Ma délelőtt a Váci úton
Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy
Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re
Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu
Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
AP (törölt) 2007.11.08. 12:33:20
AP (törölt) 2007.11.08. 12:34:32
ommm 2007.11.08. 12:40:56
devil s power :))))DD)))
ha ilyennel jön majd az ördög értem akkor semmi gond. meglépek előle.
red87 2007.11.08. 12:41:26
murci 2007.11.08. 12:42:59
mikor annak idején megcsapott a tuningmánia szele (ami hál'istennek mára elmúlt), Először vettem puhább fékbetéteket, aztán hűtött tárcsákat, aztán Apex gátlókat rugókkal együtt..... és csak valagol a legvégén voltak a listámnak au optikai cuccok, de oda soha nem jutattam el
ez naggyon LOL, és mellesleg egy VAZ is odaveri :)
AP (törölt) 2007.11.08. 12:45:48
ddq (törölt) · http://inda.hu 2007.11.08. 12:48:06
ommm 2007.11.08. 12:53:28
most jöttem rá, hogy hibáztam.
műanyagra és matricára kellett volna.
btw: tisztított már valaki közületek BAC más nevén IAC szelepet mazdán?
Rocko- 2007.11.08. 12:53:37
Tamás, utána azért utána lehúzodtál öt percre röhögni, h később biztonságosan vezethess?!
csekelaci 2007.11.08. 12:57:23
Persze itt mindenki Audival és Bmw-vel jár. Na meg persze a totalcar szerkeszőségében is. (ha nem éppen valami ezeréves lommal).
Mindenki úgy cicomázza, veri szét az autóját ahogy neki tetszik.
Én nem és gondolom ti sem adtatok az autónak az árába.
AP (törölt) 2007.11.08. 12:59:23
70 váltóval együtt.
Mit tanácsoltok? Legyen ez, vagy a devilspower segítségével ugyanez a performansz kihozható?
Peti · http://nonpublik.blogspot.com 2007.11.08. 12:59:28
AP (törölt) 2007.11.08. 13:01:02
Akinek nincs pénze rendes cuccokra, az bele se fogjon, mert közröhej tárgyává válik, vagy életveszélyessé alakítja az autóját.
Boogie Man 2007.11.08. 13:02:31
feketenap 2007.11.08. 13:06:12
chopper 2007.11.08. 13:13:39
'87-es 1.4-es Orion-om van,13"-os acélfelnikkel(télen)...egyetlen ilyan hülyegyerek matrica sincs rajta,se mélyláda,fadobozban...ennek ellenére imádom és nincs is semmilyen komplexusom miatta,hisz se nem Suzuki,se nem bénán "tuningolt".Ezzel így nem nevet ki senki,aki mégis,annak van egy vipera az ajtózsebben! :)
klarky 2007.11.08. 13:14:38
devisionhun 2007.11.08. 13:15:27
Érdkelne Devils Power 5év múlva hogy néz ki!
És az előttem szólóhoz csatlakozva: ha suzukira van pénzed csak, akkor miert cseszed el matricára a maradékot? Inkább tankoljon belőle a jóember. Vagy esetleg matrica helyett lehetett volna a tescos benzin/olaj helyett mást is tölteni a "gépsárkányba".
ommm 2007.11.08. 13:19:20
laci: ne légy érzékeny, manapság nem előnyös. én az ilyen devilspówer-gyerekeket szinte mindig elengedem. sztrádán elfogy a lendület úgyis:))
okoska · http://www.kalandrover.hu 2007.11.08. 13:23:02
13" kerék? Hö, ez már csak 12,5 :))
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.08. 13:23:14
Vyktor 2007.11.08. 13:31:10
Lássuk csak.
Van egy Szutyukija z ipsének, mert csak arra vót pénze. Ezzel idáig nincs is semmi probléma, hiszem mindenki a saját kasszájából főz...
A matricázásra én nem mondok semmit, egyrészt mert én is csináltam, másrészt mert ez szubjektív... mindenesetre a fickónak nincs szépérzéke, hiszen a matricázást is lehet szépre csinálni.
DE!!
Ha a kis köcsög szuzukis ilyen spur, hogy wagonerre költ, és minimál sufni tuningra, akkor nem kéne az a DLD Acoustic matrica a kocsira, mert tuti, hogy nincs benne!!! Szóval nem kell nagyképűnek lenni.
És végül... Én per spec nem értek azokat, akik a valós vagy kamu hangtechnikájuk márkáival dekorálják körbe a kocsit... kell az nektek, hogy ellopják??
Uff! én beszéltem
bm 2007.11.08. 13:33:02
Nem irigyellek, mert gondolom a te mazdádban is lennt van a szelep mélyen a blokk mellett, amit már leszedni is egy élmény.
AP (törölt) 2007.11.08. 13:38:38
Mindenképpen sokkal jobb lenne, de így konkrétan nem merek belevágni a cserébe.
Még gondolkodom rajta, ha felmegy rá a sima Lada váltó, akkor lehetséges, de váltóalagutat szétvágni azért nem fogok.
Ha nem megy bele egyszerűen, akkor marad az 1.7 niva motorra csere. :)
Az biztos, hogy az 1.3-as nem lesz erősítve. Ha már tyúning akkor induljunk 1.7-ről.
Squeky 2007.11.08. 13:44:28
AP (törölt) 2007.11.08. 13:46:25
Squeky 2007.11.08. 14:00:29
ommm 2007.11.08. 14:01:44
simán be tud karbonizálódni, ha a szervizben elmulasztják a tisztítást vagy a cserét. sajna az autót nem újonnan vettem, így fingom sincs csinálta-e az előző ulaj, szerintem nem.
úgyhogy marad a tisztítás.
viszont egyben megtisztítom az Idle Air Control szelepet is, azzal egyben van.
csak azért kérdezem, emrt ha valaki csinálta már, akkor adhatna tippet.
feketenap 2007.11.08. 14:03:13
ommm 2007.11.08. 14:03:13
feketenap 2007.11.08. 14:04:34
ommm 2007.11.08. 14:13:48
idáig eljutottam én is. lesz rá egy napom, jobb esetben.
nem is idegesítene, de alapjárat nélkül elég szar dugóban araszolni:)
olyan heel-toe technikám van, hogy csak na:)
tnz 2007.11.08. 14:25:25
AP (törölt) 2007.11.08. 14:25:47
Átalakításról láttam képeket, sőt leírás is van, de azért akkor se egyszerű. Az egész motorteret át kell variálni, viszont nagyon izgat a dolog.
Egy gondom van, iszonyatosan megbüntetnek érte ha észreveszik :)
slimfcuk 2007.11.08. 14:29:56
ommm 2007.11.08. 14:51:03
a tűzfallal lehetnek gondok, de azért egy 2 literes dohc fiat az minimum 120 lóerős és csodálatos hangja van.
AP (törölt) 2007.11.08. 15:03:25
A hátsóülést amúgy kiveheted, csak úgy kell megcsinálni, hogy vissza lehessen rakni.
Nekem mondod? 70 pénzből meglenne a tuti..
Ezzel lassan kész is lenne, már csak gyakorolni kell. Majd még megálmodom.
dr.Benz 2007.11.08. 15:18:15
AP (törölt) 2007.11.08. 15:34:53
sperrdifi? ugyanmár :)
hegesztett difi ural.
ár/élmény arány befigyel ismét
Krisi 2007.11.08. 15:48:08
2 literes DOHC motortól nem lesz gyorsabb a gép! A turbo sem ér semmit!
A matrica, az visz mindent!! No Fear matrica +7 lóerő, morcosítás +6 ló, alumínium utánzat matrica a tanksapkán +12 paci, sötétített lámpák is adnak pár Nm plussz nyomatékot, de a legfontosabb az ehhez hasonló Tecsó gazdaságos kályhacső. Röhej :D
Mellesleg erről a Suzuról hiányzik a spinner dísztárcsa.
Egyébként csak azt nem értem, hogy miért pont wagoner? Ennyi pénzből már jó kis kettesgolfokat, 205 GTI-ket lehet venni, miért éppen Suzuki??
AP (törölt) 2007.11.08. 15:52:47
serialkiller01 2007.11.08. 15:56:40
Itt azért elakadt a navigátor szava is egy pillanatra... ÁLLAT
www.youtube.com/watch?v=Gula1SZ9HYs
On
rognork 2007.11.08. 15:59:14
ha zsigába akarod a dohc motort, kutass utána a zsiguli.hu-n. ott volt egy srác aki beszerelte. arra emlékszem, hogy nagyon passzentos volt. tűzflat is kellett vágni, szal nem volt egyszerű emlékeim szerint.
AP (törölt) 2007.11.08. 16:01:45
Ugyanolyan motor lenne.
rognork 2007.11.08. 16:03:21
Tommi 2007.11.08. 16:03:49
Nehéz belefaragni, de szerintem tutira megoldható... Ha a 2.8 VR6-ot bele lehet faragni a II-es Golfba, akkor nehogymár ne lehessen a 2.0 DOHC-t a Ladába...
Off: Most megy a Discoveryn egy elég régi műsor, Colin McRae-ről szól... :( R.I.P.
csekelaci 2007.11.08. 16:04:43
Valószinü a kép szerzője sem kattintgatott volna ilyne bőszen ha 1.2 Fabián látta volna e matricákat.
Ja két swiftem is volt és még mind a kettő megy mindenféle nagyjavítás után.
csekelaci 2007.11.08. 16:06:19
rognork 2007.11.08. 16:11:03
ommm 2007.11.08. 16:16:27
ha adhatok egy jótanácsot: a Fiat blokkhoz jó lenne nyúlnod az olajpumpát és ha van hozzá akkor csekkold le nagyon alaposan, mert elég háklis szerszám.
sok szerencsét és vágj bele!
a lehetőségeket ki kell használni.
egyszer élünk
ommm 2007.11.08. 16:17:34
ha adhatok egy jótanácsot: a Fiat blokkhoz jó lenne nyúlnod az olajpumpát és ha van hozzá akkor csekkold le nagyon alaposan, mert elég háklis szerszám.
sok szerencsét és vágj bele!
a lehetőségeket ki kell használni.
egyszer élünk
murci 2007.11.08. 16:36:01
az igaz, h a wagon r az gáz, de ültem már GTi swift ben és az eléggé brutál gokart élmény, csak nálunk kevés van.
a Carstylingon van pár igényesen megcsinált gti swift, azokat megéri alakítgatni, ezt nem.
Riasom 2007.11.08. 16:48:34
(Vagy lehet, hogy a leendő bérlő hallott róla, hogy Budapesten egy bizonyos Váci sztrít a menő, aztán még örült is, hogy ahhoz képest milyen olcsó?)
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.08. 16:58:37
AP (törölt) 2007.11.08. 17:07:05
Köszönöm a bíztatást, de ez azért nem egyszerű művelet.. :)
Vyktor 2007.11.08. 17:22:29
egy autó nem csak a motorból áll. Való igaz, hogy a japán motorok verhetetlenek, így a suzuki is, de nézzük már meg, hogy mit neveznek ezek autónak???!!! vaze a régi swiftet ha húzatópadra küldted kettészakadt! swift GTI??? az meg mi? az egyhármas motorhoz könnyítettek a kasznin? most már csak fél milis lemezből csinálják?
Árulja már el nekem valaki, hogy mért vesz valaki 3-4-5 milláért suzukit, amikor annyi pénzért már autót is adnak??? pl: Clio, Polo, mindenféle fiat és ha véletlenül japán fan akkor ottvan mondjuk a toyota yaris... én per spec azt sem szeretem, de legalább nem suzuki...
emberek térjünk már észhez könyörgöm!!!
rognork 2007.11.08. 17:30:37
hope 2007.11.08. 17:32:38
Az ízlésről lehet vitatkozni, de a 20 FT-os teszkóbiszbaszok még egy 50 000-es trabin/polskin/csepel biciklin is gázosak...
Vyktor 2007.11.08. 17:32:52
Kíváncsi vagyok rá.
Komolyan mondom
rognork 2007.11.08. 17:44:33
vettem anno egy 12 éves swift 1-et. fogyasztás 6-6,5 l vegyesben. akkor 500e volt az ára. a következőket cseréltem 50.000 km alatt.
fékbetétek elöl-hátul
olaj
2 db lengőkar elöl (pesti viszonylatban nem rossz)
kipuff 50.000 után.
vettem 190.000 km-rel.
most van benne 240.000
egyszer sem hagyott ott. műszakira max átvizsgálás volt + betétcsere. ez az autó mai áron megkapható kb 300e-ért, de ennél jobbak is.
jelenleg vezérműszíjat kellene cserélni meg vízpumpa szimmeringet, kb 40 rugó munkadíjjal. sztem elég sok érv mellette.
baowah · http://baowah.blog.hu 2007.11.08. 17:49:45
baowah.blog.hu/2007/09/24/hungarian_classic
AP, ha nem fer be, majd a Marko berakja.
Vyktor 2007.11.08. 18:01:03
én vettem anno egy 8 éves renault twingot kb 800e-ért, 52000 kilométerrel, szóval nem nagyon használták. 2 és fél év alatt beletettem 120 ezer kilométert (!) főleg budapesten. azt leszámítva, hogy egyszer összetörtem (beismerem, az én hibám volt nagyrészt), nemigen kellett rá költeni. az adatok:
6-8 liter közti fogyasztás tisztán városban (attól függően, hogy épp mennyire volt nehéz a lábam :) ...)
Ami volt:
olajcsere, fékbetétcsere rendszeres időközönként,
ajtónyitó kilincs, tanksapkafedél (ez szériahiba),
egy két izzócsere.
meg ami a kötelező szervizeknél kell.
és a renault legalább biztonságos és kényelmes. 750 kilométer majdnem folyamatos vezetés után ki tudtam szállni análkül, hogy a nem túl jó állapotban lévő gerincemnek baja lett volna.
Szóval hidd el, tudom miről beszélek.
nokoment 2007.11.08. 18:13:44
nokoment 2007.11.08. 18:15:24
Rocko- 2007.11.08. 18:15:53
Nándesz 2007.11.08. 18:17:30
rognork 2007.11.08. 18:45:51
a tartósságról: ugyanezek a tételek állnak vajon egy 15 éves twingora is?
a kényelemről: nekem sedan üléseim vannak elöl, kényelmesnek találom. bár én max 300 km-t vezettem egyben, nem volt gondom.
a biztonságról: fogalmam sincs, ahogy látom 3 csillagot kapott a régi twingo. régi suzukit nem találok.
és az egyéni ízlésről: én nem vennék kicsi francia kocsit, max r4-est.
sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 18:51:51
www.crashtest.com/suzuki/ie.htm
Tényleg szánalmas ez a matricamánia. De valami újat tud még valaki hozzátenni a Suzuki fikázásához? :/
Meg az össze többi autóéról? Ma pl. tekergett előttem egy IV-es Golf irányjelzés nélkül... Előbb jobbra... Aztán balra...
Szóval: srácok, legyünk már végre felnőttek... :/
Szóval
sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 18:53:23
De, gondolom, ki lehetett hámozni a lényeget.
sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 19:07:38
Ja, és teljesen gyári konfig volt.
De inkább legyen rajta 50 kiló matrica, és közben vezessen szabályosan a sofőrje...
Mindegy, ezt páran úgysem fogják SOHA megérteni.
AP (törölt) 2007.11.08. 19:22:38
Azonnal csiberács a hűtőrács helyére, matrinyák, fehérre fújt lemezfelni 155/80 gumival, kipufogóvég fel, házilag kendácsolt mélyizé be. Állandó nyélgáz, csuma hangerő. Szegény azt hiszi, hogy ő mostan menő.
Egyszer mentünk ralit nézni, én mentem elől az enyémmel, ő a piros szörnnyel. Hú gyerekek amit levágott.. Azt hitte jópofa ha 140-nél a lökhárítómat pöcögteti. A harmadiknál meguntam, és a következő kanyar előtt nem fékeztem. A beton futómű meg se érezte, befordult, a tükörben annyit láttam hogy ő meg jobbra-balra-jobbra a sávokban, alig bírta összeszedni. Balfasz.. :)
És hány ilyen van!
sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 19:28:01
Az idézet utáni, általam már nem idézett jelzővel egyetértek. :)
DE!!!!
Egyáltalán nem a "beton" futóművednek köszönheted a sikerélményt. A srácnak valószínűleg ultraszarok voltak a gumijai, esetleg 0,000 vezetési rutinnal rendelkezett az adott forgalmi helyzetet illetően.
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.08. 19:38:18
sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 19:41:53
Szóval: písz end reszpekt.
Ja, és bújakka. :))))
rognork 2007.11.08. 19:50:40
miluman: engem suzukisként nagyjából ezerszer többen szopattak bármi más típusú autóval, mint hasonlóval.
AP (törölt) 2007.11.08. 20:06:50
Nem a beton futóműnek köszönhető? De, hidd el, annak. Meg a jó guminak, meg annak hogy nem vagyok fosós. :)
g 2007.11.08. 20:11:15
Te egy ISTENKIRÁLYCSÁSZÁRRULEZIZÉKIMONDHATATLANMENŐTOPOFTHENATION!Az má 20 éves,de nem S me' az nevetséges.VIPERA.MO 2007!Amúgy mindegy!!!Csak nem értem!!!Akkor mi a komplexus!?
sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 20:15:03
16V: nagyon tiptop, rendben tartott gép (szlalomban 2. helyezett Ny.házán)
+ 2 db 8v.
Kb. 100-zal mentünk:
A 16V vette az ívet (ismerte a járást + jól felszerelt, mnt említettem).
Én vettem az ívet: 165/70-es Goodyear Aquatred gumikkal, kicsit mismásolt futóművel.
A másik 8V meg tett egy 180 fokos fordulatot. De nem azért, mert ratyi a futóműve, hanem, mert a két szar hátsó gumija teljesen elvesztette a tapadását.
Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.11.08. 20:15:43
kalti.blog.hu/2007/09/19/megapimp_omg
AP (törölt) 2007.11.08. 20:19:19
Az, hogy ratyi vagy nem ratyi, nem rám tartozik, de a klasszikus kerék-fölött rátehénkedős teszttel akkorát billent az a Swift, hogy megijedtem.
Ha az enyémre ráülök, akkor se rugózik be, csak amennyit a gumi enged.
sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2007.11.08. 20:23:58
videa.hu/main.php?page=play&v=GAjtW9OuFrx2rzmL
Igazad van AP, eszem ágában sincs ezen vitázni.
De, bizonyára tudod jól, hogy az alkatrészek cserélhetők a Swiftben is... :))) Gyárilag "szarok" ezek a gépek, de, ha igényesen és SZÍVBŐL piszkálja meg őket a tulaj, nagyon nagy meglepit lehet velük okozni.
(Kell a rajongáshoz némi perverzió.:))
rognork 2007.11.08. 20:26:19
rognork 2007.11.08. 20:28:35
minden rajongáshoz kell pervezió.
g 2007.11.08. 20:51:07
csiky944 2007.11.08. 20:56:19
tamaska 2007.11.08. 21:08:18
kacsa! 2007.11.08. 21:13:37
AP (törölt) 2007.11.08. 21:24:54
Golyók?
tamaska: köszönöm az elismerést.
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.08. 21:56:19
nemtudom ti hogy vagytok vele de én ezt nevetségesnek találom. tudom hogy sok munkát fektetett bele, szépen meg lett csinálva a kocsi...de ez az én véleményemm és most jót nevetek, lehet ütni, hogy mér fikázom szegény suzukit mikor eleget fikázták és nem is olyan rossz. ennek több oka van: többek közt azért mert a blogok erre vannak. ez pedig kifejezetten. másrészről ez az én véleményem, ha akarom leírom, mindenki leírhatja. van ahol inkább meg szoktam tartani magamnak, de átalába leírom...bocs az eszmefuttatásér csak állandóan ez van, és most ez kicsit kijött :)
rognork: tudom, ezt most kifejezetten erre az esetre írtam, mindenütt sok a tróger az utakon, autótól függetlenül, ezellen nem sok semmit lehet tenni..
AP (törölt) 2007.11.08. 21:56:23
Megyek érte..
Kifordított kacagány 2007.11.08. 22:04:41
a másik amit mondanék, hogy mielőtt elkezdeném valahol az új suzuki hihetetlen töréstesztjeit reklámozni, először megnézném azt a tesztet. különös tekintettel a teszten szereplő példány felszereltségével, majd erősen elgondolkodnék azon, hogy ugyan, az utakon szaladgáló példányok milyen százalékban képviselik ugyanezt a felszereltséget.
egyébként én is már elábrándoztam azon, hogy milyen jól mutatna valami izléses minta az autómon, de ezt valahogy mindig úgy képzeltem, hogy majd egy fényezőműhelyben viszik fel rá, nem pedig otthon a sufniban.
AP (törölt) 2007.11.08. 22:07:33
Kifordított kacagány 2007.11.08. 22:09:51
Kifordított kacagány 2007.11.08. 22:11:24
mohaa 2007.11.08. 23:05:42
AP (törölt) 2007.11.08. 23:35:08
xy 2007.11.09. 02:25:49
Az a sok kormos seggü szakadt \"tuning\" golf, meg a kókányolt lada és társaik.
xy 2007.11.09. 02:30:58
Tény és való, hogz nagyon gagyi. De ez van.
Kifordított kacagány 2007.11.09. 09:44:56
xy: nemtom mások hogy vannak vele, de ha nem suzuki lenne én akkor is körberöhögném.
Vyktor 2007.11.09. 17:11:00
Nem, nem az autó miatt vagy valaki... a valakiség belülről fakad... de az autó miatt maradhatsz valaki, mongyuk egy frontális ütközés után...
Ja és egyébként valaki írta (a nevet nem nézem vissza, bocs), hogy az új swift 4 csillagos a törésteszten... naja!
mert jó hangos a biztonsági övre figyelmeztető csipogás, meg mert tele van figyelmeztető matricával, meg az összes többi ilyen szarság extra miatt. meg jó a gyalogosvédelme, ez tény. de BENNE akkor is meghaltok...
na mindegy, ne vegye baszogatásnak senki...
V.
Lally 2007.11.09. 17:45:53
És vajh mitől lesz 5 csillaga pl. a Rönónak? :))))
Danny 2007.11.09. 18:35:55
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.09. 18:41:08
Kifordított kacagány 2007.11.09. 19:21:28
az viszont egész biztosan, hogy a képeken látott autónak nem 4 csillagos a töréstesztje
rognork 2007.11.09. 20:33:01
nem igazán értem, hogy miért nincs hátulról jövő törés a euro ncap protokolljában.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2007.11.10. 00:09:20
A másik: ízlést nem lehet pénzért venni, még a teszkóba' sem. Nem járok BMW-vel, de buzivirágra matricázott szuzukival sem...
AP (törölt) 2007.11.10. 14:17:24
Meglepődtem..
KuKori · http://ireland.blog.hu 2007.11.10. 20:16:00
chris · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=27621 2007.11.10. 21:46:52
a suzukiban tényleg DLD van, ha a Piton Car Audio-t valaki ismeri, akkor tudja.
amúgy én sem szeretem se a suzukit, se a matricát, de bunkóságnak tartom lesuttyúzni, hiszen a tuning csak annyit jelent, hogy mindenki a saját ízlésének megfelelően "módosítja" a kocsiját. ha neki ez tetszik, akkor azt el kell fogadni...
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.11. 15:31:40
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.11. 15:34:26
CBA 2007.11.13. 14:45:00
Önsúly: 993 kg
Telj.: 76 LE (motor S. Jimnyből)
Csomagt.: 300/1200 cm3
Gumi: 165/60 R14"
Frontális ü.teszt: 3*