Részeg motoros, fatalista rendőrök

  2007. április 18. - RT76 Címkék: motor önök küldték rendőrautó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a

Olvasónk levele, forwardolom szerkesztetlenül minden Belsőségen csámcsogónak, mert érdekes:

Tisztelt Totalcar!

Szeretném megosztani Önökkel a mai nap során átélt történetet.Gondolom
százával kapnak ilyen és ehez hasonlókat,mindenestre nekem nagyon megrázó
volt.

Hazafelé tartottam a külső Váci úton,amikor is a McDonald's előtt piros
lámpát kaptam.A mellettem lévő sávban egy motoros állt meg.Bukósisak
nélkül(manapság ritka az ilyen).Kicsit dülöngélt,de én ezt a "jóminőségü"
útnak tudtam be nem pedig az állapotának.

Kicsit lassan indult el,de ennek még nem tulajdonítottam jelentőséget.
A városból kifelé haladva lehagyott,és csak az MO-nál láttam viszonylag
messziről a hátát.Láttam hogy cikázik az úton,de mivel sehol egy árva autó a
környezetében nem volt ezért azt hittem,hogy csak "szórakozik".
Nem sokkal az MO-nál található Dunakeszi Auchan felhajtó előtt tünt fel
ismét a szemünk előtt(többen is mentünk autósok együtt,előtte meg kanyarog
az út így nem látthatuk). De ami ez után jött az lesújtott teljesen:


Teljes gázzal megindult jobbra kifelé,neki a szallagkorlátnak,hatalmas
porfelhő,szerencséje nem repült át a korláton hanem úgymond végigcsúszott
rajta.Kb 20 m-t repült,megállt mindenki,rohanunk oda de addigra már fel is
állt az Úriember.Az egyik úr közben hívta a mentőket.Egy szó mint száz
túlélte,nem tudom hogyan de túlélte.


A mentőket nem engedte kihívni,sőt mutatta a napszemüvegét hogy semmi baja
sincsen,egyedül a csuklóját fájlalta,de tudta mozgatni. Kérleltem hogy ne üljön vissza a motorra,de nem hallgatott rám,pedig még azt is felajánlottam neki hazaviszem motorostul. De nem akarta.


Visszaültem a kocsiba és felhívtam a rendőrséget,bejelentettem hogy egy
részeg motoros halad az MO-on és éppen a 2/A-ra tart.Azt mondták
intézkednek. Én gyorsabban haladtam mint Ő,a 2/A éppen sebességmérés folyt,megálltam szólni az igazoltató rendőröknek,hogy menjenek már érte,de a kedves válasz az volt:

-Ha erre jön elkapják.Az M0-ás meg nem az ő területük.

Ez kiverte a biztosítékot nálam. Egy Ön és Közveszélyés ember halad az
autóúton ahol az átlagsebesség szerintem úgy 110körül van.Na most ez meg
cikázás közben bevágódik valaki elé,akkor egyből egy halott meg egy
idegroncs ember aki élete végéig azon fog rágódni hogy hogyan védhette volna
ki. Később újra felhívtam a rendőrséget,hogy feltétlen vigyék
kórházba,készségesen elmondták,hogy megfogták az Úriembert.

Konkluzióként hozzáteszem bánt azért a lelkismeret,hogy nem vettem el tőle a
motor kulcsait és hagytam visszaülni.
Az eset történt :2007.04.18 kb 12 óra körül.
Ha úgy érzik érdemes a nyílvánossággal megosztani,én hozzájárulok.
Köszönettel odaadó olvasójuk

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr2160515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2007.04.18. 21:53:44

Az M0-t lehet cserélni 2/B-re mindenhol :)

Szepi 2007.04.18. 22:00:02

Ha jól megnézed a térképen az Mo-ás köti össze az M3-t a külső Váci Úttal.(Ebbe fog belekapcsolódni az új híd).A 2/B a "régi" kettes,míg a 2/A(ami mostmár M2) az Mo-ból indul és tart Vácra.
De ezen nem fogunk összeveszni:)))

Viktor · http://www.vikiszava.blogspot.com 2007.04.18. 22:04:55

Ha megállították volna a zsaruk, mennyi időre veszítette volna el a jogsiját? 1 évre? Az ilyentől örökre megvonnám a vezetői engedélyt, és még 1-2 évre börtönbe is zárnám. A hülyéje. Nagyon haragszom az ilyenekre.

Tommi 2007.04.18. 22:09:54

Érdekes történet, az tény...

szabi 2007.04.18. 22:55:20

Huhh.

Én nem hiszem, hogy még ennyire is toleráns-aktív lettem volna, tisztelem kitartását a hozzászólónak.
Nem Budapesten élek, de sokat vezetek ott is, a motorosok viselkedése alapból kikészít. Háromsávos úton a legbelső-középső sáv közt robogóval furakodik amikor én hatvannal "pöcsölök", ha nem figyelek eléggé, simán szarrá lapítom.
Miért kell suicidet játszani, és máséval is verni a csalánt (ami rossz esetben egy egész életen át csípne?!!)
A másik Úr egy kb. négymázsás túraenduróval próbált sávközi furakodóst előadni, az volt a legszebb. Ha nem rántom el a kormányt simán összeütjük a vasakat.
Szóval-tisztelet a normális kivételnek-rühellem a motorosokat.

Zselé 2007.04.18. 23:42:33

"Imádom őket!"

Ha motoros puposkodik mögöttem, mindíg lehuzodok. 100-ból 1 meg is köszöni.... mind1, nem is várom el. Ma viszont megint puposkodott ,megint lehuzodtam, mentem 60-nal, ő 65-el, amikor megelőzött nagynehezen akkor láttam ,hogy ez egy robogó. De ő tolta maxon. Aztán megint előzött, csakhogy jöttek szembe+útszűkület, visszabicsaklott elém, majdnem el is dölt, plusz majdnem lezúzott engem is... Bár tudom, hogy majdnem kanállal nem lehet levest enni, azért ha az autósoknak "vigyázni kell rájuk", akkor ők is vigyázhatnának ránk, ha már magukra képtelenek...

Másik: soxor, amikor este jön mögöttem motoros (ált. enduros), olyan, mintha villogna. Nem tudom mi ez, nem értek hozzá, de kicsit olyan, mintha ezekbe nem lenne fesszabályzo, vagy nem tom, és minden gázadásnál elvakítanak. Ez így van, vagy csak aktívan villognak a 2x3 sávos üres úton rám??

murci 2007.04.19. 06:58:12

ez nem kcsit volt felelőtlen.

én mindig elengedem a motorosokat, mert sokkal gyorsabbak, mint én; mert jó arcok és bírom őket; mert a hugom is közéjük tartozik;
viszont: a robogót azt gyűlölöm!
nem összetévesztendő a 21+ éves kvázi talán értelmes (vannak kivételek) ember a 14+ éves kis pöccsel a robogón, meg a pizzacsicskával. na őket zavarnám lefele az útról. mikor beáll mellém jobbról pirosnál, én elindulok ez meg jön mellettem jobbról aztán meg bevág a kereszteződés közepén (eddig 4 ilyen volt)
őket soha semmilyen körülmények között nem engedem be vagy előre. velük tahó vagyok, tudatosan

az igazi motoros az más...

sajnos sokan nem vigyáznak rájuk pedig a motor max 300 kiló, mi meg ugye 1t felett, szal tudunk pusztítani

vigyázzunk egymásra :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.19. 07:56:43

Ha elvetted volna a kulcsot még te leszel meghúzkodva. Helyesen cselekedtél, az ilyet hagyni kell,úgyis megbünteti magát. A városi endurosokért nem rajongok,itt a Balatonparton lassan megint elkezdődik a chopperes főszezon. Az alsóőrsi motorostalálkozón 3-4-5000 motoros van minden évben,de lehet,hogy még sokkal több is ellátogat 1-1 napra. A chopperesek is elég durván nyomják pedig ők szokták vesedonornak hívni a gyorsasági motorosokat. Van,hogy 10-15 motorból álló csapat kezd el lenyomni egy egész kocsisort egy szűk kétsávos úton ami amúgyis mindig túlzsúfolt.

yenoee 2007.04.19. 09:12:25

"Van,hogy 10-15 motorból álló csapat kezd el lenyomni egy egész kocsisort egy szűk kétsávos úton ami amúgyis mindig túlzsúfolt."

Pont egy éve húsvétkor voltunk a Garda-tónál, ott ez valahogy nem igazán okozott gondot, pedig a tó körüli út szűkebb, mint a 71-es, és egyúttal rengeteg bringás is közlekedik rajta. Általában véve türelmesek és fegyelmezettek voltak a felek, pedig - hosszú hétvége lévén - eléggé zsúfoltak voltak az utak, olasz, svájci és német felhasználókkal.

Nekem általános tapasztalatom, hogy a magyar autósok lankasztó többsége nem tud mit kezdeni a motorossal, mint jelenséggel.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.19. 09:48:47

Na ja,ha ez a 71-esen lett volna akkor a kutya nem szólna miatta,mert a 71-es olyan széles,hogy a 747-es Boeing is le tud szállni rajta,ha nagyon akar. Mindez a Veszprém-Tapolca közötti "tapolcai" úton történt ami olyan szűk,hogy két autó is alig fér el egymás mellett. Egyébként azon az úton már nem egyszer fékeztem csikorgósat biciklisek miatt,mert a kiscsalád nem érti meg,hogy miért nem jó buli Veszprémből Kapolcsig biciklizni kisgyerekekkel egy beláthatatlan,szűk és iszonyatosan kanyargós úton ahol rengeteg teherautó,kamion és busz jár. Általában nagyon is toleráns vagyok robogóssal,motorossal,és autóssal is de az ott bicikliző emberekre nagyon haragszom. Egyszerűen nem arra van kitalálva. Ha kikacsázik elém a 10 éves gyerek és elütöm,nekem lesz örök életemben tartó lelkiismeretfurdalásom,meg valószínüleg a szülőknek is. Egyszerűen az az út nem arra való,tudom,hogy nincs kerékpárút a művészetek völgyéhez de ez az út nagyon baleseveszélyes.

yenoee 2007.04.19. 10:09:42

Hm. Tudtommal le lehet csorogni oda másképp is valahogy, majd megkérdem asszonypajtást, ő eléggé képben van a környék bicikliútjait illetőleg. Szokott is anyázni, amikor MTB/Trek bicajost lát műúton, sok helyen pár száz méterrel odébb lenne a biztonságos lehetőség. Persze országúti gépeknek felejtős.

Amúgymeg, Vprém-Tapolca egy tipikus olyan út, ahol a közlekedők egy része kirándul, nem siet (tötymörög, ahammm...), a másik része meg tolja, mint barom. És ha a tötymörgők itt valakit zavarnak, az tényleg barom.

ZsoltK 2007.04.19. 10:18:20

Tudjátok mi az érdekes ebben az egészben? Ha az eset egy autóssal történik, senki meg sem említi. Arról sem esett szó, hogy mostanság autóval is szokás a sor elejére bemenni, lezárva 2 sávot. Persze ezért a motorosok a hibásak. Előremegy, aztán az autós kolléga is rájön, ha a motoros mehet, akkor én miért ne? És megy. De az nem érdekes. Csak ha a motoros teszi ... hmmm.

Rosszindulatú Vászka 2007.04.19. 10:37:58

Nem szeretek általánosítani, de láttam más a 11-esen robogóst menet közben esemesezni. Így utólag vicces, akkor nem örültem neki. Azt, hogy több a hülye motoros, mint autós azt nem hiszem. Úgy általában beteg a közlekedési morál, ill. a közlekedés segítése mint alapelv vakahogy elsikkad. Talán ez az egyetlen ország, ahol a legtöbb közlekedő haragszik egymásra.

Bandi · http://masszafilm.uw.hu 2007.04.19. 10:44:41

Szerintem meg mindenki hülye.

:j


Komolyra fordítva a szót: a közlekedés társasjáték, és színész benne minden autós és motoros (és traktoros, gyalogos, quados, robogós, stb, mindenki gondolatban egészítse ki a listát). Minthogy társasjáték, ezért úgymond együtt kellene működnünk. Ez akkor bukik meg, ha a másik (vagy mi magunk) nem partnerként állunk a dologhoz, hanem leszarunk mindenkit (ez áll arra az illetőre is, aki harminccal cammog az M1-es bevezető szakaszán a belső sávban, és arra is, aki ugyanitt száznyolcvannal tol le). Az eset tanulsága: hiába próbálsz meg a másik hülye helyett is odafigyelni, nem fog menni. És itt most lényegtelen, hogy a példában autós vs. motoros esetről van szó; a tanulság általános érvényű. Azt hiszem a KRESZ-ben benne van, hogy mindig az útviszonyoknak megfelelően vezessünk - ebbe a magunk és járművünk állapotát is beleértem.

Bandi (pözsós)

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2007.04.19. 10:52:35

Szepi

Nem veszünk össze, de sajnos nincs igazad. Bár úgy lenne, ahogy mondod, és pl. a 2/A autópálya rangot és vele járó M-es nevet kapna...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.19. 11:11:14

Nehogymár összevesszetek még azon is,hogy akkor most ki a bunkó! Autós és motoros is lehet tahó és ki tud egymással baszni,de szerintem inkább enyhíteni kéne a közlekedők között a feszültséget nem tovább szítani mert azzal senki nem jár jól.

Gaben 2007.04.19. 11:41:27

Hogy a dolog lényegéhez szóljak hozzá

A 2/A-t most táblázták végig M2-nek, persze autópálya rang nincs, de a teherautók már fizetnek.
A 2/B szerintem sem a régi 2-es, hanem az a városból kijövő széles út, ami majd egyszer talán M0 lesz.

Én mindig elengedem a motorost (legalább ő haladjon) és nagyrészük meg is köszöni.
Szerintem a többségük normális, autósok között legalább annyi közveszélyes van.
Ha már 2/A, vajon ki a nagyobb marha, aki motorral a felezővonalon előz, vagy aki autóval a benzinkúton keresztül?

feketenap 2007.04.19. 11:51:17

A közúti közlekedés eléggé összetett dolog. Függ többek között az útviszonyoktól, a gépjárművektől, a vezetőktől, stb. De ezek csak címszavak, amik további számos körülményt, feltételt takarnak. Nem lehet általánosítani sem egy baleset, sem egy kellemes csalódással járó külföldi út miatt. Nem lehet azt mondani, hogy fele kirándul, fele meg nyomja mint állat. A közlekedés egy paramétereiben állandóan változó mozgás. Aki autóba, motorra ül, annak tisztában kell lennie ezen körülményekkel, és minden pillanatban készen kell állnia bármire. A baleset akkor következik be, amikor a vezető(k)re ez nem igaz.
Ennyi. Persze lehetne a végtelenségig ragozni.

Ákos 2007.04.19. 11:55:06

Elég sokat közlekedek a városban kerékpárral. De soha nem megyek be az autók közé a forgalomba, ha úgy érzem, hogy feltartanám őket, mivel ha én vezetek, én sem örülnék neki. Kerékpárosként sem örömteli dolog, ha egy kátyús felgyűrődött út szélén teljesen lehúzódva is 10 centire mellettem húznak el. De vannak olyan útvonalak, ahol ezt megtehetem anélkül, hogy az autósokat akadályoznám, viszont a járdán vagy ha van bicikliúton csak nagyon lassan tudnék haladni, és a beláthatatlan útkereszteződések, magas padkák, vagy kiszámíthatatlan gyalogosok miatt ez veszélyesebb is lenne. Szerintem, ha az úttesten kiszámíthatóan közlekedek, akkor nem okozok problémát.
Ha egy dugónál jobbról begurulok a sor mellé vagy elé, akkor a normális többség nem azt látja, hogy a pimasz kis köcsög a szaros bringáján tolakszik, hanem azt, hogy van valaki, aki análkül tud gyorsabban haladni, hogy ezzel másokat lassítana.

Még egy megjegyzés: a kerékpárosok nagyobb veszélyenk vannak kitéve mint a kocsik, sokkal nehezebben tudnak gyakran megállni és gyorsítani, valamint a tüdejüknek sem tesz jót a közvetlen kipufogógáz, ezért szerintem többez "szívnak " az autósok miatt, mint fordítva. Szerintem velük is toleránsabbnak kéne lenni, és jobban vigyázni rájuk.

Ákos

Szepi 2007.04.19. 11:59:59

Kariking!

Hát én nem tudom,de azt biztosan tudom,hogy a 2/A(azaz M2 április 1 óta,és végig 90 táblával).
Azért is mondom rá,hogy M0-ás mert bár még nem vezet sehová csak semmiből-semmibe,de már épül a híd(ha minden igaz még mindíg engedély nélkül:)) és ha végre nem fekszenek keresztbe azok a szarházi környezetvédők akkor egyszer megépül az M3-M5 közötti hiányzó maradék rész.
Amúgy meg azért sem egyértelmű az egész dolog mert még magasabb szinten sem sikerült eldönteni hogy melyik út melyik is.
(Láttam olyan térképet hogy M0 és 2/A volt ráírva egyszerre erre a szakaszra)

Gaben 2007.04.19. 12:02:16

És még valami. Pont a 2/A-n szokott lenni, hogy kint vannak a rendőrök, de nem sebességet mérnek, hanem kifejezetten az agresszíven előzőkre (ami szvsz ott a legnagyobb veszélyforrás) vadásznak. Tavaly nyáron civil Octavia RS-sel, most a motoros szezon elején pedog motorral csinálták. Nekem ez abszolút pozitív, szerintem ott jól végzik a dolgukat

dhrbikes 2007.04.19. 12:17:04

a 2/A régebben 80-as táblás volt, amit teljesen érthetetlennek tartottam. Mitől volt rosszabb, mint egy sokadrangú főút ahol 90-nel lehet menni??

A másik, hogy amikor a nevezett benzinkútnál éppen egy IFA mögött (ami max 30-cal tud felmenni az emelkedőn) éppen összejön egy 1 km-es kocsisor, akkor én is bemegyek a benzinkútra és még az 50-et betartva is le lehet nyomni.

Kösze 2007.04.19. 14:03:57

"Nekem általános tapasztalatom, hogy a magyar autósok lankasztó többsége nem tud mit kezdeni a motorossal, mint jelenséggel."
valamint a bringások is inkább bosszantják őket. annak idején az én oktatóm belémsúlykolta, hogy oda kell figyelnem rájuk, ill. lehetőség szerint segítenem kell a motorosokat, bringásokat, hogy ők is egyenrangú résztvevői a közlekedésnek, és mivel a kocsival jóval nagyobb kárt tudok okozni, ráadásul legfőképp másoknak, felelősséggel tartozom irántuk.
a legnagyobb kárt talán épp a már emlegetett endurósok, meg robogósok okozzák a kollégáiknak. a kiállhatatlan tapló viselkedésük előbb-utóbb felemészti a türelmemet és toleranciámat, és ha motorost látok, nem egy nálam védtelenebb valakit látok bennük, hanem a város közepén egykerekező, ész nélkül cikázó köcsögöt. érdekes módon a vesedonorokkal, csopperesekkel semmi gondom nincs, együtt használjuk az utat, és ennyi. náluk nem igazán kell attól tartanom, hogy elcseszi az egykerekezést, belefut egy kátyúba az eszement helyezkedés közben, beesik elém, és meg áthajtok rajta.

phu 2007.04.19. 14:09:49

Senki nem vette észre a lényeget? A rendőrt nem érdekli, hogy egy közveszélyes őrült megy az utakon! Ha azért küldték ki, hogy közveszélyes őrültet fogjon, akkor igen, de ha matricát ellenőrizni, akkor CSAK azt csinálja. A Margit híd közepén is megfordulhatsz a rendőr orra előtt, ha nem ezért küldték oda, semmit nem fog tenni. Ennek megfelelően tartják be egyesek a szabályokat.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.19. 14:32:30

A rendőrök többsége leszarja,újabban nem fognak meg embereket "bemondásra". Majd csinálnak valamit ha utasítást kapnak rá. Felénk sok ilyen motoros van,mennek haza a szőlőhegyből "jól megtankolva" az öreg simsonokon 20-al az erdőben,ha nem jól jön ki egy-egy kanyar akkor pihennek fél órát az árokban,míg le tudják magukról szedni a motort vagy arra nem jár valaki aki segít nekik. De nekik általában nem szokott komolyabb bajuk esni. Régebben szinte minden héten mesélték,hogy egy-egy ilyen öreg megint motorral takarózott az árokban. Persze senkinek nem javaslom a részegen motorozást,tudnék ellenpéldát is mondani ahol a srác nagyon rosszul járt,pedig csak 40-el ment.

kacsa! 2007.04.19. 17:50:04

Mifelénk (alföldi kisváros) van egy öreg csóka egy MZ-vel.. minden évben összetör egy autót vagy valami egyéb járművet. Tavaly fateromat kapta el, idén egy kisbuszt, de már ezek előtt is volt "priusza" :)

Bálint 2007.04.19. 19:00:19

Én motoros vagyok. 13 éve vezetek, nagy teljesítményű, gyors speed-motorokat. Sem autóval sem motorral nem okoztam még balesetet. A közlekedési morál - megleő de - szerintem javul! Az autósok továbbra sem vesznek észre, de aki igen, az lehúzódik. Mindig megköszönöm neki, így biztonságosabban meg tudom előzni. Egyébként felesleges betartani egy (speed-)motornak, ha akar úgyis megelőz (egy gázfröccs...) Autósként én is megijedek néha egy motorostól "jesszusom hogy megy ez a hülye" de valószínűleg ugyanúgy megyek én is, nyeregben ülve nem tűnik fel, ez a természetes tempó...

miluman 2007.04.19. 19:02:26

ilyen kellemes részegmotoros eset már nekünk is volt...26os fűúton mentünk golf I dízellel, nyár volt meleg,nem siettünk 50-60, egyszercsak elment mellettünk simson elég gyorsan,csávón nem volt bukósisak,sorra előzött O.o kicsit megelpő volt...aztán anynit látunk hogy porfelhő motor pörög aztán neki az út mellett egy nagy táblának,fater satufék,félre,gyorsan kiszállt, megállt egy másik autó is,mennek oda,csávó ül az árok partján,vigyorog,röhög és semmi baja...a gép összetört,de a csávónak semmi baja,és ott vigyorgott,volt benne egy jó adag, lehet pont ezért nem lett semmi baja...

Brigi 2007.04.19. 19:26:18

Szerintem meg tök mindegy milyen úton történik ilyesmi,nem ez a lényeg!!!Aki ennyire nem gondolkodik hogy esetleg meghalhat miatta valaki egy balesetben,akkor erre most mit mondjak???No komment!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.19. 19:37:09

Pár éve történt,hogy két srác némi szittyózás után éjszaka úgy gondolták,hogy nekik bizony el kell menni motorozni,jól tele lehetett az agyuk mert egy közvilágítás nélküli utcában álltak neki versenyezni két 50-es szarral, egy rozoga simsonnal meg valami komár mopeddel. A lényeg,hogy olyan 40 körül mehettek mikor az egyikük elkezdett kacsázni és telibekapta az út szélén parkoló fém pótkocsit. Fejjel ment neki,sisak nélkül természetesen. Csak azért nem halt meg az utcán mert az egyik házban egy orvos lakott aki megmentette. Azóta viszonylag rendbejött,de nagyon sokáig volt kórházban az est után. Én akkor fogadtam meg,hogy piásan sosem motorozom vagy vezetek autót.
süti beállítások módosítása