Ha beröffen az öreg vas

  2010. április 21. - ommm Címkék: hangverseny ot expo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Teljesen spontán jött az ötlet, rutinos OT Expo-járó barátunktól kaptuk a tippet: csináljunk hangversenyt pontozással! Hiszen a legjava csak most jön, mikor a sok csillivilli verdát beindítják a csarnok előtt. (A galériában Papp Tibi fotói, folytatódhat a fotó-topik).

IMG 7802

Nem kellett kétszer mondani, azonnal került sörpad és összeállt a szedett-vedett, természetesen maximálisan részrehajló és korrupt szakmai zsűri is. Tagjai: én, a lelkes és örökké vigyorgó Csikós, Simon Laci a két lábon járó lexikális tudás, jó barátunk Hosszú, autószerelő és tán az egyetlen ember az országban, aki a minap talált két, gyári csomagolású Nysa hengerfejet is a műhelyben, Peti, hivatásos BMW buzi és autószerelő, valamint Noszvai András, a rendezvény főszervezője.

Ez a rikácsoló társaság aztán egymást túlkiabálva igyekezett pontozni az alig-alig üzemmeleg autók-motorok kipufogó- és motorhangját 1-től 5-ig, ahol, értelemszerűen, 5 volt a személyenként adható maximális pontszám.

Ezt természetesen nem tartottuk be, hiszen az öt szám tetszőleges kombinációi is előkerültek. Amíg azonban valamennyire objektíven pontoztunk, addig az alábbi pontszámokat kapták a kigördülő autók, melyek ezen a kapun át távoztak a csarnokból. (A maximum 30 pont volt). A hivatalos jegyzői szerep Angélánknak jutott:

Wartburg 353WR: 28 pont
Fiat 500: 0 pont (nem indították)
A közelben elhaladó egyhengeres dízel traktor: 13 pont
NSU Prinz: 0 pont (nem indították a startzónán belül)
Ezeröcsi: 28 pont (pofánk leszakadt)
Trabant 500: 8 pont (nem indult, de igyekeztek)
NSU: 22 pont
NSU motor: 0 (nem indult)
Citroen Traction Avant: 29 pont (azonnal beröffent, finoman, kultúráltan járt)
Tatra 12: 30 pont (kis schwimmelés után fél fordulattal elkapta a majd 90 éves motor) + pont járna az indexelésért
Pedálos Moszkvics: 14 pont (az imitált hang egész élethű volt)
Ezerkecske: 25 pont (szimpla Koppány rezóért levontunk 5 pontot, dupláért járt volna)
Pannónia: 0 pont (nem indították)
Pannónia TLT 1956: 26 pont
Matra 530LX: 22 pont (az 1,7-es, négyhengeres V-motor hangja mindenkit meglepett)
Opel Ascona: 23 pont
Ferrari 250GT: 29 pont (itt csak én adtam 4-est, gyönyörű a hangja, de tizenkettő egy tucat :)
Volvo 780: 23 pont
Audi Quattro S1 replika: 30 pont + pont a négy gumicsíkért
Mazda RX-7: 24 pont
Audi UrQuattro: 22 pont + pont a sofőr prezentációjáért
Mercedes C126 500 SEC: 26 pont (a fémes, német V8, szeretjük)
Porsche 928: 25 pont
Austin Healey Sprite: 24 pont
Peugeot 205 GTi: 20 pont
Citroen SM: 22 pont
Subaru XT: 24 pont
AWO 425: 20 pont
Riga: 22 pont
Opel Kapitän: 26 pont (csodásan finoman jár a gyári motor)
Alfa Montreal: 25 pont
Alfa 75 3.0 V6 America: 28 pont (imádtuk)
Mini pickup: 22 pont
A borzalmas Panther akármi: 22 pont
Opel Kapitän 2: 25 pont
Fiat 126p: 24 pont
Corvette: 23 pont
BMW E28: 26 pont + pont a finom gumiillatért
Zöld Mini hydrolastic: 21 pont
Opel Meriva: -5 pont
Kék Mini: 11 pont
Skoda 130 RS replika: 30 pont (semmi Skoda nem volt benne, csak a fémes üvöltés)
Elmegyógy és Intézet szolgálati Käfer: 30 pont
Rolls Royce 20/25: 30+ pont (a 76 éves autó hangtalan úgy, hogy rá volt húzva a szivító)

Tie-nak pedig köszönjük az operatőri munkát.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr221940268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2010.04.21. 18:17:09

Ez lenne az ígért hosszú anyag?

ommm 2010.04.21. 18:18:04

@gyvy: Index vezető volt szombaton. Bocsika vagyok.

eXDub 2010.04.21. 18:20:45

UUUUUU De szép autók,egytől egyig, kár hogy nem mentem el megnézni őket élőben. És a hangok...isteniek!!!

poteka 2010.04.21. 18:24:16

omm, a Riga nincs meg véletlenül? Pedig marhára büszkék voltunk, hogy fél pedálfordulatra beindult...

boxerhang 2010.04.21. 18:24:46

Ezekért a hangok ért mindent!!! Az ajudik nagyon megfogtak. Főleg a csáárga...:) Az a hang...

ommm 2010.04.21. 18:26:16

@poteka: Nyersben igen, ha kell kitúróm és megpróbálom átküldeni. Adj egy privát mélcímet. Az tényleg döbbenetes volt.

nem kéne... 2010.04.21. 18:26:42

@poteka:

azt lepontoztuk, mint a huzat, mert ott valami hekkelés kellett, hogy legyen.
de az utána következő, amit csak eltoltak, na az a gyári hangja.
:))))))

Hurri Kán 2010.04.21. 18:36:08

Egyébként nem tudom, kinek az ötlete volt (csapolt sörre tippelek), de zseniális!! Előző poszt visszavonva!

Leytner 2010.04.21. 18:36:18

Uuuhh.. Audikról bővebb anyagot lehetne? Főleg az S1 Replica izgatja a fantáziám. :)

nem kéne... 2010.04.21. 18:38:14

@gyvy:

öööö
azt hiszem, az enyém.

ommm 2010.04.21. 18:39:47

@Leytner: Lesz. Legalábbis ígéret már van. :)

@Zsoli: Nem tudom. A legütősebb elmeháborodottság kétségkívül a Bogár volt, de azt hiszem a többiek is csak elismerően bólintanak, ha felidézik, milyen finoman, fél fordulata röffent be a matuzsálemi Tatra boxermotor.
Csodás volt, a működő múzeum.
De mindet nagyon élveztük, igazán, kötetlenül, jó móka volt, sokat nevettünk.

Hurri Kán 2010.04.21. 18:40:06

@nem kéne...:
Jól van na nem kell annyira szégyellősködni.

Harmatos Libaf.s 2010.04.21. 18:40:22

Marcsi audija ott van meg a zsiga :)

ommm 2010.04.21. 18:41:12

Na, most kilencig off, köszi a figyelmet, majd a többiek, akik ott voltak, mesélnek addig.

Sabc 2010.04.21. 18:41:27

@nem kéne...:

Híresek lettünk, átérzed-e ezt Tibi? :))

poteka 2010.04.21. 18:41:36

@ommm: előre is köszönöm! hálás neked a megbízhatatlan szovjet kismotorokat gyámolító közösség :)

rigakep kukac gmail pont com

@nem kéne...: nem, az egy régebbi darab volt (1967-ből). akkor még nem döntötték el, hogy szobadísznek vagy közlekedési eszköznek szánják, így az utóbbira utaló jellegzetességeket is hordoz magán :)

pickapu 2010.04.21. 18:44:26

Ezt még jó lett volna élőben hallgatni. Jó, hogy ők is a fejükre estek. :)
@nem kéne...: Menő az új zakód! :DDD

nem kéne... 2010.04.21. 18:45:14

@Sabc:

azért nagyon ne éld bele magad, mert az nem itt kezdődik.

nem kéne... 2010.04.21. 18:46:17

@pickapu:

:P
a hülyeségért sosem kellett a szomszédba mennem.

Sabc 2010.04.21. 18:49:04

@nem kéne...:

Hála istennek, akar a tököm autogramot osztogatni. :)

Érezd a szmájlik súlyát Tiborom. :)

biker_kolee 2010.04.21. 18:54:30

Az Állami Elmegyógy és Intézet Személygépjárműjének kinéző definiálhatatlan objektumnak nem csak a kinézete üt. A hangja duplán üt.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.04.21. 18:55:50

"Rolls Royce 20/25: 30+ pont (a 76 éves autó hangtalan úgy, hogy rá volt húzva a szivító)"

ehhez csak annyit, hogy már a hatvanas években megmondták, hogy 60 mph-nál a leghangosabb zaj az elektromos órából jön

amúgy meg Sir Henry Royce megmondta, hogy "The quality is remembered long after the price is forgotten"

hát úgy látszik, hogy ő igazat beszélt ...

kuki123 2010.04.21. 19:07:38

azta kurva az a FERRARI

XD

WIN

szunyii 2010.04.21. 19:13:40

-Helló helló
-Kinek?
-Midnenkinek
:DD

Szépen énekel a Dezső :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.04.21. 19:32:18

@nem kéne...:

Hohó!!

Hogy voltak azok a Nysa hengerfejek?
Azt hittem, félrenyelek, mikor ezt olvastam!

nem kéne... 2010.04.21. 19:39:57

@Csumpi Hálidéj:

hátööööö
sok pénzt adtak érte, csak szét kell szerelni, a két himbatengelyt , a szelepeket meg a szelpevezetőket szaxerűen kiemelni az egységből és akkor a maradék tiszta alumínium.
szóltam én ezer embernek, hogy figyelj, van ennyi meg ennyi cucc, addig gyertek érte, amíg van.
aki jött, jött, a többit meg egyéb úton hasznosítottuk.
az egyéb hasznosítás alatt például azt a nem egészen tizenhét tonna vashulladékot értem, amit az alcufer kft átvett tőlünk.
tudom, felesleges is mondani: az én anyámat.

faterpolo 2010.04.21. 19:40:37

Hát az Elmegyógy és Intézet szolgálati brutálisa szombat délután eldöcögött alőttünk. Barátnőmnek halványan párásodni kezdett a szeme a motorhangtól, ugyanis nagy VW Bogár rajongó. Meg is fogadták az apjával, hogy jövőre talpra állatják az 1302-est a garázs mélyén, hogy ők is tudjanak rajzani. Jó család... :D

Hz 2010.04.21. 19:44:44

Keskeny S1-e üt! :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.04.21. 19:44:44

@nem kéne...:

Nincsenek karakterek azokra a hangokra, amik kijöttek most belőlem......

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.04.21. 19:47:44

Bakker....

Tegye fel a kezét, aki nem tudta, hogy Nysám van!

Ezúton szeretnék kérni mindenkit, hogy aki bármi hasznosítható alkatrészt talál, az kérem, jelentkezzen nálam.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.04.21. 19:48:59

@nem kéne...:

Nem akarom tudni, hogy mik voltak még ott.....

nem kéne... 2010.04.21. 19:51:02

@Csumpi Hálidéj:

mondjuk a veterános topic aktív közönségéből gyakorlatilag mindenki tudta, mi a helyzet és vagy ideér, vagy nincs miről beszélni.
volt olyan, akit nem érdekelt, volt olyan, aki ideért és ők abszolút nem panaszkodtak, sőt, konkrétan olyan is volt, aki két teherautónyit elvitt.
aztán meg olyan is van, aki azóta is jön.
nekem határidős volt az ügylet, nem tudok mit csinálni vele.

nem kéne... 2010.04.21. 19:52:17

@Csumpi Hálidéj:

dobtam én ki vadonatúj alapméretes uaz főtengelyt is olyan csomagolásban, hogy te olyant még nem láttál.

Spica · http://lucrezia.blog.hu 2010.04.21. 19:53:37

ez kanfasztikus, emberek! végigvigyorogtam, köszönjük!

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.04.21. 19:59:43

@nem kéne...: Azér a muszájdzsekiden megint behuggyoztam bazeg. :-DDD

911 Turbo 2010.04.21. 20:00:37

Mi van a Shelby GT 350-es vassal ?

faterpolo 2010.04.21. 20:02:56

btw az Aston mennyit kapott?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.04.21. 20:03:53

@nem kéne...:

Csak sóhajtozni tudok.
Milyen veterános topik?

A videót megnézve végig azon görcsöltem, hogy remélem, nem hidegen túráztatják azokat a motorokat.
Ennek tudatában nem is tudtam felhőtlenül élvezni (nameg annak tudatában, hogy..... mindegy, hagyjuk)

Valaki írja meg, hogy nem jéghideg motorok voltak és akkor újra megnézem a videót, ezúttal gyomorgörcs nélkül.
(vagyis gyomorgörccsel, de......mindegy, hagyjuk)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.04.21. 20:05:03

@Tie:
Rajta kellett volna hagyni! (mindegy, hagyjuk)

ababo 2010.04.21. 20:16:37

Szegész szpíker nagyon tahó volt, különösen az audis lánnyal.

nem kéne... 2010.04.21. 20:21:46

@ababo:

szpíkergyerek jó arc, beszéltünk vele.
neki a nullából kell szöveget gyártani folyamatosan, nem autókkal dolgozik, kérdezni nem volt ideje, hogy most mi jön, ahhoz képest elég zökkenőmentesen hangosított.
ne basztasd, tényleg normális gyerek.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.04.21. 20:28:47

@nem kéne...: Hát még a kabrió dízelgófjának a hangja... :-DDD

Drachoo 2010.04.21. 20:33:20

De szép autók! Nagyon jó lett a vidi, gratulálok! :)

misinator 2010.04.21. 20:58:22

Károgni fogok.
Kár, hogy ez éven nem tudtam elmenni /éljen az irigyelt közalkalmazotti bértábla megbonthatatlan kiszámíthatósága/

Kár, hogy nem volt ott Nagypolák, ha hidegen elsőre beindul - ellentétben a Ladával /az melegen fél fordulat - ellentétben a Ladával/, s gyári dobos, vagy hátul cső dob nélkül, nálam 30 pont.

Kár, hogy elmúlik a világ dicsősége.

A Wartburg 353WR nemrég még feleségem szülőfalujában éldegélt, s alázta porig Miskolcon a Civiceket:-)

szir-szar_biz-basz 2010.04.21. 20:58:25

sziasztok
kérlek csináljatok valammit ezekkel az indás videókkal,mert a hosszabakat nem tudom megnezni.es nagyon lassan toltodnek be!!! pedig ugy meghallgattam volnaaaa .
1szoval katasztrofa :(

Tommoka 2010.04.21. 21:01:36

Ha ezt tudom ott toljuk ki az E500- at :)

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.04.21. 21:03:13

A tuning Wartburg meg a Skoda nagyon ott voltak.

nem kéne... 2010.04.21. 21:06:47

@Tommoka:

pedig a szpíkergyerek körbe is ment bent hangosbeszélővel, hogy ha lehet, akkor erre.
látod, ilyenek ezek a mercisek.
olyan kis gyámoltalanok.
:))))

nem kéne... 2010.04.21. 21:08:07

@Tommoka:

tolásért egyébként szemrebbenés nélkül és egyöntetűen osztogattuk a nullát.
:))))

Dennis01 2010.04.21. 21:12:57

@nem kéne...: Megegyszer fejet hajtok a kocsid elott, nagyon szep darab, egyre jobban tetszik... Kar, hogy pont a Minikrol nincs videon hang... :)
Bar, most hogy igy gondolkodok, hallgatom en eleget mindennap, bar kivancsi lennek, hogy egy Pickup-nak is ugyanolyan-e a hangja... :D

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.04.21. 21:13:45

@Csumpi Hálidéj: Ahogy az öregem szokta mondani: A szemnek mindig a pályán kell lennie. :)

jelena szergejevna 2010.04.21. 21:17:22

köszi, hogy ezt felraktátok! nagyon klassz hangok! főleg a Tatra meg a Patkány... utóbbit hallottam szombaton élőben is, ütős volt :D

Kacorka 2010.04.21. 21:22:29

A kicsit félős Montreal helyett:

www.youtube.com/watch?v=uoCIk0L6inQ&feature=related

Mondjuk valamennyire megértem a tulajt, gondolom csont hideg volt a motor, de azért vannak helyzetek amikor kivételt lehet tenni.

kgst ati 2010.04.21. 21:24:56

köszi az egész hétvégét, jó kis csapat a TC. képeket találtok a kgstparty.hu oldalon a média-tárban

csuvel 2010.04.21. 21:29:37

Bakker ma az Árpád hídon láttam egy Atomot.
Kik ültek benne?
Csak nem valami újabb Tc teszt lesz belőle?

Lécci valami előzetes infót róla ha Ti követtétek el !!!

evil. 2010.04.21. 21:37:47

Nagyon jók! a kezemen felállt a szőr helyenként :)

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2010.04.21. 22:01:05

@nem kéne...: @Tie: @Sabc: @ommm:
Hát fiúk! Nagyon jó volt vissza nézni! Végig vigyorogtam az egészet!:D

ben1988 2010.04.21. 22:06:17

Tényleg állati jó hangjuk van, nekem a Corvette hangja tetszett legjobban, de a Rolls tényleg hihetetlen. Hangosabb az öninditó mint a motor. Ha már autóhangok, ezt érdemes megnézni: www.youtube.com/watch?v=-oUYGNoe7lw

Önjáró Talajgyalu 2010.04.21. 22:07:49

Úúúú, állat. Köszi mindenkinek, én szombaton voltam kint, és pont az volt a bajom, hogy gyönyörűek a gépek, de a hangjukat akarnám, mert így csak élettelen szobrok. Szóval azokután, hogy komplett nyáltócsát hagytam a 130RS replika körül, most hallani a hangját is... Jááááj... :) A másik kedvencem a 353 WR sem hazudtolta meg magát hangügyileg. A Tátrának gigarespect, a Rolls Royce meg egészen döbbenetes...

De mindegyik nagyon szép és jól szól. Kár, hogy a Trabi nem indult.

Garp 2010.04.21. 22:28:04

Eeeez :))
Remélem, jövőre legalább ilyen lesz. És szemrebbenés nélkül ki fogom bírni, ha a TC-s fiúknak megint ennyit kell majd dolgozniuk! :)

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.04.21. 22:38:15

Azért egy karbiszinkron tényleg ráférne az RS-re :)
Így szól egy hibátlan RS motor:
www.youtube.com/watch?v=ZppNbSkg9NU
Fordulaton meg így:
www.youtube.com/watch?v=FU5xFjqiwFU&feature=related
:)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.04.21. 22:39:19

Az RS Skoda ma délelőtt jött velem szemben a budai alsó rakparton. És bazeg, tréleren jött, de egy korban passzoló skoda 1203 húzta, aszittem beszarok. :-DD

Virago_1000 2010.04.21. 22:41:45

OMMM:koszonjuk a kepeket, a beszamolot azoknak kulonosen jolesett latni akik lemaradtak ilyenolyan oknal fogva. "Nem szeretnem meg1szer vegigcsinalni" - hat pedig csak csinald vegig!!! Most pedig pihenj egy nagyot! :)

Bambano 2010.04.21. 22:44:16

"vannak-e itt hülyék? csak hülyék vannak" rotfl :)))
jó volt ez a film... azért csak az amcsi izomautóknak van a legjobb hangja....

Dennis01 2010.04.21. 22:53:11

@Garp: Nem tudom, hallottad-e mar, de a radioban mondtak, hogy a vulkanbol kijovo por, ami eljutott idaig, tartalmazhat radioaktiv szennyedozeseket is.. Nem eleg szegeny Minimnek, hogy rohad, meg radioaktiv is?? :DD

@Maybe_: Hogy van Kazmer?? :)

gnme 2010.04.21. 22:54:50

cső Pista

Mostanában furcsán nő a hajad. :-)

Gyertek el kutyát simogatni!

(.. hogy az asszonyok hogy ajnározzák a kutyákokat cc' ki nem szarja le .. az irodában, na ott a jó anyag, de sofőrt hozzál)

Köszi a képeket és a videókat!

Bendő meg ne támassza a nisszant a szikkadt puncival az egyetemistákról beszélgetve .. azé van aza autó, hogy a kulimajmok fényképezzék! Abból lessza kalmár lé.

:-)

Gomulka Béla 2010.04.21. 23:18:12

Nem lehet elmenni szó nélku"l Vályi hangja mellett sem. (Négy pont: kezd elpestiesedni.)
Kár hogy a Riga nincs meg.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.04.21. 23:21:10

Ezeröcsiről a kipufogót első tagig le kellett volna venni :DDD
2105-össel kilencven valahányban Árpád hídon tepertem végig első kipufogó taggal fent (A többi része nem óhajtott fenn maradni).
Annak volt igen vastag hangja :))

Rocko- 2010.04.21. 23:28:24

@nem kéne...: bazze, beteg vagy. :D

@Hz: így, így. szombat, Baracs?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.21. 23:40:05

@Dennis01: Akkor mégsem kamuzott a gyerek a pistonheads-en, hogy az amcsik bele akarnak nyomatni valami radioaktív szarságot, mint megoldás. Azt hittem szórakozik, mert nem volt link hozzá...

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.04.22. 00:24:44

@Dennis01: Megvan, majd írok róla, ha lesz időm, egyelőre sz.rni sincs... :(

bango skank 2010.04.22. 00:45:07

jó gecik vagytok egyébként hogy kiröhögtétek a trabit.

kujoon 2010.04.22. 04:25:32

A csámpás lábú OPNI-cégató (bogár-patkányvagen)alatt mi az a bili/kacsa? Inkontinencia-problémától szenved a kicsike?Vannak már kiváló felnőttpelenkák... :D :D

for-avar 2010.04.22. 06:20:08

Ott voltam...pont a Corvette után merultem le,de napok óta nézegetem otthon...Q jó 5let volt!!!Szerintem kellene 1 nagy "többkamerás" őrület :)

nem kéne... 2010.04.22. 06:48:33

@bango skank:

hogy mik vannak.
az, hogy a kiállítókkal (mármint a trabiéval) négy napon keresztül ~tíz méterről nézegettük egymást meg átjártunk dumálni, ezek után meg kicsit szívtuk a vérüket, hát hallatlan.
aztán kérdezd meg, hogy megsértődtek-e akár csak kicsit is.

nem kéne... 2010.04.22. 06:49:37

@kujoon:

a füvön állt, oda mégse csöpögjön az olaj.

Grg76 2010.04.22. 07:13:21

nem rossz, bár az S1-ben csalódtam nagyon...

Grg76 2010.04.22. 07:58:18

@Rocko-: a hangja..persze lehet, hogy csak a videón nem jött át, vagy mert replika, nem tudom, de pl. a youtube-on látott S1-es felvételek alapján mást vártam.

Audi fanoknak :) :
www.youtube.com/watch?v=FyU8b1oT8Go

adam.czagany 2010.04.22. 08:17:02

Vááááá... És a piros Audi SportQuattro??? Annak hol a hangja? Nagyon gyorsan kaparjátok elő, mert ez így nem ér :P :D

deak.atti 2010.04.22. 08:34:42

Üdv!

A Wartburg így se volt rossz, de az igazi az, mikor állsz a Mátrában vagy a Mecsekben, az erdőben, és várod, hogy jöjjön. Először mintha csak szúnyog döngicsélne, majd egyre hangosabban zeng az erdő, aztán megjelenik, és elvisít ... na, annál szebb nincs is ... Főleg, ahogyan még utána is zeng az erdő, csak 2 hanggal mélyebben. Fordulaton szól nagyon szépen ez a motor. Itt 2 nap állás után be lett indítva, viszonylag hidegen, talán egy kicsit meg is szívta magát alapjárat közben, tehát nem volt olyan szép a hangja, mint amilyet tudott volna. Most nem linkelek be videót, a Youtube-on van vagy 20 darab, amin 353 WR megy. Akit érdekel, az megtalálja. A 28 pontnak viszont örülök. Ki vont le a maximális 30-ból kettőt ?!!! :o)

DA

DiliQtya 2010.04.22. 09:00:46

A ferrari nagyon odabasz, vérbeli száguldóhang, sokkal többet kéne hallani ilyet :)

deak.atti 2010.04.22. 09:01:49

@Mityu:

Nekem a mai napig megvan az a kipufogóm a 353W-hez, amit egy 5 kilós poroltóból gyártott egy egykori versenyző srác. Csak egy üres dob, meg a végén egy 50-es patentív, mint kiömlő, "oszt jónapot". Azzal mentem egy Műegyetem szlalomon, hát, eléggé birkózós volt az autó, mert folyton ki akart törni az eleje, a hangja meg egyszerűen fenomenális volt. Olyanokat forgott ki a motor, hogy nem hittük el.

A 353 WR így sem volt rossz, de az igazi az, mikor állsz az erdőben a Mecsekben vagy a Mátrában, és fordulaton elvisít előtted. Előtte meg zeng az erdő a hangjától. Hát, annál szebb nincs is. Jó, van aki a Subaru Impreza-ra bubogására gerjed, meg én még láttam/hallhattam Ferjánczot az 5-hengeres Camel-Audi Coupéval elmenni előttem, és az se volt kutya akusztikailag, de azért ez a kétütemű-üvöltés ... ez utánozhatatlan ... Jót tesz az adrenalin-szintemnek. :o)

DA

deak.atti 2010.04.22. 09:02:53

@deak.atti:

na jóvan ... az előző hozzászólás eltűnt, és azt hittem, hogy el is veszett. Bocs.

DiliQtya 2010.04.22. 09:11:04

Nálam első a ferrari, második a Corvette, harmadik az Aston, vadítóan muzsikáltak. Jó kis műsor volt, nemhiába a legjobb ötletek spontán jönnek.

Dennis01 2010.04.22. 09:15:01

@KuKori: En azt se hittem el eloszor, hogy a vulkan pora eljut idaig, aztan nesze, most meg tiszta poros a kocsi...

Rocko- 2010.04.22. 09:24:50

@Grg76: www.youtube.com/watch?v=FV9lFCGtwMU
ehhez valamennyire fogható.
amúgy a magyar az egy replika, nyilván a gyári motort valamennyire csak megpöckölték, szóval szerintem nem evidens hogy ugyanazt halljuk. tehát a gyári S1-hez viszonyítva nem ugyanaz. önmagához képest szerintem kurva jó.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.22. 09:32:47

@Dennis01: Frankón látni, vagy hogyan? Mármint más a színe, mint a normál pornak?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.04.22. 10:00:40

@deak.atti:

Én emlékszem a tűzoltópalack kipufogód hangjára. Olyan hangja volt messziről, mintha disznót vágnának.

Arra is emlékszem, amikor "felrobbant" a lendkereked.

volgapierre 2010.04.22. 10:02:01

Mi is kivártuk a végét. Sajátos hangulatú volt úgy enni a hurkát, hogy az orrod előtt három méterrel gurul el pl. az '59-es Caddy, a Ferrari 250 GT, vagy mondjuk a Tatra 12.

ommm 2010.04.22. 10:22:48

@Rocko-: Hááát...azért az a "valamennyire megpöckölték" és a kábé 400-450 lóerő azért nem ugyanaz. Az már nem csak "pöckölgetés". Van annak hangja, de ne feledjük, hogy azért tömegben, szűk helyen nem biztos, hogy jó ötlet a combos rajt.

Hz 2010.04.22. 10:24:07

@Rocko-: Cöcö..
Laciból azért kinézem, elég nagy fanatikus, S1 leömlő, turbót, légszűrőház stb.

ommm 2010.04.22. 10:24:36

@neszójszám: És az a szomorú, hogy a parasztja rábiggyeszti erre is a Ferrari matricát. (Ráadásul akként is árulja, de az már a kisebbik hülyesége.)

neszójszám 2010.04.22. 10:26:23

@ommm: Official Ferrari Dealer, megteheti...

ommm 2010.04.22. 10:28:48

@neszójszám: Na látod, szerintem meg éppen azért NEM kéne. Sosem volt Dinon Ferrari logó és nem is hivták annak. Nem tudom, nekem az ilyesmi szúrja a szemem.

neszójszám 2010.04.22. 10:30:36

@ommm: Megnéztem a többit a mobilén, azokon nincs is matrica. Talán ez itt egy helyi sajátosság, hogy nekünk rá kell írni, hogy Ferrari, mert amúgy nem tudnánk. :-)

Dennis01 2010.04.22. 10:36:11

@KuKori: En sokat jarok varosban a Minivel, sose lattam ilyen porosan. Miota kitort a vulkan, az eleje tiszta halvanysarga poros. Az ablakmoso is picit nehezebben viszi le, mint normalisan.

nem kéne... 2010.04.22. 10:51:05

@ommm:

mivanmámegint?
a kormány egyébként milyen?
ahhoz képest a hátfalon a búcsús gagyi lómatrica sehol nincs.

Dennis01 2010.04.22. 10:56:46

@neszójszám: Mondjuk 105.000 euroert annyit elvarnek, hogy a muszerek ne legyenek kajlak...

Figyejjémmá 2010.04.22. 11:19:40

@ommm: a dino orrán nem csak egy kis embléma volt dino felirattal? Ferrari logo nekem sem dereng sehol.

zsitva 2010.04.22. 11:47:11

Ha egy igazi Hoffer traktortól 1 azaz egy méterre álltak volna amikor az felpörög akkor a többi gépnek nem is kell versenyeznie.......:-))

maczko 2010.04.22. 12:02:49

Na én csak most néztem meg, de tíz perce törölgetem a könnyeimet. Fele röhögés, fele elérzékenülés. Kinn voltam az OT-n, de ezt nyagyon jó volt hallani.

nem kéne... 2010.04.22. 12:17:55

@Asszeretnémondani:

tezsvérem, áz égy érédétí monó kórmány, csák egy ván belőle.

:)))))

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.04.22. 12:34:41

@nem kéne...: Monó kormány, meg rikárdó sportülés, mi? :))

Figyejjémmá 2010.04.22. 12:36:12

@Tie: és mindezegy zámbódzsimi diablóban.

Dennis01 2010.04.22. 12:59:52

@Asszeretnémondani: Tenyleg, egy Momo-ra raktak fel a Dino jelvenyt... :))

Dennis01 2010.04.22. 13:06:31

Amugy ha mar a fenseges Quattro is itt volt, berakom kedvenc sorozatom, a BBC-n jatszodo Ashes To Ashes kezdokepeit. Az egyik foszereplo, DCI Gene Hunt autoja egy Quattro. Imadom, mikor az egyik reszben az uldozeses jelenetben a kamera a hatso sarvedon van, epp bemegy a Quattro az uldozott melle, es mutatjak ahogy a kerek sivit es a kocsik gyorsulnak...
www.seriouswheels.com/pics-1970-1979/1974-Dino-246-GTS-Red-Front-Engine-Lid-st.jpg

Demidoux 2010.04.22. 13:12:36

Uraim!
Köszönöm ezt az OT expot, a TC is kellett, hogy ilyen jó legyen. A bögre is tökéletesen funkcionál.
A lányokat üdvözlöm, titeket pedig irigyellek, hogy azt csinálhatjátok, amit szerettek. Lélekben veletek vagyok én is.
További tartalmas kiállításokat, jó cikkeket satöbbi, satöbbi, kívánok leginkább a magunk örömére.
Üdv,
DI

DiliQtya 2010.04.22. 14:23:29

Nincs valakinek egy Lancia Delta S4-e? Mármint az utcai verzió. Ja bocs, megint beszéltem álmomban? ;-)

Garp 2010.04.22. 17:14:47

@Dennis01: nem hinnem, rohad az magatol is. Viszont lesz zene a kocsidban(?). Eeerted...radiod lesz aktiv.

Elnezest kerek :).

Dennis01 2010.04.22. 18:52:03

@Garp: Gondolkodtal mar azon, hogy elmenj humoristanak? Sikergyanus vagy... :DD

A radiom kivaloan mukodik, bekotottem a voltmetert is a hetvegen, mar csak a rukverclampaval kell kezdeni valamit..

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.04.22. 20:31:23

@deak.atti:

Annak nem lehetett semmi hangja aktív korában.... :DD

deak.atti 2010.04.22. 20:51:59

@Csumpi Hálidéj:

Üdv!

Semmi idézőjel, az tényleg felrobbant. Kedves barátom tolta neki jobbal a padlógázt 1996 körül egy szlalomon, mellé meg ballábfékezgetett a bólyáknál. Csak éppen brutál módon le volt könnyítve a lendkerék, a hátoldalából lett kiszedve legalább 2-3 mm mélységben az anyag, úgyhogy az elvékonyított cucc nem bírta a gyötrést, és szétrobbant. Ha ott voltál, akkor láthattad. Iszonyat szerencsénk volt, hogy minden lefelé jött ki, és az csak a kisebbik haszon, hogy nem nyitotta szét a gépháztetőt. Fél kilós edzett acéldarabok röpködtek szanaszét. Bárkinek kiverhette volna mondjuk az egyik szemét. Én speciel nagyon megijedtem, mikor ebbe belegondoltam. El van téve belőle a mai napig is egy darab: emlékeztető az esztelen tuningolás következményeire ...

DA

deak.atti 2010.04.22. 21:04:20

@Csumpi Hálidéj:

ja igen ... csak tudnám, hogy ki is vagy ... Moszkvics-os srácot elég keveset ismerek. Egy kollegámnak volt egy 2140, de Ő már eladta. Tavaly majdnem hoztam egyet Zalaegerszegről. Másik kedves barátomnak segítettem egy autótelepen a munkájában, és hátul álltak a beszámított keleti autók. Egy (szó szerint!) csodaszép 1310-es Dákwágent nézegettünk, meg volt egy relatíve szép 2140 is. Mindkettőt 50 ezer körül odaadták volna. Csak az asszony tiltakozott hevesen, mikor hazaszóltam mobilon, hogy hoznék még egy autót haza. Pedig a Moszkvicsot szívesen elhoztam volna. 7 év IZS 2715 után szép emlékek maradtak meg róluk.

DA

nem kéne... 2010.04.22. 21:23:29

@deak.atti:

akinél szétugrott a gép, az nem a dénes volt?

deak.atti 2010.04.22. 21:30:59

@nem kéne...:

De. Előző éjjel szerelt be a BIW 428-ba egy zsír új blokkot, és nem akarta szétütni a 20 km-t futott motort. Én meg jó gyerek voltam, felajánlottam az enyémet a szlalomra. Nem is az autó bosszantott a történetben, hanem hogy a saját autómmal megvert, úgy, hogy az utolsó 2 bólyánál hajtás híján már csak gurult ... :o) Én mindig fogvicsorgatva hajszoltam az Ő idejét a szlalomokon, nekem egy nagy ellenfél volt, amúgy meg kedves cimbora, és Ő meg állandóan megvert. Akkor is így történt.

DA

nem kéne... 2010.04.22. 21:41:25

@deak.atti:

na akkor tudom, ki vagy.
a hét végén is emlegettek páran.

Acmee 2010.04.22. 21:46:06

hm...

"Csak a szabad levegőn beindítani, beltérben szigorúan tolni szabad a járműveket"

Azt hiszem, hogy megmutatkozott, hogy vannak "egyenlőbbek az egyenlőknél"...

nem kéne... 2010.04.22. 21:48:22

@Acmee:

a lotusosokat senki nem basztatta, hogy ne röfögtesdazautódathe, úgyhogy ne kezdd, légy szíves.
köszi.

nem kéne... 2010.04.22. 21:51:41

@nem kéne...:

amúgy akkor pl itt vagyok én, anyázz nekem is:
a szombati hajtányverseny után, ami konkrétan a tc-stand helyén keresztül ment ki a fordítókorong felé, én járó motorral álltam vissza az udvarról az autómmal.
nem önállóan, hanem szóltak, hogy kéne gyorsítani a visszapakoláson, ne bohóckodjunk már a tologatással.
nem, nem a totalcarosok szóltak.

Suttora 2010.04.22. 21:55:03

@nem kéne...: Rossz ember vagy és kész, mit nem értesz ezen? :D Nyomás vissza a kényszerzubbonyba :)))

Acmee 2010.04.22. 21:55:55

@nem kéne...:

Oké, nézd... Akkor vagy mindenkinek, vagy senkinek és picsánrúgás. Szerintem ebben megegyezhetünk...

deak.atti 2010.04.22. 22:01:11

@nem kéne...:

Nem tudtam ott lenni sajnos az OT Expo-n, pedig szerettem volna. Ha május elsején kijössz a Ligetbe, ott például tuti, hogy leszek.

DA

Acmee 2010.04.22. 22:01:11

Ezen kívül tényleg fasza volt a kiállítás, tetszett minden perce, köszönjük a szervezőknek, hatalmas buli volt (annak ellenére, hogy lábra állni nem tudtam hétfőn :D ).

nem kéne... 2010.04.22. 22:03:00

@deak.atti:

lehet, hogy kimegyek, de csak délután.
vagy mittomén, mikor és hol lesz vége a futamnak.

nem kéne... 2010.04.22. 22:04:11

@Acmee:

jól van barárom, majd ezt játszd le a főszervezővel szerintem.

Rocko- 2010.04.22. 23:07:44

@ommm: @Hz: ilyen szinten nem ismerem azt az autót sjanos.
még. :)
szóval csak tipp volt h széria közeli a motor.

Garp 2010.04.22. 23:46:08

@Dennis01: fele se igaz. A "gyanús" igen :). Meg aztán az lesz ám a fekete világ, ha az én humoromat valakinek is tetszeni kezd!
Ja, leregeltem az Octit, jövő héten meglesz az ír rencám. Majd megírom, mennyire volt bonyolult....:)

CSÖRR-CSI££ 2010.04.23. 10:17:01

Hát, ezt jövőre mindenképpen meg kéne ismételni, de nem így váratlanul, spontán, hanem hanem előre leszervezve, tecnikailag rákészülve, mert ez simán ér annyit.

A recsegős-szócsöves szpíkert meg otthol kő felejteni, vagy legalábbis jól nyakon vágni, ha olyankor se bírja befogni a pofáját, amikor a többiek a motor hangját szeretnék (jól) hallani! Arról nem is beszélve, hogy közben FELVÉTEL készül, de talán nem az ő főszereplésével kéne.

Na, majd jövőre jobb lesz.
Azért köszi!

Dennis01 2010.04.23. 10:28:11

@Garp: Az fasza.. :)
Octi, a cseh-nemet szarmazasu magyar ir allampolgarsagot kap.. :DDD

záporjózsi 2010.04.23. 11:34:09

Ehh, a hely szellemének adva legközelebb röffentsetek be a végén egy néhány mozdonyt is. ;) A RR tetszett nekem a legjobban.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.04.23. 11:54:37

@záporjózsi: Egész nap röfögtettek egy gözöst meg egy dízel motorkocsit a jónép kedvéért, a fizetö utasok meg vigyorogtak.

záporjózsi 2010.04.23. 13:17:46

@malenykij polgar: Dízel motorkocsi?! Ugyan már, az kicsi vas. Szergej, az az igazi! ;) A gőzös meg szép, meg füstöl is, de mégis más, nem brummog, mint a belső égésűek.

Dennis01 2010.04.23. 14:21:43

@záporjózsi: Akkor mar inkabb egy Nohab, mint egy koszos Szergej... :)

záporjózsi 2010.04.23. 14:41:54

@Dennis01: Hogyhogy koszos?! 265 fénykorában de szép is volt! :) Szépen ment, nem füstölt. Természetesen a NoHAB sem rossz vas egy kis beröffentgetésre. :) Vagy JaR-motoros HÉV Bobó.

Dennis01 2010.04.23. 19:12:59

@záporjózsi: Faterom sok-sok evig dolgozott a Mavnal, volt lehetosegem vezetni Bobot is meg Daciat is. A Szergejek sose tetszettek igazan, mindegyik koszos es szakadt otthon. Tudom, szegyen gyalazat, de az egyik kedvenc mozdonyom elektromos, a Gigant. Imadom a nagy kockaformajat... :)

záporjózsi 2010.04.26. 10:16:27

@Dennis01: Na de a röfögősökről volt szó! :) Na jó, a Szergej huhog, a NoHAB meg ciripel. :D A Gigant utolérhetetlen, nekem is kedvenc - de maradjunk a röfögősöknél. Tgk?
süti beállítások módosítása