Viccesen megfenyegettett totalcar munkatárs

  2006. augusztus 18. - fuge Címkék: füge rendszám fenyegetés fényképezés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A Matáv és a Porsche
2009-12-12 18:30:00

Hogy mi köze egymáshoz a Matávnak és a Porsche Supercupnak? Lényegében semmi, de egy kis utánajárást talán

A diplomata Trabantja
2009-12-12 16:15:00

Vigyázat! Jogszabály-kurkász kérdés következik! De a nyeremény önmagáért beszél. Igaz, annak idején

Radikális zöldek, figyelem!
2009-12-12 14:15:00

Milyen furcsaságot látnak a képen? Mármint ezen az elsőn, itt? Ha mégsem sikerülne rájönni, akkor segítek:

Ez neked személyes adat?
2009-12-12 09:00:00

A Porsche-cuccok sosem gagyik, ezt érdemes figyelembe vennie, mikor gondolkodik azon, hogy kell-e önnek egy L-es

Munkába menet megláttam egy vásárolt rendszámos Volkswagen Transportert és készítettem egy fényképet róla. Mivel a fényviszonyok nem voltak tökéletesek, csináltam még néhány fotót, mikor arra lettem figyelmes, hogy lassít mellettem a Volkswagen és nézelődnek, sőt engem fényképeznek nagyon komoly arccal. A következő pirosnál először kicsit túlgurultak, majd visszatolattak mellém, kérdezték mit csinálok. Ablakon keresztül mutattam, hogy a rendszámot fényképeztem, majd zöldre váltott a lámpa és elindultam. Ők feltűnően követtek, ami meglepett, így meg sem álltam nekik, hanem egy alkalmas helyen leráztam őket és bementem a munkahelyemre. Félóra múlva az új Totalcar címlap és fejléc élesítése közben feljött az Indexbe egy ideges bácsi a Transporterből. Egészen komikussá vált a helyzet, nyilván körbejárta az összes utcát a környéken egy fénykép miatt és soká találta meg az autómat.
 
Megkérdezte miért fényképeztem le az autót és jelentőségteljesen hozzátette, hogy ez az autó kék villogó használatára is jogosult. Elmondtam neki, hogy ebből személyes adatra nem lehet következtetni, így nyugodtan fotózhatom az utcán. Azzal borítottam ki végleg, amikor a rendszámgyűjtésről, mint hobbiról és szórakozásról kezdtem beszélni. Ekkor elárulta, hogy ő elintézi, hogy ne dolgozhassak és ne gyűjthessek rendszámokat tovább. Szépen megköszöntem, bátorítottam őt és átnyújtottam neki névjegyem, amire biztos szüksége lesz az elintézéshez.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1512595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pugmeus 2006.08.18. 22:17:08

hm,érdekes...emlékeimben volt egy ilyen zöld transporteres bácsi régebben,valahol az M3-M0 találkozásánál levő településen,ahol az a gyermekváros is van...ez volt a rendszáma is,3 betű,csak most nem jut eszembe:)meg nem is hosszú volt a közlpső O,meg 777,mintha tripla J.BOND lenne

K.MEGHIZOTT 2006.08.18. 22:24:42

Mi lehetett?
Godollo777,
Dunakeszi777,
Alag777,
FOT777?????

Attila 2006.08.19. 18:28:53

Én egy kicsit másképpen jártam. engem sikerült "túlerő" miatt leszoritania. megálltam, mejd mikor ő kiszállt elhajtottam. Nem volt gond egy-két perc múlva mellettem jött, s a lehúzott eblakon integetett. Körülményesen, de megálltam ismét. Kiszállt, odajött, s közölte, hogy tévedés, hasonlitottam autóstól egy ismerősére...

scheerti 2006.08.22. 18:50:42

Én nem értem,hogy miért fenyegetőzött. Meg,azt sem,hogy miért engedték be a szerkesztőségbe.

Pingui 2006.08.23. 13:30:46

Van egy ilyen zöld Transporter FOT-*** rendszámmal. Az egyik helyi orvosé.

fuge · http://rendszam.fuge.hu/ 2006.08.23. 13:36:05

Szerencsétlen doktor úr. Remélem nem érzi magát rosszul a feszkó miatt.

Mar C 2006.08.23. 13:50:54

Tobb ilyen turkizzold Transportert szoktam latni ket betu negy szamos rendszammal, a sofor altalaban katonai egyenruhat hord.

salapapa · http://www7.online.rtlklub.hu/hozzaszolas.php?topicid=33512&forumid=207 2006.09.10. 01:50:32

Most mit mondjak? Közröhej! :DDD
Mi többen tényleg lefotózzuk a rendszámokat. Vannak tök jópofák... ez miért bánt másokat? Teszemazt a tulaj nem azért KÉRT renccámot, hogy kitűnjön a többi, a soronkövetkezőből? Akkor meg mit agonizál?
Ehhh... lüke. :DDD

sámuel 2006.09.12. 20:04:24

Mély dekoltázzsal szambázó, de a kocsányokon lógó férfiszemeket idegesen nyugtázó nőstények láttán mondja a nép ajka: "Aki kiállítást nyit, az fogadja is a látogatókat!"
süti beállítások módosítása