Datsun delírium

Datsun 280Z Amerikából

  2007. augusztus 30. - Balázs Viktor Címkék: amerika veterán japán datsun z featúra

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pöccre indult húsz év után az első magyar Astra
2012-03-01 06:00:00

Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg

Húsz év után újra beindítják az első magyar Astrát
2012-02-12 16:05:00

1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez

Végállomás, nem megy tovább
2010-03-08 14:33:00

14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja

Utolsó erővel
2010-03-08 09:29:00

Lejtőn megyek és csóvál ez a szar - jelentkezett be Csikós reggel 7:57-kor, Ausztriából. Bécs előtt 57

Akik egy évtizede követték az Astra Kupát, azok talán még emlékeznek Antal Krisztiánra, aki korábban gokarttal, később monopostóval is versenyzett. Krisztián az itthoni perspektívátlan vergődés helyett inkább az Újvilágba ment szerencsét próbálni, de a szerencse végül versenyautó-építőként és nem versenyzőként találta meg.

Fekete Datsun 280Z ralilámpákkal

Nagyjából egy éve felhívott Skype-on, ajánljak neki valamilyen régi sportkocsit, mert már nem bír magával. Szempontként a könnyű fenntarthatóságot, élvezetes vezethetőséget és az elérhető árat sorolta fel, meg persze egy sor olyan autót, amelyek közül egyik sem felelt meg ezeknek a kritériumoknak.

– Amerikában vagy, miért nem veszel egy Datsun Z-t? – kérdeztem.
– Várjál – volt a válasz, és aztán Krisztián eltűnt. Néhány nap múlva küldött egy eBayes linket, gyönyörű fekete 280Z-vel. – Megvegyem?
– Meg hát!

Fekete Datsun 280Z hátulról

Két napig megint nem hallottam róla, aztán előkerült.

– Fent voltam Chicagóban, lealkudtam, megvettem, hazajöttem vele, és most itt áll a ház előtt – újságolta.
– Jó, de ha hazajössz, enyém az első kör – tudatosítottam benne a tippadónak járó jutalékot.

Azóta eltelt egy év, és Krisztián most hazatelepült. Jöttek utána a cókmókjai, meg egy konténerben az autók, köztük a fekete Datsun. Tíz napja, egy este megint ő csörgette a telefont:

– Itt vagyok a vámban, most pakolom ki a kocsit, mikor jöjjek?

Fekete Datsun 280Z motorja

Másnap este, vagy inkább éjjel, a Flórián téri parkolóban találkoztunk. Izgultam, mint egy tinédzser, nyújtogattam a nyakam, hogy mikor jön már, aztán meghallottam az Árpád híd felől a sorhatos dörmögését. Gyorsan kirángattam a vezetőülésből és elindultunk.

Az emberrel nagyon ritkán fordul elő, hogy vágyik valamire, és amikor megkapja, az jobb, mint képzelte. Velem pedig pontosan ez történt. Brooooo – üvöltött mély hangon a hat vén henger és én mély szippantásokkal inhaláltam az utastérben kerengő olajos, benzines, műbőrillatú levegőmolekulákat.

Fekete Datsun 280Z utastere

Ebben az autóban pont azt találtam, amit én keresek egy sportkocsiban: drámai megjelenés, elegendő hely nekem, és artikulátlan üvöltözésre fakasztó vezetési élmény már hatvannál is. Amikor a Datsunnal mész, érzed, hogy egy gépben, egy masinában, egy lokomotívban ülsz: zaj van, szagok vannak, erő kell a kormányzáshoz, mechanikus zörejek törnek rád mindenfelől, közben csúszkálsz a kanyarban, korrigálsz, a nyomaték fütyülteti az öreg gumikat, és dzsentrimód jól érzed magad.

Egy órát éretlenkedtünk a Szépvölgyi út kanyarjain, és nagyon régóta megint újra éreztem egy autóval kapcsolatban: kéne. Persze, volt már nekem öreg autóm: mikor használnám, hova raknám, és mennyi pénzbe kerülne? Szóval no chance.

Tegnap azért fölhívtam Krisztiánt, hogy ugorjon át hozzánk, csak úgy, a Datsunnal. Nem akarok menni vele, csak egy kicsit tapogatni, szagolgatni, meg üldögélni benne.

Fekete Datsun 280Z és tulajdonosa, Antal Krisztián

Átjött, tapogattam, szagolgattam, meg üldögéltem. És csináltam néhány képet is.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr2152734

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sólo haga clic en el siguiente documento 2017.11.10. 14:56:08

Soós István Borászati Szakközépiskola OKJ képzés review - A Borrajongó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomnemtom 2007.08.30. 10:09:40

na, a képek alapján ez az autóbelső és motor és egyáltalán az, ami, ha használnám e kifejezést : instant get.
nem csak a képek alapján, a prehisztorikus időkben volt egy ilyen 1:32-es fémautóm is...

camell 2007.08.30. 10:10:04

Dadtsun Z. Az egyetlen japó kocsi, ami kéne igazán. Meg talán a legelső Celica.

apamacko 2007.08.30. 10:14:20

Ez zsííír ! Végre itthon is van ilyen verda ! A kéne oldalra szavazok !!

Kösze 2007.08.30. 10:23:03

tomnemtom

detto
szóról szóra

GiBR 2007.08.30. 10:23:40

Itt Csabán is van egy ilyen gép, a Nissan szalon tulajáé, ki is van téve néha a szalonban. Bordó-fekete, teljesen felújítva. Élőben hihetetlen hosszú az orra :D

ommm 2007.08.30. 10:29:21

that s a proper sportcar.
ilyennek kell lennie, így kell kinéznie kívül-belül.
nagyon-nagy respect.
remélem sikerül papírokra állítani, megérdemelné.

"Nem akarok menni vele, csak egy kicsit tapogatni,"

na ezt viszont nem hiszem el:)

snblnd · http://digitalsport.hu/ 2007.08.30. 10:32:33

... fakk ... na most mintha kicsit irígy lennék.
Karotta összenyálazta már?

sporting1.6 2007.08.30. 10:34:11

Bexarás... ez is AUTÓ volt még.
Most gyártottam ezt a "definíciót" (alapvetően saját használatra): AUTÓ az, amit belsőégésű motor hajt, 2-nél több kereke van és nincs benne semmilyen számítógépnek nevezhető alkatrész.
(remélem ebbe se vót, mert nagyon ciki lenne...)
:)))))

yenoee 2007.08.30. 10:34:38

Ezazz, hordjátok csak haza az ily fasza gépeket yól. Hiányt pótolnak, én mondom.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2007.08.30. 10:40:03

És most jön az a drámai munkaügyi helyzet, amikor az ügyvezető egy hidraulikus kézifékkel ütlegelni fogja a főmunkatársat.

Vitya, te hétpróbás gazember, te nekem erről nem szóltál! Pont amikor én Fenyő fotográfussal a saját Z-mből kinövő mikroflórát tanulmányoztam, te egy működő Z-t hajszoltál! Kitekerem a nyakad, na megállj csak.

feketenap 2007.08.30. 10:40:43

Király az autó, gratula hozzá!
Hogy a tökömbe tudtak a japók ilyen enteriőrt ??? Tisztára Eleanor feeling

sporting1.6 2007.08.30. 10:45:03

Na ez bukta...
Minimum írásbeli figyelmeztetés jár érte:)))

ommm 2007.08.30. 10:45:48

Karotta: szerintem próbáld ki és nagyon gyorsan rohanj haza, mert ekkora erekciód még nem volt:)

s4tch 2007.08.30. 11:04:50

Én 3 éve lemaradtam egy ilyenről, azóta verem a falba. Egy hónapja volt egy leharcolt gép Hatvanban százezeré', rendezetlen papírokkal, csak azért nem hoztam el, mert képtelenség lett volna legalizálni. Zsír autó, állat jó vezetni, csodálatos hangja van, és szerintem gyönyörű.
Karotta, ha megunod a tiédet, egy vevőd biztosan van rá.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2007.08.30. 11:06:06

ez második a legszebb japó autó az elérhetetlen Toyota 2000 GT után! talán a hátsó lámpára mondanám, hogy kissé sete-suta, de egyébként nagyon a helyén van minden.

kswturbo 2007.08.30. 11:06:53

Fókuszcsoport, 6,5/8,5 év.
F: - Hm, szép!
L: - Szép!
(Kicsit később)
L: Nem figyel, angolozik a másik gépen.
F: - Ahhoz képest, hogy öreg, szép. (Nézi a galériát) - Ki van hasadva az ülés?!
Vannak még nevelési-nyelvtani tennivalóim, de az első benyomás nem hazudik...:)))
Marcos Mantist nem akar hozni valaki?

300zx 2007.08.30. 11:08:25

Sziasztok,

én ezen autó utódját használom.(300zx)
Az sor 6 helyett V6 :-)
Több ilyen autó is van Magyarországon.
www.zclubhungary.hu

Üdv, A.

snblnd · http://digitalsport.hu/ 2007.08.30. 11:11:09

Néééédda ... az eső ellenére lángol a komplett újpestközpont. Nino biztos átváltott demolition üzemmódba. :D
Ezt a megaláztatást! Ereszd ki a vérüket Gabesz! :D

ommm 2007.08.30. 11:11:17

még működő vesémet small blokkos Shelby Cobrára cserélem...
big blokkosért bónuszként minőségi hajat és kézujjat adok...

Balázs Viktor 2007.08.30. 11:25:18

Drága Ninó, valahol olvastam, ha megdobnak hidraulikus kézifékkel, dobd vissza Datsunnal.
A helyzet az, hogy a tervezett és kívánt hatást elértem, ez jót tesz az egómnak.
Tehát happy birthday, és ebből kifolyólag ajándékozni is szeretnék. Méghozzá néhány percet. De ígérd meg, hogy nem fogsz megforogni vele...

ommm 2007.08.30. 11:32:46

ha igaz akkor HB tőlem is.

Grami 2007.08.30. 11:32:47

INSTANT GET!

Ez az orr nem orr, csak palástolja a gyönyörű erőt!

Nekemtenemte 2007.08.30. 11:36:03

Érdekes, hogy 280Z, pedig a kaszni 240-260Z nek a kasznija. A 280Z nálunk már a csúnyitott kockásított hátú. Nem ismerem igaz az Amerikai piacott, bár néztem ott oldalakat, nagyon sok régi Z van. Nekem örök álom ez a kocsi, beszéltem is Nissan klubosokkal, de ha jól tudom 3-4 jó állapotú van itthon. Én sok gépet találtam, de behozni, az ithon macerát megcsinálni olyan összegekre jön ki ami egyszerűen túl van az álomhatáron. Sajna.

gg 2007.08.30. 11:37:57

Ülés háttámláján az a 4 pici lyuk az szellőztetés a bőrülésbe beleizzadni készülő hátnak?

AP (törölt) 2007.08.30. 11:44:41

Éljenek a régi elektronikamentes birkózós gépek!!

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.08.30. 11:49:15

Ez egy női autó... Már ha a kézifék állásából indulunk ki :D

Okta 2007.08.30. 11:54:40

No, először is örülök, hogy Antal Krisztián hazajött (Isten hozott!), személy szerint a legtehetségesebb magyar autóversenyzőnek tartom/tartottam (mert gondolom már nem fókuszál annyira a versenyzésre és nincs a legjobb formájában). Csak ugye őt nem nyomta senki, pedig akkoriban Mo.-ról ő érdemelte volna meg, hogy elinduljon/eljusson a Forma 1-ig. Az, hogy egy ilyen gyönyörűséggel jött haza, csak hab a tortán! (Gyerekkorom matchbox gyűjteményében előkelő helye volt egy arany-fekete Datsunnak!)
Lehet tudni, hogy visszatér-e a versenyzéshez vagy valamilyen kapcsolatba kerül vele?

EdBoyWW · http://twitter.com/edboyww 2007.08.30. 12:00:07

tomnemtom az elején: szintén detto :D
Az enyém zöld volt. És a tiéd?

Maad 2007.08.30. 12:00:08

Hát, lehet, hogy letörik a kezem, mert ilyet írok egy japó autóra, de ez a gép nagyon-nagyon


rulez!

Balázs Viktor 2007.08.30. 12:04:05

Nekemtenemte, egy kis típustörténet egy korábbi cikkemből:
1974-ben két decivel megnövelték a motor hengerűrtartalmát, a típusjelzést pedig értelemszerűen 260 Z-re változtatták. Ennél azonban sokkal fontosabb esemény volt a 2+2 változat megjelenése. A három centivel megnövelt tengelytávú 2+2 hátsó üléseit előre hajtva már nagyobb pakkokat is befogadott a csomagtér, így hosszabb útra is el lehetett merészkedni az autóval. A szaklapok dicsérték, hogy hétköznapi használatra is alkalmas lett a Z, a sportosságot istenítő „kemény mag” viszont nem fogadta nagy örömmel a koncepció felhígulását.
A szigorodó amerikai emissziós előírások miatt egy év múlva már 280 Z felirat díszelgett a hátfalon, az üzemanyagellátásáról pedig már nem a jól bevált Hitachi-SU karburátorok, hanem Bosch Jetronic üzemanyagbefecskendező fúvókák gondoskodtak.
1978-ban bemutatkozott az első szériánál testesebb, de hasonló megjelenésű 280 ZX. Ennek már turbóváltozata is volt 1981-től, a Porsche tulajdonosoknak így továbbra sem lehetett nyugta a Datsuntól.

Krisztiáné tehát a legutolsó, befecskendezős Z, a ZX előtt.

mugen 2007.08.30. 12:13:17

télleg mi van Karotta Z-jével? Nagyon készülgetett egy időben, most meg zöldell rajta a gaz?! postolj már egy rövidet az ügyről Gábor! plz

AP (törölt) 2007.08.30. 12:14:15

Balázs úr: ennél akkor már csak a karbisnak lehet jobb hangja..
Ehhez még adjunk hozzá hörgő torokhangot.

mugen 2007.08.30. 12:29:50

jut eszembe, indiánéknál a legjobb helye a gazban van, mert ha ők annak a Z-nek nekiesnek, oda a seventies feeling! :)
Esetleg oda lehetne gurulni Krisztián autójával, hogy "nesztek fiúk" ennyit faragjatok a gépen és ne többet! ...és persze fogni a kezüket, nehogy megszaladjon a flex a klasszikus íveken! ;)

ommm 2007.08.30. 12:30:14

mugen: ha jól tudom, Indiánék kertjében várja a feltámadást és addig is kitűnő veteményeskert.

veilman 2007.08.30. 12:42:27

Mikroorganizmustól mentesen valszinuleg gyári állapotban....

www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1435925&command=ugras&screenwidth=1280

Egy szép babakék datsun 280Z

1.7 M ft.

mugen 2007.08.30. 12:46:13

ommm: nekem is ennyi az össz infóm, mivel ezer éve b*szik Közlönyölni Karotta!

ommm 2007.08.30. 13:00:25

annak már lőttek. elsőkézből infó:)

McBlade 2007.08.30. 13:04:52

Ajánlom figyelmébe mindenkinek, aki szereti az ilyesmit. Usáékban lehet kapni egy párat, egész használható áron... Kár, hogy ezeket még haza is kellene valahogy juttatni. Sebaj.. Azért szépek :)

www.americandreamcars.com/oldpick.htm

:)

mugen 2007.08.30. 13:22:19

ommm: mmint a közlönynek, vagy a Z-nek over? vagy mindkettőnek? :)

ommm 2007.08.30. 13:24:49

közlönynek.
Z-ből még lesz valami, legalábbis Karotta nagyon bűnbánónak tűnt, mikor rákérdeztem

dhrbikes 2007.08.30. 13:38:39

Ezeket már megéri behozni, de csakis OT rendszámmal, regadó nélkül :) Én egy XJ6-oson gondolkozok.

udla 2007.08.30. 13:56:24

Némmá kswturbo itt kommentekl a belsőségen.
Na ezér már kijár egy Lanciás post.
Kiscsikó koromba a Lancia Startos után ez az autó volt második a listán. Amit ha felnövök veszek.
Aztán más Lancia lett.
Mindenesetre Karottának mintavételezési alany lehet.

Totyasrác 2007.08.30. 13:56:46

Basszus, '93 óta, amikor először ültem egy 260Z-ben, ilyenre vágyok...
De itthon üzembeállítani egyet, sajnos majdnem lehetetlen, ugyanakkor eszméletlen drága :///
Gratu hozzá!

Laci 2007.08.30. 14:20:48

Használtautóna találtam egy Nissan 280Z-t meg egy Datsun-t is.

www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1404509&command=ugras&screenwidth=1280
www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1435925&command=ugras&screenwidth=1280

Nem is vészes az áruk és szép állapotban vannak.

zond 2007.08.30. 14:21:06

Az a használtautós kék Datsun... Álom. Szép a hangja, döbbenetes beleülni. Azóta szerelmes vagyok a típusba, pedig előtte sem volt közömbös számomra :)

Sopánka76 2007.08.30. 14:22:24

csodálatos autó!
És ami a legszebb, hogy olcsó volt. Már úgy értem relatíve. Klassz lenne ilyennel járni! Vezetési élmény 60 kmh-nál, meg a többi konkrét fizikai dolog...
Futóműve milyen?

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2007.08.30. 14:28:54

azért a rendszám odab@asz: BA3. Vagyis ez a Datsun lélekben Zsiguli... :DD

Sopánka76 2007.08.30. 14:30:30

Jah bocs, kis keresés után megtaláltam: 4 független felfüggesztés! Hmm jól hangzik! Elöl McPherson, hátul Chapman (vagyis ugyanaz pepitában).
en.wikipedia.org/wiki/Nissan_S30

Sopánka76 2007.08.30. 14:31:26

Most se drága, ha azt nézem, hogy a tengeren túl a 350Z-t $26.000-ért indították... Ingyenélő jenkik wazz.

ommm 2007.08.30. 14:45:12

akinek van kedve, mentse meg ezt, még meg lehet, ha akad érdeklődő, szívesen lefordítom:
www.autobazar.eu/sk/card.php?id=181968

lawrence 2007.08.30. 14:54:48

muhaha lada a rendszáma:dxD

Sopánka76 2007.08.30. 15:06:10

csodajó lenne, csak már a papírmunkánál elmegy a kedvem az egésztől. :(

dhrbikes 2007.08.30. 16:03:59

Nem is vészes, 300 alatt van az ára...

Dester 2007.08.30. 16:14:47

Gyönyörű autó... Nekem egy vágyam van, hogy egy DeLorean lehessen az enyém. Máig bele van égve az agyamba a kép, amikor a Vissza a jövőbe filmben pörgették a hátsó kerekét álló helyzetben, meg úgy egyáltalán :) Valakinek nincs talonban? :D

leaf 2007.08.30. 16:37:00

>>>Okta!
Nekem még mindig megvan a fekete-arany Matchbox "Z" 2 példányban.
Bár tudatra ébredésem óta autóbuzériában szenvedek, valódi jelentőségével -információ hiányában- picike gyerek koromban még nem voltam tisztában.

s4tch 2007.08.30. 16:49:37

ommm, én megköszönném, ha lefordítanád.

Dexter 2007.08.30. 16:59:03

Azta mindenit. Csodaszép kívül-belül. Gyönyörű!!! Szép így versenyautósan, de teljesen feketében még szebb lenne.

OFF: kíváncsi vagyok mire fog rákapni a sok geek, ha az "instant get" marhaság kikopik. Vagy akkor nem jönnek commentelni?

Péter Anna 2007.08.30. 17:23:03

Kicsit átrendeztem a Zsigerekig Hatoló Formatervek galériám autó szekcióját.Ez benne az első japán.

ommm 2007.08.30. 17:39:56

s4tch: 2.8 sor6, injektoros, az árban német papírok és rengeteg újjéápítéshez való anyag. 1000 oldal tech. dokumentáció és 2 katalógus, ahonnan még aktuális alkatrészeket lehet rendelni hozzá, karosszériaelemeket, motoralkatrészeket stb. is. +elektronikus formában is mindenféle

Bambano 2007.08.30. 18:56:03

Karotta, Karotta, megcsaltál :)
Olvasom a főoldalon, hogy drift, meg Datsun, fogadok magammal nagy összegben, hogy Karotta végre alakít megint valami cikket, erre kiderül, hogy nem is ő...

Hogy is szoktad mondani: ej, nehéz kenyér ez... :)

Bambano 2007.08.30. 19:02:00

Kedves Anna, ma szerintem jó sok pasiban átrendezte a zsigereket a Volvó csomagtartóból kikandikálással meg a többen is elférünk képaláírással...

Bambano 2007.08.30. 19:02:58

Bocs, smiley lemaradat.
:))))))))

LACI 2007.08.30. 20:11:25

Szerintem nagyon faja masina,
egy igazi klasszikus sportautó,
semmi sallang csak maga az élmény.

HRM KING GY I · http://www.fizetesem.com 2007.08.30. 20:26:22

én azért lettem japán autó gyűlölő, mert a 60-as 70-es és 80-as évek gyönyörű aui után elkezdtek egyen-szarokat gyártani

most kezdek csak újra megbocsátani nekik az új Lexus LS 600h kitalálása kapcsán (:

csak az a kár, hogy ezek az autók borzalmasan le vannak lakva és itthon nem is találni jó állapotút

Hani 2007.08.30. 21:08:32

Szerintem rémes egy bringa. Az egyik legrondább amit a japók készítettek.

István 2007.08.30. 21:36:30

Hani - csak várj, míg szemed nő.

aHenci 2007.08.30. 22:53:27

A rohadt életbe, nézem ezt az AUTÓT, szól a Morcheeba, olvasom a kommenteket, gondolkodom, mi is lehet ez a furcsa fintor az arcomon, ami "ködösíti" a kilátást a csíkon, de rájöttem: ovi. Igen, ovi ('81-'83) és az azóta nem érzett lelkesedés az autóipar sorozatban fosott egyenpéldányai iránt és miért??? Hát, mert a szerkezetben valahol megfeszült egy rugó, sőt vissza is rúgott talán. Talán nagyobbat, mint egy musztáng a cowboyba. És mindenkit jól pofántalált ám, aki azt hitte, hogy itten majd jól kifejlődik az elsődleges érzékszerveket csillagos háborúkig csiklandozó hazugságmentes iparág, melynek remekbeszabott termékeit igen kevesen leszen képesek egyszerre keményen és lazán igájukba hajtani "Nevem Senki" szintjén. (talán egy WRX STI képezhetne kivételt, bár annak a hangja meg amúgyis csak számítógépes animáció :-)))) p.s.: azért majd megkérdem a kétéves fiamat is, hogy mit szól a témához - úgy cirka pont 28 év múlva :P

aHenci 2007.08.30. 23:11:23

Amúgy a rendszám helyes ejtése:

Florida vazz to lick for antik

;P

bone · http://www.unitedmotors.hu 2007.08.31. 00:14:13

A "babakék" Z filmen: surl.se/ctgb
Kukkantsatok be hozzánk, ilyesmiket hozunk be, hátha találtok érdekeset. Üdv, bone

ommm 2007.08.31. 08:48:56

hmmm...érdekes. és ha még nem lenne regadóóóó

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2007.08.31. 10:17:02

" Nínó Karotta · karotta.hu 2007.08.30. 10:40:03
És most jön az a drámai munkaügyi helyzet, amikor az ügyvezető egy hidraulikus kézifékkel ütlegelni fogja a főmunkatársat."

És most jön el az a helyzet is, hogy régi kedves olvasóid téged fognak ütlegelni...

cseta 2007.08.31. 14:09:45

Krisztián gyerekkoromban a szomszéd utcában lakott...

szabi 2007.08.31. 17:37:34

Az Autó nagyon szép.
Dexter figyu!

hu.wikipedia.org/wiki/Geek

Én is csak néha kommentelek, de ezért nem hiszem hogy be kell szólni.
Instant get..mi?

Zarquon 2007.08.31. 19:42:31

Ez a kasztni tényleg gyönyörű, de az autó maga technikailag nem egy nagy szám (viszont legalább olcsó és nem könnyű összegányolni, ellentétben a 300ZX-szel), a korabeli olasz autók tudásával, élményszintjével köszönőviszonyban sincs. Ennek a szériának a 300ZX twin turbo volt a csúcspontja, aki ült jó állapotúban, tudja. Pár angol szakújság a mai napig a top10-ben tartja design és élmény szempontjából. Sajna a drága technika megbosszulja magát, lassan több 240/260/280-as fut az utakon, mint 15-20 évvel újabb ZX... Ezért lett az aktuális változat (350Z) technikailag ismét elég egyszerű (=kinyírhatatlan).

ommm 2007.09.01. 11:15:49

ennek az autónak éppen az ár/érték aránya nyomta le amerikát, szal jó ez. a 300ZX már egy túltechnizált hízó, de ennek ellenére nem rossz.

Okta 2007.09.01. 21:19:02

cseta! Csernely?

O. Gusztav 2007.09.03. 10:15:19

Sziasztok sportkocsirajongók
és üdv márkatársak... nekem van egy piros Datsun 260 Z-m, 1976-os oldtimer rendszám, nagyon szép állapot, 2600ccm, 170 LE
... ez itt a cikkben a fekete... a kétüléses verzió,
az enyém 2+2 üléses, tehát még 35 cm-vel hosszabb. imádom, nagyon nézik... bazi szép kocsik ezek..
azt hiszem a 2+2 -esbôl nincs is több az országban, legalábbis az okmányiroda szerint..
na... ha valaki tud valami találkozóról, vagy csak az autó érdekli, alkatrészek stb. itt elértek: og@acuradesign.hu

grigorij (törölt) 2007.09.03. 10:54:28

A legnagyobb tiszteletem a tulajnak!!!!
Viszont annak a kornak azért voltak más csodálatos teremtményei is!
Tudja valaki, hogy például Alfa Montreal van-e itthon?
commons.wikimedia.org/wiki/Image:Alfa_Romeo_Montreal.PNG

s4tch 2007.09.03. 17:02:17

ommm: köszi a fordítást! Nem rossz, meg fogom mutatni szerelő cimborámnak, aztán eldöntjük, érdemes-e belekezdeni.