Állítsd meg a sz@rzsákot!

  2015. április 02. - ommm Címkék: oroszország epic szarzsák járdán közlekedés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Ne hörögjenek a cím miatt, ez egy orosz szervezet neve, melynek aktivistái próbálják megnevelni a címben is szereplő jellemű helyi autósokat, akik rendszeresen a járdát használják az úttest helyett. Ami Oroszországban azért nem egyszerű, kell hozzá némi bátorság és szilárd elhatározás, de a végeredmény önmagáért beszél. Ezt az epizódot Albert olvasónktól kaptuk, főszereplője pedig a pisztollyal keménykedő, nagyszájú gengszter, aki egészen addig az, amíg meg nem érkeznek a rendőrök. (Bár az AK-s helyi rendcsináló is elég határozott farokvisszahúzásra sarkallja a Lexusból ugatókat. Mindig van egy erősebb kutya...)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr277332130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2015.04.02. 13:38:21

A közeli magyarországi jövőt láthattuk.... (Remélem nem lesz igazam. Ugyanakkor tartok tőle, hogy nálunk nehezebben kerülnek ilyen bátor civilek.)

protézisesh 2015.04.02. 13:41:05

Bocs, de aktuálpolitikailag nagyon ideillik, hogy a felcsúti törpe ezek között érzi otthon magát, nem Brüsszelben, Európában. :(

titanmanus 2015.04.02. 13:41:26

Itt viszont sajna a StopHam járt rosszabbul youtu.be/jjaZaHQ8U6Y

(---Flúgos Buszos---) 2015.04.02. 13:46:50

Mi rendőrségünknek ehhez még fel kell nőnie.

Telefonon bejelentett tilosban álló kocsira a diszpécserhölgy válasza elég lenéző volt, meg ők nem érnek rá ilyenre.

Azóta nem hívjuk a rendőrséget, felesleges, délelőtt néha el sem lehet őket érni, de az a lényeg közlekedési rendőr van elég az utcán, kocsiban ülve, és gyűjteni a pénzt. (láthattuk a híradókban, létező a napi kvóta intézménye, ettől nem fog a halottak száma csökkenni az utakon)

hun.execute 2015.04.02. 13:47:02

@bonifac: el vagy tévedve bonifac. Nálunk 10 éve voltak olyan igazi nagy dugók, amikor a járdán kellett menni, ha valaki sietett. Ma már nem jellemző.

e1 · http://beszoltam.hu 2015.04.02. 13:58:30

Ezekből a videókból már több mint 150 van, rendszeresen töltik fel őket. Sajnos a mozgalom fő YouTube csatornája valamilyen oknál törölve lett, de egy kis kereséssel meg lehet találni egy részüket.
Aztán ajánlom minimum ezt a csatornát: www.youtube.com/channel/UCJIMS94jwjEmvnsNqkH_KUg

Ami a konkrét videót illeti, ez csak olyan közepes, illetve csak az AK miatt érdekes. Pisztolyt többször húztak már elő, az ilyeneket leggyakrabban hatástalanítják, majd átadják a rendőrségnek. Ezen kívül van, hogy elgázolják őket, és voltak már tömegverekedések is. Ezen kívül a járdán parkoló és azt teljesen elfoglaló autókra is szoktak ragasztani matricát (egész utcányi autóra), vagy a szelső (néha akár középső) sávokban parkoló autósokat is büntetik. Sok a konfliktus. Meglepő, hogy százalékarányban a női vezetők között sokkal több a hisztis és agresszív picsa, akik akár el is ütik a járdán állókat. Gondolom valahogy nem tudják feldolgozni, hogy a csöcseikkel nem mindenkit tudnak meggyőzni és ezt aztán elég erősen tudtára adják az egész utcának. Férfiaknál inkább extrémek vannak, de a többség aztán szó nélkül visszatolat, elhajt, vagy lekaparja a matricát, helyzettől föggően.

Vortep 13 2015.04.02. 14:11:01

@protézisesh:
Vigyáz,nehogy az Orbán fóbiád rámenjen a szívedre...

Vortep 13 2015.04.02. 14:13:57

@protézisesh:
Nehogy a szívedre menjen az ostobaságod!

fuck viktátor 2015.04.02. 14:17:39

@bonifac: Pontosan errol van szo! A felcsuti torpe is pont ebbe az iranyba viszi az orszagot!

Ibn al-Haiszam 2015.04.02. 14:18:27

@Vortep 13: kardiológus vagy vagy mi a f.sz?

laslo71 2015.04.02. 14:26:48

youtube-n látszik hogy arrafelé hogyan vezetnek, nem látnak előre 5 másodpercet sem, illetve azt hiszik akinek drága nagy autója van az mindent megtehet

12csab 2015.04.02. 14:31:10

@laslo71: Ez itthon is így van, a legtöbb azt hiszi ,ha megvesz
egy lerugott prémiumot, akkor egy evoluciós ugrást is megvalósított..

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2015.04.02. 14:33:15

@12csab: Az ilyen meg is valósítja az evolúciós ugrást, csak nem felfelé...

NagyG81 2015.04.02. 14:44:48

@titanmanus: olyanok mint a cigányok, ha többen vannak nagy a pofájuk de ha már helyzet van akkor sikítozva futnak...

NagyG81 2015.04.02. 14:47:48

Nem szoktam paraszt módon közlekedni mint ezek, de ha nekem hozzányúlna az autómhoz valami madár már kapja is a pofájába a 2kg-s porral oltót... Sokkal hatásosabb mint a gáz... :D

Bono92 2015.04.02. 14:49:22

@Vortep 13: Neked meg az Orbán mániád...

titanmanus 2015.04.02. 15:02:30

@NagyG81: mivel 4x túlerővel álltak szemben, mégsem futottak el, nem ijedősek. Mivel mindig nézem őket és látom hogy a StopHam -os srácok sem kispályásak, lesz ennek még böjtje, legközelebb 40-en mennek oda. Mivel minden balfasz kocsis telefonálgatni kezd ilyenkor, nem vették komolyan ezt sem, max ezentúl igen.

tom.ickx 2015.04.02. 15:38:09

én pár hete szembesültem a magyar helyzettel:
kis egyirányú utcában lakunk a pesti belvárosban. Egy üres telken lévő parkolóban állok, éjszaka elzárva dróthálós kerítéssel. Mindkét oldalon párhuzamos parkolás, nemrég felfestett jelekkel, hogy a kapu két oldalán hol lehet állni.
Egy nap fél háromkor (éjszaka) értem volna haza, a kapu előtt egy rendőr autó állt, üresen. (legalább két másik hely volt szabadon az utcában, de egész biztosan azóta szabadultak fel) Húsz perc elteltével betelefonáltam a kerületi ügyeletre, hogy esetleg valami történhetne, gyenge 5 perces várakozás után egy hölgy felháborodottan válaszolt, hogy sürgősségi intézkedésen vannak a kollégák, de majd mindjárt lemennek.
Újabb 10 perc múlva lassan sétálva visszaérkeztek. Rájuk köszöntem amit nem viszonoztak, viszont szintén felháborodottan megkérdezte hogy én telefonáltam-e. Mert ők intézkedtek ám éppen. A kérdésre hogy ez miért kell hogy engem akadályozzon elmondta hogy majd jól kirakja a megkülönböztetőt és ott áll meg ahol akar. Arra hogy most nincs kint nem tudott válaszolni.
hát így.
Gondolkodtam hogy fényképekkel, rögzített beszélgetéssel együtt felteszem pár oldalra, de vajon minek? hogy vadásszanak az autómra?
Ha normálisan lejön és azt mondja bocs, nem volt máshol hely, semmi gondom. De hogy még nekik álljon feljebb???

Tökösmákos 2015.04.02. 15:50:21

@protézisesh: Te meg a Sorosgyurka cionseggében? :P

laslo71 2015.04.02. 16:09:15

@12csab: ja aztán nem meri lenyomni a gázpedált, mert attól fél hogy szétesik, vagy túl sokat fogyaszt :-)

Dr. Fotos 2015.04.02. 16:46:26

A csatornajukon ott van egy video amin jol meg is verik oket, mert az egyik 'nagy feher autos' telefonal a haveroknak. A videozo csajt sem kimelik, utik a foldon fekve is.

Nem kizart, hogy idehaza is ilyen lesz a szitu, hiszen a "keleti nyitas"-sal beimportaljuk azt a mocsok viselkedesformat is, hiszen annyira elszall par emberke akik torvenyen felulinek erzi magat (valljuk be, nem ok nelkul), hogy siman visszakoszon majd mindez. :((

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.04.02. 17:19:32

Bámulatos hozzászólásokat produkáltok..

Picujka 2015.04.02. 17:22:49

Nah a patás zorbán az oka ennek is oszt kész!! :))

Rónarider 2015.04.02. 17:48:30

Szabolcs van a legkeletebbre, én itt élek. És egyé oalán nem hiszem, hogy ez itt ilyen lehet. Mégpedig azért, mert az ioyen faszari viselkedést jellemzően nem követi dialógus, meg pöcslengetés. Itt ütnek. Van nevelő/visszatartó ereje.

Rónarider 2015.04.02. 17:51:07

Azt ugye a leggyíkabb gyökér is tudja, hagy kést/lőfegyvert csak akkor vegyél elő, ha használni is fogod. Ha csak fenyegetőzöo, akkor esetleg megtörténhet az a kínos eset, hogy a késeddel/revolvereddel a seggedben ébredsz valami árokban.

paisano 2015.04.02. 19:32:12

@protézisesh: aha... mert a "fejlett" nyugaton ilyesmi elő sem fordulhat ugye... ? hagyjuk már a hülyeséget...

Fferkó 2015.04.02. 20:16:23

Hogy süllyedhet idáig egy nép,vajon?
Gondolom,mélyenszántó politikai-történelmi- gazdasági-filozófiai betekintéssel(hosszasan) biztos meg lehetne magyarázni, de akkor is...
Asszem , itt a TC-n (nem biztos)olvastam egy emberről, aki Mongoliában járt egy 50 éves Opellel, ő a helyiekről még ettől is lesújtóbb képet festett.
Nem kapcsolódik, csak ez jutott most eszembe.

smax 2015.04.02. 20:21:54

@paisano: Nagyon nem mindegy, hogy valami előfordulhat, vagy általános.

Pepejoe 2015.04.02. 20:58:29

Az emberek alapvetően mindenhol egyformák szerintem, a világ bármely táján. A kérdés az hogy tud-e ezen, tehát magán uralkodni, azaz volt-e gyerekszobája, megvan-e a fék a fejében.
Leghulladékabb "magyar" faluban (egy magyart nem láttam) a cigók tolták be a teherautónkat és 10 milla áru volt fent, még láthatták is ahogy 10 perccel elötte pakoltunk le 1 millányit.
Dortmundban meg be nem engedtek volna a kereszteződésbe mert beálltak a közepébe a telipirosba és anyáznak meg bemutatnak, nekik áll feljebb.

Szolo 2015.04.02. 21:03:20

@totál kár: Inkább vakmerőek, mint bátrak.
Szép dolog, hogy saját kezükbe veszik a rendcsinálást, de Oroszhon azért nem Magyarhon. Ott egy-egy konfliktus után nem a bíróságra kell járni, vagy a zúzódásokat borogatni, hanem a halottaskocsit rendelni. Ott nem kerülsz be a hírekbe már egy "gázriasztó pisztoly használata miatt" is.
Ha csak minden 100. esetben belefutnak egy keménylegénybe, és minden 10. keménylegény tényleg kemény is, már lehet is temetni az igazságosztóinkat. Valószínűleg tudják, hogy milyen autó elé ne álljanak be azért, de ez így is lutri, és nem a testi épségükkel, hanem az életükkel játszanak.

Szabványok 2015.04.02. 22:49:24

:-))
Ilyen emberekből kell sok és akkor szép lassan kialakul egy normális társadalom.

csedársajt 2015.04.02. 23:16:20

теплые поздравления

2015.04.03. 02:28:16

@protézisesh: csupa siker lehet az életed. Gyakran foglalkoztat az öngyilkosság gondolata?

protézisesh 2015.04.03. 08:48:42

OFF:

@Vortep 13: @retrovírus: @Tökösmákos: Azt kellene végre meglátni, kedves fidióták, hogy aki fideszt akar buktatni, az NEM a szocikat/baloldalt/liberalisokat/ akárkit akar visszasegíteni a hatlomba! Mi olyan országot akarunk, ahol nem haveri alapon dől el minden, ahol a vezír hobbija nem fontosabb a kórházaknál, iskoláknál, ahol a sajtó nem személyi kultuszt épít, hanem tájékoztat, ahol a kormány tagjai mem tudnak éveken át több pénzt félretenni, mint amennyi a teljes fizetésük... A fidesz azért kapta az ELSŐ 2/3-ot, hogy máshogy, hogy JOBBAN csinálja, mint a Gyurcsányék csinálták. De ugyanúgy (sőt!) elkúrtàk, ezért nekiknis menniük kell! Most, mielőtt Albánia is megelőz bennünket életszínvonalban!

ON

Ez konkrétan úgy néz ki, hogy a Lajtától nyugatra ha kiállsz az úttest szélére, akkor MEGÁLL a forgalom, és át tudsz menni az úttesten.

Győrben ez még többé-kevésbé működik.

Budapesten örülhetsz, ha nem gázolnak halálra a zebrán.

Munkácstól keletre örülhetsz, ha nem tank gázol el a zebrán. (www.origo.hu/nagyvilag/20150317-tank-gazolt-halara-egy-gyereket-a-zebran-kelet-ukrajnaban.html)

Még attól is kicsit keletebbre meg a GYALOGjárdán is autók közlekednek, sőt a sofőröknek áll feljebb, ha valaki ezért szól nekik.

A fentiek alapján döntsétek el, hogy vajon MELYIK LEHET AZ ÉLHETŐBB KÖRNYEZET?

Aztán tegyétek mellé ezt a hírt és már meg is van, miről szól az első hozzászólásom...
444.hu/2015/04/01/orban-brusszelben-idegennek-de-kazahsztanban-otthon-erzi-magat/

@retrovírus: csak külön neked mondom: nekem azért fáj, hogy egy ilyen dühöngő őrült vezeti az országot, mert amit eddig elértem az életemben, az nem haveri/rokoni segítségnek köszönhetem. Ezért én a szabad versenyben hiszek, abban, hogy ha én többet/jobban dolgozom, akkor jobb életem lesz. A vezíretek a sleppjével meg ezt az ELVET szarja telibe pl. azzal, hogy egy inzulingyógyszer váltásához is az kell, hogy az államminiszter szóljon a kórházigazgató haverjának. index.hu/video/2015/04/01/lazar_janos_fogadooraja/

Hol a picsába' éltek ti, hogy EZT normálisnak tartjátok?

ui a szerkesztőnek: részemről befejeztem az offolást, bocs.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2015.04.03. 10:23:37

@hun.execute: Részvétem. Nem tudom, te hol laksz/laktál akkor, de ahol én jártam akkoriban, ott senkinek soha eszébe sem jutott hasonló.

énisfélek 2015.04.03. 10:26:40

@protézisesh: "aki fideszt akar buktatni, az NEM a szocikat/baloldalt/liberalisokat/ akárkit akar visszasegíteni a hatlomba! Mi olyan országot akarunk,"

A Fideszt csak egy olyan párt buktathatná meg, amely náluk legalább egy hajszállal kevésbé rossz.
Bármilyen rossznak is érzed a Fideszt, amíg ők a legkevésbé rossz választás (tehát amíg ilyen röhejes a választék), addig nem kell aggódniuk.
A fikázástól nem erősebb a konkurencia :)

A tökösebb állampolgárok pedig, ha azt látják, hogy a kormány nem foglakozik a problémáikkal, akkor saját kezükbe veszik a kezdeményezést, a kevésbé tökös állampolgárok pedig csendben helyeslik a dolgot. Ha ez egy területen olyan mértéket ölt, hogy már a választások kimenetelét befolyásolhatja, akkor mozdulni fog a kormány, addig nem. Egy példa: egyes országokban talán már az is tömeges tiltakozást okozna, ha a rendőrség tétlenül hagyná a többsávos utakon tartósan a belső sávban közlekedőket, más országokban viszont pl a havi minimálbérrel összemérhető, durva közlekedési büntetési tételek sem érik el a birka állampolgárok ingerküszöbét.

Magyarországon mostanában folyik a mindenbe beletörődő birkák kinevelése (csak ettől mernek a farkasok igazán pofátlanok lenni), ez kezd meglátszani a társadalmi/közlekedési morálon is.
Oroszországban megy sok száz millió birka szótlanul eltűr mindent (erre lettek nevelve már nagyapáik is), pár tökösebb állampolgár meg szélmalomharcot vív.

Szamiz67 2015.04.03. 10:35:21

Kemény, amikor az ún. civil öntudat az ősparaszt, baromállat (elfogadott) mentalitással találkozik. Nem is érti a baromállat, hogy olyanok akarják megállítani, akik nincsenek állig felfegyverkezve és még csak nem is a megveszlek kilóra rendőrök. Nem fér a fejébe, hogy kinek jut ilyen hülyeség eszébe, meg mit szarakodnak, amikor ott van az autóközlekedésre is alkalmas járda.

nicktolvajmentesítő kovi1970 2015.04.03. 10:43:33

@Dr. Fotos:
Szerencsétlen Orbánfóbiás...

Ezt a viselkedésformát a jóval régebbi 'Indiai' nyitás hozta be, jól megfigyelheted bizonyos helyeken (VIII., VII. kerület, Borsod,Szabolcs, Nógrád, Somogy)

Hattáb 2015.04.03. 10:56:44

Ne túlozzunk már... Magyarországon távolról sem olyan rettenetes a közlekedési morál mint ahogyan itt sokan láttatni szeretnék. Vannak persze olyan arcoskodó "kaukázusi jellegű" figurák itt is,de sokkal jobban le van szabályozva minden mint Oroszországban. Ez egyébként az orosz politikusok felelőssége,ha a belügyminiszter nem kéri elég határozottan számon a rendőrein a munka elvégzését akkor néz így ki a közterület.A hatóság szégyene ez.

sunabajnok 2015.04.03. 10:59:19

Ezért nem kell még keletebbre menni. Nálunk az autósok a lift előtt parkolnak a járdán, a gyalogosok a bicikliúton közlekednek, a biciklisek meg az úton. Kit csesztet a rend éber őre? Hát a biciklist!!!!!!!!!!!!

gigabursch 2015.04.03. 11:11:24

@(---Flúgos Buszos---):
nemcsak arra. Talált robbanszer/lőszerre is.
Saját tapasztalat.
Megadott EOV, ill. GPS koordinátákkal, pontos megközelítési leírással.

gigabursch 2015.04.03. 11:15:57

@tom.ickx:
Azért kell feltenni, hogy az ilyen szarháziakat azonnal kitakarítsák fegyelmivel a rendőrségtől. (az azonnal persze nem valósul meg).
Nagy eséllyel legalább kap egy fegyelmit.

Csak Norris 2015.04.03. 12:07:35

@protézisesh: "Ez konkrétan úgy néz ki, hogy a Lajtától nyugatra ha kiállsz az úttest szélére, akkor MEGÁLL a forgalom, és át tudsz menni az úttesten.

Győrben ez még többé-kevésbé működik.

Budapesten örülhetsz, ha nem gázolnak halálra a zebrán."

Ez nem biztos hogy kelet-nyugat kérdése. Nagy városokban sok az aljanép. Ha Berlint nyugatnak vesszük azt kell mondanom nem külömb mint Pest. A török taxis elé ne lépj le. Kisebb városokban, föleg délebbre úgy müködik amit nyugatként leírtál.

debrejoco 2015.04.03. 12:44:21

Hihetetlenül merészek, mi elhatározás kell hogy ezt megtegyék egy olyan országban ahol a mutyizás szinte már kötelező kellék a jobb életvitelhez. Szerintem is igaz hogy minél inkább nyugatabbra méssz annál civilizáltabbak az autósok. Bécsben élek 3 éve, csukott szemmel is át merek menni a zebrán még akkor is ha nincs lámpa. A török taxis sem üt el.

XasaYasa 2015.04.03. 13:20:19

Szerintem igenis jól csinálják! Sok videóban jelennek meg a rendőrök is és ők is a SropHam aktivistái mellé szoktak állni a vitás helyzetekben. A járda a gyalogosé, az út pedig az autóé. Személy szerint én inkább maszatolnék egy ilyen fecnivel a szélvédőn minthogy kapjak egy közteres bírságot. Bár sokan akik előjognak érzik hogy bunkón közlekedjenek mert egy x milliós autóban ülnek biztosan meg lennének sértődve. :D

ui.: Mindig próbálok normális helyeken parkolni, lehetőleg ahol ingyen van vagy ha fizetni kell érte akkor minél hamarabb végezni. Szeretek egy helyet elfoglalni a parkolóban mert nem hiszem hogy a másik szánt szándékkal odakoppantja az ajtaját az én autómhoz, hisz neki is érték az autója, nem úgy mint sokaknál ahol muszáj 2 helyet elfoglalni mert leverik a festéket...

Boar... 2015.04.03. 14:43:25

@Rónarider: Minden önjelölt taktikai szakértő ezt a baromságot szajkózza. A valóság pedig az, hogy ha előveszel egy lőfegyvert, elsődleges szándék a figyelmeztetés a támadó felé, hogy ha nem áll le, baj lesz.
Oszt ha nem áll le, baj is lesz, de ez már egy másik történet. Aki olyan barom, hogy akkor sem hagyja abba a karatélyozást amikor a képébe nyomnak egy fegyvert, az meg is érdemli a sorsát.
Ha a támadónak is van fegyvere, akkor is mérlegelnie kell, hogy az alatt az idő alatt, amíg előveszi, tűzkésszé teszi, vajon hány golyót kap? Clint Eastwood az utcán meghalna...

stevee 2015.04.03. 16:24:06

Nemes a cél, de ez a sok aktivista miért nem b@sz le néhány beton virágládát a járda közepére? Vagy akár tehetnének oda egy autót is... : )

Szerintem kicsit azért megy itt a balhékeresés..

Rónarider 2015.04.03. 16:27:26

@Boar...: Itt van a videón. Elővette, és semmit nem kezdett vele. Ha nincs videó, szerintem elő sem tidta volna venni/ második másodpercben a hátán térdelnek hárman. A fegyver mindig emeli a tétet. Aki csak lóbálni akarja, jobb ha elő sem veszi, mert a másik oldalon az addigi "megütöm/visszütök" helyett a "mindent lehet" a következő opció. Az hogy nem akart igazán lőni, sírfeliratnak megteszi, csak épp hülyeség.

Vladimir Harkonnen 2015.04.03. 22:58:43

@(---Flúgos Buszos---): Majd legközelebb azt mondod, hogy most lőttél le két cigót, de még félig van a tárad! Meglásd akkor ott teremnek egy perc alatt!

Vladimir Harkonnen 2015.04.03. 23:04:51

@tom.ickx: Velem ezt 15 éve egy OMSZ-es mentős játszotta el. A Műegyetemnél beállt a sofőr az egyik parkoló egyetlen kijáratába, majd elsétáltak. Még láttam őket és utánuk mentem, hogy akkor ezt hogy? Nem érnek rá, életet mentenek. Az rendben, de bárhol megállhatott volna! Szerencsére rossz címre mentek és 5 perc múlva jött vissza a társaság.

Ma pedig a katasztrófavédők álltak oly módon a Bajcsy-Zsilinszki úton, hogy beállt miattuk a trolibusz forgalom.

Gondolom mindez csak azért történik,hogy érezzük a törődést, és értékeljük az öneláldozó munkájukat!

2015.04.04. 00:18:12

@sunabajnok: te melyik településen élsz? Abban egyetértünk, hogy a biciklisek folyamatosan a járdán mennek, akkor is, ha van kerékpárút, és üres. De olyat én még nem láttam, hogy a rendőr ezért valaha egy biciklist baszogatott volna. Szerintem Pest második legnagyobb problémája a hajlékonyak után a biciklisek közlekedési morálja (illetve annak a teljes hiánya). Ha tehetném, én olyan büntetéseket vernék rájuk, hogy belerokkannának. De ez csak álom, ők is büntetlenül dühönghetnek ebben a városban.

Amúgy gáz a nicked.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.04. 09:50:44

@protézisesh: "Hol a picsába' éltek ti, hogy EZT normálisnak tartjátok?"
Régebbi rendszerben nevelkedetteknek áltaában semmi gondjuk azzal sem, ha közpénzekből működésképtelen hivatalok és állami szolgáltatások valósulnak meg. Én is nehezen fogom fel.

Herbert Putzenschramm 2015.04.04. 23:29:41

@retrovírus: Igazad van, pl a fővárosban sem azért nem lehet közlekedni, mert egyszerre túrták fel az egész budai oldalt (Margithíd, Moszkvatér, Osztyapenko, nem közlekedő combino-k, stb), hanem azért, mert a köcsög biciglisek! A dugókat sem a sokezer egymás mögött araszoló autó okozza, hanem a köcsög biciglisek!
:)
Sebaj, nyald csak tovább az orosz barátaid valagát, és reméld azt, hogy ha ők jönnek akkor majd neked jobb lesz. Keleti nyitás, az kell nekünk, mint lónak a hátúszás...

Rónarider 2015.04.05. 17:44:18

@Herbert Putzenschramm: "Keleti nyitás, az kell nekünk, mint lónak a hátúszás... "

Az csak üzlet, nagyobb exportpiac. Ez nem azt jelenti, hogy holnaptól pravoszlávok leszünk vagy valami.
És hogy legyen autós-vonzat is, olcsóbb lehet egy ezeröcsi fenntartása, ha a vám-díjtételek is csökkennek például.
Persze lehet nyugatra is nyitni, csak az érdemi munka indiában, kínában, Marokkóban, az oroszoknál stb. zajlik. Ny-Európában jóformán csak központi irodák vannak (jó ez túlzás, de nagyjából). Oda valóban érdemes kapaszkodni, a gazdasági gyarmataiktól mindent amit itt elő lehet állítani, megszereznek harmad-tízedannyiért. Bravó!

Herbert Putzenschramm 2015.04.05. 18:02:27

@Rónarider: Tényleg az minden vágyam 2015-ben, hogy az ezeröcsihez olcsóbb legyen az alkatrész. Nem szeretnék személyeskedésbe átmenni, de egy valami hadd kérdezzek: te tényleg ennyire ostoba vagy???

Rónarider 2015.04.06. 06:37:20

@Herbert Putzenschramm: Nemcsak ezeröcsi-alkatrész, hanem olcsóbb üzemanyag, piac a mezőgazdaságnak, esetleg az iparnak is. És még akár tanulmányi ösztöndíjak stb. is létrejöhetnek.
Az üzletben ilyen világnézeti szarságokkal nem lehet talpon maradni nézeteim szerint. Tutira vannak arab/zsidó disznóhúskereskedők is, ahogyan a fegyvereket sem csak az egyik oldalnak szokták eladni. Akinél van pénz, vegye, vigye ami eladó. Ez a lényeg. Hogy az illető indiai remete, vagy etióp pásztor, teljesen lényegtelen, amíg pontosan fizet mindenki elégedett. Ja és akkor még valahová el kéne suvasztani a paksi szemetet, meg ugye kellene a gáz, és kőolaj, esetleg némi vas, alumínium, ritkább fémekről nem is beszélve. A Nyugat segít ebben? Szerintem nemigen. Az oroszok segítenek? Igen. Jó, nem ingyen. De aki az udvarra szarik annak ne derogáljon seprűt-lapátot ragadni.

protézisesh 2015.04.06. 09:06:29

@Rónarider: a gázt eppen DRAGABBAN vesszuk a vezíred altal a barataiddal kotott hosszutavu szerzodesnek koszonhetoen, mint amennyibe a vilagpiacon kerul.
Illetve vannak erkolcsi normak, értékek, melyeket tisztesseges ember nem rug fel. A "penzert barmit" jellemzoen a takonygerincuek vezerelve. Nem kellene egy orszagot ez szerint vezetni, mert mar kozeptavon is balul ut ki. Lasd orban csicskaztatasa Brusszelbe, vagy lasd a hintapolitika es hatasai a vilaghaboruk idoszaka kornyeken.

Herbert Putzenschramm 2015.04.06. 09:30:25

Mitől lenne olcsóbb az üzemanyag? Mert putyin megígérte? Kis naiv... tanulmányi ösztöndíjjal meg menjél te az orosz tajgára, ha annyira jó ötletnek tartod.
És mi az hogy nem segít a nyugat? Az elmúlt 15 évben nem volt olyan jelentős beruházás, amit ne az EU támogatott volna részben vagy teljesen. Beruházások nélkül meg lehúzhatjuk a rolót, közgazdaságtan első fejezet. Ideje lenne kihúznod a fejedet viktor vagy vona seggéből, és szétnézni a való világban, nem tenne neked rosszat hidd el.

Rónarider 2015.04.06. 10:00:31

@protézisesh: vezíre a hóhérnak. A többit meg majd megoldja a politika, addig jó, amíg nincs közöm hozzá.

Rónarider 2015.04.06. 10:05:48

@Herbert Putzenschramm: Szeretem, hogy megoldjátok a pártállásomat, eddig nem volt, ezután sem akar lenni, mert leszarom magasról. Ám a nyugat seggnyalása pont olyan undorító, mint amaz. Semmi sincs ingyen, az elmúlt 15 év sincsen. Ráadásul az elmúlt 15 második fele minden volt, csak jó nem, amennyire látom az első felének romeltakarítása, meg a nép szopatása. (meg a politikusok sundámbundámja, de ez utóbbi inkább az utolsó 25 év vezérmotívuma). Ilyen jobbos-balos marhaságba bele nem megyek, egyrészt mert ami itt van az nem stimmel, meg amúgysem ér az egész egy idegeskedést sem.

Herbert Putzenschramm 2015.04.06. 10:52:58

@Rónarider: Akkor bocsánat, eszembe se jutott, hogy valaki magától legyen annyira primitív, hogy az oroszok kloákáját nyaldossa ilyen intenzitással. Szerintem költözz ki putyin világába, élj ott pár évet, majd mesélj, hogy mekkora jóság van ott.
Én inkább maradok a szemét imperialista, kizsákmányoló nyugatnál

Rónarider 2015.04.06. 12:55:43

@Herbert Putzenschramm: Nem tudtam, hogy ekkora világhatalom lennénk, hogy bárkinek is diktálhatnánk, illetve megérné az országnak bármely nagyhatalommal szemben durciznia. És éppen azért, mert aki egyik oldalon és csakis azon nyal, az előbb-utóbb megszívja. Erre csodálatos példa két világháború, kétharmados területveszteség stb. Amúgy én igyekszem tisztességesen beszélni veled, de látom ez nem megy Neked, ne haragudj, de ebben a formában én nem szeretnék további társalgásba bonyolódni Veled, legalábbis nem itt és nem ebben a témában, ráadásul Te próbálsz valamiről meggyőzni, ami nem vita, hanem hőbörgés. Azért kellemes ünnepeket kívánok tisztelettel, de ne offoljuk szét a blogot ezzel a nyomoronc politikával, nem itt van a helye és az ideje, plusz a belsőséges arcok általi picsánrúgás sem hiányzik. Én kérek elnézést.

Herbert Putzenschramm 2015.04.06. 21:46:45

@Rónarider: Áldás békesség, valóban inkább együnk mégegy adag füstölt sonkát nagy adag tormával és főtt tojással, majd csapassuk szét a tetejét egy jó birspálinkával :)

JimK1rk 2015.05.02. 14:23:21

@Rónarider: Jol latod a dolgokat, tobb iranyba kell nyitni.

Alsobbrendu, visszamarodott eletformaknak tartanak minket a nyugat-europaiak es meg a munkahelyeiket is elvesszuk. Nekem 17 ev alatt ez jott le a nyugatrol.

Rónarider 2015.05.02. 17:02:01

@JimK1rk: Csak arra próbáltam rávilágítani, az üzlet egy elvtelen dolog, az elvek szépek és jók, sőt magánemberként még kívánatosak is, az embernek "gerincet adnak", de elvek mentén üzletelni, óvodás durcikkal egyik oldalra, széles nyelvcsapásokkal a másikra az körülbelül oda vezet, hogy elhúznak az ország mellett a még nálunk is szerencsétlenebb történelmű, elmaradottabbnak vélt népek is, amelyeknek "fifikásabb" a vezetése. A végén maradunk a végére, és mindenki kapcája leszünk. Már úgy értem megítélésben. Persze hogy szar volt a negyven év álkommunizmus, meg a pártállam, de legalább olyan suar volt a százötven év iszlám fennhatóság. Érdekes módon a törökökkel nincs baj, csak az oroszokkal. Pedig ők is normális emberek, jóravaló népekkel és tuskó fasztarisznyákkal, mint mindenhol a világon. Egy időben igazi barbár politikai vezetésük volt. Jé, a németeknek is, de velük mégsincs baj. Szóval értem én, hogy nehéz érzelem nélkül figyelni, de üzletelni meg ész nélkül nem szabad. Olyan pedig végképp nincs, hogy egy üzletben ne akarjon előnyt valamelyik fél. Adományokat nem szokás államok között osztogatni.(néhány spec. esetet leszámítva)

tehtube 2015.05.03. 13:05:00

@fuck viktátor: Nem. Nálunk egyre udvariasabbak. 5 éve még nagyon kevesen álltak meg a zebránál. Ma már eléggé hasonló arányokban mint kultúrált országokban. Ugyanúgy az abnormális tolós száguldozók is megcsappantak. Sajnos még vannak, de hát semmi sem tökéletes :-)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.05.04. 09:40:03

Tustáska oroszok...ezeknél tahóbb, parasztabb népség nincs az utakon.Elég csak kinyitni a tecsőt az autós videóknál.
Ha ekkora szopásh közlekedni kocsival, menjen robogóval, azzal elfér bárhol.

Void Bunkoid 2015.05.04. 15:10:02

Mindenkinek igaza van.

Alapvetően amúgy azért adok igazat azoknak, akik a Nyugat fele húznak, mert habár valóban a legtöbb nyugat-európai primitív bunkó népnek tart minket (nem is csoda, hiszen százezrével áramlunk oda képzettséget nem igénylő aljamunkákat végezni apróért és még örülünk is, hogy milyen sokat keresünk az otthoni fizetésünkhöz képest) - de nagy általánosságban mi meg az oroszokat tartjuk primitív bunkóknak. Akkor már ne azokkal próbáljunk már haverkodni, akik hiába nagyok meg erősek meg hatalmasak, de mégiscsak lenézzük őket. Igazából mindig is le voltak nézve, amikor itt voltak, emlékszem még a régi kocsmáros ismerősömre, akihez jártak vodkáért, és ő emlegette, hogy az orosz katonák végtelenül boldog, mosolygós emberek, de azért, mert annyira együgyű egyszerű népek, mint a fakocka. A legtöbb támaszponton, laktanyában gyakorlatilag rabok voltak itthon, el sem hagyhatták, csak évi pár alkalommal engedték ki őket a ketrecből, de akkor rettentően bevásároltak piperecuccokból, alkoholból meg mindenféle fűszeres húsból. És ENNYI, ez a két nap kimenő per félév pont elég volt nekik a boldogsághoz, kitartott a következő félévi kimenőig. És nem bánták.
süti beállítások módosítása