A nyeretlen bajnok

  2014. szeptember 29. - ommm Címkék: mitsubishi grande galli

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

gigi.jpg

Hogy miért is kedvelem én sok, nagy sztárnál és híresebb bajnoknál jobban ezt a nyomott orrú, kopaszodó kis embert? Miért is gondolom úgy - és miért is gondolják így azok is, akik vele versenyeztek -, hogy az egyik legnagyobb ikon annak ellenére, hogy egyetlen bajnokságot sőt: egyetlen futamot sem nyert? Miért imádják a világon mindenütt, ahol megfordul? Azért, mert látványosan ment? Igen, lehet, kívülről úgy tűnik, hogy mindig a közönségnek autózik. Azért, mert bármikor leakasztható volt és beugróként bármilyen autóba beülhetett? Lehet. Talán azért, mert ő volt az, akinek a botladozó Mitsubishi csak köszönheti azt, hogy nem abszolút lúzerként kellett kivonulnia a rali-világbajnokságból így úgy-ahogy megőrizte néhai dicsőségének romjait legalább? Az is lehet.

Számomra azonban Gigi Galli az, aki a legmagasabb szintre emelte az összkerekes raliautó-kezelést. Addig - és azóta sem - láttam senkit, aki ilyen könnyedén és durván lett volna képes szándékosan kizökkenteni hajmeresztő stabilitásából a négykerékhajtású, aktívdifis versenyautót (már ha olyan volt), majd a mindkét tengely mentén instabillá vált gépet pontosan arra és úgy terelni, amerre szerette volna. McRae-szintű tempó és bátorság tanári precizitással kombinálva, számomra Gigi a raliautó-kezelés királya.

Na mindegy, csak úgy eszembe jutott, ha már hétfő volt, valamivel fel kellett dobni a napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr406744693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrian Mole 2014.09.29. 19:04:55

Hozzátartozik ez is: youtu.be/Kmp_ELOZdwM
De tényleg látványos, amit csinál.

Schütii 2014.09.29. 19:39:05

Az a hajtű 0:46-nál, aztaqrva... Először úgy látszik hogy elsokallt, utána derül csak ki hogy az egy hajtű bemenete. Hát, maximális tribjút neki.

h.pityu 2014.09.29. 20:17:49

Jó volt látni egy ízig-vérig valódi wrc autót. Anno az eu-sporton követtem a vb-t, de mára(sajna jó néhány éve) az fia szétkúrt@ az egészet. Számomra Galli is olyan meg nem értett zseni volt, mint Harri Rovanperä, vagy mint Panizzi aszfalton. Vagy mint az aktuális évben egyetlen futamot sem nyert Burns, aki így is vb-t nyert. De aztán jött Loeb és nyert vagy 600-szor, úgy, mint schumi az f1-ben. Ok, nem a hangyák hordták össze azt a sok vb címet, de azt a két kocsit lehet egy idomított majom is győzelemre viszi, mint az említett mitsubishit Mäkinen, aki zsinórban 4 éven keresztül verhetetlen volt olyan autóval, ami utcahosszal volt jobb a többi autónál. De sebaj, jó volt a régi wrc, jó volt a régi rali és hajrá KKK. :)

Autopeti 2014.09.29. 20:58:01

Érdekes, de nekem is az jut rögtön eszembe a neve hallatán, amikor megütötte a navigátorát. Na ilyet egyetlen ralipilóta, még a legnagyobb sztár sem tehet. Lehethogy jól kezelte az autót, de itt megmutatkozott, hogy emberileg valószínűleg egy nulla. A siker vagy a bukás egyenlő arányban függ a pilótától és a navigátortól. Amikor valaki megüti a társát, arra nem lehet mentség.

3gb 2014.09.29. 21:24:42

@h.pityu: Kedves h.pityu! te biztos f1 világbajnok lennél :-) Minek irkálni ilyen blőd hülyeségeket?

sub_og 2014.09.29. 22:08:09

És mellesleg Livigno királya!!!

dirige 2014.09.30. 07:31:13

@Autopeti: És az mekkora marhaság, hogy egy életműből kiveszel 5 másodpercet és minden egyebet hanyagolsz? Nehogymá!! Média, kérem, bulvármédia! A sok-sok hibátlan életű semmirekellő, aki soha, semmit nem csinált csak hsz-elt ítélkezik egy klasszis fölött, egy túldimenzionált mozdulat miatt.

Autopeti 2014.09.30. 08:11:36

@dirige: Szerintem pedig ez a mozdulat felér egy névjeggyel.

Demidoux 2014.09.30. 13:58:06

@Autopeti:
Akkor már ketten vagyunk tökéletesek ugye? Te meg én. Gigi meg egy senki. :)

csakazértistotalcar 2014.09.30. 18:00:26

@sub_og: ...és pár üzlet tulajdonosa! Mert Livigno a síhelyek királya is :)

TomT 2014.09.30. 18:27:38

Hozzátenném, hogy ommm a nyeretlenséget - gondolom - a WRC kategóriára érti. Mert azért nyert ő nagyon sok versenyt, olasz bajnokságot, de pl 2004-ben a VB-n is nyert két versenyt N csoportban.
Nem a tesco parkolóban lehet erre a szintre eljutni.

h.pityu 2014.09.30. 18:47:33

@3gb:
Nem, nem hinném, de ha megnézed az idei erőviszonyokat(f1), akkor megérted, hogy mire gondoltam. Ha a mercedes csapatnál lenne egy olyan vízhordó, mint mondjuk a 2 brazil a ferrarinál, akkor a többiek a fasorban sem lennének, kb. úgy, mint vettelnél az elmúlt 4 évben.