Fotók: Csikós Zsolt
Hijnye, de szapora fajta a Bimmer! A héten egyszer már néztünk ki a Szerkesztőségi Ablakon, hogy elmerengjünk Chris Bangle és a BMW őt megelőző formavilágán. Karotta még a csajozási faktort, illetve az autó csajokra gyakorolt hatását, az autószexiséget is belevette a disputába, és hát persze formán nem érdemes vitatkozni, ugyanakkor igazán szórakoztató. Legalábbis sokkal építőbb, mint azon veszekedni, hogy Gyurcsány vagy Orbán.
Na mindegy, a lényeg, hogy akár régi, akár új 5-ös, vagy bármilyen BMW, most már, hogy úgy mondjam, célzottan fogunk kitekinteni az ablakon. Mert nem sokkal a múltkori poszt után mit látunk? Jobbról az E39, múltkori ismerősünk, szinte már barátunk, hiszen olvasta a posztot, mármint az autó gazdája, aki le is írta, hogy a tetőcsomagtartó csak a karácsonyfa-szezon miatt rontja az összképet, és ha tavasszal nézünk ki a szerkesztőségi ablakon, sokkal szebb felnikkel látjuk majd ugyanezt.
Aztán balról egy szép E30, amiről most tudtam meg, hogy Orosz doktor végre nem egyből Lambóval akarja kezdeni az autózást, hanem egy ilyennel, amit egyrészt támogatok, másrészt kicsit irigylem előre. Mert bár tudom, hogy a büdös életbe nem lesz neki E30-a, mert ahhoz le kell tenni a jogsit, ami hajmeresztő dolgokat kíván, például KRESZ tanfolyamra járást, amikkel szerintem Orosz doktor nincs tisztában, ugyanakkor mérhetetlenül tetszik nekem az E30. Igen, van egy csomó egyéb szép Bimmer, az első cápa 3-as, satöbbi, satöbbi, akarsz róla beszélni?
Ráadásul az Index jogásza, Bodolai doktor vett egyszer egy tökéletes, de TÖKÉLETES E30-at, tán 1,8-as, de gyönyörű példányt. Azt kellett volna megkaparintani. De az ugyancsak indexes TBG kolléga kaparintotta meg, és bár megilleti az ártatlanság vélelme, pacekra úgy érzem, nem melegíti rendesen a motort, nem cserélteti kétévente a fagyállót, meg általában: tudja, hogy ez egy BMW, de igazából nem érinti meg lelkileg ez a karcmentes E30 állapot.
A középen fickós ferdeséggel felparkolt E36 új elem, de szeretettel üdvözöljük óriás plazmatévénk képernyőjén. Ma ebéd után megint kinézünk, és regisztráljuk az aktuális BMW-számot.
Az utolsó 100 komment: