Na jó, lassan már elég a gymkhanából

  2014. december 01. - ommm Címkék: skoda gymkhana 130LR

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Alapvetően Ken Blockot, mint srácot bírom. Közvetlen, rendes figurának tűnik, körülvéve ingyenélő hülyékkel és menedzserekkel. Megcsinálta a szerencséjét, jókor volt jó helyen és ebből lett egy valag pénze, amit senki nem irigyel tőle, mert megdolgozott érte. Egyedül az őt körülvevő hype-tól vagyok rosszul, mert Kenny azért nem akkora májer, hogy okvetlenül hasra kelljen esni tőle. Eleve összkerekes autókkal játszik, nem ügyetlenül, ez tény, de azért na...ráadásul kicsit kiégett már a formátum is, attól függetlenül, hogy hány trükkel és kamerával vették fel.

Utánozni persze ér, csinálják is sokan: versenykamionnal, papírautóval és most végre megcsinálták Skodával is. A csehek. Egy 1400 köbcentis KitCar-motoros 130LR-rel és egy lassító kamerával (156 lóerő, egy tonna önsúly, sperr és miegymás). Oké, nem egy Golden Gate-drift, de azért adja, gumifüst nélkül is. Az első részt itt nézhetik meg, de ez a második jobb lett.

Oké, jöhet a többi.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr316947807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaOntan 2014.12.01. 13:19:29

Pompas. Na latod Pista, megy ez youtube-vel is.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.12.01. 13:36:38

Jók ezek a gyári Skodri versenygépek. Hogy egy 500 pacis autóval könnyű driftelni, az oké, de ezzel... Meg versenyt nyerni :)

Szkotti 2014.12.01. 13:45:46

...és mennyivel olcsóbb egy db utángyártott lökhárítót adni a körbedriftelt személy kezébe, mint egy Segwayt alá ...

Colt: ez pont annyira gyári versenygép, mint az itthoni 1.9-es VFTS-ek, a 130LRben sose volt szekvenciális váltó, csak hogy a filmbeli autó legfeltűnőbb tulajdonságát emeljem ki....

yenoee 2014.12.01. 14:48:20

@Szkotti: nemgyári? fúj, akkor nekem nem is kell.
ja, DE!
:)

ZoCi Racing 2014.12.01. 14:51:21

Az a baj, hogy KenBlock csak showman, rallye-ba túl sokat nem mutatott. A helyzet hogy unalmas már a 66666x felvett snitt. Én már csak nevetek rajta, persze a videók nagyon jók, meg tényleg..
Tanner Foust előfelvételek nélkül driftelte végig a Muholland Drive-ot.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2014.12.01. 15:07:43

Mondjuk én nem szeretem Block bácsit ekézni, egyrészt mert tényleg jó arcnak tűnik, másrészt mert igazából nagyon is tud vezetni, mégha WRC bajnoki szintet nem is üt meg - ha forgattál már videót autóról, tudod, hogy gyakran olyat is újra kell venni, ami amúgy vezetéstechnikailag rendben volt. Ez nekem nem elégséges indikátor, az meg, hogy meg tudja csinálni, illetve hogy milyen figurák mondják róla: rendben van, az meg igen.

A skodás videókból viszont nekem valamiért az első jobban tetszett - talán pont azért, mert ott nem akartak ennyire okosak lenni videókészítésből, szerintem ebben kicsit sok, hogy minden mutatvány 3-4 kameraállásból is bevágásra kerül.... Ebből a nyersből szerintem ennél sokkal jobbat is lehetett volna vágni. És az külön vicces, hogy ebben több a reklám, mint a cipőárús filmekben :-)

alvázvédelem 2014.12.01. 16:07:33

jönnek a csehszlovákok
szóval aki egy kicsit is ért ehhez at tudja hogy jóval nehezebb ezzel így menni mint egy BMW vel.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2014.12.01. 16:20:28

Keresztdob, Metalex felni, így kell ezt :) (anno a Riccardo gyártott tolókerekes váltót 120-ashoz, de valahogy soknak tűnt az átszámítva másfél millió már 2005-ben is) mi lehet vajon ez alatt a szekvenciális cucc... Porschéé talán?

novothauto · http://novothauto.hu 2014.12.01. 16:42:14

@alvázvédelem: Nekem S 110 R Coupe volt az első autóm. Ha úgy mész bele a kanyarba, hogy majd lesz valami, plusz a közepén rúgod a kuplungot, szépen lehet lendíteni. A baj az, hogy a kanyar kijáratra így belassul ló nélkül. A videón is láttam ezt párszor.

Viszont szívesen kerülnék vele egyet.

kutyavonat 2014.12.01. 16:42:21

@PaOntan: youtube-bal

nyuszy 2014.12.01. 17:41:51

@morphine:
Megnéztem a hozzászólásod alapján az első részt is, és valóban jobb.

walter sobchak 2014.12.01. 17:43:12

Teljesen jó volt ez, igazából pont a legutóbbi Gymkhanánál jutott eszembe, hogy Ken Block már ment ilyen Imprezával, olyan 700 lovas Fiestával, amolyan épített összkerekes Mustanggal, szóval Amerikában mekkora truváj lenne, ha Skodrival, Ladával vagy Záporral menne egy kört a Mulholland Drive-on vagy a Los Angeles-folyó kiépített medrében. Esetleg egy összkerekes, szekvenciális váltóval épített, kétütemű, Roots-fúvós Wartburggal. :D

Szkotti 2014.12.01. 17:46:42

@Make Valamit: nem, cseh barátaink szögelnek hozzá már ilyesmiket, vagy ha kiforrott (és drága) technikát szeretnél, pl. a Hewlandnál is csinálnak még klasszikus faros gépekhez versenyváltót, olyan béléssel, amilyet szeretnél...

Szkotti 2014.12.01. 18:00:12

@Make Valamit: kíváncsivá tett ez a váltó dolog, és hát egyik tipp sem jött be, a videó leírásban is szereplő infó alapján ide jutottam:
www.peterkrally.com/kalmar-performance-parts.htm
Ezek alapján kanadai a cumó.

Balthazor Hellman 2014.12.01. 20:52:39

@novothauto: Tibi! egy 120-asom volt anno, hengerfejre illesztett kipolírozott szívócsővel, elvileg valamelyik kupé karbijával, illetve egy kis átalakítással :) félútról a 2. torok is mechanikusan nyílt. A kipufogóból az egyik ismerős kihozott egy kis hangot. A Vredestein Snowtrack tappancsokkal olyat lehetett kanyarodni kilincsel előre nyáron, hogy ihaj... mondjuk lehet sokat dobott a kanyarodási hajlamon a 39 db kisméretű tégla a csomagtartóban :)))) na de hát ugye mindenki volt fiatal :)

Oszi1980 2014.12.01. 20:59:14

Az első nekem is jobban tetszik :)

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.12.01. 22:01:54

Az a srác közelebb jár az 50-hez, mint a 40-hez. Mindig hülyét kapok, amikor ilyen korú emberre mondják, hogy srác, meg csaj..

Mazzzzu 2014.12.02. 08:06:39

ajh, bár ne volna ez a gyökér zene a videó alatt... annyira szép hangja van ennek a Skodának

victor vacendak 2014.12.02. 10:19:43

block lánctalpas imprezája után azt hittem az lesz a trend, hogy a keleti blokk majd t-34-gyel kivagyiskodik majd...

=tatrafan 2014.12.06. 00:42:48

A 130LR 1300 cm3 és 140 Le volt gyári versenyautó korában, szekvenciális váltó nélkül.