Esküvő, tulajdonképpen Rolls-Royce-szal

  2007. október 01. - Gyulavitéz Címkék: lol rolls royce

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

Rolls-Royce Silver Shadow feneke

Rögtön kiszúrtam, ahogy befordultunk a templom utcájába. – Nini, egy Volga – mondtam hangosan, és közben mindenféle emlékkép villant át az agyamon Vadász csokikról, gumicumikról, meg mindenféle citromos, narancsos meg málnás limókról. Egy pillanatra még Lovas úr arcát is látni véltem. Lovas úrét, a vállalati sofőrét, aki hosszú éveken át fapofával tűrte, hogy minden németországi úton következetesen leherrlófaszozzák.

Rolls-Royce Silver Shadow elölről

Aztán ahogy közelebb gurultunk, és a vonalak kezdtek kirajzolódni, már láttam, beégtem. Ha egy kicsit várok, egészen biztosan nem keverem össze a Silver Shadow-t egy Volgával. Barátaim gondolatai szerencsére az esküvő körül forogtak, így megúsztam csípős megjegyzések nélkül. Vettem egy nagy levegőt, eltüntettem a pírt az arcomról, és gyorsan készítettem egy-két képet a Rolls-Royce-ról, az ifjú pár biztosan örülni fog.

Nem sok idő telt el, rá kellett jönnöm, másodszor csináltam hülyét magamból nagyon rövid idő alatt. Barátaim esküvője háromkor kezdődött, a gyönyörű fehér angyal azonban két óra ötvenkor nagy dudálás közepette elsuhant két számomra tök idegen fiatallal a belsejében. Na mindegy, gondoltam, az autó szép, páran biztosan örülnek majd neki itt a Belsőségben.

Rolls-Royce Silver Shadow elölről

Az esküvő egyébként Rolls-Royce nélkül is jó volt, és szerencsére nekem is sikerült kilépnem a Woody Allen-i szerepkörből. Zsuzska, Péter, még egyszer nagyon sok boldogságot kívánok!

Zsuzska és Péter

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr19182399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.10.01. 14:28:37

Csatlakoznék. Szarni a Rollsra, csak öregedjetek meg egymás mellett boldogan!
Minden jót!


szegény Shadowról csak a nosztalgia ugrik be a régi, szép dolgok iránt. amikor az elegancia szó valami ilyesmit jelentett.
és a Volga is szép. akár fehérben is.

murci 2007.10.01. 14:30:49

nemgond, tulajdonképpen egy M24 es Volgát, króm hűtőmaszkkal szívesebben elfogadnék, mint egy RR-t, mert az egy darabka törénelem (a minekből is), meg hát mennyivel kult-abb már Volgával járni, mint amennyivel sznobabb (új magyar szó, ne bántsatok érte) Rolls-al :)

egyik rokon sofőr volt "azokban az időkben", és mikor a TSZ eket felszámolták megkapta jutányosan a főnök kocsiját. azóta is az volt a legkénelmesebb, és legjobb fűtésű autó amiben ültem (kb 6 évesen)

Viktor · www.vikiszava.blogspot.com 2007.10.01. 14:35:36

A haverom Subaru Impreza raliautót szeretne esküvői autójának, de úgy, hogy ő vezesse a szertartás után, és a megjelent rokonoknak, barátoknak búcsúzóul egy kipufogóból kicsapó lángnyelvvel köszönje meg a részvételt, mielőtt kikanyarodik a templom utcájából.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.01. 14:40:54

szerintem a buta magyar kivagyisga eskuvore limot berelni, vagy kolcsonkerni a vallalkozo rokon lizinges mercijet...ehh...a fasznak razzuk a rongyot, ha kilog a valag? ettol emlekezets az eskuvo? ettol boldog a hazassag?

ami viszont kiralysag volt, gyorben eskuvo, ahol a menyasszon es volegeny a szemeteskocsi hatuljara csimpaszkodva hajtottak el a zichy palotatol.

apamacko 2007.10.01. 14:42:31

Tegyük a szívünkre a kezünk srácok persze, hogy kéne a Rolls (is) !

A Volga is csodás de talán veterán Rolls-ot (reméljük!) nem csak sznobságból vesznek !
Arra ot az új meg a többi játékautó.

Sok boldogságot az ifjú párnak !

TCSA · http://make.blog.hu 2007.10.01. 14:43:51

Gyulavitéz, ázze... a cikk nem is tudom miről szól, mert még mindig a herrlófaszon töhögök :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.10.01. 14:54:44

Ismerősöm a Dingolfing-i BMW gyárban dolgozik,mikor elmondta a főnökének,hogy esküvője lesz azonnal felküldte az egyik személyzetishez az irodába ahol elmondták,hogy mennyire örülnek neki,de mégjobban örülnének ha elvinné az ilyen alkalmakra fenntartott 7-es BMW-t,teletankolva, esküvői kocsinak. Ez volt a gyár "nászajándéka", persze utána lemosva vissza kellett vinni,de akkor is,ez egy gesztus.Persze a reklámérték is baromság Dingolfingban,hiszen aki él és mozog ott dolgozik,és aki ott dolgozik annak vagy van BMW-je vagy tervez egyet venni.. A rendszám helyére szépen fel is került a "Grad G'heiratet" tábla ami annyit tesz mint angolul a Just Married csak bajor tájszólásban:)

bgy 2007.10.01. 15:04:19

Volga is, Rolls is kéne.

Ha ilyen kocsim lenne, nem adnám bérbe esküvőre meg másra se, a népek nem tudnak vigyázni az ilyesmire.

A cégünknél van egy faszi, akit Vass-nak hívnak: her fász.

cw 2007.10.01. 15:14:07

Sziasztok! Ihol egy dícséret a zösszes bloggolónak:
Büszke vagyok, hogy senki sem szólt be a menyasszonynak, hogy nem Barbibaba-arányú! A lényeg, hogy szeressék egymást!!!

Kedves Baowah! miért gond, ha valaki a szép ruha, szép frizura, szép cipő mellé egy szép autóban szeretne ülni addigi élete legfontosabb napján? Vagy vegye meg a zesküvői ruhát is száznemtudomhányezerér arra az egy napra?

Neduddki, egy barokknő-kedvelő

AP (törölt) 2007.10.01. 15:16:48

leherrlófaszozzák

ezen gondolkodtam 10 másodpercet, hogy mi az isten lehet..

Viktor · http://www.vikiszava.blogspot.com 2007.10.01. 15:28:57

Ez a herrlófasz nagyon nagy poén :)

TCSA · http://make.blog.hu 2007.10.01. 15:29:01

Egyébként én is benéztem volna, tutira, a Bentley T2 ugyanígy néz ki :)

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.01. 15:31:43

cw ---- a masik ugy.

szamomra anomalia, de ez mar vagy peter anna asztala, vagy velvet tematika, hogy minek a tobbszazezer forintso eskuvoi ruha vasarlasa/berlese? valoszinuleg ez az en nezopontom csak, de telejsen feleslegesnek tartom. a szepseg es as zeretet nem errol szol. valahogsy bennem sosem fert ossze. ott all ket ember isten szine elott, es akkor azon agyal hol soritja, hol vag es hol izzad bele a kolcson muszalas 600m2 anyagbol osszerakott goncbe.

na mindegy, en vagyok barbar, de nem szeretem a kulsosegeket. vagyis a funkciotlan kulsosegeket.

mugen 2007.10.01. 15:35:41

A herr lófasz ott van nagyon! lol
Én biza egy szép ötvenakárhányas kiadású amerikánise kabrijóval szeretnék nősülni majd! Kell valami, ami miatt emlékezetes marad az a nap! :D
Szerintem egy esküvő alkalmából megengedheti magának az ember, hogy rázza a rongyot, mert végülis maga a lakodalom is erről szól valahol, persze ki-mit-tud, mire fusssa az anyeginből! :)

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.01. 15:36:05

TCSA - bocs. benezni a kulcslyukon lehet, vagy egy szoknya ala.

egy autot csak elteveszteni, esetleg elnezni lehet. ha mar vesszuk a faradtsagot, hogy le tudjuk irni helyesen a legbetegebb es legritkabb auto nevet is, akkor idesjo anyanyelvunkhoz se legyunk cudarak.

bocs. nem baszogatasbol irtam, de teljesen kiaakszt a BE eloszo helytelen es mostanaban olyan divatos hasznalata

TCSA · http://make.blog.hu 2007.10.01. 15:38:00

Három ismerősömet is láttam házasodni, mindig egy feldíszítetlen anyakönyvvezetői irodában álltam a fényképezőgéppel megilletődve, leendő férj+feleség se volt túlöltözve... Valaki erre azt mondaná, hogy igénytelenség, valaki azt, hogy őszinteség. Fene tudja melyik jobb, nekem szerencsére még nem kell ezen filozofálnom.

mugen 2007.10.01. 15:56:59

baowah megértelek! Én a manapság szintén divatos, leginkább tinik körében kötőszóként orrba-szájba használt "ÍGY"-től mászom a falra és tépem a hajam szálanként! Egy példa: "Tegnap így elmentünk a moziba és így megnéztünk egy filmet..." grrrrr

TCSA · http://make.blog.hu 2007.10.01. 16:00:32

baowah, semmi gond, a végén még elfelejteném az anyanyelvem. :) Na nem mintha németül v. angolul jobban tudnék... csehül/szlovákul is csak annyit, amennyi az autóm miatt rámragadt :)

NismoSin 2007.10.01. 16:01:54

Szép kis Roller. Az unokatestvérem épp tegnap érkezett haza egy ugyanilyen Silver Shadow I-sel, meg persze angol rendszámmal.

Sok boldogságot a házas élethez!

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.01. 16:02:52

hala istennek, nalunk szlovakiaban a templomi eskuvo is hivatalosnak minosul, nem kell az anyakonyvvezeto. egy kort ki lehet hagyni.

sajnos az eskuvo lezajlasa is egy divat resze, egy olyan tarsadalmi nyomas, amihez balgan igazodni probalnak a megfelelesi kenyszerrel. pedig a szeretet lenyege, eppen nem a megfeleles a vilag fele, hanem ket ember gorcsmentes kiegeszulese/kielegulese. en a masik szemeben latom sajat magam, nem pedig torz visszhangkent hallgatom a vilag hangjait. ehh mindegy, beteg ez a vilag, nezd csak meg merre tart az autoipar! :D hehe

I\/I@R[ł 2007.10.01. 16:02:58

LooOOooL Ez a Szarvas Gábor utcai templom előtt van... Onnan tudom hogy ott laknak az unokatesómék... :P

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.10.01. 16:19:44

sok-sok boldogságot :)

a royce is nagyon szép, a célnak tökéletesen megfelelt :)

MAC 2007.10.01. 16:44:12

Gratula az ifjaknak, és sok boldogságot!
Más. Az én esküvőmön a nagybátyám CX 2000 PALLAS-al állt be a házasságkötő terem elé, a mahartos egyenlősapkámban. Másnak akkoriban nem is volt egyenruhás sofőrje.

AP (törölt) 2007.10.01. 16:45:09

Nekem az ilyen nők jönnek be.

ommm 2007.10.01. 16:47:17

csatlakozom baowah irányvonalához.
kiegészítve azzal, hogy mostanság min. 50 százalékát a "zesküvőnek" a szülők vizuális és lóvévirítási hajlamának kielégítése teszi ki.

én majd elkérem a csikós 650TR-ét, sofőröstől vagy valami Abarthot és tűz.
beteges és hányingerkeltő irányba ferdült el ez az amúgy gyönyörű ünnep. tisztelet a kivételnek természetesen.

ommm 2007.10.01. 16:58:09

ja, egy nő legyen nő, ha lehet. ne madárijesztő

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.10.01. 17:13:41

>beteges és hányingerkeltő irányba ferdült el ez az amúgy gyönyörű ünnep.

Egyetértek,de hozzátenném sietve,hogy ERRŐL IS NŐK TEHETNEK :)

volante · http://volante.blog.hu 2007.10.01. 17:19:45

baowah, ommm, szívemből szóltatok :)

Én egyébként biztosan a mindenkori SAJÁT kocsimat választanám esküvői autónak. Ha már egyszer annyi kilométer barátsága összeköt, miért pont őt hagynám ki az ünnepből?

AP (törölt) 2007.10.01. 18:04:36

Ezek a nők azért bejövősek, mert
1:van mit fogni
2:sokkal felszabadultabbak
3:egy barbilány pontosan tudja hogy bármikor talál másik pasit ezért még neked kell kapaszkodnod hogy ott ne hagyjon, akármilyen hülye picsa is legyen

Mr:BIG 2007.10.01. 18:16:40

Én is feleslegesnek tartok x millió Ft elkoöltését az esküvőre!Nevetséges külsőségek!Lagzinál amire nem szabad sajnálni a pénzt az a ZENEKAR!

Én is kedvelem ha lánynál van egy kis sz szükséges PLUSSZ....Nem is vásárolok semmilyen férfimagazint!Egykaptafa...

csiky944 2007.10.01. 18:24:37

még mindig a herrlófaszon röhögök :D

Tommi 2007.10.01. 18:36:55

Az én barátnőm sem egy vágódeszka... De mondjuk nem is töltött galamb, hanem pont a 2 között van. Pont jó, ahogy kinéz.

Amúgy meg nekem tuti, hogy apám Samara-ja lesz az esküvői autóm, ha még kibír mondjuk 8-10 évet...

tomnemtom 2007.10.01. 19:01:09

fudzsivájt személygépjárművel esküvők bonyolítását-egyszerűsítését vállalom, akár hozott anyagból is.
garanciát vállalok bármire és annak az ellenkezőjére egyaránt.
jutányos árak, négy hátsó helyzetjelző, +50% super silver fényszórók.
:DDD

murci 2007.10.01. 19:02:59

a férfimagazinoka photoshop mekkája, onnan érdemes adobe ot tanulni ;)

AP (törölt) 2007.10.01. 19:10:25

Undorító mocskos egy dolog, hogy kinézet alapján szokás párt választani

nopara 2007.10.01. 19:16:19

baowah-nak: "ha mar vesszuk a faradtsagot, hogy le tudjuk irni helyesen..."
A fáradtságot nem vesszük, hanem kapjuk, mondjuk a sok munkától, a fáradságot pedig vesszük, hogy fellapozzuk a helyesírási szótárt. Bocs:)

malkolmcole 2007.10.01. 19:58:02

Szép kis húsos menyasszony. Elképzelem a nászéjszakát... A férj nem perverz kicsit? :-))))

Az asszonynak meg nekem Jaguár volt a menyasszonyi kocsi, nem érzem úgy hogy érdekes lett volna.

malkolmcole 2007.10.01. 19:59:55

Amúgy meg rollszrojszra telik, normális menyasszonyi ruhára meg nem.. LOL

tatrafan 2007.10.01. 20:02:48

Gratula a vakmerő vállalkozóknak! :)

Egyébként egy szép fehér Volga limót is el tudnék képzelni esküvői autónak. Kár, hogy már túl vagyok rajta. De Volgám még lehet! :)

Rocko- 2007.10.01. 20:14:51

herrflófaszon felröhögtem most is, meg olvasáskor is.

rolls: Zúg a Rolls-Royce!

menyasszony: hát nekem nem jön be, de nem is én házasodok vele. ez így van rendjén. nekik meg sok boldogságot!

esküvő: én is majd villantani szeretnék. később nem hiszem, h lesz rá lehetőségem, szóval erre az egy ünnepi napra miért ne? szóval mugennel értek egyet, mondjuk vmi ilyesmi: www.berlimo.com/

JMC 2007.10.01. 20:35:42

Az esküvő régen nem a fiatal párról szól már, tisztelet persze az elenyésző kivételnek. A soha vagy legalábbis ritkán és régen látott rokonok jönnek az ingyenkajára, -piára. A fiatal pár meg gyomorvérzést kap, mire vége lesz. Utána meg lehet nyödni a törlesztést, az előrelátóbbak meg előtte esznek pár évig zsíroskenyeret.

Ha én odakerülök, tuti csak a legszűkebb családi / baráti kör lesz jelen. Nem vagyok rá kíváncsi, hogy a legutóbb 2x éve látott másodunokatesóm hogy részegedik le néhány óra alatt és b@ssza el a MI napunkat.
Így is kb. 5-10.000 Ft/fő-vel lehet számolni, helytől függően. 30 embernél már az is 300.000. Egy nagyobb esküvő / lakodalom árából már egész pofás új vagy használt autót is vehetne az ifjú pár (csakhogy kössem is valahogy okfejtésem az autókhoz :) ).

Sikeresen felhúztam magam, bosszút állok a gépemen, újrarakom a rendszert. Attól megnyugszok :)

Pathfinder 2007.10.01. 21:35:59

Természetesen a házasságkötésünk idejében gyengébb anyagi helyzetben voltunk, de megtehettünk volna mi is többet, azonban mi egy kisvárosi esküvőre gyalog sétáltunk el kart karba öltve, nagy tetszést aratva a külföldi turisták körében... Ez 12 éve volt és úgy érzem van még elöttünk újabb néhány év! Amúgy érdekes, hogy válóperre csendben sunnyognak a felek, adott esetben fél évvel a limuzinos esküvő után...

GiXXXer 2007.10.01. 22:14:19

Én nem akarok rongyrázós esküvőt, se nagy lagzit... Nem vagyok oda a Kadlott Karcsiért, meg az Akácos útért, főleg nem kedves cefreszagú rokonaim előadásában.
Persze biztos nem a Suzukimmal megyek majd, be sem férne a zasszonyka a hátsó ülésre azzal a nagy ruhájával. Ja, és ne legyen ott a sok kilóméteres barátom azon a napon, amikor egy tollvonással zsákutcába tolom az életem. :)
Nem vagyok egy házasságpárti, a szeretet nehogy egy papíron múljék!

Baowah: benéztem, befáradtam, bealudtam --> fiatalos szleng, amire nem kell azt mondani, hogy nem magyaros. Most egy újabb nyelvújítás megy végbe. 1830 környékén is szidták Kazinczyt, mert úgymond elrontja a szíp magyar beszídet. Inkább bealszok, minthogy azt sasoljam a kompjúteremen, hogy hova menjek shoppingolni, mire van elég kessem... Nem?

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.01. 22:34:46

***nopara 2007.10.01. 19:16:19

ha a szókapcsolat frázisértékét nem számoljuk bele, akkor valóban nem nyer értelmet az, amit leírtam.

Ennek ellenére mégis használom, mint egy elfogadott és köznyelviesült nyelvi fordulatot.Kevésbe csapom arcul vele nyelvemet, mintha a számunkra adott készlet töredékét felhasználva alakítanám ki a jövőm köznyelvét. Ugyanis van rá esély a világunk haladási irányát figyelembe véve, hogy ez megtörténik, ám az akkor is csak lyukat éget majd a nyelvünk valóban páratlan árnyaltságában.

Ennek ellenére mégis megérti egymást a sok ember, van ilyen. Moslékkal is lehet tüzet oltani.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.01. 22:41:16

"...árnyaltságában."

vagyis inkább árnyaltságán :) azt ugyebár felöleti, és kétdimeziós.

ejj. képzeljétek láttam Szerdahelyen egy jóvágású Ferrari Modenát. Egy Hitler becenevű autoneppernek adta kölcsön egy olasz.

szerintem Mussolini unokája volt.

cyd 2007.10.01. 23:11:46

baowah · baowah.blog.hu 2007.10.01. 15:31:43
"na mindegy, en vagyok barbar, de nem szeretem a kulsosegeket. vagyis a funkciotlan kulsosegeket."
Azért az autóipar tele van funkciótlan külsőségekel, mégis imádjuk, legalábis a 20 évvel ezelőtti autóipar.

cyd 2007.10.01. 23:12:41

Márminthogy a 20 évnél régebbi autóipar.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.01. 23:21:20

talan 20 evvel ezelott a szepseg sokkal inkabb a funkcioban rejtozott. Legalabbis az europai. persze anomalika mindig vannak :)

ban amelyik funkciojaban sem volt szep. habar mara meg a wartburg is bájossa valt :)

johnny dirt 2007.10.01. 23:22:10

jé, ez zugliget! ide jártam tizen x évig, s ha eljön az ideje, itt szeretnék majd házasodni is. szerintem budapest legszebb temploma. az Isten éltesse az ifjú párt!
az esküvői rongyrázáshoz: magam is gyűlölöm a külsőségeket, ezért különösen tetszett baowah szemetesautós sztorija. és valóban, ha már egyszer van zenekar abban a lagziban, hát nem illik velük spórolni.

bahahaha 2007.10.01. 23:52:51

"minek a tobbszazezer forintso eskuvoi ruha vasarlasa/berlese?"

Akkor ezt vegyuk at meg egyszer: itt, egy olyan blogon, ami draga es ertelmetlen targyak iranti rajongasrol szol, azon ertetlenkedik valaki, hogy masok miert rajonganak a draga es ertelmetlen targyakert. Kifelejtettem valamit? ;-)

ommm 2007.10.02. 09:28:44

dabadab 2007.10.01. 23:52:51
"minek a tobbszazezer forintso eskuvoi ruha vasarlasa/berlese?"

Akkor ezt vegyuk at meg egyszer: itt, egy olyan blogon, ami draga es ertelmetlen targyak iranti rajongasrol szol, azon ertetlenkedik valaki, hogy masok miert rajonganak a draga es ertelmetlen targyakert. Kifelejtettem valamit? ;-)


igen:)
inkább egy 40-es webber porlasztó...

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.02. 09:33:02

hat en orulnek egy ilyennek is:
Stromberg 97
www.stromberg-97.com/stromberg_parts_online.htm

menjen csak a hotrod

tomnemtom 2007.10.02. 11:29:16

annyiraszép, hogy veszek 1db ilyen stromberget és felrakom a rometemre.
csak le ne essen.

kergabi 2007.10.03. 12:26:23

Ez a cikk most minek? ki a faszt érdekel az a két ember? Házasodjanak, de ne egy autós oldalon. A Rolls meg kéne, mer hogy kuuuuva sok pénzt adnának érte. Meg ugye nem tartanám, mert ritka ronda egy jószág, de az árából el lehetne tengődni egy ideig.

Macca · http://www.eskuvoiauto.hu/rolls_royce_silver_shadow.php 2007.10.07. 15:12:17

Ez a caddillac sem rossz, de azért a Rolls...
Nekem minden álmom hogy beülhessek egy ilyen autóba
én biztos hogy ilyenben fogom az esküvőm megtartani - ha lesz, már most elkezdek gyűteni rá :-D
meg is találtam:

www.eskuvoiauto.hu/rolls_royce_silver_shadow.php
süti beállítások módosítása