„Lenyomja, mint Süsü a cölöpöt!”

Népítélet: Kia Ceed 1,6 CRDI

  2007. augusztus 14. - RT76 Címkék: népítélet kia

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a

„Miért éppen Kia? Racionális döntés volt (1,6 CRDI EX ESP +el. csomag). Engem nem érdekel az embléma, hanem hogy mit kapok a pénzemért. Nem egy álomautó, mert ez csak egy Kia. Mi presztízsország vagyunk, kérem szépen, pedig kivan a seggünk a gatyából, Dagobert bácsi sem nálunk szerette volna végezni a közgázt. Tőlünk nyugatra többet keresnek, számolni mégis jobban szoktak, sosem jövök rá, miért?”

Bár mindegyik ilyen volna! Egy írás egy dízel Kia Ceedről (a Totalcar tesztje ugyanerről itt), egy újdonsült tulaj új autójáról. Elfogulatlan, könnyed, szórakoztató, stílusos, meggyőző. Van benne pár apró hiba, például az amalgán jobb lenne két m-mel, de sebaj.

„A lámpa kicsit gyengécske volt, isten irgalmazzon varangyos békáknak, egereknek (néha nagyok és fehérek). Aztán a minőségi égő sokat javított. A Greenpeace-től rettegve a xenon lett a végső megoldás, mielőtt a kerítésemhez láncolva találom őket. Ma már Ray Charles is sétakocsikázhatna egyet vele éjjel, az anyósom is átlát végre a szürkehályogján sötétben.”

Kedves olvasók, fogyasszák egészséggel! Kedves írók, tessenek ihletet meríteni belőle!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr50140010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borovi 2007.08.14. 19:29:05

"...az anyósom is átlát végre a szürkehályogján sötétben..."

Ez nagyon jó! :)))

ommm 2007.08.14. 19:59:16

tényleg jó, nem kezdő aki írta.

és bizony igazam lett azzal, hogy a koreaiak a spájzban vannak.
jó autó az na.

oooyee 2007.08.14. 20:06:26

"Fülig érő mosollyal szállt ki minden donor belőle" ennyire nem biztonságos? hiába, az a brutális gyorsulás nyilván kockázatokkal jár... "made is hungary" lol

GiXXXer 2007.08.14. 20:25:16

Kassa az ha úgy vesszük Hungary... :D Mint pl. Nyitra, Nagyvárad, Munkács stbstbstb...sajnos!
Egy román ismerőstől tudom pl. hogy Dózsa György román volt, náluk már így tanították, csak mi gec*mód elfoglaltuk Erdélyt, de aztán visszakapták... *!%/=đ#@!!!!!

Tommi 2007.08.14. 20:38:17

Egy jó ítélet!!!

Marusz 2007.08.14. 20:46:32

fenomenális, nem véletlen, hogy korábban értékesítésből élt Ő is, könnyen jukat dumálhat az ember hasába az biztos ;-)

sámuel 2007.08.14. 21:05:12

Én is szerettem.

autognom.blogter.hu/?post_id=151635

Minden apró hibájával együtt ezt választanám, ha puskacsövet tennének a számba és alsóközép családi autó vásárlására kényszerítenének, saját kontómra. És rohadtul nem fogok meglepődni, amikor 2-3 év múlva veszek egy ilyet használtan. Az SW-ből, persze, ami szeptemberben jön.

csiky944 2007.08.14. 23:07:11

jó autó tényleg,elfogadnék egyet

díler 2007.08.14. 23:19:05

Sziasztok!
Köszönöm az elismeréseket! Nem gondoltam volna.
Olvassátojk a Suzuki Wagon R "Bádogszörny" címűt, az is én voltam :-D totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=60846

Egyik este nyitva felejtettem az ablakot, akkor repült be a múzsa,majd csókolt homlokon. :-D
A hibákért bocsi, nem vettem észre hajnal fél kettőkor. Lejavítom.
Azóta az anyósom is bővítve bele került, hisz úgyis terjedelmes.Vízkiszorítása mint egy atom tengeralattjárónak.:-D ! :-DD

-Értékesítőként viszont nem beszélek senkinek békát a hasába, pont rádumálás ellenes vagyok. Az úgysem működik, csak átmenetileg. Épp erről tartottam előadást a cégnél, mint ... na nem dicsekszem.
A szerző: díler Index.hu KIA Ceed topik.

cowach 2007.08.14. 23:26:35

Jó az ítélet! Megérte elolvasni. Szerintem pár év múlva a KIA valahol ott fog tartani ahol most a Toyota, csak sokkal fantáziadúsabb autókat fognak gyártani a szürke Toyotáknál. Majd akkor veszek KIA-t.

AP (törölt) 2007.08.15. 00:06:44

A Toyota a világ legnagyobb autókészítője, pontosan tudják, mi kell a tömegeknek.
Unalmas? Amíg ezt veszik, addig unalmast gyártanak, ennyi..

Géb 2007.08.15. 09:02:08

Én már ezer éve pofázom, hogy jók a koreai kocsik... csak sajna k. szar hitelkonstrukcióik vannak. Egyébként lehet, hogy véletlen, de akkor is gyanús, hogy miért pont a Hyundai, Kia szalonokban vágják meg leginkább a hitelre vásárló kuncsaftot. Én csak ezért nem vettem koreai autót meg a bonyolult rendelési folyamat miatt sem. Az új Riot akartam 2005-ben. Novemberben azt sem tudták megmondani mikor kaphatom meg a kocsit, ha akkor megrendelem. Talán január, február, március....még a hajó sem indult el a gyárból. Nem tudni milyen színű, kárpitozású kocsik jönnek majd rajta. De azért csak rendeljem meg bátran... Szóval van még egy kicsi káosz a magyarországi értékesítéssel.... Viszont a Hyundainál egyedi igényeket is teljesítettek volna. A leendő kocsim minden porcikáját egyedileg állíthattam volna össze. Nade kérdem én, ki akar erre fél évet várni, hogy kézhez kapja???? Tudom, messze van...
Egyébként az európai gyártással kapcsolatban vannak kétségeim. Nekem nem túl megnyugtató a sok Bosch és egyéb EU alkatrész. Itt Európában nagyon nehezen tartható a távol-keleti szinvonal.
Egyébként meg tényleg rohattt egy sznob ország vagyunk... milyen hely az, kérdem én ahol egy Népautó Passzát az Istenkirály??? Beleül a suttyó, 1.6 alap, 10 év részlet, kopog a "high-fidelyti"-ből valami szar trance és ő a király... A másik véglet, meg szintén ugyanez a típus, menő vállalkozó, közel 10 millát leszurkol érte. Népautó Passzát fabetéttel meg krómmal... és akkor ő most presztizs autóval jár... ilyenkor összeszarom magam a röhögéstől.... Hajrá Korea! Hajrá Logan! :)

díler 2007.08.15. 09:24:20

Nekem olajozottan ment a vásárlás.
Akciós B.Bank hitellel.
Minden szempontból elégedett vagyok.

Géb 2007.08.15. 09:50:11

jahhh, belsősként, dílerként könnyű jó hitelkonstrukciót összeállítani. Mi külsős vásárlók kicsit nehezebb helyzetben vagyunk, mert nem igazán látunk bele a nepper kártyáiba. Alkudozni lehet, de sok értelme nincs, mert valahogy úgyis megkopasztanak minket, ha mást nem, akkor kötelező szervízkor számláznak ki 10 liter ablakmosót, 3 tekercs szigszalagot, 1kg gépzsírt és 6 munkaórát.

Jaanee 2007.08.15. 10:20:15

Nem tudom, a hitelkonstrukciót mi azért választottuk, mert így jobban jövünk ki mintha cashben lecsengettük volna. Apám piszok nagy alkugép, és a kereskedő hozzáállása is hibátlan volt. Szerintem nem kell belsősnek lenni hozzá.

díler 2007.08.15. 10:30:34

Nem vagyok belsős, én befeketési alapokat értékesítek.
Az akciós hitel, amit kaptam a kereskedőnél, mindenki számásra elérhető volt.

Géb 2007.08.15. 11:03:52

Minden mindenki számára elérhető. Feltéve ha tájékoztatják róla.... Egy kereskedésben általában arról tájékoztatja az értékesítő a vásárlót amiből neki nagyobb jutaléka származik. Egyébként belsős vagy kedves Díler, mert elsőkézből kapod a legújabb infokat konstrukciókról, kedvezményekről Te mint tűzközeli mindenről tudsz. Mi, átlagos vásárlók pedig arról amit elmondanak nekünk, vagy utána járunk rengeteg időt beleölve. Örülök annak, hogy van olyan aki megteheti, hogy heteket alkudozik kereskedőkkel és 10x jár a nyakára 50 eFt kedvezményért. Nekem sajna erre nincs időm.

díler 2007.08.15. 11:44:22

Belsős annyiban vagyok,hogy nem kajálom meg egy ismeretlen bank ajánlatát.
Az Ezüstautó-nál Tatabányán 3 féle drága konstrukcióval is át akartam verni.
Elmentem máshova,és lám, van más bank is. Az interneten turkáltam már kalkulátorokban. Bárki megteheti. Szerencsém is volt, mert korrekt kereskedőt találtam a 4. próbálkozásra, nekem is ajánlották őket.
Biztosító Partner hálózatánál dolgozom, nem foglalkozunk, és nem is értünk az autó finanszírozásokhoz. Egyszer voltam tárgyalni, másodikra megrendeltem, aztán átvettem a kocsit, ennyi.

Mikorka Kálmán 2007.08.15. 12:18:40

Totalcar népe, hejj! Ilyet még sokat!!

díler 2007.08.15. 17:23:11

Írnék még sokat,de egy darabig most nem fogok autót cserélni.
Még akkor sem, ha felvet a pénz! :-D
Szükséglet alapú felhasználó vagyok.

Zozzz 2007.08.17. 00:22:21

Géb-hez csatlakozom. Jóéjt :)
süti beállítások módosítása