Ma délelőtt a Váci úton

  2007. november 08. - RT76 Címkék: budapest suzuki

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a

Ördögös matricákkal díszített Suzuki Wagon R+

Ördögös matricákkal díszített Suzuki Wagon R+ részlete

Ördögös matricákkal díszített Suzuki Wagon R+ részlete

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr32222255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyktor 2007.11.08. 13:31:10

Hmmm.

Lássuk csak.
Van egy Szutyukija z ipsének, mert csak arra vót pénze. Ezzel idáig nincs is semmi probléma, hiszem mindenki a saját kasszájából főz...

A matricázásra én nem mondok semmit, egyrészt mert én is csináltam, másrészt mert ez szubjektív... mindenesetre a fickónak nincs szépérzéke, hiszen a matricázást is lehet szépre csinálni.

DE!!

Ha a kis köcsög szuzukis ilyen spur, hogy wagonerre költ, és minimál sufni tuningra, akkor nem kéne az a DLD Acoustic matrica a kocsira, mert tuti, hogy nincs benne!!! Szóval nem kell nagyképűnek lenni.

És végül... Én per spec nem értek azokat, akik a valós vagy kamu hangtechnikájuk márkáival dekorálják körbe a kocsit... kell az nektek, hogy ellopják??

Uff! én beszéltem

bm 2007.11.08. 13:33:02

ommm, hogy tud a levegőmegkerülő szelep elretkelődni a kocsiban?
Nem irigyellek, mert gondolom a te mazdádban is lennt van a szelep mélyen a blokk mellett, amit már leszedni is egy élmény.

AP (törölt) 2007.11.08. 13:38:38

dohc, nem tudom melyik verzió..
Mindenképpen sokkal jobb lenne, de így konkrétan nem merek belevágni a cserébe.
Még gondolkodom rajta, ha felmegy rá a sima Lada váltó, akkor lehetséges, de váltóalagutat szétvágni azért nem fogok.
Ha nem megy bele egyszerűen, akkor marad az 1.7 niva motorra csere. :)
Az biztos, hogy az 1.3-as nem lesz erősítve. Ha már tyúning akkor induljunk 1.7-ről.

Squeky 2007.11.08. 13:44:28

meg szegény gyerek gumisa is egy balfasz lehet...nem fogásirányosan van föltéve az első...szegény...:D:D:D:D

AP (törölt) 2007.11.08. 13:46:25

Ennek az izének mennyi a felni-osztóköre gyárilag? Ezek nekem Opel felninek tűnnek..

Squeky 2007.11.08. 14:00:29

ha minden igaz akkor 4x100x54 a gyári osztóköre.lehet h agila felni...

ommm 2007.11.08. 14:01:44

bm: ööö, dedukció útján jöttem rá, hogy ott a gond. a BAC szelep (azon belül pedig az IAC) a blokk mögött van, ki lehet bontani az egészet en bloc.
simán be tud karbonizálódni, ha a szervizben elmulasztják a tisztítást vagy a cserét. sajna az autót nem újonnan vettem, így fingom sincs csinálta-e az előző ulaj, szerintem nem.
úgyhogy marad a tisztítás.
viszont egyben megtisztítom az Idle Air Control szelepet is, azzal egyben van.
csak azért kérdezem, emrt ha valaki csinálta már, akkor adhatna tippet.

feketenap 2007.11.08. 14:03:13

AP: ezek 14"-os felnik.

ommm 2007.11.08. 14:03:13

AP: szerintem nézd meg a motortartó bakokat rajta, hogy mennyi munkával ülne be a régi helyére. és a váltót is vidd hozzá, biztos jobban bírná, mint az eredeti.

feketenap 2007.11.08. 14:04:34

ommm: csak lassan, csak szépen, ahogy a csillag megy az égen!

ommm 2007.11.08. 14:13:48

ja, kösz:)
idáig eljutottam én is. lesz rá egy napom, jobb esetben.
nem is idegesítene, de alapjárat nélkül elég szar dugóban araszolni:)
olyan heel-toe technikám van, hogy csak na:)

tnz 2007.11.08. 14:25:25

Nem az autóval van baj, és nem is a matricákkal. Az a gond, hogy ezek itt találkoztak. :-) Egy koromfekete Pontiacra, vagy akármilyen régi, de erős autóra el tudok képzelni lángcsóvát, de nem erre. Vagy ha már humor, akkor jelzésképpen egy pici lángcsóva valahol kevésbé gáz. Ez így sok, és izléstelen.

AP (törölt) 2007.11.08. 14:25:47

Elvileg ez az a fajta, amit már többen beoperáltak.
Átalakításról láttam képeket, sőt leírás is van, de azért akkor se egyszerű. Az egész motorteret át kell variálni, viszont nagyon izgat a dolog.
Egy gondom van, iszonyatosan megbüntetnek érte ha észreveszik :)

slimfcuk 2007.11.08. 14:29:56

borzadály. én mindig röhögök, ha egy "tuningolt" szuzukit látok -_-

ommm 2007.11.08. 14:51:03

AP: a hiányzó hátsó ülésekért és a csövekért is megbüntetnek (asszem az is van a verdádban nem?)
a tűzfallal lehetnek gondok, de azért egy 2 literes dohc fiat az minimum 120 lóerős és csodálatos hangja van.

AP (törölt) 2007.11.08. 15:03:25

Csövek nincsenek (nem is lesznek) és momentán ülések vannak :)
A hátsóülést amúgy kiveheted, csak úgy kell megcsinálni, hogy vissza lehessen rakni.
Nekem mondod? 70 pénzből meglenne a tuti..
Ezzel lassan kész is lenne, már csak gyakorolni kell. Majd még megálmodom.

dr.Benz 2007.11.08. 15:18:15

"AP", Suzukin amugysem nem nehéz széjjelcsapni a felniket... nézzük a jó oldalát, 10dekás kalapáccsal javitani is lehet...

AP (törölt) 2007.11.08. 15:34:53

Ezek nem Suzuki felnik. amúgy ha megnézed, mindkettőben van vagy két-két ütés. Ez azért nem kis teljesítmény!

sperrdifi? ugyanmár :)
hegesztett difi ural.
ár/élmény arány befigyel ismét

Krisi 2007.11.08. 15:48:08

Ejj, itt mindenki oly műveletlen!
2 literes DOHC motortól nem lesz gyorsabb a gép! A turbo sem ér semmit!
A matrica, az visz mindent!! No Fear matrica +7 lóerő, morcosítás +6 ló, alumínium utánzat matrica a tanksapkán +12 paci, sötétített lámpák is adnak pár Nm plussz nyomatékot, de a legfontosabb az ehhez hasonló Tecsó gazdaságos kályhacső. Röhej :D

Mellesleg erről a Suzuról hiányzik a spinner dísztárcsa.

Egyébként csak azt nem értem, hogy miért pont wagoner? Ennyi pénzből már jó kis kettesgolfokat, 205 GTI-ket lehet venni, miért éppen Suzuki??

AP (törölt) 2007.11.08. 15:52:47

Mert használtautót többnyire nem lehet elhozni nagyonsokhavi részletre.

serialkiller01 2007.11.08. 15:56:40

Off

Itt azért elakadt a navigátor szava is egy pillanatra... ÁLLAT
www.youtube.com/watch?v=Gula1SZ9HYs

On

rognork 2007.11.08. 15:59:14

ap:
ha zsigába akarod a dohc motort, kutass utána a zsiguli.hu-n. ott volt egy srác aki beszerelte. arra emlékszem, hogy nagyon passzentos volt. tűzflat is kellett vágni, szal nem volt egyszerű emlékeim szerint.

AP (törölt) 2007.11.08. 16:01:45

Arra a leírásra gondoltam, igen.. :)
Ugyanolyan motor lenne.

rognork 2007.11.08. 16:03:21

persze váltóval együtt vegyed. meg nézd meg a cuccok hosszát, nehogy kardánt kelljen felxelni.

Tommi 2007.11.08. 16:03:49

AP! Hajrá a 2.0 DOHC felé!
Nehéz belefaragni, de szerintem tutira megoldható... Ha a 2.8 VR6-ot bele lehet faragni a II-es Golfba, akkor nehogymár ne lehessen a 2.0 DOHC-t a Ladába...

Off: Most megy a Discoveryn egy elég régi műsor, Colin McRae-ről szól... :( R.I.P.

csekelaci 2007.11.08. 16:04:43

Valójában itt nem is az a lényeg hogy milyen rossz a dizájn. Suzuki? Szar!
Valószinü a kép szerzője sem kattintgatott volna ilyne bőszen ha 1.2 Fabián látta volna e matricákat.

Ja két swiftem is volt és még mind a kettő megy mindenféle nagyjavítás után.

csekelaci 2007.11.08. 16:06:19

Nagyjavítás nélkül!!!!!

rognork 2007.11.08. 16:11:03

csekelaci azt mindenki tudja, hogy milyen teve egy suzuki. itt arról van szó, hogy vicces ilyet matricázni. én maximum baby on boardot raktam fel.

ommm 2007.11.08. 16:16:27

AP: igaz, hogy Radír is heggesztett difivel nyomul de azért az nem egy életbiztosítás, viszont ár/értékben verhetetlen, ez tény.
ha adhatok egy jótanácsot: a Fiat blokkhoz jó lenne nyúlnod az olajpumpát és ha van hozzá akkor csekkold le nagyon alaposan, mert elég háklis szerszám.
sok szerencsét és vágj bele!
a lehetőségeket ki kell használni.
egyszer élünk

ommm 2007.11.08. 16:17:34

AP: igaz, hogy Radír is heggesztett difivel nyomul de azért az nem egy életbiztosítás, viszont ár/értékben verhetetlen, ez tény.
ha adhatok egy jótanácsot: a Fiat blokkhoz jó lenne nyúlnod az olajpumpát és ha van hozzá akkor csekkold le nagyon alaposan, mert elég háklis szerszám.
sok szerencsét és vágj bele!
a lehetőségeket ki kell használni.
egyszer élünk

Tommi 2007.11.08. 16:34:36

hol maradnak a bkfv-posztok???

murci 2007.11.08. 16:36:01

Azért a Suzukikat nem basztatnám...

az igaz, h a wagon r az gáz, de ültem már GTi swift ben és az eléggé brutál gokart élmény, csak nálunk kevés van.

a Carstylingon van pár igényesen megcsinált gti swift, azokat megéri alakítgatni, ezt nem.

Riasom 2007.11.08. 16:48:34

A Váci úttal kapcsolatban az a durva - és ugyan nem tudom pontosan miről, de valamiről ez sajnos nagyon pontos látleletet ad - hogy ott van _A_ Ferrari szalon. A Váci út külső részén, közel a Tescohoz, alig észrevehetően. Legszívesebben sírnék, ha arra járok.
(Vagy lehet, hogy a leendő bérlő hallott róla, hogy Budapesten egy bizonyos Váci sztrít a menő, aztán még örült is, hogy ahhoz képest milyen olcsó?)

AP (törölt) 2007.11.08. 17:07:05

Elvileg a Lada-kardán és a Fiat-kardán pont úgy van, hogy amennyivel hosszabb a Fiat váltó, annyival rövidebb a Fiat-kardán első része. De mm-re annyival rövidebb. Valamit tudhattak előre.

Köszönöm a bíztatást, de ez azért nem egyszerű művelet.. :)

Karpathy · http://artofmax.com/ 2007.11.08. 17:12:56

Miért bántjátok?
Csak simán nincs ízlése.

Vyktor 2007.11.08. 17:22:29

Nem kéne forszírozni ezt a szutyuki dolgot...

egy autó nem csak a motorból áll. Való igaz, hogy a japán motorok verhetetlenek, így a suzuki is, de nézzük már meg, hogy mit neveznek ezek autónak???!!! vaze a régi swiftet ha húzatópadra küldted kettészakadt! swift GTI??? az meg mi? az egyhármas motorhoz könnyítettek a kasznin? most már csak fél milis lemezből csinálják?

Árulja már el nekem valaki, hogy mért vesz valaki 3-4-5 milláért suzukit, amikor annyi pénzért már autót is adnak??? pl: Clio, Polo, mindenféle fiat és ha véletlenül japán fan akkor ottvan mondjuk a toyota yaris... én per spec azt sem szeretem, de legalább nem suzuki...

emberek térjünk már észhez könyörgöm!!!

rognork 2007.11.08. 17:30:37

térjél észhez te. költsd a saját lóvédat. én elárulnám, hogy miért vettem régi swiftet, de úgysem fogod felfogni.

hope 2007.11.08. 17:32:38

Az autótuning nem nem feltétlenül a sportosabbá tételről kell, hogy szóljon. A lényeg a stílus (lásd. CULT, euro, belga, német...), ami egy wagyonörnek is jól állhat akár. Jobb autó nem lesz tőle, de szebb igen. A lényeg az igényesség (és a harmónia).
Az ízlésről lehet vitatkozni, de a 20 FT-os teszkóbiszbaszok még egy 50 000-es trabin/polskin/csepel biciklin is gázosak...

Vyktor 2007.11.08. 17:32:52

Halljuk

Kíváncsi vagyok rá.
Komolyan mondom

rognork 2007.11.08. 17:44:33

viktor
vettem anno egy 12 éves swift 1-et. fogyasztás 6-6,5 l vegyesben. akkor 500e volt az ára. a következőket cseréltem 50.000 km alatt.
fékbetétek elöl-hátul
olaj
2 db lengőkar elöl (pesti viszonylatban nem rossz)
kipuff 50.000 után.

vettem 190.000 km-rel.
most van benne 240.000
egyszer sem hagyott ott. műszakira max átvizsgálás volt + betétcsere. ez az autó mai áron megkapható kb 300e-ért, de ennél jobbak is.

jelenleg vezérműszíjat kellene cserélni meg vízpumpa szimmeringet, kb 40 rugó munkadíjjal. sztem elég sok érv mellette.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.11.08. 17:49:45

peti/nonpublik: itt van ugyanennek a mondialnak a feneke a sorban:

baowah.blog.hu/2007/09/24/hungarian_classic

AP, ha nem fer be, majd a Marko berakja.

Vyktor 2007.11.08. 18:01:03

kedves rognork

én vettem anno egy 8 éves renault twingot kb 800e-ért, 52000 kilométerrel, szóval nem nagyon használták. 2 és fél év alatt beletettem 120 ezer kilométert (!) főleg budapesten. azt leszámítva, hogy egyszer összetörtem (beismerem, az én hibám volt nagyrészt), nemigen kellett rá költeni. az adatok:
6-8 liter közti fogyasztás tisztán városban (attól függően, hogy épp mennyire volt nehéz a lábam :) ...)

Ami volt:
olajcsere, fékbetétcsere rendszeres időközönként,

ajtónyitó kilincs, tanksapkafedél (ez szériahiba),

egy két izzócsere.

meg ami a kötelező szervizeknél kell.

és a renault legalább biztonságos és kényelmes. 750 kilométer majdnem folyamatos vezetés után ki tudtam szállni análkül, hogy a nem túl jó állapotban lévő gerincemnek baja lett volna.

Szóval hidd el, tudom miről beszélek.

nokoment 2007.11.08. 18:13:44

Vyktor: biztonság (és sok más) terén az új Swift sokat lépett előre. A törésteszten 4 csillagot kapott. Tudom, nem 5, de a mostani 5-ös BMW is 3 csillaggal kezdett :D. Amúgy 3 millió valamennyiért én is inkább Grande Punto T-jetet vennék, de azért a Suzuki sem rossz, főleg megbízhatóságban ami a francia autókról nem igazán mondható el.

nokoment 2007.11.08. 18:15:24

Az utolsó mondatomat már meg is cáfoltad. :)

Rocko- 2007.11.08. 18:15:53

rájöttem. amíg az emebr röhög a kocsin, addig ez elviharzik a francba. így néz ki nálunk a virtuális tuning! :D

Nándesz 2007.11.08. 18:17:30

Úristen, hol a gyógyszerem? A mi városunkban is van egy nagyon kedves 1 literes régi swiftes, "kissé sötétebb bőrű" kolléga, aki nem spórolt a sötétítéssel és a piaci alufelnikkel, és páratlan ördögszekeret varázsolt páratlan f*stalicskájából... LOL.

rognork 2007.11.08. 18:45:51

vyktor:
a tartósságról: ugyanezek a tételek állnak vajon egy 15 éves twingora is?

a kényelemről: nekem sedan üléseim vannak elöl, kényelmesnek találom. bár én max 300 km-t vezettem egyben, nem volt gondom.

a biztonságról: fogalmam sincs, ahogy látom 3 csillagot kapott a régi twingo. régi suzukit nem találok.

és az egyéni ízlésről: én nem vennék kicsi francia kocsit, max r4-est.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 18:51:51

Van töréstesztje a régi Suzukinak is.
www.crashtest.com/suzuki/ie.htm

Tényleg szánalmas ez a matricamánia. De valami újat tud még valaki hozzátenni a Suzuki fikázásához? :/

Meg az össze többi autóéról? Ma pl. tekergett előttem egy IV-es Golf irányjelzés nélkül... Előbb jobbra... Aztán balra...

Szóval: srácok, legyünk már végre felnőttek... :/

Szóval

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 18:53:23

Bocs, kicsit fáradt vagyok már...
De, gondolom, ki lehetett hámozni a lényeget.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 19:07:38

"Ma pl. tekergett előttem egy IV-es Golf irányjelzés nélkül... Előbb jobbra... Aztán balra..."

Ja, és teljesen gyári konfig volt.
De inkább legyen rajta 50 kiló matrica, és közben vezessen szabályosan a sofőrje...

Mindegy, ezt páran úgysem fogják SOHA megérteni.

AP (törölt) 2007.11.08. 19:22:38

Van egy ismerősöm, mindig is enyhén idióta volt.. Most új jogsihoz rögtön újított faterja egy háromhengeres piros Swiftet mintegy 780.000-ért (instant lebasztam, hogy annyiért micsoda kockát vehetett volna).
Azonnal csiberács a hűtőrács helyére, matrinyák, fehérre fújt lemezfelni 155/80 gumival, kipufogóvég fel, házilag kendácsolt mélyizé be. Állandó nyélgáz, csuma hangerő. Szegény azt hiszi, hogy ő mostan menő.

Egyszer mentünk ralit nézni, én mentem elől az enyémmel, ő a piros szörnnyel. Hú gyerekek amit levágott.. Azt hitte jópofa ha 140-nél a lökhárítómat pöcögteti. A harmadiknál meguntam, és a következő kanyar előtt nem fékeztem. A beton futómű meg se érezte, befordult, a tükörben annyit láttam hogy ő meg jobbra-balra-jobbra a sávokban, alig bírta összeszedni. Balfasz.. :)

És hány ilyen van!

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 19:28:01

"A beton futómű meg se érezte, befordult, a tükörben annyit láttam hogy ő meg jobbra-balra-jobbra a sávokban, alig bírta összeszedni."

Az idézet utáni, általam már nem idézett jelzővel egyetértek. :)
DE!!!!

Egyáltalán nem a "beton" futóművednek köszönheted a sikerélményt. A srácnak valószínűleg ultraszarok voltak a gumijai, esetleg 0,000 vezetési rutinnal rendelkezett az adott forgalmi helyzetet illetően.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.08. 19:38:18

sipike78: akkor meg mi a lóf@szt szórakozik a fostalicskájával, veszélyeztetve saját és mások életét autópályatempónál...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 19:41:53

Miluman: igazad van. Én is ezt kérdem nap mint nap. Pl. ma is a golfos sráctól... :/ (Na, jó, az jóval másabb szitu volt.)

Szóval: písz end reszpekt.

Ja, és bújakka. :))))

rognork 2007.11.08. 19:50:40

a balfasz általában az emberek jelzője, nem az autóké.

miluman: engem suzukisként nagyjából ezerszer többen szopattak bármi más típusú autóval, mint hasonlóval.

AP (törölt) 2007.11.08. 20:06:50

Én is az emberre írtam.

Nem a beton futóműnek köszönhető? De, hidd el, annak. Meg a jó guminak, meg annak hogy nem vagyok fosós. :)

g 2007.11.08. 20:11:15

chopper:'87-es orion ami nem SUZUKI
Te egy ISTENKIRÁLYCSÁSZÁRRULEZIZÉKIMONDHATATLANMENŐTOPOFTHENATION!Az má 20 éves,de nem S me' az nevetséges.VIPERA.MO 2007!Amúgy mindegy!!!Csak nem értem!!!Akkor mi a komplexus!?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 20:15:03

Figyu: vagy két héttel ezelőtt csináltunk egy tesztet 3 Swifttel.

16V: nagyon tiptop, rendben tartott gép (szlalomban 2. helyezett Ny.házán)

+ 2 db 8v.
Kb. 100-zal mentünk:
A 16V vette az ívet (ismerte a járást + jól felszerelt, mnt említettem).
Én vettem az ívet: 165/70-es Goodyear Aquatred gumikkal, kicsit mismásolt futóművel.
A másik 8V meg tett egy 180 fokos fordulatot. De nem azért, mert ratyi a futóműve, hanem, mert a két szar hátsó gumija teljesen elvesztette a tapadását.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.11.08. 20:15:43

Egy ilyesmi van nálam is...Bár még messze nem ennyire kifejlett példány, de jó úton jár... :D

kalti.blog.hu/2007/09/19/megapimp_omg

AP (törölt) 2007.11.08. 20:19:19

Igazából nehéz erről úgy beszélni, hogy nem ismered az utat :)

Az, hogy ratyi vagy nem ratyi, nem rám tartozik, de a klasszikus kerék-fölött rátehénkedős teszttel akkorát billent az a Swift, hogy megijedtem.
Ha az enyémre ráülök, akkor se rugózik be, csak amennyit a gumi enged.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 20:23:58

Itt az említett 16V Swift:
videa.hu/main.php?page=play&v=GAjtW9OuFrx2rzmL

Igazad van AP, eszem ágában sincs ezen vitázni.

De, bizonyára tudod jól, hogy az alkatrészek cserélhetők a Swiftben is... :))) Gyárilag "szarok" ezek a gépek, de, ha igényesen és SZÍVBŐL piszkálja meg őket a tulaj, nagyon nagy meglepit lehet velük okozni.

(Kell a rajongáshoz némi perverzió.:))

rognork 2007.11.08. 20:26:19

te ap, golyók rendben?

rognork 2007.11.08. 20:28:35

sipike, nem voltál kint a bp-m5-tesco futamon?

minden rajongáshoz kell pervezió.

g 2007.11.08. 20:51:07

"O"h Vyktor mé'nem megy a fejedbe,hogy a S is autó és azért vesz v.ki 3 milláért olyat me'olyat akar.Mi ezen olyan nehéz.Ez megint olyan Magyaros-"majd én megmutatom"-dolog.Garzon albérlet de menő verda az kell 120 hóra,ha meg lerohad Pista bácsi meghekkeli a garázssoron.Tudod nem mindenki azért jár olyan autóval amilyennel jár,mert nem futja másikra.Lehet,hogy v.kinek ez csak közlekedés.Elég gáz ha az autód miatt vagy valaki.

csiky944 2007.11.08. 20:56:19

AP én azt mondom,h szerezz be egy Niva blokkot és azt vidd el vmelyik nevesebb mociépítőhöz(Baranyai,Kálmán,Bodnár....)igaz,hogy az drágább lenne,de a rendőr meg nem mondja h az nem az eredeti moci,ha meg sok a pénzed,akkor tegyél rá egy tolókerekest :D Hatalmas feeling azzal közlekedni a városban,emléxem haver kockájának is mit lestek mikor ellőtte neki :D

tamaska 2007.11.08. 21:08:18

AP: az \"instant lebasztam\" szókapcsolat nagyon ott van...

kacsa! 2007.11.08. 21:13:37

Nem tudom, miért is fikázzuk ez. Ha van cult-os autó, meg belga, meg rat... miért ne lehetne ez a hungarian style? :)

AP (törölt) 2007.11.08. 21:24:54

csiky másfélmillióért lenne is 160 lovas motorom, ami enne 40 litert. :) De jó is lenne nekem.

Golyók?

tamaska: köszönöm az elismerést.

csiky944 2007.11.08. 21:46:40

ejnye-bejnye,lehet venni óccsóé is,A-s motort 150e-ért :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.08. 21:56:19

videa.hu/main.php?page=play&v=hvGqVLi6iKn2gISM

nemtudom ti hogy vagytok vele de én ezt nevetségesnek találom. tudom hogy sok munkát fektetett bele, szépen meg lett csinálva a kocsi...de ez az én véleményemm és most jót nevetek, lehet ütni, hogy mér fikázom szegény suzukit mikor eleget fikázták és nem is olyan rossz. ennek több oka van: többek közt azért mert a blogok erre vannak. ez pedig kifejezetten. másrészről ez az én véleményem, ha akarom leírom, mindenki leírhatja. van ahol inkább meg szoktam tartani magamnak, de átalába leírom...bocs az eszmefuttatásér csak állandóan ez van, és most ez kicsit kijött :)

rognork: tudom, ezt most kifejezetten erre az esetre írtam, mindenütt sok a tróger az utakon, autótól függetlenül, ezellen nem sok semmit lehet tenni..

Kifordított kacagány 2007.11.08. 22:04:41

csak annyit mondanék, hogy twingóval a seggem alatt nem szidnám a suzuki biztonságosságát. igaz nem is lenne a seggem alatt. annál a lökhárítóba van beépítve a gázpedál, gyűrődési zóna gyakorlatilag nulla.
a másik amit mondanék, hogy mielőtt elkezdeném valahol az új suzuki hihetetlen töréstesztjeit reklámozni, először megnézném azt a tesztet. különös tekintettel a teszten szereplő példány felszereltségével, majd erősen elgondolkodnék azon, hogy ugyan, az utakon szaladgáló példányok milyen százalékban képviselik ugyanezt a felszereltséget.
egyébként én is már elábrándoztam azon, hogy milyen jól mutatna valami izléses minta az autómon, de ezt valahogy mindig úgy képzeltem, hogy majd egy fényezőműhelyben viszik fel rá, nem pedig otthon a sufniban.

AP (törölt) 2007.11.08. 22:07:33

Az ilyeneknek az oldalát húzza végig három nappal fényezés után a parkolóban a mammer. :)

Kifordított kacagány 2007.11.08. 22:09:51

igen, az előfordulhat. nem is kell hozzá sokszor három nap. majd keveset járok tesco parkolóban:)

Kifordított kacagány 2007.11.08. 22:11:24

már ha eljutok odáig. eddig azért nem volt létszükséglet, de egy ilyen ütős optikai tuning után, mint amit itt láttam, rögtön felkerekedek:)

mohaa 2007.11.08. 23:05:42

Pszichikai tuning rulez. :)

AP (törölt) 2007.11.08. 23:35:08

Ha már a dekor meglesz, érdemes lesz felkeresni a teszkót, legalább egy szép kipufogóvég végütt ;p

xy 2007.11.09. 02:25:49

Tudjátok mi a szánalmas?
Az a sok kormos seggü szakadt \"tuning\" golf, meg a kókányolt lada és társaik.

xy 2007.11.09. 02:30:58

És ha erre az autóra nem suzuki, hanem opel embléma van rakva, akkor már nem is fikázná senki.
Tény és való, hogz nagyon gagyi. De ez van.

csiky944 2007.11.09. 07:10:35

Ezekről nem az autók tehetnek,hanem a balfasz gazdáik.....

Kifordított kacagány 2007.11.09. 09:44:56

AP: töredelmesen bevallom bűnömet, már gyárilag volt rajta.........aztán egyszer elhagytam és azóta sem pótoltam. igénytelen állat vagyok.

xy: nemtom mások hogy vannak vele, de ha nem suzuki lenne én akkor is körberöhögném.

Vyktor 2007.11.09. 17:11:00

g!

Nem, nem az autó miatt vagy valaki... a valakiség belülről fakad... de az autó miatt maradhatsz valaki, mongyuk egy frontális ütközés után...

Ja és egyébként valaki írta (a nevet nem nézem vissza, bocs), hogy az új swift 4 csillagos a törésteszten... naja!
mert jó hangos a biztonsági övre figyelmeztető csipogás, meg mert tele van figyelmeztető matricával, meg az összes többi ilyen szarság extra miatt. meg jó a gyalogosvédelme, ez tény. de BENNE akkor is meghaltok...

na mindegy, ne vegye baszogatásnak senki...
V.

Lally 2007.11.09. 17:45:53

Kedves Vyktor!

És vajh mitől lesz 5 csillaga pl. a Rönónak? :))))

Danny 2007.11.09. 18:35:55

Tudjátok, a suzukiban csak annyain halnak meg, amennyien ülnek benne.. nem többen! :)

Kifordított kacagány 2007.11.09. 19:21:28

Vyktor: azért ez így ebben a formában sem igaz.

az viszont egész biztosan, hogy a képeken látott autónak nem 4 csillagos a töréstesztje

rognork 2007.11.09. 20:33:01

megnéztem a twingot. frontálisan ok, megfog a légzság. áltálában good/average. de mit csinálsz a gyerekeddel, ha hátulról elkap egy 1400 kilós ford orion? a 15 centi csomagtartó fogja meg? te túléled, de minek.

nem igazán értem, hogy miért nincs hátulról jövő törés a euro ncap protokolljában.

Kifordított kacagány 2007.11.09. 20:56:25

nem is tudtam, hogy a twingoban van láblégzsák

KuKori · http://ireland.blog.hu 2007.11.10. 00:09:20

Na, urak, a vitát lezárandó: 14"-os a lemezfelnije és igen, Agilára is tök ugyanez megy, mivel a két típus gyakorlatilag azonos.

A másik: ízlést nem lehet pénzért venni, még a teszkóba' sem. Nem járok BMW-vel, de buzivirágra matricázott szuzukival sem...

AP (törölt) 2007.11.10. 14:17:24

Múlt héten pár kilométerre innen az egyik háromméteres vizesárokba berepült egy régebbi Swift, és tetőn landolt.. Senkinek nem lett semmi baja.
Meglepődtem..

Rocko- 2007.11.10. 16:44:24

ja, légzsákos árok, hallottam már róla.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2007.11.10. 20:16:00

Ma volt a műhelyben egy wagon r, azt is tetőre dobták, de a tulaja jött vele. Vannak szerencsés eldobott biciklik...

chris · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=27621 2007.11.10. 21:46:52

estéket!

a suzukiban tényleg DLD van, ha a Piton Car Audio-t valaki ismeri, akkor tudja.

amúgy én sem szeretem se a suzukit, se a matricát, de bunkóságnak tartom lesuttyúzni, hiszen a tuning csak annyit jelent, hogy mindenki a saját ízlésének megfelelően "módosítja" a kocsiját. ha neki ez tetszik, akkor azt el kell fogadni...

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.11. 15:31:40

el is fogadjuk, hisz nem megyünk oda és nem tépjük le, gyújtjuk fel, basszuk le a szikláról...így csak véleményt nyilvánítunk :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.11. 15:34:26

chris, viszont a te géped nagyon tetszik, de gondolom elég durván kormolhat :))

CBA 2007.11.13. 14:45:00

S. WR+ (2003 II. félévig)
Önsúly: 993 kg
Telj.: 76 LE (motor S. Jimnyből)
Csomagt.: 300/1200 cm3
Gumi: 165/60 R14"
Frontális ü.teszt: 3*

süti beállítások módosítása