Digitális zúzás a Nürburgringen

Előzetes: BMW M3 (E92) teszt

  2007. szeptember 23. - Andróczi Balázs Címkék: előzetes bmw m3 nürburgring videójáték

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Digitális zúzás a Nürburgringen
2007-09-23 16:44:00

A szokásos napi keresgélés közben akadtam bele a hírbe a BMW autós játékáról az Autoblogon . Majdnem

Jelenet a BMW M3 Challenge játékból

Jelenet a BMW M3 Challenge játékból

A szokásos napi keresgélés közben akadtam bele a hírbe a BMW autós játékáról az Autoblogon. Majdnem el is siklottam felette, az M3-as már lerágott csont, és valami egész jellegtelen címet adtak az írásnak, de mégis beleolvastam. Valami olyasfélét írtak, hogy a játékban vezethetetlen az autó, és csak az tartott nekik vagy húsz percig, míg megtettek vele egy kört kicsúszás nélkül – billentyűzettel irányítva. Ennél a pontnál kezdtem érdeklődni. Vagy tényleg elképesztően rossz a program, és akkor hosszan lehet élcelődni a BMW marketingesek balfékségén, vagy túl pontos a szimuláció, hogy csak a kormány és a pedálok végállásait használva négy gombbal el lehessen boldogulni vele. Végül is egy kattintást megér.

A BMW M3 Challenge oldala elég minimalista, lényegében néhány kép, egy link a 345 megás letöltésre, és a szokásos „tapasztald meg, mire képes a pörgős V8-as” duma, de a program gyorsan lejött, és a telepítésnél a 10tacle kiadó nevét látva már biztos voltam benne, hogy elmarad az aznapi píáros-fikázás: szimulátor lesz ez a javából. A kis német cég ugyanis az utóbbi évek legjobb PC-s autószimulátorainak terjesztésével csinált karriert: ők adták ki a GTR-t, a GTR2-t, és személyes kedvencemet, a GT Legends című játékot, ahol a 60-as és 70-es évek versenygépeit hajthatjuk mindenféle európai versenypályákon.

Jelenet a BMW M3 Challenge játékból

Jelenet a BMW M3 Challenge játékból

A program lényegében egy erősen lebutított GTR2: csak a Nürburgring két változatát tették bele, a GP-t, ahol a Formula–1-es versenyeket is rendezik, és egy Sprint nevű rövidebb változatot. A Nordschleife igazán beleférhetett volna még, az ínyencek kedvéért, bár valahol érthető, hogy kihagyták: azon a pályán keveseknek terem bármiféle sikerélmény. Autó értelemszerűen csak egy van, az M3-as, és ahogy az utcai autón, ezen sincs sok állítgatni való: kétféle kerékméret, és kétféle futómű közül lehet választani, meg persze az autó színét változtathatjuk ízlés szerint. Sajnos a kedvencem, a pörköltszaft-metál hiányzik az M3-as gyári színválasztékából, így maradtam a gyárilag beállított fehérnél – egy német autóhoz amúgy is ez illik a legjobban. Szerencsére a GTR legjobb része, az élethű fizika nem csorbult, sőt, ami autógyárak által szponzorált programokban ritkaság, ha úgy állítjuk be, az M3-as egy-egy nagyobb koccanásnál be is horpad rendesen.

Jelenet a BMW M3 Challenge játékból

Billentyűkkel tényleg nem könnyű a játék: bekapcsolt DSC-vel még el lehet boldogulni valahogy, de az elektronikus segítségek kikapcsolásával reménytelen csúszkálás kezdődik 420 lóerővel a hátsó kerekeken. Szerencsére egérrel már stabilan irányítható az autó, bár elektromos rágcsálóval autót vezetni minimum fura érzés. Teljes élményt egy jó force feedbackes kormánnyal és pedálokkal ad a játék: ha valahogy, csak így ad vissza valamit az M3-asozás igazi érzéséből, és így már a DSC sem létszükséglet. Szerencsére porosodott a polcon egy Momo Racing kormány, így öt perc gyakorlás után egész magabiztosan körözgettem a Nürburgring GP-n.

A 2:22-es legjobb idő nem az igazi – a jobbak 2:16 körül mennek ugyanezen a pályán –, de ez már az én fakezűségem eredménye. Versenyzésre több lehetőséget is ad a program: az állítható vezetési tudású gépi ellenfelek is elég kihívást jelentenek, de helyi hálózaton, vagy megbízható, gyors kapcsolat mellett interneten is játszhatunk. Sajnos a többi ingyenes online versenyzési lehetőséghez hasonlóan a futamok nagy részén itt is roncsderbi-hangulat uralkodik, de a szűk egy hetes tesztelés során két-három alkalommal sikerült tisztán versenyző mezőnyt kifognom.

Jelenet a BMW M3 Challenge játékból

Objektív összehasonlításra sajnos nem volt mód, de Gyulavitéz és Karotta kartársakban, akik az igazi M3-as tesztautót is kipróbálták versenypályán, meglepően hasonló élmények csapódtak le, mint bennem a virtuális autó kergetése közben. A poént nem is lőném le, holnap kimerítő vezércikkben foglalkozik a Totalcar a hús-vér M3-as lelkével, addig meg tessék letölteni a BMW M3 Challenge-et, és egy jót szórakozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr6174308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AP (törölt) 2007.09.23. 18:32:43

Először azt hittem, a GT4-ből vannak a képek.

ommm 2007.09.23. 18:44:42

hahááá...na végre valaki leírta mi az a SZIMULÁTOR...
bizony nem NFS és derivátumai.
jómagam most nyomom a GTR2-t és már befejeztem a driving schoolt, itt-ott már versenyen is indulok és bizomny szentigaz, hogy kormány nélkül játszhatatlan, azzal viszont isten, pedig csak egy Logitech FF Formulám van.
ajánlom mindenkinek!

ommm 2007.09.23. 18:45:21

ja a GTR1 megvolt. Oreca Viper rulez!

AP (törölt) 2007.09.23. 18:48:31

A GTR2 isten kormánnyal és egérrel is, csak rá kell érezni!

(PS2-n a GT4 is)

Bimbó Kakaóstejtábla · http://www.bimbokakostejtabla.org 2007.09.23. 19:02:35

HOLNAP M3 TESZT??
alig bírok magammal..

EdBoyWW · http://twitter.com/edboyww 2007.09.23. 19:04:03

Reméltem, hogy ezt nem hagyjátok ki, és végre valahonnan visszahallom, hogy a GT Legends a legállatabb játék. Mert az.

(Bilentyűzettel sikerült 1:222 alá mennem)

kswturbo 2007.09.23. 19:19:48

Még jó hogy nem küldtem mélt tegnap a játékról, hogy ugyan töltsék már le a T. Szerkesztők, jól sejtettem, rég megtették. Nekem sajnos gépet kell bővítenem hozzá, de ahol nem szakadozott kb. 5 mp-ig, ott megmutatta, mennyivel finomabb a többinél (amiből keveset ismerek, családfenntartó lévén másra kell az idő...) És csak F360 kormányom van meg fadobozos Labtec (a Cambridge-t sajnálom játékra pazarolni) de stílszerűen így is ÜBER kis progi. És az M3 se lehet rossz, de a BMW H állítólag tolótetős tesztautót kért a karbon helyett...:)
Ja, NFS-sel a kisgyerekek nyomják, nekik megfelel:)))

ENZO · http://www.hvtm.hu 2007.09.23. 19:27:16

Én már töltöm is le.Úgyis akartam valami kicsi és jó szimulátor játékot.No meg hát M3 igen :) lehet lecserélitek a szerkeztőségben a Doom-ot? :D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.23. 19:39:45

Uhh 1000 éve nem játszottam semmiféle autós játékkal,és ez így van jól. Hamar függő lennék megint.Van egy haverom, GTR2-ben elég komoly a srác,jogsija még nincs de sorra nyomja le az ellenfeleit,országos szinten is elég jó helyen áll,versenyzőkesztűje is van a kormányhoz:)
És még azt hittem kocka a srác,ezek szerint csak gyakorol:)

kswturbo 2007.09.23. 19:39:51

Tudom, a többségnek lényegtelen, de az a bevezető videó... (Bemutatom anyámat jeligére:) Hááát, marketingből ötös, ha lenne a zsebbe 21 miller, padlógázon tolnám az első propelleres szalonig alpinvejsz, karbontetős M3-ért, az fux. Pedig fekete Mazer 3200GT Modena a dreamcar, illetve lehet hogy csak volt. :)

Grabo 2007.09.23. 19:40:55

Ha ki akartok próbálni egy ultra élethű szimulátort, próbáljátok ki a Live For Speed-et!
A demó ingyenesen letölthető!
www.lfs.net/

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.09.23. 19:47:43

Grabo: a Life For Speed egy klasszikus szimulátor, csak kormánnyal ajánlom, nagyon jót lehet velel neten is versenyezni, jó beállítással pedig szépet driftelni is akár :)

én is most kezdtem el tölteni, mostanában a Le Mans 24 Hours-sal tolom, az se egy utolsó gém :) Oreca Viper,mi ommm? :P :)

ipariszalonna 2007.09.23. 19:49:25

Live For Speed-et muszály meglesnie annak aki igazi szimulátort akar. Online versenyzés, ingyenes 3autóval és végtelen állítási lehetőséggel az autón (24fontért pedig rengetegautó, többekközt a 2006os F1es BMW és a legjobb online versenyzők;-) ) Bocsi a reklámért, de hamár autó és számítógép akkor ez kihagyhatatlan.

ipariszalonna 2007.09.23. 19:51:12

Mellesleg én joystickkal tolom az autós szimulátorokat, azis precíz irányítást tesz lehetővé;-)

szabeeka 2007.09.23. 20:11:27

Ez egy nagyon jó szimulátor csak tényleg rengeteg a noob crasher. Én csak ajánlani tudom! A lobbyval szenvedni kell de megéri. UI: Van kemény magyar mag (elég gyorsak is) ugyhogy nem kell félni a nonangol tudoknak sem.

volante · http://volante.blog.hu 2007.09.23. 20:34:15

Az rFactort ismeri valaki? Na az kőkemény, csak kormánnyal az igazi. Van hozzá gyönyörű Nordschleife, meg régi, sikánok nélküli Le Mans. És egy rakat letölthető autó.

ommm 2007.09.23. 20:40:59

miluman: jaja, de valahonnan előbányászom a GT Legendset (természetsen erdeti dobozolt verzióról van szó)

Oliver 2007.09.23. 21:00:44

Halihó nem akarom itt vageszolni, de én 2:13 közepét mentem... na jó azt azért hozzáteszem h 1 szimulátor VB benne van a tarsolyomban egy gokart magyar bajnoki címen kívül...

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.09.23. 21:09:25

volante: igen ismerem az rFactort, az is life for speed kategória, az nagyon nehéz de ha megszokod élvezetes, egy ideig azt is toltam :)

Oliver: nem akarom vageszolni :D:D neked legalább van mire :)

ommm:igen az is egy űber gém :) az játszon need for speedel aki eksztazin él és szereti anélkül is úgy látni a világot mintha be lenne lőve...

Balage85 2007.09.23. 21:10:03

Az a baj, hogy a GTR2 lamboi után elég erőtlennek tűnik ez az M3mas, de végül hozzászoktam. :) Már nem is emlékszem mennyit mentem, de online versenyezni nem érdemes, max szabadedzésre menni , mert a verseny télleg igazi roncsderbi :)

Eunos 100 2007.09.23. 21:11:32

Na a Live For Speed! Az tényleg nagyon jó! Az már szimulátor! Valaki esetleg nem tudja, h nem leeht-e letölteni valahonnan a teljes verziót? Vagy ez ilyen muszáj megvenni? Amúgy főként az tetszik benne, h annyira realisztikus és tényleg a 140 lóvas hátsókerekes ami alapól van a demoban még az is tényleg erősnek érződik nem úgy mint az NFS-ekben és hasonló szarokban...

Esetleg nem tud v.ki még valami hasonló realisztikus autószimulátort, aminek nem túl nagy a rendszerigénye?

Wasmakox 2007.09.23. 21:13:42

Tudtátok, hogy le lehet menni a pályáról a box után a mentőnél le a fűre ott balra el a pálya alatt az aluljáró után jobbra vagy balara viszonylag egyenes aszfaltcsík van , ahol ki lehet húzni a járgányt. A végén mondjuk véget ér a pálya és leesika kocsi a feketelyukba, de ha más irányba mentek, akkor be lehet repülni a pályára és Sz%!!-á törni az M3-t (tudom hogy barbár dolog de kb 5percet el lehet vele szórakozni)

Wasmakox 2007.09.23. 21:15:49

Ja billentyűzettel a köridőm legjobb esetben is csak 2:28 volt :(

nandor · http://nandor 2007.09.23. 21:17:46

ha valaki tudja hogy honnan lehetne ezt a jatekot vagy demojat letolteni az legyen szives es irjon nekem szalami@vipmail.hu

Karatedog 2007.09.23. 21:29:10

Nekem így elsőre (kb 6 teljes kör, meg 3-4 elrontott) 2:19 gombokkal, de most megnézem miket lehet a kocsin állítani.

Szevasz ROlivér! MSN-en írtam neked :) A 2:13 tényleg szép idő, de ha nem akarsz vagizni, akkor ne marketingold magad halálra, mert aki ismer az esetleg megmosolyog. ;)
HT

Oliver 2007.09.23. 21:46:16

Megmosolyogsz??? Sztem semmi okod nincs rá, hiszen a továbblépéshez kell az önmarketing, nem akarok a gokartnál meg a \"játéknál\" leragadni... hátha egyszer vki végre lehetőséget ad, és talán pont itt figyel fel :)
Karatedog kedvéért azt hozzáteszem h a szimulátor VB nem HIVATALOS, aki volt F1en az tudja h a Toyotánál van-volt ilyen szimulátor verseny (ami minden országba ellátogat ahol F1 van) és tavaly az összes helyszín közül (Amerikától Kínáig) én mentem a legjobb időt.
A gokarttal kapcs pedig amatőr magyar bajnokságot nyertem, nincs mindenkinek évi 2-3 millája h hivatalos országoson induljon... ami ugye még nem garantálja azt h ott jobb versenyzők lennének...

HT amúgy az autón nem nagyon tudsz variálni, én a sport futóművet használtam kikapcsolt kipörgésgátlóval, bekapcsolt ABS-sel és manuális váltóval (kormánnyal).

Bocs h hosszú voltam :)

u.: szponzor kerestetik :)

PROFHUN 2007.09.23. 21:49:52

kicsit olyan vele menni mint az NFS-MW -ben egy agyontuningolt pontiac GTO-val. Csúszik, mászik, de isteni. Jómagam klaviatúrával 2:18-ig tudtam lemenni.

Tetszett.

ipariszalonna 2007.09.23. 22:22:36

www.youtube.com/watch?v=dRdF0wOBi4w&NR=1

Egy ilyenre befizetnék, biztonságosabb mint az utakon menni gyorsan és biztos ezis nagyon élvezetes:-) LFS 4ever

brassmonkey 2007.09.23. 22:34:39

2:21:654 ez legjobb időm segédlettel

PepeXVI 2007.09.23. 22:59:09

Én is LFS (Live For Speed) párti vagyok, a GT sorozattal ugyan még nem sikerült játszanom. De azt tudom hogy aki profi szervező/fejlesztőcsapattal dolgozik, nagy gáz nem lehet. Aki komolyabban érdeklődik vegye meg az egyébként igen borsos license-t, és irány a net. Ja és kormány kell hozzá. De kipróbálni a gyengébb kocsihoz jó a billentyű. A fizikája és a setup variálása elképesztő. Mindenkinek ajánlom.

snblnd 2007.09.23. 23:14:09

... jaja, 2:22 nekem is ... amúgy ugye esküsznek rá az okosok, hogy tök élethű, meg olyan, mint az igazi ... nos ha valóban az, akkor hupililát hányok. Merakkó nem egy hátsókerekes sportkocsi, hanem egy agyonszteroidozott luxusszemét. hol van már ez egy e30-hoz képest? ... egy 7estől több agilitást és kevesebb orrtolást várnék el. Remélem, csúnyán el lett programozva. Nagyon kíváncsi vagyok a szakemberek véleményére akkor ezek szerint holnap.
... jah, amúgy LX6 @ LFS a zsír. Csak azért, mert Colin Chapman sírva fordulna a másik oldalára, ha tudná, hogy manapság miket neveznek sportkocsinak. uff.

Karatedog 2007.09.23. 23:39:31

2:16.486 gombokkal, minden segédcucc bekapcsolva. Asszem így is be lehetne menni 2:16 alá, csak az első kör után folyamatos jön a ghost car, és idegesít :)

Olivér, nem arról van szó, hogy ne lennél ügyes, hanem csak arról, hogy nem vagy egyedül :)
HT

Gabber · http://www.dailymotion.com/gabber555/video/x31sqg_hrflcliomacau_sport 2007.09.23. 23:41:36

hali!

tessék, itt a mi kis online RFACTOROS bajnokságunk egy szösszenete:
www.dailymotion.com/gabber555/video/x31sqg_hrflcliomacau_sport

(saját mű)

na ez szimulátor:) persze az LFS -t is szeretem, de kevésbé online orientált.

Maxigáz 2007.09.24. 00:07:16

Üdv Oliver,

Így elsőre nem hangzik rosszul a 2:13, de azért kár arra várni, hogy valaki emiatt felfigyel rád.
Ez csak egy szimulátor. Hiába tűnik reálisnak, akkor is csak egy szimulátor.
Ahhoz, hogy felfigyeljenek rád a tehetség nem elég, mindenképpen kell pénz is. (Legalábbis az elején). Szimulátoron hiába mész gyorsan, senkit sem érdekel.
Egyébként tudtommal a legjobb köridők 2:11 körül vannak - egyelőre.
Így már nem is olyan jó az a 2:13.
Egy óra játék után én is mentem 2:14.7-et (Momo Force kormánnyal, kikapcsolt kipörgésgátlóval és DSC-vel, bekapcsolt ABS-el - még 2 másodpercet simán javíthatnék rajta, ha egyszer minden kanyart faszán sikerülne bevenni ugyanabban a körben. Mi kell ehhez? Idő. Talán jövő hétvégén megint lesz egy órám.
Nem véletlen, hogy tizenéves kissrácok tartják a rekordot a legtöbb szimulátor-játékban. Nekik van idejük egész nap játszani.


Snblnd:
Nem baszták el a fizikát, ma már szinte minden autót alapban enyhén alulkormányzottra állítanak be, ez alól az M3 sem kivétel. Ha ügyesen bánsz a gázzal, és a kormánnyal, úgy csúsztatod ahogy akarod. A játékban is.

Egyébként az E30-hoz tényleg nem sok köze van a mai M3-nak. Elég ránézni az 1600 kilós tömegére.

proci 2007.09.24. 01:26:53

hát, én szimulátorban éppen a colin mcrae 2ben csalódtam a hétvégén (azt már annak tartják elvileg).

mediumon eddig 4 első és egy második hely összetettben, amihez kellett, hogy a második helyhez elég sok kanyart nagyon durván elszúrjak (és totál elrontsam az utolsó szakaszt). ok, előtte noviceon végigmentem ismerkedni, meg tizensok éve játszok billentyűzetről, de akkoris. irányítható volt a kocsi megfelelően finoman játszva a billekkel.

mindezt billentyűzettel. és vezethető volt, bár a kormányműnél kellett picit játszani az érzékenység beállításával.

azért én nehezebbre számítottam... sokkal (a féket/gázt billről azért nem egyszerű adagolni, és csúsztatni se annyira egyszerű manőver). bár az tény, hogy vékonyabb helyeken már picit pontatlan volt az irányítás, vagy én:)

ez meg érdekes, de ha egy négymagost megizzaszt, inkább nem próbálkoznék egy 2.66os cerkával:) na majd decemberben;>

noob 2007.09.24. 01:42:46

youtube.com/watch?v=v7HJ14Vt2nQ
link a www.liveforspeed.hu ról van. Nekem megvan gtr2, gtl, és rfaktor is. Egyik sem érhet a Live For Speed nyomába. Legalábbis a fizikája szerintem kimagasló. Ezt a BMW-s izét szinte túlzás sim-nek nevezni. 2.15.x a legjobb időm (nem sok "játszás" után), de a jobbak nem 2.16.ot mennek hanem 2.11 körül :). Mindegy, én gyorsan meguntam. www.liveforspeed.net. Lfs demót innen :)!

noob 2007.09.24. 01:50:53

maxigáz- Valakit csak érdekel ki milyen időket megy szimulátorba. Kis Norbi is az lfs magyar bajnokság révén kapott lehetőséget élőben versenyezni. Járj utána. Továbbá Wéber Gábor is (ha jól tudom gtl) világbajnok volt. Most meg egymást üldözik Seat kupba az első helyért!

Tommy79 2007.09.24. 04:17:13

Nem akarok kötözködni,ne értsetek félee, de már holnap van és még nem találom az M3-as cikket!Vagy ez még kicsit túl korai?Amúgy meg ez a játék nekem tetsik, bár lehetne benne több pálya is.

a márk 2007.09.24. 04:31:15

Szvasztok!
én ricsárd börnsz LADA MOD párti vagyok az tényleg komoly kihívás....
sajnos a többi ópuszhoz nem volt még szerencsém..

b-type 2007.09.24. 05:49:04

Maxigáz:
Volt szerencsém sok szimes ligában menni, a legjobbakal is..mint pl. Wéber Gabi(Clio bajnok) és Kiss Norbi (Clio bajnok), akik valóban világbajnokságot nyertek szimulátoron, azok a valós pályákon is megállják/megállták a helyüket.
De pl. Pápai Laci is szimesként kóstolt bele, és tavaly hegyi összetettben lett bajnok, a gyors. OB-n a Suzuki márkakupában.
Michelisz Norbi-t is mondhatom mint szintén bizonyított szimest.
Az LFS bajnokságban a Proex csapat is képviseli magát, az ott többszörös bajnok Kiss Norbi onnan is kapott lehetőséget a valós versenyzői pályafutásához.
Viszont ők tényleg a legjobbak illetve a legjobb/legerősebb szimes mezőnyben csiszolódtak.
Nem pedig egy kihelyezett szimulátorban...amivel nincs bajom Oliver :), pláne a gokart bajnoki címmel, de korrektebb lett volna, ha az elején leírod milyen VB is lettél.
Az ilyen erős szimligákban elért bajnoki címhez már a gyorsaság mellé a versenyhelyzetek gyors felismerése és kezelése, nagyfokú autóbeállítási tudás szükséges.
..és sztem is LFS azoknak akik komolyan gondolják, nincsenek sem hivatalos, sem nem hivatalos létező pályák, de az autó kezelése és az online rész ott a lehető legjobb.

sisak 2007.09.24. 09:14:42

Hali, 2:15.191-et menten gombokkal TC off DSC on. sztem 15 alá be lehet menni csak a benzint kell kiautózni. Kormánnyal a 13-as időről írogatnak...

ommm 2007.09.24. 09:20:13

na, meglett a GT Legends. megvan a ma esti program, reggelig:)

bellini · http://doily.hu 2007.09.24. 10:19:13

Melyik márka lesz az Év Autója 2008-ban ? www.kakukk.ro/content/view/5395/26/ Szerinted ?

ommm 2007.09.24. 10:26:37

márka?
típusra gondolsz nem?

hát az amelyik legjobban benyal a bizottságnak...
mint évek óta

Oliver 2007.09.24. 14:14:49

majd délutáni matek után reagálok :)

Zolus 2007.09.24. 15:18:48

Én annyira nem szeretem a pályaautózást, így maradok a Richard Burns Rallynál, esetleg néha 1-2 karika Rally Trophy. Szerintem rally játékok közül egyedül ezek nevezhetők szimulátornak, a Colin széria semmiképpen. Az RBR nagy hibája, hogy csak összkerekes autók modellezésére alkalmas igazán a fizikája, bár vannak elméletek arról, hogy a többi csak hibás futőműgeometria miatt rossz.
Az LFS nekem is bejön, jókat lehet benne driftelni, de szerintem annak is megvannak a hibái.
Nem tartom rossznak az M3 Challenget, és a cég többi játékát sem, de úgy vettem észre, hogy a fizika csak tükör aszfalton stimmel. Pl. ha levágom az első visszafordítót az M3 challengeben, az autó nagyon birkán mozog, ahogy áthuppan a rázókövön.
Ha az új m3 tényleg ilyen alulkormányzott, akkor dugják fel maguknak, a játékban a vezetése számomra valahogy nem valami élménydus.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.09.24. 16:24:42

Stunts-t a népnek :)kalpen.de/stunts/downldst.htm na itten tessék csapatni nagyokat :))

Tommi 2007.09.24. 16:31:32

én majd hétvégén próbálom ki...
A Colin 2005-öt nyomom, és az végre egy olyan Colin Rally rész, ami IRÁNYÍTHATÓ BILLENTYŰZETTEL!!!

Balage85 2007.09.24. 16:43:42

Már fent van a Totalcar oldalán az M3-mas Euroring video!! :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.09.24. 17:07:34

meg is néztem, ismét egy szelet totalcar és egy szelet karotta :) vruuuuuum vruuuuuum szépen szól és szépen csúszik a gépezet, már innen a székből is elég meggyőző :)

Balage85 2007.09.24. 17:10:52

"Az euroringes móka után elszaladtunk Németországba, egyszerűen tudnunk kellett, gondot okoz-e az elektronika szabályozta 250 km/h-s végsebesség elérése az M3-nak."

Gondolom az Euroringtől egészen Budapestig jutottak... :D

Oliver 2007.09.24. 17:32:15

Maxigáz!
Nem a 2:13-as idő miatt gondolom h fel kéne figyelni rám, én is érzem h ebbe van még 1-2 másodperc amit gyakorlással ki lehetne még belőle hozni (hozzáteszem egyátalán nem vagyok nagy szimulátoros, heti 1x ha játszok ezzel, max 1 órát, más játékom meg nincs is mert nem bírja a rendszer :)
A szimulátorból meg igen is ki lehet emelkedni egy kis szerencsével, lásd Kiss Norbit aki Porsche-ig jutott, és nem is ment rosszul! Norbival amúgy a Toyotás szim versenyen is versenyeztem, onnan ismerem. Szoval van remény, már csak egy lehetőség kéne :)

Épp ez a nehéz benne, egy körben minden kanyart jól bevenni. MInnél többet sikerül, annál jobb lesz az idő :)

ommm 2007.09.24. 18:44:55

Nnna, megnéztem a videót és megosztom, ha érdekel valakit. Hogy azonosul-e esetleg egyetért velem azt mindenki döntse el maga.
Pozitív dolog mindenképpen, hogy a videó jó, habár kicsit gyengébbnek érzem, mint az MX vs. Opel GT-t, de ez betudható a Dr. feszített munkatempójának. Ilyen rövid idő alatt valszeg nem is lehetne jobbat csinálni.
Azt adta a népnek, amit várt és valójában azt, ami mára lett az M3, "csakkeresztbe'" izomautó, ami minden bizonnyal remek, de civilizált. Éppen ezért fognak belőle jóval többet eladni, mint ezeddig bármi másból. Az Audi RS4-el és az AMG-kel karöltve ez amolyan európai muscle car szekció lett, amelyekkel kanyarodni is lehet.
Én bánom, de ez szubjektív vélemény.

Látom, Karotta driftelni megtanultál, gratula hozzá, szépen rajzolsz.
Viszont amitől felálllt a szőr a hátamon az az, ahogy a keret nélküli ajtót az üvegénél fogva csukod be. Oáááá! Az egy nagy hiba hidd el, tudom, csóró mazdával ne pofázzak, de hidd el, pár év és elkezd zötögni, mégha BMW akkor is.
A váltóhoz csak annyit, nem biztos amúgy hogy olyan rossz, csak megfigyeltem már, hogy több kolléga is (és gyakorlatlan sofőr) bizony a váltókarba KAPASZKODIK, nem csak pihenteti rajta a kezét. Tudjuk, ugye, hogy komoly tempónál márpedig mindkét kéznek a kormányon kell lennie, úgy ahogy te is csinálod. Na most az ilyen váltógombon lógás bizony a legremekebb szerkezetet is tönkre tudja vágni.
És bizony elég ha egy 100+ kilós "profi" egyszer-kétszer megrángatja, máris lőttek neki.
Az autó biztosan jó, de természetesen már nem az, ami volt, kötve hiszem, hogy akad olyan E30 M3 tulaj, aki szívfájdalom nélkül kicserélné autóját 1600 kilóra. Mégha V8 és 420 ló, akkor sem.
Kár, talán a CSL majd megmenti.
Ez az én véleményem.
omm

opera11 · http://www.opera.extra.hu/ 2007.09.24. 18:53:24

A zenéje nagyon zsíííííííír, valaki mondja meg please, hogy mi az együttes neve.

browen 2007.09.24. 19:08:24

Kipróbáltam nagyon tuti!

Elsőre beleugrottam egy hétvégi versenybe. 2:22:586 volt a legjobb köröm. :)
Persze kormány nélkül, és szerintem így is remekül rányítható.

Köszi a tippet érdemes volt letölteni.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.09.24. 19:41:50

ommm: a videóról, nem lenne ez a videó gynegébb, csak karotta egyedül olyan mint stan pan nélkül...ha a winkli is elmondta volna, meg vezette volna kicsit akkor nem lenne ez a érzésed :) szerintem. igen, a European Muscle Car (EMC, még egy újabb kategória basszameg :D csak nehogy valami PR-os meglássa, aztán következő M3as plakáton már ez lesz...brrr...) szekció tényleg kialakulóban van, én annyira nem bánom, mert anno mondták is, hogy a biztonságos autó nehéz autó. ezellen nem igazán lehet mit tenni, akis súly a biztonság rovására menne, ezt pedig ma már az EUn belül szinte lehetetlen komoly autógyártónak meglépnie, vagyis meglépheti, mert megteheti hogy karbont használ nagy menyiségben, csak úgy meg az ára miatt a kutya se venné meg, ugyhogy a mai autógyártás ma másról sem szól mint a kompromisszumról, ezt érezni nagyon az új M3on is, de a BMW mérnökei szokásukhoz híven ismét, szép munkát végeztek, nem nem egy E30, olyan már nem lesz többé, csak ha veszel egyet magadnak :)
a keret nélküli ajtó zárásánál leesett az arcom konkrétan, ez nagyon tré dolog volt szerintem :D meg nem ajtózárásra van az ablak, arról nem is beszélve hogy utána izzadtságfoltos meg zsíros undormány lesz, ami egy kocsinak se áll jól, nemhogy egy M3nak :) de megbocsátok mert tényleg igencsak szép ívet fogtál a járgánnyal, élőbe is megnéznélek már :D a hacsi is igencsak érdekel, merthát könnyű speerdiffi + kézifék az már élmény magában, főleg ha még terelgetni is tudja valaki, ezt az E30 meg az AE86 óta tudjuk :) igen, én is a CSLben reménykedem, még nagyon régen megnéztem a TopGear Man szigeti adásában, meg msot is megnéztem, szörny az a gép, és nagyon durván néz ki, a hangja is vészjósló :):) ha abból is leszednek 200-250 kilót, meg még raknak mondjuk 30at pacit a V8asra, az már ugy igencsak nem lenne rossz a mai mezőnyben, így sem az, de az úgy már igencsak porsche-verő meg AMG-verő :)

sutyi 2007.09.24. 20:05:16

Emmm, van benne pörköltszaft metál, mikor az autot választod ott van egy felső fül, és ott a szép 8 fajta szín, minden színből 2 autó van, más-más rajtszámmal nyílvan. Amit te keresel az szvsz a Melbourne-Rot. :)

diag 2007.09.25. 12:44:32

Én a CMR2-vel játszottam utoljára, kb. 5-6 éve :) Ott már azt csináltam az autóval amit akartam.
Ez a játék iggenjó! Már játszottam vele vagy 20 percet. Csak az a gond, hogy ezt a pályán való körözgetést nem szeretem. Nem is akarok gyorsan menni, csak kereszben. Viszont messze van a valóságtól, mint mindegyik, mert ez csak 1 simulator, csak itt nem bűntetnek a yardok :)

2Fast 2007.10.25. 21:28:46

nem tudom miről beszéltek de nekem a bmw callange demó pályályán 1:44.5 a legjobb időm billenytyűzettel és még úgy érzem tudnék gyorsulni. segítség fele bekapcsolva van. ha valaki nem hinné küldök képet vagy videót a játékból.

davidson (törölt) 2009.04.23. 01:19:36

fantasztikus,totalgame


EGY FOS EZ AZ OLDAL
süti beállítások módosítása