Fiat 500 tesztautó-szpotting

  2007. július 01. - Winkler Róbert Címkék: kémfotó fiat 500

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Új 500-as Fiatok tréleren

A múlt héten egy végül 1745 kilométeresre sikerült motorostúra miatt nem vettem részt a Totalcar operatív munkájában. Egy jó rendőr viszont hiába nincs szolgálatban, ha mondjuk hazafelé villamosozik a munkából, és garázda elemekre bukkan, a szabályzat értelmében szolgálatba helyezheti magát, és intézkedhet. Számomra a megfelelő pillanat a lengyel-cseh határon jött el. Cieszyn és Cesky Tesin között utolértek minket a trélerek, amiket korábban az autópályán meggusztálhattam: a Lengyelországban, Panda-padlóra készülő új Fiat 500 tesztautókat szállították. Limitált gusztálás, hiszen minden autót leponyváztak, amit még Mercedes-szállítmányoknál se láttam. Viszont az olasz megrendelés az olasz megrendelés: gusztusos, fehér takarók, hátul kalligráf 500-as hímzéssel.

Új 500-as Fiatok tréleren

Biztos voltam benne, hogy ezek lesznek a tesztautók, mert vagy négy kamion is volt, mindegyik 500-ason alufelnivel, ami egy kisautón azért nem általános. Jó is lett volna bejelölni az egyiket: az ornitológia alapja a gyűrűzés, meg is jelölhettem volna valamelyiket, hogy aztán Péter Anna kolléganő ellenőrizhesse a világbemutatón, hogy benne van-e a tesztparkban. Viszont 130-as tempónál nem tudtam elővenni a kulcscsomómat (csak vicceltem!).

Az ember ennyi év és tesztautó után kissé belefásul a tesztelésbe, ezért is nagy dolog, hogy az ember ekkora érdeklődéssel várjon egy egyszerű kisautót, de azt hiszem, szerkesztőségünk nevében is kijelenthetem: minket kifejezetten lázba hozott.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr4109688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.07.01. 22:32:10

és reméljök, hogy az 500-assal feltámad az Abarth is, méltó módon.
várom én is!

rognork 2007.07.01. 22:47:28

sztem az új daewoo-gm-fso-p126 szállítmányba szaladtál bele a lengyeleknél.

és reméljük, hogy inkább a 600as támad fel

Tommi 2007.07.01. 22:49:56

nekem mindegy, hogy 500-as, vagy 600-as... mindkettő szép...

szabi 2007.07.01. 23:12:26

Az új 500-as szerintem gyönyörű, örültem a kémfotóknak!

Ha ez tényleg ilyen szép lesz, újra a kisautók trónján székelhetnek az olaszok.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.07.01. 23:40:37

Az olasz autók designban sosem voltak gyengék...

Az autók bizonyos fontos tevékenységekhez kapcsolódnak.

A legjobb Német autóban reprezentálod a céged miközben megkeresed a pénzt, egy Japán tuning verdát hajtasz időnként szabadidődben, extrém, de gépiesen pontosan össze van rakva, nehezen romlik el, így mikor hosszú útra indulsz ezzel mész pl. a tengerpartra.

Ahol aztán egy olasz autóban szeded fel ott a lányokat. Amikor a lány előadja, hogy őt az autó érdekli és kicsit ért is hozzá, egy amerikai típusra tereled a szót: Hatalmas és belül legószerű. Ha már autóban jön meg a kedv a mókához, egyik másik francia modellt mintha direkt erre találták volna ki.

Keménységedet a svédacélhoz hasonlítja, s erről egy Volvo jut eszedbe, nem hajlik, nem törik, de mindenki elhiszi hogy ez biztos, akkor is ha nem gyűrődik... Mikor visszavár, s azt hiszi olyan vagy mint a herceg a fehér lovon, egy arisztokratikus angol modellben ülsz. Mikor otthagyod, egy remek kínai darabot kíván neked, s ha a jókívánság miatt utólér a balszerencse, de csak elakadsz egy orosz batár segítségéről álmodozol. No igen, az terepen, tundrán edződött.

E kis képzeletbeli túra sokat elmond az autókról, mindegyiket másra tervezték, más igényeknek felel meg :)

GiXXXer 2007.07.01. 23:49:20

Ez nagyon jó!

Talán még annyit fűznék hozzá, hogy egy német, svéd, japán, akármilyen autót HASZNÁLSZ, egy olasz autót BIRTOKOLSZ! Az nem csak gép, annak lelke van, ha trehány is az a lélek... :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.02. 06:38:18

Volt olasz kocsim és lesz is még ha minden igaz! Imádom őket!

bgy 2007.07.02. 07:47:19

A birtokolsz talán kicsit erős. Inkább csak megpróbálod birtokolni, de az utolsó szó mindig az (olasz) autóé.

rhynn 2007.07.02. 08:23:50

Münchenben en is belefutottam egy ilyen szallitmanyban, csak nem tudtam vezetes kozben lefenykepezni.

Ponyvazva is gyonyoruen neznek ki, bar a negativ Grande Puntos tapasztalataim utan nem vennek ilyet se.

Géb 2007.07.02. 08:47:42

Marketingesként elmondhatom, hogy nagyon jó kampányt csinálnak az új 500-asnak. Cseppenként kapunk az autóból. Részlet képeket, formatervező játékot a Fiat honlapján, stb. Erre a ponyvára is csak a figyelem felkeltése miatt volt szükség. Minnél érdekesebb legyen. Aztán majd meglesz a bemutató, mindenkinek tetszeni fog, jó drágán fogják adni, mivel ez egy nem titkolt divat mini. Jön egy, maximum két év eladási csúcs, amíg trendi, meg divatos a cucc, utána meg a kutyának se kell majd, azon az áron, ahogy azt a Fiat elképzelte. (Lásd C1, 107, Aygo, 1007, Tigra, a Smart buktáról nem is beszélve). Nagyon jó reklám autó a megújuló Fiat csoportnak, figyelemfelkeltő, egyszerűen előállítható, mert a Pandához képest ugyebár csak új ruha, meg belső tér kellett, ami a legolcsóbb része egy autónak. Ők is tudják, hogy a tervezett áron óriási bukta lesz viszont a kitervelt üzenetet átviszi: " Ez vagyunk mi, a Fiat csoport a 21. század hajnalán: innovatívak, divatosak, mindig figyelünk a múltra és imádjuk az életet."

ommm 2007.07.02. 08:56:46

Géb: nek kötözködöm, mindössze nem értek veled egyet.
Szerintem marha ngy siker lesz.
Anno a Lancia Y-re is azt mondták, mégis, ellepték vele egész Olaszországot, pedig az sem volt olcsó.
A Miniről is mindenki ezt vizionálta és tessék, viszik, mint a cukrot.
Jó lesz ez a kis Fiat meglásd, a formának sokmindent megbocsájtanak majd az emberek. Ehhez a Fiat pedig nagyon ért.

AP (törölt) 2007.07.02. 09:23:10

kisautók, baszomdrágán

ez igen

ommm 2007.07.02. 09:36:25

8500-10000 ojró...

AP (törölt) 2007.07.02. 09:40:09

várjámég azzal..
meg mondjuk megnézném, hogy a legolcsóbban mi van

ez csak névre a cinquecento utódja, ugyanúgy mint a mini :)

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.07.02. 09:42:08

Géb: Azért több ilyen kisautó bukott meg mint amennyi nem, de tény, hogy a mini esetében a múlt, és az ehhez kapcsolódó erős brand segített, a Smartot pedig az ág is húzza, tehát vannak különbségek... :)

ommm 2007.07.02. 10:00:28

autoblog annyit ír, hogy a belépőmodell a Panda felé lesz árazva.

eszgabor 2007.07.02. 10:11:57

Júni 21-én Zalaegerszeg közelében én is láttam 2 kamionnyi 500-ast és azoknak több, mint felén nem volt ponyva. Hátulról Nissan Micrára emlékeztettek, elölről, meg szépek:-)
Ha tudtam volna, hogy még ennyire kuriózum, akkor lefotózom őket...

autoalkusz · http://www.autoalkusz.hu 2007.07.02. 10:32:42

Feltehetően jó kis járgány lesz.
Érdekes lesz az 1.3-as dízel alapkivitel...
Tudomásunk szerint egy magyar cég is beszáll majd az 500-as őrületbe, és egyedi pofát terveznek az autónak. Kiváncsian várjuk.

GiBR 2007.07.02. 10:59:48

Amikor először láttam róla képeket, az első gondolatom az volt, hogy adja az ég, hogy gyártásba kerüljön :) Nagyon szép kis autó!

Viktor · http://www.vikiszava.blogspot.com 2007.07.02. 11:46:40

Nem adhatják 1.999.000 Ft-ért, mert akkor mindenki ilyet venne, és ha a szomszédodnak is ilyen van, akkor nem menő. 3.500.000-as árral (nem tudom, mennyibe fog kerülni, ez csak tipp) viszont nem fog minden ház előtt ilyen állni, és megmaradhat annak, aminek szánták: divatcikknek. Olcsó autónak ott lesz a Panda meg az Uno, ha igaz a pletyka.

cseti 2007.07.02. 14:31:12

Biztosan szép kis autó lesz valószinü, hogy a "régi" uniós országokban másidik vagy harmadik autónak használják majd mi melós magyaroknak pedig egy darab vas marad mert nekünk csak az idős megfizethető autók maradnak vagy a nulla forintért százhúszhónapig 30-40 ezerért. Bocsi mindenkitöl, de az 500-as erröl mit sem tehet.

csiky944 2007.07.02. 21:19:01

ezt én is láttam méghozzá itt magyarba,asszem a 85-ösön láttam őket

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.07.03. 00:19:52

Nem tudom, ahhoz, hogy sikeres legyen, nem elég az, ha szép.

Ben 2007.07.04. 16:35:00

Az alsó sorban balrol a másodikon jó kis verseny zászlós matrica van.
A két mellette lévő gépen pedig piros csíkok.
Biztos valami limitált kiadás lesz.:)

Avast 2007.07.04. 16:46:13

Személy szerint tök jól néz ki!
Még itt az elején mondom Géb-nek valamilyen szinten igaza van! A smartot meg vitték volna mint a cukrot ha a triadon cellát nem fejlesztik ki! A Tigra nagyon jó kis gép a többi szar!! Aygo, C1, 1007, meg a 107.
Én nem vennék Fiatot volt már egy halom szemét ami most nagyon frankó az uj Brava!! Ez az 500 előlről tiszta Volkswagen Lupo hátulról meg az emlitett Nissan Micra!! Semmit nem tettek igazán bele! Ezt egy kis tivatos valami akart lenni mint a ForTwo csak 1 milláűval olcsóbban.... ennyi a véleményem erről!
süti beállítások módosítása