Hát senki sem veszi észre a legtutibbat?

  2008. március 23. - Balázs Viktor Címkék: nissan tuning show 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pöccre indult húsz év után az első magyar Astra
2012-03-01 06:00:00

Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg

Húsz év után újra beindítják az első magyar Astrát
2012-02-12 16:05:00

1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez

Végállomás, nem megy tovább
2010-03-08 14:33:00

14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja

Utolsó erővel
2010-03-08 09:29:00

Lejtőn megyek és csóvál ez a szar - jelentkezett be Csikós reggel 7:57-kor, Ausztriából. Bécs előtt 57

A kollégák két napja járkálnak itt körbe, felposztolták az összes agyonpimpelt talicskát, és természetesen megvezette őket a csillogás.

Ugyanis egyik sem vette észre a D pavilon 404-es szektorában rejtőzködő igazi tutiságot.

Hogy miről beszélek? Erről a gyönyörű, elberheletlen R 34-es Nissan Skyline GT-R-ről. Ez az az autó, ami csak a japóknak és a briteknek adatott meg, mivel kizárólag jobbkormányos kivitelben készül.

Sorhatos blokkja alapból is kb. 280 lóerős, de olyan jól tuningolható, hogy 1000 lóerő felett is ki lehet belőle piszkálni, ha valakinek ez kell. Összkerékhajtású és rajta van a legfeleslegesebb japán extra: a sohasem piszkolódó limuzin-hátsóablakot törlő ablaktörlő.

Régóta rajongok ezért az autóért. Imádom a kocka formaját, a dupla kerek hátsó lámpáját, hogy cseppet sem áramvonalas, nincsen rajta flame surface, dinamic line meg más szemfényvesztő balfaszságok.

Egy őszinte autó. Nem akar több lenni ami, mert az épp elég.

És a lányomnak is tetszik.

És akkora cső van rajta, hogy az öklöm belefér.

Ahh. Gyönyörű. És még valami: egy állat rendszámnál nincs jobb pimp. Nézzék csak: ez az Egyesült Arab Emirátusokból jött. Ennél tényleg nincs kúlabb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr13393691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

floydian · http://floydian.blog.hu/ 2008.03.23. 19:05:35

Arab rendszámmal nekem csakis egy fehér W123-as Merci kéne.

Nemkellfélninemfogfájni 2008.03.23. 19:09:36

Sharjahi rendszám... vannak arra érdekes kocsik.

w a s d 2008.03.23. 19:12:40

A Winkler által #1- nek kinevezett Golf jobban kellene (vagy ennek az ára).

gatsy 2008.03.23. 19:14:46

Skyline rulez!
A cégnél minden reggel egy ilyen köszön a képernyőn:D
Plusz, ha kell én rendelem a motorját is!:D:D:D:D

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.23. 19:15:12

kibaszott jó, ááá állati, kéne, nagyon, ááá ennek az autónak van sílusa, muhaha, állat

madbalee 2008.03.23. 19:35:23

Dehogynincs kúlabb eredeti japán rendszám:)

Sajnos eddig csak 1 Skyline-t láttam életemben. 1 feketét.

Kultisztájl!!!!

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.03.23. 19:41:18

Az ilyen kocsik nagy része (használt)japán szu''rkeimport, ami sok bajjal jár: drága az alkatrész. Ennél fogva viszonylag ritkák is (nem 911-ritkák, de ritkák), és nagyjából mindent legyorsulnak. A gond csak az, hogy majd' mindet fiatal ko''mu''vesek használnják, éspedig arra hogy a teszkó parkolójában tízzel keringjenek. Kár beléju''k.

madbalee 2008.03.23. 19:51:30

Az új GT-R kivülről nem jön be úgy, mint ez a kék fent, de a Nordschleifén bizonyított (mégha nem hivatalosan is)
Valamint a Super GT sorozat 2008-as felvezető autúja lett:

www.nihoncar.com/en/news-757-Nissan+GT-R+is+Official+Safety+Car+for+Super+GT+2008+Series.html

ÉS a sorozat első versenyét is megnyerte:)

www.nihoncar.com/en/news-756-XANAVI+NISMO+GT-R+Scores+Debut+Win+at+Suzuka%21.html

madbalee 2008.03.23. 19:53:47

Gomulka Béla: hátha kőmüvesek tudnak majd GT-R-el járni Magyarországon, akkor rögtön annak állok:)
Mondjuk a jobbkormányt nem tudom, hogy fogja bevenni a gyomrom;)

Exowner 2008.03.23. 19:55:14

Jövőre kijön az uj. Ekkor a régiek ára zuhan. érdemes várni az uj sokkal jobb lett mint a régi. használttal vigyázni minden alkatrész horror áron van, USA-ból minden van 2-3 hét szállítással. ebayen nem szabad semmit venni sok a lehúzás. Vannak gyenge pontjai is a motornak pl. főtengely fix csapágyazása relative hamar elfogy és csak 2 helyen lehet találni hozzá 1-1 mérettel nagyobbat magyarországon. jó szerelő ritka az átlagos egyáltalán nem ért hozzá Átalgfogyasztás 23-26 liter és nem mindegy melyik kuton töltöd Bp-Bécs-Bp 3 tank benya de 242 végig :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.23. 19:55:19

Kéne. Új Zélandon. Vagy Ausztráliában (ott van szarásig, autotrader.com.au ). De érdemes megnézni az alaptípusokat Subaruból és ebből is. Elég sekélyes...

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.23. 20:02:20

ja amugy a GT-R nem az új Skyline, tehát senki ne essen tévedésbe, ettől még állat, de formára sehol nincs az R34től...a régiek ára viszont sjan nem hiszem hogy zuhanni fog, mert egyre keresettebbek ezek a kocsik :) értehetően, mert állati jó

Kakukk 2008.03.23. 20:33:53

Ettől az 1000lóerő dumától már égnek áll a hajam! Bakker, nagyjából bármiből ki lehet "piszkálni" ezer lóerőt. Pénz kérdése. (lévén viszonylag nagyobb űrtartalma és turbós lévén az eleve kovácsolt alkatrészek kicsit enyhítenek a költségeken, de azért ezer lú ennél sem egy kis csipsztunying)

AP (törölt) 2008.03.23. 20:47:47

hű vaz..
Ezt nem veték eddig észre?!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.23. 21:11:44

Kakukk: ja jól tudom 2600 köbcenti, az azért annyira nem sok :) de tény hogy a turbók miatt eleve nagyon durván erősre van megépítve odabenn, tehát sokkal "egyszerűbben" lehet hozzányúlni, és megpiszkálni mint bármilyen más motort. ilyen még a supra mk4 motorja is, csak az ugye 3000 köbcenti, hemzseg a youtube az "1000 hp skyline/supra on dyno" videóktól :) de van egy olyan is ahol pályán egy 500 lovas skyline elpicsáz egy 1000 lovas suprát, és maga Keiichi Tsuchiya vezette...

w a s d 2008.03.23. 21:24:08

De youtubon van olyan videó is, amiben szereplő BMW 1000 LE- s, meg amit valamelyik korábbi poszt kommentjei között linkelt valaki, keréken 982 LE- s Delta, 1,8- as motorral, stb.
Szóval...

Borsa 2008.03.23. 21:33:43

Nissan Skyline r34 gtr v-spec II

Egyszer az életben lesz egy ilyenem, addig nem halok meg! Semmi tuning, semmi csicsa, úgy ahogy anno kijött a gyárból, bayside blue színben... 5 éve ő a kedvencem :(

Csak emiatt érte meg számomra szombaton kimenni erre a show-ra, amúgy elég nagy parasztvakítás az egész :/
(najó a TC stand azért ottvan :DD )
Viszont végre van képem ahogyan ott állok a kék godzilla mellett =)
Az Arab formák akik mellette ültek egész jófejnek tűntek, de sajnos nem bírtam nekik elmagyarázni hogy a fél kezemet odaadom nekik ha beülhetek...

(egyébként üdv mindenkinek a belsőségen, 2 éve olvasom, de az első hozzászólásomhoz kellet a skyline :P )

gatsy 2008.03.23. 21:37:05

miluman, de az... ;)
A hivatalos bevezető oldalon is elődként jelölték meg a Skylineokat.

NismoSin 2008.03.23. 21:38:31

Fú, imádom ezt a dögöt. Instant get! MA én is elnézet oda(első dolgom volt "LINER"-eket keresni), de azért a drift sem maradt ki, meg a TC stand.

ommm 2008.03.23. 21:56:28

végre nem egy agyonberhelt akármi.
mégha sok ebben is az elektron, akkor is legalább egy "tiszta" gép.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.23. 22:05:50

Farkas: a delta is én voltam :D nem mondtam hogy nem lehet bármiből, sőt bmwből 1200 lovas is van, skylineból meg 1330, nem ez a lényeg :)

gatsy: érdekes, mert ugye a mostani skyline, vagyis ami idáig ment, az egyenlő volt az Infinity G35-el, amerikában e néven futott a Skyline. És most jön ennek az utódja, a G37, akkor az nem Skyline lesz? utánanézek...nah itt is van: jalopnik.com/cars/new-cars/2008-nissan-skyline-coupe-revealedin-japan-305977.php ez az új Skyline, a G37 ;) az lehet hogy szellemi elődként őket jelölik meg, ami igaz is, de a valódi a G35 és most a G37

Krisi 2008.03.23. 22:23:16

Hehe, ilyen autóm nekem sose lesz. Azért nem, mert 5 év múlva kizárt, hogy gyári állapotút találjak. Amit nem csodálok :)
Egyébként pont erről írtam pár posztal ezelőtt, hogy kevés a gyári, mindenki szétbarmolja ocsmány neon szinekkel meg spojlerekkel, ami nagyon kár. Ez így tökéletes, gyárilag. (mint az eggyesGolf)

Zajcev 2008.03.23. 23:29:16

"...és rajta van a legfeleslegesebb japán extra: a sohasem piszkolódó limuzin-hátsóablakot törlő ablaktörlő."

Mi van itt senkinek sem volt sedanja? Igenis piszkolodik a hatso ablak sedannal is. Lehet, hogy menet kozben nem koszolodik, csak sajnos az autozas nem mindig a haladasrol szol. Hoeses, eso, piros lampa... tovabb folytassam, vagy kapizsgaljatok mar?
Egy esotol, vagy hotol atlathatatlan uveghez, biza jol jon egy ablaktorlo.

Bosi 2008.03.23. 23:49:25

NFSU,Halálos Iramban.. asszem igy ennyi és azóta a skyline minden menyiségben. Jó kis talicska lehet

thetriggerhappy 2008.03.23. 23:49:46

mar tobbszor leirtam, de a mai napig sem magyarazta el nekem senki. mi a turot imadtok egy auton, amit az eletetekben nem lattatok? ha mar szo volt ausztraliarol es uj zelandrol, mellekesen megemlitenem, hogy ez itt a kadett gsi, a tunningolt swift. ilyennel kulturember nem kozlekedik, meghagyja a libanoni bevandorloknak es az elso generacios kinai bufesek gyerekeinek, akik lehetoleg lilara fenyezik es fast & furious-t jatszanak vele a belvarosban. a skyline maga a megtestesult ciki, a viccek targya. eleg azt mondani vkirol, hogy skyline-ja van, es maris tudod, hogy milyen ficko lehet.

Viktor 2008.03.24. 00:05:02

Angliában, Brightonban élek. Ez egy olyasmi jellegű város mint otthon Siófok. Csak Debrecen méretű. Errefelé rengeteg Skyline van. Ha 20 percet sétál az ember biztosan elmegy mellette egy. Az igaz, hogy a GTR-ből jóval kevesebb van. De a mezei régebbi skyline-ok sem semmik. Itt lehet venni egy lepukkantat kb 2500 fontért. egy szép 4000 és 5000 körül kezdődik. Az a narancssárga Supra már volt korábban is Magyarországon. Tavaly vagy tavalyelőtt Debrecenben a nagyerdei tuningkiállításon. Ott nem csak alapjáraton ketyegett, hanem túráztatták is rendesen. Amit most írok, azért biztos fikáznak majd. Szépen szólt az a Supra, de.. Én közlekedő Skyline hangját hallottam amikor majdnem beszartam. Valami iszonyatos erő volt benne, pedig ez egy régi, ütött kopott. Olyan 50 (városi max tempó 48) körül nyomott egy padlót vagy félpadlót és úgy kilőtt, hogy olyat én még nem láttam. Olyan gyorsan felpörgött, mint az erősebb fajta kocsik egyesben képesek. Ilyet én még nem éreztem. A Suprá is kiváncsi lennék azért. De a hangban és iramban együttesen a Nissan tartom a befutónak.

Leegor 2008.03.24. 02:29:02

Na ez az autó, amit mindenki istenít, és én sosem fogom megérteni, hogy miért.
Ez előző post I-es Golfja jobban felizgat, komolyan...
Persze az én készülékemben van a hiba :))

CSaB · http://www.domain.hu 2008.03.24. 07:09:00

Na ezt már autónak hívják :D

Totox 2008.03.24. 09:05:31

Hát thetriggerhappy ha nem érted akkor csak sajnálni tudlak és egyépként ,te nem tudsz álmodni az a te bajod nem a mienk mi tudunk lelkes autó imádók vagyunk még akkor is ha csak esetleg képen látunk egy autót ,szép dolog az álmodozás És a skyline egy nagyon király AUTÓ és lehet szeretni álmodni róla :D Ki tudja lehet egyszer valameikünknek lesz egy .ki tudja mit hoz az élet :D

AP (törölt) 2008.03.24. 09:06:05

Én se értem, mit esztek rajtuk..

Az, hogy valahol a libanoni bevándorló-szubkultúra körében keresett kocsi, egy dolog. A japánok attól még elég jó kis szörnyeket építenek belőle.
De nem értem, hogy lehet lelkesedni valamiért, amiből az országban nincs is példány..

w a s d 2008.03.24. 09:25:24

Én inkább valami európairól álmodom. Pl. Alfa 164 Q4. Nagy köbcentis, összkerekes, és ha már annyi pénze lenne az embernek, hogy egy ilyen japán gépből nagyon durva valamit csináljon, akkor szerintem az Alfából is menne.

w a s d 2008.03.24. 09:31:55

Vagy egy Renault Safrane Bi- Turbo, ha nem Alfa. Vagy egy E300 4matic 124- es.

Shongi 2008.03.24. 09:37:55

én akkor a szerencsések között tudhatom magam,,pont két héttel ezelött vittek egy komoly kört egy bordo r33 gts nismo editionel,,valalmi még volt a nevéhez kapcsolva de nem birtam megjegyezni,,,igaz "csak 300 lovas és rwd,dee élmény a javábol,,fura volt balon ülni és kapaszkodni, a hangja az valami gyönyörü,komplett hks rendszer morgott alul.rendszáma p-s volt.kerekei 19esek,,gondos kezekbe van.pár forumon találni rola fotokat is.szivessen beraknák egyet a garázsba szo se rola,de a tulaj is az alkatrész ellátást emlitette meg h nem lehet legálissan jobbost itthon forgalomba helyezni.szoval ebböl sajna itthon kimaradtunk,,majd az ujbol biztos vesznek páran.

AP (törölt) 2008.03.24. 09:46:58

Farkas azért ne hadováljunk már butaságokat..
Alfa 164, meg Safrane, emellé odatevé?
Muhaha :)

madogery 2008.03.24. 09:53:03

Nemis baj, h nem lehet forg-ba helyezni, vétek lenne egy ilyen igazi japán tökéletes mestermunkát, egy legendát a forgalomban "megalázni"! Szerencsére az akewés, amely még létezik, hozzáértő, azt becsülő, és szerető gazdikhoz került; aki tudja, mi ez annak nem kell ecsetelni, aki + nem, annak meg kár... Egy ilyenre soha, de soha nem tennék rendszámot, hiszen - részben - a nappalim dísze lenne, és a veresenypályára pedig úgysem kell.;)

Totox 2008.03.24. 10:09:55

Ez az AUTÓ egy legenda de még élő :D

w a s d 2008.03.24. 10:26:26

Miért muhaha, miért butaság? Lehet, nem mennek így alapállapotban. És? Lehetőség azokban is megvan, ha építeni akar az ember. Nem esek hasra, mert hogy hű, ez egy szkájlájn, amiből milyen 1000 LE- s csodát lehet csinálni. Gyári állapotban meg nem tud többet, mint pl. egy STi. Akkor meg miért olyan hűdeszuper?

Kakukk 2008.03.24. 10:34:28

Elnézést kérek mindenkitől, nem akartam ekkora hacacárét kiváltani, nagyon jó kis kocsi ez biztos, vannak más jó kis kocsik is, nem kell ezen vitatkozni mindig. Vegyen mindenki olyat amilyet szeret, oszt jólvan. De legjobb lenne, ha mindenki inkább biciklizne! :) Nem kell félni, nem én írom a terepjárósoknak az üziket. :)) Ja és KHÜK Mindenkinek!

Shongi 2008.03.24. 10:36:35

és alapbol szted egy sti nem super egy auto?(persze vannak biztos jobbak drágábban)
voltam hétvégén egy uj subaru salon nyitoján,,többek közt alkalmam volt vezetni az uj hot hatch sti-t.az egész auto elönyére fejlödött még ha sokaknak nem is tetszik a karoszéria,,de elárulom h élöben kell megnézni és aki tud kis kompromisszumot kötni a kinézet és a belsőség között annak ez lessz ezek után a subaru,mint minta kép.
a teljesitménybe nem vettem sok külömbséget észre,,a régebbi tuningolt darabok böven tudnak ennél többet mint ez gyárilag,de azokkal nem lehet 10 literrel járkálni,az si drive egy nagy találmány,,az uj recarok fantasztikussan kényelmessek,,a hagja már nem bubu viszont kemény sportautos,,sokmindenhez nem tudom haosnlitani meg kell hallgatni. ki kell probálni azt utána irni h ilyen meg olyan meg ez vagy az.

w a s d 2008.03.24. 11:10:51

De, nagyszerű autó az is. De van még rengeteg ilyen jó gép, akkor ez miért lenne annyira csúcs valami? (Felkapta a tuning-/film-/pcjátékipar, szerintem azért.)

sanyi 2008.03.24. 11:28:19

Egy kevésbé hízegő vélemény egy R33 GT-ről:

www.youtube.com/watch?v=cAu9L7xdmiI

thetriggerhappy 2008.03.24. 12:02:30

kedves totox, en akkor sajnalnam magam, ha egy skyline-rl almodnek...olvasd mar el a hozzaszolas tobbi reszet is, kerlek!

thetriggerhappy 2008.03.24. 12:05:55

ap, szerintem a rajongoi sokat elmondanak egy kocsirol. ahogyan egy magara valamit is ado ember ann pld nem vett fel buffalo cipot (tudod, azt a magastalpu taxisgyilkos fajtat), ugy nem vesz nissan skyline-t, meg ott sem ahol aruljak.

thetriggerhappy 2008.03.24. 12:13:48

farkas, attol nagyszeru meg legendas, hogy nagyon trendi azt mondani, hogy a kedvenc autom egy skyline r33 gts vagy micsoda. akkor a masik fel szepen elamul, hogy mi mi mindent ismerunk es micsoda autotudorok vagyunk. ja meg nagyon egyediek, hogy nem egy ferrarit vagy egy porschet mondunk...
ahol kaphato a skyline, ott pont azt a szerepet tolti be mint otthon a kadett gsi. a kulonbseg, hogy itt a csaladi auto nem a swift, hanem a subaru forester.

ommm 2008.03.24. 13:13:58

wrx kombi
a békalampás
a megoldás

AP (törölt) 2008.03.24. 13:24:44

holmi szutyok rönót nem lehet ezzel összevetni

Totox 2008.03.24. 13:26:42

Valaki rajtam kivül látta a D pavilonból ki menet az ott parkolo Skyline kombit szürke volt :Dés kombi

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.03.24. 13:53:03

Látszik,hogy soha nem ültetek még egy jól tuningolt Ladában! :D

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.03.24. 14:06:48

"És akkora cső van rajta, hogy az öklöm belefér."

A kép alapján nem fér bele,de az is lehet,hogy kicsi az öklöd.

bad trip 2008.03.24. 15:29:45

"The R32 GT-R dominated JTCC, winning 29 races from 29 starts, taking the series title every year from 1989-1993.[7] It took 50 races from 50 starts from 1991-1997 (latterly R33) in the N1 Super Taikyu."
"An R33 GT-R driven by Dirk Schoysman lapped the Nordschleife in less than 8 minutes. Though it was often said to be the first production car to break 8 minutes, the limited run Jaguar XJ220 had already achieved a 7'46" lap."

Talán ezért népszerű a verda.

w a s d 2008.03.24. 15:58:15

Erre annyit tudok írni, a Radical SR8 6 perc 55- ös kört ment. Utcai autó. Akkor miért nem az minden 15 éves álma?

bad trip 2008.03.24. 17:25:25

A Skyline jóval régebbi autó, és én inkább egy M3-as bömössel hasonlítanám össze, beleértve a vásárlóközönséget is, vagy a presztízst.

valaki 2008.03.24. 17:37:15

Nem kéne ez a mocskos rizskályha sem itt sem másutt, stílustalan jellegtelen szar az 1000 le-t meg ilyenben nem érezni a felének sem. Porsche meg Mercedes akárhol jól jönne és ezeket lehet kapni még a pokolban is, a japcsik meg elmehetnek a sunyiba. Jó alternatíva lehetne ehelyett amiben szívesebben érezném a kevesebb mint 1000 lóerőt egy V12-es CLK, V10 PDt Phanteon, Carrera GT, Bugatti Veyron (1001Le VW) M5, DB7, de még egy fos olasz F50-es is csak ez nem...

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.24. 19:35:58

sógorom, ma kiforgatta leszabályzásig az audit, egy masszív gyorsulás keretében, mindezt kívülről nézhettem, és hallgathattam meg, irdatlan volt, innentől nekem nem kell jobb, és a gyári kipuff van alatta...és józan volt a srác, csak automata kocsitól kicsit ellustult a srác, aztán évi 2-3x megkapja ezt, és akkor ki is használja :) mondom, irdatlan jó volt, muhaha, kár hogy nem vettem fel, na maj legközelebb


azé remélem figyeltétek a fos és az olasz és az F50 szókapcsolatot

rousseau 2008.03.24. 19:47:45

Kedves Farkas!
Mindössze 2 területen kell icipicit kitágítani a látókörödet.
1. van élet az interneten kívül is, tudod a Te netről levadászott információid addig értelmetlen számkupacok csupán, amíg nem éltél át bizonyos dolgokat
2. és van élet a fityfasz icipici Magyarországon kívül is, sőt Európán kívül is (és kicsit nagyobb volumenű mit a szaros kis Kárpátmedence-feeling)
+1 személyes bonus track: én szubjektíve azért tartom a skyline-t non plus ultra autónak, mert olyan élményem köt hozzá (igaz 50 fontért) ami megismételhetetlen:
Dél-Wales, Chepstow JapShow Finale, HKS Drag Series, 50 GBP-ért beülhettem 1 menetre az R33as stage6-ig húzott 1008 LE-s csúcsvasba, a metódus: oda- vissza mindkétszer 0-188 MPH / 13sec. Asszem nem kell kommentár. Ha ezt meg lehet csinálni egy alfával vagy rönóval, visszaadom az összes jogsimat.

ommm 2008.03.24. 22:00:08

na, lassan elértünk az 1000+ lóerő álomvilágába.

könyörgöm: ne attól legyen már fasza egy autó, mert akár 1000 lóerősre is lehetNE tuningolni.

valaki 2008.03.24. 17:37:15

az F50-en kívül (fos olasz ugye, komplett F1 technikával a karosszéria alatt...ehh) sikeresen felsoroltad az összes NEM sportautót.
szakikám. menj egy kört egy valamirevaló TyperR-rel flaszteren vagy Celica 4WD-vel murván egy jó sofőrrel, 'ztán próbáld összevakarni a szanaszét reszkető térded.

habár, mindegy is, az ilyennek csask az az autó, amivel 300+ lehet futni az Autobahnon.

Rocko- 2008.03.24. 22:07:30

ó hát legyen csak 1000 lóerős minden autó. úgyis olyan lapos mostanában a lánglovagok. ;)

thetriggerhappy 2008.03.24. 23:13:08

kedves rousseau,
es ha egy wrc mitsubishiben vagy skodaban ultel volna, akkor az lenne a legjobb? elhiszem, hogy 1000le (minek, konyorgom????), de azt ne mond nekem, hogy bki megerzi a kulonbseget egy 500 le-s es egy 1000le-s auto kozott normalis, akar versenypalyai korulmenyek kozott.....

w a s d 2008.03.24. 23:23:33

@rousseau:
Van élet máshol is? Annyira nem érdekel, hosszú távra nem kívánok elmenni az országból, max. nyaralni, vagy akkor lehet ez a tény számomra érdekes, ha valamit esetleg csak külföldről (vagy ott olcsóbban) lehet megszerezni.
És amíg ezen az állásponton vagyok, addig egy fasza Alfára vagy Renaultra nagyobb az esélyem (és itt megint jön az, hogy azt az gyorsulás- élményt más autó is megadhatja, ha a tulajának van elég pénze).

Amúgy olyan autót, amiből szintenként (vagyis valaki már megcsinálta, kipróbálta, kiszámolta előre) így bárki csinálhat sokszáz lóerős csodát, ha megtudja fizetni, minek akarnék én alakítgatni? Azt már más csinálja futószalagon szinte. Hol van ott az egyéni emberi/mérnöki teljesítmény? Inkább tervezze meg valaki nekem egyedileg (mivel nekem egyedül nem menne), az én elképzeléseim alapján, azokat kijavítva, a lehetséges megoldásokhoz igazítva.

w a s d 2008.03.24. 23:49:29

Autóval vivős élményekről pedig:
egyik barátom megérkezett a kocsmába, mondta, kész a teljesen rendberakott széria 2T Trabija. Rábeszéltük, vigyen minket egy kis kört normális tempóban, szabályosan. Na az pozitív élmény volt a javából, örültem, mosolyogtam, mint akinek elment az esze.:D

Sam8888 2008.03.24. 23:50:21

Csak a GTS-t kéne, mert az hátulhajtós. :) Egyébként Japóknál fillérekért kapni ilyeneket. (400-600e Ft!!!)

img520.imageshack.us/my.php?image=gynyrtmegzy2.jpg


:))))

ommm 2008.03.24. 23:53:14

Sam8888 2008.03.24. 23:50:21

ugyanazt megakpod, ugyanannyiért, és nem kell behozni.
E30-nak hívják.

ha az élményt keresed, nem a kinézetet

Sam8888 2008.03.24. 23:53:19

Farkas_1985 · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7128 2008.03.23. 21:24:08

Az egy Delta HF Integrale, aminek alapból 2000ccm-es motorja van (turbó, ~220LE). :)

Sam8888 2008.03.24. 23:55:52

ommm 2008.03.24. 23:53:14

Én inkább a ritkaságokra megyek. Nemszeretem az olyan gépeket, amiből egy nap többel is találkozom. Mondjuk azért egy e30 M3 jólenne... :) Vagy egy Blulagos Intgrale. Vagy egy Hacsi, vagy egy 200sx, va... (most képzelj ide egy végtelen hosszúságú felsorolást)

Sam8888 2008.03.25. 00:28:08

Farkas_1985

Azért egy elölhajtós 1000LE bármivel a büdös életben nemgyorsulsz olyat, mint egy 1000lovas összkerekessel... Vezetési élményben meg pláne abszolút más, nemisbeszélve (maradjunk a Renault-nál) a rönyó alkatrészárakról. Az összkerék-vagy hátsókerék meg sokkalta élvezetesebb tud lenni, mint az elsőkerék...

ommm 2008.03.25. 00:36:31

Sam8888 2008.03.24. 23:55:52

élményben ugyanaz...szerintem

jó lenne, jó lenne

tudod, addig nyújtózkodj... :))
ha egy E30-tól megkapnám azt, amit egy olyan GTS-től, akkor győznének az észérvek és a bajor kellene...

Sam8888 2008.03.25. 00:55:05

ommm 2008.03.25. 00:36:31

Azt tudom, hogy mit nyújt az E30, de azt nem, hogy mit egy GTS-t. Viszont a GTS-t alapból erősebb, meg több hozzá a tuningalkatrész (persze, ha nem európára, főleg nem .hu-ra szűkítünk) és jóval ritkább (!!) itthon! Mindenki megnézi még gyári állapotában is, felismeri (rendőröknél a felismerhetőség mondjuk nem épp előnyös :D), csorgatja rá a nyálát. Persze élményben lehet, hogy egy kicsit feltuningolt Toyota Starlet is ugyanazt nyújta negyedannyiért...

mk 2008.03.25. 01:20:10

én beszéltem a show-n a tulajával. övé volt még az r33as és a két honda. ki kell ábrándítsalak titeket -a csoport másik felét ugyanazzal felvidítom:)- az autó motorilag át lett alakítva, állítása szerint 650 ló körül van. elmondta, hogy hagyott már ott vele murcielagot utcán és GT3-t, GT2-t a versenypályán. -nem utcán használja, a garázsban áll lezsírozva, néha meg kiviszi a versenypályára-
amúgy rendes volt a fickó, sok más történetet mesélt, többek között a nordschleife-n töltött köreivel kapcsolatban...
ha megoldható, ne egymás vérét szívjuk, inkább kultúráltan szórakozzunk:)

w a s d 2008.03.25. 12:16:58

@Sam8888:
Az Alfa is létezik összkerékmeghajtással, Safrane Bi- Turbo meg csak avval.
A Lancia, ami abban a youtubos videóban van, meg állítólag át lett alakítva valamiért 1,8- asra.

Dexter 2008.03.25. 12:23:44

A Skyline kellene... de ilyen rendszámmal inkább elégetném...

Sam8888 2008.03.25. 13:03:47

Farkas_1985 · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7128 2008.03.25. 12:16:58

Utánanéztem, tényleg 1,8-as motor van benne. Az, hogy miért, a csávó csak annyit írt, hogy nemhajlandó ezt így nyilvánossá tenni, elég komoly mérnöki munka áll mögötte. Gondolom az 1,8-as blokk jobb anyagból készült és jobban bírja a strapát, vagy ilyesmi. :)

A francia autó meg nemkéne. A minap pl ültem egy kombi Lagunában (taxi). Hát... Pár éves autótól (utolsó szériából származott) zörgő anyagokat nemvártam. Zörgött a kaptartó is meg a műszerfal is, meg minden egyéb. Nemisbeszélve arról, hogy a fejem az elérte a plafont. Viszont a lábamnak legalább volt elég nagy hely...

Shongi 2008.03.27. 21:49:51

img177.imageshack.us/img177/19/gtrfail5ecd88ee1.jpg


van aki már szarrá is törte az uj gtr-jét.

RallyeFan 2008.08.22. 17:49:09

Régi forum vagy mi ez, de most jutottam hozzá tök véletlenül...
hát elolvastam odáig az összes kommentet hogy ommmm felhozta a celicát és ezzel be is fejeztem:)
Boldog celica st165 tulaj vagyok, és ezzel még azelőtt alátámasztott valaki mielőtt írhattam volna bármit is.
Vezetési elményről kb senki semmilyen tapasztalatot nem mondhat a skylineal kapcsolatban, amig nem ült benne.
Az tény, hogy üljön be akár valami pálya, akár drift akár egy iagzi rallye autóba egy próbafutam erejéig bármilyen autó rajongo, tutira robban az adrenalin atombomba a szervezetében.
a Skyline egy összkerekes nagyon erős autó. Ha ebből indulok ki valószínüleg hatalmas vezetési élményt nyújt, a külseje teljesen szubjektív, szerintem a legszebb autó amit láttam eddig mert kellően agresszív radikális vonalvezetésű ahoz ,hogy mindenki számára eljutassa az információt: erőmű.
Az , hogy Új zélandon és Ausztráliában olyan mint itthon a kadett...más az életszínvonal?

NA BYE
süti beállítások módosítása