Pokoli monstrum a Budafoki úton

  2008. március 08. - Winkler Róbert Címkék: budapest szovjet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

To: Winkler Róbert
Cc: olvasok@totalcar.hu
Subject: mi ez a dög?


Hello Fõnök!

ma(hétfõ) reggel 7 15 és késõbb 10 órakor egy monstrumot láttam végig menni a BUdafoki úton. Hatalmas hangja volt és undorító füstöt húzott. van róla képem is csak nem tutdom hogy küldjem el Nektek. Nagyon érdekelne valami ruszki vontató lehet 8x8 nagy terepgumikkal segítsetek.

u.i.: hogy küldhetem el a fotót?


csáó
Sanyi

Kedves Sanyi,

hát küldd például ide!

Üdvözlettel:
Winkler Róbert

Hello!

Hát ez volna az. sajnálom, hogy ilyen hülye szögbõl van, de a szar samsung telefonom ilyen lassú köszi a választ


csáó

Köszi, úgy látom, ez az odabasz rovat hatásköre. Viszont bármilyen lassú az a telefon, szép képet csinál.

Üdvözlettel:
Winkler Róbert

megtaláltam!

http://soviettrucks.freeweb.hu/cccp/maz/maz537/maz537.html

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr12368143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsozso 2008.03.08. 19:07:31

Ez egy orosz (szovjet) katonai MAZ márkájú harckocsivontató. 40 ezer köbcentis, V12 diesel motor hajtja...aki volt katona, ismeri...

biker_kolee 2008.03.08. 19:07:40

Ez meg egy apró, járműnek nevezett valami. :D

Squeky 2008.03.08. 19:08:09

Aztá még csodálkoznak h szarok az utak....

CSL 2008.03.08. 19:08:23

MAZ Katonai vontató!:D

AP (törölt) 2008.03.08. 19:15:32

A Totalcart egyébként mikor vette meg a Mazda?
Nehéz nem felismerni vélni, hogy valami van. Vagy ennyire jók lennének az újak?
Még hogy gyulavitéz elcseréli az integrát egy ilyenre.. Überlol. :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.08. 19:21:54

hát ha egyszer a mazdával jóba vannak és ők hajlandók tesztautót adni akkor ez van... amugymeg: www.youtube.com/watch?v=qVJXj4QksNI woohoo

kisautós 2008.03.08. 19:31:35

Az ilyen ballonos kerekű gép pont azért nem rongálja az utat, mert kicsi a felületi terhelés. Az összsúly nagy területen oszlik meg. Amúgy meg csináljon más is jó autót és akkor lehet azt is isteníteni.

okoska · http://www.kalandrover.hu 2008.03.08. 19:39:21

Miért rongálná az utat?

A 15-20 tonna 4 tengelyre megy szét. 10-11 az engedélyezett, ezt az átlag autók ki is szokták használni. Ez meg csak 4-5 tonna tengelyenként.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.08. 19:44:54

Rongálja az utat? Uraim, kezeket a szívre.: A pesti utaknak nem teljesen tökmindegy? Amúgy nagyon praktikusnak tartom a városi közlekedést egy ilyennel. Régi álmom egy városi "parasztbüntető" Kamaz.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.03.08. 19:48:52

Kíváncsi vagyok kinek kell egy ilyen, és mire?
Megvan! EZZEL húzzák be a Lánchidat az Alagútba!

Borisz 2008.03.08. 19:49:14

"de hallotam az egyik sofőrtől 400 liter körüli fogyasztást is, igaz ekkor a maximális sebességet tartották egész úton"

magánhasználatra nem konkrétan ziccer :)
whoaaa

w a s d 2008.03.08. 19:51:42

"parasztbüntető" paraszt Kamazost büntető belaz?:D (Büntetni "paraszt" dolog.)

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu/ 2008.03.08. 19:57:47

de kipróbálnék egy ilyen nagy dögöt

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.03.08. 19:59:23

Megnéztem a Wikipédián. Scud-ot húzott, belegondolni se jó. Más világhatalmak bazi nagy tengeralattjárókat használtak ugyanerre. Ko''zel négyszáz lóero''s, és a végsebességét 37 mérfo''ld per órában adta meg a cikk. Az nincs 60 kilométer - ezen a végsebességen eszik négyszáz litert ezek szerint.
Azért jó hogy nem húzott be egy Scud-ot az Alagútba.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.08. 20:09:58

Persze, hogy paraszt dolog, de sajnos néha tényleg jó lenne egy ilyen..

Daewoo 2008.03.08. 20:15:44

Hali.

37 mérföld/h = az kb 60 km/h
(60,31)
Klassz járgány, valamikor régen láttam rakétával együtt, Moszkvában,
a nov 7-ünnepségen.
Daewoo

Borisz 2008.03.08. 20:17:59

scheerti: én is régóta álmodozom egy parasztbüntetőről, de már egy ideje elhatároztam ha lenne én biztos egy Dodge Ram Srt-t választanék
Kopasz, ötösbömösös dudál mert a zöldnél nem indultál el 0,0034 ezredmásodperc után?
Céges passzátos a kilométeres sor elejére bepofátlankodik, hogy neked satuznod kell?
Bünti - bünti - Srt:)
image.automobilemag.com/f/gear/-100-for-the-last-dodge-ram-srt10/1082712+w511+cr1+re0+ar1/2007-dodge-ram-srt10.jpg

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.08. 20:29:46

Nagy kedvencem még a Sugga, azzal is járnék szívesen.

johnny-b 2008.03.08. 20:40:05

annyira jó néha beleülni ilyen nagy szovjet dögökbe, vagy csak képeket nézni a belsjükről, és látni, hogy lada benzinszintjelzőjük meg belső világítótestjük van. egy élmény. már jó rég nincs lada a családban, de akkor is.

Dani 2008.03.08. 20:53:45

Apám hasonlót vezetett anno Nagykanizsán a Kossuth laktanyában (kb. 1975 körül).Ez úgy tudom, hivatalosan felderítő zászlóalj volt, egyébként szárazföldi rakétások voltak.Volt ebből az autóból darus, rakétahordozó, és kilővőállvány.Abban 2 db Zil V8 benzinmotor volt(jobb-bal oldalt külön hajtotta)Elmondása szerint "jól"fogyasztott:).Azért megnéznék egy ilyet,sőt a fiamnak(annyi idős ,mint én akkor) is biztosan megmutatná a papa.

nyekk 2008.03.08. 20:56:47

Aki már vezetett ilyen orosz dögöt, az tudja, akkora élmény, hogy a Ferrari a a Porsche, a Rolls Roice vezetése együtt lepkefing ahhoz képest.

Rocko- 2008.03.08. 21:06:13

kömény a masinéria. tuti besfosnék, ah velem jönne szembe.
apropó spotting: asszem Robit láttam a Hegyalja úton péntek reggel 9 felé a tehénnel.

scheerti: büntetni egy bukócsöves lada is elég. :)

ommm 2008.03.08. 21:07:06

nem csak orosz dögök vannak ám!
minden Tatra Kolos nevében kikérem magamnak :))

de az érzés feledhetetlen, az biztos

tobi92 2008.03.08. 21:08:05

Akarok egy ilyet :)

tobi92 2008.03.08. 21:10:42

auto.indavideo.hu/video/Orosz_offroad_2

De lehet, hogy ezzel kéne közlekedni, asszem nem sokan tolnák be elé a kocsi orrát :)

nyekk 2008.03.08. 21:13:58

ommm 2008.03.08. 21:07:06 Ez igaz! A Tátrának szintén valami hasonló fantasztikus feelingje, mint az orosz kocsiknak.

bandika57 2008.03.08. 21:15:33

Szemből brutálisabb. Nem tudod hirtelen, hogyan került az útra egy mozdony :-)))
Pontos típusa MA3 537.
12 hengeres (48 szelepes) harckocsimotor van benne, automata váltós. Zegerszegen hk szállító trélert húzott. A KpA3 255-t cserélték erre. Bejövős szerkezetek.
Ifjabbaknak MAZ, KRAZ

nyekk 2008.03.08. 21:24:22

Én autókereskedő voltam. Árultam UAZ-okat is. Volt olyan kocsi, hogy vad imátkozás közben vittük ki a Nagykőrösi útra, hogy csak le ne rohadjon valahol. ékszíj helyet egy összekötött női harisnyanadrág volt rá föltéve, meg hasonlók. Mongolok vették meg. Felhívtuk a figyelmüket, hogy a kocsik igen roggyan, szomorú állapotban vannak.(Ennek megfelelő árral) "Nem baj", -mondták- "haza megyünk vele Mongóliába". Kicsit úrdalt bennünket a lelkiismeret, de hát mi szóltunk. Két hónap múlva legnagyobb meglepetésünkre megint itt mosolygott a mongol nepper, hogy van-e még abból a jó kis UAZ-ból, mert kellene. B*meg átmentek vele az Uralon, a Himaláján, a Góbi sivatagon...

Car Fiol · http://CarFiol 2008.03.08. 21:25:12

Nem rossz! 400 litert akkor sem ehet. Akkor egy gázfröccsöt úgy tudnék elképzelni, mint mikor anyám kilöttyinti a vödörből a felmosóvizet!
Na, ki tud pontos fogyasztási adatot?

Car Fiol · http://CarFiol 2008.03.08. 21:30:33

840 liter elég neki műúton 650 km-re, ha jól értelmeztem. Akkor az 130 liter/100 km. Az elfogadható és biztosan tudja az Euro 4-es normát is. Ha van valakinek egy eladó, akkor megveszem. A csajomnak ideális lenne!

tóbiás · http://poorn.hu 2008.03.08. 21:42:46

A seregbe egy 12.000 köbcentis ZIL-lel húztuk a nagyhatótávolságú rakétákat. Azok Matchboxok ehez képest. :)

kicsee 2008.03.08. 21:53:58

Na ez már valami! A subarut is übereli :D

Maz · http://nagyvasak.hu 2008.03.08. 22:03:16

A képen látható gépjármű pontos típusa MAZ-537 G.
Csak műszaki érdekességképpen megemlíteném, hogy 7! differenciálmű van benne.

Eredeti rendszáma HL-20-05
38865 köbcentiméter lökettérfogatú a motor. Ellenörző fogyasztása 125 l/100 km. Aki kicsit is ért hozzá, az tudja, hogy a terepnek megfelelő szorzók vannak a gépjárművek fogyasztására, ami nehéz terepen általában 3-4 szeres. Így jön ki a kb 400 liter. 90 tonnás szerelvényössztömeggel nehéz terepen. Csobánka felé elég sok emelkedő van, ott 250 literes fogyasztás jött ki kb 15 km/h-s sebesség mellett. Alföldön a kb 150 liter tartható.

SCUD rakétát a büdös életbe nem vontatott, az kicsi, ezzel interkontinentális rakétákat vontattak. A SCUD rakéta az öccse a MAZ-543 feladata volt, az pedig a hátán cipelte, felállította és kilőtte.

A SCUD-os Aranykoszorús Kiválló 5. Rakétadandár amúgy harckocsidandár fedőnév alatt futott, a felderítő zázlóaljak a FROG-7 rakétazászlóaljak fedőneve volt. Ők a ZiL-135-ösöket használták, amiből volt a rakétaindító változat egy rakétával, a jobb oldalán daruval. És az utántöltő, ami 3 rakétát vitt. Szintén egy műszaki kuriózum, valóban két ZiL-375 motor hajtja, ez van az URAL-375-ben is. Egyik a bal, másik a jobb oldalt. Differenciálmű a kerekek között nincs. Az első és negyedik(hátsó) tengely kerekei kormányozhatóak, ezek a tengelyek kettős trapéz-lengőkaros kivitelűek lengéscsillapítással, rugózással. A középső két tengely teljesen merev, abszolult semmi rugózása nincsen, szinte a kerékagyak vannak az alvázra csavarozva. Az összes tengely portálhidas, ezzel 580! mm-es legkisebb szabad magasságot értek el.

AP (törölt) 2008.03.08. 22:05:43

Rocko- 2008.03.08. 21:06:13

ezzel vitatkoznék

a sínlökhárítós ifa már alkalmasabb a feladatra :)

Tommi 2008.03.08. 23:05:08

Nekem is a sínlökős IFA jutott eszembe a büntetésről... :DDD

traxx 2008.03.08. 23:19:47

Seregben a Krazbol is kihoztunk 105 litert/100km-en. Igaz, akkorát ment, mint az állat...
Szal' a 400 l nem olyan sok. Bár gondolom ez nehéz terepre vonatkozik

dextercapo 2008.03.08. 23:24:54

szerintem ez a legjobb foto ami errol a szornyrol keszulhetett . szembol kicsit buta , kellene ra meg par aprosag , csorlo , racs , merevitesek , haspancel stb .
innen felhatulrol viszont ... almaim lakoautoja . felepithetsz ra egy villat , medencevel , csuszdaparkkal es miutan tettel bele egy par kisebb ducato blokkot hogy ne kelljen a sajat blokkot nyuzni (es etetni) felrakhatsz ra meg egy par quadot , motort es ami meg kell a jo bulikhoz :)

T-boy 2008.03.08. 23:37:47

Áprilisban nyit Zsámbékon a Rakétás Légvédelem Fegyvernemi Múzeuma a hegytetőn az egykor rakétabázison ! Van ott néhány érdekes jármű is...

ommm 2008.03.09. 00:06:57

penge_verdák közt a helye

bm 2008.03.09. 00:15:16

Gödöllőn a mezgaz tudományi intézetben van egy ilyen darab. A honvédségtől kapták, át lett építve teljes hidraulikus hajtásúvá, ugyanis traktor vontatási teszteket végeznek vele. Állítólag(az ottani muki mondta) az egy európában is egyedülálló erejű gépezet, messzi földekről jönnek traktorokat tesztelni vele.

Rocko- 2008.03.09. 00:48:56

tobi92 2008.03.08. 21:10:42
OMG, ilyen KELL.

AP 2008.03.08. 22:05:43
jó hát vmi testhezálló, könnyen elérhetőre gondoltam. de a Tied se rossz megoldás. :)

SKAvbOi · http://skavboi.blogspot.com/ 2008.03.09. 03:27:12

Többen emlegetik a scud rakétát, annak nemtom a súlyát, de egy II. világháborús Tigrist is el tudott volna húzni, persze terepen? Mert akkor minden elismerésem, persze így is biztos brutál járgány, átgázolnék a sok paraszt soförön(tisztelet a kivételeknek)

fury 2008.03.09. 04:05:52

Amikor Vietnamban szolgáltam..)))))"Majd ha Ti is végigverekedtetek két háborút..."))))))))hárommilliárd köbcentis velorexekkel küzdöttük át magunkat a frontvonalon..áttörtük a kolbászkerítéseket...utazó sebességben 290nnel...eközben a 100kilóméterenkénti fogyasztás majd-majd belesöpört a 0.3literbe...fordulatszámmérő mutatója a bűvös 239ezres tartományba is belesöpört...ekkor áttörtük a LEGO katonák sorfalát..és megnyertük az "ócska-falmelléki-blabla"versenyt)))))nehéz volt..és lehetetlen...de nyertünk))))a díjak közt volt egy pléh-boy nyuszi is..színtiszta Wartburgból))...ezredes a négyzeten voltam a seregben))))..sereghajtó is voltam..meg autópálya is...jaaa....és négyes metró is.))))hogyne.Csudálatos..Ervin Rommel tábornok,itt mindenki túltesz rajtad..)))))

Nándesz 2008.03.09. 04:18:58

fury, ezen most pár feles házipálinka után nagyon nagyot röhögtem :DD

fury 2008.03.09. 04:37:16

Nándesz-Egészségedre)))))))és-Köszönöm))))jaaa.......éés....kérek))))))KOCC!!!!

tamaska 2008.03.09. 05:53:55

A hajnal fél ötös házipálesz az felétek már ébredés utáni, vagy mág lefekvés előtti? :):)

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.03.09. 09:38:28

Azt hogy nem Scud, elhiszem. De az interkonti ugyanolyan túlzás mint az hogy Mongóliába a Himalaján át vezet az út, via Ural. Elvtársak, marad a Lánchíd.
Azt a pálinkát most éppen nagyon kívánom. És ha pálinka itt van apám volt kollegájának a mondása: o''regszem és ro''vid az emlékezetem. Bemegyek a spájzba, és mire bent vagyok elfelejtettem hogy miért mentem be. De ha már ott vagyok, iszom egy kis pálinkát, mert úgyis azért mentem.

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.09. 10:18:33

SKAvbOi: szerintem igen. A németeknek annó volt egy féllánctalpas hk-vontatója, amiből 3 darabot összekötve tudták vontatni a Tigrist. Kettővel Párducot, szólóban azért megbírkózott a Pz IV-gyel. A neve pontosan Sd.Kfz.9 "Famo" volt. Abban egy 250 lóerős Maybach 12 hengeres blokk volt. Szóval, szerintem igen.
ommm, míg el nem felejtem, a Revell kiadta 1:24-ben a Shelby Mustang GT350H-t, ami igen jónak néz ki, és szerintem Monogram-átvétel...

ommm 2008.03.09. 13:46:59

camell: rég nem voltam már makettboltban, szentigaz, majd csekkolom a honlapjukon.
kösz :)

AP: csak itt, csak neked:
www.youtube.com/watch?v=G1PcMe_RwUI
www.youtube.com/watch?v=_UqArDkXE9w
www.youtube.com/watch?v=0mK2ouZgOZg&feature=related

hah...

k 2008.03.09. 13:47:45

400 liter nem sok.
Itt az eromuben a gazturbinanak 400 liter olaj 20 masodperc. Bar ha ezzel akar egy milimetert is halad, akkor baj van.

AP (törölt) 2008.03.09. 14:14:54

Nem semmi..
Még hogy Tatra teherautó. haha

Nándesz 2008.03.09. 14:49:22

tamaska, a fél ötös házipálesz az éjfélt követő periódus sokadik adagja, de még lefekvés előtt. :)

karlmann 2008.03.09. 17:02:50

Ez a Maz nem SCUD-ot vontatott, mert az sokkal kisebb. A leggyakrabban SS-20 és SS-22-es középhatótávolságú ballisztikus rakétát vontattott. De gyakorlatilag alkalmas volt a harckocsiktól, nehéztüzérségen át szinte bármi vontatására. A fogyasztás teljesen terpfüggő, mivel ezeket, ha lehetett nem nyílt utakon használták, mert akkor oda az álcázás. A nagy orosz alföldön lehetett 120L is, a Kaukázusban viszont a többszöröse is. Az utakat viszont kevésbé pusztítja, mint egy kamion, mert a nyolc kerék miatt a fajlagos talajnyomása kisebb. Ezért is boldogul olyan jól terepen.

ommm 2008.03.09. 20:00:46

AP: a Civicek között olyan volt, mint T-Rex a tyúkfarmon :)

Lajaa 2008.03.09. 21:33:34

Jobban megnézve, ez nem egy új Suzuki Splash tesztautó, álcázva???

jurij 2008.03.12. 19:50:15

A sasadiutnál az M1-M7 kivezetőnél van 1 meg még egy csomo katonai gép. Érdemes meglesni őket.

faxniska 2008.03.12. 23:05:44

huuuúúú ez zsir!!!

már látom lelkiszemeim előtt, ahogy berregek a zöldlámpánál és számolom, mikor engedjem fel a kuplungot....

Xanti 2008.07.02. 23:23:58

Kuplungot? nem azt mondták automata?

Kepano.sr 2016.01.14. 21:08:09

Ez egy Maz 537- es nehèzvontatò. Mai feheroroszorszag teruleten gyartottak, atlag 125 liter/ 100km - fogyasztas. Max sebesseg 60km/h, asszem. 1963-as lehet.
süti beállítások módosítása