Zaporozsec pick-up házilag

пимп май райд

  2008. április 01. - RT76 Címkék: pimp oroszország zaporozsec

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a


A tegnapi nyerges Lada után, úgy néz ki, megindult az orosz áradat a Belsőségre. Ezt egy indexes kolléga küldte, isten tudja, hogy talált rá erre az oldalra, mindenesetre köszönjük neki. És hamarosan egy UAZ-t is megvillantunk itt, illetve kettőt. De most a teher-Zápor:

Szemből a tuning kimerül a hatalmas emelés okozta vizuális sokkban, máskülönben minden gyári. Ja, dehogy, a lökhárító lejjebb került pár centivel (és arra se vennék mérget, hogy nem típusidegen). Az átalakítás értelmét talán ott találni, hogy a Csudazápor így nem kezd azonnal felmászni a vigyázatlanul előtte hagyott utcai autókra, hanem kis fémes csendüléssel jelzi a sofőrnek: tolass.

Lehetetlen megállapítani, milyen alvázra került rá a Zápor fél kasztnija - még az sem biztos, hogy nem két különböző munkagépből származik az első és hátsó híd. Figyeljük meg a kontrasztot a légies, küllős hátsó traktorfelni és az első telikerék között!

A beltérben népies gyökerekből eredő, de  indusztriális anyagokból építkező ornamentika ragadja meg a tekintetet. A tarka drótfonat a kormányon felvidítja a lelket élénk színeivel, ugyanakkor biztosabb fogást ad a volánnak, és elvezeti a tenyér izzadságát. Öröm lehet vele a munka!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr10406317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feketenap 2008.04.01. 12:23:09


A célnak megfelel.

csiky944 2008.04.01. 12:24:03

lol,nálunk aziskolai örökmozgó egy pickup Trabi :D

karlmann 2008.04.01. 12:26:35

Anyám! Azt hittem a tegnapi torzszülött Lada után durvább már nem jöhet! De ez tényleg TotalCar. Az első lökhárító szerintem Trabié volt valaha. Az alváz valószínűleg egy régi szériájú MTZ. Volt egy olyan, amelyiken a plató elöl volt, szerintem ez annak az alvázára lett ráoperálva.

pimpike 2008.04.01. 12:30:26

1984-ben rengeteg hazilag félbevágott "pikáposított" Zaporozsec-et láttam .
Stílszerűen Zaporozsje-ben .
(egyébként egy technikai bravúr ... mivel farmotoros az istenadta :-D )

sufnyi 2008.04.01. 12:30:45

kibaszott jó anyag. Ez az igazi magyar sufnyitunung. A gyári mérnökök összevizelnék magukat ha csak hasonlót tudnának alkotni. És ők meg is vannak fizetve érte.

szériaextra 2008.04.01. 12:31:13

szerintem inkább egy platós traktor.
a kormányvédő nagyon ottvan

boripityu 2008.04.01. 12:31:42

Nem kell ezekért elmenni több száz kilométert keletre, ha kisebb falukba elmész, vagy a városok olyan részeire ahol nem k.rogat a yard, ott lehet találni érdekes "frankeinsteineket", anno. a tv-s műsorban is mutattak be " csettegőt ( amit nálunk Csongrádon ketyerónak hívnak.) Általában a pannónia motorok az áldozatok, de lehet látni trabi-motoros trakikat is.

Lehetne magyar blogot is indítani a témában, biztosan lenne ott is "termés".

ommm 2008.04.01. 12:32:20

Traktor volt ez valamikor a szerencsétlen, csakhát kellett rá tető és rápakolták szegény Záport

lanciabacci 2008.04.01. 12:37:24

Figyeljük meg és azután adózzunk elismeréssel a gondos alkotónak, aki az első kerékjárati nyílást szakértően az egyébként elemésztett hátsó fertály motorszellőztető nyílásaival takarta le. Nyilvánvalóan az első fékek hatékonyabb hűtése érdekében.

JÓZSI 2008.04.01. 12:46:34

Vakmeleg Gecó!! :) Há' ilyen cucc még nálunk sincs, pedig már magyarul is nehezne beszélnek felénk...

Pisz,

Jocó

Robi 2008.04.01. 12:54:59


Tényleg nem kell külföldre menni az ilyen és hasonló csodákért. Minden 3. faluban van belőlük. Ha nem is ennyire cool, mint ez... : )

jenko 2008.04.01. 13:15:07

ja, a ketyeró a magyar megfelelő. Pannónia vagy trabi (esetleg warbi vagy kispolszki) motor, kabin házi kazánlemezkocka, vagy horizontálisan félbevágott (szélvédőtlenített) barkas, zsuk, nysa. Mindez laprugós szekérre pakolva. Falun láttam már ilyen fűrészkocsit, az elöl tröttyögött a pannóniamocival, hátul meg járt a rögzített vertikalizált láncfűrész, az volt a szép

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.01. 13:27:41

A Suzuki gyáron belül (!) még mindig használnak 1-2 darab háromajtós swiftből lecsapott pick-upot. Bukócső is van (vagyis merevítés) a "sofőrfülke" között. Istenien lehet vele kézifékezni a hegesztőüzem mögött :)

Trükkösbéla 2008.04.01. 13:42:39

Kedves Karlmann!

Amelyiknek elöl volt a platója, azt az éemálige dédéer készitette és RS08 volt a típusneve. Soha nem értettem meg, mi a jó abban, ha a vezető elé van pakolva, az meg nem lát semmit a rakománytól.

Pipi 2008.04.01. 13:51:16

Arról a gyári suzuki pickupról nincs némi képanyag? érdekelne mit hoztak össze, mégiscsak ez a munkájuk.

Gergow · http://zlgergow.extra.hu 2008.04.01. 14:01:49

Ez jóóóó! Éljen a ZáporJóska!!!

CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.01. 14:10:28

Nah ez már tényleg házilag készült :D

fury 2008.04.01. 14:47:48

Jéé,egy szörny szül ott!!Atyaég.

karlmann 2008.04.01. 15:07:20

Trükkösbéla!

Köszi az infót. Legalább 15 éve nem láttam ilyen járgányt, az emlékeim alapján MTZztem le szegényt. Ezzel együtt is azt hiszem az ő alváza hordozza szegény Záporjóskát.

SamaraAgressor 2008.04.01. 15:10:09

EZ TÉNYLEG ODAB@SZ :)

Az oroszok szerencsére ebben az elműanyagosodott világban is tudnak még vasat gyártani :)

Csatlakozom Gergow-hoz: ÉLJEN ZÁPORJÓSKA!!!

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.04.01. 16:01:56

Hóhó nagyszüleimnek is van egy trabant traktorgya'.Még faterral építették 16 éve egy sárga trabantból(trabant RS,lökhárító nélkül 3 küllős sportkormánnyal:D)

Majd rakok fel képet,az messze nem ilyen torzszülött,lévén apám BME-n tanult közlekedésmérnöknek, és szerintem azóta nem aludna éjtszakánként ha ilyen gányolást hagytak volna maguk mögött.

Amúgy az alváz és a hátsó kerék egyedi,minden más trabant alkatrész.Érdekes részlet hogy a difiből kiáradó féltengelyek le lettek vágva,fogaskerék lett a végükre heggesztve, és láncon keresztül hajtja meg a hátsó kereket.az áttételi arányt nem tudom megsaccolni se,a hátsó lánckeréken kb 20x annyi fog van,az biztos hogy 4-ben leugrom a kuplungról pöffen 2-t és gurul 5-el alapjáraton.

képek coming soon.

Gaben 2008.04.01. 16:34:14

Jó a ciril pimp my ride felirat.

Nekünk volt Zaporozsecünk, de nem nagyon emlékszem rá. Az oldalsó levegőbeömlők miatt (még a régi fajta volt), mindig azt gondoltam, hogy nagyon menő, mert úgy néz ki, mint egy vadászgép.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.01. 19:25:01

Pipi, megpróbálok bejutni a régi kártyámmal és képet csempészni neked :)

négykarika 2008.04.01. 19:31:18

mánpedig az a lökhárító gyári

uff

tofee64 2008.04.01. 20:44:25

mánpedig nem!
lada 1600-as az a lökháritó! :)

baranyp 2008.04.01. 20:51:34

Ornamentika?.. :) Ez egy amorf kerti traktor!

baranyp 2008.04.01. 21:29:46

A legjobb a kerékjárat belemezelése!Anélkül big foot lett volna,így talicska feeling!

agaras 2008.04.01. 22:12:24

Ésmég: a sárvédő légkilépői figyelemre méltóak. Szerintem a vidéki reggeli harapni való levegő át sem fér rajtuk.
Valamint concorde koppintás, az is leengedi az orrát leszálláskor...

imi 2008.04.01. 23:03:27

mi ez a borzalom már megint,a nyerges lada nem volt még elég!!!

Dani 2008.04.02. 11:23:55

Nekünk vagy egy ilyen gépünk, nálunk mézgának hívják őket. Zastava 850 motor Nisa váltó és UAZ hátsó híd. Ha jól tudom... A többi megoldás "házi" fejlesztésű:D

kkn 2008.04.02. 17:37:10

Jók ezek az ukrán, meg hasonló oldalak. Erről, vagy egy hasonlóról töltöttem le anno ezt a zenét:
data.hu/get/178371/Csornij_Zapor.zip.html
Egy ZAZ-funnak meg kell hallgatnia ezt a Чорний Запор című számot. Zenei stílusban kissé skizo, de mulattató.

Bandus 2008.04.04. 10:24:17

Ezt az oldalt ismeritek ?
www.englishrussia.com

Főleg a "weird russian tuning and car
modifications linket ajánlom...
süti beállítások módosítása