Eladó a Terranóm (x)

  2008. április 14. - Nínó Karotta Címkék: totalcar flotta terrano használtautó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Duda alert! Totalcar élő tévéfelvétel Focus ST-vel, Komondorral, csajokkal
2012-11-19 14:50:33

Ma (hétfő) este (19:00) a Hootersben vesszük fel a következő két tévéadás konfjait. Mit jelent ez?

Koenigsegg Agera, BMW 7 vs Audi A8 a 90-es évekből
2012-10-17 20:30:00

Szeretettel köszöntünk mindenkit a DoQ szoknyája alól. Mint mostanra tudjátok, újra van Totalcar tévéadás

Honda NSX, Tokyo Motor Show - tctv3 10. adás
2011-12-18 22:46:00

Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már

Dödzs B-series vs Mercedes Sprinter mentő, Krejzler Thema
2011-11-27 22:45:00

Habkönnyű nyári közszolgálat – küldj két infantilis majmot gyermekmentőt tesztelni, hogy kiderüljön:

A Terrano elkelt. Gracza úr megbecsült visszatérő vevő, ő vitte el annak idején a Saab 99-esemet is. Sok boldogságot!


Eladó a Terrano. Ej, de furcsa ilyet leírni. Nagyjából feleannyi autót adtam el életemben, mint amennyit megvettem. Ez a nyomasztó arány a magyarázat arra, hogy miként lehet a szerkesztőségi mélygarázs, a bérelt magángarázs és Indián kertje is tele a vackaimmal.

Most viszont komoly dolgok történnek. 5 év után újra megborotválkoztam. Vettem egy úgynevezett modern autót. De ami a legfontosabb: nekiálltunk a 260Z, vagyis a Hangyász restaurálásának. Elképesztő lesz. Zseniális.

És mindezektől eladósorba került drága Terranóm. 1989-es. 2,4-es, benzines, négy hengeres, de van rajta gyári V6 matrica. Duplagyertyás, mint a TwinSpark Alfák, de azokkal ellentétben nem pörög és nem megy. Viszont el se romlik.



Majdnem 100 ló, majdnem 1700 kiló. Nem gyors, de nagyon kellemesen eljut mindenhonnan mindenhova. 3 évet éltünk együtt, ebből másfelet a korábbi Mrs. Karotta szolgálatában töltött, kölcsönös megelégedésükre. Régi vágású, alvázas, hátsókerekes, kapcsolható összkerékhajtású, felezős terepjáró. Nem modern SUV: közúton kicsit imbolyog, a masszív futómű miatt néha ráz, de elmenne mindenhova. 140-nél gyorsabban menni nem szeret, ekkora kocka előtt túl sok molekula van útban.

Három ajtaja van az 5 méterére, ez rossz arány, de ettől volt a kora legvagányabbja, meg a háromszögablakaitól, meg a busa homlokától. A beltere hatalmas, a hátrakúszás után több benne a hely, mint egy 750Li-ben, aztán van még egy irdatlan raktér. Külön dönthetőek a hátsó ülések, kibillenthetők a kisablakok, ez volna a full extra.

karotta: terrano-4

Van továbbá CD-s autórádió, gyári (béna) hangszórókkal. Van klíma, ami szerényen, de hűt. Pont három éve tervezem feltöltetni, csak sajnos utálom, így mindig inkább lehúzom az elektromos ablakokat. Vagy kinyitom a tetőablakot. Az extralista nagyjából véget ért, leszámítva a legklasszabbat: a Terrano svéd piacos, így elképesztő sebességgel fűt. Téli fagyban a parkolóból kiállás végére megjön a meleg, soha senki nem hitte el, amíg nem próbálta. Ó, és a Nissan történetében utolsóként még kedvesen bimbammol, ha égve felejtettük a lámpát. A későbbiek csak rekedten vonyítanak.

Ami jó: soha, egyetlen egyszer se hagyott ott sehol. A Z24 motor megsemmisíthetetlen hírű, és úgy is tűnik. Mindig elsőre indul, soha nem füstöl, tökéletes. 280 000 km-körül mutat az órája, ez igaz Is lehet akár. Városban 14, autópályán 10, autóúton 9 litert fogyaszt. Lényegében 3500-ig elintézi minden dolgát, így nincs miért kiforgatni, alighanem ezért se megy tönkre. Klasszikus japán terepjáró karakter: nem romlik el, csak lassacskán elfogy, aminek el kell fogynia, hogy legyen időd kicserélni.

Nálam Mazda Mester gondozta. Volt rendszeres olajcsere, nemrég gyertyacsere, azelőtt teljes kuplungfelújítás, minden szíj cseréje. Két éve új tárcsákat és betéteket kapott, felújítottuk a kéziféket is. Ez volt a mindennapi autó, aminek mindig működni kellett, és úgy is volt.

karotta: terrano-1

Ami rossz: két éve rohad. Elég hirtelen érkezett, de mostanra sok helyen nagyon ronda. Oda van az utasoldali küszöb, az ajtó, a csomagtérajtó alja, a hátsó sárvédő, a vezető oldali ajtó éle (ahova a korábbi tulajdonos prizmát szerelt, az alatt pusztult ki a fém), meg gondolom egy rakás másik hely is, amit nem látni. Még a krómozott lökhárító is barnul. Mivel alvázas, alapvetően nem bántam, és én már nem állok neki lakatolni. Az orrát sem, aminek a jobb felső csücskét behorpasztottam a minap.

A kormánymű holtjátéka nagy. Csikós kolléga szerint egy csavarral utána lehet állítani, szerintem meg simán csak öreg, de engem nem érdekelt. Az első 5 kilométeren kísérteties, aztán megszokja az ember. Én már észre se veszem, de ha a helyedben lennék, megcsináltatnám. Időnként nyiszog valamelyik kerékcsapágy is. Gatyába rázatnám az egész futóművet, hogy szépen menjen egyenesen. A kuplung megint fárad, az utolsó centin emel ki, de nem csúszik. A fék príma. És szivárog az olaj a szelepfedél alól.

karotta: terrano-9

Nagyszerű rendezőnk, Robertó egyszer levitte Szegedre, ahol magától letört a hátuljáról a pótkerék, ami aztán szeparációs áldozatként eltűnt a volt csajom pincéjéből. És tegnap szétesett a csomagtartó zárja. Rendszeres olvasóink emlékezhetnek rá, hogy zárpara volt már egyszer, amikor ráparkoltam farral a falra, lemerült az akksi, és nem tudtam bemászni. A helyzet most fordított: most minden nyílik, bezárni nem lehet. Biztos megérne egy óra szerelgetést.

Nagyjából így. Van egy csomó apróság, amikkel most nem állnék neki bíbelődni, és egy alapvetően megölhetetlen, kő egyszerű, becsületes, jól használható terepjáró, a 80-as évek kubizmusának a legjavával, normális, nem lelakott belsővel. Rozsdásan. Májusig van rajta vizsga és zöld kártya, minden papírja rendben. 900 ezerért vettem, 350-ért viheted. Azért ilyen kevés, mert költened kell rá, hogy jó legyen, és levizsgázzon. Viszont alku nincs. Minden nyűgjét elmondtam, akkor írj, ha így kéred, ennyiért. (karottakukacmailponttotalcarponthu)

karotta: terrano-6

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr39424518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e1 · http://beszoltam.hu 2008.04.14. 03:56:32

Hihetetlen, de első vagyok. :)
Amúgy meg jó kis járgány lehet új korában, így első ránézésre most is jól néz ki.

Lowtyo 2008.04.14. 05:31:48

Okos srác vagy te Karottagyerek.:) Gondolom ma már lesz rá vevőd. Vagyis amire meggyőzném a csajomat, hogy nekünk ez kell, addigra eladtad.

gergő 2008.04.14. 06:29:02

Az biztos hogy lesz keletje ha ide kitetted :)

zöldi 2008.04.14. 06:46:04

A tc-s autókat mindig így kéne hirdetni, akkor Csikós sem bukott volna 1 millát a w124en:)
Nagyon szép ez a kocsi!
És mi a modern autó??

rognork 2008.04.14. 07:21:19

kéne.
lakatolná a fene.
ezt is megveszi vki, aztán 2 hónap múlva
kiteszi jó pénzért, mint az ezerévest.

Rocko- 2008.04.14. 07:32:25

Lowtyo, de ez csak 3 ajtós! ;)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2008.04.14. 07:52:01

Mit vettél, mit vettél? (Mármint modern autót.)
Úgyis ez fog izgatni itt mindenkit...

Lowtyo 2008.04.14. 07:55:09

Rocko- : igen, de benne van a bűvös hármasban. És most egy 4 ajtósom van, ami ugye rendkívül kínos. Persze az igazi megoldás egy kombi lenne, mer 2, 3, 4, 5-ajtósaim má' voltak, kombi még soha, de komolyan töröm a fejem ezen és fűzöm az asszonyt.

Vese Ferenc 2008.04.14. 08:13:56

renault avantime, szerintem.

DJ BP 2008.04.14. 08:51:05

Avantime? Autót vett, nem hulladékot :D

(csak nehogy az legyen ezek után :D)

Fiery 2008.04.14. 08:51:32

Engem is a modern auto izgat :) Gondolom japan, de vajon melyik a keves izgalmas modern japan kozul? :)

ghostdog75 2008.04.14. 08:54:16

de hogy még meg is borotválkozott...
bedarál a rendszer,kollega?
ejnye,ejnye.
akkor látom lesz pénzed az XT-re.tudod...:-)

Titto 2008.04.14. 08:58:49

Oké oké hogy őszinte vagy,de így elhalmozni negatívummal a kocsi bemutatását...mintha nem is akarnád eladni

apamacko 2008.04.14. 09:00:09

Kedves Karotta miért nem rázatod gatyába te a többi projekt mellett akkkor nem kéne modern autót venni :-) ?

oPal 2008.04.14. 09:04:00

Avantime huh :D na abba megnézném a Karottát :D

apamacko 2008.04.14. 09:06:45

Karotta !

Lehet hogy akkor a te Avantime-dat láthattam szombaton az Oldtimer Expo előtt parkolni ?

Csikós úr pedig épp a oldtimer parkolóból távozott a bazeg-gel és a teljes családdal amikor érkeztem !

Üdv mindenkinek !

Pt 2008.04.14. 09:13:42

Mindig is örömmel néztem Karotta Terranóját, mert ténylef iszonyú vagány. A legvagányabb előről nézve, oldalról, és hátulról. Ahogy Karotta is írta: 3 ajtó, 5 méter, háromszögablak, szép felnik, átmegyekmindenen arckifejezés, és még az árválkodó pókeréktartó is király. Gyönyörű autó.

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.04.14. 09:18:29

STIPISTOPIIIII! Nekem (na jó, a haveromnak) ez kell! Én már nem vehetek autót, valahol meg kell húzzam a határt, pedig a képeket nézegetve egy szerelem látszik kibontakozni... De ha neki sikerülne meglőni, az klassz lenne. Már dobtam mailt az illetékesnek, most tördelem a kezem, mint egy megveszekedett szerncsejátékos, hogy jó számokat dob-e ki a gép!

rognork 2008.04.14. 09:23:47

hát ha avantime, elment az esze. ajajajaj.

Humphrey 2008.04.14. 09:29:15

avantime? postot róla, pls!
az autó amit én nem mernék megvenni, de imádnám, ha a haveromnak lenne egy

Ardo 2008.04.14. 09:35:23

Rossz döntés volt. Egy renault, bár lehet hogy most jónak tűnik, pár évesen ipari hulladék lesz. Egy ilyen vas, mint ez a nissan, megfelelő karbantartással még 20 évet is bírhat, vagy többet...

Amúgy meg úgy általában a mostani új kocsik nem a hosszú távban gondolkodók társai lesznek...a mai kocsikat 4-6 évre tervezik.

karlmann 2008.04.14. 09:39:03

Karotta, számíthatunk hasonló bemutatóra a "modern autóról"?

DJ BP 2008.04.14. 09:43:40

,,az autó amit én nem mernék megvenni, de imádnám, ha a haveromnak lenne egy"

Megfogalmaztad az én érzéseimet is, köszi :D

Wizardus 2008.04.14. 09:47:14

engem sokkal inkább az érdekel, hogy miért e hirtelen felindulásból elkövetett lomtalanítás? A racionalitás megjelenése a férfiembernél alapvetően házisárkányi ármánykodásra enged következtetni, úgymint házasság, gyerek, mégy egy gyerek

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.04.14. 09:51:16

Én akarok egy avantime-ot, lesz is majd egyszer, viszont szerintem, frissen tapasztalva megkora a kereset az öreg benzines japán gépek után, sokér adod. Komolyan, nem froclizásból. 92-es accordot árulok, ami (sokkal) kevésbé rohad, fiatalabb és műszakilag jobb állapotú, mint amit te itt leírtál, mégis két hónapja nem kell senkinek, pedig nem adnám drágán - hetekig telefon sem érkezett. Úgy tűnik a kutya sem keres ilyen kényelmes, jól felszerelt, sosem elromló autókat.... sajna.

És mégegyszer: az Avantime részemről full sárgulós irigység sok boldogságot hozzá..........

Galamb 2008.04.14. 09:51:27

Ráció????

Ezt nem értem. Mondtad volna azt, hogy az új kedves nem akar a régi autójával járni, az hihetőbb lenne, mint ez a racioizé :)))

Egyébként korrekt az (x).

Gondolom mostanra el is vitték.

mz/X 2008.04.14. 10:01:44

ezt eladni egy olyan torzszülött gnóm renyóért??????

vazze, nem gondolod meg??

ezek az új renyók ritka rondák, és szarok.

ommm 2008.04.14. 10:09:44

Ardo 2008.04.14. 09:35:23
Rossz döntés volt. Egy renault, bár lehet hogy most jónak tűnik, pár évesen ipari hulladék lesz. Egy ilyen vas, mint ez a nissan, megfelelő karbantartással még 20 évet is bírhat, vagy többet...


Hmmm...ha tényleg Avantime, akkor sajnos vitatkozni fogunk, mert igaz, hogy nem a megbízhatóság csúcsa (főleg a nem mindennapi finomságok miatt), de az biztos, hogy még pár évesen is "ipari hulladékként" is az elrugaszkodottság és invenció szobra lesz. És nem utolsósorban a Matra utolsó dobása. Különleges és érdekes, valamint nem sűrűn jön szembe. Így is magyarázható.
Na majd az idő megmondja.

TKornel · http://tkornel.blog.hu 2008.04.14. 10:14:59

karotta nem szeret sokat tökölni az autóeladással: valamit kap érte aztán vigyék ne is lássa.
egy kis matek 900-350=550 veszteség + amit még ráköltött.
Elgondolkodtam, de egy autóbuziról beszélünk Ő meg úgysem matekozik, nem kell és kész, vigyék amíg nem gondolom meg magam!

Az 'új' autóra én is kiváncsi lennék!
tipp: Subaru Forester, Legacy kombi

Humphrey 2008.04.14. 10:17:23

karotta sosem venne tucatautot ez ok.
engem nem is (vagy nem csak) az auto érdekelne, hanem a hozzá vezető 'lelki út'.
mert ugye ő irta, hogy jó-jó a c6 de ő ehhez tulságosan is szeret vezetni...

hard 2008.04.14. 11:04:44

Ha tényleg Avantime, akkor marhára irigyellek. Lehet szidni, de, hogy pár év múlva igazi ritkaság lesz az tuti. Ha jól tudom 7500 körüli darabot gyártottak belőle.
Ha 2.2-es dCi mocival van akkor lehetnek vele gondok, egyébként semmi különös.

DR!FT3R 2008.04.14. 11:07:59

Hmmm.......Karotta francia autót vett? Azt hittem, hogy "japános". Miért nem hozatott be Tomitsuval egy Stagea-t? Abba is lehet pakolni.

A Terrano meg szerintem a legszebb terepjáró.

AP (törölt) 2008.04.14. 11:12:28

a sok szar japán rom után biztos vágyott má valamire, ami nem esik szét, nem 27 éves és nem romlik el :P

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2008.04.14. 11:15:57

Jó nézni, ahogy a TC-n kinevelkedett japán fanatikusok nem tudják feldolgozni a Renault-ot. :DDDD

AP (törölt) 2008.04.14. 11:20:57

Nem feltétlenül ipari hulladék mind.
A kettes Clio a legjobb kisautó of all time, az alapmotorosak és a gti-fajták között is.

zöldi 2008.04.14. 11:22:43

Az avantime jó döntés volt, egyedi, nagy sztem szép. Ha bibi lesz vele, Karotta úgyis megírja, és akkor örömtáncot járhatnak a francia utálók.

rognork 2008.04.14. 11:22:46

8.545 db készült a wiki szerint. milyen vicces lesz, hogy ezt helyretenni drágább lesz, mint a datsunt. de legalább ritka.

Ada 2008.04.14. 11:23:58

Tippelnék Karotta új autojára...

Szerintem egy Lexus LS 460h L, mert:

"Olyan zöld lesz tőle a Föld, mint a te füled!"

:-)

TKornel · http://tkornel.blog.hu 2008.04.14. 11:29:49

Francia autó???

áááááááááááááááá

Enyhítő körülményként a 3.0 V6 –ot elfogadom, illetve az egyediségre való törekvést is! na jó 3a + üvegtető?

Egyáltalán nem biztos, hogy sz@r lesz csak azért mert francia, de náluk gyakrabban előfordul.

Ha szerencséje van akkor hosszú éveket fog boldogan és felhőtlenül eltölteni egyedi autójával.

Ha nem......

Ada 2008.04.14. 11:30:47

Bocsánat, LS 600h L...
És ne felejtsük el, hogy Karotta megborotválkozott... és az is lehet, hogy öltönyt is vásásrolt... kitudja

Sam8888 2008.04.14. 11:32:11

Én meg 350z-re tippelnék. Karotta a nép választ követel!!! :D

Sam8888 2008.04.14. 12:08:58

WÁÁÁÁ!!

www.hasznaltauto.hu/2005903_nissan_200sx_1992

Miért terrorizálja az autóját? Brühühü! Agyon kéne verni az ilyet szívlapáttal...

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2008.04.14. 12:10:06

Az Avantime igaz, és tényleg 3.0 V6. Majd egyszer megírom a teljes meghasonlási folyamatot. Röviden: egy 2+2 személyes busz kupé, megszűnt gyárral, idétlenül nyíló ajtókkal, B-oszlop nélkül, percegő üvegtetővel. Csodálatos. Ráadásul Patrick Le Quément legzseniálisabb formaterve, a kalapdoboz-akvárium-csokornyakkendő szentháromságának mennyei harmóniája. És csak alig rossz.

shagy · http://sagikonyvkoteszet.tar.hu 2008.04.14. 12:12:16

de miért neked egy akkor "családi egyterű"? (feltéve ha hihetünk a pletykának)

tnz 2008.04.14. 12:23:54

A borotválkozás is csak az új asszony műve lehet. :-)

DR!FT3R 2008.04.14. 12:29:51

Hát akkor igaz az Avantime és úgy látszik örülsz is neki :) Mondjuk a 3ezres V6 biztos szépen szól és megy is mint a barom :)
Nagyon sok balesetmentes kilómétert hozzá!!

Sam8888 : Igazad van. Mért kellett ezt csinálni szegény 200sx-ből?

Wizardus 2008.04.14. 12:44:12

úgy néz ki mint valami három autóra egyszerre hasonlító hibrid a GTA-ból :)

Krisi 2008.04.14. 13:08:44

Avantime? Pedig először azt hittem, hogy egy Linea lesz a következő, azt úgyis istenítette a tesztben :)

Azért szomorú, ahogy öregszik a Winkler Karotta páros: GTI és Niva után egy SUV, MX-5 porosodik, Karotta régi japánok után francia egyterűt vesz, így múlnak az évek :)

Ha majd Csikós is a szalonból vásárol gépet, és még Anna is valami modern ferdehátút vesz a Volvo helyett, akkor tényleg abbahagyom a belsőség olvasását :D

baranyp 2008.04.14. 13:15:14

Annak idején tetszett ez a forma,ma már nem kéne,sok sikert!Mi az új verda?

baranyp 2008.04.14. 13:17:53

Renault???egy francia?Ráadásul egy busz. :(

TKornel · http://tkornel.blog.hu 2008.04.14. 13:24:16

izlelgessük a következőt:
busz kupét vezet Karotta nyam nyam

nem is tudom érdekes, zamatos egy csipet chili-vel.

Megvan a megoldás: kupé

Ardo 2008.04.14. 13:37:52

Nem ismerem az avantime-t személyesen (még nem vezettem) de a formája szörnyű. Úgy, ahogy a mostani legtöbb francia márkának.

rognork 2008.04.14. 13:43:45

>És csak alig rossz.
már ez szép eredmény karottától.

Lowtyo 2008.04.14. 14:06:07

Avantime nagyon penge verda. Olyan, ez meg miafaszom stílusú. Kéne. Főleg a 3000-es. Grat.

Goped 2008.04.14. 14:06:57

Őszintén még SOHA nem lehetett autót eladni. Hülye vagy hogy lefotóztad a rozsdás lökhárítót?? Szerintem örök darab lesz. Később rájösz hogy hülyeség volt itt hirdetni. Szerintem az "őszinte" eladó az nagyon rendes, csak sokatkell várni a speciális vevőre!! Azért sok szerencsét hozzá, mert tesztelésben te vagy a király!

Galamb 2008.04.14. 14:11:16

Avantime = exhibicionizmus. Illik.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.04.14. 14:36:56

Francia, bonyolult, esetlen, de leginkább az szúrja a szemem, hogy elsőkerekes. Hogy vehet érző ember elsőkerekes V6-ost? Egyáltalán elsőkerekes autót?

EM 2008.04.14. 15:15:22

VIZIO

Belsoseg 2009.04.14. 02:29
Nino Karotta

Eladó az Avantime. Ej, de furcsa ilyet leírni. Nagyjából feleannyi autót adtam el életemben, mint amennyit megvettem. Ez a nyomasztó arány a magyarázat arra, hogy miként lehet a szerkesztőségi mélygarázs, a bérelt magángarázs és Indián kertje is tele a vackaimmal.

Most viszont komoly dolgok történnek. 1 év után újra megborotválkoztam. Vettem egy úgynevezett oreg autót (Nissan Terrano I 1989). De ami a legfontosabb: nekiálltunk a 260Z, vagyis a Hangyász restaurálásának. Elképesztő lesz. Zseniális.

És mindezektől eladósorba került drága Avantime-om. 20xx-es. 3,0 -es, benzines, hat hengeres, de van rajta gyári V6 matrica (mert tenyleg az).

Ami jo: (...)

:-DDD

Bocsi, ezt nem hagyhattam ki, szinten bocsi az ekezetekert.

Karotta, gratula!

Nissan: ez volt a valaha gyartott legszebb Nissan terepjaro (es meg jo is a tetejeben). Gratula az uj tulajnak! (Lowtyo???)

rnie 2008.04.14. 15:16:06

Annak ellenére, hogy RWD, sperr és németautó fan vagok, megértem az Avantime-t, az egyik legszebb autó valaha. Ha katalógust lapozgatok, vagy hasznalauto.hu/mobile.de-zek, mindig megállok egy pillanatra, könnyes szemmel az Avantime-nál...

Remélem lesz róla jó sok beírás - ez az autó, ami jó hogy létezik, és van, aki bevállalja. (én inkább vennék egy konvencionális 330ci/530i-t..)

Galamb 2008.04.14. 15:26:17

Avantime. A racionális választás.

Emlékszik valaki ilyen reklámkampányra? Mondom én, hogy nő van a dologban. :)

Galamb 2008.04.14. 15:27:29

Avantime. A racionális választás.

Emlékszik valaki ilyen reklámkampányra? Mondom én, hogy nő van a dologban. :)

Lowtyo 2008.04.14. 15:27:32

EM: sajnos nem én, bár reggel volt egy gyenge pillanatom amikor majdnem dobtam egy E-mailt, hogy megyek a vasért, de aztán.... van egy csomó dolog ami miatt inkább hallgattam az eszemre, amit biztos bánni fogok amíg élek. Ezt a tapasztalat mondatja velem amikor is a magasabb fogyasztás miatt hagytam menni egy W126-ost, helyette vettem egy ingolstadti (így csupa kisbetűvel) retket.

Galamb 2008.04.14. 15:28:48

Avantime. A racionális választás.

Emlékszik valaki ilyen reklámkampányra? Mondom én, hogy nő van a dologban. :)

Galamb 2008.04.14. 15:49:52

Tripla hiba van a mátrixban? Az durva.

Galamb 2008.04.14. 15:57:51

Persze ha Hyundai, akkor értem.

Lowtyo: mindegy, az ingolstadti amúgy is kisbetű lett volna :)

lanciabacci 2008.04.14. 16:28:34

A Terrano I. valóban klassz volt anno, szvsz kifejezetten a kis oldalablaka miatt, de már semmi különös, főleg rozsdásan. Az is tény viszont, hogy nyúzóautónak ma sincs jobb egy igénytelen japánnál, de ez ahhoz meg szerintem túl nagy és túl sokat eszik.

Az Avantime ellenben korunk kevés klasszikusainak egyike, így szerintem remek választás és igazán passzol Karottához, különösen ha tényleg megborotválkozott :)
Szerintem azoknak az autóknak az egyike, amiket nem a szokásos statisztikákhoz, hanem valódi (réteg)igényekhez szabtak. Tágas, csendes, világos, biztonságos, eredeti és praktikus. Nagyon erős egyéniségű. Messze megelőzte a korát még Európában is, nemhogy itt a Thalias-Dacia MPI-s Balkánon. Ez az irány mindig a tökéletes üzleti kudarc biztosítéka. Saját megfigyelésem egyébként, hogy valamiért általában a Renault és a Fiat képes ilyen innovációs magaslatokba és üzleti zsákutcákba beletolatni a leggyakrabban. Talán az állami-vállalati múlt teszi, netán a temperamentum, ki tudja. Esetleg rosszul gondolom... :)

Mellesleg az Avantime az Espace alapjaira készül, ami eredetileg szintén Talbot-Matra fejlesztés, így annyira nem is nagy rizikó szerintem. Egy szó mint száz, szerintem remek választás, bevallom, én is gondoltam már rá :))
Írhatnál majd róla egy (tartós)tesztet, Karotta.

Laller 2008.04.14. 16:55:57

Karotta, akkor neked most mi is áll otthon (ill. össze vissza)?

Van egy
- Terrano I de az most eladó
- 200SX azzal mi van?
- Elnöki Datsun, erről mi hír? Csak porosodik?
- Toyota Corolla GTI
- Datsun 260 Z - ezt nem értem, 2 millióból vehetsz egy zsír példányt, te miért egy roncsot építesz újjá 3x pénzért?

Kihagytam valamit?

The good boy 2008.04.14. 17:02:53

Amikor megjelent az avantime, akkor nagyon tetszett különcsége, és még vettem is volna, ha akkoriban tudtam volna. Most tudnék, de már nem akkora durranás számomra. Espace eleje félbevágott lámpákkal és felfújt megane far extrém lámpákkal.Közte valami borzongató különcség espace szerű müszerfallal. Lehet hogy még mindig tetszik...?
Azért extrém autóhoz extrém hirdetés:)
Avantime V6 78.000. km-el, motorfelujitás után eladó. LOL:)
www.hasznaltauto.hu/1352073_renault_avantime_2002
Karotta! Sok boldogságot az új vashoz (ezért irigyellekkicsit, hogy bevállaltad!)

x 2008.04.14. 17:03:16

Az Avantime az Én kocsim volt mielőtt a Hondára cserélted.
2 új hátsó gátló és 1 új jobb hátsó kerékagycsapágy van benne, 02.20-án cserélve.

s4tch 2008.04.14. 17:08:13

Gábor, esetleg ha meggondolnád magad, és a Terranót restaurálnád, a Z-t meg eladnád, írj. Az Avantime-hoz egy kalappal.

Balage85 2008.04.14. 17:10:14

3.0 V6 nagyon szép, csak sztem nem ilyen autóba :) Durva hogy karotta ilyen gépet vett 10-11 milláért :) Inkább akkor már egy impreza ennyiért, az is jó megbízható autónak, és ugyanennyit fogyaszt, ha nem kevesebbet :) Az Avantime városban szépen benyeli a 14-15-öt. :) Érdekees :)

Humphrey 2008.04.14. 17:21:59

az avantimeban az lehet a jó hogy szembe megy minden konvencióval, tk praktikus, egyéniség és csak ráadásul 'kicsit rossz'

ráadásul egy nagy fityisz minden szekértábornak.

sok boldogságot hozzá+rspct a bátorságért!

The good boy 2008.04.14. 17:38:51

Balage85!

Mivel már nem gyátják, ezért csak 4-5 éves használtakat lehet venni belöle, és az ára is "csak" 3,5-5 milka között van. Van belöle a neten 4,2-ért dvd lejátszós full fuxos is. Tehát ma már nem annyira drága, egy sima alap kompakt ára.

DSH 2008.04.14. 17:38:58

gratula az avantime-hoz, aki még nem ült ilyenben nem tudja mit veszít!
úgy még nem döglök meg hogy nem veszek egyet pirosban 2 színű bőrrel.
Jól mutat majd a többi 5 renault mellett:))

Krisi 2008.04.14. 20:08:54

Szerintem tök normális, hogy itt hirdeti őszintén az autót, itt nagyobb valószínűséggel talál szerető gazdára, aki szintén autóbuzi (különben nem olvasná a blogot).
Mintha lett is volna rá jelentkező még a kommentek elején.
A Csikós meg én sem tudom hogy miért nem itt hírdette először Hansot, simán vitték volna kisebb árbukással :)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.04.14. 21:23:45

nekem meg a Vel Satis teccik, egyszer majdnem vettem egyet, de aztán lebeszéltem magam

a sógornőm testvére elhozott egyet egy ügyféltől aki elfelejtett fizetni és inkább odaadta a Vel Satist, gondolta majd eladja, aztán az első kör után meggondolta magát és azóta használja és imádja

Pd · http://www.fordelado.mlap.hu 2008.04.14. 21:42:48

Király az autó! Három éve én is hajtottam egy ilyet fél évig. ZSÍÍR !

Most viszont én is eladok!
www.fordgalaxy.mlap.hu

Bár ez nem mászik fel oda ahova a Terrano,de nem is zabál annyit :D

jasna 2008.04.14. 21:56:47

Több mint tíz kilóval nehezebb a Winkler tehenénél!!! Akkor most ez van ólomból vagy az műanyagból.

jasna 2008.04.14. 21:59:17

Mármint az Avantime

series_one (törölt) 2008.04.14. 22:27:31

"Laller 2008.04.14. 16:55:57

...Datsun 260 Z - ezt nem értem, 2 millióból vehetsz egy zsír példányt, te miért egy roncsot építesz újjá 3x pénzért?"

azért mert beleszeretett és akármilyen szar is, dolgozik benne a lendület, hogy ha egyszer elkészül, akkor minden részén, amire csak ránézek, eszembe jut, hogy ezt is én csináltam, ehhez is van közöm, azzal is mennyit szoptam, de a végén milyen tutin összeállt az egész.
szerintem.

akarki 2008.04.14. 22:37:36

Pd: ne haragudj meg érte, de igényes ember nem vesz pdtdi-t. Aki nem ismeri a pdtdi-t, az igen. Az a motor ami kizárja a Vw konszern dízeljeit sok embernél (helyesen). Mondjuk én szakmámból kifolyólag találkoztam is sok problémással. A Galaxy nagyon tetszett mindig is, nagyon ott van a szeren, de még azt sem venném ezzel a motorral. De sok sikert a bolthoz, ha valaki megbarátkozik a pdtdi-vel, akkor biztosan elégedett lesz vele.

Rocko- 2008.04.14. 22:53:40

apamacko 2008.04.14. 09:06:45
ó, vázze! annyira tudtam, h ha kimennék, akkor Csikós jönne szembe Bazzeggel. nem mentem, hát így jártam.

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.04.14. 23:09:50

Nos, elmentünk megnézni a gépet a cimborával, aki épp autót keresne magának, és felhívtam a figyelmét a Terranora. Most mit mondjak, ha minden autót ilyen korrekt leírással hirdetnének meg, lényegesen kevesebb energiát pocsékolna el az ember a nepper/eladó édesanyjának indulatos emlegetésével. Le kell szögezni, hogy Karotta egy vérbeli gallér. A helyszínen is minden apróságra felhívta a figyelmet, szeretettel beszélt az autóról, de teljesen józan elfogultsággal (hehe, ilyen talán nincsen is, de remélem mégis érthető, mire gondoltam). A cimbora pár óráig már boldog terepjárós vagánynak képzelte magát, azonban este az asszony lehűtötte a lelkesedését. (Kik is emlegették a racionálissággal kapcsolatban a nőket? Nekik van igazuk.) Ugyanis az asszony most tette le a vizsgát, a jogsija még a printerből sem esett ki, így némiképp jogosan kifejtette, hog ő bizony egy ekkora batárral nem tudna mit kezdeni. Nem volt mit tenni, visszahívtuk Karottát, hogy sajnos az ítélőszék döntése szerint a Terrano nem kerülhet a családi leltárba. Szegény barátom szerintem még most is az orrát törölgeti, és szipog. Szóval keresünk tovább valami jó kiállású, lehetőség szerint klímás gépet, max négyszázezerig.
A próbakör mindensetre önmagában is élmény volt (én is vezettem ám a Terranót bibibíí), a fél szerkesztőség az udvaron bohóckodott, persze húzták Karottát rendesen (Winkler azonnal ötvenezerrel lejjebb is pozicionálta az autót, kedves megjegyzéseket tettek a vasoxid mennyiségére, szóval minek valakinek ellenség, ha ilyen barátai vannak!).
Remélem jó kezekbe kerül a gép, megérdemli. Ja, és mégegyszer: bárcsak minden eladó ilyen pontos leírást adna az autó hibáiról, hiányosságairól, nekünk is egyszerűbb lenne a dolgunk keresgélés közben.

Rocko- 2008.04.14. 23:17:32

Lowtyo 2008.04.14. 15:27:32
mesélj, mi fáj? :)

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2008.04.14. 23:34:38

"Remélem jó kezekbe kerül a gép, megérdemli. Ja, és mégegyszer: bárcsak minden eladó ilyen pontos leírást adna az autó hibáiról, hiányosságairól, nekünk is egyszerűbb lenne a dolgunk keresgélés közben."

Pontosan! Nem tudom ki írta, hogy így nem lehet autót eladni.. Hát én spec. itthon csak ilyen bőbeszédű leírással ellátott gépet vennék. (Hasznaltauto.hu-n is néha vannak ilyen autók, el is viszik őket..) Úgyis tudjuk, hogy minden 5 évnél idősebb verdán vannak apróságok, kár egymást bosszatani azzal, hogy takargatjuk. Pl. a rozsda úgyis kiderül a helyszínen, így az eladó csak magát kíméli meg azoktól, akiket ez ott úgyis elriasztana.

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2008.04.14. 23:37:07

Nem mondom amúgy... megfordult a fejemben, hogy el kéne hozni, és a jövő évi Bamakon megsétáltatni :D.
De marad a racionalitás inkább..

Pd · http://www.fordgalaxy.mlap.hu 2008.04.15. 01:29:56

streetsta :
A Galaxy 400.000 ért elvihető :)
Van benne klíma,és nem rozsdásodik tutira.
És mondjuk nem profiautósújságírósan de találsz róla leírást :))
www.fordgalaxy.mlap.hu

Galamb 2008.04.15. 06:53:37

Az Avantime biztos a középső oszlop hiánya miatt olyan nehéz, több merevítés kellett bele. De ha tényleg Espace alapokon nyugszik, akkor valami szekrényvázas konstrukció lehet, műanyag héjjal. A Matra-nál készült, nekik pedig az összes autójuk ilyen volt. (Murena, Bagheera, Rancho, Espace, stb.)
Szerintem punk autós újságíróhoz illő autó, semmi baj nincs vele. Mégis mivel kéne járnia, IV-es Golffal? :)

Lowtyo 2008.04.15. 07:58:38

Rocko-: Hej, nagyon hosszú lenne...

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.04.15. 09:12:22

Pd: ha a fennmaradó részt már nem kéred, már írhatjuk is a papírokat!:) Hitel kizárva. Inkább legyen gy öreg, de jó állapotú, becsületes autó, mint hogy emberünk túlvállalja magát. Őseinknek van egy mondása, amit az esetek nagy többségében az embereknek nem ártana alkalmazni: addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér. Persze, tudom én, hogy bizonyos esetekben van létjogosultsága a részletnek, meg hitelnek, meg tartósbérletnek, stb, de ezeket ésszel kell használni.

Rocko- 2008.04.15. 10:10:14

Lowtyo: az emailcímem végtelen mennyiségû karaktert képes fogadni. ;)

bkmsek 2008.04.15. 11:33:46

ennél rondább autót még nem láttam (rönyó)

mv3 2008.04.15. 15:41:10

Kedves Karotta!
Mivel úgyis szintelen és izzadságszagú leginkább a Belsőség Orosz Péter nélkül -amit csak Csikós Zsolt és Morzsa kutya dob föl néha- szerintem remek alkalom ez a mostani autóválasztásod, hogy visszatérjél egy rendszeres Avantime-beszámolóval.

Gratulálok a merész döntéshez, ez a két igéző Francia (Avantime+Vel Satis) sokak fantáziáját megmozgatja, de kevesek merészelik tettel követni az ámodozásukat.
Sok sikert és jó kalandokat kívánok hozzá!

palinkas albert 2008.04.15. 22:42:00

bakker gracza, el is vitted

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2008.04.15. 22:58:17

Úgy van, a Terrano elkelt. Gracza úr megbecsült visszatérő vevő, ő vitte el annak idején a Saab 99-esemet is. Sok boldogságot!

Rocko- 2008.04.16. 00:02:03

gracza: gratulálok. az Avatime-hoz!

CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.19. 15:21:59

Jah, balesetmentes km-eket az új autóval! ;)
süti beállítások módosítása