Őrszpotting

  2007. március 14. - Winkler Róbert Címkék: belterj körkérdés őrszpotting

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Biztonsági őr vadnyugati pózban. Fotó: Winkler Róbert

A belterj belterje, de hát erre való a Belsőség rovat. Tehát viszonylag újkeletű hobbimat szeretném megosztani az Olvasókkal: biztonsági őröket fényképezek, lehetőleg telefonnal. Fontos a konspiratív jelleg, hiszen a biztonsági őr valami nagy horderejű dolgot őriz, vagy ha nem, komolyan veszi magát. Többféle kaszt van. Én egy szép, telivér vadnyugati példányt lőttem az egyik OTP-ben: egy pillanatra meg nem áll, vagy az övét igazgatja, vagy felhúzott szemöldökkel grimaszol, vagy a vállát rángatja, esetleg a zakóját igazítja hátra, jellegzetes pisztolypárbaj-mozdulatokkal.

Tespedő biztonsági őr. Fotó: Winkler Róbert

A másik két kép egy félkész lakópark építkezésén, az őrzött :) liftben készült: itt az az izgi, hogy az embernek az utolsó pillanatban jut eszébe, hogy lesz őr is a liftben, előrántja a telefont, kapcsolja a kamerát, de a tetű Nokia a gombostűfejnyi tárolókapacitása végére ért. És ha már becsicskáztatott egy törléssel, töröltet még egyet, pedig ugye eszerint kapacitás hiányában az utolsó kép, amit most töröltet, el se készülhetett volna. Közben valahová szerencsére elhívják a liftet, úgyhogy az utolsó, kritikus bimbammra készen állok, ajtónyitásra lövök, és úgy teszek, mintha sms-eznék. Jutalmam a gyönyörű vad félig összeroskadva a széken, láthatósági mellényben, ami meg is zavarja a fénymérőt, de az oroszlánok is ezernyi aljas trükkökkel ejtik kétségbe a gyanútlan vadászokat.

Roskadó biztonsági őr. Fotó: Winkler Róbert

Nem könnyű ám rendes képet csinálni, beltérben általában kevés a fény, könnyen bemozdul a téma. Telefonálni sok helyen eleve nem nagyon szabad, tehát különböző izgalmas trükkökhöz kell folyamodni. Izgalmas móka. Kérem, küldjön nekem fotókat biztonsági őrökről! Ha van rá igény, kitalálok valami ajándékot is főnyereményként. Állítólag van az Árkád üzletközpontban egy biztonsági őr, aki Robbie Williams, ha valaki látja, cserkéssze be!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr4246011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.14. 08:42:01

Ismerek egyet aki vicsorog a kisgyerekekre a plázában. Ösztönösen. Talán nem volt jó gyermekkora. Aztán ott van az egyik építkezésen Z. aki 10 percen belül állva el tud aludni,akár az öreg lovak. Van még Jocó aki előszerettel túrja az orrát a tükrös vitrinben és Laci aki megszállott történelembuzi és szolgálatban is nála van egy 47 centis német bajonett. Vajon miért? Melyikről kell kép? :)

Dörmi06 2007.03.14. 09:43:58

Ez egy izgalmas hobbi :)

CsabÓ 2007.03.14. 10:20:30

Erzsébeti mekiben van egy 20 éves 40 kilós aki minden csaj után fordul... egyszer haverom rászólt h ne essen már ki a szeme a nőinkre a gyerek tisztára elpirult meg minden baja volt, igazi Rambó :D

AP (törölt) 2007.03.14. 12:27:41

nördösen, komoly arccal? lol.

sy 2007.03.14. 12:30:09

doktorúr,

ez még a borotválkozásnál is komolyabb trip.
őszinte elismerésem.

oli 2007.03.14. 12:33:32

Játék import-nagykerben dolgoztam pár éve.Reggel az irodánkba mindig iszonyat ember szag volt.Az még nem baj .hogy az éjjeli örünk ott nézet e tv-t unalmas oráiban.Az azonban már zavart,hogy annyira félt hátramenni,hogy a játékkészletböl kiválasztott mikiegeres vödörbe hugyozott, ha korán érkeztem még az asztalom alatt találtam a hugyköves homokozojátékot.Persze a szalonnadarabok isvoltak az irataim között,mert a konyha is hátul volt.A másik ör éjszaka játszani akart a géppel,és kinyomtatott egy 6ezer oldalas árlistát,hogy a printer is bekrepált,aznap kéziszámlázás volt a kolléganöm örömére.Mindezt havi netto 80e/fö/fél hónap.2000-ben.

Tibi 2007.03.14. 14:46:06

Robi ne haragudj, de ez a bejegyzés nem méltó hozzád. Ilyen abszolút semirekellő bejegyzéseket a bazsó szokott írogatni, de hogy már te is kezded?!

winkler 2007.03.14. 15:15:45

Bocs, te vagy az egyik? Nem akartalak megbántani!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.14. 15:49:07

Háhh,ez jó:) Winkler kommentje miért nincs kiemelve? Robi,ha értettem a Szabi szörpös poént az adásban akkor fanatikus totalcarbuzinak számítok?

Amúgy én imádom a biztonsági ORK-okat(bocsánat,őröket). Egyszer egy haverom otthagyta egy parkolóban a kocsiját ami teljesen nyitott volt. Este 10-kor mentem vele érte és megdöbbenten vettük észre,hogy a parkoló bizony zárva van. Nyitottam volna ki a 2 méteres kovácsolt vaskaput mikor rámszól a sötétből egy vasággyal is husz kilós csávó,hogy takarodjak mert zárt rendezvény van. Mondtam,hogy persze,azonnal amint a kocsi kinn van. Elmondtam neki mégegyszer,hogy szeretnénk kiállni mert benn áll az autónk és fogalmunk sem volt,hogy este rendezbvény lesz. De nem engedett ki minket. Na ekkor nálam elfogyott a türelem,és elővettem a tengerészgyalogos hangomat és elkezdetem vele üvöltözni,hogy ha nem áll félre akkor eltöröm derékba. Erre a portáról még kijött 3 darab kombináltszekrény méretű suttyó akiket valószínű sikerült felébresztenem. Nekik is vázoltam a helyzetet,hogy egész nap mászkáltunk kurva fáradtak vagyunk és ne legyenek már tirpákok velünk. A történet csúcspontja az volt amikor jött egy autó a parkolóból és azt simán kiengedték. Na akkor végképp elfogyott a türelem,gondoltam most nekimegyek mindegyiknek lesz ami lesz. Végül haver telefonált az apjának aki ismerte az OROKOK vezetőjét a központban és úgy jutottunk ki. Néha felbosszant más emberek értetlensége...

oli 2007.03.14. 16:13:29

Tibi, olvasd inkább a nöklapja rovatot...

NullJozef 2007.03.14. 19:02:44

Srácok!
Most beletiportatok a kis törékeny lelkivilágomba!
Én is őrködöm, de csak mellékállásban a fősuli mellett, valamiből meg kellett venni a Golf II GTI 16v-t és itatni is kell a drágát, nem is keveset...
Kűggyek magamró képpet??
:DDDDDDDDDDDDDDDDD

murci 2007.03.14. 19:15:46

és majd vmikor dokumentumfilm is készíthető rejtett állásokból, éjjeli lesből...

(Robi suttogva)
- És most megfigyelhetjük az őrt természetes közegében.
éppen egy portyáról tér vissza a vackába.
figyeljék meg a finoman tagoltan mozgó fülcimpákat és a szaglászó orrmozdulatokat.
lehet, hogy veszélyt szimatol.
a zilyenkor szokásos övrándítás a támadási rítus első jele, vigyézni kell
......... kis idő múlva
-Úgy tűnik elaludt, Most óvatosan közelebb lopózunk. nézzék milyen édesdeden alszi, ez
a különlegesen agresszív példány, jó lesz vigyázni, fel ne ébresszük
Úrísten .... felébredt ....áááááááááááá......... krrrr.... shhhhhhhhhhh

(és adáscsend)

..........köv snitt(Robi lihegve)
-Ezt túléltük, ... de nem sokon múlt...
ezért kell anygon vigyázni, soha nem olyan vérmesek, mint ha a jól megérdemelt
alvásuk közben zavarjuk őket
Viszlát a jöbő héten is egy hasonlóan izgalmas kalandban, amikor is egy
takarítót kémlelünk ki természetes élőhelyén


;)

(nehogy vki megsértődjön ámm csak ezt muszáj volt)

Jaigen a komment:

Veszélyes sport ez Róbert, nehogy ráfázz ;)

murci 2007.03.14. 19:18:38

egyébként Winkler azért tette ide ezt mert
OP elutazott és szombatig még kellet vmi, hogy ne álljon a Belsőség 3 napig (sztem)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.14. 19:37:38

O.P. délben írt nekem mailt,szerintem még nem ment sehova,pont tegnap taglalta,hogy utcáról nem netezik:)

Viszont egyik kedves ismerősöm dobott egy linket az egyébként nagyon gyenge chat.hu-ról,aminek winkler violt a "sztárvendége". Én elolvastam és konkrétan beszartam rajta a röhögéstől. Akinek még kétségei lennének,hogy Winkler jó arc az NEM NORMÁLIIIIIIIIIIS.

chat.hu/sztarchat.php?sztarchatid=27

bgy 2007.03.14. 21:34:18

Király! Végigröhögtem. A legjobb: "szoktál csetelni? -Csetelni nem szoktam, szerintem hülyeség."

Király ez a csóka. Annyira, hogy mostmár érdekelne néhány életrajzi adat is.

ivadék76 2007.03.14. 21:37:44

...hát ez :))))))))))))))))))))))))))

ruthmayer 2007.03.14. 21:41:25

Az a gáz, hogy nem tudom kikapcsolni a hangot amikor fotózok, szóval erről lecsúsztam :'((

Dzsimbo · http://teszkopolisz.blogspot.com 2007.03.14. 22:04:33

Hát ez mennyivel kreatívabb mint csöcsöket fotózni a strandon :)

ivadék76 2007.03.14. 22:24:19

Ez korrekt,ember ott van!:))))))))

c o n k i · http://conki.freeblog.hu 2007.03.15. 02:28:09

Vicces ez a chates interjú.
Hogy miért mindenkinek a szexről és maszturbációról kell érdeklődnie, azt nem értettem, de legalább jókat röhögtem.
Hehe:)

Jester 2007.03.15. 14:03:05

Akartam valamit írni erre, de végül nem találtam szavakat:D:D

gereblye 2007.04.26. 16:59:11

Nekem is volt egy jó sztorim. Rock-kocsmában zenéltünk anno, és hát a tulaj feldobott kemény 10.000 ft-ot hogy azon osztozzon meg a zenekar meg a dj. (Ínséges idők voltak.) Jött a két kuveros (az okos fajtából) és mondták hogy a tulaj őket is beleértette a 10 rongyba, úgyhogy 5 a dj-é 5 meg az övék. Mondom neki, hogy az úgy nagyon nem jó, mert akkor nekünk mi jut? Aszongya marhája: "Akkor el HÁROMFELEZZÜK!"

morust 2007.05.13. 17:00:40

van a budaörsi teszkóbam medgyessy péter bizt. őr is
süti beállítások módosítása