Karotta melegbárt nyitott a mélygarázsban

  2008. február 02. - Winkler Róbert Címkék: csináld magad totalcar flotta nissan

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

18:15, Újpest, Árpád út, mélygarázs. Már a lépcsőházban hallottam a brummogást. Aztán a garázsban már láttam is, hogy Karotta és Tomitsu, valamint egy Webboy feliratú laptop a Nissan 200SX feltámasztásával kísérleteznek. A Karotta igen örült a múltkor, hogy bár a Terrano a végelgyengülés jeleit mutatja, pont kész lett a nagyon erős Nissan, lehet vele járni.

Karotta és Tomitsu a Karotta Nissan 200SX-ét hekkelik

Aztán elvállalt vele egy kanyart, épp kiadta, de utána egyből lett valami, motorikusan. Ez már majdnem a célegyenesben történt, úgyhogy a mélygarázsba még pont le tudott csorogni, de a rámpára már nem bírt felállni: a lovak (400 körül?) nagyjából egy alapjárat menedzselésére hajlandók.

Empatikusan röhögtem egy ideig, majd álmélkodtam a modern technikán, a Karotta pedig büszkén mutatott dolgokat a monitoron, amik ígéretesen alakulnak. A motorház tagadhatatlanul nagyon szép. Mint egy drága alkatrészekből, igényesen megépített erős autóé, talán mert drága alkatrészekből, igényesen épült az autó.

Tomitsunak annyi volt vele a baja, hogy nem tudott a hűtő alá benézni, mert igen alacsony az autó. Úgyhogy megvártuk Fenyő főprogramozót, meg egy ismeretlen, ám segítőkész csávót, és feltoltuk farral egy rámpára, megemeltük, Tomitsu alánézett, lerángatott egy elemet, talált egy olajcsöppöt, és végül…

Karotta Nissan 200SX-ének motorja

Igen, ezt a csövet lőtte le! [Mármint azt, amit itt nem látunk, mert bal alul van, az intercooler kimeneti oldalán. – Karotta]

Tomitsu nem a fehér Pajero Evóval jött, hanem valami kisautóval, aminek a nevét elfelejtettem, mert japán belpiacos, ellenben 1,6-os, szívó benzines MIVEC motor van benne, ami 9000-es fordulat körül valami 170 lóerőt teljesít. Ezen a ponton visszaszálltam katasztrofális liter per lóerő arányú (3,4/180) autómba, és igazi kispolgári felsőbbrendűséggel elhagytam a helyszínt.

Másnap derült ki, hogy sikerült az autót életre kelteni, de a csőlelövő műveletet így valahol Halálfasza-Alsón, az éjszakában ismételte meg a Nissan. Úgyhogy a sötétben, a dzsuvában fetrengve kellett még egyszer visszaberhelni a csövet. A Nissan állítólag pár pillanatig félelmetesen erős volt, de valahol valami kifúj, vagy mi.

Alapjában vége értem én, miért jó egy nagyon erős autó, mármint a tuning, de azért örülök, hogy egy sportlégszűrőnél tovább sose merészkedtem.

Karotta hozzáfűzése

Drága olvasó, ha valaha autót tuningol az életben, és bármilyen csövet lecserél (vizet, levegőt), jegyezze meg örökre: mindent peremezni!

Mert különben ez lesz mindig. Jön a nyomás, leesik a cső, mert perem nélkül semmiben nem akad meg a bilincs. Különben sem lehet itthon normális csőbilincset kapni, csak olyat, ami mániákusan szétnyílik minden szorítási kísérletre. Vagy kisiklik. Vagy ocsmány. De jellemzően ezek mind.

Annak idején a Hacsiroku vízcsövei hullottak óránként, most meg ez. Szóval nem állt még össze, tudják, hogy van az. Az elején sok a nyűg, minden rossz, minden szétesik. Aztán egyszerre összeérik, mint a gyümölcssaláta. Csak fel ne gyújtsam addig.

A hivatalos birtokbavétel előtt be kellene járatnom a direkt driftre gyártott sperrdiffit. Ez úgy néz ki, hogy kitaposott kuplunggal kéne nyolcasokat autóznom fél órán át. Ehhez kéne tudnom fél órán át hibátlanul közlekedni. Ehhez viszont kéne egy korrektül felprogramozott motorvezérlő elektronika. A programozáshoz viszont kell egy stabilan működő autó, mert azt menet közben kell csinálni. És ezen a ponton a helyzet kétségbeejtő színezetet vesz.

Még szerencse, hogy amúgy sincs se gumim, se felnim driftelni, mert ugye mindet ellopták januárban. Augusztusban meg a motoromat. Júniusban a tárcám az irataimmal. Márciusban a számítógépem a lakásomból. Ilyenkor örülök, hogy a traffipax mögé mindig jut rendőr. Elnézést a méltatlan populizmusért.

Ja, és nem lesz 400 ló. Legalábbis remélem.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr29319773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

georgeN 2008.02.02. 08:45:20

Mégtöbbet a Nissanról. Mégtöbbet Karottától és Winklertől. Esetleg szabad megtudni egy későbbi cikkben a részletes átalakítást?

Galamb 2008.02.02. 08:48:49

Léghűtés, karburátor, csak ennyit mondok.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.02. 09:07:49

Ejh, hát nincs szerencséd. Lehet, hogy valaki direkt kiszemelt téged magának? Vagy csak az őrangyalod nem akarja, hogy kész legyen ez a kocsi?

DR!FT3R 2008.02.02. 09:34:35

Én is csatlakozom georgeN-hez!!
Még többet a flottáról!! Mégtöbbet Karottáról és Winklerről!!
Remélem mihamarabb kész lesz az SX és akkor menet közben is láthatjuk!

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.02.02. 09:35:16

Galamb:
és akkor gyeplő, fakerék is :)

apamacko 2008.02.02. 09:39:27

Galamb : Trabant, Bogár, Tatra esetleg Porsche ?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.02. 09:39:35

Na azért egy karbi szinkronnal is el lehet játszani:)

szuszu 2008.02.02. 09:44:54

Fasza ez a kis japó csoda! És tényleg lehetne róla többet írni! Egyszer meg csak össze áll végre. A tolvajoknak meg a qrvaannyukat!

[] (törölt) 2008.02.02. 09:49:45

miert nem hasznaltok az egyszeruseg kedveert gyari csoveket?

csé 2008.02.02. 09:50:07

Meglesz ez egyszer, nem kell feladni ;) Aztán lehet bőszen költeni felnire-gumira is :D

ahojtye 2008.02.02. 09:53:18

Sziasztok!

Csatlakozom az előttem szólókhoz! Még többet a csapatról és az SX-ről. Képekkel és videókkal természetesen!!!!

PepeXVI 2008.02.02. 09:56:53

Karotta Úr!

A Te SX-ednek rendben van a hátsó futómű-segédkerete? Mert akkor nagy mákod van, remélem tudod! :)
Amúgy a cimbim szintén 200SX-et hajt, és alatta is pont most hullott szét a motor. Lehet nem bírják a 2008-at. :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.02. 10:34:41

Asszem Karottára ráférne egy biztonsági kamerás szponzor! :)

kekegsm 2008.02.02. 10:34:44

Edelweiss: Teszerinted a gyarilag 180 loerore meretezett csovek elbirnak ezt a 400 loerot tartosan?

Itt most nem a cso a problema igazan, mert nem reped, nem lyukad, hanem hogy a helyen tartsa valami.

(Ki kellene onteni epoxigyantaval a motorteret, aztan akkor minden maradna a helyen. Meg a kocsi is... :-) )

wolfblind 2008.02.02. 10:39:43

Tomitsu autojára csak tippelni tudok de nem egy Mitsubishi Mirage Cyborg veletlenül(ez volt itthon a gömbölyű Colt utáni Colt 95-99), ebben van 1.6MIVEC 4G92 175LE@7500 motor 168Nm-el) ami az 1050kg-os kasztnit röpití.

De erről ill. a többi kocsiról is jöhetne kép, alkatrészlista, leirás.

ommm 2008.02.02. 10:40:48

hmm...tudom, okoskodásnak fog tűnni, de valójában az a te gondod, hogy nagyon csontig átépítetted, most meg kurva nehéz lesz összehangolni az egészet. a gyári csövek, gondolom, nem a megnövelt hőhöz és nyomáshoz vannak méretezve, viszont ha van csőbilincs ami jó, de nem szép, akkor ne tökölj. különben sem fogsz nyitott motorháztetővel közlekedni, szard le, hogy nem szép, legalább tart.
durván néz ki a gépállat, egy jó difivel pedig biztos csoda lehet kanyarodni vele, gratula hozzá, megértem a betegséged. ezt nem lehet abbahagyni, olyan, mint a drog.
és bár közel sincs ekkora penge_verdám és tudom, hogy hülyeség, azért két hete minden nap megkeresem a kis Eaton-kompresszor kittet a neten 140 rugóért. jaj, csak fölös pénzem ne legyen, mert akkor meg fogom venni és annak nem lesz jó vége.

pályára magyar! uff...

peretyo 2008.02.02. 11:06:41

Sziasztok.
BMWpárti vagyok, bár vitát nem akarnék nyitni, csak egy tanács Karottának:
Bemész a BMWszervízbe és az alkatrészosztályon kérj bilincset!!
Garantálom ,hogy nem fog neked ki/szétnyílni az ott árusított bilincs, hacsaknem télleg vmi eszelős erővel húzod... Ellenben nem is 10 Ft egy darab, de asszem akkoris nevetséges az ártöbblete egy "sima" bilinccsel szemben, mint amennyi szopást meg tud előzni...

Üdv: Peretyo

chag23 2008.02.02. 11:19:03

Vissza a halálbüntetést, és a szemet-szemért büntetést!
Az ócska tolvajokat mind felakasztanám!
Az autó múgy nagyon tuti! Majd csak jó is lessz egyszer!

klarky 2008.02.02. 11:48:44

Akit érdekel az autó átépítése egy pontig elolvashatja a megboldogult karotta közlönyön. Ott bizti megvan még az archívumba.

Amúgy egy kérdésem van: Minek egy ilyen kocsi? (Jaj, ne üssetek!! 8-))) )

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.02. 11:56:07

Azt ajánlom lógass az ablakba hagymafüzért és tarts keresztelt vizet a kesztyűtartóban, mert ha ezt ellopják az fájdalmas lesz. Én rögvest beszereznék egy instant RPG-t a helyedben, és mindenkit kilőnék aki csak ferdén néz rá:)

Tommi 2008.02.02. 12:04:11

scheerti: főleg a japókat, mi? :DDD

feketenap 2008.02.02. 12:35:00

A perem nérlküli - tömlővég nélküli - csöveken is megáll a gumicső, csak kell rá egy hajszálnyi sziloplasztot nyomni körbe, és persze megvárni, amíg meszárad. Örök életű!
A kocsi egyébként nem rossz. Csak személy szerint, nem tudom elképzelni, hogy egy laptopon keresztül beszélgessek a motorral. Kill all elektronic!

feketenap 2008.02.02. 12:39:30

ommm: nem hiszem el! Beadod a derekad és légsűrítő után nézel?

Én így vagyok 2.2-es Audi turbómotorral, csak az Golfba menne. Most is van egy a racing-bazáron, gáz, hogy aranyáron.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.02. 13:21:04

feketenap, ha jót akarsz akkor felejtsd el! Nézz körül Németországban, korrektek, láttam olyan bontott motort amihez megvoltak a számlák végig, hogy mit cseréltek rajta. Frankón mondom a magyar Turbos Audikat felejtsd el. Amikor azok bekerültek ide a Turboról kb 100 szerelőből 20 hallott, 10 látott is, 5 szerelt is, 1 jól. Kb ennyire rizikós Turbos kocsit venni itthon. A Turbo Uno utáni hajszámat úgy zártam, hogy inkább magam építem meg, de ilyeneket soha!

Galamb 2008.02.02. 13:27:30

Kari: az a baj ezekkel a tuning verdákkal, hogy sose lesznek készen. Csak sok idő rájönni.

Lásd még: az ezerkettes Lada ezerötös motorral, vmax=100 km/h.

Meg aztán a 911 se volt fakerekű. És az kész van.

ommm 2008.02.02. 13:41:28

fektenap: nem hiszem, hiszen akkor már meglenne. és igazából nem látom értelmét, de akkor is bassza a bögyöm...
a legnagyobb gond az éppen fixa ideámmal van :)
valahogy nem visz rá a lélek

StationW 2008.02.02. 13:42:52

Ommm...linkeld már be lécci azt a kittet!

Éppkész a motorom,a mechanika 400le-ig bírni fogja, az a töltő meg jó lesz első lépésnek!

VGergo 2008.02.02. 13:54:08

Ez legalább egy szép Nissan !

ommm 2008.02.02. 14:11:27

StationW: ment a pm, hosszú a link.
gond nélkül adaptálható bármelyik típusra. és gondolom meg lehet rendelni külföldről, ott nagyobb a választék.
és inkább kompresszor, mint turbo. nekem legalábbis :)
de most inkább még csak játszom a gondolattal.
ma is mentem volna bütykölni, de nagyon szar az idő errefelé :((

Shomee E34 2008.02.02. 14:12:34

Peretyo!

Kész van már az 540? ;)
HA meguntad a javítgatást,van egy ötletem4
Bemész a BMW-szalonba és kérsz egy rendes autót!Igazs,nem egymillióhárom,de a büdös életbe nem kell hetente a szerelőhöz hordani! :D
ÉS most lázadj,sértődj,ossz,de tudd,h ismét csak szivatlak öcskös!!!!
Apád,a partyszervező

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.02.02. 14:24:45

egyébként mi köze itt a melegbárnak a mélygarázshoz? nem értem a poént ): elnéztem valamit?

GIjoe 2008.02.02. 14:29:46

tomitsu-nak az uj kocsija egy mirage
;)

Zsolt 2008.02.02. 15:17:18

Emlékszik még valaki arra, hogy kértük a TV-adások interneten közzé tételét?:D

Kenguru 2008.02.02. 15:44:03

Tud nagyon jo lenni a tuningauto, csak az sok ido, sok munka, sok turelem, sok elmeleti felkeszules, es persze sok penz.

Es tudni kell megallni az epitesben. :)

Az enyem(nem nissan) kilenc eve epul, es napi hasznalatban van.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.02.02. 16:46:29

Több készlet gumi drifteléshez felnivel jutányos áron kapható!
Ugyanitt használt motor, papírokkal eladó!

06-90/***-***


Bocs! :D

KAROTTAFÜGGŐ 2008.02.02. 16:54:37

De jó volt hallani a MESTER felől a másik Mester tollából! MÉG MÉG MÉG!

(karotta fanklub az iwiw-en)

ommm 2008.02.02. 17:30:55

karotta fanklub sz iwiwen

szűzmáriaédesanyám!
hát LOL vazze, LOL. iwiw, haha.

[] (törölt) 2008.02.02. 17:43:37

"Csak személy szerint, nem tudom elképzelni, hogy egy laptopon keresztül beszélgessek a motorral."

es azt el tudod kepzelni, hogy egy darab drottal radiojeleket lehet fogni, amik raadasul a levegoben terjednek, vagy meg nem tartototok ott a fizika tananyagban?

klarky 2008.02.02. 18:07:57

És ami a legjobb, Karotta a saját magáról elnevezett klub tagja! 8-)))

cimbi 2008.02.02. 19:07:10

Lehet behelyettesiteni mindenkinek amilye van!

"Először csak a hengerfej. Egy kis vezérmutengelyecske-cserécske.
Ahhoz igaz, a kompresszión is emelni kell, meg polírozni a beömlöket, szívócsonkot...
Mire észreveszed, már fenn üvölt a dupla-weber. Az erös motor azonnal kinyírja a diffit.
Aztán a váltót. A fordulat a generátort, a vízpumpát.
Átszakad a motortartó bak, elgörbülnek a lengökarok, szétnyílik a bölcsö.
A kompresszió miatt folyamatosan cseréled az önindítókat.
De ezt ráadásul még élvezed is!!!
Azután a végén összeszámolod és rájössz, hogy mennyit költöttél az Autóra és az még mindig egy Lada maradt.
Ha most úgy érzed, hogy megéri, csak akkor vágj bele. Egyébként nem érdemes."

Lotyó 2008.02.02. 19:07:10

Kis sárgarépa!

Odamész a trafis rendőrhöz, lebaszol neki egyet, és máris kapsz fasza bilincset.

Amit meg nem akarod, hogy ellopjanak azt vizeld körbe.

Pap Imre 2008.02.02. 19:14:39

Jóvana TOMITSU messzögeli.

morcosboci 2008.02.02. 19:16:15

Az angol PPC magazinnál egy SX-et csinálnak Lexus LS motorral és kompresszorral. Az b iztosan megbízhatóbb és sokkal olcsóbb lesz...Erő meg éppen elég lesz benne.

Lally 2008.02.02. 19:21:28

"karotta fanklub sz iwiwen"

Basszameg, pont az előbb töröltem magam onnan :)))

mediterrano 2008.02.02. 19:33:48

SCHEERTI!!

Szenteltvíz és nem keresztelt víz. A keresztet Te veted a szenteltvízzel.
Amen.
:)

Galamb 2008.02.02. 19:35:45

Gondolom azért melegbár, mert autóbuzik.

rognork 2008.02.02. 19:49:09

ki kell hozni rézcsőből az egészet, keményforrasszal. az tuti lesz.

Galamb 2008.02.02. 19:55:02

Karotta!

Van egyébként olyan cimbi, akinél fékpadon, folyamatosan változtatott terhelés mellett tudtok motorelektronikát programozni, csak ölég hideg van ilyenkor. De akkor nem Bivalybasznádon dobja le, amit ledob, kilő, szétesik, hanem egy felszerelt műhelyben. Persze ez csak akkor éri meg, ha nem borulsz ki attól, hogy a padon közben kiderül a VALÓS teljesítmény is. Sokan nem tudják tolerálni. Másoknál kiderül, hogy a 'szuper' sportkipufogó csak levett a teljesítményből...
Utoljára nettó hatezer forint volt egy óra, ez most se nagyon lehet több, és ez NEM egy gyorsítás, aztán viszlát! Mérhettek minden paramétert terhelés alatt, üzemi körülmények között, AFR-t, mittudomén miket, ami hárombetűs szó van a szótárban: www.classiccar.hu (nem reklám)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.02. 20:27:13

úha úha ha végre kiforr a képezet, jöhetne nyáron vele belsőség talira, igencsak szépre sikeredett az a motortér :P gratu hozzá

_MrB_ 2008.02.02. 20:42:33

A halálbüntetéses tolvajosdira annyit írnék csak, hogy biztos nem hülye egy cseppet sem az, aki minden védelem nélküli, közösségi, bárki álltal benne helyet bérbevehető garázsban tárol elzáratlanul százezreket?

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.02.02. 20:45:07

Galamb: a tuning mindig az élettartam rovására megy. A határt pedig az ember szabja. Karotta még nem látja a határt :) Mert nem tudja, mit akar.

Az én első kocsim ne hozd példának, mert abban szemernyi tunung sem volt. Bár tényleg nem volt végsebessége sem.

NullJozef 2008.02.02. 20:59:37

Nekem fent van egy Eaton M45-ös... Hát, nem rossz dolog... Alapjárattól tölt, nem kell visszahűteni, király hang, különleges, stb. Amúgy egy Corradón van G60 helyett, tehát bírja is a blokk. úgyhogy mindenkinek ajánlom:DDD

Galamb 2008.02.02. 21:01:06

Ja nem, igazán csak olyan lehangoló, amikor nem az álmaid valósulnak meg, hanem a masszív szerelés. És megint és újra. Ha meg két hétig semmi nem romlik el, akkor már töröd a fejed, hogy mit kéne még rajta faragni. Na én meg folyamatosan és minél többet, gondtalanul AUTÓZNI szeretek. Ezért én inkább a Winkler-féle szemléletet képviselem. Sőt. Legjobb, ha minden marad gyári.

Tudom, az nem 'önmegvalósítás'.

attis 2008.02.02. 21:16:04

kéretlen jotanács tudom de..
én mindig dupla csőbilincset használok tuningoláskor, eddig mindig bevált.
üdv

Mersant 2008.02.02. 21:16:56

Csak be ne sokaljatok azokkal a csövekkel meg lovakkal....!!! ..szegény Winkli Robi báttya meg má lehet egyenest a Kék Osztriga bárig jutott végső elkeseredésében!

Laczos (törölt) · http://napihulyeseg.blog.hu 2008.02.02. 21:27:04

Most szemét leszek. Nagyon szemét.

"A hivatalos birtokbavétel előtt be kellene járatnom a direkt driftre gyártott sperrdiffit. Ez úgy néz ki, hogy kitaposott kuplunggal kéne nyolcasokat autóznom fél órán át."

És előtte mekkora sebességre kell felgyorsítani, hogy az autó fél órán át lendületből guruljon? :-)))

(bocs, de nem tudtam kihagyni :-)

yenoee 2008.02.02. 21:50:55

scheerti, ha uno turbot keresel, beszélgessünk.

Titi120 2008.02.02. 21:54:22

Csak egy dolgot tudok javasolni a témában: SOHA ne számold össze, hogy mennyibe van a móka, mert belebolondulsz! :)
Persze tudom, el lehet költeni egy rahedli pénzt cigire, alkoholra, drogra is, ezeknél még mindig jobb az ilyenfajta káros szenvedély.
Amíg egyszer nem adja ki, és fel nem csavarodsz valahova ...

karlmann 2008.02.02. 22:50:55

Karotta, két dolgot javasolnék egyáltalán nem kioktatásként. Az első, próbálkozz gyári bilinccsel. Sokkal drágább, de többet is bír. A másik, ha a teljesítményt fékpadon tesztelteted, akkor egy csomó hiba még a műhelyben kijön, és ráérsz megvenni a driftgumikat/felniket. De ha kész lesztek, azért bemutathatnád egy gyors cikk erejéig, mi is van benne és mit tud a gép. Sok sikert!
Karlmann

ommm 2008.02.02. 23:18:20

NullJozef 2008.02.02. 20:59:37:

dobj egy emil. eltémázék erről a kompresszorról. khm...

végre elállt az eső és sikerült felsakkoznom az új szívócsonkot és könyököt. olyan frankón mocskos voltam a végére, hogy csak na :)
de jól esett...

ommm 2008.02.02. 23:21:49

Jozef: japánautó szindrómára (alul semmi, felül valami) érdekes megoldás lehet.
és nem, még nem komoly, csak érdekelnek a tapasztalataid

StationW 2008.02.03. 00:46:00

Ommm!

Elküldenéd ide is!

nagy.sandor01@citromail.hu

...és a kompressoros elmélkedéshez én is szívesen csatlakoznék, ha nem lenne baj...

Üdv!

AP (törölt) 2008.02.03. 01:30:00

ilyen írásokat igénylek a jövőben is.

nagyszerű a doktor ábrándozása, de az autóbuzériám kielégítéséhez konkrét dolgokra van szükségem.

feketenap 2008.02.03. 06:26:34

Edelweiss: elég csúnyán mellényúltál!

Másrészt, az autójavítás módjának kognitív értelmezéséről nyílvánítottam véleményt. De van, aki csak azt tudja elolvasni, amit a betűkből rak össze.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.03. 08:10:46

>Szenteltvíz és nem keresztelt víz. A keresztet Te veted a szenteltvízzel.
Amen.

Elnézést, Atyám

ommm 2008.02.03. 10:44:27

StationW 2008.02.03. 00:46:00 :

ment az emil. habár NullJozef még nem válaszolt, de elagyalhatunk rajta.

AP (törölt) 2008.02.03. 15:45:36

...de miért melegbár?

AP (törölt) 2008.02.03. 15:46:49

"A motorház tagadhatatlanul nagyon szép."

az is, de talán a motortér még inkább :)

robika 2008.02.03. 21:15:40

Tud valaki segíteni a kompresszor ügyben:
Valaki egy linket?
Hol van erről infó?

Galamb 2008.02.03. 23:34:51

"A tuning mindig az élettartam rovására megy"

A tévézés meg a tanulás rovására. Egyéb bölcsesség?

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.04. 02:08:51

Soha nem értettem a tuningistákat. Ha gyors autó kell, vegyél olyant, amit gyorsnak terveztek. Egy ilyen tuningmostrummal nem mernék messzire menni, mert mindig nyűgje van...

Giuseppe 2008.02.04. 11:50:20

Nem ismeri valaki véletlenül Tomitsu elérhetőségét?
Olyan valaki is jó lenne, aki kiismeri magát egy nissan consult-II ECU bugyraiban.

StationW 2008.02.04. 13:33:15

megszaLott

A tuning mint olyan némi megszállottságot teremtett, a tuningot magát meg eredetileg a szükség....

...úgyhogy ebben felesleges értelmet keresni:)

Ha ésszel és rendesen rakod össze, akkor semmivel sincs több baja, mint egy széria autónak....sőt!

A vásárlás pedíg...ha csak a teljesítmény számít, akkor ott az én autóm, 500.000-ért nagyon szép állapotúak kaphatóak, és ha a megfelelő motorral veszed, és okosan átépíted (fék, megerősítések, profi vezérlés, stb...)akkor 4-5 milláért kapsz egy 400Le-s járgányt!

Mutass egy 1200Kg-os autót ilyen teljesítménnyel akár csak a duplájáért is!? :)

members.aol.com/solomiata/FE3.html

StationW 2008.02.04. 14:21:16

Kicsit belezavarodtam az elejébe nyelvtanilag, de így valahogy így:

A tuning mint olyan, általában "némi" megszállottságot teremt, a tuningot magát meg eredetileg a szükség....

bodoo · http://www.dimensiontech.hu 2008.02.04. 15:34:22

Hali!
Én is egy 200SX feltámasztásán ügyködök, már több, mint fél éve, ráköltöttem a gatyámat, de, egy igazán jót még nem autóztam vele... mostanában gondoltam rá, hogy felgyújtom.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.04. 23:18:27

StationW
Én is tuningolok. M-es lökősöket tervezek venni az E36ra:) Meg egy-két M-es alaktrészt a futóműbe. A legnagyobb tuning eddig az volt, hogy untam a poroltót a csomagtartóban, és szépen feltettem a gyári helyére a jobb1 alá. Ha majd gyorsabb autó kell, veszek egy M3-at.
Milyen autód van? Elsőre aszittem 323GT, de a linken vmi 626-ról van szó. Annak meg nem kell 400 lóerő.
És gondolom nem nagyon utazol vele:)

StationW 2008.02.05. 12:29:47

Egy 626-os kombi:)))) 1990-ből. Most lett kész a motor mechanikája a linken található infók alapján Mahle dugókkal.

A hajtásláncot kell még átrakjam (4WD) a kompresszort fel, és fel kell programozni majd. Ezek a 2008-2009 évad feladatai.

Jelenleg egy rendesen túlméretezett szívó mocim van, a létező legerősebb váltóval amit a Mazda ehhez a blokkhoz gyártott, egy AISIN kuplungszettel.

Ez az:
www.carstyling.hu/car_shower.php?id=37285

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.06. 03:18:05

Nem olyan rossz ez eddig, csak ne tegyél túl sok lóerőt az első kerékre, mert nincs értelme. Én előbb 4wd-t építenék. Sok sikert

StationW 2008.02.06. 10:02:33

Már megvan a donor is hozzá:)

Sam8888 2008.02.15. 11:23:33

karotta.blog.hu/tags/200sx

Itt olvasható, hogy kari megakar állni vmivel 300 ló felett és inkább az egyenletes erőelosztásra megy, mert driftre kell a verda.

megszaLott · e36fanatics.hu/userpics/2_5.jpg 2008.02.04. 23:18:27

A lökhárító, kékled, nagyszárny hátra meg az ilyen többi csicsa szarság nem tuning!!! Attól max jobban néz ki... (Ízlés kérdése)

És képzeld. Egy tuningolt autó általában simán otthagy egy vele azonos erejű gyári autót! (Általában...) Tehát a váltás M3-ra nemfeltétlenül jó döntés. Csak majd megne lepődj, ha valaki lehagy egy E36-al. :)

Sam8888 2008.02.15. 12:23:42

És igen, mégtöbbet a Nissanról! Meg Kariról, meg Winklerről, meg a TC flottáról, meg...
süti beállítások módosítása