Gyengébbek kedvéért, sponsored by Mercedes

  2007. február 15. - Winkler Róbert Címkék: mercedes így készül a totalcar tctv

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Csütörtökön a Karottával a Kárpát utcai Mercedes központban jártunk, hogy megbeszéljük irigylésre méltóan kreatív és összeszedett partnereinkkel idei első tévéadásunk részleteit. Decemberben költöztem el a szomszéd utcából, addig minden nap a Mercedes kirakata előtt sétáltunk el Morzsával, kicsit hiányzik is az a kanyar. Most viszont, míg a Smart kávézóhoz értünk, átvágtunk a kiállítási tárgyak között, és ezt az érdekességet láttuk.

Miben új az új E-Klasse? Fotó: Winkler Róbert

Korábban a VW skodás hatalomátvétele idején ment a reklámkampány, melyben rengeteg nyilacskával miuatták a képeken, mely pontokon újult meg a Felicia (?). A Mercedes mindezt real world változatba ültette át; kicsit szájbarágós facelift-magyarázat, és hiányoznak az apró kiegészítő fotók a régi hűtőrács, régi fényszórók, a tufa light system és a tábla által kitakart új részlet elődjéről, de kitűnő ötlet, gyönyörű installáció.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr137000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EdBoyWW 2007.02.15. 23:49:45

"- Tetszik az új hajam? - Mert, új?..."
Szerintem gagyi. Ötletesebb lett volna "Találja meg a 7 különbséget, és nyerjen kulcstartót!" verzió.
Apropó "megújult" LOL. A Mercedes anno a kedvenc autómárkám volt, de addig nem lesz az, amíg el nem tűntetik ezeket a moslék békalámpákat. Az első E megjelenése egy hatalmas autótörténeti Mercedes-vakfolt kezdetét jelentette.

murci 2007.02.16. 06:39:16

mintha egy csapat óvodás beszabadult volna a merci szalonba, 2 kilónyi atricával :))

amúgy nem rossz, de sztem a Mercedes vevői közül senki nem ezért a "pár" mdosításért fogja venni. Meg nekik nem is kellenek ilyen nyilak.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.02.16. 07:30:05

Ha már kicsit újítani akartak akkor tehettek volna stílusosan EZÜST NYILAKAT!

Viktor · http://www.vikiszava.extra.hu 2007.02.16. 08:07:28

A Skoda anno felújított-feljavított Favoritot reklámozta ezzel. Aminek már középre került az embléma az orrán, és aminek fejlesztésében oroszlánrészt vállaltak a Porsche mérnökei. Elbeszélések szerint az 996-os kódjelű 911-es megjelenése azért késett hónapokat, mert a komplett mérnökgárda a Favoritot fejlesztette ;)

ommm 2007.02.16. 08:28:43

22 milla?
annyiért rengeteg érdekfeszítőbb dolgot vehetnék, mint agy E320...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.02.16. 09:45:43

Omm ez E350 4matic,de 22 ért én sem ilyet vennék valóban.

ommm 2007.02.16. 09:58:38

bocs, én megakadtam az árnál:))

c o n k i · http://conki.freeblog.hu 2007.02.17. 21:26:44

Én azt hittem nyitva van a motorháztető, akkora a rés a lámpál fölött.
Pedig nem.
Ronda.

IxTom 2007.02.21. 20:11:53

A motorháztető tényleg nyitva van, nézd meg jobban.

Nekem az ugrott be elsőre mikor
a Discovery-n a 6-os BMW születését mutató filmben az első legyártott példányokon a hibákat sárga pöttyökkel jelölték meg, gondoltam ez is valami olyasmi :D
(csak a képet néztem, a szöveget nem)
süti beállítások módosítása