Subaru Impreza WRX STi

  2008. április 18. - Kari Címkék: subaru impreza

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Kellene még egy Alfa
2008-07-18 06:41:00

  Nem, nem hülyültem meg, egyszerűen csak hiányzik még egy a flottámból. Lassan két éve, hogy rendszeresen

Kész az első kecskeméti Merga
2008-06-30 15:00:00

  Eredetileg arról volt szó , hogy a 2012-ben induló gyárban csak A és B osztályokat fognak gyártani, de a DAG

„Megb@szlak, amikor akarlak”
2008-05-16 11:18:00

Egyre jobban bebizonyosodik, hogy Dopeman szövege az élet bármely területére igaz. Ha egyszer bekerül az ember a

Autós újságíró piperepolca
2008-05-13 18:30:00

Látom már, ebből sorozat lesz. A múltkor megtaláltam az autós újságíró ideális munkaeszközét , most pedig

Amikor először megláttuk képeken az új Imprezát egyszerre dobbant a szívünk: valami véget ért… valami fáj. Ferde háttal ez az autó már nem az, ami régen volt. Persze korábban is voltak botlások az Impreza dizájnjában, mint például a békaszemű változat, de aztán a malőrökre rájöttek a japánok is, gyorsba frissítettek rajta. De ez a ferde hát kérdés, ez már nem sima mellényúlás.



Jó, értem én, hogy a Subaru szeretne kitörni a speciális autó kategóriából, és nyitni az átlagpolgár felhasználók felé, de egy Impreza STi mégis csak egy Impreza STi.



Szóval így álltam a kocsihoz, egészen tegnapig. Mert tegnap láttam élőben az új STi-t, és azt kell mondanom, mindent visszaszívok. Lehet, hogy a mezei Imprezák gyengék, a megjelenésük sem eléggé markáns, de az STi, így felmatricázva… a szélesítésekkel, a kétszer-két kipufogó véggel… Á, nem is mondok semmit. Hibátlan, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr94431182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bobbácsi 2008.04.18. 12:03:26

Szó szerint ugyanígy vagyok vele :)

Arthodaimon 2008.04.18. 12:05:47

Matrica ide, matrica oda, nekem ez már akkor sem az, mint ami bennem, mint Impreza él... Nem rossz, de akkor sem az ami kellene. Azt megértem, hogy nyitni kell más vevőszegmensek felé, de ezt egy rendes Impreza mellett is megcsinálhatták volna.

Sam8888 2008.04.18. 12:06:38

Szerintem a 2006-os modell még mindig szebb...

Béke poraira :(

plod.popoever.com/upfiles/img/050621/2006_subaru_impreza_sti_01.jpeg

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.04.18. 12:07:24

nem ájultam el a formájától, amikor jöttek az első képek, de anynira vészesnek sem tartottam, mint amennyi fikát kapott mindnhonnan.
egyedül a gagyituning-jellegű hátsó lámpával nem tudok kibékülni.
és élőben tényleg jobban mutat, mint fotókon, nem csak a WRX, hanem az alapmodell is.

amúgy meg van négyajtós, a tengerentúl árulják - igaz, az a puttony az tényleg gáz, majdnem annyira, mint egy Thalia

Arthodaimon 2008.04.18. 12:10:28

Hammerrel egyetértek, a puttonyos változat tényleg gáz, de a "Thalia" egy Imprezával kapcsolatban említve... Ideget ért....

Lowtyo 2008.04.18. 12:17:47

Nekem meg a békalámpás a nagy kedvenc, (uram bocsá) kombiba.
És ismét csak elnézést, de feketében.

Peetee 2008.04.18. 12:20:08

Miért 5 ajtós????????

Ferdehátú...rendben van, teljes OK, szép lett.
DE miért 5 ajtós????

Hát nem lenen szebb oldalról 2 szép nagy ajtóval?
Vagy a Recaro-székeket nem lehet dönthetőre megcsinálni...neeeeeeeee.

Solymika 2008.04.18. 12:24:13

oldalról olyan mint egy 5ajtós Lacetti.
de nekem az is tetszik, mondjuk ez jobban

Solymika 2008.04.18. 12:26:19

Végiggondoltam:
szép szép, de
egy impreza legyen sedan!!!!

cyd 2008.04.18. 12:28:17

Hívjatok maradinak. Ez ezzel a designnal sem lett szebb.
Az autó - ritka kivételektől eltekintve - 3 dobozos (egyébként elég oda kettő is, ha egymásra pakoljuk), az Impreza meg végképp.

George 2008.04.18. 12:39:10

Igen, a békalámpás a legszebb! Pont azért, mert olyan csúnya! Ja, meg a csíklámpás (gondolom első szériás) kétajtós... Abban úgy tudom a motor is valami spéci...

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.04.18. 12:47:39

Külseje alapján az új Subarut Hondának gondolnám.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2008.04.18. 12:48:08

Szvsz hosszú ideje ez volt a Subaru első lépése a marketingszempontból helyes irányba. Ha van egy kurvajól csengő neved, és régóta kiemelkedő sporteredményeid, még jó, hogy ehhez társítanod kell egy a széles publikumnak megfelelő és előrhető terméket. Corolla vagy Focus helyett, amiből minden percben szembe jön veled egy az utcán, vehetsz valami különlegeset. És az asszonynál sem fogja kiverni a biztosítékot. És van belőle Diesel is. Mi kell még?

zsosz 2008.04.18. 12:52:32

Hát nem a legszebb autó, de nagyon kéne.

varacskos 2008.04.18. 12:53:14

gyerekek ez az impreza nem azért néz így ki mert új piaci szegmenst akarnak megfogni.Szarnak ezek a piacra, ők a WRC-ben akarnak sikereket el érni és ez a kaszni könnyebb,merevebb,jobb a súlyeloszlása mint a régi.Ennyi.

gergo 2008.04.18. 12:53:36

kicsit ilyen e46 utani e90-es bomos utanerzet. nem jo. nem szep. nem mozgat meg bennem semmit. muszakilag biztos jobb mint az elozo de ez igy nem kene.

az evoX, na az mar annal inkabb!

gergo 2008.04.18. 12:56:21

"a kaszni könnyebb,merevebb,jobb a súlyeloszlása mint a régi."

es szerinted ez azert van mert 5 ajtos?

merevebb es konyebb kasztnit lehet csinalni ilyen forma vilag mellozesevel is. a sulyelosztasa meg a reginek is 50-50 volt...szoval.

ommm 2008.04.18. 12:57:45

Érdemes elolvasni az Autocar tesztjét az STi-ről. Dióhéjban: túl van civilizálva.
Békalámpa+kombi rulz.

hope 2008.04.18. 12:58:03

Sztem a Subarunak nem fog sikerülni az alapmodellel megszorongatnia bárkit is. Az alapmotorok nem túl erősek, a csomagtartó kicsi, a formaterv sem divatdiktáló. Az átlagember meg magasról leszarja, hogy boxer, legfeljebb az összkerék lehet különleges a kategóriában, de az meg nagyon keveseknek kell.. Ergo: megint csak a WRX STi lesz "Az Impreza", ahogy eddig is.
Amúgy ezzel a szélesítéssel már nekem is tetszik, remélem, vmelyik tuningcég csinálrá normális hátsó lámpát:P

Eunos 100 2008.04.18. 12:58:24

Hát ami engem illet, mind1 milyen autó, de akkor is a ferde hát a nyerő és sztem minden szempontból, illetve szemszögből jobban néz ki az új Impreza mint az elődök, bár azt nem állítom, hogy tetszik!.

dinan 2008.04.18. 13:01:05

Jé!
felmatricáztak egy dévút? nem semmi...
eddig volt legalább karaktere az autónak, most meg egy szokásos tojás.
biztos jól megy, tud nagyokat durrogni, de köszönöm, maradok a régi, delfinhangú 2ajtós WRC csodálatánál:)

gergo 2008.04.18. 13:03:22

na jo:

aki szerint ez a mostani ugyanolyan, mi tobb, jobban nez ki mint a regi az nem ep elmeju az en szememben :)

img2.tar.hu/mezesnegro/img/34328409.jpg#3

nezd mar meg...az vmi hihetetlen mennyire ott van uton az elod modell.

LoneStar 2008.04.18. 13:12:12

Főcím--Suberu... ;-D Ehhez a kocsihoz nem lehet mit hozzáfüzni..állat-folytatja a hagyományokat..a rajongók meg megbocsátják a külsöt..ha elsöre kicsit morognak is..Én már megtettem neki!Csak az a fehérbúrás lámpa ne lenne...gyorsan öregszik..:-(

gergo 2008.04.18. 13:18:45

En mindig Subaru parti voltam. Aztan volt szerencsem kiprobalni egy Mitsu EVO IX-et...na ott akkor elbizonytalanodtam.

Most meg ki jott az EVO X ami nagysagrendekkel jobban nez ki mint a mostani STi. Az meg, hogy legalabb annyira jo az meg nem kerdes.

Szoval en csak akkor lennek nehez helyzetben ha a regi subaru vagy az uj evoX kozul kene valasztanom. Bar meg akkor se. Az uj evo nagyon bejon.

hukk 2008.04.18. 13:19:46

A subaru attól volt különleges, hogy nem hódolt be a divatnak, hanem szinte mindent feláldozott a kompromisszummentes sportosságért. Persze, nyilván élni is kell valamiből, tehát felőlem az utcai imprezza lehet ferde hátú, dízel, sőt még sor4-es is. De a WRX STi az legyen sedán, mindegy, hogy a ferde hátúba jobban befér a plazmatv. Legyen sedán, mert azon jobban mutat a borzalmasan nagy szárny, meg mert az a hagyomány. Figyeljétek meg, 1-2 modellváltás mulva soros motor lesz benne...

www.kapcsolobolt.hu 2008.04.18. 13:20:52

ez egy ford focus oldalról...

Ardo 2008.04.18. 13:23:22

Ritka randa lett....kommersz, semmi egyéniség.

A_gent Z 2008.04.18. 13:27:43

Lóf***t hibátlan! Homasitás gagyilámpa hátul, puttonysegg, pilinszka küllős felni, ráadásul ezüstszínű,... soroljam még?
Szerintem inkább: Ótvar, na.

Igenis elbaltázták. Innen visszajönni nehéz lesz.

Ardo 2008.04.18. 13:29:11

Amúgy meg nem tudom, hogy hallotátok-e, de a subaru a megszűnés felé tart....veszteséges.

Gericop · http://mobil.eval.hu 2008.04.18. 13:34:29

Szerintem nagyon jó. Én még márciusban ültem benne... Rokon 230 km/h-ig húzta :D Elég erős lett. Szerintem a formája sem rossz, tény, hogy elég más, mint az eddigi, de be kellett újítani...

Achmed the dead Terrorist @ work 2008.04.18. 13:44:47

Az angol autógyártásnak is volt hagyománya, mégis mi lett belőle... Haladni kell a korral. Nekem tetszik ez a forma. Otthon igazi komprumisszum-verda lenne. Nekem tetszik, mert WRX STI, asszonynak tetszik, mert ferdehátú. Már csak az árával nem vagyunk kibékülve :D

Csubakka Junior 2008.04.18. 13:45:25

Az elődökhöz képest 0, de azért kéne így is. A múlt héten állt itt az ablak alatt egy Tommi Makinen-es kombi (kb.96-os) az formailag sokkal jobban bejött. Ja, és arany színű felni rúúúlz!

Norbe 2008.04.18. 13:45:50

Mintha a tescoból tuningolták volna. Idén már bevetik a vb-n? Inkább az eredményeire leszek kíváncsi.

Gyuripapa 2008.04.18. 13:47:15

Sziasztok!

Nagyonnagy imprezafan vagyok,és én egyáltalán nem féltem a 2008-as modelltől, sőt.
Élőben még nem láttam,de már előre félek az infarktustól :)
Aranyfelni nélkül persze sosem tetszett.
Egyedül a motorra vagyok kíváncsi,ami az előző wrx-ből van tudtommal.
Ha valaki ezt megerősítené azt megköszönném.

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2008.04.18. 13:48:49

Ardo: épp a veszteségek miatt próbálnak nyitni a vásárlók felé. A sport csak viszi a lóvét, a pénz abból fog befolyni, hogy a ferdehát sokkal népszerűbb mint a limuzin kivitel. Itt a Fiat példa: dettó csőd helyzet volt pár éve, aztán kihoztak egy fasza ferdehátút (Grande Punto) és az eladások szépen meglódultak.

electroma.5555 2008.04.18. 13:51:29

a ködlámpa nagyon gáz

electroma.5555 2008.04.18. 13:53:47

anyuci dízelén esetleg oké, de egy sti-n kitölthették volna azt a helyet...

feketenap 2008.04.18. 13:54:33

Nem tudom miért lenne esztétikai kisiklás a békalámpa??? Nekem az a No.1. Persze nem a gagyi xenon szettel, hanem a sima.
Ez az új is szép, de háromajtós kellett volna. És mennyivel jobb így a dupla kipufogó, hogy közelebb van az autó széléhez, mint a középvonalához. Az mbimmernél azt naggyon elkúrták.

electroma.5555 2008.04.18. 13:57:40

ja, és sti csak arany felnivel!

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.04.18. 14:25:34

Pont a seggét kellett levágni,hogy kanyarokban jobban elférjen a'la Focus...
Majd WRC-ben kiderül partiban lesz-e a Ford-dal.

Mondjuk a hátsó lámpa ultragáz,de majd csinálnak hozzá egy szűkítőt és beletesznek 2-2db ARO lámpát.

w a s d 2008.04.18. 14:26:59

Nem tudom, miért sírnak az emberek, hogy oda az egyedisége, amikor az eddigi alapmodellek is úgy néztek ki, mint bármelyik tucatautó...

dinan 2008.04.18. 14:31:03

Tommi Makinen?!?!

Az nem micsus?

SLX-350 2008.04.18. 14:42:33

Egy autó formájának a megítélése ízlés kérdése, én úgy vagyok ezzel hogy inkább beülök egy - hmm - kicsit csúnyácska de hibátlan technikával rendelkező autóba semmint egy műszakilag gyengécske csilivili jószágba.

Retek · http://vakerda.blog.hu 2008.04.18. 14:54:48

Ugyanúgy jártak Subaruék, mint Hondáék az új meg a régi Civic Type R-rel. Alant a link, ánglusul beszéltetvén:

www.youtube.com/watch?v=KfqN_DDkppc

Gyuripapa 2008.04.18. 14:56:09

Azért hallni különbséget.

www.youtube.com/watch?v=hYiMR4tN0kQ&feature=related

De nekem akkor is nagyon bejön az új.

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.04.18. 15:12:13

na most már legalább nyugodt szívvel mondhatom, hogy nincs japó kocsi ami tetszene... mert bevallom a korábbi impreza sziluettje azért hasonlított egy kicsit az E30-ra :-)))))) de most már ezzel a seat leon - mazda3-ból összehozott kasztnival kitörölte magát a subaru a szívem legmélyebb zugából is...

Achmed the dead Terrorist @ work 2008.04.18. 15:29:34

Nem nagyon hinném, hogy pénzügyileg bármi is fenyegetné a Subarut (Fuji Heavy Industries) a Toyotával a háta mögött... Bár valószínű, hogy az új Impreza formájára hatással volt a nagy tesó is. Egyébként Mitsubishiből is jön az 5 ajtós változat...

Csubakka Junior 2008.04.18. 15:34:31

dinan 2008.04.18. 14:31:03
Tommi Makinen?!?!

Az nem micsus?

De Micsus volt (96-ban főleg), az uccsó WRC győzelmét viszont Imprezával nyerte, Monte Carloban, 2002-ben.

gatsy 2008.04.18. 15:39:35

Bakker, nekem is az 5 ajtó Lacsi jutott eszembe folyamatosan róla:)

Leegor 2008.04.18. 15:41:47

Ez a kocsi ronda szegény...
De ez a kisebbik gondom vele. Egyszer vezettem Impreza STI-t, még az előzőt, 2004-est. Ez a kocsi egyvalamit nyújt csak profin, a teljesítményt. És ez az a dolog, ami nélkül én kiválóan elvagyok. A kényelem, belső tér, elegancia, praktikum, amik jellemeznek egy szerinem jó autót, teljességel hiányoznak belőle.
Élmény volt benne a padlógáz, egyszer. De ennyi többé nem kéne, már meg is untam.
Ui.: Ezzel nem akartam senkit bántani, m csak kikívánkozott.

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.04.18. 16:11:58

Leegor: lehet, h nem vetted észre, de egy STI -ről beszélsz, ez nem eről szól, ha kényelmet akarsz A8-at kell venni....

madogery 2008.04.18. 17:31:14

Ahogy az AM-es "sawanyújóska" mondotta a retken: "...akinek a tökéletes technika és tökéletes japán mérnöki +oldások (a +bízhatóságról nem is beszélwe) a szempont, az torkonszarja, h hogy néz ki, és ezt wálaszja; akinek + csak a külcsín az wegyen B*W-t, meg hasonló sz*rokat"
Sajna, ma egyre kewesebben értékelik a fanatikus tökéletességre waló törewést, és funcionalitást; és ha igaz, ezértis csökken a SUBI eldása. Az már csak tovább ront a helyzeten, h a SUBARUnak odáig kell süllyednie, h "csettegőt"...gyártson; csakmert wmi sztaniolba burkolt konzumidióta kitalálta. Nem mintha nem lenne egy tökéletes +oldás az is, de mégis. Egy bubu legyen benzines, pörögjön, fogyasszon amennyit kell, cserébe bubogjon gyönyörűen, és éljen örökké!

w a s d 2008.04.18. 18:12:08

A Subaru már nagyon régóta gyárt kisautókat (ha jól értelmezem a "csettegő" kifejezést):

en.wikipedia.org/wiki/Subaru_360

madogery 2008.04.18. 19:09:04

Csettegő:=diesel ;)

plac 2008.04.18. 19:09:37

Nem nézni, vezetni kéne!!

:-)


Bár ( most páran anyáznak majd) szmély szerint a nagy ellenfelet a Mitsubishi EVO-t, szemely szerint kicsit jobbnak tartom, de egy Impreza WRX Sti, az se rossz.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.18. 19:36:38

Ugyanaz a buziskodás megy a subarunál, mint ami a Jaguarnál, a tradíciók szemétre vágása...

Mert milyen egy IGAZI Jaguar? Hátsókerekes, négyajtós, benzines, nagy és minden abból van, aminek látszik: fém-fém, fa-fa, bőr-bőr. Milyen most? Elsőkerekes, dízel, négyhengeres kicsi kombi, tele műanyaggal... Magyarul egy fos Ford (itt a Jaguarhoz képest értendő) globalizált alkotóelemekből legózva. Nevetséges. Pedig akinek ezek az autók szólnak, pont emiatt vették meg, az exkluzivitásuk és a tradíció, a minőség miatt. Pá-pá...

gearboy 2008.04.18. 20:05:33

Olyan már nincs is, hogy Jaguar. Tata-Jaguar van helyette, jó indiai kocsi.
Rover sincs már, viszont van helyette jó kínai Roewe.
Azt hiszem kijelenthetjük, hogy angol autó, mint olyan, nem létezik. Talán egyedül azok jártak jól, amiket a BMW vásárolt fel. A többit sztem elfelejthetjük.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.18. 20:10:22

Hát nem vicc, hogy a volt gyarmatai és az ősellenség foglalta el Nagy Britanniát? Az élet furcsa vicce...

gearboy 2008.04.18. 21:33:51

De, elég ironikus, és ami még furcsa, hogy aki angollal beszéltem róla eddig, az mind teljes beletörődéssel fogadja ezeket a dolgokat. Szerintem ők beletörődtek már, hogy az angol autóipar megszűnt.

Fogash 2008.04.18. 21:35:56

Hát, béke az igazi Subaruk poraira... :(
Nekem is a 2006os jött be a legjobban, azóta csak megy a puhulás.
Ami már korábban utolérte a Jaguart (Ford), meg az Alfa Romeot (Fiat, sőt GM--> holden, stb), az most bedarálta a japókat is.
Mire meggazdagodom, csak használt autót fogok tudni venni, mert a mai kínálatban semmi normális nincs?!

Amigarockwell 2008.04.18. 21:46:03

Csak halkan jegyzem meg, hogy 2002 ben sajna nem Makinen nyerte meg a vb-t és nem is a Subaru, hanem Marcus Grönholm a Peugeot 206-all. Makinen utána nem nyert vb-t sajna.

The good boy 2008.04.18. 21:48:57

Hát gearboy, ezzel az utolsó mondattal vitatkoznék: "...Azt hiszem kijelenthetjük, hogy angol autó, mint olyan, nem létezik... ...A többit sztem elfelejthetjük..."
Javaslom kipróbálni, ha van rá lehetőség egy Lotus Elise-t, vagy Exige-t. Aki ment már ezekkel, az ilyet nem állit! Tudom, hogy Toyota motor, meg maláj tulaj, de ez még mindig az, mint régen volt a Lotus. Élményautó,és első "látásra" örök szerelem.
Na jó az új Europa még "nem volt meg", de talán az sem ront sokat a helyzeten:)

The good boy 2008.04.18. 21:54:33

Az alaptémához még annyit, hogy a mitsu pont forditva csinálta, elöbb kihozta a vadállat Lancer sedant, és majd egyszer jön utána az ötajtós. Nálam az EVO mindig előbb volt (főleg a VII, VII és a IX), de most hogy az új evo duplakuplungos váltóval is kijön, egyértelmű lenne a választás. Viszont a racionális vásárlás esetén pedig számomra pont most a dizel motor miatt lehet alternativa egy Subaru (Legacy).
Ez az új Impreza egy vicc. Az alap kb. 10 éve lehetett volna ezzel a formával sikeres, most egy nagy formai 0.

gearboy 2008.04.18. 22:12:51

The good boy 2008.04.18. 21:48:57

"Hát gearboy, ezzel az utolsó mondattal vitatkoznék: "...Azt hiszem kijelenthetjük, hogy angol autó, mint olyan, nem létezik... ...A többit sztem elfelejthetjük..."
Javaslom kipróbálni, ha van rá lehetőség egy Lotus Elise-t, vagy Exige-t. Aki ment már ezekkel, az ilyet nem állit!"

Sztem kissé félreértetted, amit írtam.

1. Nem, nincs lehetőségem kipróbálni egyiket sem, amúgy ha lenne, szívesen tenném. ;)
2. Nem arról beszéltem, hogy jó autó-e, ez vagy az, hanem arról, hogy angolnak tartom-e! Pl.: sztem az új Mini jó autó, de hogy angol lenne...

Tehát:

1. Ha az volt a cél, hogy elbüszkélkedhess vele, hogy már ültél Lotusban, akkor OK, biztos fasza volt. DE!

2. Bocs, de sztem ez a Lotus sem ugyanaz már, mint mondjuk a 70-es években volt. Pont te írtad le fent, hogy miért nem...

3. Nem arról van szó, hogy jó autó-e vagy sem, hanem arról, hogy van-e olyan "lelke", mint mondjuk egy Triumph Stag-nek, vagy más legendás ANGOL sportkocsinak. Hát nincs. UFF. :)

Tony 2008.04.18. 22:18:18

Tudom, hogy nem autós téma de TC-vel kapcsolatos: szóval a videóban 00:52-nél
a Winker látható?

www.youtube.com/watch?v=YQ-3gr80M-s

ommm 2008.04.18. 22:22:15

gearboy 2008.04.18. 20:05:33

Hál'Istennek, van még azért Caterham és Brooke, Westfield és Lotus is (igaz, saját motorok nélkül). Amíg C.CH. filozófiája él a szigeteken, addig van angol autó.

The good boy 2008.04.18. 22:27:54

gearboy!

persze nem dicsekvés volt:)
Csak azt akartam vele mondani, hogy az egy klasszikus sport autó a mai napig, akárki a tulajdonosa. Ugyanazt a nyers vezetési élményt, kezelhetőséget (vagy inkább kezelhetetlenséget) nyújtja, mint az elődjei. Tipikusan olyan autó, amiben küzdeni kell a kormánnyel, gázzal, fékkel stb. Számomra ez maradt egyedül klasszikus angol autó.
Ja és szerintem a lelke még ennek is megvan:) Bár ez erősen szubjektiv:)

The good boy 2008.04.18. 22:29:14

bocs. gáz helyett kuplungot akartam irni.

gearboy 2008.04.18. 22:47:00

The good boy 2008.04.18. 22:27:54

Hát igen, ez egy igen erősen szubjektív terület. ;)

Igazából én csak azt szerettem volna mindezzel mondani, hogy sajnálom, ahogy alakultak a dolgok az angoloknál. És valójában nem az autók "rajongói" érdekelnek, azok majd találnak a rajongásuknak másik tárgyat. Viszont ott vannak az alkalmazottak, akikről ilyenkor nem nagyon esik szó.

A legszarabb az, hogy a Jaguar dolgozói még örülhettek is neki, hogy végül a Tata vette meg őket, mert a másik opció még szarabb lett volna: pár "venture capitalist", akik egy év alatt kibelezték volna az egészet, aztán eladják a márkanevet bárkinek.
Szóval szerencsétlenek úgy voltak vele, hogy a Tata legalább autókkal foglalkozik.

Röviden a lényeg: ha mondjuk lenne rá pénzem, és választhatnék, hogy 5 év múlva egy új Jaguar-t vagy mondjuk egy Lexus-t vegyek, egy pillanatig sem hezitálnék.
Sic transit gloria mundi...

Csubakka Junior 2008.04.18. 23:12:06

Amigarockwell 2008.04.18. 21:46:03

Futamgyőzelem.

Bambano 2008.04.19. 00:19:38

no, már a Fuji is ford focust árul átmatricázva?

Homie 2008.04.19. 12:39:42

Nekem sem nagyon jön be az új dizájn,látszik rajta,hogy a tervezők szép autót próbáltak csinálni,de inkább jellegtelen lett.Az előző imprezának tetszett a maga csúnyasága,rendhagyósága,ez meg már olyan,mint bármelyik sportos kompakt.
A 2 szer két kipufogó sem nagyon illik rá,mert már lassan a kisautókra is ráteszik,ami egy divat.A Subarut meg azért szerettük,mert nem igen követi a trendet.
Azért elfogadnám.

CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.19. 14:45:27

Nem gáz szerintme az új Impreza, legalább világbajnokok lesznek WRC-ben. :D

Foximaxi 2008.04.19. 18:04:14

Randa'!

tomnemtom 2008.04.21. 15:34:59

ajajajj!

először "Inti", aztán "obi", most meg "Subi".

csak nehogy a temiben a ravinál talizzunk. csini pulcsiban. zacsis vacsival.

karcsi.

Subi 2008.04.23. 21:01:24

Figyuzzatok! Nagyon könnyű fikázni úgy, hogy egy vacak képet néztek... Már több mint 2 hónapja láttam már élőbe. Nagy Subaru fannak érzem magam és az elsők között láttam az új STi-t! Élőbe teljesen más! Én azonnal beleszerettem! Sok mindent elvesztettünk az elődökhöz képest, de új dolgokat is kaptunk! Pl nagyobb légbeömlő, szélesítés, nagyobb felni, 4 kipuff és az erősebb motor! És még sorolhatnám... egy teljesen új stílust kaptunk! De ne aggódjatok! 2010-re újra vissza tér a sedan változat a ferdehátú mellett! Az Európai népnek sokkal jobban tetszik a ferdehátú autó, ezért csinált ferdehátút a Subaru! Sajnos nagy sz@rba vannak, de csak ez és a dízel motor hozhat ki a kakiból, na meg a WRC-n való szereplés! Nagyon bízom benne, hogy helyre jönnek a dolgok! Ne ítéljetek elsőre! Meg nem kell hasonlítgatni eggyik hétköznapi autóhoz se... kiejted a nevét és már jóval különlegesebb, peidg még meg se nézted!!!! Én azt mondom, nézzétek meg élőbe! Utánna vélekedjetek! De ez csak az én véleményem!!!! Bocsi, kicsit hosszúra sikeredett...:S

renault 2008.05.08. 20:57:29

a segét a lexusrol lopták el fölleg a
lámpája a másik A 2006-OS SOKKAL
JOBBAN NÉZKI XD
süti beállítások módosítása