Irgalmatlan rendőr-bigfoot

Gyulavitéz a Tuning Show-n – 4. rész

  2008. március 21. - Gyulavitéz Címkék: lol tuning művészet tuning show 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők


Nem igazi rendőrautó természetesen, csak a festése hasonlít, és nem is a rendőrautósága az, ami érdekes, hanem elképesztő mérete. A képen lévő fiatalember illusztráció. Azt illusztrálja, milyen ormótlan egy batár ez az álrendőrautó. És még mondja valaki, hogy nem a méret a lényeg. A standon egyébként mindenféle autóra szerelhető fénytechnikákat népszerűsítenek, de az nem érdekelt. Hanem ettől a szörnyetegtől rendesen megijedtem.


A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr16391241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2008.03.21. 17:44:13

A hungexpón akármilyen autóval kapcsolatos rendezvény van, ez a gép ott van. Régi ismerős:)

Car Fiol · http://CarFiol 2008.03.21. 17:53:34

Hát ezt beszoptam! A srác a képen tök élethűnek tűnik...

feketenap 2008.03.21. 18:15:18

Ez LEGO KEN, a Big foot pedig Made in Macao :-)

AP (törölt) 2008.03.21. 20:03:53

háát

még egy értelmetlen amerikaiautós faszság

Joe 2008.03.21. 21:41:43

AP, halkan súgom, az autó elsősorban reklámcélokat szolgál.
Ezt sokan megbámulják.
Egy swift-et, mint reklámhordozót, pedig nem.

GalloG 2008.03.21. 22:10:52

AP: Az egy dolog, hogy milyenek az amerikai dolgok úgy általában, de nem kellene utálni őket az autóik miatt, mert szerintem az amerikai autós történelem nélkül eléggé nem tartanánk sehol nagyjából autós téren itt Európában sem.

Csak náluk volt annyi pénz anno, amiből 1000-rel fejlesztettek és ezzel kikényszerítették ugyanezt a világ többi részéből is.

Egyébként szerintem is a japán belpiacos egyendobozok az igazi gépek 600 ccm-es mocival... :-(

Trakk1 · http://www.fenyhid.hu 2008.03.21. 23:03:53

Kedves Hozzászólók!

Az autóm elsősorban valóban reklámcélokat szolgál. E mellett egyedülálló vezetési élményt nyújt, mentem már vele rendőri felvezetéssel csúcsforgalomban, és az amerikai – valóban vitatható - hagyományokhoz híven autókat is tapostam vele. Semmihez sem hasonlítható érzés és „utolérhetetlen adrenalinbomba” beleülni! Tudom, hogy nem egy vérbeli monster truck, nem áll két kerékre és nem repül több métert a levegőben, de az építés során nem is ez volt a célunk. A közeljövőben azért néhány módosítás tervbe van véve, és már dolgozunk a „testvérén” is.

Rengeteg egyedi technikai megoldás van rajta, sok alkatrészt kutattunk fel vagy gyártottunk le hozzá, a barátaimmal-munkatársaimmal hónapokat dolgoztunk rajta, ezért nem esik jól, hogy valaki rászán egy percet az ÉLETéből, majd „értelmetlen amerikaiautós faszság”-nak tituálja. Úgy gondolom, mindenkinek megvan a maga keresztje, az autózáson belül is rengeteg irányba elindulhatunk. Nekem sem tetszik minden, de általában tiszteletben tartom mások ízlésvilágát.

Aki kint jár a kiállításon és érdeklődik az autó iránt, keressen fel bizalommal! Szívesen körbemutogatom, válaszolok a kérdésekre vagy mesélek róla. Ha valaki szeretné, bele is lehet ülni.

Üdvözlettel,
Rózsár György „Trakk1"

PMP 2008.03.21. 23:31:46

Ezt ne hagyjátok ki! Már felmászni is nagyon vicces, amikor meg bent ültök, nem láttok magatok elé néhány métert - csak a kamera képe alapján. Mégis könnyű vezetni a gépet, szerintem nagyon jól meg van építve. Én vagyok olyan szerencsés, hogy párszor már kipróbálhattam.
És ha van kedvetek, nézzétek meg a cég honlapját is! Frankó videók vannak fent a 2006-os és 2007-es komáromi fesztiválokról (egy kis kozmetikával).

CSaB · http://www.domain.hu 2008.03.21. 23:59:12

Utcán megnézném :D A trabantos postnál is ez volt érdekes számomra, nem a trabi :D

Rocko- 2008.03.22. 14:15:36

Kalti · kalti.blog.hu 2008.03.21. 17:44:13
lehet nem tudják elvinni. :D
süti beállítások módosítása