Amikor először megláttuk képeken az új Imprezát egyszerre dobbant a szívünk: valami véget ért… valami fáj. Ferde háttal ez az autó már nem az, ami régen volt. Persze korábban is voltak botlások az Impreza dizájnjában, mint például a békaszemű változat, de aztán a malőrökre rájöttek a japánok is, gyorsba frissítettek rajta. De ez a ferde hát kérdés, ez már nem sima mellényúlás.
Szóval így álltam a kocsihoz, egészen tegnapig. Mert tegnap láttam élőben az új STi-t, és azt kell mondanom, mindent visszaszívok. Lehet, hogy a mezei Imprezák gyengék, a megjelenésük sem eléggé markáns, de az STi, így felmatricázva… a szélesítésekkel, a kétszer-két kipufogó véggel… Á, nem is mondok semmit. Hibátlan, na.
Subaru Impreza WRX STi
Kellene még egy Alfa
2008-07-18 06:41:00Nem, nem hülyültem meg, egyszerűen csak hiányzik még egy a flottámból. Lassan két éve, hogy rendszeresen
Kész az első kecskeméti Merga
2008-06-30 15:00:00Eredetileg arról volt szó , hogy a 2012-ben induló gyárban csak A és B osztályokat fognak gyártani, de a DAG
„Megb@szlak, amikor akarlak”
2008-05-16 11:18:00Egyre jobban bebizonyosodik, hogy Dopeman szövege az élet bármely területére igaz. Ha egyszer bekerül az ember a
Autós újságíró piperepolca
2008-05-13 18:30:00Látom már, ebből sorozat lesz. A múltkor megtaláltam az autós újságíró ideális munkaeszközét , most pedig
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bobbácsi 2008.04.18. 12:03:26
Arthodaimon 2008.04.18. 12:05:47
Sam8888 2008.04.18. 12:06:38
Béke poraira :(
plod.popoever.com/upfiles/img/050621/2006_subaru_impreza_sti_01.jpeg
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.04.18. 12:07:24
egyedül a gagyituning-jellegű hátsó lámpával nem tudok kibékülni.
és élőben tényleg jobban mutat, mint fotókon, nem csak a WRX, hanem az alapmodell is.
amúgy meg van négyajtós, a tengerentúl árulják - igaz, az a puttony az tényleg gáz, majdnem annyira, mint egy Thalia
Arthodaimon 2008.04.18. 12:10:28
Lowtyo 2008.04.18. 12:17:47
És ismét csak elnézést, de feketében.
Peetee 2008.04.18. 12:20:08
Ferdehátú...rendben van, teljes OK, szép lett.
DE miért 5 ajtós????
Hát nem lenen szebb oldalról 2 szép nagy ajtóval?
Vagy a Recaro-székeket nem lehet dönthetőre megcsinálni...neeeeeeeee.
Solymika 2008.04.18. 12:24:13
de nekem az is tetszik, mondjuk ez jobban
cyd 2008.04.18. 12:28:17
Az autó - ritka kivételektől eltekintve - 3 dobozos (egyébként elég oda kettő is, ha egymásra pakoljuk), az Impreza meg végképp.
George 2008.04.18. 12:39:10
szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.04.18. 12:47:39
Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2008.04.18. 12:48:08
zsosz 2008.04.18. 12:52:32
varacskos 2008.04.18. 12:53:14
gergo 2008.04.18. 12:53:36
az evoX, na az mar annal inkabb!
gergo 2008.04.18. 12:56:21
es szerinted ez azert van mert 5 ajtos?
merevebb es konyebb kasztnit lehet csinalni ilyen forma vilag mellozesevel is. a sulyelosztasa meg a reginek is 50-50 volt...szoval.
ommm 2008.04.18. 12:57:45
Békalámpa+kombi rulz.
hope 2008.04.18. 12:58:03
Amúgy ezzel a szélesítéssel már nekem is tetszik, remélem, vmelyik tuningcég csinálrá normális hátsó lámpát:P
Eunos 100 2008.04.18. 12:58:24
dinan 2008.04.18. 13:01:05
felmatricáztak egy dévút? nem semmi...
eddig volt legalább karaktere az autónak, most meg egy szokásos tojás.
biztos jól megy, tud nagyokat durrogni, de köszönöm, maradok a régi, delfinhangú 2ajtós WRC csodálatánál:)
gergo 2008.04.18. 13:03:22
aki szerint ez a mostani ugyanolyan, mi tobb, jobban nez ki mint a regi az nem ep elmeju az en szememben :)
img2.tar.hu/mezesnegro/img/34328409.jpg#3
nezd mar meg...az vmi hihetetlen mennyire ott van uton az elod modell.
LoneStar 2008.04.18. 13:12:12
gergo 2008.04.18. 13:18:45
Most meg ki jott az EVO X ami nagysagrendekkel jobban nez ki mint a mostani STi. Az meg, hogy legalabb annyira jo az meg nem kerdes.
Szoval en csak akkor lennek nehez helyzetben ha a regi subaru vagy az uj evoX kozul kene valasztanom. Bar meg akkor se. Az uj evo nagyon bejon.
hukk 2008.04.18. 13:19:46
www.kapcsolobolt.hu 2008.04.18. 13:20:52
Ardo 2008.04.18. 13:23:22
A_gent Z 2008.04.18. 13:27:43
Szerintem inkább: Ótvar, na.
Igenis elbaltázták. Innen visszajönni nehéz lesz.
Ardo 2008.04.18. 13:29:11
Gericop · http://mobil.eval.hu 2008.04.18. 13:34:29
Achmed the dead Terrorist @ work 2008.04.18. 13:44:47
Csubakka Junior 2008.04.18. 13:45:25
Norbe 2008.04.18. 13:45:50
Gyuripapa 2008.04.18. 13:47:15
Nagyonnagy imprezafan vagyok,és én egyáltalán nem féltem a 2008-as modelltől, sőt.
Élőben még nem láttam,de már előre félek az infarktustól :)
Aranyfelni nélkül persze sosem tetszett.
Egyedül a motorra vagyok kíváncsi,ami az előző wrx-ből van tudtommal.
Ha valaki ezt megerősítené azt megköszönném.
Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2008.04.18. 13:48:49
electroma.5555 2008.04.18. 13:51:29
electroma.5555 2008.04.18. 13:53:47
feketenap 2008.04.18. 13:54:33
Ez az új is szép, de háromajtós kellett volna. És mennyivel jobb így a dupla kipufogó, hogy közelebb van az autó széléhez, mint a középvonalához. Az mbimmernél azt naggyon elkúrták.
electroma.5555 2008.04.18. 13:57:40
BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.04.18. 14:25:34
Majd WRC-ben kiderül partiban lesz-e a Ford-dal.
Mondjuk a hátsó lámpa ultragáz,de majd csinálnak hozzá egy szűkítőt és beletesznek 2-2db ARO lámpát.
w a s d 2008.04.18. 14:26:59
dinan 2008.04.18. 14:31:03
Az nem micsus?
SLX-350 2008.04.18. 14:42:33
Retek · http://vakerda.blog.hu 2008.04.18. 14:54:48
www.youtube.com/watch?v=KfqN_DDkppc
Gyuripapa 2008.04.18. 14:56:09
www.youtube.com/watch?v=hYiMR4tN0kQ&feature=related
De nekem akkor is nagyon bejön az új.
Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.04.18. 15:12:13
Achmed the dead Terrorist @ work 2008.04.18. 15:29:34
Csubakka Junior 2008.04.18. 15:34:31
Tommi Makinen?!?!
Az nem micsus?
De Micsus volt (96-ban főleg), az uccsó WRC győzelmét viszont Imprezával nyerte, Monte Carloban, 2002-ben.
Leegor 2008.04.18. 15:41:47
De ez a kisebbik gondom vele. Egyszer vezettem Impreza STI-t, még az előzőt, 2004-est. Ez a kocsi egyvalamit nyújt csak profin, a teljesítményt. És ez az a dolog, ami nélkül én kiválóan elvagyok. A kényelem, belső tér, elegancia, praktikum, amik jellemeznek egy szerinem jó autót, teljességel hiányoznak belőle.
Élmény volt benne a padlógáz, egyszer. De ennyi többé nem kéne, már meg is untam.
Ui.: Ezzel nem akartam senkit bántani, m csak kikívánkozott.
Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.04.18. 16:11:58
madogery 2008.04.18. 17:31:14
Sajna, ma egyre kewesebben értékelik a fanatikus tökéletességre waló törewést, és funcionalitást; és ha igaz, ezértis csökken a SUBI eldása. Az már csak tovább ront a helyzeten, h a SUBARUnak odáig kell süllyednie, h "csettegőt"...gyártson; csakmert wmi sztaniolba burkolt konzumidióta kitalálta. Nem mintha nem lenne egy tökéletes +oldás az is, de mégis. Egy bubu legyen benzines, pörögjön, fogyasszon amennyit kell, cserébe bubogjon gyönyörűen, és éljen örökké!
w a s d 2008.04.18. 18:12:08
en.wikipedia.org/wiki/Subaru_360
madogery 2008.04.18. 19:09:04
plac 2008.04.18. 19:09:37
:-)
Bár ( most páran anyáznak majd) szmély szerint a nagy ellenfelet a Mitsubishi EVO-t, szemely szerint kicsit jobbnak tartom, de egy Impreza WRX Sti, az se rossz.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.18. 19:36:38
Mert milyen egy IGAZI Jaguar? Hátsókerekes, négyajtós, benzines, nagy és minden abból van, aminek látszik: fém-fém, fa-fa, bőr-bőr. Milyen most? Elsőkerekes, dízel, négyhengeres kicsi kombi, tele műanyaggal... Magyarul egy fos Ford (itt a Jaguarhoz képest értendő) globalizált alkotóelemekből legózva. Nevetséges. Pedig akinek ezek az autók szólnak, pont emiatt vették meg, az exkluzivitásuk és a tradíció, a minőség miatt. Pá-pá...
gearboy 2008.04.18. 20:05:33
Rover sincs már, viszont van helyette jó kínai Roewe.
Azt hiszem kijelenthetjük, hogy angol autó, mint olyan, nem létezik. Talán egyedül azok jártak jól, amiket a BMW vásárolt fel. A többit sztem elfelejthetjük.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.18. 20:10:22
gearboy 2008.04.18. 21:33:51
Fogash 2008.04.18. 21:35:56
Nekem is a 2006os jött be a legjobban, azóta csak megy a puhulás.
Ami már korábban utolérte a Jaguart (Ford), meg az Alfa Romeot (Fiat, sőt GM--> holden, stb), az most bedarálta a japókat is.
Mire meggazdagodom, csak használt autót fogok tudni venni, mert a mai kínálatban semmi normális nincs?!
Amigarockwell 2008.04.18. 21:46:03
The good boy 2008.04.18. 21:48:57
Javaslom kipróbálni, ha van rá lehetőség egy Lotus Elise-t, vagy Exige-t. Aki ment már ezekkel, az ilyet nem állit! Tudom, hogy Toyota motor, meg maláj tulaj, de ez még mindig az, mint régen volt a Lotus. Élményautó,és első "látásra" örök szerelem.
Na jó az új Europa még "nem volt meg", de talán az sem ront sokat a helyzeten:)
The good boy 2008.04.18. 21:54:33
Ez az új Impreza egy vicc. Az alap kb. 10 éve lehetett volna ezzel a formával sikeres, most egy nagy formai 0.
gearboy 2008.04.18. 22:12:51
"Hát gearboy, ezzel az utolsó mondattal vitatkoznék: "...Azt hiszem kijelenthetjük, hogy angol autó, mint olyan, nem létezik... ...A többit sztem elfelejthetjük..."
Javaslom kipróbálni, ha van rá lehetőség egy Lotus Elise-t, vagy Exige-t. Aki ment már ezekkel, az ilyet nem állit!"
Sztem kissé félreértetted, amit írtam.
1. Nem, nincs lehetőségem kipróbálni egyiket sem, amúgy ha lenne, szívesen tenném. ;)
2. Nem arról beszéltem, hogy jó autó-e, ez vagy az, hanem arról, hogy angolnak tartom-e! Pl.: sztem az új Mini jó autó, de hogy angol lenne...
Tehát:
1. Ha az volt a cél, hogy elbüszkélkedhess vele, hogy már ültél Lotusban, akkor OK, biztos fasza volt. DE!
2. Bocs, de sztem ez a Lotus sem ugyanaz már, mint mondjuk a 70-es években volt. Pont te írtad le fent, hogy miért nem...
3. Nem arról van szó, hogy jó autó-e vagy sem, hanem arról, hogy van-e olyan "lelke", mint mondjuk egy Triumph Stag-nek, vagy más legendás ANGOL sportkocsinak. Hát nincs. UFF. :)
Tony 2008.04.18. 22:18:18
a Winker látható?
www.youtube.com/watch?v=YQ-3gr80M-s
ommm 2008.04.18. 22:22:15
Hál'Istennek, van még azért Caterham és Brooke, Westfield és Lotus is (igaz, saját motorok nélkül). Amíg C.CH. filozófiája él a szigeteken, addig van angol autó.
The good boy 2008.04.18. 22:27:54
persze nem dicsekvés volt:)
Csak azt akartam vele mondani, hogy az egy klasszikus sport autó a mai napig, akárki a tulajdonosa. Ugyanazt a nyers vezetési élményt, kezelhetőséget (vagy inkább kezelhetetlenséget) nyújtja, mint az elődjei. Tipikusan olyan autó, amiben küzdeni kell a kormánnyel, gázzal, fékkel stb. Számomra ez maradt egyedül klasszikus angol autó.
Ja és szerintem a lelke még ennek is megvan:) Bár ez erősen szubjektiv:)
The good boy 2008.04.18. 22:29:14
gearboy 2008.04.18. 22:47:00
Hát igen, ez egy igen erősen szubjektív terület. ;)
Igazából én csak azt szerettem volna mindezzel mondani, hogy sajnálom, ahogy alakultak a dolgok az angoloknál. És valójában nem az autók "rajongói" érdekelnek, azok majd találnak a rajongásuknak másik tárgyat. Viszont ott vannak az alkalmazottak, akikről ilyenkor nem nagyon esik szó.
A legszarabb az, hogy a Jaguar dolgozói még örülhettek is neki, hogy végül a Tata vette meg őket, mert a másik opció még szarabb lett volna: pár "venture capitalist", akik egy év alatt kibelezték volna az egészet, aztán eladják a márkanevet bárkinek.
Szóval szerencsétlenek úgy voltak vele, hogy a Tata legalább autókkal foglalkozik.
Röviden a lényeg: ha mondjuk lenne rá pénzem, és választhatnék, hogy 5 év múlva egy új Jaguar-t vagy mondjuk egy Lexus-t vegyek, egy pillanatig sem hezitálnék.
Sic transit gloria mundi...
Csubakka Junior 2008.04.18. 23:12:06
Futamgyőzelem.
Bambano 2008.04.19. 00:19:38
Homie 2008.04.19. 12:39:42
A 2 szer két kipufogó sem nagyon illik rá,mert már lassan a kisautókra is ráteszik,ami egy divat.A Subarut meg azért szerettük,mert nem igen követi a trendet.
Azért elfogadnám.
CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.19. 14:45:27
Foximaxi 2008.04.19. 18:04:14
tomnemtom 2008.04.21. 15:34:59
először "Inti", aztán "obi", most meg "Subi".
csak nehogy a temiben a ravinál talizzunk. csini pulcsiban. zacsis vacsival.
karcsi.
Subi 2008.04.23. 21:01:24
renault 2008.05.08. 20:57:29
lámpája a másik A 2006-OS SOKKAL
JOBBAN NÉZKI XD