Nem nagy szám: lemerült öreg BMW-m akkuja. Én voltam a hülye, többszörösen is. Az egész ott kezdődött, hogy elhagytam a slusszkulcsot (már megvan, Szlovákiában őrzik nekem, majd egyszer értemegyek). Mindegy, bejutni egyáltalán nem volt gond Suzuki robogóm kulcsával, és a 25 éves gyújtáskapcsolót is sikerült átvernem Karotta elnöki Datsunjának kulcsával.
Ezek után már csak arra kellett vigyáznom, hogy leállításnál ne fordítsam vissza az azóta gyújtáskulcsként használt bicskával a kapcsolót kormányzár állásig, mert onnan megint az eredetihez hasonló recés kulcs kell az indításhoz. Viszont a kormányzár előtt még három állás van: gyújtás, pár fogyasztó élesen hagyása, nulla. Ha nullában hagyom a kapcsolót, hetekig nincs gond, ha előtte, az autó pár nap alatt leszívja az akksit. Így is lett, szerencsére volt otthon egy bikaként használható tesztautó, így készülhetett ez a fotó, a negyedszázadon átívelő japán-német segítő barátság illusztrációja:
Hát nem gyönyörű?