Tilda egy vadbivaly

  2008. március 09. - Winkler Róbert Címkék: így készül a totalcar nissan

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


Vannak tesztautók, amiket a forgalmazó egyszerűen nem mer ideadni. Néha belefutunk ilyenbe, ez elkerülhetetlen. Egyszer például emlékszem, pont a Hyundai-jal beszéltük meg, hogy az Elantrát inkább hagyjuk. Piaci szerepe nincs, elképesztően szar, még annyit sem ér, hogy tök feleslegesen fejek hulljanak miatta a PR részlegen.

A Nissan Tiida viszont érdekelt volna. Nem olyan a hírünk, de tényleg tudjuk értékelni a harmadik világnak fejlesztett, nyugati autókhoz szokott szemünknek szokatlan autókat. Mi bizony meg tudtuk becsülni a Dacia Logant, már a szedánt is elismertük, az MCV pedig egy féléves tartósteszt alatt se tudott minket kiábrándítani.

Úgyhogy megértettük a Nissant, amiért inkább nem forszírozná a Tiidát, viszont szereztünk egyet a kertek alatt. Ebédelni indultunk

Nem bolondultam meg, hogy hobbiból gnómszedánok fotóit nézegessem; igazából soha nem is láttam Tiidát. Úgyhogy amikor Postás úr, bocsánat, Rácz Tamás kolléga ebédre menet elővett egy kulcsot, hogy akkor menjünk is a Tiidával, mohón ráraboltam, és előreiramodtam, mint mikor egy teve megérzi az oázist.

Először az orrát láttam meg.


Hőőőőőőőő! – torpantam meg egy pillanatra. –Az orra egész jó! Nincs ezzel semmi baj.

– Aha. Láttad már hátulról? – kérdezte a Postás, aki már látta.


No, hát ez tényleg egy gnómszedán, kéne is hivatalosan egy ilyen kategória a Fiat Albeáknak, Dacia Loganoknak, Chevrolet Aveóknak, Renault Thaliáknak, Fiat Lineáknak.


Nem veszem el Rácz kolléga kenyerét, mert ő írja a tesztet, de nagyjából jó autónak tűnik, csak nem szabad hátulról nézegetni. És az 1,8-as motor egyszerűen hülyeség bele. Egy gnómszedán igenis szenvedjen öt emberrel, 40-es tempónál 4-esben gázt adva. Mert ez elindult. Ha Nissan-vezető lennék, esküszöm, csak az 1,5-ös dízellel és maximum 1,6-os benzinessel árulnám. Hiszen egy árérzékeny piacra elég annyi, amennyi elég, egy árva köbcentivel nem kell több.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr10340612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w a s d 2008.03.09. 18:16:49

Szép szerintem is. Főleg a belseje.
És szerintem a Mazda6 is "gnómszedán", mert nagyon nem harmonikus oldalról nézve.

Nemkellfélninemfogfájni 2008.03.09. 18:26:57

1.8-as tiida kinek, minek?

Leegor 2008.03.09. 18:32:41

Legyen bármilyen típus, a szedán mindig elegánsabb a sima ötajtósnál.
Ezt a "gnómszedán" kifejezést én nem is értem, valszeg azért mert nekem is gnómszedánom van, és még tetszik is.
Perverz vagyok.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.03.09. 18:41:37

Nekem nem jönnek be a gnómszedánok, de perverz vagyok. Ez így éri?

zsoltikae 2008.03.09. 18:42:27

én a mazda 6 ot nagyon nem tartom "gnómszedán"-nak.. ez meg egyszerően csak csúnya :S

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.03.09. 18:48:48

szerintem a leggnómabb a neve

hogy lehet ennyire szar nevet adni egy kocsinak??? nem mintha a c'eed nem volna fent a dobogón, csak megjegyzem

miért tudnak a németek elnevezni úgy egy kocsit, hogy: GOLF

mi a lofax az hogy tiida?

karlmann 2008.03.09. 18:58:48

Azt értem, hogy bemutatóautó, de a hátsó ajtóra festett maci mit jelent?

orion99 2008.03.09. 19:00:05

"mi a lofax az hogy tiida?"

a barátokköztös csaj, csak elírták...

AP (törölt) 2008.03.09. 19:02:39

Én gnómszedán kategóriában nevezném még az egyes Swift Sedan-t is.

Rocko- 2008.03.09. 19:05:52

scheerti: az.
a gnómszedánokat ki kéne tiltani a világból. viszotn a Linea kilóg a sorból.

ps3peter 2008.03.09. 19:08:16

Mikor lesz új Lancer teszt? Az egyetlen limuzin ebben az ársávban, amelyiknek nem kéne a formatervezöjét fejbevágni egy kisbaltával. Érdekelne...

fury 2008.03.09. 19:15:25

minöségi,korrekt,de rohadt-dögunalom..borzadály..de quality))))a japán az Japán)))))...kicsik,csíkszemük van..de dolgozni azt tudnak))))))Mondjuk a VI-os Golfért sem mennék tüzbe..felfújt,izgalommentes,tizenkettő-egy tucat,semmi különös,dögunalom..de a minösége korrekt..bár ez manapság már inkább követelmény-mint erény..ennyi pénzért..nem kéne hasraesni ettöl..túlestünk már a Tavria-korszakon,nemde?

Tommi 2008.03.09. 19:32:26

A Samara Sedan gnómszedán?

Ha igen, akkor én is perverz vagyok :DDD

lz 2008.03.09. 19:32:33

Nekem is volt régebben egy 4 ajtós Polo Classic, korrekt autó volt, irdatlan csomagtartóval. Viszont egy aktatáskánál nagyobb cuccot bajos beimádkozni a fenekébe a pici nyíláson át (na jó: egy TV-t beraktunk). Amúgy nagyon szerethető autó volt, nem bántom a gnómokat. De a Thalia már tényleg súlyos, ez a Nissan meg...

ommm 2008.03.09. 19:52:02

fury: ez a Nissan már pár éve nem AZ a Nissan. (a Renaulttal való kooperálás lehet, alacsonyabb költségeket eredményezett, de ez a minőség rovására ment). a Z és az Infinity más tészta.

gondolom a plüssmaci (Rácz kolléga tökéletes imitátora) a családiasságot akarja kifejezni.
ettől függetlenül a kis "wannabe szedan"-ok ritkán sikerülnek elfogadhatóra.
szedán formához bizony sok-sok milliméterre és nagy tengelytávra van szükség.

félreértés ne essék, Nissanosokat nem bántom, de kezet a szívre: hol van már a minőségi Nissan?

AP (törölt) 2008.03.09. 20:09:07

Sokszor az unalmasság többet ér, mint az izgalom, hogy mikor esik le róla valami.

fury 2008.03.09. 20:20:40

igazad lehet--))))ha izgalmat akarok,veszek egy Tucker Torpedót)))szeleteljenek fel,ha kiadnék ennyi pénzt egy ilyen müanyag-tobzódásra))))))))elöbb veszek éves bérletet..vagy 2 izomautót))))))

Nándesz 2008.03.09. 20:22:58

Hmm igen, a Samara Sedan a gnómszedán kategória egyik megteremtője.

GiXXXer 2008.03.09. 20:24:14

Nemrég vásároltam új autót, és Nissan Tilduskát is néztem...hát...képen még jobban néz ki, esküszöm. Beléptem a kereskedésbe, és az első pillantás után fordultam is a kiállított Z felé... :D
Egyébként meg lehet ezt oldani, lásd Linea, ami bár kicsit papás, de egyben van, még a Kia Rio sedan is remekül néz ki, egyben van a formaterve, persze az meg még papásabb.

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu/ 2008.03.09. 20:24:22

ez még nekem se jön be.. :(

zon 2008.03.09. 20:54:16

Kérnék néhány rossz szót a méltatlanul kihagyott Honda City-re is.Köpedelem.Igazi Pakisztáni dizájn.

Krisi 2008.03.09. 20:55:34

Nem komálom ezt a kategóriát én se, de az új Astra szedáán szerintem egész jól néz ki.
De ez csúf, nem arányos: túl kicsi kerekek, túl nagy hátsó ajtó. De ez a kategória nem a dizájnról szól, szóval a maga világában biztos jó autó.

Airnold 2008.03.09. 20:56:21

www.nextcar.com.au/i.nissan.tiida.2006.sedan.black.right.06jan.jpg

Szerintem a kicsi kerekein kívül nincs vele sok baj...perverz vagy sem, nekem kéne...

A

Edd China 2008.03.09. 21:16:44

Linea szerintem nem, a Honda City, Suzuki SX4, Toyota Yaris sedan annál inkább gnómszedán.

Lajaa 2008.03.09. 21:29:30

Sztem már előről is randa....

a majdani cikk végén a szavazás:
Gnóm kéne..
Sedan kéne...
Autó kéne....
Ezeknek a keveréke kéne.....

placa 2008.03.09. 21:36:20

Igen, érdekes, hogy képen jobban néz ki mint élőben.

Gödöllőn minden reggel a Nissan kereskedés előtt megyek el kocsival, ki van téve az össze autóból egy-egy a kereskedés elé, Tildácska :-)türkiz szinben kifjezetten szörnyen néz ki. Amugy biztos nem rossz auto, S. Péter kollegamnak a vállalati Almera után vszinű ilyen lesz a következő.Akkor kipróbálom majd.
Katalogusban láttam bézs/barna belsővel, az viszont igényesen néz ki.
Nem tudom az 1.5 dci motorból árulják-e
a 107 lovasal, azzal még takarékos is lenne, meg jól is menne. Ugy tudom ezt a Nissan-t valahol Angliában rakják össze.

De ha már Nissan, akkor legyen Made in Japan és 350 Z. Az odab..sz!

Kelemenn 2008.03.09. 21:36:23

Linea szerintem sem gnóm.

Paó 2008.03.09. 21:56:45

előröl nézegetve Opelre asszociálok.

nopara 2008.03.09. 22:00:23

Hello! Szerintem az összes kis-közepes szedán egy tévedés, ezek csak a középkategóriában arányosak (pl. passat). Kicsiknél mér' nem megy a kombi. Én el tudnék képzelni egy pofás Linea kombit, uram bocsá' egy SX4 kombit csupán a hátsó rész meghúzásával (na nem úgy...:).
Ezek korábbi Corsák:
img.stern.de/_content/50/17/501745/OPEL_Corsa_Kombib1_400.jpg
dovozy.wz.cz/corsa3.jpg
Vagy a korábbi Polo variant.

danken 2008.03.09. 22:06:17

tényleg nagyon ronda egy autó, de azért a swift sedan rondább

Csikós Zsolt 2008.03.09. 22:10:47

Szerintem az előző Skoda Fabia sedan abszolút rulz a borzalomsegg-kategóriában. Mintha lestek volna a lámpái.

Leegor 2008.03.09. 22:13:05

Na ez az, erre vártam.
Mondtam, hogy perverz vagyok, de nekem tényleg tetszik. Vettem is egyet.

Airnold 2008.03.09. 23:07:47

Tényleg...egy korrekt kiskombi még jobb lenne belőle...
Természetesen nagyobb kerekekkel... :)

AP (törölt) 2008.03.09. 23:25:22

Még tényleg a Fiaté a legszebb megoldás..
De már a név is!
Tiida? Mi a faaaasz..
Linea? Öt betű ugyanúgy, de mennyivel szebb.

ottopappa 2008.03.09. 23:43:29

Azért azt hozzátenném, hogy ez az 1.8-as moci japánból jön bele. Az 1.6 angliából, az 1.5dci meg a franciáktól. Jól nyomják... Szóval, ha már vennem kéne egyértelműen 1.8........

Csubakka Junior 2008.03.09. 23:49:13

Szerintem a Liana Sedan (1. generációs) viszi a pálmát. De az összes kisautó sedan változata bután néz ki. Kár, hogy nincsen Multipla sedan, az aztán mindet lazán lealázná. :)

danken 2008.03.10. 00:09:03

Azért a honda city-t se haggyuk ki

The good boy 2008.03.10. 00:09:57

nopara 2008.03.09. 22:00:23
Pont én is a Corsa combit akartam emliteni, láttam (le is fotóztam) belőle lengyel rendszámos példányt.
A jelenlegi poloból készült szedán is elég aránytalanra sikeredett, az is gnóm, de a Liana, Fiat Duna is a csúcs ebben a "kategóriában", meg persze a Tiida. Az új Hyundai Accent szedán is odab*sz, főleg a kilinccsel egy magaságban futó ajtóvédő léccel. Viszont a best of nálam a Honda City, mert az nem csak hátúlról, hanem előlről is gnóm!!!! Amikor az ufo civicemből látok egy cityt, egy pillanatra mindig elszégyelem magamat, hogy az én autómon is Honda logó van... :)

Leegor 2008.03.10. 00:42:59

Én az össznépi Thalia fikázást sem értem. Mennyivel rondább mint egy Clio? Viszont legalább alkalmas családi autónak, feltéve hogy nem túl nagyok a gyerekek. Nekem még nincs is családom, de gondolkodás nélkül a Thaliát választanám.

fury 2008.03.10. 03:57:17

Sunderlandben gyártják a Nissanokat Angilában?Asszem-de nem biztos.....mindenki panaszkodik)))))de....Randa,és ötlettelen...

tamaska 2008.03.10. 04:51:01

leegor: sokkal!!!
ezek a csapottseggű kisautókhoz hozzáragasztott csomagtartók valahogy nem szépek sose...

npu 2008.03.10. 07:53:37

Hát azért a Lineát gnómnak nevezni enyhénszólva túlzás!!!
Talán nem elfogultságból mondom, de az egy gyönyörű autó (bár persze lehet hogy valakinek ez sem jön be), de az biztos, hogy a felsoroltak között a legszebb. Van karaktere is, egyedisége is, nem csak úgy rárakták a Grande Puntóra a puttonyt, mint pl. a Clio/Thaliánál

Wilson 2008.03.10. 09:03:12

Gyerekek. A Tiida egy borzalom, ezt nem lehet szépíteni. Meg az összes többi kényszer-szedan is, a borzalmak borzalma pedig első helyen a Thalia. Ezek az autók sanyarú kelet-európai sorsunk indikátorai, ha kicsi a kocsi, toldunk rá egy puttonyt, ha kicsi a ház, toldunk hozzá egy kiskonyhát. Mert nincs pénzünk szebb, eleve nagy, rendes családi autót venni: ez szomorú. Az autógyárak meg tudják ezt, és direkt ide, keletre gyártanak nekünk ilyen ocsmányságokat: ez meg geciség. Nem bántom azt, aki pl. Thaliát vagy Tiidát vesz, mert logikus döntések (bár a Tiida jóval 4milla felett azért gáz), de szomorúan logikus döntések, inkább lemondások.

Még a múlt században (sőt évezredben!) jártam az asszonnyal (akkor még menyasszonnyal) Rómában egy akkori Astra szedannal, fehér volt, nekem álmaim autója. Olaszországban egyet sem láttunk, kivéve a benzinkút-parkolókban lenygel testvéreinkéit, meg azt, ahogy párás ablakok között durmoltak bennük, mert rendes szállásra nem volt pénzük. No, akkor fogadtam meg, hogy soha többé nem veszek kényszer-szedant, inkább kisebb kocsit vagy használt nagyobbat.

AP (törölt) 2008.03.10. 09:25:17

Hogy a Thalia mennyivel rondább, mint egy Clio? Csak néhány fényévvel..

És tényleg, a durva az, hogy ezek kerülnek annyiba, amennyibe a nagyoknak kéne.

Wilson 2008.03.10. 09:31:16

Mi az Astra Classic Sedan után egy Clio Tech Run-t vettünk - szenzációsan jó kisautó volt. Csak jött a második gyerek, erre vettem egy IV Golf kombit használtan, ami a gyerkőcök növekedésével hátul nagyon kicsinek bizonyult, hacsak a fiam folyamatos lábbal történő vese-kezelését nem tekintem pozitívumnak. Most egy kissé alul-motorizált Tourant hajtok 1,6-os benzines motorral - a tér jó benne, meg variálható, meg mindent elvisz, meg Presley:) De nem nagyon megy, ha nem muszály... De azért nagyon szeretjük és 160-at símán megy megpakolva is:) - Németországban, úgy értem.

The good boy 2008.03.10. 09:48:58

Azért azzal nem teljesen értek egyet, hogy csak a csóró kelet-európaiaknak (meg ázsiába) gyártják ezeket az undoritó tórz szülötteket, mert pl. a yarisból az usa piacra csináltak szedánt, meg az új fiestaból is csak az usa meg ázsia kap szedánt (mondjuk az meg szép lett).
Lehet "gyönyörködni" kicsit:
en.wikipedia.org/wiki/Image:Mitsubishi-Mirage-coupe.jpg
www.6kv.net/pictures/prospekte/prospekt_polo_brd_2003_vk_06.jpg

Gondolom ezt a mitsu borzalmat sem kelet-eunak csinálták...:)

Lowtyo 2008.03.10. 09:49:15

Tildát én is meghajtanám...

dani740 2008.03.10. 09:50:18

Lol, ti is kiszedtétek a fejtámlát az első ülésről :)))))
A nyuggerek szokták leszedni, amikor megveszik a 120-as Skodri után a táliát, hogy ne szokjanak el az üléspoziciójuktól:)) Aztán ha telivágják őket hátulról, nem értik, miért kell habszivacs nyakörv hetekig:)

ommm 2008.03.10. 09:51:46

dani740: gondolom a fénykép kedvéért került ki. khm...

ottopappa 2008.03.10. 09:55:33

dani740!

A fotó kedvéért, hogy látszódjanak... gondolom... :)))

Lowtyo 2008.03.10. 10:02:16

Ha nem veszik ki, akkor max Csikós hetyke kis sapiját láthattuk volna a képen.

rutibala 2008.03.10. 10:42:26

Pár megjegyzés az eddigiekhez: A Tiida sedan-t nem a Kelet-Európai piacra tervezték! Sőt, nagyon sokáig nem is került szóba az európai forgalmazás. Első körben japánban és a távol-kelet - óceániai térségben (Ausztráliaban, Új-Zélandon is forgalmazzák) vezették be, majd 2006. körül került a Dél- és Észak-Amerikai piacokra, és csak azután Kelet-, majd Nyugat-Európába.

rutibala 2008.03.10. 10:44:29

Egyébként a Tiida (bő egy hónapos tapasztalat alapján) olyan chokito kategória: ronda, de finom. Elsősorban az arányaival van baj: az átlagos szélességhez és hosszhoz képest nagyon magas: viszont ennek köszönhetően hosszában (külméreteihez képest) hihetetlenül tágas: koppig hátratolt első ülés mögé beülve hátra még pár centi távolság mindig marad a háttámla és a térdem között (175 centi vagyok)!

rutibala 2008.03.10. 10:58:54

A hivatalos listaárát tényleg nem éri meg. Édesapám viszont a rendesen 4,5 millióba kerülő 1,6-os Acenta felszereltségű Tiida sedant nullkilométeresen végül 3,7milló körül gurította ki. Annyiért viszont nem sok konkurense volt (az igaz rondácska, és nem túl sportos futóművel ellátott, de) nagyon jó felszereltségű (4 el. ablak, el. tükör) digitklíma, bluetooth kihangosító, cd játszó, 6 lufi, ABS, esőérzékelő, világításautomatika, stb.) nagyon tágas, és szerintem eléggé igényes (bézs színű) utasterű, nagy csomagtartós jó kis motorral ellátott Tiidának. Csak a formáját kellett ( kell még) megszokni. Nekem. A közel 60 éves édesapámnak az fontosabb, hogy a magasan lévő ülésekből sokkal könyebben száll ki, mint korábban a Megane-ból.

DJ BP 2008.03.10. 11:35:32

csak kérdés, hányszor van használva az a hátsó traktus, meg milyen távolságokra? Főleg idősebb pároknál :) Mert amúgy csak marketinges ,,behülyítés", hogy de jó mekkora hátul :) (sértés nélkül mondom)

tamaska 2008.03.10. 11:51:41

DJ BP: azért kell az (még ha nincs is kihasználva), mert errefelé és abban a korosztályban a szedán autónak valamiért nagyobb a presztizse...
Pedig milyen vagány lenne a 60-as nagypapi egy jókis clioval a rú tália helyett...

rutibala 2008.03.10. 12:01:50

Napi rendszerességgel persze általában egy-két fő használja, kb. (oda vissza) 50 km-es ingázáshoz. Szerencsére a szüleim elég aktívak, és mi is szoktunk velük cserélni autót az utazás céljának megfelelően (nekünk Skoda Fabia van). Azért havonta több alkalommal utazunk/nak benne 3-4 fővel is kb. 50 km-es távolságra (hétvégi ház). A még hosszabb utak (egy-két havonta belföld, általában évente legalább egy külföld) pedig szinte mindig 2 főnél nagyobb létszámmal mennek a családban. Úgyhogy időnként nem árt egy tágasabb autó.

rutibala 2008.03.10. 12:12:05

Tamáska: Édesapám első körben kombiban gondolkodott, sedant nem is akartunk venni, részben a magyar "csak a limuzin az ótó" magyar felfogás miatt. Csak aztán az anyagiak (ár érték arány - ennyiért Megane kombit kaptunk volna csak, jóval kisebb felszereltség mellett, a Lacetti SW talán olcsóbb is lett volna, de nagyon sokan szidták az 1.6-os magas fogyasztását), valamint hogy a tiida majdnem egyterűs beszállási kényelmet nyújtott a nagy tömeg nélkül, ez lett.

tamaska 2008.03.10. 13:08:07

Persze, racionális döntés. Csak van, akinek az nem megy:)))

AP (törölt) 2008.03.10. 13:43:01

Ennyiért azért én elvárnám már, hogy valami érzelmet is kiváltson.
Ez már nem a Swiftem árkategóriája, hogy mindegy milyen csak menjen. Ennyiért már csinos és gyors autókat is adnak.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.03.10. 14:47:38

Keira Knightly arca szép részlet, és Brad Pitt mellkasa is az, mégsem harmonikusak.
Amúgy, ha valaki megveszi a tiidát, an belu''lro''l nézi, nem?
Errefelé a tiida (nem KK Európa) nyugdíjasautó.
Ami a nevet illeti, feminista kollegán tu''zte egyszer ki egy Theda (tída) Barra nevu'' némafilmszereplo'' fényképét a faliújságra, és állította hogy a nevezett asszonynak komoly szerepe volt abban hogy a no''i meztelenség a filmvászonra keru''ljo''n. Nem a megalázó (Theo van Gogh) hanem egy diadalmas módon. No de honnan tudják ezt Mexikóban?

Gábor 2008.03.10. 14:53:54

Nekem lassan 4 éves az Almerám. Én lennék a célközönsége a Tiidának. Meg is néztem a kereskedésben amíg vártam, hogy a visszahívás miatt cseréljék a fényszóróimat. A Tiida élőben még csúnyább mint a fotókon! Bár belül tényleg sokkal jobb, de a külső megbocsáthatatlan. Most mit vegyek? A Note is ronda de legalább kicsi.. Bye bye Nissan!

Notes 2008.03.10. 15:01:00

1.8-as Lancer tesztet akarok! Most! :)

Azért az vicces hogy már az utcán szaladgálnak ezek az autók hetek óta de a sajtóban nulla darab cikk van a kocsiról.
Abba ráadásul illik is az 1.8-as motor nem úgy mint ebbe a nyugdíjas-vágenbe. És persze jóval erősebb is.

manbearpig. 2008.03.10. 16:17:44

azért a thaliát nem emlegetném ilyen közel a lineához..

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.03.10. 16:51:16

Azt még csak-csak megértem, hogy a TC nem kap Lancert tesztelni, de valóban, egyik másik médium sem kápráztat el minket tesztekkel róla, pedig elég szépre sikeredett, az 1,8as benzinessel jól felszerelve is megáll 5 milla alatt, szal még akár népszerű is lehetne. Csatlakozom a Lancer tesztet akarók táborába. Ez a Tiida pedig tényleg randa.

Kifordított kacagány 2008.03.10. 17:16:40

a logan is, mégis viszik mint ha ingyen osztogatnák

lanciabacci · http://multipla.szakkor.hu 2008.03.10. 17:24:30

"Kár, hogy nincsen Multipla sedan, az aztán mindet lazán lealázná"

Ha már ismét be kellett vetni az adu ászt, akkor szedán helyett itt egy Multipla-kabrió, kacagjunk együtt. Hálás téma, ez mindig bejön.

multipla.szakkor.hu/img/special/pages/special_005.htm

nopara 2008.03.10. 18:29:23

lanciabacci:
A kabriós Multipla még jól is néz ki (kövezzetek meg), de igazából az a filmforgatós tetszik (a kocsiban Julianne Moore?)

köpcöspapa 2008.03.10. 21:00:05

hát srácok, gondolkodtam melyik "gnómszedán" lehet a legrondább a felsoroltak közül, nézegettem a fotókat.. Hát a honda ciél ugrottam két métert hátra a géptől, amikor megláttam. Az nyer!!

nekem ez ugrott be róla:

spaceflight.nasa.gov/station/assembly/superguppy/gallery/sg1_high.jpg


Amúgy a ronda autók között a multipla egy vonzó és egyéni jelenség (szvsz)

köpcöspapa 2008.03.10. 21:01:41

(honda city, elírtam)

Farky 2008.03.10. 21:37:25

Az átlag idősebb vásárlók, akik újautó fetisiszták is általában, ezek szerint buknak a nagy csomagtartóra meg a négy ajtóra.

Amikor arról van szó, hogy 2-2,5 (max 3) millerért adnak egy ÚJAUTÓT, határesetként talán elfogadható. De 3M fölött, pláne 4-ért tényleg nem tudom mit keresnek a palettán???

A szomszéd vett egy Lianát (tényleg iszonyú ormótlan, aránytalan, gnóm), úgy, hogy már kint volt az új swift! Mondom neki Sanyi bakker, a nejed nélkül még a csajokat is hajthatnád a stifttel és nem kéne éjszaka beparkolnod, nehogy valaki szörnyethaljon az udvarra nézve.
Az volt a válasz, hogy kicsi a csomagtartója... Ketten használják. NC.

lanciabacci · http://multipla.szakkor.hu 2008.03.10. 22:34:21

Nopara, az valóban Julien Moore, az ember gyermeke (Children of Man) c. 2006-os sci-fiben. A film maga nem nagy durranás, viszont elég sok karakteres mai autót összeszedtek benne, egy autóbuzinak emiatt kötelező megnézni és egyenként felismerni őket :) Eléggé el vannak maszkírozva néha.

A belinkelt galéria legelső képén pedig Mr. Agnelli Multipla Jolly-ja látható 1956-ból, amit személyes használatra készítettek neki Caprira, a nyaralójához.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.11. 03:04:31

Pedig tudnak normálisabban kinéző szedánt csinálni, nem tudom miért jó ezekkel bombázni a jónépet. Az előző Cordoba is arányos volt, itt a Linea is, a Mégane szedán is elmegy sztem. Erre Logan, City, Tiida és Albea, na meg a Thalia. A formatervezőket érintette a költségcsökkentés. Az irodában nincs áram, nem köll látni a dizájnernek, meg radírt se kapnak, mert ha egy vonalat jól elhúztak, akkor marad is... ÁÁÁÁÁÁÁÁ

Homie 2008.03.11. 11:39:52

Én egyszer láttam az utcán Tildát,és messziről először E-osztálynak néztem a hátsó lámpa miatt.De nem olyan egy kicsit? A színezése is tök hasonló.
Valaki felvetette korábban,hogy mi a lofax-t jelent a tiida.Szerintem semmit se kell hogy jelentsen az autónév,csak könnyen lehessen kiejteni.Golf-nak sincs különösebb értelme autónévként,milliomos taták nem hiszem hogy VW-nel járnak a Country Clubba.
Ez a Tiida név tényleg szar!

lanciabacci · http://multipla.szakkor.hu 2008.03.11. 13:35:44

Homie, csak kiegészítésképpen, a VW a modelljeit különböző szelekről és áramlatokról nevezte el egy időben, úgymint: Golf (áramlat), Passat (szél), Sirocco (szél), Bora (szél). Mostanában viszont a görög mitológia felé fordultak, ha jól értelmezem (Phaeton, Eos). A Sharan viszont egy afgán város neve és indiánul búvóhelyet is jelent. A Polo esetében talán valóban a sportra gondoltak, de biztosan nem a trikóra, a Jetta pedig végképp passz, bár talán az is a természeti jelenségek sorába illik :)

Ezzel együtt szerintem is igaz az, hogy a típusok neveinek nem muszáj jelentenie valamit, bár tény, hogy azért szoktak általában.

Lestat 2008.03.11. 16:36:02

Érdekes módon az amcsik nem Tiida néven kapják ezt a típust, ott Nissan Versa a neve. Hm, az sem fantáziadús, de talán eladhatóbb lett volna nálunk is. Ugyanakkor szerintem a Tiida csak belőlünk vált ki ilyen reakciót. Más nyelven ugyebár nem kapcsolódik kényszeresen az ember agyában a Tildához, ami egy elég rettenet magyar név, lássuk be. Azért a BK Tildáját elviselném a hülye nevével is, úgyis inkább csak becézgetném... :)

köpcöspapa 2008.03.11. 18:44:27

A Jetta elvileg a Henriett német eredetű becézése. (?)


...a tiida? Biztos olyasmi, mint a countach:)

Inez 2008.03.12. 14:35:56

az 5ös toyota corolla sedan hova tartozik?
ez a családi autónk.
őszintén szólva, előlről olyan mint egy bamba szamár, hátulról meg olyan semmilyen...
:D
de amúgy tök jó, jól megy, nincs semmi baja...:)

Sopánka76 2008.03.13. 08:17:44

> a Z és az Infinity más tészta.
omm kérlek Te írd helyesen: Infiniti!

Ez a Tiida nem is olyan vészes, bár csodák nincsenek, bizony egy szép sedánhoz hosszabb test kell! Az előző Mondeo pl. harmonikus volt, a 20-30 (?) centivel kisebb Focus meg nem.

A Lineának lehet hogy jók az arányai, de az orrával nem tudok megbarátkozni.
Viszont érdekes, nekem semmi bajom a Honda Cityvel, a Multiplát meg épp a különcsége miatt szerettem! A Thalia viszont förtelem. De az orrát se szeretem.
süti beállítások módosítása