Eszem megáll

Kukás Smart

  2007. július 04. - Balázs Viktor Címkék: budapest lol smart

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pöccre indult húsz év után az első magyar Astra
2012-03-01 06:00:00

Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg

Húsz év után újra beindítják az első magyar Astrát
2012-02-12 16:05:00

1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez

Végállomás, nem megy tovább
2010-03-08 14:33:00

14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja

Utolsó erővel
2010-03-08 09:29:00

Lejtőn megyek és csóvál ez a szar - jelentkezett be Csikós reggel 7:57-kor, Ausztriából. Bécs előtt 57

Megyek haza a Szentendrei úton, egyszer csak elém kerül ez. Szerencsém és lélekjelenlétem (lol) ezúttal sem hagyott el. Kaszáló mozdulatokkal hátranyúltam a hátsó ülésre és előre rángattam a fotóstáskámat. Még mindig fél kézzel kitúrtam belőle a Nikont és bekapcsoltam. Aztán letekertem a jobb oldali ablakot, igen, tekertem, mert nem villanyos, felemeltem a dögnehéz Nikont és fényképeztem. Mindezt egy szervó nélküli Daciában (erről rövidesen több), a csúcsforgalom kellős közepén. Amit tettem, ön- és közveszélyes, azóta többször megbántam. Viszont a törvény nem bünteti. Nem úgy, mint a telefonálást. Röhej.

Smart kukásautó a Szentendrei úton

A vadászösztön pedig azért hajszolt ilyen felelőtlen helyzetbe, mert lenyűgözött a Fővárosi Közterület-fenntartó Zártkörűen Működő Részvénytársaság, rövidített nevén FKF Zrt., magyarul a kukások innovativitása. A Smartot leírhatatlan számú ökörséghez használták már, például tűzoltóautónak is, de kukást, azt még nem láttam belőle.

Smart kukásautó a Szentendrei úton

Fogalmam sincs, hogy mi a célja ennek a nagyon profin kivitelezett (emelt rendszám!), kukás Smartnak, de annyira cuki, bizarr és szemet vonzó, hogy Rubint Réka bordó tetős fehér Audi kabrióját simán lealázza a feltűnőségi versenyben. Bűnös viselkedésemre visszatérve még annyit, hogy akik tegnap este hat körül egy másfél sávon kóválygó sötétkék Dacia mellől kényszerültek menekülni a Szentendrei úton, azoktól elnézést kérek, és üzenem nekik, hogy példás büntetést eszeltem ki önmagam megregulázására: ma estétől holnap reggelig bevonom a jogosítványom, és nem ülök autóba.

Rendnek kell lenni, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr9111413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaben 2007.07.04. 11:30:32

Eddigi tapasztalataim szerint a belvárosban használják szemétgyűjtésre. Már kb egy éve használják.
A smart jó kocsi, bár lomtalanításra kétségkívül alkalmatlannak tűnik.

ommm 2007.07.04. 11:40:25

szerintem a kutyagumibrigád munkagépét sikerült lencsevégre kapnod. grat hozzá!

leaf 2007.07.04. 12:03:07

ezért most lehet hogy kivágnak innét:
origo.hu/auto/uton/20060803kukasmart.html

GiXXXer 2007.07.04. 12:13:14

Egy Velorex még kisebb helyekre is befér, és az is feltűnő... Vagy a modernitás jegyében egy BMW CI-est is megnéznék kukával a hátuljání! :D

feketenap 2007.07.04. 12:50:59

Nem a kukába dobott szeméttel megy a Smart? Azt hittem idáig, hogy van benne egy fluxuskondenzátor.

andras244 2007.07.04. 12:59:15

... hehe sokkal eredetibb mint a regybúlos minyi ... csak azt nem értem hol a szeméttömöritő, a csomagtérben?!?

toto92 2007.07.04. 12:59:22

Én ezt (vagy egy társát) még februárban fotóztam a várban :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.07.04. 13:30:22

hmm most valyon hány külföldi országban röhögnek (megint) rajtunk? ez teljesen értelmetlen...és még qurvadrága is...ezért nem lesz a fővárosból soha semmi...

kacsa! 2007.07.04. 17:08:26

Miluman, ne legyél negatív. Német "Polizei" smartot láttál már? Ők sem égnek vele... ez inkább... jópofa...

Koo 2007.07.04. 17:41:00

Ez tök jó! LOL :))) De még ha nem zöld lenne a kuka :)))))

Lionel 2007.07.04. 18:27:26

Sőt már kettő éve megvan. Nekem egy 2005-ös dátumú kép van róla. Bár én úgy találtam vhol a neten.

(kedves miluman. nem elég hogy általában belekötsz abba amit írok de azonkívül is mindig faszságokat írsz. kérlek húzz innen az érdekemben mert tartósan úgy felbaszol hogy limitált időn belül bekövetkezik a halálom agyérkatasztrófa következtében. természetesen miattad)

Pt 2007.07.05. 11:25:46

Szerintem nem drága, ha a szemetelő sok köcsögnek akár az egy százaléka felfigyel erre a jelenségre, és legközelebb nem az utcára dobja a csokipapírt, sörösdobozt, vagy a cigisdobozt (a csikkeket nem is merem itt említeni, mert esetleg megkövezne valaki a monitoromon keresztül)!

Na, Pííísz (a szemetlő sok kis köcsögnek is)

Zoleeee 2007.12.20. 19:13:02

Nemtudom mér nem lehet olcsóbb autót használni ilyen célokra!Talán egy Multicar jobban megfelelne a célokra és sokkal olcsóbb is!Ja és az országnak ugysincs felesleges pénze , minek ilyenekre (ba##szni) a pénzt?
süti beállítások módosítása