MÁR HÁROM BMW AZ ÁRPÁD ÚTON!!!

Az ablakból: Egy BMW E30 és egy E36 csatlakozott az E39-hez

  2008. január 07. - Winkler Róbert Címkék: bmw az ablakból

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

BMW E39 a Totalcar szerkesztőségének ablakából. Fotó: Csikós Zsolt
Fotók: Csikós Zsolt

Hijnye, de szapora fajta a Bimmer! A héten egyszer már néztünk ki a Szerkesztőségi Ablakon, hogy elmerengjünk Chris Bangle és a BMW őt megelőző formavilágán. Karotta még a csajozási faktort, illetve az autó csajokra gyakorolt hatását, az autószexiséget is belevette a disputába, és hát persze formán nem érdemes vitatkozni, ugyanakkor igazán szórakoztató. Legalábbis sokkal építőbb, mint azon veszekedni, hogy Gyurcsány vagy Orbán.

Na mindegy, a lényeg, hogy akár régi, akár új 5-ös, vagy bármilyen BMW, most már, hogy úgy mondjam, célzottan fogunk kitekinteni az ablakon. Mert nem sokkal a múltkori poszt után mit látunk? Jobbról az E39, múltkori ismerősünk, szinte már barátunk, hiszen olvasta a posztot, mármint az autó gazdája, aki le is írta, hogy a tetőcsomagtartó csak a karácsonyfa-szezon miatt rontja az összképet, és ha tavasszal nézünk ki a szerkesztőségi ablakon, sokkal szebb felnikkel látjuk majd ugyanezt.

BMW E30 a Totalcar szerkesztőségének ablakából. Fotó: Csikós Zsolt

Aztán balról egy szép E30, amiről most tudtam meg, hogy Orosz doktor végre nem egyből Lambóval akarja kezdeni az autózást, hanem egy ilyennel, amit egyrészt támogatok, másrészt kicsit irigylem előre. Mert bár tudom, hogy a büdös életbe nem lesz neki E30-a, mert ahhoz le kell tenni a jogsit, ami hajmeresztő dolgokat kíván, például KRESZ tanfolyamra járást, amikkel szerintem Orosz doktor nincs tisztában, ugyanakkor mérhetetlenül tetszik nekem az E30. Igen, van egy csomó egyéb szép Bimmer, az első cápa 3-as, satöbbi, satöbbi, akarsz róla beszélni?

BMW E36 a Totalcar szerkesztőségének ablakából. Fotó: Csikós Zsolt

Ráadásul az Index jogásza, Bodolai doktor vett egyszer egy tökéletes, de TÖKÉLETES E30-at, tán 1,8-as, de gyönyörű példányt. Azt kellett volna megkaparintani. De az ugyancsak indexes TBG kolléga kaparintotta meg, és bár megilleti az ártatlanság vélelme, pacekra úgy érzem, nem melegíti rendesen a motort, nem cserélteti kétévente a fagyállót, meg általában: tudja, hogy ez egy BMW, de igazából nem érinti meg lelkileg ez a karcmentes E30 állapot.

A középen fickós ferdeséggel felparkolt E36 új elem, de szeretettel üdvözöljük óriás plazmatévénk képernyőjén. Ma ebéd után megint kinézünk, és regisztráljuk az aktuális BMW-számot.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr39287092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky 2008.01.07. 11:55:31

Na én az E36-al voltam úgy, hogy mikor megjelent el sem tudtam képzelni, hogy az nekem valaha tetszeni fog, ma meg... Ijjj, de jó lenne egy szép darab. És mivel mindíg vonzottak a kuriózumok, ha lehetne kérni akkor legyen inkább a Compact. Az nagyon bitang.

Amúgy azt hittem, hogy egymás mögött fognak állni. Ez így olyan izé...

Pénteken a házunk előtt állt egymásra merőlegesen egy e60 és egy e34. Mire felrohantam az emeletre és előkaptam a fényképezőgépet köddé váltak. Szó szerint.

pantomimes · http://kamaszlanyok.blog.hu 2008.01.07. 11:58:13

Azért egy szép 02-est ezek meg sem közelítenek. Egyfolytába lesem a hasznaltauto.hu-t, de mindig csak milliós jószágok vannak, amindenit, pedig egy olyannal ellennék életem végéig.

Norbicsek 2008.01.07. 11:59:00

Tényleg Doki!
Itt lenne az ideje elővenni azt a KRESZ könyvet :-)))

San Miittai 2008.01.07. 12:03:25

Na, most komolyan! Akinek BMW-je van annak már nem kell tudni parkolni, vagy csak a szabályok nem érvényesek rá? Amúgy úgy vettem észre az utakon, hogy E30-ban az irányjelző sem széria tartozék, viszont mozgássérültek számára bizonyára komoly kedvezményt adnak, mert szinte valamennyi mozgássérült parkolóban ilyen autó áll a bevásárlóközpontoknál. Szégyen!

Norbicsek 2008.01.07. 12:08:34

Már megint kezdődik :(
Miért van az,hogy az ilyen postoknál mindig jön valaki,aki elkezd általánosítani, legyen az bármilyen autó ami éppen szerepel???

Alfás Theo 2008.01.07. 12:10:28

Na bumm három BMW egy nap...
Ha 2, vagy esetleg 3 Kappa, Alfa 155-ös lesz egymás mellett az hír lesz..

pantomimes · http://kamaszlanyok.blog.hu 2008.01.07. 12:12:43

Hű BeeTm

Jól megkéred az árát.

jig 2008.01.07. 12:14:42

BeeTm: az iskoláját, nagyon szép!
Bár elalvás előtt egy 318is szokott lebegni a szemem előtt ugyanebben a színben

ommm 2008.01.07. 12:37:35

na, eddig tartottam a szám de winkler leleplezett Doki :)
szóval ez kell neki.

ott van tessék, meg lehet venni :))

Kornel 2008.01.07. 13:00:25

Na most az ÖSSZES környékbeli BMW-s az Árpád úton fog parkolni. :)
Ebből következően Árpád út -> BMW parkoló igény szerint mozgássérült kártyával. lol

Így készül a totalcar ablakból című adás...

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.01.07. 13:09:42

Hjakérem az egygazdás gyári autót meg köll fizetni,megaztán lassan ebböl is egy ilyen megkímélt példány már unikum...

CSL 2008.01.07. 13:13:09

BeeTm: Ez gyönyörű!!! Miért adsz el egy ilyen autót?? Elment a józan eszed??:)

voripeter 2008.01.07. 13:16:46

Egy E30-at én is elfogadnék... Ha lenne pénzem... De már érik az elhatározás, hogy majd egyszer lesz is.

CSL 2008.01.07. 13:18:52

Azt meg csak úgy mellékesen közlöm veled hogyha eladod (főleg ha nem nekem persze pénzem nincs..:S) akkor a pokolra jutsz!! Soha többet nem lesz ilyen autód és csak a szíved fog megfájdulni mindíg amikor meglátod!:) Ez a földi pokol!:)

szg 2008.01.07. 13:22:42

"ami hajmeresztő dolgokat kíván, például KRESZ tanfolyamra járást, amikkel szerintem Orosz doktor nincs tisztában"

Ne vicceljünk már! Mi a rossebbér' kell OP-nek jogsi. Akinek a Lexus hátsó ülésén terpeszkedve, masszírozza a hátát az ülés, annak nem kell jogsi. :)))

feketenap 2008.01.07. 13:24:46

Az a zöld 320-as tényleg KÉNE.

G 2008.01.07. 13:25:18

Csak ajánlani tudom én is az E30-at.
Kezdő autónak tökéletes, főleg egy jó állapotú 325iX, de csak ha M3-as nem beszerezhető...:)

ommm 2008.01.07. 13:25:37

jaja, de ne felejtsd, a Doki autóbuzi (igaz, aránylag friss de annál jobban fertőzött) és az autóbuzi fő tartozéka a jogosítvány :)

Farkas 2008.01.07. 13:31:32

Pontosan G, egy M3 ideális kezdő autó, amennyiben az ember rövid időn belül be is akarja fejezni nem csak autós, hanem földi pályafutását is.:D

Nándesz 2008.01.07. 13:39:00

Nekem az a Passat kéne... :DD jó oké ne dobáljatok, csak vicc volt!! Az E30 mind közül a leggyönyörűbb.

whitefalcon 2008.01.07. 13:46:45

Azért azok a parkolási technikák sem egyszerűek...

ommm 2008.01.07. 13:49:27

ez az "ahogy esik úgy puffan" nagyvárosi módszer

érdekes, pozsonyban ugyanígy néz ki

ShwartzWazul 2008.01.07. 14:03:03

Különösen az első kép parkolási technikája teccik.
Még több gépet a tűzcsap elé kedves barátaim!!!

@ 2008.01.07. 14:25:59

G:
Nekem egy 320i a kezdő autóm, de már néha kezd kevés lenni.:P

ommm 2008.01.07. 14:48:07

kukac: nem karlak elkeseríteni, de ha csak nem vagy Nelson Piquet, akkor még nagyon messze vagy attól, hogy ténylegesen ki tudd autózni még azt a 320i-t is...
bocs

donghatto (törölt) 2008.01.07. 14:51:44

nekem is e30 az első verdám. ha valaki olcsón szeretne egy könnyű rwd autót, akkor ez az egyik legjobb megoldás. 102 lovas, és már az elején is kevés volt:D ettől függetlenül így is könnyen oda lehet vágni.

viszont ha valakinek a leginkább csapatásra kell az autó, akkor ne vegye meg, mert a kettő nem megy, és nincs is értelme sztem. én bebuktam. most épül driftre egy autó, sajna csak spórólósan. persze e30:) majd pályán kiélem magam; nem érzem majd szükségét h utcán vitézkedjek, ehhez meg tökéletes egy lassú, ám de biztonságos autó:)

@ 2008.01.07. 14:55:25

om:
nem vagyok kukac, ezt egy informatikusnak illene tudni:)
Előzéskor, kigyorsításkor lehet kevés egy 20éves 20as motor ereje, kanyarban gyári futóműve. Így értettem, nem pedig egy röhl mintájára vett mecseki szerpentinre gondoltam.
Száraz aszfaltos burnouthoz szintén kevés.
Mivel nem ismered azt a 320it, nem tudom vezettél e már egyáltalán bmwt, ezért nem kell beszólni. Ha jól tudom te autód sem éppen gyári, ergo neked is kevés volt, pedig te sem lehetsz egy fittipaldi.
bocs

taki 2008.01.07. 15:02:19

háát... járdára parkolás, tűzcsapra parkolás. valóban igazi béjemvés összképép, rokkant parkoló nincs a környéken? ott is biztos lehetne fotózni egyet-kettőt :S

ommm 2008.01.07. 15:05:43

@:
nem vagyok informatikus, szerencsére :)
320i-hez volt szerencsém, régebben és valóban, buheráltam az autómat, de mindössze a hiányosságain akartam segíteni, nem szénné túrni. az nem ugyanaz.
kettő éve van meg lassan (ha jól emlékszem) napi használatban, néha-néha durva helyeken is, de nem merném kijelenteni, hogy ki tudom autózni maradéktalanul, pedig nem egy nagy etwas.

elbeszéltünk egymás mellett, de mindegy. nincs kedvem vitázni.

donghatto (törölt) 2008.01.07. 15:11:15

egyébként érdekes módon tényleg sok márkatárs adja elő érdekesen a dolgokat..

akos696 2008.01.07. 15:16:45

Alfás Theo: Az alfák meg nekem nem lenne nagy hír. Ez is van, nekem ez, neked az, de most ez áll az ablak alatt. e30-am volt nekem is az első saját autóm 1.6 os volt de vitte szépen, és bizony volt h én is a sportfutómű és a széles kerekek ellenére a hideg gumi miatt kicsit meglepődtem mikor kanyarból kijövet totál keresztbe vágta magát, győztem ellenkormányozni. Szóval mindegy, h mekkora, azért a hátsóhajtással vigyázni kell! Utána jött az e36 compi, az még mindíg meg van (már lassan 4 éve) de szeretjük az asszonnyal, annyra jó és megbízható, h eszünk ágában sincs eladni.
egy jó kis compi találkozó, de sajnos nem itthon :(
youtube.com/watch?v=QZ9rzSPuQMA&feature=RecentlyWatched&page=1&t=t&f=b

@ 2008.01.07. 15:17:39

Akkor had legyen enyém az utolsó szó:)
Soha nem állítottam hogy ki tudom autózni maradéktalanul, gyanítom a keveset értetted félre. Az az én SZUBJEKTÍV véleményem volt, amibe ne kössél már bele. Nekem kevés az a bmw a maga (eredetileg 125, ma már nem tom mennyivel kevesebb lovával) A leírt okok miatt. Ettől függetlenül nagyon szeretem. Ha te úgy érzed elégedett, boldog vagy a kocsiddal, akkor örülök.
Azt oedig nem értem mit értesz maradéktalan kiautózás alatt. Közúton forgalomban nem lehet egy autót szerintem maradéktalanul kiautózni, sőtt hétköznapi vezető szerintem pályán sem tud. Ahhoz már tényleg f1/pálya/rally versenyzőnek kell lenni. Viszont akkor vezessen mindenki 1.3as buzukit? Hát köszönöm nem.

ommm 2008.01.07. 15:20:33

nem kötök, csupán furcsa, hogy azt mondod "kevés", mikor még nem tudod mikor "elég".
písz

@ 2008.01.07. 15:25:16

nyilván nem tudom mikor elég mikor még nem próbáltam mikor sok:D
ps

ommm 2008.01.07. 15:26:02

nosza, irány a pálya

donghatto (törölt) 2008.01.07. 15:27:08

akos696:
nekem viszont mindkettő hír:) ha mondjuk két alfa 75, vagy akár egy alfa 6 állna az ablakom alatt...asszem nem mozdulnék míg be nem indítják, és elmennek vele (hasonlót már csináltam :D, ez az autóbuziság megkérdőjelezhetetlen ismérve)


ommm: sztem egyszerűen a gyorsulást érzi kevésnek (mint én is), de írta is.

CSL 2008.01.07. 15:27:42

taki
Mert a Corsás meg a Passatos nem a járdán parkol mi?? Csak a Béjemvés az szokott.. Egyébként 1 tonnánál kisebb tengelyterhelésű autóval lehet a járdán parkolni ha ott minimum 1.5m szabad hely marad a gyalogosok részére.. na itt pl így van...
Mondjuk aki azzal az e36 al van az tényleg tahó de az akkor is így állna ha trabantja lenne...

Alfás Theo 2008.01.07. 15:27:47

akos696!
Nem bántani akartam a BMW-seket, távol álljon tőlem, majdnem 318 tds t vettem anno.. Arra kívántam rávilágítani, hogy sok BMW fut az utakon, nem olyan ritka, min az általam említettek. Bár egy 6** CSI-t megnéznék még! Gyermekkorom kedvence a Derrick 7 BMW-je volt, és maradt is.

donghatto (törölt) 2008.01.07. 15:28:18

(jah, egy órája szembe jött velem egy 75! villogtam is rá, de nem vette:)

Norbicsek 2008.01.07. 15:35:54

haliho 2008.01.07. 15:31:59
ezt nézzétek meg:

s3.gladiatus.hu/game/c.php?uid=40003

Csak annyit kérdeznék,hogy muszály az ilyen dedós hülyéknek összebarmolnia a blogot?

Gekkó 2008.01.07. 15:40:50

Öröm és boldogság egy E30, boldog tulaja vagyok én is! 320i. De én ismerem az indexet és nem parkolok gyökér módon. Egyébként meglehetősen sok E30 rohangál, nem tartozik még ez a hír kuriózum közé...

akos696 2008.01.07. 15:47:25

Kedves Alfások!

Én sem akartam senkit sem piszkálni, sőt autóbuziként érdekelnek, nem is olyan kicsit, de a szívem csücske a BMW, ezért örülök, h erről van most szó! Akinek az Alfa a kedvence, az az Alfás cikkeknek örül jobban (azért szokott is itt lenni, nem lehet rá panasz). Na erre akartam én kitérni. Theo: 318Tds talán a legxarabb választás lett volna, gyenge is, dízel is annak hibalehetőségeivel és azért az sem 2 litert fogyaszt. Annál már tényleg sokkal jobb a 316i ;). Bocs, h ha megbántotam vkit, aki diesel párti. CSak arra akartam rátérni, h semmi értelme. A 25TDS pedig nem is eszik nagyon kevesebbet, mint egy 20 as benzines, csak ott a hengerfej, turbó, adagoló hibalehetőség. És a hajtást biza megbosszulja. Na meg ezekben sem tesztautókm van.

üdv

Lajcsi 2008.01.07. 15:52:13

E60 RULEZ!!! :)

kujon 2008.01.07. 15:54:22

Hali.Hát, nemtom,nem akarok kötözködni de ha Orosz kollégának nincs még egy jogsija se, akkor számomra megkérdőjeleződik az egész autós hozzáértése.Lehet, hogy keni vágja valaki az összes létező motorvezérlést, meg futóműrendszereket (elvben!) de ha nem tud egy autót elvinni egy körre hivatalosan, kipróbálni, meghajszolni, határait feszegetni akkor az eléggé gáz sztem...

ommm 2008.01.07. 16:37:16

bocs kujon de csak az lehet autóbuzi aki vágja a motorvezérlést és fejből tudja az S Merci kábelkötegének a színeit?

E30_V8_Turbo 2008.01.07. 16:40:40

Egy nagylámpás s.mentes E30-nál nincs jobb ami 4,4-es V8-as Turbos :DD

cyd 2008.01.07. 16:47:20

Na ne! E30 csakis kislámpás lehet. Műanyaggal nem jáccunk, csak a króm :)

Noname 2008.01.07. 17:05:55

Már három BMW van az Árpád úton???
10-nél iszunk!!!
20-nál pedig megint! :)

Szerintem ez a 2008-as év legnagyobb
felfedezése lehet! Vagy csak nagyon
unatkoznak a skacok a szerkesztőségben?

:)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.07. 17:18:02

Egy Bangle-féle ezüstmetál épp a buszmegállóban várt a buszra az emberekkel együtt, mikor jöttem el tőletek... :)

hukk 2008.01.07. 17:34:40

Szepek az e30-asok, csak kár hogy lerontotta renoméját az a sok hülyegyerek, meg gyökér, aki ezekkel a vasakkal (de ugyanez vonatkozik az a 1-2 gen. crx-ekre, corradokra) huligánkodik az úton.

Lackó 2008.01.07. 17:39:47

Az első autom nekem is egy E36-os volt(320 I).Nem sok ellenfele volt az utakon,talán csak a nagyobb vasakat kivéve(3000 benzintől felfelé...,de ezek még nem annyira gyakoriak).Egy baja volt:Benzintemető.Sajnos én egy lestrapált példányt fogtam ki,de így is élvezetes volt...
Most jelenleg egy gyári állapotu E30-as van a tulajdonomban...,a képek magukért beszélnek(www.használtautó/BMW 318/86-OS ÉVJ/ZÖLD/209655 KM ).A fenteikből kitűnik,hogy másfajta autó még nem volt a tulajdonomban,de nem is lesz.Akinek egyszer volt vagy vezetett már BMW-t,az tudja,hogy miről beszélek.Ez van.

cyd 2008.01.07. 17:46:03

Lackó 2008.01.07. 17:39:47
"Az első autom nekem is egy E36-os volt(320 I).Nem sok ellenfele volt az utakon..."
Anélkül, hogy hit- és/vagy márkavitába bonyolódnánk, ne komolytalankodjunk kérem. Mégiscsak 150LE-ről beszélünk.
Van egy pár - autóbuzik között repkedő - szállóige, melyek közül az egyik szerint "mindig van erősebb autó"

gergo 2008.01.07. 17:52:36

Ha mar E30 vs E36 akkor az E30. Bar itt is elfogultsag van felolem ahogy az elozo vs-nel mert msot E39 van elotte meg volt egy patika E30 :)
img2.tar.hu/mezesnegro/img/11008871.jpg#3

Abba msot nem megyek bele miert jobb a regebbi 3-as bomos.

E30_V8_Turbo 2008.01.07. 16:40:40
vagy ez:
img2.tar.hu/mezesnegro/img/33335121.jpg#3

Az almom meg mindig egy EVOIII img2.tar.hu/mezesnegro/img/33335123.jpg#3

Misa76 2008.01.07. 18:04:39

Ez ám a komoly post. kb a Blikk féle "Nóci majdnem elejtette a mobiltelefonját" színvonal.

Leegor 2008.01.07. 18:09:14

E30 szép, klsszikus, E36 rulez, E36 kúpé nagyon király.
De nekem is a Passat kéne, tudjátok, a fogyasztói társadalom :D

SizeNine 2008.01.07. 18:41:12

De most komolyan, ennek hír értéke van?3 BMW egy nap alatt!HIHETETLEN, szerintem benne lesz a Passzívban is:D

Pali 2008.01.07. 18:46:47

Klarky: Nekem is az a véleményem mint neked, és 3éve szert tettem az én kis Compimra! :) Azóta csinosítom, és próbálom egyedivé alakítan8i, de csak ízlésessen! :) Sok-sikert a Compact kereséshez, és a jóállapotú darab kifogásához! Üdv.: Pali

SizeNine 2008.01.07. 18:56:56

Átolvastam a kommenteket.Nekem is tetszik az E30,de nem akarok venni 800ezerért egy 19 éves benzintemetőt.Szerintem nem gazadaságos egy ilyen idős autót fenntartani. Más:tudom, h a világ legjobb autója a bmw(vagy a vw golf?:D)de a képen tökéletesen látszik(a parkolásból),hogy a "bmw-s", mint faj bármit megengedhet magának...rájuk talán nem vonatkoznak a szabályok?

qwer 2008.01.07. 19:14:43

EZ Mar szanalmas

George 2008.01.07. 19:19:17

Nem az a lényeg, hogy milyen hírértéke van, hanem hogy elindítson egy beszélgetést a bimmerekről. Akinek ez nem tetszik, ne olvassa a posztot!
De hogy hozzá is szóljak: Nekem is KELL egy E30 (nem hozott a jézuska:()!!

hukk 2008.01.07. 19:22:23

BeeTm: aki ilyen fasza állapotban megtartotta az autóját 19 évig, mond már el nekem, az mi az Istenért akarja eladni? Ha jól értem a hirdetést, Te ezt az autót újonnan vetted meg, tehát gondolom a pénz nem lehet indok. És mit veszel helyette? Rendben, kell egy megbízható autó, akkor vegyél egyet mellé, ezt meg őrizd meg az utókornak! Most majd megveszi valami HVCS, a zsiguli után, aztán felcsavarodik vele a fára. Nem értem...lenne egy ilyen patent állapotú e30-am, amit annó seggszüzen vettem, és képes voltam 19 évig ilyen állapotban tartani, biztos nem adnám el...

@ 2008.01.07. 19:55:17

Az a szánalmas hogy sok ember alaptalanul ítél: lsd hülyegyerek, benzintemető. Előszöris annyira nem benzintemető, főleg egy rendesen karban tartott példány. Enyém 7,9ből megjárta kvár-sopron és zurück, pedig nem kíméltem és sokan is voltunk. Viszont akinek ez sok, az ne itt szóljon be. Vagy akit kicsit érdekel nézzen bele népítéletekbe, meg fog lepődni. Egyedül ami bajuk lehet ilyen öreg autóknak az a szervízigény, bár iylen irányú tapasztalatom nem sok van. És bontózni elég jól lehet.
Hülyegyerek? Attól hogy ilyen autóban lehet (rwd) nem kötelező, hülyék meg mindenhol vannak, az nem márkafüggő.
BMW4ever:)
én azért váltanék e36ra, ha tehetném:D:D

@ 2008.01.07. 20:01:06

Az meg most jut eszembe a cikk kapcsán hogy mikor először mentem Erdélybe, számoltam az egymás mellett parkoló daciákat. Hát nálunk inkább bimmerből legyen sok:D:D:D

mostilyenvagyok 2008.01.07. 20:01:09

hűde nagy hír 3 BMW egymás mellett, hát ez a hír nagyon kellett.

a márk 2008.01.07. 20:03:30

Puci haverom E30-a gyári Alpnia motorral, aki hallotta élőben az tudja, hogy turbo nélkül is háború van a motortérben...

www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=387

én azé alfáslanjcsikásmazerátis maradok...

SizeNine 2008.01.07. 20:13:34

"Az meg most jut eszembe a cikk kapcsán hogy mikor először mentem Erdélybe, számoltam az egymás mellett parkoló daciákat. Hát nálunk inkább bimmerből legyen sok:D:D:D"

Igen tartalmas hozzászólás,büszke lehetsz magadra. Erről is volt már itt cikk korábban,(igaz nem Erdélyt említették,hanem Bukarestet) lehet, h Erdélyben több "bimmer" van,csak nem látod:) Ott is vannak nagy és szép gépek...

Igen, lehet, h egy jobb példány beéri 8 literrel országúton, de a fenntartása bajos lehet.Tönkre megy egy problémás helyen lévő szilent és rámegy a gatyád a javításra.(ne értsd félre,nem az anyag költség lesz sok:D

hukk 2008.01.07. 20:15:06

Én nem itélek alaptalanul. Nem mondom, hogy minden e30 sofőr gyökér, de hogy baromi sok van köztük, az tuti. És sok van még a crx/civic tulajok közt, a corradotulajok közt is sajnos. (ezek voltak fiatalságom álomautói) Én örülök a legjobban, ha te nem vagy közülük való. Mostanában fontolgatom valami (hátsókerekes) gépjármű hobbicélú beszerzését, de az e30ról azért tettem le, mert a legtöbből olyan gyerekek szállnak ki, akik közé a legkevésbé se szeretnék tartozni.
Amúgy szerintem ne vegyél e36-ot, nekem pár éve volt szerencsém egy rövid ideig használni egy 316 compactot, hát öszintén szólva nem volt egy nagy szám. 12 litert fogyasztott bp-vidék viszonylatban, különösebben nem is ment. Mondjuk elég kényelmes volt, meg jól is nézett ki, de csak emiatt nem érte meg a dupla árat egy hasonló korú nem bmw-hez képest. Ha már e36, akkor minimum 325 coupé/cabrio. A coupé még mindig elég jól néz ki, cabriózni meg mindenben király.

Fsa 2008.01.07. 20:15:38

Szeretem a BMW -ket, tényleg, főleg a Bangle előtti korszakot, de ez már tényleg szánalmas. Nem a blogbejegyzésről beszélek, mert ez a műfaj erre (is) való, na de, hogy ez kiemelt cikk legyen... Én kérek elnézést, hogy most már politikai felhangoktól sem mentes ostobaságokat sem vagytok képesek megírni, hanem egyszerűen kibámultok az ablakon és jé egy BMW, de szép. Szégyen.

petya 2008.01.07. 20:17:03

Ezt nem értem! Ennyire nincs miről cikket írni vagy mi? Ha én kinézek az ablakon látok 10 féle kocsit. Ha egy óra múlva nézek ki látok másik 10 félét. Mi ebben az érdekes? Még ha valami penge verdák lennének, vagy valami ritkaságok, de snassz kocsik, amiből százával futkosnak az utcán. Ráadásul az egyik olyan igazi "béemwésen" parkol. Kiváncsi lennék a gazdájára :) Biztos valami meneő csávó :)

G 2008.01.07. 20:22:43

Problémás szilent?
Mondjuk egy hátsó futóműtartó az elég problémás? 15e/db volt. Sok?

GGG77 2008.01.07. 20:23:41

E30? Asszem nem... E23 már inkább!

De továbbra is: E38 AZ ISTEN!!!
en.wikipedia.org/wiki/BMW_E38

lóláb 2008.01.07. 20:24:39

Mondjuk érdekes, hogy csak az e36 gyökér parkolását veszitek észre, arról egy szót se szól, hogy a passat is ugyanúgy áll a másik képen.

petya 2008.01.07. 20:43:41

CSL !

85-ös kocsiért 3 milla? Szerintem ez kicsit durva. Ja és az 50 ezer km (vagy mint írták mérföld). Hát nem tudom.... Még egy egypár éves kocsinál is hihetetlennek tűnik az 50 ezer, enm egy 22 évesnél.....

Allesmor Obranna 2008.01.07. 20:44:11

kezdjetek el Volvo-kat számolgatni. Hány Volvo jön-megy? Egy idő után nem bírtok majd leállni!
Nagyon beteges, ajánlom mindenkinek! :)

SizeNine 2008.01.07. 21:02:29

Kedves G:oké(mondtam,h ne az anyagárról beszéljünk), szedesd le és rakasd vissza...Vagy menjen mondjuk tönkre a motorban egy tömítés...garantáltan nem 2 fillér lesz a szerelés...

@ 2008.01.07. 21:06:12

Size9 ha még vissza tévedsz ide:
Én meg azokat ítélem el, akik: hű de nagy szám, 3 bmw, ez hír?
Erdélyt azért írtam románia helyett, mert ode mentünk, nem romániába. Bocs hogy sértettem nagymagyarönérzeted, de én legalább nem csak azért kommentelek hogy beszóljak valakinek mert ettől érzem jobban magam. (most lehet:)
autobuzik vagyunk akik beszélgetnek, vagy primitív parasztok akik beszólogatnak egymásnak?
erdélyben szerintem kb megyegyezik a bmw/dacia arány mint románia többi részén. És? Ettől már arra kell gondolni hogy én lenézem őket?
bocs hogy megvédem magam.

róza 2008.01.07. 21:13:41

...és ahol a KRESZ táblával jelölve kifejezetten megengedi...

róza 2008.01.07. 21:15:54

CSL 2008.01.07. 15:27:42
az előző neki szólt :-)

wrcvaz 2008.01.07. 21:22:08

#1; Derricknek E12 '5-öse volt.
#2; Lóerő ide vagy oda, az IX-nél csak egy 'estélyi' autó: STI alázhatja jobban most a jégen csúszkáló fűnyírókat.
Néha megállok és atyai mosollyal engedem, hogy leborulhassanak összkerekes bimmerem előtt szegény páriák.

:-P

SizeNine 2008.01.07. 21:22:18

at(@):nem kötekedni akartam,de azt nem hagyhattam szó nélkül, hogy összehasonlítasz egy daciat egy bmwvel:D Semmilyen szinten nem lehet összehasonlítani a 2 autót.Arra nem gondoltál, hogy valószínűleg azért parkol több dacia egymás mellett, mert arra van pénzük, azt tudják fenntartani?
1ébként én kérek elnézést.És igen,a kommented alapján akár azt is gondolhatnám,h lenézed őket.
Ha pedig a kommented jellegét nézem,ha ilyeneket irogatsz, te is a primitívek táborát fogod gazdagítani.

gergo 2008.01.07. 21:25:08

SizeNine 2008.01.07. 18:56:56

Lemaradtam vmirol? "de a képen tökéletesen látszik(a parkolásból),hogy a "bmw-s", mint faj bármit megengedhet magának...rájuk talán nem vonatkoznak a szabályok?" A kepen tokeletesen latszik az is, hogy az E39 mellett egy kis Corsa all ugynugy az E30 elott meg egy Passat!

Ergo 2-1 ha mar felhoztad, de mert bmw ezert mindenki akinek ilyen van fasz. Ahogy jo oreg Hofi mondana" -innekciot akarok!!!

De tenyleg vicc, hogy 100x -ta tobbet szabalytalankodnak mas marka autot vezetve emberek az nem baj. De ha egy bomosrol van szo akkor mint a hianak raugrotok es csamcsogtok rajta...

gergo 2008.01.07. 21:31:15

hukk 2008.01.07. 20:15:06

"de az e30ról azért tettem le, mert a legtöbből olyan gyerekek szállnak ki, akik közé a legkevésbé se szeretnék tartozni."

Attol, hogy veszel egy ilyen autot meg nem kotelzo ezek koze tartozni. Tudod, hogy hagy e30 volt abban a varosban ahol lakom anno es le se szartam oket mert mind nagyarcu, valojaban vezetni nem tudo pocs volt szakadt e30-al. Nekem meg volt egy patika nullas allpotu nemetbol amit sokan megneztek es imadtam. Mellesleg megtanultam Vezetni.

@ 2008.01.07. 21:34:57

SN:
Összehasonlítok??? Írtam én lóerőkről, kényelemről, bármi hasonlóságról, ellentétről?
Pusztán leírtam hogy kiskoromban rácsodálkoztam hogy JÉÉÉ ott mindenki dácsiával jár. És megemlítettem mennyivel jobb világ lenne a mostaninál nálunk, ha itt meg mindenki bmwvel járna. Így kifejtve remélem emészthető/érthető, semilyen nemzetet, márkafant (dacia:)) nem állt szándékomban megbántani.
Ez a baj sok emberrel, hogy egy komment alapján ítéltek könnyelműen és negatívan, ahogy a bmwseket.

Miért nem jár nálunk mindenki audival? Azt meg itt gyártják. (egy részét)

akos696 2008.01.07. 21:57:41

Bocsánat, de itt rengeteg a hozzá nem értő 1x volt nálam 1 compact és 12 litert evett BP-vidék meg BMW-s egy állatfaj típusú ember. Kérdezném, minek rontjátok itt a levegőt? Ti vagytok 1 külön állatfaj! Húzzaok vissza a VagonR+, vagy mittom én milyen topicba! Meg hogy a szerlés drága? E60-nál lehet, de e30-36 viszonyleben az alkatrész bagó a szerelés meg ugyanannyi, mint egy akármelyik másik autón. Problemás helyek? Ne röhögtess már! A 12L-es kollegának meg üzenem: 2esből vagy nem váltott feljebb, vagy valami nagyon nem stimmelt ott... Nekem most szilveszterkor Pécs-Balaton (igaz szar utak miatt óvatosan (max 100) 6(!) liter volt/100 km. Haver e39 528i város, rövidtáv: 12l kicsit nyomogatva. Ez rossz egy közel 200Le-s 1,5 tonnás autótól?!

Uraim,aki nem tud értelmeset hozzászólni ( csak a Béjemvéé sokat fogyaszt, meg a béjemvés külön állatfaj sztereotípiákkal jönnek) kéretik nem szaporítani feleslegesen az értelmetlen hozzászólások sorát!

Kösz

hukk 2008.01.07. 22:09:55

Nem kötelező tartozni sehova, de az embert igenis bekategorizálják az autója (főleg, ha az valami jellegzetesebb darab) alapján. Ez ellen ugyse lehet tenni semmit. Nem csak akkor igaz ez, ha bmw-t vezetsz, a többi márkára ugyanúgy igaz, csak nekem személy szerint a bmw-seknek tulajdonított imídzs a legkevésbe vonzó. És persze hogy van különbség a lepattant, papirok nélkül adott-vett, szétütött "driftautók", meg a százezreket-milliókat elnyelő projektek között, de ezt azért csak hozzáértő körökben veszik észre, a többieknek mindkettő csak egy "huligánautó".

hukk 2008.01.07. 22:20:08

Bizonyára én számoltam rosszul, végül is egy 15 éves, és csupán 1350 kg-os autó a budapesti lanyha forgalomban nem fogyaszthat többet az általad említett 6 liternél. Vagy tudod mit, biztos lyukas volt a tank. Csak azt mondd már meg, mi a fenéért mindig 450 km alatt csepegett ki a 60 liter belőle???

Különben nem mondom, hogy a 12 liter sok, mielőtt megvettem ennyire számítottam, szóval nem zavart különösen.
Az, meg hogy "Haver e39 528i" az meg a láttam valakit aki hallott róla kategória nekem.

@ 2008.01.07. 22:29:57

Kategóriákhoz kis story: e30at nagypapám is használja, na ő aztán tuti hímestojással a gáz alatt 0 huligánkodással közlekedik.:)
Nála a legdurvább az volt mikor eleinte mesélte hogy ment vele 110et. (mondjuk 2ütemű wartbourg után az sok:)

gergo 2008.01.07. 22:36:47

hukk 2008.01.07. 22:09:55

"Nem kötelező tartozni sehova, de az embert igenis bekategorizálják az autója"

Ez ember fuggo nem marka. Itt pl a legnagyobb cigany Volvo S80-val jar a kopasz fuxus nagyarcu 2 utcaval feljebb Skoda Superb-vel. Es msot? Az osszes volvosal es skodasal legyek ellenszenves, eloiteletes. Mert kb. itt is errol van szo a bmw eseteben.

A fogyasztasrol meg annyit, hogy nekem csak varosban 11 litert eszik az E39. 140-es palya autozasnal meg 9-et. 100-nal 7-et. Ott vmi nagyon nagy baj volt ha a 16i neked 12 litert evett. Egy szo mint szaz ez is nagy tevhit, hogy a bomosok sokat esznek. Persze ha uvegen jarkal vele az eber megeszik 16 litert is. Ez teny.

lóláb 2008.01.07. 22:42:03

Ákos, te aztán igazán rászolgálsz a bmw-sekről kialakított kép terjesztéséhez. "óvatosan a szar utak miatt (max 100)":ember, nem tudom mondták-e már, hogy városon kivül 90 a megengedett, (és baranyában volt a legnagyobb hó). Szóval kurva óvatos lehettél, mázli hogy nem ment arra valamelyik rokonom.

A hozzászólásodból itélve max 22-23 éves vagy, nemrég megvetted a "bömi"-t, és most örülsz neki. Sok boldogságot hozzá, légy te is előzékeny, segítőkész tagja az autós társadalomnak.

kujon 2008.01.07. 22:42:03

" ommm 2008.01.07. 16:37:16
bocs kujon de csak az lehet autóbuzi aki vágja a motorvezérlést és fejből tudja az S Merci kábelkötegének a színeit? "

Nem, omm, nem ezt mondtam.De azért az volt az állat, mikor Karotta döngetett az erdei úton a Super Sevenben, üvöltve a menetszél miatt, ecsetelve az autó tulajdonságát.Na ezt nem lehet jogsi nélkül; illetve lehet, csak nem kéne...

gergo 2008.01.07. 22:43:34

hukk

ultimatespecs.com/?option=4&brand=11&model=46&car=157

BMW E36 Compact 316i

Nezd meg: ergo vagy te veretedd neki vagy szar volt a lamda vagy barmi ami a fogyasztast befolyasolja.

donghatto (törölt) 2008.01.07. 22:44:36

úgy olvastam most a kommenteket mint egy nő (najó, bélyeggyűjtő), és elég érdekes volt:D ajánlom mindenkinek, érdemes kipróbálni:)

Rocko- 2008.01.07. 22:49:50

nem szeretem a bömit, de egyszer úgyis szerzek egy e30-at télre, mókázni.

kujon 2008.01.07. 15:54:22
te el tudnál vinni egy F1-es kocsit? de úgy istenigazából, úgy, h 2 kör után nem kenődsz fel egy falon? ha vinnének egy kört az általad választott sportautón, akkor nem tudnád megmondani, h milyen érzés volt benne?

hukk 2008.01.07. 22:53:09

Gergo, igazad van az hogy egy cigány volvóval jár, vagy egy fuxos csibész superb-bel az még semmit nem jelent. Nem is egy-egy ilyen ember alakította ki a rossz képet a bmw-kről, hanem az, hogy 90 után közép európa összes rosszarcúja hosszabb-rövidebb ideig birtokolt bmw-t. Most meg, hogy gyakorlatilag szarér-hugyért meg lehet már venni egy e36-ost, most meg elkezdték a hülyegyerekek felvásárolni őket, és meghalni bennük. Na ez a csoport se jobb, mint a másik.

A fogyasztás kérdésében pedig kézséggel elhiszem hogy egy nagyobb motorral se fogyasztott volna 12-nél többet, nyilván hosszabb a váltó, meg alacsonyabb terhelés, satöbbi, satöbbi...

Laci 2008.01.07. 22:56:30

A fogyasztáshoz annyit szerintem 1.6os tól 12 liter bármelyik márkában sok!! De tény hogy a 316 (e30, E36) a legkisebb motor azért a és ugyanazt a kasztnit cipeli mint a nagyobb motorosok (lehet tévedek pár kg-t). A BMW-s ismerőseim nem számolnak be túl nagy fogyasztásról. De azért 1.6osan is minimum 100lóerővel gazdálkodnak ami elég jó. Szerintem 8l reális vegyes használatban. Főleg 15év felett.

kob 2008.01.07. 23:08:25

Régebben szívesen olvasgattam a Totalcart...

ommm 2008.01.07. 23:14:58

kujon 2008.01.07. 22:42:03
bocs, így érthetőbb, de hidd el, attól még a doki imádja a gépeket.

hukk 2008.01.07. 23:31:34

Már ne haragudj Laci, de itt most nem arról megy a vita, hogy szerintem, vagy szerinted Pamela Anderson jó csaj-e vagy sem. Mert abban lényeges, hogy ki mit gondol, és azon lehet vitatkozni, hogy jó-e a szilikon mell, vagy sem.
A fogyasztás viszont számszerű tény, hogy mennyi. Én tankoltam-számoltam, és állítom, hogy nekem 12 l volt. Az, hogy ez szerinted mennyi, vagy, hogy szerinted mennyi lenne a reális, az tökmindegy, abban az esetben ha nincs/nem volt 3-as bmw-d.

Én 2003-ban eladtam az enyémet, szóval alátámasztani ezt már semmivel sem tudom, de erre a fogyasztásra emlékszem, ez ennyi volt városban, télen-nyáron, fiatalság-bolondság stilusban (de azért nem örült szemkitolással). De a 6-8 litereket már csak azért sem hiszem el, mivel az az e90-es 320d katalógusfogyasztása.

kujon 2008.01.08. 00:37:20

Rocko- 2008.01.07. 22:49:50
nem szeretem a bömit, de egyszer úgyis szerzek egy e30-at télre, mókázni.

kujon 2008.01.07. 15:54:22
te el tudnál vinni egy F1-es kocsit? de úgy istenigazából, úgy, h 2 kör után nem kenődsz fel egy falon? ha vinnének egy kört az általad választott sportautón, akkor nem tudnád megmondani, h milyen érzés volt benne?

Rocko: nem, valszeg nem tudnék elvinni egy F1-est, legföljebb, csak q sok gyakorlás után.De nem is próbálnék autós újságíróként észt osztani utána.Ha meg elvinne valaki, akkor nyilván utána helyből dobnék egy hátast persze, mint mindenki,meg lenne egy véleményem de azt se nevezném autós újságírásnak.Na mindegy, végül is nem érdekes az egész, csak részemről a konzekvencia levonva.Jó éjt mindenkinek.

Rocko- 2008.01.08. 07:34:35

kujon 2008.01.08. 00:37:20
hát én nem láttam még kifejezetten "észosztást" OP-től, és persze azt sem odja meg neked, h milyen a váltás. nekem ez így megfelel.
"Ha meg elvinne valaki, akkor nyilván utána helyből dobnék egy hátast persze"
naugye, ahhoz meg nem kell jogsi. :)
"de azt se nevezném autós újságírásnak"
ebben is van valami, viszont ha szűk kereteitn ézzük OP nem az. egy darab cikket se láttam tőle, ami egy autó vezetéséről szólna. így viszont korrekt a dolog. sőt, tudok mutatni olyat is TC-nél, aki meg nem is írt még autóról, mégis van kint cikke. szóval kicsit tágítani kell a kereteket, és máris belefér ő. :)

Charlie Drop 2008.01.08. 07:36:51

Egyáltalán lehet még találni értelmes állapotban lévő e30ast? :D
Még mielőtt Orosz úr ilyet szeretne?

engem az ismerőseim eléggé lebeszéltek, mert itthon minden le van harcolva már :(

akos696 2008.01.08. 08:36:02

Kedves hukk!

Én a 6 literes fogyit nem a Bpi forgalomra értettem, ha figyelmesebben végigolvasod, az országúton max 100-as tempóval sikerült. Autópályás meneten sem sikerült 8 liter fölé vinni, nyaralásos átlag 150 es autópályamenet, 4 személy full pakk, kis dugó 7,4. Város 9, max 10 télen rövid távokon.
60 litert nehéz lehet bele tankolni, mert 52 v. 54 literes a tankja (ettől függetlenül lehet, csalhat a kút :)). A saját tömeg pedi 1150 nem 1250. A haver 5-öse engem meggyőzött, töbi nem érdekel. De ha utánaolvasok, rájössz, h a 28-as motor legendásan keveset eszik magához képest (tkp. ugya., mint a 20i fogyiban). 3-as kasztniban, autómatával szintén 12. Ez is saját tapasztalat. Innentől kezdve én nem vitatkozom a fogyi miatt, aki nem hiszi járjon utána.... ;)

dave 2008.01.08. 10:32:47

na elolvastam életemben először egy teljes hozzászólás listát és bár ne tettem volna...

Igen, BMW-m van, szeretem, mindig is ezt akartam és nem is fogok mást venni (esetleg ford mondeo) mert szeretem ezt a kék propelleres szart...

Alkatrészes részhez:

nem hiszem el, hogy akár egy G astrához vagy pl ford focushoz, vagy golfokhoz hasonlítva drágább lenne a bmw-m fentartása. volt opel kadettom, amibe a gyertakábelek (vagy mi) 13.000 ft volt a garnitúra, a bmw-be meg 10. ami sok, az az olaj talán... de nem is szart veszek bele, Fina olaj, amit a gyárban is raknak... futómú? hmmm... a komplett első és hátsó futómű cseréje szereléssel együtt nekem 150.000.- Ft és szerintem bármelyik másik általam említett autóhoz sem olcsóbb... szóval sztem nem sok.

fogyasztás:
nekem 316i-m van. 10 litert eszik. esetleg 9et. lejjebb sosem vittem még, bármilyen óvatosan is mentem vele... de kérem! 105L motor, 1150kg. nem is várom el tőle, hogy kevesebbet egyen. ehhez a kasztnihoz kicsi ez a motor. de! anyám g astrája 1,4-es. 8-10L fogyasztás. és anyám nem egy rakéta típus.

menni meg megy, ha pörgetem... nem mondom, hogy nem lenne jó egy 325 vagy 328as, 100x jobban menne és 2-3 literrel enne kevesebbet. ja és lehet, hogy most le fog fikázni az összes nem BMW párti, de nekem télen is 10L a fogyasztás. őszintén: bármit csinálok a kocsival, ha lassan megyek, ha agyon pörgetem, 10L. se le, se fel. a kúton 6ért tankolok és mindig elmnegyek 200km-t vele.

várom a (le)építő hozzászólásokat... :-)

dave 2008.01.08. 10:34:03

bocs. a 2-3 literrel kevesebbet helyett a "többet" akartam írni...

gergo 2008.01.08. 11:14:47

Charlie Drop 2008.01.08. 07:36:51

Nehezen. Ami szep es jo es patika azt alltalaban nem adjak el de elofordul neha, hogy kiteszik. Anno az enyem is nemetbol volt de akkor meg volt ertelme behozni ma mar nem. max lehet atekozni picit es ugy behozni de akkor meg AF-es lesz. Bar most mar nem vagyok kepbe regadoval es magyarorszsagi forgalomba helyzes korlataival...

Ezt par honapja lottem a muhelyben, erre pl. kerult "uj" rendszem es kintrol van.
img2.tar.hu/mezesnegro/img/33341121.jpg#3

donghatto (törölt) 2008.01.08. 11:52:25

német e30+szlovák rendszám.
bár a németeknél se sokkal olcsóbb, de ott azért jobb állapotban vannak, ugye.

Boogie Man 2008.01.08. 12:19:58

Egy BMW sosem a kevés fogyasztásról szólt, nem is ezért veszik, de normálisan karbantartva és nem gyilkolósan használva tud rendesen fogyasztani.
Ha nekem a 4.0 V8 13 literből elvan pesten, és hóban történő élvezkedés közben sem megy 16 liter fölé, akkor azzal a 12 litert fogyasztó 316i-vel valami nagyon nagy gond volt.

dave 2008.01.08. 12:47:16

Boogie Man 2008.01.08. 12:19:58

szerintem is... nekem erre a szerelő azt mondaná ránézés nélkül, hogy gyertyacsere, kábelcsere, légszűrő csere vagy finomabb láb...

de mivel nekem is 16os van, valami gond biztos van vele. akár még komputer szoftverfrissítés is lehet. egy barátomnak a frissítés után 2literrel evett kevesebbet az 525d-je.

Charlie Drop 2008.01.08. 13:42:38

gergo 2008.01.08. 11:14:47

széép
és akkor jól gondoltam a dolgokat, ugyanezeket mondták mások is...

Csapó Péter · http://dervis 2008.01.08. 13:51:18

Nem bírom szó nélkül hagyni a kommenteket a 90-es évek közepén nekem is volt egy 325 ix E30 bmw-ém ami ráadásul kivül-belül zender tunningot kapott. Valamikor egy német márkakereskedőé volt utána egy itthoni márkaszervíz főnöké aztán az enyém. Sok jó és szép autóm volt(akkor még megtehettem)de őszintén mondom a mai napig nagyon kellemes emlékeim fűznek hozzá.Kétségtelen drága volt a fenntartása de a vezetési élmény kárpótolt.

LACKO 2008.01.08. 14:02:43

CÉIPSZILONDÉ Olvasd FIGYELMESSEN VÉGIG azt amit írtam,utána írj véleményt...
Segitek nem a fogysztással volt bajom,hanem,hogy lestrapált példány volt...

The good boy 2008.01.08. 14:55:57

Bocs a belevau-ért, mert amúgy lebüvöl ez a szinvonal alatti anyázás szokás szerint. De...
Tényleg érdekel és nem kötözködésből kérdezem, hanem, mert tényleg érdekel: Mi ebben az E30-ban olyan nagy kunszt, hogy lassan néhányan szobrot emelnek neki? Tényleg érdekelne! Mert ha pl. a 02-ről, vagy a 6-osról, Z1-ről, vagy 850-ről lenne szó, akkor megértem, de az E30???
Ja, az első bmw-s élményem pont E30-hoz füz, azóta volt szerencsém hosszabb rövidebb időre haverkodnom 5-ös, 7-es bmw-khez (benzin-diesel vegyesen), tehát valamilyen szinten van hozzájuk minimális közöm. Pont ezért érdekelne az elvakultakat mi fogta meg benne!
És még valami. Sajnos a TC tényleg egyre lejjebb süllyed... Most én is kinéztem az ablakon, aztán irjak egy cikket, hogy a piciny falumban a házam elött az elmúlt fél órában két E30 ment el (ráadásul az egyik gyári állapotú '85-ös, és a tulaja az életben nem adná el,a másik meg tavaly télen 3 napot állt a ház elött, mert itt lehelte ki a lelkét, de hurrá, azóta is naponta itt jár el). Szuper!!!

ommm 2008.01.08. 15:12:35

donghatto: 97-től öregebb autót nem lehet nálunk (szlovákiában) forgalomba helyezni.
illetve lehet, de kb. a dupláját fizetnéd rá.

gergo 2008.01.08. 15:25:06

The good boy 2008.01.08. 14:55:57

Ha van lehetoseged es tudsz egy jo alapotut es meg ha raadasul vmi nagyobb motor is van benne megtudod. Tipikusan egy olyan auto amit ha vezetel az idegvegzodesid a elso lokharitonal kezdodnek es hatsonal ernek vegett. Plussz egy nagyon jol oszerakott auto amiben van anyag. De ugynaakkor kicsi, konnyu es hatsokerek hajtasu es meg sorolhatnam. Ja es jol nez ki. Amiket felsoroltal azok is jok. A 02-es az legandas hisz egy gokart a hatos egyenlo a capasaggal a Z1 bar csunya de az e30-ra epul es ritka nagyon az is. A 850 meg egy V12-es 6 meteres coupe.:)

Nem veletlen az E30 leganda van ra elo elet es ok, hogy azza valt. Ebbol jott ki az elso M3 es meg lehetne soroloni.

1kollo1 2008.01.08. 16:03:53

hehe....olvasom ezeket a felettébb szinvonalas vitákat amiket itt egyesek folytatnak....marha jók!!!! Gratulálok de, de tényleg! Nekem mindössze az a véleményem hogy nem az autó határozza meg hogy ki vagy: ha bmwd van attól még nem leszel tapló addig amíg nem viselkedsz úgy, de ha suzukival autózol az meg nem jelenti azt hogy nem vagy suttyó.

The good boy 2008.01.08. 16:21:35

T. gergo 2008.01.08. 15:25:06

Kösz a kielégitő választ! Sajnos én erre a vasra soha nem tudtam úgy nézni, hogy jól néz ki, meg a vezetési élmény sem volt számomra olyan nagy, pedig ha jól emlékszem 323 volt a bestia. (biztos bennem van a hiba!). Viszont amikor elöször ültem 7-es bmw-ben (Bangle elötti utolsó széria), akkor úgy száltam ki belöle, hogy "na, elöször vezettem AUTÓ-t...", pedig már korábban volt egy-két "skalp" a birtokomban.

e. tom (@) 2008.01.08. 16:41:55

Kedves LACKO
A többi rendes bmws nevében megköszönöm, hogy öregbítetted hírnevünk, amit itt egypáran megpróbáltunk lerombolni/javítani.

@ 2008.01.08. 16:43:57

ui: a tapasztalatlant beismerem, a többit nem.

Laci 2008.01.08. 18:26:18

Hukk, Attól hogy nincs BMW-m még lehet jó képem egy BMW fogyasztásáról (Amugy egy 405ösöm van 1.6os 8ból el van a kis karburátora ellenben evett 12 litert is amikor már a motorfelújítás elött állt.) Viszont a haverok 316os gépei 8ból elvannak esetleg néha 10. És mindegyik szereti a gázt nyomni. A katalógusfogyasztás parasztvakitás a peugeotom 5-6l gyári adat szerint : De tény hogy 12 literes fogyasztású autókat nem hogy nem gazdaságos de baromság febbtartani ha ilyen kis motor van bennük, nem hiszem hogy mind ennyit eszik

MGr 2008.01.08. 20:32:35

"Ne a bömös kulcsot pörgesd, mert abból egyből kiderül a méret!!!" ;DDD

a márk 2008.01.08. 20:34:47

hmm idegvégződések a lököson, anyag van benne, kicsi, könnyű...


ez csak 1 Lada lehet....

MGr 2008.01.08. 20:34:56

Ja: és most lehet köpködni, + pfujjozni!

2008.01.08. 23:54:54

> Doki,itt a verdám nem kell?
www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1669368&command=ugras&screenwidth=1024

Hú de szép. Csak sajnos nekem 325i kell, hogy lehessen nekrológot írni rólam hamar.

> Pontosan G, egy M3 ideális kezdő autó, amennyiben az ember rövid időn belül be is akarja fejezni nem csak autós, hanem földi pályafutását is.:D

Egész pontosan ezt vennék, csak húszezer nem létező euróért venni tanulós autót, nos, azt nem.

> Hali.Hát, nemtom,nem akarok kötözködni de ha Orosz kollégának nincs még egy jogsija se, akkor számomra megkérdőjeleződik az egész autós hozzáértése.Lehet, hogy keni vágja valaki az összes létező motorvezérlést, meg futóműrendszereket (elvben!) de ha nem tud egy autót elvinni egy körre hivatalosan, kipróbálni, meghajszolni, határait feszegetni akkor az eléggé gáz sztem...

Akkor lenne az, ha állítottam volna valaha olyat, hogy értek az autókhoz: de nem értek hozzájuk egyáltalán, úgyhogy miért állítottam volna ilyet?

donghatto (törölt) 2008.01.09. 00:07:01

ommm:

azt hiszem, erre csak azt tudom mondani, h a picsába.

Burgi 2008.01.09. 16:09:33

"Már megint a bunkóparaszt béemvések randalíroznak!" Na jó, ez csak vicc (tőlem, mástól nem biztos), jómagam is boldog tulajdonosa vagyok egy sok részletében gyári állapotú E30 316i-nek (M40), melyet folyamatosan próbálok szépítgetni, hogy olan legyen mint újkorában.

@, gergo: veletek teljesen egyetértek és a többiekkel, akik ezt a vonalat képviselik...

Valóban sok a nem kellően odafigyelő, meggondolatlan autóvezető, akár ha egy hátsókerekes prémiummárkájú autóban ül, amelyben nem véletlenül érzi magát jól, de én például mindig elengedem a gyalogosokat ott, ahol kell, hogy próbáljam a romlott image-t helyreállítani. Az más kérdés, ha valami értelmes jön a megszűnő sávban melletem az 5 évvel fiatalabb se 100x szakadtabb Omegával, hogy majd ő.... ahamm, próbálkozni lehet. Ne értsetek félre, csak sokszor érzem azt, hogy azért mert egy (akár régi) BMW-ben ülök, akkor meg kell előzni, rám kell húzni a kormányt, meg elküldeni anyámba, mert biztos apám dugta a seggem alá. Hát nem. Megdolgoztam érte, mert gyerekkori álmom volt és olyan autót szerettem volna, ami AUTÓ.

Ha már fogyasztunk össze-vissza, akkor hadd tegyem hozzá a fentiekhez, hogy 8-8,5-es vegyes átlag teljesen reális, le-fel 1-2 liter normális. E39 528i pedig képes kijönni 7,2-ből, igaz óvatosan, a szabályokat betartva ~80, tempomat.

Ha már köpködünk, akkor szólni kéne meg néhány "konszolidált" Suzuki Swift-Ignis sofőrről, akik azt hiszik, hogy versenyautó van alattuk; jó néhányszor kerültem már veszélyes helyzetbe hasonlók miatt.. (is)

Sok olyan írogat ide, aki még életében nem vezetett BMW-t, teljesen mindegy, hogy milyet, az alapérzés ugyanaz...

vérzőszív 2008.01.09. 21:11:15

Nem csatlakozom egyik témához sem, csak szeretném megragadni az alkalmat, hogy elmondjam mennyire gyűlölöm Chris Bangle-t amiért elvette tőlünk az új BMW-k imádatának lehetőségét azzal hogy szégyenletesen mély szinvonalra levitte a mai típusok formavilágát. Még a vezető felé forduló középkonzolt is elvette tőlünk az átkozott ördögfajzat. Az Isten verje meg!

Balee87 2008.01.11. 00:14:38

i13.ebayimg.com/06/m/000/85/1f/bd7b_27.JPG

Gondolta volna valaki is, hogy ennyire dögös egy 5-ös pirosba?

Bali · http://belsoseg.blog.hu/2008/01/07/ablakbol_harom_bmw 2008.01.11. 12:15:40

Üdv BMW-sek, es mindenki!

Nekem egy E21-es az álmom... '90-ben hozott apa egy 316-ost Németországból, akkor szerettem bele (3 éves voltam). '95-ben, amikor eladta, egy hétig nem beszéltem vele. Azóta is egy olyanra vágyom... Az az autó még igazi egyéniség volt...

SD 2008.01.11. 14:20:34

Jó arány 3 béjemvéből 2 nem tud parkolni:D Nehogy már előitéleteim alakuljanak ki:D

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.01.13. 22:34:05

Nem hiszem hogy a BMW- tehet róla, hogy megveszi egy gyökér, sőt ha a kezembe veszek egy fényképezőt, kb 10 autóból 9-et lefényképezhetnék mert nem tud parkolni, vagy sávot váltani, vagy átment a piroson.

Amit viszont a BMW-ről érdemes elmondani, hogy nem egy első kerekes az indulásnál "nyiknyiknyik" pattógva elakaparós nyomatékszegény buborék autó.

Sőt ha van benne sperr, amiről egy átlag kínai-kristálylámpás tuningopelcorsás vagy buzukistiftes azt se tudja hogy eszik vagy isszák, akkor minden kanyarban széles vigyorral megy kilinccsel előre az ember..

... és amit talán nem kellene elfelejteni, hogy az e36 m3 már 1992-ben is 286 lóerő volt ami még most 2008-ban is nagyjából kiteszi az itt író "ellendukkerek" összes autójának összeadott teljesítményét)))))))
süti beállítások módosítása