Fogfehérítés a BMW-n

Felnicsere, gumicsere

  2008. február 12. - RT76 Címkék: bmw totalcar flotta gumicsere felnicsere

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a


Szégyen, gyalázat volt már, ahogy  szegény kiscápa kinézett. Meg az is, ahogy viselkedett. Legutóbbi szervizlátogatásunk (olajcsere, szűrőcserék, ilyesmi) alkalmával ugyanis a szemfüles szerelők észrevették, hogy kicsit üt valamelyik első kerék. Ezért aztán megcserélték az első tengely kerekeit a hátsókkal. Így hátrakerültek a rettenetesen kopott nyári gumik, előre meg a szörnyű nyúlós gagyi téliek. Azt hiszem, nem kell ecsetelnem, hogy a legkisebb esőben is milyen jóindulatú, kiszámítható, könnyen kezelhető jószág vált a kocsiból.


Még mielőtt kaszára, kapára kapna a Belsőség olvasótábora, és megindulna felém, vagyis a szuperfelelőtlen bunkó béemvés felé, elmondom, miért volt ilyen bonyolult és szánalmas és veszélyes a kerékhelyzet a BMW-n. Amikor a kocsit vettem, tavalyelőtt nyáron, négy lemezfelnin, négy még bőven jó  profilmélységű Sava gumin hoztam el, és kaptam hozzá két másik felnit, futózott, de impozáns árkokkal, bütykökkel tarkított téli gumikkal. Később vettem még négy gyári BBS alufelnit kemény húszezer forintért, ezeket egy barátom elvitte, hogy leszinterezi az apukája porfestő műhelyében.


A művelet egy kicsit megcsúszott, a felniket valamikor tavaly ősszel kaptam vissza, és úgy döntöttem, akkor már nem veszek rájuk nyári gumit, ne porosodjanak egy telet a garázsban. Viszont rendes télit se vettem, merthogy nemigen használtam az autót. Ugyanis épp nálam volt januárig az áldott emlékű Dacia, ami mellé decemberben megvettük a Voyagert. Hóban, fagyban a BMW a garázsban pihent, de napsütéses decemberi-januári napokon se sokat szaladgáltam vele.


Most viszont hadrendbe kellett állítani. Adrienn, aki a feleségem, egyre mogorvább, amikor kedves Chryslere kulcsát kérem tőle, viszont az utóbbi hetekben úgy alakult, hogy sokszor kellett meglátogatnom a szerkesztőséget. (Nem lehet mindent neten intézni.) Motorozni meg még nem akarok, mert kicsit hideg van. Tehát gumi kell a BMW-re. Meg a szép felnikre.


De február derekán már nem vacakolok téli gumikkal ezekben a globálisan melegedő időkben, inkább nyárit kerestem. Azok felmennek az alufelnikre, a lemezekről leszedem a szirszar maradék gumikat, és most azok mennek el leszintereződni, így jövő novembertől már ragyogó fehér vasfelnikre húzott téli gumikon gurulhat a kocsi.

Elég hülye méret kell a BMW-re, 185/70 R13. Ritka szabvány, tehát elég drága, de mindenképp ragaszkodtam a gyári kerekekhez. Némi netes válogatás, tájékozódás után már egy nagy sóhajjal már megvettem volna a 9000 forintos, középszar Fuldákat (Debica, Sava, Barum, Matador sznobizmusból kilőve), de kiderült, hogy a kiszemelt kereskedőnél legalább harminc napot kell rájuk várnom. Vagy megvehetem máshol, 11-12 ezerért.


Annyiért viszont már volt Falken, vagy Nokian is. A Nokiant ismerem, sokan esküsznek nagyon vicces Hakkapeliita fantázianevű téli abroncsára. De vajon milyen a nyári? És mi a franc az a Falken, biztos valami német izé, mint a Fulda. Kicsit utánaolvastam, tudják, van ez a Totalcar nevű magazin, és mit találtam? „A Falken abroncsok jó minőségű japán abroncsok,” mondja a Gumidoktor. Német hangzású japppán, milyen vicces, és még a Doki is ajánlja, gondoltam, és a dolog ezzel eldőlt. Megrendeltem, másnapra meg is hozták.


És ma reggel felhúzattam őket a felnire a szomszéd falu barátságos kis szerelőműhelyében, ott, ahol a tulaj egyik fiának 323-as BMW-je, másiknak VTi Hondája van. Szép lett, csak bazi sok súlyt kellett ragasztani a felnire centírozás közben.

A ragyogóan tiszta fehér felnikkel a koszos, poros BMW úgy nézett ki, mint a fogkrém-reklámokban a modellek. Így hát hozzájuk kellett mosatni az egész autót. Ami most gyönyörű, egészen addig, amíg nem megyünk hozzá két-három méternél közelebb. Akkor ugyanis a rozsda a küszöbök alatt, a jobb hátsó kerékívnél, az ajtók alján már elkezdi megtépázni az összhatást. Na, csak jöjjön a nyár, csak üljek át a motorra, csak szabaduljon fel a BMW, majd adunk a veres ördögének, a kasztnifrissítés lesz a következő feladat a kocsin.


A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr51336115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andris 2008.02.12. 12:32:07

szép ez a kiscápa

EOS 2008.02.12. 12:33:41

Szpséges és kívánatos, gratula, és remélem hamarosan meglesz a következő post a rendbetett kilakatolt cápáról!
Peti

Cornucopia 2008.02.12. 12:34:52

Hááát az elég jaszkari lett. A 80-as években volt fasza csávó aki ilyen fehér kerekeken gurult. Én nekem a Zastava GTL55-ön (metál) antracitra festett krómkarikás kerék volt, akkor nagyon tetszett :D már ha tudja valaki mi volt a "krómkarika"

Tommi 2008.02.12. 12:41:49

Cornucopia
"már ha tudja valaki mi volt a "krómkarika"" ---> Én tudom, a Skodánk felnijein is volt...

Tamás 2008.02.12. 12:44:10

De mi ez a KTomcso név?

gergo 2008.02.12. 12:48:12

Szurkeben szebb lenne egy kis fennyel de ez se rosz. A piroshoz megy a feher felni.

pszihó 2008.02.12. 13:02:23

Fehér felni pont mint a lövöldéscigóknál.

Grat,ehhez már jár a rózsafüzér is,a márka meg úgyis passzol!

Aztán testvér lettél te is.

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.02.12. 13:03:44

azért a reggeli fagy még téli gumiért sóhajt

RT76 2008.02.12. 13:07:52

Hát igen, rózsafüzér még kéne bele, meg patkó az orrára.

Charlie Drop 2008.02.12. 13:10:25

Nyálcsorgató szmájli :) faxa kis bömös :) remélem, ha valamikor arra járok látom is majd :D

A felnik ezekszerint nem voltak görgőztetve?

Inner Circle 2008.02.12. 13:34:54

A piros autó fehér felnivel "lövöldés cigó", mi? Tessék kicsit művelődni a színösszeállítás múltját illetően...
totalcar.index.hu/images/testbemutato/alfa155/dtm1.jpg

flatliner 2008.02.12. 13:41:42

ha már cápa, legyen ezüstmetál és e28. be kár, hogy nem bírta el a családi kassza!

th0mi 2008.02.12. 13:42:26

Rácz Úr!

ha kell egy jó karosszérialakatos csak szóljon, az enyémet is most tette rendbe gazdasági totálkár után.

indafoto.hu/th0mi/image/436767-712fd414

merem ajánlani:)

ja és március 9-én lesz cápa BMW találkozó a közlekedési múzeumnál.

kutyavonat 2008.02.12. 13:46:58

grétsy tanár úr szerint a "centírozás" körülbelül a centis méretűre történő feldarabolást jelentheti. a kolléga úr minden bizonnyal a centRírozásra gondolt :)

tanacsdavid 2008.02.12. 13:52:51

th0mi: Elkerhetnem en is azt a csodalakatost? Nekem egy Alfa 164 var egy hasonlo csodara.
Koszonom!

david

th0mi 2008.02.12. 14:04:56

lakatos:

Török Páli István 30/975-7396
Bp 20 ker, vörösmarty liget u sarok.
igazi szaki.

a fényező is az ő embre volt, de le a kalappal előtte is.

tanacsdavid 2008.02.12. 14:10:41

Koszonom! Eltettem, jol jon majd. :)
david

Foximaxi 2008.02.12. 14:15:59

Ejnye de kár, hogy azokat a súlyokat kívülre rakta fel az a becses gumis. A kezét letörném, ha az én felnimre kívülre akarna súlyt felrakni. :( Meg aztán már vannak átlátszó súlyok... stb. Egy szép felnit így elrondítani. Nálam is van egy garni ilyen. :)

Lakatos? Hm. Inkább egy jókezű fényezőt mondjatok, légyszi. Csak részleges fújásról lenne szó és a víz ver, hogy 10 méterről üvölteni fog, hogy hol lett megfújva. (most a sérült helyeket leszámítva 19 éves makulátlan fény van az autón) :\

üdv

th0mi 2008.02.12. 14:34:45

foximaxi:
szerintem hívd föl az embert, és kérj tőle fényezőt.

mbw108 2008.02.12. 14:35:06

Szép autó, megérdemli, hogy lemossák!

A fehér felni valóban kicsit elcsépelt itthon, de young BMW -n nem rossz.

dhrbikes 2008.02.12. 14:55:49

Budakalászon a PPG festékek forgalmazójánál lehet úgy festéket kevertetni, hogy a szaki fúj egy fémlapra és a számítógépes adatok után azért hozzáigazítja a színt az autóhoz. Így a fényezőnek könnyű dolga van.

A Renault mögött van a telepen, fogalmam sincs mi a cég neve.

tomike 2008.02.12. 15:26:09

Aki meg csak nem is hallott a Falkenrol az minek ir cikket??????

Tommi 2008.02.12. 15:47:04

Szép így a Bömbi... :)

Szplöttyy 2008.02.12. 15:47:32

Hmmm,szép:) Láttam is a bmw-t tulajjal együtt hétfőn az árpád úton,akkor még koszos is volt és a régi lemezfelni volt rajta,ha jól emlékszem.Ha már itt tartunk,ugye rosszul láttam hogy akkor ott hétfőn le volt húzva az ablak?

Foximaxi 2008.02.12. 15:52:08

th0mi, dhrbikes köszönöm a tippeket.
Amint lesz valami fejlemény beszámolok róla. :)

Tomika 2008.02.12. 15:58:18

NA ilyen fogakkal már harap a cápa!
(Szép lett!)

ÖrsR19 2008.02.12. 16:18:08

Sose fognak tobbe az autogyarak tobbet szep autot kesziteni, ezert erdemes megorizni ezeket az oreg vasakat.

subtotal 2008.02.12. 16:28:48

Kedves Tamás,

Lgközelebb ragaszkodjál ahhoz, hogy a felnik belső peremére ragasszanak csak súlyokat. Meg tudják úgy is csinálni.

Cornucopia 2008.02.12. 16:42:25

Egyébként egy 15"-os felni szerintem kifejezetten jól áll egy ilyen autónak, mellesleg van is ehhez hasonló.

Valaki mondja meg hogy hol csinálnak olyan "részfényezést" ami a tegnapi cikkben volt. Mert egy fasza gyerek megkarcolta kb 5 cm hosszan az kocsim ajtaját.

(Gép) 2008.02.12. 16:50:48

Én is csak a súlyokba akarok belekötni....
Kézletörést neki...
Ráadásul az ólomsúly nem használható az unijóban :D
Ez 65000 fitying bünti.

A_gent Z 2008.02.12. 16:52:35

Apámnak egy 315-öse volt ebből 1983-ban. Ugyanilyen színű.
Megjegyzem, a belinkelt jármű és a jelen cikkben szereplő nem ugyanaz, épp ezért kérdem, ez milyen változat?

Oscar 2008.02.12. 17:08:09

A fene a fura agyatokat wazz! A Winkler, meg Te, meg kimindenki a projectautóját arra használja, h. szervízbe mászkál vele, meg egyhelyben áll. Nem tűnt fel, van KEREKE a kocsinak, gurulni kell vele, főleg azért. Lehet festegetni, meg puszilgatni, de ha szobornak kell szeddle a rendszámot, és falaztasd be a nappaliba kanapénak. Nekem is van régi hobbikocsim, helyben mindíg azzal megyek
(márha indul, ha nem, akkormeg holnap behúzzuk a haverékkal). Tiszteletem.

CSL 2008.02.12. 17:13:55

Mé nem a Nokiant vetted? Több érv is van mellette! Az első hogy finn tehát majdnem magyar a második hogy jó gumi a harmadik hogy ha már az euban élünk ne a japókat támogassuk kevéske pénzünkkel hiszen attól nekünk nem lesz több munkahelyünk meg erősebb gazdaságunk..

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.02.12. 17:35:20

Kéne a kiscápa! Így, hogy nem látom a vasnyűvő manók tevékenységét, nagyon pöpp állapotúnak látszik. Jók ezek a régi felnik, bár a fehér szín kissé diszkós.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.02.12. 17:39:41

A Falken gumi meg atomzsírkirályság. Zeix 512-es? Én is arra pályázok! A japókat támogatom :) A finnek meg nem is rokonaink (ők állítják, nem a mi kissé elavult iskola és publicista rendszerünk!!!)

Gábor 2008.02.12. 17:42:29

Nem igaz, hogy azokat a sújokat nem tudták centírozáskor a felni belsö részébe ragasztani!! Úgy igaz, hogy egy pár Grammal több súlyt kell felragasztani, de nem lehet látni!! Amúgy nem rossz a Bömbi fehér papucsokkal!!

Gyurma73 2008.02.12. 17:54:11

hát igen ráköltesz egy csomó pénzt akkor még jó is lehet.

Arch 2008.02.12. 18:20:28

Nekem tetszik a fehér felni, pedig az én verdámon is sok fikázást kapott már... A síma ezüstre fújt akkor is inkább tucat termék, mint ezek. A negatív társítások szerintem fölöslegesek, minden irányzatot képviselnek szar emberek, a sprtmúlt pedig alap bizonyos márkák történrelmében.

www.alfaamore.hu/kepnezo/autok/3881?num=4

igarember 2008.02.12. 18:22:02

tényleg gyönyörű, főleg ha már majd a rozsda is tünedezik róla!:)de azokra a vasfelnikre inkább vmi halványszürke szín kéne, nem hófehér!És ahogy olvasom március 9-én föl kell mennem Pestre a nagytesójával!:)

Arch 2008.02.12. 18:23:04

Majd később megtanulok írni is... :)

feketenap 2008.02.12. 18:57:04

Aki tud 14 vagy 15"-os Pirelli felnit GTI-re, az monnya meg!

BTO 2008.02.12. 19:42:56

bocsi mitől szar mán a barum????
azé me a ha jol tom akkor a Continetal csoportba tartozik és ua gyártósorrol jön lemint a neves családtag???
ezé má nem kőő sznobnak lennyi!!!
nem halottatok arról hogy a gumitesztek azok fizetett reklámok ???

na akkor sok pézt kőtsetek gumira!

Csongrádi Zsolt · http://www.cardomain.com/ride/484948 2008.02.12. 19:43:00

Patent! Külön youngtimer rovatot plíz!

Zso · http://www.cardomain.com/ride/484948 2008.02.12. 19:44:56

Patent! Külön youngtimer rovatot plíz!

A gumis! 2008.02.12. 19:47:25

Mutassatok már meg nekem olyan gumist, aki kicentríroz úgy egy 5.5 colos felnit, aminél a karok belseje beljebb van, mint a felni közepének a síkja, hogy csak belülre rak súlyt! Főleg úgy,hogy némelyikre 45-50 gramm kellett kívülre. Átlátszó súlyból meg körberakhatom a felnit,hogy meglegyen az 50 gramm! Okosok....

zalkapone 2008.02.12. 20:05:54

Nem'tom mi bajotok a Fuldával, de nekem négy éve téli-nyári az van a verdán, és sokkal jobb, mint a szolgálati autóinkon lévő GoodYear, és Nokian!

Nándesz 2008.02.12. 20:17:55

Hé, most akkor a finnek rokonaink vagy sem? :D

a márk 2008.02.12. 20:21:22

szépséges a kölyökcápppa!

kellet nekem Inner Circle linkját megtekinteni, attól az autótól azonnal erekcióm támad lenni...

Gábor 2008.02.12. 20:25:17

Kedves Gumis!!! Minden felni belsejére lehet sújt felragasztani! A BMW fekete alu felnikre amik plé felni kinézetüek azokra is belülröl kell a sújt felragasztani és nem kívülröl rákalapálni!!!!!!!! Ha belülröl ragasztod a súlyt akkor 5-10 grammal kell csak több és mi van akkor??? Pár gumit már felraktam és pár felnit már centíroztam!! 3 éve csinálom ezt!

A gumis! 2008.02.12. 20:43:16

Miféle rákalapálásról beszélsz?
Ha hiszed ha nem, én is raktam már fel
pár gumit és tudom, hogy melyikre lehet
belülről ragasztani és melyikre kivülről!
De azt nehogy megmagyarázd, hogy aminél a karok belseje a középsíkon belül esik
azt megcsinálod karon belül ragasztva!

Tamés 2008.02.12. 20:54:18

Nézzétek már meg jobban a képeket. A kerék belső oldalán vannak a súlyok. Ne nézzétek már amatőröknek a szakikat!
Amikor a Bömbin vannak már a fehér papucsok, nem látni a súlyt, csak a szelepet -> a súlyok a belső oldalon vannak

steil 2008.02.12. 20:58:54

Gumis!
Itt bizonygatod hogy ET0 alatt van a BMW felni. Ehez engedd meg hogy gratuláljak... :D

Gábor 2008.02.12. 20:59:26

Nézd meg ezt a fehér felnit a képen amikor fent van a centírozó gépen ahol a Srác késsel veszi le a védöfóliát a súlyról mert készül a felnire ragasztani a sújt! Erre a felnire simán lehet belülröl ragasztani a súlyt, de várjál ha élöbe látnám a felnit akkor azt mondanám lehet amit te mondasz, hogy nem lehet belülröl ragasztani! És akkor neked van igazad! De én most csak a kép szerint látom és mondom, hogy én belülröl ragasztanám a sújt! Igaz több súly kellene rá és jobb döntés volna kívülröl!
Ja a rákalapálás? Hogy miröl beszélek? Nagyon sok Mühelyben az Alu felnikre kalapálják a sújt ugyan úgy mint a plé felnikre mert az olcsóbb!! Érted hogy mire gondolok?

steil 2008.02.12. 21:00:43

Tamés! Menny el szemészhez.

A gumis! 2008.02.12. 21:14:21

Akkor lenne ET0 ha a a felni felfekvő felülete az agyra pont egybeesne a futófelület közepével és semmi köze sincs a karok alakjához illetve elhelyezkedéséhez az ET számnak!
Tehát mit bizonyítottam be ezzel???

[] (törölt) 2008.02.12. 21:16:42

kicsit fura a feher felni ennel az autonal, de mindenkepp passzol a piroshoz. franko lett.

steil 2008.02.12. 21:27:11

Tudom mi az ET. DE nem találkoztam olyan felnivel aminél a felfekvő felület kíjebb lett volna mint a karok belseje.

E21_cápa 2008.02.12. 21:33:05

fehér felni ide vagy oda, vérzik a szívem hogy az én fehér cápám (318i, ikerlámpás)őseim udvarán pihen (már évek óta) és lassan felemészti az idő "roszdafoga", pedig motorikusan még okés -azért a gyűrűzés megvolt neki-, csak hát padlólemez, küszöb, sárvédő>>> zsé kéne hozzá nem is kevés ...
Szóval, ha valakinek van a fentieken túl még további infója jó karosszériásokról, festőműhelyekről ... légyszí ossza +!

Mindemellett feldobnék egy témát, ha vannak szakik akik olvassák, hogy ha nehezen is, de összehozható-e E30 M3 blokk E21 kasztniba>>> szeretnék 1 bikaverdát építeni "hófehér musztángomból" :) ... THX

Croma 2008.02.12. 22:04:17

Nem szeretnék kukacoskodni,de amiről ti beszéltek az nem centírozás,hanem kerék egyensúlyozás,legalább a gumisnak illene tudni,milyen munkát végez:)A súlyok felragasztásában viszont sztem igaza van.

peti 2008.02.13. 01:41:50

Szentségtörés lenne ha azt mondanám engem jobban érdekelne a Karap Trans-os TGA-a Manci a háttérben?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.02.13. 02:32:55

Bocs, hogy beleszólok a gumis vitába, de nem lehet, hogy a FÉKNYEREGTŐL NEM FÉR EL AZ A KIKÚRT SÚLY BELÜL?! Ezeket a felniket anno felütőssel szerelték... A szakmám titok :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.02.13. 02:35:03

Valami okos meg ne kezdje majd el, hogy dinamikus, vagy statikus kiegyensúlyozás, mert egysoros (csak hogy a halandó is értse) a motoroknál oké, de autón... Fizika!!!

2.2Q 2008.02.13. 02:37:19

Talán igazi szentségtörésnek számít, de én a kasztni színéhez még amerikai stílusú krómfelniket képzelnék el. Nagyon dögös tud lenni..

AP (törölt) 2008.02.13. 04:43:19

Kurvajól áll neki!
A fehér felni szinte mindennek jól áll. Nem is értem, hogy az egyenezüst autók mellé miért jött be az egyenezüst felnik divatja.

AP (törölt) 2008.02.13. 04:45:43

A Hakkapeliita? Nekem volt, vettem merthogy milyenfaszaisaz.. 30-as tempónál pici felfagyott fényesaszfalton akkorát estem vele, mint az ólajtó. Tekertem a kormányt, érzem hogy hí de könnyű. Adom a nagygázt, oké akkor lendítsük be. Lószart, esztergált a kerék egyhelyben.
árom méteres árokból kellett kihúzni az oroszt, kamionnal.. Egyébként is, össze-vissza járt vele az úton.

Hógumi!

Arch 2008.02.13. 06:43:45

Az én felnijeimen az ég világon semmi féle problémát nem okozott, hogy a belső felére lettek ragasztva a súlyok. A gumis megkérdezte hova kérem, mondom nehogy elcsúfítsuk, ha nem muszáj. Jó, akkor belül lesznek. Ennyi...

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.02.13. 07:48:22

B+ megkívántam egy E21-et. Sőt, ezt.

Szép munka, jó ilyet látni a " 0% 120hó téligumi" világában.

Süni 2008.02.13. 09:40:30

FALKEN ?????? Tavalyelőtt vettünk akcióban 185/60R14 Falken ZE512-t két haverral (összesen 3 garniturát). Eredmény : vizen használhatatlan, mintha korcsolya lenne az autón kerék helyett. Egy szezon alatt (tavasztól őszig) jelzésig kopott, ráadásul az elsőkön asszimetrikusan. Mikor jeleztük az importőrnek (Abroncs kereskedőház, XI. ker Fehérvári út), az volt a válasz, hogy rosszul van beállítva a futómű. MIND A HÁROM AUTÓN ??????? Utána vettem Pirelli P6000-eseket, azóta is az van rajta, még nem kopott el, vizen nem korcsolyázok. Ennyit a jó minőségű japán gumiabroncsokról !!!!!! (Hozzátenném, mindhárman családapák vagyunk, nem versenyzünk a közutakon ! )

apamacko 2008.02.13. 10:18:13

Nem ez az igazi hüje méret hanem ennek a váltómérete a 205/60 R13 Na az a hüje méret :-)

A Taunusom is 185/70 R13-at kér a gyári alufelnikre mer elkoptak :-( és most csak 165 R13 van rajta. (acélfelnin)

A Barum pedig sztem jó lett vóna !

kőcsirke 2008.02.13. 10:48:21

én sem szeretnék kukacoskodni, de olyan hogy centírozás, hát olyan nincsen. a központosítást centrírozásnak hívják. a szótő nem centi (század), hanem center, centrum, stb. (középpont). egyébként Cromának igaza van.

gergo 2008.02.13. 11:39:46

E21_cápa 2008.02.12. 21:33:05

Szerintem a 4 hengeres 18i M40 belemehet gond nelkul de lehet, hogy a 6 hengeres M20-ak is gond nelkul elvegre ebben is volt sor6os.

Ha az E30-ba bele teszik az 5,5Literes V12-t akar meg a 4,4-es V8-at akkor csak nem lehet gond legozni az E21-el:)

AP (törölt) 2008.02.13. 13:23:22

Süni ezt azért így kijelenteni, hogy ennyit a japán gumikról..
Eleget basztak már oda a japánok a különböző motorsportokban ahhoz, hogy ez a kijelentés minimum "meglepő" legyen.
Az, hogy pont bevásároltatok, egy dolog.. :)

dhrbikes 2008.02.13. 15:38:46

Ha japán, akkor inkább Yokohama. De a Pirelli méginkább :)

Kifordított kacagány 2008.02.13. 17:01:31

BTO 2008.02.12. 19:42:56
én sok pénzt költök gumikra, és bár lehet, hogy a tesztek mind csak marketing fogás, mikor látom a csúszós utakon szerencsétlenkedőket, meg az esőbe tötymörgőket, akkor úgy érzem jó helyre tettem a pénzemet.

Nándesz 2008.02.13. 17:11:47

teszkós Tigar a nyerő

Süni 2008.02.14. 08:16:11

@AP !

Bocsi, félreértetted, én meg nem tettem idézőjelet. A "jó minőségű japán gumiabroncs" idézet volt a cikk írójától ! ;)
Másik autómon Yokohama van, az zsírkirály !!!

AP (törölt) 2008.02.14. 09:19:31

"Utána vettem Pirelli P6000-eseket, azóta is az van rajta, még nem kopott el, vizen nem korcsolyázok. Ennyit a jó minőségű japán gumiabroncsokról !!!!!! "

Ezen nincs mit félreérteni..

Karpathy · http://artofmax.com/ 2008.02.14. 15:10:38

Grétsy mondá talán, hogy a centrírozás szó centírozássá magyarosodása a mássalhangzó-torlódás kiküszöbölése, és a keletkezett szó pontosságot sugalló hangulata miatt nem rossz dolog.

Süni 2008.02.15. 09:43:52

Kedves AP !

Rendben, akkor nem értettél félre. A többi olvasónak szólt a kommentem, Te pedig tekintsd semmisnek. Ami neked szól :

A FALKEN EGY KALAP SZAR !

Így megefelelő lesz ?

Hardhat 2008.02.15. 17:26:44

Ma azt hiszem ezt a BMW-t láttam, egyből feltünt a fehér felni. A Hősök terétől az Operáig együtt mentünk.
Jó állapotúnak tűnik, tetszett az öszkép. :)
süti beállítások módosítása