bukócsövön támasztani, aztán reccs.Vérprofi.Ahhoz pedig, hogy tud vezetni valamennyire, ahhoz idő, pénz, gyakorlás kell.Ez megvan, a tehetséget viszont semmi sem pótolja. A mostani borulás pedig csak a sorozat része, látunk majd még ilyet eleget. Vannak akik nem tudják, mikor kell valamit abbahagyni.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.04.21. 17:53:19

cerally, a "homokos terepre való gumi" a BFG MT abroncs, ami egy általános, MT, azaz MUD-TERRAIN, nehézterep-abroncs.

Egyaránt jól viselkedik homokban, és f.szig érő dágványban is. Nem véletlen, hogy megannyi gumigyártó koppintja a mintáját.

bdgs · http://www.lavina.hu 2008.04.22. 22:00:09

Aki nem csak a Palikot akarja gyalázni annak az alábbi linken kínálok plussz infót és egy rakás saját fotót a gépátvételről illetve a dabasi gyorsról. Várhatóan a későbbi magyar szakaszokról is lesznek képeink. Benfentesként elfogult vagyok de egyetértek azzal a náhány hozzászólóval aiki Szabó Lacinak szurkol és erre biztat másokat is. Nevében és helyette is köszönöm.

bdgs · http://www.lavina.hu 2008.04.22. 22:05:21

Hoppá! a link lemaradt: www.lavina.hu/szabadido/sport/offroad/index.htm
Ja és utólag átolvasva pontosítanék, Szabó Laci nevében szólt a köszönet.

antropov 2008.04.25. 23:40:58

Szép karrier,az AMŐBÁBÓL a "versenyzésig",ha úgy vezetne mint beszél?
süti beállítások módosítása