Annyiban tér el a véleményem a cikktől (mivel én vezettem még a szerzőn, Jermann Kálmánon kívül), hogy a motorja határ szar, legalábbis ebben a nagy bódéban.
Semmit nem megy, de konkrétan semmit. Elinduláskor az egyes padlóval először meg sem indul, aztán picit megindul, majd amikor megjön a turbónyomás, akkor iszonyatosan felbőg, mint egy tehéncsorda, amit megtámadott Vad Bill, a bika. De persze eközben sem megy, csak bőg. És ez minden további fokozatra érvényes. Ha úgy sikerülne váltani, hogy a turbótöltés fordulatszáma alá esik vissza a fordulat, akkor egyszerűen megáll a kocsi, lassan felpörög, és aztán megint elkezd bőgni. Ha nem esik ennyire a fordulat, akkor azonnal bőg, és mindeközben egyáltalán nem megy.
Tapasztalataim alapján leginkább a 200D 123-as Mercihez tudnám hasonlítani, de az legalább nem bőgött. A 0-130 km/h gyorsulást – bár nem próbáltam – szerintem a Budaörs-Siófok távon lehetne lemérni.
És ez állítólag az erősebb dízel…isten óvjon a másiktól.
Az utolsó 100 komment: