Épp újba teszik a MOL-t

  2008. február 19. - RT76

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a


A Renault Hungária az M1-es Páty melletti lehajtójához, pontosabban lehajtó melletti étteremhez szólított minket, mármint a hazai autós sajtót, hogy bemutasson nekünk különböző új modelleket. Láttuk az új autókat (órákon belül beszámolunk róluk a TC-n), és láttunk még mást is.

A 22. kilométerszelvényen két MOL kút található a sztráda két oldalán. Az egyik már furcsa, a másik épp most lesz azzá. Merthogy változik a piros-fehér-zöld kúthálózat arculata. Ni csak:


Bontják a régi dizájnt a Győr felé vezető oldalon


Kész az új dizájn a Budapest felé vezető oldalon

Melyik szebb? A sötétebb, nyugodtabb, megszokott régi, vagy a világosabb, modernebb, háromszögmentes új?

 (Újba tenni: felújítani, székely kif.)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr92345662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flatliner 2008.02.19. 17:14:38

az új.

GuBa 2008.02.19. 17:16:40

Kicsit BP-s.

leaf 2008.02.19. 17:16:45

nekem egyiksem

L_Dave 2008.02.19. 17:33:28

Most legalább látni, miért kell emelni a benzin árát:)

Doky · http://cbf-egyesulet.hu 2008.02.19. 17:36:05

nekem nem jön be az új.
Az M7-en Velencénél már van egy ilyen, messziről ÖMV-nek néztem :(
Vagy lehet, hogy ez nem véletlen...?

AP (törölt) 2008.02.19. 17:39:04

kit érdekel, hogy néz ki

Squeky 2008.02.19. 17:39:52

eddig volt magyar a mol...egxébként én utálom. OMV4eva

cloudrider 2008.02.19. 17:45:49

A Totalcar címlapján rossz a link. index.hu/cikkepek/totalcar/blogok/belsoseg/2008/02/epp_ujba_teszik_a_mol_t
van
belsoseg.blog.hu/2008/02/19/epp_ujba_teszik_a_mol_t
helyett.
Egyébként a 404-es hibához nagyon vicces képek vannak csatolva, érdemes megnézni.

ALF 2008.02.19. 17:46:05

Huhuhú, hát ez aztán az érdekfeszítő cikk. Ha nem írod meg kedves Rácz Tamás, akkor hülyén halok meg...

Látványosan szenved a Totalcar. Egyre szarabb a szinvonal, lehet, hogy talán mégsem kellett volna Orosz Péter doktor urat kipöckölni?! Fene tudja...

francseszko 2008.02.19. 17:54:22

Ez a nagy hír...
Az M7-esen már jó ideje új a design Velencénél.
Nappal gaygyi, de este kivilágítva szép, nekem tetszik.
De hát igaz, kit érdekel???
Azt hallottátok hogy a TESCO ablakmosónak új üvege van.
beszartok ezt meg kell nézni

RT76 2008.02.19. 18:00:13

Kedves Alf: ez nem cikk, csak egy mezei blogposzt. Mint bizonyára észrevetted, az anyalap, a Totalcar cikkei lényegesen hosszabb anyagok, több munka is van velük, itt a Belsőségen jobbára csak effajta apró valóságmorzsákat találsz, amiket jártunkban-keltünkben fotóztunk, észrevettünk, megcsodáltunk, és idecitáltunk, hátha másnak is érdekes lesz.

Ha masszívabbra vágysz, ehun egy combos cikk: totalcar.hu/magazin/kozelet/chromjuwelen/ , ebben találsz betűt, meg információt bőven.

De semmi baj, sokan félreértik a Belsőség funkcióját magazinunk szerkezetében.

ALF 2008.02.19. 18:08:12

Kedves Rácz Tamás!

Igen, valóban cikket írtam blogposzt helyett, de ennyit azért kérlek nézz el nekem... ...annyi mindent nézünk mi olvasók el neked, hogy ez talán még belefér. :)

A combos cikk' amit linkeltél az valóban combos' és hasonlóan érdekfeszítő mint ez a blogposzt, ami még véletlenül sem cikk. Remélem figyeled, ahogy tanulok! Az ilyenekkel biztos látogatottsági rekordot döntögettek.

Mindenre kitértél, csak Orosz úrra nem... :)

"De semmi baj."

csoki 2008.02.19. 18:13:56

szerintem a réggebi sokkal jobb. az a piros háromszög valahogy feldobja az egészet, hangsúlyosabbá teszi, rááadasul utal az eredetre (bár engem ez igazából sosem érdekelt.. :) az újba meg semmi extra, kis csík itt, egy halványabb amott, csókolom. a narancs sarga csík meg gyalázat....

prinsz 2008.02.19. 18:22:11

tényleg bp-s az új. de a régi figyelemfelkeltőbb.

ommm 2008.02.19. 18:22:43

ALF: te egy segg vagy.

RT76 2008.02.19. 18:24:41

Orosz doktor immár valóban nem dolgozik szerkesztőségünkben, de ennek okairól, azt javaslom, kérdezd őt magát (itt kzamm.com/ megtalálod). Én sem szeretném, ha kirúgnának, vagy kilépnék, majd az exkollégák hosszasan ecsetelnék mondjuk itt, hogy szerintük miért és hogyan történt a Nagy Sajnálatos Esemény.

levim 2008.02.19. 18:44:03

Élőben jobban mutat, mint a fotón. Nekem ez jobban tetszik, mint a jelenlegi. De hát ez gusztus dolga...

Spam · http://www.autosvilag.com 2008.02.19. 18:45:50

Érdekes, hogy a legnagyobbnak tartott autós online médium munkatársainak 2-3 hónap kell, hogy ezt észrevegyék.

madbalee 2008.02.19. 18:47:38

Nekem a régi karakteresebbnek tűnik. Ez az új ilyen semmilyen.
A marketinges okosok állítólag azt hiszik, hogy bizonyos év után mindenképp kell design frissítés/átalakulás. Lehet, hogy megdumálták a MOL vezetést, adjon nekik budget-t erre, hogy legyen dolguk. :)

Leegor 2008.02.19. 18:48:28

Doky

ÖMV is lesz az hamarosan...

P.Urbanus 2008.02.19. 18:57:30

Ilyen szarokra költik a pénzt. Nekem amúgy a régi "arculat" jobban tetszik, bár nem tankolok náluk.

rexter 2008.02.19. 18:57:37

aszittem a BP megszunt nálunk ugylatszik nem

efi 2008.02.19. 19:03:55

Üzenem a marketingeseknek, vagy inkább a vezetésnek, hogy EGYÁLTALÁN nem érdekel az arculatuk. Benzinért megyek oda, nem nézelődni. És akkor sem tankolok többet, ha lila alapon sárga pöttyök lesznek rajta. Télleg kár ezért 10-milliókat elszórni.

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2008.02.19. 19:10:14

Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy milyen titkos, zsíros alvállalkozói megbízások születtek az átalakításra, új dizájn kidolgozására, stb. a mi pénzünkből.

Gaben 2008.02.19. 19:17:02

Félek, hogy ez nem a mi pénzünk.

Ez egy többségében magántulajdonú vállalat, ha nem költ reklámra, és nagyobb marad a nyeresége, azt sem mi kapjuk meg.

Azt meg hagyjuk a tőzsdei elemzőkre, hogy eldöntsék, a gyors profit, vagy a hosszútávú stabil növekedés tesz jobbat a részvényárfolyamoknak.

Ha meg túl sok a reklám, és ezért drága a benzin, lehet máshol tankolni.

Nekem egyébként a régi jobban tetszik.

Az M1 másik végén lévő kutakat (Mosoni pihenő), meg éppen annyira újba teszik, hogy eltünt a shop, néhány összecsatolt konténer üzemel jelenleg.

molos 2008.02.19. 19:22:24

Kedves mindenki!

Félek összetévesztitek a MOL-t egy állami céggel. Az igazgatótanácsot és a tulajdonosokat leszámítva senkinek nincs köze hozzá mire költi a pénzt.

Csupán egyféle véleménynyílvánítási lehetőségetek van: ott tankoltok, vagy nem.

Beszólok! 2008.02.19. 19:33:28

Urban legend: a régi dizájn készítője a háromszög fekete árnyékát a környezetszennyezés jelképéül tette oda.

Mikor a MOL anno átállt arra a dizájnra, a háromszög alól a fekete árnyékot kihagyta. Erre a tervező beperelte őket, és meg is nyerte: a bíróság kötelezte a MOL-t, hogy a tervező arculati elemeit vagy egy az egyben alkalmazza, vagy sehogy.

Gondolom, olcsóbb volt meghagyni az addigra már átfestett kutakat, és odafesteni a háromszög alá a fekete árnyékot.

pimpike 2008.02.19. 19:37:50

Ehh , nekem ez a dizájn jobban bejött :
www.olajmuzeum.hu/uploads/Image/Ipt36AFOR(1).jpg
...meg a 6Ft-os benya ár is

Beszólok! 2008.02.19. 19:41:34

Igen, ennek volt valami 40-es évekbeli amerikás fílingje. Az a zöld csíkos meg nagyon nyolcvanas évekbeli és nagyon tüchtig, németes.

mizie 2008.02.19. 19:42:17

jah, nagyon BP-s, de az új azért mérföldekkel jobb... már nagyon ráfért az arculatra a ráncfelvarrás.

Mai magyar valóság!! 2008.02.19. 19:50:57

A molrol annyit, hogy mindenki készül az OMV-re... Amúgy már nem egy volt OMV-s vezetője van a molnak... Azt mondjátok sok a véletlen? Van pár ember aki megtömi magát, mi ill aki akaar puffog pár napot aztán észre sem vesszük és a mol nem mol, ill szépen elfelejtjük, hogy volt egyszer egy MOL ami a világ 67. leggazdagabb cége volt...

Burdisgarage 2008.02.19. 19:54:42

Az új jobban néz ki, de tényleg nem ez a lényeg. Én próbálkoztam náluk tannkolni, de ők az egyik legdrágábbak, pedig mindenki (kiv:ÖMV Bp. körzetében) tőlük veszi a benzint, hozzáadja a saját adalékát és még így is olcsóbban adják. A mol régóta úgy kalkulálja az árakat, mintha vasúton jönne az amerikai benzin, holott csövön jön az Orosz olaj, amit itt finomítanak. I hate MOL és ezen a szín szem változtat, sőt kifejezetten örülnék, ha a megtévesztő nemzeti trikolor kikerülne egy Magyarokkal ilyen csúnyán bánó, rég nem Magyar állami tulajdonú cégből, ami csak az X-tra profitot hajkurássza.

Pénzügyi analfabéta 2008.02.19. 20:03:45

Valaki magyarázza el, hogy miért féltjük mi magyarok a mol-t az omv-től:
www.mol.hu/hu/a_molrol/befektetoknek/tulajdonosi_szerkezet/
Most akkor nekünk mennyi a részünk a mol-ból -ha jól sejtem akkor talán a 8,3% saját részvényt tekinthetjük valamennyire állami tulajdonnak. Javítsatok ki ha tévedek.

Novi bácsi 2008.02.19. 20:09:01

A MOL régi design-járól meg csak annyit, hogy már az is egy "utánérzés" volt... Jaj de finoman fogalmaztam.

A legnagyobb proliság az volt (ezen annak idején amúgy nagyon felhúztam magam), hogy nem elég hogy egy másik cég corporate logóját lenyúlja egy teheségtelen tolvaj köcsög "tervezőbrigád" - és ezzel hatalmasat kaszál -, de ráadásul egy elég ismert német benzinkutas cégét...

www.oel-fey.de/Fey/Grafik/tankstelle2.JPG

Annyira rühellem ezt a faszparaszt tolvaj nemzetet... Komolyan, sokkal több dolog van, amiért szégyellem, hogy magyar vagyok, mint amennyire büszke lehetek...

SRK 2008.02.19. 20:14:52

Én is beszívtam a velenceinél hónapokkal ezelőtt, mert ÖMV-nek néztem messziről... Ez hír? Még blogba is kevés...

martong 2008.02.19. 20:20:50

a régi sem tetszett, az új sem, de talán jobb.
maradok a Shell nél

Tommi 2008.02.19. 20:22:36

nekem a régi megszokott jobban tetszik...

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.19. 20:36:54

bőven leszarom...csak Jetet ne lássak, a víztől rozsdásodik a benzintankok belseje...még szerencse hogy az audi hírből se ismeri...dee vannak ismerősök akik benézték :) meg egyszerűen nem ment tőle az autó...na mind1

az új dizájn meg...hát...volt jóskapista aztán kellett neki a lóvé mer új ház meg autó kell...aztán gyorsan ki lett találva hogy új dizánj kell a mocskos kutakra amik ugyis magán kézben vannak, és itt borsodban ugyis 10-20-30 forinttal drágább a benzin mint máshol az országban, de nem gáz...van választási lehetőség.

petikebx 2008.02.19. 20:52:39

Ez az új kinézet olyan unijós beütésű.. Én már "untam" a régit, ez most frissebb. Érdekes, hogy ahogy írták már, a moltól veszi minden itthoni kút a nyálat, mégis valahogy a mol gázolajat nem szereti az autó. Többektől is hallottam már. Szerintem valamit a cucc miőségén kéne alakítani, meg kevesebb H2O-t adagolni hozzá...

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.02.19. 21:08:16

Engem nem érdekel,én kannából tankolok... ;)

GiBR 2008.02.19. 21:13:38

Nekem az fog tetszeni, ahol az arculat rész, hogy a 95-ös mellett a 200Ft felirat szerepel :P

Scypio 2008.02.19. 21:15:45

A MOL szászhalombattán orosz olajat dolgoz fel, aminek sokkal összetettebb a tartalma, mint az északi-tengeri olajnak. Ezért is van az, hogy a MOL relatíve nyereségesebb tud lenni az OMV-nél: több terméket tud gyártani egységnyi olajból. Viszont könnyen lehet, hogy ez az összetételbeli különbség nem tesz jót az egyes dízelmotoroknak. Bár én ezt sem hinném, de a vizezés feltételezése teljesen abszurd.

Scypio 2008.02.19. 21:18:56

Ja igen, arculat: az ártábla teljesen úgy néz ki, mint egy obeliszk. (azt várja az ember, hogy egyszer csak odalép Obelix, és felkapja a hátára.) Nekem a nemrég átadott kutakon látható nagy háromszög a hosszú oszlopon jobban tetszett, de meg fogok barátkozni vele :)

JHMEK9 2008.02.19. 21:22:44

ALF-nak de igaza van! Csoda, hogy nem moderáltátok a hozzászólását, itt sokan nem szeretik ha valaki a negatív véleményét is le meri írni. Orosz Péterért pedig nem kár...vele tarthattak volna még egypáran

sceessor 2008.02.19. 21:43:33

a régi jobb. a benzin drága. sucks.

Lestat 2008.02.19. 21:48:06

Nem tökmindegy a dizájn? Úgysem amiatt jár az ember a pénzét benzinre költeni, hanem mert muszáj... Akkor meg úgyis a minőség/ár ami számít leginkább. Aki szimpátia és dizájn alapján tankolgatja az autóját, az vagy nagyon szerencsés ember vagy egy... :-P

Lestat 2008.02.19. 21:50:34

Jah, valaki írta korábban (bocs, hogy nem olvasok vissza), hogy úgysem tankol náluk mert a nagyon drága a MOL. Nem tudom, biztos van ahol a legdrágább, de ez nem feltétlenül általános. Fehérváron az OMV / Shell alatt van, máshol meg úgysem merek üzemanyagot vételezni egy ideje... :-D

dogee 2008.02.19. 21:59:18

Ami a Jet-t illeti, kérjél számlát és akkor nézel majd egy nagyot. A Jet állomások nagy többsége a LukOil tulajdonában van, és a legjobb üzemanyaguk sem éri el a 85-s oktánszámot. Mégszép hogy olcsóbb. ennyit a nagy amerikai hálozatról.

mlp 2008.02.19. 22:18:19

az új kevésbé béna, a régi jellegzetesebb.

antimason 2008.02.19. 22:24:39

Hát mivel a MOL már régóta nem magyar cég és nem állami tulajdon, nem érdekel hoyg néz ki. A Westelt, mikor átadizájnolták T-Mobile -nak, az is belekrült vagy 2 milliárdba. Ilyenkor cserélik a szóróanyagokat, a logókat, a csomagolóanyagokat, kártyákat, és ez nagyon sokba kerül.

Foximaxi 2008.02.19. 22:49:06

Most, hogy titokban már megvette az ÖMV, át kell öltöztetni. Nem jani már a nemzeti oldschool design. Hurrá! Hurrá!

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.02.19. 22:56:10

A régi stílus a kilencvenes évek közepének ízlését tükrözte, mára tényleg elfáradt. Az új nem elég letisztult így első látásra, de valószínűleg lesz időnk megszokni. Tudtátok, hogy a régi arculatban a piros háromszög a fúrótornyot jelképezte, a belőle kiinduló kis fekete, vízszintesen álló háromszög pedig az olajat? A zöld sávok pedig a föld rétegei voltak.

Nemkellfélninemfogfájni 2008.02.19. 23:01:54

Komolyan mit várnak ettől, mi értelme van ennek? Ki az az agyrokkant aki oda megy benzint venni ahol látványosabb a festés? Vagy most azt várják hogy megugrik a forgalom, mert más a kút festése, és több benzint fognak venni az autósok? Komolyan?

Benyát ár alapján veszek, magasról nem érdekel milyen "arculata" van az elárusító helynek. Legyen olcsó, aztvegyem amiért fizetek, tankoljak meg gyorsan, ne legyenek lenyúlósak + legyen tisztaság. Innentől meg aztán felőlem festhetik mindent azonosra is, bánom is én.

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.02.19. 23:08:29

Nemkellfélninemfogfájni: hidd el, hogy a legtöbb embert érdekli, még ha nem is tudatosan így választ kutat. Ha találnál egy kutat, ahol 10 forinttal olcsóbb a benzin, de egy deszkákból összetákolt bódé lenne az egész, fehér festékkel ráfestve, hogy 1. számú benzinkút, lehet, hogy neked se lenne bizalmad hozzájuk. Ez persze sarkított példa, de ha továbbgondolod, rájössz, hogy az arculat igenis fontos. Csak van, akit hidegen hagy. De ebből van kevesebb. Komolyan.

kkkttt 2008.02.19. 23:29:00

hát..elég hervasztó. ütősebb designt
ki lehetett volna hozni.
És olyan fura az L betű alsó szára, szinte minha egy fél V betű lenne
...és akkor már tényleg csak az M-et kell az O-val felcserélni :-)

Pareto 2008.02.19. 23:41:34

Kevesen értik a lényeget. Ez nem arculatváltás. Szépen lassan de biztosan kivonják a magyar tricolort a cég megjelenéséből. Ezzel mintegy semlegessé téve a márkát, tekintettel arra, hogy az ÖMV megvásárolja a céget.

a megmondó 2008.02.20. 01:04:56

www.mol.hu/hu/a_molrol/befektetoknek/tulajdonosi_szerkezet/
ebből is látszik,hogy váltani kellett,mert nekünk,magyaroknak már SEMMI közünk a céghez,ergo nem indokolt a magyar trikolor...

sleepy 2008.02.20. 03:02:08

az uj.
bar a zold-piros atmenet nelkuli kombinacioja mindig is balf@szul fog kinezni...

chris25 2008.02.20. 07:10:31

Hát nem sokat gondolkozhattak az új megjelenésen...

olda 2008.02.20. 07:22:35

"újba teszik"?

trendi nem magyarul írni? ja, tudom, blog, legyen is igénytelen... amúgy is teli a hócipőm a sok blognak mutatkozó álojsággal...

soha 2008.02.20. 07:23:07

cloudrider 2008.02.19. 17:45:49
A Totalcar címlapján rossz a link.


Még mindig rossz!!!!!
Hajrá fiúk!
Egyre szarabbak vagytok, pedig nagyon szerettem a totalcar-t.
Ma már senkinek sem ajánlom.

Nevezzétek aminek akarjátok ez a cikk is egy sz.

hukk 2008.02.20. 08:47:09

A MOL designből nem azért kell kivenni a tricolort, mert az OMW megveszi. Szerintem a menedzsment, a MOL IT, meg az FB semmit sem szeretne kevésbé mint ezt, tudniillik ők akkor repülnek. A tricolort azért kell kiszedni, mivel a MOL egy közép európai cég, aminek ukrajnában, romániában, szlovákiában, szerbiában vannak kútjai, sokszor a saját néven, logó alatt. És főleg a jelenlegi szlovák, meg szerb politikát, hangulatot figyelembe véve, szerintem elég sok közép európai polgár dönthet úgy, hogy: "köcsög magyaroknál nem tankolok"

vikingnet 2008.02.20. 09:08:10

Urak (és esetleg hölgyek)... ennyit vitatkozni a semmin...! Hukk-kal egyetértek, bár szerintem is visszaültethették volna még a tervezőket, amúgy: na fiam akkor ezt most mégegyszer, és addig csinálod amíg jó nem lesz!

Kajla 2008.02.20. 09:59:02

A totalcaron már egy napja arra sem képesek, hogy kijavítsák azt a nyomorult linket...ennyire leadni a színvonalat...

gagi03 2008.02.20. 10:07:41

hello sztem tök mind1 ugy is a mi pénzünkból csinálják, bár sztem jobb lenne ha elötte megkérdeznének hogy akarjuk e egyáltalán....

a megmondó 2008.02.20. 11:05:19


szerintem az előző design csúnya,ez meg jellegtelen

loller 2008.02.20. 11:23:32

OFF: mivel nem lehet a cikkekhez kommentelni: miért kell átvenni más autós oldalról a lapozzon és akkor ott kiderül hogy, meg cikkünk nem ér véget lapozzon mondatokat az első oldal végén??? tudom hogy folytatódik lapozni is fogok :D nem kell megijedni :D

mohaa 2008.02.20. 12:25:04

Üdv! A MOL már rég nem többségi állami tulajdonban van. Úgyhogy az ilyen mi pénzünkből meg hasonló baromságok irrelevánsak.
MOL-hoz meg majd akkor megyek tankolni, ha nem rángat tőle az autó és nem a kutastól kell elkunyerálni a WC kulcsot, hogy utána hátra menj a fűtetlen, és kb. hetente egyszer takarított helyiségbe dolgodat végezni. Tipikus balkáni gondolkodásmód. Miért kellett egyáltalán ilyenre tervezni a kutakat? A vevő teljesen másodlagos, hogy mit kap az is, a lehúzás a lényeg.
Meg úgy általában is koszosak a MOL kutak. Designt nagyjából lesz**om, arra mindenképpen jó, hogy már messziről lássam, hogy hova nem szabad behajtani.
Ja és csak engem zavar, hogy a comment box jobb széle nem látszik?
Uff!

L_Dave 2008.02.20. 13:33:44

Hát lehet, hogy nem az állam a többségi tulajdonos, de csodálkoznék ha a "kompánia" egy részének ne lenne "semmi köze" a MOL-hoz:) Hameg tényleg semmi de semmi köze hozzá, akkor mit szekálják az OMW-t? Vegye meg azt tudtam örülni. Olcsóbb úgyse lesz az üzemanyag.

Ketszeri 2008.02.20. 13:48:07

M7 mentén már jópár hónapja van új designos MOL kút. Szerintem OMV-s a design :)

mukkimakka 2008.02.20. 20:48:52

Szerintem nagy szar az új dizájn.A régi sem volt nagy szám, kb. 20 évvel maradt le a trendtől, de azt legalább már megszoktuk. A MOL sem a régi már. Rendes benzinkutat csak Dunaújvárostól délre, Kisapostag határában találsz.. Duna Petrol! Ajánlom mindenkinek és a hozzá tartozó éttermet is. :)

knajf 2008.02.20. 20:54:25

feketenap megmondta a legjobbat :D

kell az átalakulás, kellenek a csúszó kenőpénzek, kellenek a kiadott számlák... :)

csoki 2008.02.20. 21:17:14

ahhoz, hogy köcsög magyaroktól nem veszek benzint, csak annyit tennék hozzá, hogy miután felvásárolta a szlovnaftot és elkezdték MOL-ra dizájnolni a kutakat, a szlovákok tényleg nem tankoltak ott, ezért vissza kellett csinálni az egészet.. :))

én azért bízom benne, hogy elég erős (INA-t, Slovnaftot már teljesen felvásárolta, tényleg rengeteg országban ott van, és kutatgat össze vissza) ahhoz megmaradjon. Persze ebben a mai világban már minden eladó, sajna..

deli 2008.02.20. 21:56:37

December vegen toltam ki az arcom No-ba es akkor konkretan az arcomba toltak az utvefuro gepek a port a kuton. Azt hittem mar befejeztek... A MOL marketingje, akkoriban annyit kozolt a sajtoban, hogy wifi lesz a kutakon. Azokon a konnyuszerkezetes szarsagokon mit kell marciusig varni???

es ommm: ugye nem te mondod meg ki a fasz? KOszi!, de tenyleg! Eppen elegge alulmultad magad...(de tenyleg komolyan kedvellek!)

deli 2008.02.20. 22:11:22

Emellett meg jut eszembe: RT-nek sem kellene arcoskodnia! OP-t en azonnal kinyomtam volna, ha tudom mennyire link. Ebben lehet egyetertes, dehogy OP felepitett a nullabol egy komoly intezmenyt, azert nem masfel eves fizut szoktak elkerni...

es lehet fajlalni, hogy a mai napig felbufog a dolog, de szerintem ez MINIMUM helyenvalo, es nem kellene kiakadni rajta a szerkesztosegben.....

Oscar 2008.02.21. 16:58:05

nekem az a kút jó, ahol jók az árak, kedves az eladó (esetleg szép hölgy) és nem retek van az ablakmosós vödörben, hanem tiszta samponos víz. A többi nemszámít, ha idegenben utazom, akkormeg belebotolhatok bármilyen színű és színvonalú kútba a logótól függetlenül.

Lacee83 2008.02.21. 23:33:06

Engem sosem érdekelt h néz ki. Figyelmem csak az ár-tábláig terjed. Mostanában meg ujra rááltam az ukrán üzemanyagra.... Mert hát a mol mégsem csökkentette drasztikusan az árait.

geszhu 2008.02.22. 03:47:13

Ez egy blogbejegyzés. Aki nem érti, mit is jelent ez, az ne szóljon be a "cikk" minősége miatt.
Emellett érdemes hozzátenni, hogy az új Mazda6 "teszt"-hez képest ezt olvasni még mindig felüdülés... Ráncfelvarrás előtti, nem létező árú (és egyébként is szinte már beszerezhetetlen) Accordhoz hasonlítani egy vadiúj modellt, nem nézni utána áraknak és felszereltségeknek (tolatóradar a TE Mazdában se széria pl.), teljesen hanyagolni a technikai információkat, na az a szar színvonalú autós cikk.
süti beállítások módosítása