1: Az Astonok szep tisztan azt mondjak: vuuuuuuu
2: A Corvette-ek: rrrroooooo
3: A Spzkerek: aaaarrrrgroooooo
4: Ay Audik: Shhhh, zzzzzz, zzzz [ez a razoko hangja a kerekuk alatt, tenyleg kristalytisztan hallani, annyira nema a motor]
5: A Peugeot ugyanaz, nint az Audi, ne legyenek illuzioink
6: A Spykerek minden visszavaltaskor langolnak
7: A Corvette-ek minden visszavaltaskor langolnak, radasul oldalt:

8: Az Astonok kozul egynek rendszeresen izzik az elso fektarcsaja, a tobbinek nem. Egyedul nekik van haromjegyu rajtszamuk, elinteztek egy bonusz nullat elso helyierteknek, hogy igy az egyik autojuk 007-lehessen. Vicces idiotak. Es jol all nekik a kanarisargara ruzsozott [zsonozott] szaj, pedig a noknek nem.
9: Minden perc egyre jobb
10: A szerelok egyben lehuzzak a foliat a szelvedorol es a lampakrol, ez van torolgetes helyett.
Meg az ideutrol gyorsan elmeselem, hogy ket telepitett traffipaxba is belefutottunk. Az egyik 110 helyett 123, a masik 90 helyett 98. Mindketto forgalom nelkuli, lakott teruleten kivuli, nyilegyenes autouton tortent. Itt 70-es, 90-es es 110 korlat van, nagyjabol minden kezenfekvo logika nelkul. Keserevesen unalmas volt az ut. 3 oran keresztul azt jelentette az autovezetes, hogy a tempomat gombjat allitgattan, es rettegve lestem a tablakat. Husszor almositobb ez, mint normalis, egyenletes 110-120 korul vegighajtani ugyanitt. Annyira bagyaszto, hogy baj eseten egyertelmuen elgazoltam volna az elem kerulo reszeg angol autobuzit. Isten hozta a kontraproduktiv rendszabalyok birodalmaban. Szokjuk az erzest, nalunk is ez lesz. Pompasan hoz a konyhara.
Az elalvo/reakciokeptelenre tompult/ut helyett tempomatra bamulo soforok es aldozataik korhazi kezeleset pedig majd fedezi a (TB hiany betomesere a kozponti koltsegvetesbol atcsoportositott) penz, amit a magamfajata eletveszelyes amokfutok fizetnek be, buntetes formajaban.